Ik zou eigenlijk alleen zitten maar en kwam toch nog iemand aan, gezellg, alleen is ook maar zo tja alleenquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:00 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben trouwens vandaag de enige hier op de afdeling rest is ziek of is naar den haag voor BHV
Lekker toch? Ik vind het altijd wel fijn om alleen op kantoor te zijn.. Kan je doen wat je zelf wiltquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:00 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben trouwens vandaag de enige hier op de afdeling rest is ziek of is naar den haag voor BHV
Waar werk je precies?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:34 schreef Mathijz het volgende:
Paniek in de tent, presentatie's en alle mobiele beamers zijn bezet of gewoon weggepakt. Leraren in paniek voor hun lessen.
jij wel jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:05 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vandaag alweer heel veel werk te doen...![]()
Duss.... druk aan de gang dan maar!
Ik ook maar ik kan nog niet aan de slag zonder input... Mijn werk komt vanmiddag denk ikquote:
Pff hoe laat sta je normaal dan op?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:02 schreef Deansensitized het volgende:
Goedemorgen
Vanochtend beetje erg verslapen, was pas om 09.15 binnen terwijl ik normaal 07.15 begin
Dat zou ik echt niet reddenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:29 schreef Deansensitized het volgende:
Rond zessen, en zit dan 06.40 bij een vriend van me in de auto [carpoolen]. Hij loopt vlak bij mij stage
Was vandaag ook rond die tijd wel wakker, maar ben dusdanig ziek dat ik even wat langer ben blijven liggen en toen wat later maar met de bus ben gegaan
Ok, dáár zou ik ook zo voor tekenen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
Is normaal best te doen hoor, alleen als je knap gaar bent valt het wel eens tegen [maandagochtenden enzo].
Maar wel relax, tot kwart over 16 werken, half 17 weer in de auto zitten en iets over 17'en thuis
schatje tochquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
ik moet nog veel doen, maar dankzij een gebroken arm gaat t allemaal wa moeizamer...
ik ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:09 schreef Mathijz het volgende:
8.15 deur uit, 8.30 op werkplek.
Woon nog geen 500 meter van mijn stage.
Baas boven baasquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
7.50/7.55 de deur uit, 8.00 op stage
Heeeerlijk na paar jaar op en neer te reizen naar Groningen voor mijn studie!
Ik kan en mag gelukkig wel een beetje mijn eigen tijd indelen. Dus uiteindelijk ga ik normaal gezien om 17.00 naar huis toe en dan ben ik om 18.45 thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:15 schreef Deansensitized het volgende:
Mike
Wat een tijden!!
En Mathijz, dat is wel relaxed
Wat wil je wetenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zie hier(forum) soms afkortingen voorbijkomen waar ik geen bal van snapIs er niet ergens een lijst met afkortingen (Vraag tussendoor)
http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:Fok%21Woordenboekquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zie hier(forum) soms afkortingen voorbijkomen waar ik geen bal van snapIs er niet ergens een lijst met afkortingen (Vraag tussendoor)
Edit: N.M.. Zoek en gij zult vinden![]()
Blijft ook een rare keuze dat je in Winschoten bent blijven wonen terwijl je ook in de stad kan wonen!quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heeeerlijk na paar jaar op en neer te reizen naar Groningen voor mijn studie!
quote:
Het blijft ook dom gelul als je precies weet waar dat aan ligt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Blijft ook een rare keuze dat je in Winschoten bent blijven wonen terwijl je ook in de stad kan wonen!
Heeerlijk is dat hequote:Op woensdag 5 maart 2008 14:37 schreef Thrilled het volgende:
8.10u van huis weg, 8.20 op stage, 16.30 weer naar huis, 16.40 thuis
Juist!quote:
Altijd leukquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:40 schreef Mathijz het volgende:
Zometeen weer het afscheid van een werknemer hier. Bier tijdens werktijd
VOGquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
De goede tijden zijn gekomen.. ik heb een uurtje niks te doen
Nouja.. moet bezig met mijn stageverslagen, maar daar heb ik geen zin in !
Ik krijg ook altijd hoofdpijn als ik geen koffie drink...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
Ik heb hoofdpijn, dus even geen koffie voor mij.
7.45 weg, 8.40 op stage, 17.30 weer naar huis, 18.30 thuisquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:37 schreef Thrilled het volgende:
8.10u van huis weg, 8.20 op stage, 16.30 weer naar huis, 16.40 thuis
Hier hebben ze vaak bier op het werkquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:40 schreef Mathijz het volgende:
Zometeen weer het afscheid van een werknemer hier. Bier tijdens werktijd
Dat heb ik nou nooitquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd hoofdpijn als ik geen koffie drink...
Jaquote:
Onkruid vergaat nietquote:
VOG? Kom ik nu heel erg dom over als ik zeg dat ik niet weet wat dat isquote:
Jij ook welquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best wel een leuke SC... Jullie zijn gezellig
Zekerquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Joah, ging tegen verwachting in toch best redelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig [afbeelding] Nog een beetje vol te houden op stage?
TNT is altijd wel goed jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:35 schreef Yesse het volgende:
Ik wil ook naar huis. Trouwens de TNT zijn snel [afbeelding] (nutteloze info [afbeelding])
17.00 vroeg?? Dan ben ik normaalgesproken al bijna thuisquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:08 schreef Californium het volgende:
Nu maar eens naar huis! vroeg vergeleken met normaal [afbeelding] Mag ook wel een keer [afbeelding]
Normaal ben ik pas rond half 6 kwart voor 6 weg...dus vandaag lekker vroeg jah! mja ik begin ook niet om kwart over 7...quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
17.00 vroeg?? Dan ben ik normaalgesproken al bijna thuis
Nee, dat is waar. Is wel lekker, kan je altijd vroeg naar huisquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Normaal ben ik pas rond half 6 kwart voor 6 weg...dus vandaag lekker vroeg jah! mja ik begin ook niet om kwart over 7... [afbeelding]
Real Madrid - AS Romaquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
welke CL-wedstrijd wordt er vanavond uitgezonden? Niet dat ik kan kijken, maar ben wel benieuwd
Dank je wel.. alleen kan ik nu niet zo vaak actief slow chatten als op mijn vorige stagequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Watskeburtquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo voor de tweede keer aangifte gedaan. [afbeelding]
was laatst op het nieuws, door 1 of andere ICT-fout waren meer dan 700.000 aangiftes onbruikbaar geworden, die mensen moeten ze dus allemaal opnieuw insturen..quote:
Onder andere mijn vader en moeder..quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was laatst op het nieuws, door 1 of andere ICT-fout waren meer dan 700.000 aangiftes onbruikbaar geworden, die mensen moeten ze dus allemaal opnieuw insturen..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |