ik ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:09 schreef Mathijz het volgende:
8.15 deur uit, 8.30 op werkplek.
Woon nog geen 500 meter van mijn stage.
Baas boven baasquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
7.50/7.55 de deur uit, 8.00 op stage
Heeeerlijk na paar jaar op en neer te reizen naar Groningen voor mijn studie!
Ik kan en mag gelukkig wel een beetje mijn eigen tijd indelen. Dus uiteindelijk ga ik normaal gezien om 17.00 naar huis toe en dan ben ik om 18.45 thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:15 schreef Deansensitized het volgende:
Mike
Wat een tijden!!
En Mathijz, dat is wel relaxed
Wat wil je wetenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zie hier(forum) soms afkortingen voorbijkomen waar ik geen bal van snapIs er niet ergens een lijst met afkortingen (Vraag tussendoor)
http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:Fok%21Woordenboekquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zie hier(forum) soms afkortingen voorbijkomen waar ik geen bal van snapIs er niet ergens een lijst met afkortingen (Vraag tussendoor)
Edit: N.M.. Zoek en gij zult vinden![]()
Blijft ook een rare keuze dat je in Winschoten bent blijven wonen terwijl je ook in de stad kan wonen!quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heeeerlijk na paar jaar op en neer te reizen naar Groningen voor mijn studie!
quote:
Het blijft ook dom gelul als je precies weet waar dat aan ligt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Blijft ook een rare keuze dat je in Winschoten bent blijven wonen terwijl je ook in de stad kan wonen!
Heeerlijk is dat hequote:Op woensdag 5 maart 2008 14:37 schreef Thrilled het volgende:
8.10u van huis weg, 8.20 op stage, 16.30 weer naar huis, 16.40 thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |