Misschien lig ik ook wel later op bed als jij er af bent, geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:12 schreef Goover het volgende:
[..]
6:00? Dan heb ik nog een uurtje voordat mijn wekker gaat
Ik duimquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:07 schreef Goover het volgende:
Gaaap... nog half uurtje, dan naar huis racen, magnetron maaltijd eten, en door sjezen om te gaan collecteren voor Jantje Beton. Willen jullie aub even duimen voor mij? Zodat het droog blijft vanavond!
Dat is ook wel weer wat overdreven!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kun je daarna gelijk schaatsen kijken, dat hoort, als Fries zijnde.
Niet zeuren,quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien lig ik ook wel later op bed als jij er af bent, geen idee eigenlijk.
Het nadeel is dat ik morgen 11:40 het huis weer uit moet richting college. Het enige wekelijkse uurtje college wat ik niet missen mag. Dat is best wel kut!
De vis lijkt me even onfris of zelfs minder fris als de Europoort trouwens. Maar dat kan aan mij liggen. Daarnaast moet ik eerlijk toegeven dat wanneer ik een blik in een bejaardentehuis mik, dat ik het idee heb dat ik de laatste 2 jaar wel missen kan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat we vlakbij Europoort zitten dus heel af en toe stank overlast hebben. Maar dat is allemaal te overzien en die 2 jaar korter te leven merk je toch niet
Je kan vast meer slapen dan ik, maar zal niet meer zeueren!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet zeuren,Ik moet morgen gewoon weer om 7.45 de deur uit voor mn werk!
Maar het kan wel. Flinke pot koffie zetten, wakker blijven, ben je ook nog op tijd voor je college.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer wat overdreven!
Gelukkig is die vis ondertussen wegquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De vis lijkt me even onfris of zelfs minder fris als de Europoort trouwens. Maar dat kan aan mij liggen. Daarnaast moet ik eerlijk toegeven dat wanneer ik een blik in een bejaardentehuis mik, dat ik het idee heb dat ik de laatste 2 jaar wel missen kan.
[..]
Je kan vast meer slapen dan ik, maar zal niet meer zeueren!
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:09 schreef Californium het volgende:
Welleens betere dagen gehad dan vandaag
Gewoon...Beetje chaggie, niets lukt, andere mensen lukt het dus wel waardoor ik dom overkom...Ben ik chaggie en gaan mensen tegen me praten alsof ik 3 ben...Hoofdpijn, geen zin meer..quote:
Nou dat valt wel mee, je valt wel meer opquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik zeg gadverdamme Houniet, wat een vieze kleur!
Merk je nu ook dat vrouwen je meteen weer aanbidden omdat je weer een man met macht bent?
Ik ken anekdotes van andere (voormalige) forum gebruikers die er zeker succes mee hadden. Eer-ik bijvoorbeeld had zoveel vrouwelijke aanloop dat die een hele rij woonboten gekocht heeft, deze in het water voor zijn huis gegooid heeft en de vrouwtjes verhuurd als meisjes van de nacht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, je valt wel meer op.
congratzquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren voor het eerst dit seizoen een competitiewedstrijd gewonnen.
En houdt 'ie ze wel nog een beetje aan het werk, nu hij zijn machtspositie kwijt is? Of zou hij eerdaags failliet zijn?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ken anekdotes van andere (voormalige) forum gebruikers die er zeker succes mee hadden. Eer-ik bijvoorbeeld had zoveel vrouwelijke aanloop dat die een hele rij woonboten gekocht heeft, deze in het water voor zijn huis gegooid heeft en de vrouwtjes verhuurd als meisjes van de nacht.
Het is dus Dennis...quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn eerste mol was DunyaEn nu denk ik Edo of Regina...Maar heb werkelijk geen idee of ik goed zit
Geen idee eigenlijk. Maar ik heb miijn werk avond gehad, nu even drie en een half uur slapen dan even douchen en richting college. Toch nog een uur later dan verwacht!quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En houdt 'ie ze wel nog een beetje aan het werk, nu hij zijn machtspositie kwijt is? Of zou hij eerdaags failliet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |