Ik ben weer blauw jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]Je bent weer blauw?
Of maak ik nu een domme opmerking omdat die discussie hier al eerder gevoerd is?![]()
Wie, wat, hoe...waarom?quote:
Thnx matequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:32 schreef Deansensitized het volgende:
Zo kennen we Hou weer
Welkom terug dude!!
Volgens mij heb je het een en ander gemistquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie, wat, hoe...waarom?![]()
Blauw staat je goed
Nee hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het een en ander gemist.
Thuis was ik ook een tijd bezig om de image voor mijn pc te maken.. Nu kan ik weer een nieuwe maken.. vanwege andere hardwarequote:Op donderdag 6 maart 2008 12:51 schreef Mathijz het volgende:
Laptopjes zijn niet zo spannend, alleen ze gebruiken in het onderwijs zoveel software die je moet installeren voordat je een image kan maken
Sky Radio draait van 9 tot 5 niet dezelfde plaat.Maar of je daar op zit te wachten?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:52 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag maar 3FM aangezet.. Aangezien ik naar de zoveelste keer Cry For You (Septemberdat wel) en Bleeding Love wel een beetje zat ben..
Heb je 3FM nog geen 1 minuut aan... draaien ze André Hazes met Een beetje verliefd..
Heb je nummer nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef Yesse het volgende:
Het is al bijna 12 uur en ik heb nog steeds niets gedaanWie geeft mij een wake-up call?
Mag ook op andere manierenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb je nummer niet
3FM
Alleen helaas geen radio hier
De reden dat Sky Radio dat doet is de platen die ze draaien kun je mentaal maar een keer per dag verwerken. Ze draaien de hele dag muziek die ik niet wil horenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sky Radio draait van 9 tot 5 niet dezelfde plaat.Maar of je daar op zit te wachten?
.. Die worden vanzelf vervelend. Maar het was maar een voorbeeldquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
De reden dat Sky Radio dat doet is de platen die ze draaien kun je mentaal maar een keer per dag verwerken. Ze draaien de hele dag muziek die ik niet wil horen
Maar als je een leuke plaat paar keer per dag hoort is dat niet zo erg.
Kan evt auto van het bedrijf meekrijgen, maar denk niet dat de baas he leuk vind als ik ff naar je toe kom scheuren om je wakker te schuddenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mag ook op andere manieren![]()
![]()
Hier hebben we zelfs televisie (maar die gaat alleen aan met sport)
Wel gezellig!quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan evt auto van het bedrijf meekrijgen, maar denk niet dat de baas he leuk vind als ik ff naar je toe kom scheuren om je wakker te schudden
Haha, weet ik, maar heb gewoon wat tegen op Sky Radioquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
.. Die worden vanzelf vervelend. Maar het was maar een voorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |