quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:ook hier goedemorgen
Koffie nummer 3 staat op mijn bureau!
Hoe lang moet je dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:37 schreef Californium het volgende:
Goeimorguhh....Lange dag vandaag:(
Tot 17.00 stage en dan 'terugkomdag' tot 21.00quote:
Hier (zwijndrecht) schijnt de zon vollop maar ik zit binnen... hoop dan wel dat het vanavond tussen 17.30 en 18.30 droog is want dan ben ik buitenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Verdomme, de hele ochtend al zon, tot ik weg moet, dan gaat het opeens regenen.
Gatver tot 9 uurquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Tot 17.00 stage en dan 'terugkomdag' tot 21.00![]()
Ben wel iets later begonnen hoor! Had er een beetje schijt aan vanmorgen!
Doe normaal.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:38 schreef crossover het volgende:
Niet zo'n gezellige TT voor m'n nieuwe collega, hoe erg het ook klopt..
Ja hier ook, lekker he? Ik wordt er altijd vrolijk vanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:36 schreef Loontjah het volgende:
Hoi
De zon schijnt hier lekker in Helmondia.
Jezus wel een gezellige boel hier. Dat rode, dat blauwe, dat gebiedende. Maarja het zal wel zo horen.quote:
Aan mij mag de helft van de mods [..], maar 2 fanatieke stage slowchatposters die gebanned worden. Dat vind ik jammer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:11 schreef Mike.Strutter het volgende:
De wereld is niet vergaan met het vertrek van 2 mods. Ik denk dat Yvonne gewoon gelijk heeft. Weinig zin om daar nu nog echt op in te gaan en het nieuwe mods, onnodig, moeilijk te maken
Dat is op zich geen probleem want het blijft een slowchat, maar dingen die beter elders besproken kunnen worden horen niet in een slowchat thuis en is dus offtopic. Eventuele verdere discussie hierover graag in het FB topicquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:46 schreef KaheemSaid het volgende:
GlowMouse als je even terug bladert dan komen hier ook een heleboel mensen die niet meer stage lopen. Ik ben er één van, in het verleden heb ik stage gelopen maar ik kom nu nog wel eens even mijn gezicht laten zien.
Ontopic is voor mij dus niet echt mogelijk en er word hier vrij vaak niet over stage gesproken.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:42 schreef GlowMouse het volgende:
Ontopic graag.
Hijs paars met hartjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:02 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe wallpaper gekregen van een collega:
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij ook slim. Snel weggooien lijkt mijquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb daarnet, voordat ik van huis ging, mijn koffie niet op gedronken en nu heb ik steeds de neiging om dat alsnog te doen, maar die is natuurlijk niet meer te zuipen nu. Ik denk dat ik zo maar nieuwe haal, voordat ik weer vergeten ben dat deze koud en vies is.
Pak je wel Exon 12, niet Exon 5?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:13 schreef Californium het volgende:
Nog veel te veel te doen in veel te weinig tijd
Inmiddels uiteraard gedaan. En nieuwe gedronken. Nu eens bedenken wat ik vanavond wil eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook slim. Snel weggooien lijkt mij
Pizza, rode kool met appel, doperwtjes, andijvie, spinazie, boontjes, patat met mayonaise, broodje gezond, poffertjes, vis, sla, chinese kool, spitskool, saté, nasi, bami, spaghetti, bietjes, boerenkool, witlof, spruitjes, worteltjes, garnalen....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Pak je wel Exon 12, niet Exon 5?
[..]
Inmiddels uiteraard gedaan. En nieuwe gedronken. Nu eens bedenken wat ik vanavond wil eten.
Heb ik gedaanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Pak je wel Exon 12, niet Exon 5?
[..]
Inmiddels uiteraard gedaan. En nieuwe gedronken. Nu eens bedenken wat ik vanavond wil eten.
Goedzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb ik gedaandadelijk even kijken of het gelukt is
Schiet opquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik heb even mijn aantekeningen van het overleg van vanmorgen uitgeschreven. Het was wel weer een nuttig overleg. Ik denk dat we de komende week wel wat zinnigs op papier kunnen krijgen. Tijd begint wel een beetje te dringen, we zitten al in week 5 (van 7 of 8) en hebben eigenlijk alleen nog maar stukken gelezen en overleg gehad met het bedrijf.
Nou inderdaad.. het wordt er niet gezelliger opquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
ZIe ik nou fucking censuur in ons topic door een of andere newbie mod??
Times have changed...
Ach ja, geldingsdrang.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
Times have changed...
Vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou inderdaad.. het wordt er niet gezelliger op
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
Times have changed...
Ja weet precies hoe dat gaat, als je de naam van de ex van je huidige vriendin zien wil je ook ff laten zien wie momenteel die vriendin neukt, om het maar zo simpel mogelijk te zeggen.quote:
Dus wij zijn die huidige vriendin die worden geneukt...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja weet precies hoe dat gaat, als je de naam van de ex van je huidige vriendin zien wil je ook ff laten zien wie momenteel die vriendin neukt, om het maar zo simpel mogelijk te zeggen.
Hou ik niet zo van eigenlijk...
Leuk voorbeeldquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja weet precies hoe dat gaat, als je de naam van de ex van je huidige vriendin zien wil je ook ff laten zien wie momenteel die vriendin neukt, om het maar zo simpel mogelijk te zeggen.
Hou ik niet zo van eigenlijk...
Jup, eigenlijk voor het oog van de ex vriendquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dus wij zijn die huidige vriendin die worden geneukt...
Ja, ik snap 'm ook niet.quote:
Dus ze hebben wel een ban, geen ip-ban en kijken hier al de hele tijd mee?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, eigenlijk voor het oog van de ex vriend
Ik wil helemaal niet geneukt worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dus wij zijn die huidige vriendin die worden geneukt...
Het was wel een doodsverwensing die daar stond.. Dat gaat dan weer net iets te ver denk ik. Schelden heb ik vaak niet veel problemen mee, maar er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Verder kom ik hier gewoon voor de gezeligheid en volgens mij heb ik (ook al kom ik soms wat vreemd over) daar weinig correctie bij nodig. Zelfs het liefste stagesc lid (dean) wordt gecensureerd. Het is jammer.
Waar het over gaat is dat wij met een 'harde kern' (quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Het was wel een doodsverwensing die daar stond.. Dat gaat dan weer net iets te ver denk ik. Schelden heb ik vaak niet veel problemen mee, maar er zijn grenzen.
Je moet je ook een beetje verplaatsen in een ander trouwens, GlowMouse begint hier net en dan voel je sowieso nog niet zo goed aan hoe alles werkt enzo.
Laten we het nu afkappen (of ga naar FB), want alles wat betreft dit onderwerp haal ik weg hier. En inderdaad, ik wil het ook gezellig houden en als er iets is wat ik daar aan zou kunnen doen, laat het me weten
Ik zie het niet als doodverwensing, maar mensen waar ik nooit mee omgaan kunnen aan mij inderdaad doodvallen, omdat ik toch niks met ze heb. Voor de helft van de crew geld dit ook. Als dit een doodverwensing is mijn excuses, maar zo denk ik er wel wat over.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Het was wel een doodsverwensing die daar stond.. Dat gaat dan weer net iets te ver denk ik. Schelden heb ik vaak niet veel problemen mee, maar er zijn grenzen.
Dat mag je jammer vinden, geen probleem mee. De reden voor de ban zat dan ook niet in hun postgedrag hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Aan mij mag de helft van de mods [..], maar 2 fanatieke stage slowchatposters die gebanned worden. Dat vind ik jammer.
Ik heb wel een probleem met een opmerking als "van mij mag de helft van de mods doodvallen", ik snap het wel in de context en zal je er ook niet voor bannen, maar merk bij deze wel op dat ik de edit terecht vond.quote:Hiermee maak ik het de nieuwe mods volgens mij niet onnodig moeilijk, maar hiermee geef ik vooral aan dat ik het jammer vind dat de 2 oude mods er niet meer zijn. Zijn ze bijna weer welkom op fok! trouwens?
Misschien was het wel weer erg subtiel gebracht trouwens!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb wel een probleem met een opmerking als "van mij mag de helft van de mods doodvallen", ik snap het wel in de context en zal je er ook niet voor bannen, maar merk bij deze wel op dat ik de edit terecht vond.
Dan moeten we daar snel verandering in brengen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, we zien ook wel hoe het loopt. Komen ze als user nog wel terug dan?
Welkom nieuwe mod!! [ afbeelding ]
Je zal merken dat het hier normaal gesproken erg gemoedelijk en gezellig is en dat je in dit SC topic echt niet veel werk zult hebben.
[ afbeelding ]
Doe eens niet zo opstandig!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan moeten we daar snel verandering in brengen!
eer-ik was tof!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:07 schreef Knekwurst het volgende:
Oeeh een nieuwe mod! Leuk! Die eer-ik vond ik maar een prutser. [afbeelding]
Knekworst, dat doet iedereen hier in de Stage SC, dus daarom denk ik dat we hem wel tof vonden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:16 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Hij baggerde toch alleen maar?
Dat mag zo zijn, maar gewoon supertoffe en aardige kerel man. Jammer dat hij niet meer terug zal keren hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:16 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Hij baggerde toch alleen maar? [afbeelding]
Nu nog een fatsoenlijke ondertitel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Hallo houniet, welkom terug. Wel fiijn dat je een fatsoenlijke kleur hebt nu!
Oké! Verzin eens watquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nu nog een fatsoenlijke ondertitel.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:07 schreef Houniet het volgende:
Thnx allemaal!!
@ Kaheem:! Blauw stond mij ook goed hoor
![]()
quote:
Volgens mij niet echt, al moet ik blij zijn dat ik niet gebanned benquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef Houniet het volgende:
[..]jazeker! Heb ik nog wat gemist hier?
Ja zeg, doe het zelf.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef Houniet het volgende:
[..]jazeker! Heb ik nog wat gemist hier?
We waren in diepe rouwquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat denk je zelf?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:19 schreef KaheemSaid het volgende:
Volgens mij niet echt, al moet ik blij zijn dat ik niet gebanned ben
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:23 schreef PieterBas het volgende:
We waren in diepe rouw
Caliquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:32 schreef Californium het volgende:
Lange dag gehad vandaag! nu maar eens slapen![]()
Leuk je weer te zien Houniet![]()
Slaap lekker allen
Ik zou eigenlijk alleen zitten maar en kwam toch nog iemand aan, gezellg, alleen is ook maar zo tja alleenquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:00 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben trouwens vandaag de enige hier op de afdeling rest is ziek of is naar den haag voor BHV
Lekker toch? Ik vind het altijd wel fijn om alleen op kantoor te zijn.. Kan je doen wat je zelf wiltquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:00 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben trouwens vandaag de enige hier op de afdeling rest is ziek of is naar den haag voor BHV
Waar werk je precies?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:34 schreef Mathijz het volgende:
Paniek in de tent, presentatie's en alle mobiele beamers zijn bezet of gewoon weggepakt. Leraren in paniek voor hun lessen.
jij wel jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:05 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vandaag alweer heel veel werk te doen...![]()
Duss.... druk aan de gang dan maar!
Ik ook maar ik kan nog niet aan de slag zonder input... Mijn werk komt vanmiddag denk ikquote:
Pff hoe laat sta je normaal dan op?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:02 schreef Deansensitized het volgende:
Goedemorgen
Vanochtend beetje erg verslapen, was pas om 09.15 binnen terwijl ik normaal 07.15 begin
Dat zou ik echt niet reddenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:29 schreef Deansensitized het volgende:
Rond zessen, en zit dan 06.40 bij een vriend van me in de auto [carpoolen]. Hij loopt vlak bij mij stage
Was vandaag ook rond die tijd wel wakker, maar ben dusdanig ziek dat ik even wat langer ben blijven liggen en toen wat later maar met de bus ben gegaan
Ok, dáár zou ik ook zo voor tekenen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
Is normaal best te doen hoor, alleen als je knap gaar bent valt het wel eens tegen [maandagochtenden enzo].
Maar wel relax, tot kwart over 16 werken, half 17 weer in de auto zitten en iets over 17'en thuis
schatje tochquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
ik moet nog veel doen, maar dankzij een gebroken arm gaat t allemaal wa moeizamer...
ik ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:09 schreef Mathijz het volgende:
8.15 deur uit, 8.30 op werkplek.
Woon nog geen 500 meter van mijn stage.
Baas boven baasquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
7.50/7.55 de deur uit, 8.00 op stage
Heeeerlijk na paar jaar op en neer te reizen naar Groningen voor mijn studie!
Ik kan en mag gelukkig wel een beetje mijn eigen tijd indelen. Dus uiteindelijk ga ik normaal gezien om 17.00 naar huis toe en dan ben ik om 18.45 thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:15 schreef Deansensitized het volgende:
Mike
Wat een tijden!!
En Mathijz, dat is wel relaxed
Wat wil je wetenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zie hier(forum) soms afkortingen voorbijkomen waar ik geen bal van snapIs er niet ergens een lijst met afkortingen (Vraag tussendoor)
http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:Fok%21Woordenboekquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zie hier(forum) soms afkortingen voorbijkomen waar ik geen bal van snapIs er niet ergens een lijst met afkortingen (Vraag tussendoor)
Edit: N.M.. Zoek en gij zult vinden![]()
Blijft ook een rare keuze dat je in Winschoten bent blijven wonen terwijl je ook in de stad kan wonen!quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heeeerlijk na paar jaar op en neer te reizen naar Groningen voor mijn studie!
quote:
Het blijft ook dom gelul als je precies weet waar dat aan ligt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Blijft ook een rare keuze dat je in Winschoten bent blijven wonen terwijl je ook in de stad kan wonen!
Heeerlijk is dat hequote:Op woensdag 5 maart 2008 14:37 schreef Thrilled het volgende:
8.10u van huis weg, 8.20 op stage, 16.30 weer naar huis, 16.40 thuis
Juist!quote:
Altijd leukquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:40 schreef Mathijz het volgende:
Zometeen weer het afscheid van een werknemer hier. Bier tijdens werktijd
VOGquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
De goede tijden zijn gekomen.. ik heb een uurtje niks te doen
Nouja.. moet bezig met mijn stageverslagen, maar daar heb ik geen zin in !
Ik krijg ook altijd hoofdpijn als ik geen koffie drink...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
Ik heb hoofdpijn, dus even geen koffie voor mij.
7.45 weg, 8.40 op stage, 17.30 weer naar huis, 18.30 thuisquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:37 schreef Thrilled het volgende:
8.10u van huis weg, 8.20 op stage, 16.30 weer naar huis, 16.40 thuis
Hier hebben ze vaak bier op het werkquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:40 schreef Mathijz het volgende:
Zometeen weer het afscheid van een werknemer hier. Bier tijdens werktijd
Dat heb ik nou nooitquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd hoofdpijn als ik geen koffie drink...
Jaquote:
Onkruid vergaat nietquote:
VOG? Kom ik nu heel erg dom over als ik zeg dat ik niet weet wat dat isquote:
Jij ook welquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best wel een leuke SC... Jullie zijn gezellig
Zekerquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Joah, ging tegen verwachting in toch best redelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig [afbeelding] Nog een beetje vol te houden op stage?
TNT is altijd wel goed jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:35 schreef Yesse het volgende:
Ik wil ook naar huis. Trouwens de TNT zijn snel [afbeelding] (nutteloze info [afbeelding])
17.00 vroeg?? Dan ben ik normaalgesproken al bijna thuisquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:08 schreef Californium het volgende:
Nu maar eens naar huis! vroeg vergeleken met normaal [afbeelding] Mag ook wel een keer [afbeelding]
Normaal ben ik pas rond half 6 kwart voor 6 weg...dus vandaag lekker vroeg jah! mja ik begin ook niet om kwart over 7...quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
17.00 vroeg?? Dan ben ik normaalgesproken al bijna thuis
Nee, dat is waar. Is wel lekker, kan je altijd vroeg naar huisquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Normaal ben ik pas rond half 6 kwart voor 6 weg...dus vandaag lekker vroeg jah! mja ik begin ook niet om kwart over 7... [afbeelding]
Real Madrid - AS Romaquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
welke CL-wedstrijd wordt er vanavond uitgezonden? Niet dat ik kan kijken, maar ben wel benieuwd
Dank je wel.. alleen kan ik nu niet zo vaak actief slow chatten als op mijn vorige stagequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Watskeburtquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo voor de tweede keer aangifte gedaan. [afbeelding]
was laatst op het nieuws, door 1 of andere ICT-fout waren meer dan 700.000 aangiftes onbruikbaar geworden, die mensen moeten ze dus allemaal opnieuw insturen..quote:
Onder andere mijn vader en moeder..quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was laatst op het nieuws, door 1 of andere ICT-fout waren meer dan 700.000 aangiftes onbruikbaar geworden, die mensen moeten ze dus allemaal opnieuw insturen..
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:08 schreef Yesse het volgende:
Dat zeker. Vervelen is saaiVanavond weet ik eindelijk wie de mol is!
![]()
Mijn eerste mol was Dunyaquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
Meer liefhebbersIk dacht dat ik een van de weinigen was
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom, maar het is wel verslavend. Ik heb een tunnelvisie op Edo maar ik vrees dat ik het fout heb
Al voor de aflevering, das knapquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:48 schreef Yesse het volgende:
Dunya was ook vaag maar ik zat al voor aflevering 1 op Edo
Ja, die is de molquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Al voor de aflevering, das knap
Koffffieee
quote:
Ik ben weer blauw jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]Je bent weer blauw?
Of maak ik nu een domme opmerking omdat die discussie hier al eerder gevoerd is?![]()
Wie, wat, hoe...waarom?quote:
Thnx matequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:32 schreef Deansensitized het volgende:
Zo kennen we Hou weer
Welkom terug dude!!
Volgens mij heb je het een en ander gemistquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie, wat, hoe...waarom?![]()
Blauw staat je goed
Nee hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het een en ander gemist.
Thuis was ik ook een tijd bezig om de image voor mijn pc te maken.. Nu kan ik weer een nieuwe maken.. vanwege andere hardwarequote:Op donderdag 6 maart 2008 12:51 schreef Mathijz het volgende:
Laptopjes zijn niet zo spannend, alleen ze gebruiken in het onderwijs zoveel software die je moet installeren voordat je een image kan maken
Sky Radio draait van 9 tot 5 niet dezelfde plaat.Maar of je daar op zit te wachten?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:52 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag maar 3FM aangezet.. Aangezien ik naar de zoveelste keer Cry For You (Septemberdat wel) en Bleeding Love wel een beetje zat ben..
Heb je 3FM nog geen 1 minuut aan... draaien ze André Hazes met Een beetje verliefd..
Heb je nummer nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef Yesse het volgende:
Het is al bijna 12 uur en ik heb nog steeds niets gedaanWie geeft mij een wake-up call?
Mag ook op andere manierenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb je nummer niet
3FM
Alleen helaas geen radio hier
De reden dat Sky Radio dat doet is de platen die ze draaien kun je mentaal maar een keer per dag verwerken. Ze draaien de hele dag muziek die ik niet wil horenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sky Radio draait van 9 tot 5 niet dezelfde plaat.Maar of je daar op zit te wachten?
.. Die worden vanzelf vervelend. Maar het was maar een voorbeeldquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
De reden dat Sky Radio dat doet is de platen die ze draaien kun je mentaal maar een keer per dag verwerken. Ze draaien de hele dag muziek die ik niet wil horen
Maar als je een leuke plaat paar keer per dag hoort is dat niet zo erg.
Kan evt auto van het bedrijf meekrijgen, maar denk niet dat de baas he leuk vind als ik ff naar je toe kom scheuren om je wakker te schuddenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mag ook op andere manieren![]()
![]()
Hier hebben we zelfs televisie (maar die gaat alleen aan met sport)
Wel gezellig!quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan evt auto van het bedrijf meekrijgen, maar denk niet dat de baas he leuk vind als ik ff naar je toe kom scheuren om je wakker te schudden
Haha, weet ik, maar heb gewoon wat tegen op Sky Radioquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
.. Die worden vanzelf vervelend. Maar het was maar een voorbeeld
Gadverdamme, ik zeg gadverdamme Houniet, wat een vieze kleur!quote:
Merk je niks van. Ik ben een admin op een ander groot forum, maar ik merk het niet in ieder geval...quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik zeg gadverdamme Houniet, wat een vieze kleur!
Merk je nu ook dat vrouwen je meteen weer aanbidden omdat je weer een man met macht bent?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt bekend Ilona, zo ging dat bij ons op school ook altijd. Daarom zelf maar collectief laptops aangeschaft en lokaaltje achteraf gebombardeerd tot onze ruimte
Was op het laatst goed duidelijk dat niemand zich in het hoofd hoefde te halen daar iets te plannen tussen 08.00 en 16.00
Inderdaad Yenice, dan nog liever Sky. Of Huisvrouw FM, alles beter dan Slam FM.
Ik wil jou ook wel aanbidden hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Merk je nu ook dat vrouwen je meteen weer aanbidden omdat je weer een man met macht bent?
www.large.nlquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Weet iemand nog een leuke site waar je leuke posters kunt bestellen?
Ja, zo noem ik Q Music altijdquote:
Owquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, zo noem ik Q Music altijd
Vlaardinge is zo'n eind weg, al heb je als duaal studente natuurlijk wel leuk centen. Keuzes keuzesquote:
Haha ja hé? Maar we hebben hier ook het strand in de buurt en een grote stad.. En bomen en weilanden met koeien en kassen.. Eigenlijk hé .. hebben we hier best wel allesquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vlaardinge is zo'n eind weg, al heb je als duaal studente natuurlijk wel leuk centen. Keuzes keuzes
Ben meer de man van de friese meren (watersporten, zeilen, zwemmen, surfen, waterskieën etc.) dan de man van het strand. Verder is jou grote stad wel even wat anders dan de stad waarin ik woon inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha ja hé? Maar we hebben hier ook het strand in de buurt en een grote stad.. En bomen en weilanden met koeien en kassen.. Eigenlijk hé .. hebben we hier best wel alles![]()
Je hoeft me niet meteen weer op de feiten te drukkenquote:Maar heb je iig iemand die je aanbidt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben meer de man van de friese meren (watersporten, zeilen, zwemmen, surfen, waterskieën etc.) dan de man van het strand. Verder is jou grote stad wel even wat anders dan de stad waarin ik woon inderdaad.
[..]
Je hoeft me niet meteen weer op de feiten te drukken
Kan ik niet uit ervaring over oordelen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sorry![]()
We hebben ook meren! Vlakbij zelfs. Het heet wel officieel een plas maar dat boeit niet. Je kan watersporten, zeilen, zwemmen, surfen,met bootjes varen.. Ze zijn alleen niet Fries maar Zuid-Hollands.. Maar ik ben ook Zuid-Hollands en daar is toch ook niets mis mee
Maar ik welquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kan ik niet uit ervaring over oordelen!
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:07 schreef Goover het volgende:
Gaaap... nog half uurtje, dan naar huis racen, magnetron maaltijd eten, en door sjezen om te gaan collecteren voor Jantje Beton. Willen jullie aub even duimen voor mij? Zodat het droog blijft vanavond!
6:00? Dan heb ik nog een uurtje voordat mijn wekker gaatquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
![]()
Typen tot ik er bij neerval en dan vanaf 21:00 bier tappen tot ik er bij neerval. Het kan vannacht wel weer eens laat worden, maar wil eigenlijk rond 6:00 wel richting huis!
Vlaardingen is een vissersstad; haring = ons kenmerk. Maar daar merk je nu weinig meer van op de haven en het visserijmuseum na. Het leukste van de stad is de haven want daar zitten alle kroegen, café's en discotheken aan. We hebben voor iedereen wat leuks maar ik ben vaak te vinden in de Irish Pub omdat het een combinatie is van rock, live bands, een kroeg en boven een discotheek (al ben ik daar nooit te vinden). We hebben alles in de buurt met als grote natuurtrekkers een mooi bos en de vaart (= rivier iets met meren en plassen er aan vast) Hier zijn zomers altijd mensen te vinden met kano's/boten/vishengels/badpakken etc. etc. Enige nadeel is dat we vlakbij Europoort zitten dus heel af en toe stank overlast hebben. Maar dat is allemaal te overzien en die 2 jaar korter te leven merk je toch nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Vertel eens, is vlaardinge wat een leuke stad?
Kun je daarna gelijk schaatsen kijken, dat hoort, als Fries zijnde.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Typen tot ik er bij neerval en dan vanaf 21:00 bier tappen tot ik er bij neerval. Het kan vannacht wel weer eens laat worden, maar wil eigenlijk rond 6:00 wel richting huis!
Misschien lig ik ook wel later op bed als jij er af bent, geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:12 schreef Goover het volgende:
[..]
6:00? Dan heb ik nog een uurtje voordat mijn wekker gaat
Ik duimquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:07 schreef Goover het volgende:
Gaaap... nog half uurtje, dan naar huis racen, magnetron maaltijd eten, en door sjezen om te gaan collecteren voor Jantje Beton. Willen jullie aub even duimen voor mij? Zodat het droog blijft vanavond!
Dat is ook wel weer wat overdreven!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kun je daarna gelijk schaatsen kijken, dat hoort, als Fries zijnde.
Niet zeuren,quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien lig ik ook wel later op bed als jij er af bent, geen idee eigenlijk.
Het nadeel is dat ik morgen 11:40 het huis weer uit moet richting college. Het enige wekelijkse uurtje college wat ik niet missen mag. Dat is best wel kut!
De vis lijkt me even onfris of zelfs minder fris als de Europoort trouwens. Maar dat kan aan mij liggen. Daarnaast moet ik eerlijk toegeven dat wanneer ik een blik in een bejaardentehuis mik, dat ik het idee heb dat ik de laatste 2 jaar wel missen kan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat we vlakbij Europoort zitten dus heel af en toe stank overlast hebben. Maar dat is allemaal te overzien en die 2 jaar korter te leven merk je toch niet
Je kan vast meer slapen dan ik, maar zal niet meer zeueren!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet zeuren,Ik moet morgen gewoon weer om 7.45 de deur uit voor mn werk!
Maar het kan wel. Flinke pot koffie zetten, wakker blijven, ben je ook nog op tijd voor je college.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer wat overdreven!
Gelukkig is die vis ondertussen wegquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De vis lijkt me even onfris of zelfs minder fris als de Europoort trouwens. Maar dat kan aan mij liggen. Daarnaast moet ik eerlijk toegeven dat wanneer ik een blik in een bejaardentehuis mik, dat ik het idee heb dat ik de laatste 2 jaar wel missen kan.
[..]
Je kan vast meer slapen dan ik, maar zal niet meer zeueren!
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:09 schreef Californium het volgende:
Welleens betere dagen gehad dan vandaag
Gewoon...Beetje chaggie, niets lukt, andere mensen lukt het dus wel waardoor ik dom overkom...Ben ik chaggie en gaan mensen tegen me praten alsof ik 3 ben...Hoofdpijn, geen zin meer..quote:
Nou dat valt wel mee, je valt wel meer opquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ken anekdotes van andere (voormalige) forum gebruikers die er zeker succes mee hadden. Eer-ik bijvoorbeeld had zoveel vrouwelijke aanloop dat die een hele rij woonboten gekocht heeft, deze in het water voor zijn huis gegooid heeft en de vrouwtjes verhuurd als meisjes van de nacht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, je valt wel meer op.
congratzquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren voor het eerst dit seizoen een competitiewedstrijd gewonnen.
En houdt 'ie ze wel nog een beetje aan het werk, nu hij zijn machtspositie kwijt is? Of zou hij eerdaags failliet zijn?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ken anekdotes van andere (voormalige) forum gebruikers die er zeker succes mee hadden. Eer-ik bijvoorbeeld had zoveel vrouwelijke aanloop dat die een hele rij woonboten gekocht heeft, deze in het water voor zijn huis gegooid heeft en de vrouwtjes verhuurd als meisjes van de nacht.
Het is dus Dennis...quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn eerste mol was DunyaEn nu denk ik Edo of Regina...Maar heb werkelijk geen idee of ik goed zit
Geen idee eigenlijk. Maar ik heb miijn werk avond gehad, nu even drie en een half uur slapen dan even douchen en richting college. Toch nog een uur later dan verwacht!quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En houdt 'ie ze wel nog een beetje aan het werk, nu hij zijn machtspositie kwijt is? Of zou hij eerdaags failliet zijn?
Dennis v/d Ven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |