Ik nu ook netquote:Op maandag 3 maart 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Ik had net de Pfaffs topic gevonden (nu pas? ja...)
Plezant he?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:15 schreef DarkElf het volgende:
Mijn Vlaams gaat er met sprongen op vooruit sinds ik dit zie.
Het helptquote:Op maandag 3 maart 2008 20:32 schreef Greys het volgende:
Wacht, ik pak even mijn vergrootglas.....
Amai zeker! Ze zijn zo lief voor elkaar en blijven tenminste ook lekker normaal vind ik...quote:Op maandag 3 maart 2008 20:20 schreef DarkElf het volgende:
lindsey en Dave vind ik zeker het leukste stel
't Is soms echt een kind nog. Vind het ook zo'n onlogische combi met Kellyquote:Op maandag 3 maart 2008 21:39 schreef TheFrankey het volgende:
Ik vind die Sam zo stront vervelend
Nou, dat is het zotte (zie! ik kan het ook!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:48 schreef DarkElf het volgende:
echt hoor, als die mensen niet gaan scheiden een keer....
Ja ik zie wel gelijkenis tussen carmen en debby maar kelly,lyndsey en debby lijken toch echt niet op elkaar.Of zie ik dat nu verkeerdquote:Op maandag 3 maart 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
Nou Debby is in elk geval een kloon van haar moeder
Soms moet ik wel om hem lachen maar idd is hij meestal een raar brallerig mannetje. Net als vandaag... wat een geouwehoer om een zwembad op te vouwen zeg.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:39 schreef TheFrankey het volgende:
Ik vind die Sam zo stront vervelend
Daar verbaas ik me ook elke keer over. Het is een mooie en leuke meid, die kan toch wat beters krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
't Is soms echt een kind nog. Vind het ook zo'n onlogische combi met Kelly
Ja, dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat is het zotte (zie! ik kan het ook!) juist... Kelly is echt wèg van die mankleuter!
ja tot het moment dat ze ouder worden en hij zo kleuterig blijftquote:Op maandag 3 maart 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat is het zotte (zie! ik kan het ook!) juist... Kelly is echt wèg van die mankleuter!
Eigenlijk vind ik dat stiekem wel schattig...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:23 schreef Cyan het volgende:
Die Dave vind ik op de een of andere manier niet echt in de familie passen. Alsof hij zich daar niet helemaal thuis voelt ofzo. Hij doet niet echt mee aan bepaalde activiteiten (zoals vandaag op die rodeo-stier) en hij moet altijd gepusht worden.
Ik vind em eigenlijk zo'n lulletje rozenwaterquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat stiekem wel schattig...Heb het idee dat hij een 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg'-type is, heel nuchter. Volgens mij hoeft al die ophef en al die camera's van hem ook niet echt
Is er ook zoiets als uitzending gemist ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je kan trouwens (mits je vrij hebt) 's middags rond 15:00 uur geloof ik de aflevering van de vorige avond zien op RTL4.
Ja, dat viel mij ook op. Kelly en Sam kwamen nog voor hun kinderen aan, lopen naar binnen, en Carmen en nog een meisje liepen met hun kinderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik toch echt niet kan begrijpen is dat als Kelly en Sam ook op dat feestje zijn.. Oma weer op de kinderen loopt te letten en trui enzo aan lopot te doen
Idd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:02 schreef peterfan het volgende:
Ik denk juist dat Dave gewoon heel bescheiden is. Heeft ook als enige een 9-5 baan (als autoverkoper notabene) en al dat uitsloverige en interessante gedoe van Nicolas en Sam hoeft niet zo van hem denk ik. En aangezien de rest allemaal heel druk en aandachtsgeil is, valt dat extra op. Ik vind het wel een lieverd in ieder geval. Ik vind Nicolas, hoewel best een lekker ding, juist zo'n lulletje! Laat zich commanderen door Debby, altijd keurig in de kleertjes en kijkt enorm op tegen Sam heb ik het idee.
Dit had ik kunnen tikken!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:02 schreef peterfan het volgende:
Ik denk juist dat Dave gewoon heel bescheiden is. Heeft ook als enige een 9-5 baan (als autoverkoper notabene) en al dat uitsloverige en interessante gedoe van Nicolas en Sam hoeft niet zo van hem denk ik. En aangezien de rest allemaal heel druk en aandachtsgeil is, valt dat extra op. Ik vind het wel een lieverd in ieder geval. Ik vind Nicolas, hoewel best een lekker ding, juist zo'n lulletje! Laat zich commanderen door Debby, altijd keurig in de kleertjes en kijkt enorm op tegen Sam heb ik het idee.
Dave heeft ook een echte baan, en moet dus misschien vaker werken ? Iets wat die andere twee (nog) niet echt doorhebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vind em eigenlijk zo'n lulletje rozenwater
Ik heb bij hem het idee dat ie een beetje het 5e wiel aan de wagen is. Zo kan ik het het beste omschrijven. Sam en Nicolas zijn erg close (althans dat komt zo over) en Dave hangt er dan maar een beetje bij.
Je kan trouwens (mits je vrij hebt) 's middags rond 15:00 uur geloof ik de aflevering van de vorige avond zien op RTL4.
Daar was ik ook niet geblevenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Die 'slangen en kakkerlakken en slakken' in het hotel
Ik laat mij meestal door een behoorlijke spin al wegjagen..... dus ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zijn Lindsey en Bruce nu echt de enige die zelf voor hun kind zorgen?
Ik kan dat echt niet begrijpen heb je zo'n mooie kindjes en doe je er geen leuke dingen mee
Ik denk dat je Lindsey en Dave bedoelt ipv Bruce?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zijn Lindsey en Bruce nu echt de enige die zelf voor hun kind zorgen?
Ik kan dat echt niet begrijpen heb je zo'n mooie kindjes en doe je er geen leuke dingen mee
Precies, die andere lopen maar wat te lanterfanten en te teren op het geld van JMquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dave heeft ook een echte baan, en moet dus misschien vaker werken ? Iets wat die andere twee (nog) niet echt doorhebben.
Denk je dat echt?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:52 schreef Slasher het volgende:
[..]
Precies, die andere lopen maar wat te lanterfanten en te teren op het geld van JM
Afgunstig? Nee hoor helemaal niet, maar ze zullen vast wel wat toegestopt krijgen van hemquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Zou Debby echt die salon hebben als JM hun veel geld zou geven?
Ik denk dat ze teren op wat ze met de soap verdienen (en terecht dus) en daarnaast allemaal gewoon genoeg verdienen om het zo vol te kunnen houden.
Ik vind Sam en Nicolas niet echt het toppunt van ijver, maar zeker Sam heeft genoeg schnabbels en daar zal hij ook vast genoeg voor krijgen.
Ik vind het allemaal zo afgunstig klinken...
ja zo komt her op mij ook over.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het allemaal zo afgunstig klinken...
Dat geloof ik ook niet, misschien is dat teren op zijn zak wat overdreven gezegdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar dan zijn ze toch niet meteen aan het teren op de zak van JM. Ik vind het wel een beetje overdreven.
Maar goed, wellicht ben ik gewoon naief.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat JM genoeg geld heeft om alledrie die meiden en hun gezinnen en de huizen te onderhouden, dus vandaar dat ik ervan uit ga dat ze echt allemaal wel een (flink?) deel van hun centjes zelf verdienen...
Ik vind (mijn mening dus, niet per se de waarheidquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:52 schreef Slasher het volgende:
[..]
Precies, die andere lopen maar wat te lanterfanten en te teren op het geld van JM
Beetje kort door de bocht hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:52 schreef Slasher het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, is dat Kenji en Shania elkaar 'mijn broer' en 'mijn zus' noemen. Dat klinkt logisch, maar ze doen het op van die gekke momentenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb Kenji nooit zo leuk gevonden.
Hij komt op mij idd over als zo'n heel naar, verwend jongetje.
Kan mss wel heel anders zijn in het echt, maar dit is wat ik dan vind als ik naar de serie kijk.
Ja, dat vind ik ook altijd zo tofquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, is dat Kenji en Shania elkaar 'mijn broer' en 'mijn zus' noemen. Dat klinkt logisch, maar ze doen het op van die gekke momentenTegen oma Carmen 'Mijn zus zit op de weeceeeheeee'. Nooit noemen ze elkaars naam eigenlijk, valt me op
"Mijn broer is moe!" (lees: Kenji wil niet naar schoolquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo tof!
"Mijn broer heeft mij pijn gedaan"!
Ik heb dat ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Brighteyes het volgende:
Kan mss wel heel anders zijn in het echt, maar dit is wat ik dan vind als ik naar de serie kijk.
Je bent niet de enige!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Brighteyes het volgende:
Oke, sorry, moest het even kwijtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef Saphia het volgende:
Greys je moet ook even naar die smillie ernaast kijken
sukkelquote:Op maandag 10 maart 2008 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sam helemaal trots dat het gelukt is om een pizza te maken
nee ok, maar als je het plant hou je daar toch rekening meequote:Op woensdag 12 maart 2008 08:39 schreef DarkElf het volgende:
hoeveel vrouwen denk je, drinken wijn en roken bijvoorbeeld terwijl ze nog niet weten dat ze zwanger zijn?
dus das geen drama
Nee de ouders zijn druk met andere dingen behalve kinderen opvoedenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
WhahahaHoe kan je nou een interview geven terwijl die Keano en Liam daar rondhobbelen en jengelen?
Waar was Carmen nou op dat moment? Kon ze die kids niet even weghouden uit die kamer?
Of liever nog... konden de ouders niet zelf voor hun kinderen zorgen die dag?
Ja dat zag je gisteren ook idd. Hadden ze eens de kinderen zag je toch duidelijk dat ze niet wisten wat ze ermee moestenquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:58 schreef Slasher het volgende:
[..]
Nee de ouders zijn druk met andere dingen behalve kinderen opvoeden
Ehm nee...quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee ok, maar als je het plant hou je daar toch rekening mee
en Lindsey lijkt me wel iemand die dat bewust plant
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:02 schreef DarkElf het volgende:
ach in de jaren zeventig namen onze moeders ook wel eens een wijntje, hebben we ook niets van gehad en ze zijn geen bompa's he?
Met die politie vond ik ook wel het toppunt jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef amaranta het volgende:
De belgische politie heeft duidelijk niks beters te doen
Ik hoop maar dat dit 'nep' was.
vast, want die rukkers zijn dol op boetes schrijven, vooral in de grensstreekquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef amaranta het volgende:
De belgische politie heeft duidelijk niks beters te doen
Ik hoop maar dat dit 'nep' was.
Veel zelf gedaan? Volgens mij hebben ze allemaal 2 linkerhanden, voor de meest simpele dingen moet er iemand langskomenquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:40 schreef amaranta het volgende:
Ik denk trouwens dat JM zijn kinderen hendig kan onderhouden. Volgens mij heeft hij echt veel knaken!
Daarnaast zijn huizen in Belgie niet duur en ze hebben, voor zover ik dat kon zien, veel zelf gedaan.
Dus dat scheelt ook.
Nou dat is precies wat ik me ook weer zat af te vragen!! Toch leuker voor een kind als hij in zijn eigen huis zijn feest kan geven... hoewel... eigen huis.... het huis van opa en oma is misschien nog wel meer zijn huis....quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:38 schreef Koningin het volgende:
Kelly en Sam hebben een inmens groot huis, waarom moet dat feestje dan bij opa en oma plaatsvinden???
Volgens mij ook hoor. Zij zou dat allemaal echt niet doen als ze het niet precies zelf zo zou willen. Het is echt geen vrouw die zich de kaas van het brood laat eten bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:09 schreef DarkElf het volgende:
ja joh, moet je eens opletten hoe scherp ze is en hoe braaf hij haar volgt..
die twee weten precies hoe het werkt voor hun twee
JM staat boven de wetquote:Op zondag 16 maart 2008 14:26 schreef jannet1234 het volgende:
lindsey en nicola zaten in de file. JM vroeg 2 motoragenten of ze hun uit de file wouden halen zodat ze op tijd waren voor de parade waarin ze zouden meerijden. en die agenten deden het ook nog.
Okee bedankt!quote:Op zondag 16 maart 2008 14:26 schreef jannet1234 het volgende:
lindsey en nicola zaten in de file. JM vroeg 2 motoragenten of ze hun uit de file wouden halen zodat ze op tijd waren voor de parade waarin ze zouden meerijden. en die agenten deden het ook nog.
Ja precies.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:53 schreef tong80 het volgende:
Jullie onderschatten Jean Marie. Volgens mij is het nog steeds de bekendste Belg. Ik moet altijd wel lachen om hem. Die verlengt zijn carriere gewoon met 40 jaar na het voetballen.
je kan toch wel hun geschiedenis opzoeken?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:07 schreef Rianne84 het volgende:
echt? maar Kelly heeft toch wel een tijd alleen rondgereisd als model toch?
en hebben ze niet tijdens hun studies op kamers gezeten ofzo? of hebben ze geen studie gedaan?
op het moment niet, ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je kan toch wel hun geschiedenis opzoeken?
nou gelukkig kan je wel fokken danquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
op het moment niet, ik ben aan het werk
dus kelly en sam bijvoorbeeld zijn na hun trouwen bij jm en carmen gaan inwonen? echt vage shitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:07 schreef Vlindur het volgende:
ze gaan direct van papa en mama hun nieuwe gezamenlijke huis in.
helemaal niet waar. lindsay en debby hebben eerst alleen gewoondquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:17 schreef Vlindur het volgende:
Hmm, Dat weet ik eigenlijk niet. Maar zover ik weet gaan ze direct vanuit het ouderlijk huis naar de samenwoon huizen.
Was goedkoperquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
En zijn ze toen weer bij Pa en Moe gaan wonen dan?
Volgens mij is het ook niet zoquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ja oh, dat geloof ik best, maar ik vroeg me af of dat echt zo was. Want volgens mij woonden Lindsey en Dave toch ook bij JM en Carmen voor ze hun huis betrokken?
maar nee... lindsay had een appartement.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ja oh, dat geloof ik best, maar ik vroeg me af of dat echt zo was. Want volgens mij woonden Lindsey en Dave toch ook bij JM en Carmen voor ze hun huis betrokken?
ja in het huis van jm en carmenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
maar nee... lindsay had een appartement.
Is dat zo? Ik hoop het want je blijft toch niet bij je ouders wonen als je getrouwd bentquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Allemaal volgens mij met als reden dat hun huizen werden gebouwd.
Maar het geeft wel een aardige indrukquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:48 schreef Starlie het volgende:
maar goed ik kan er niet echt over oordelen want wij zien natuurlijk maar een klein stukje van wat er op een dag gebeurd....
Koning Voetbal regeert helaas, met knipoog naar je usernamequote:Op donderdag 20 maart 2008 11:30 schreef Koningin het volgende:
Kon ik gister weer eens kijken: Voetbal
Laatste keer voorlopig gelukkig, de finale is nl. in het weekend.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:30 schreef Koningin het volgende:
Kon ik gister weer eens kijken: Voetbal
okay, dus als ik het goed begrijp hebben kelly en sam zo'n 6 jaar samengewoond in het huis van jm en carmen waarbij ze gebruik mochten maken van een gehele verdieping? konden ze niet eerder bedenken dat ze wel een eigen huis konden gebruiken, of heeft het zolang geduurd voor hun eigen huis klaar was? t zelfde geld voor debby en nicolas, al hebben die er dan iets minder lang gewoond??quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:48 schreef Starlie het volgende:
Kelly en Sam hebben heel lang bij JM en Carmen gewoond na hun huwelijk, hadden wel een eigen verdieping maar de kids sliepen volgens mij in de kamer naast JM en Carmen. Debby en Nicolas hebben er volgens mij ook een tijd samen gewoond maar die zag je niet zo vaak... en die hadden volgens mij geen eigen appartement maar gewoon een soort rommelkamer ergens achterin (althans zo zag het er altijd uit). Lyndsay had ook haar eigen appartement maar daar heeft ze niet zo heel lang met Dave gewoond volgens mij...
Vind trouwens dat Kelly en Debby heel vaak terugvallen op hun ouders, hun eten er ook nog zeer regelmatig en dumpen hun kinderen er ook heel vaak... Lyndsay en Dave hebben meer hun eigen leventje heb ik het idee... maar goed ik kan er niet echt over oordelen want wij zien natuurlijk maar een klein stukje van wat er op een dag gebeurd....
Denk dat ze het wel gezellig en makkelijk vonden.... en je kunt zo natuurlijk door sparen... weet het ook niet hoor...quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
okay, dus als ik het goed begrijp hebben kelly en sam zo'n 6 jaar samengewoond in het huis van jm en carmen waarbij ze gebruik mochten maken van een gehele verdieping? konden ze niet eerder bedenken dat ze wel een eigen huis konden gebruiken, of heeft het zolang geduurd voor hun eigen huis klaar was? t zelfde geld voor debby en nicolas, al hebben die er dan iets minder lang gewoond??
ik snap hier echt niks van!
Nou, ik wel hoor!quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
okay, dus als ik het goed begrijp hebben kelly en sam zo'n 6 jaar samengewoond in het huis van jm en carmen waarbij ze gebruik mochten maken van een gehele verdieping? konden ze niet eerder bedenken dat ze wel een eigen huis konden gebruiken, of heeft het zolang geduurd voor hun eigen huis klaar was? t zelfde geld voor debby en nicolas, al hebben die er dan iets minder lang gewoond??
ik snap hier echt niks van!
De Pfaffs zouden eigenlijk zo kunnen verhuizen naar Suriname. Daar is het heel normaal dat je met partner en kids lekker bij je ouders woont (in huis of anders een eigen huisje op het erf).quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, ik wel hoor!
Zo vrij als een vogeltje, maar als je wil elke avond eten op tafel en een in house oppas en wasserette... Ik snap het prima!
Zeker als je zo close bent als de Pfaff's dan zou ik me daar prima op mijn gemak voelen!
Volgens mij hebben ze over dat zwembad later een overdekking laten bouwen, misschien dat het dak eraf kan in de zomer?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:52 schreef Brighteyes het volgende:Dat had ik idd ook Koningin bij het stuk met die spinningfietsen... ik dacht dat ze alleen een buitenzwembad hadden?
Nee?? Beetje vreemd, in de serie komt er vaak een zwembad voorbij. Eerst was het alleen een buitenbad en daarna stonden er palen rondom.( toen lyndsey nog zwanger was )quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik had die zwembadruimte ook nog nooit gezien idd!
Hoe kom je daar aan? van internet ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2008 18:09 schreef Cyan het volgende:
Ik heb net de 1e twee afleveringen van het nieuwe seizoen gezien.En het is weer ouderwets leuk!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:25 schreef Slasher het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan? van internet ofzo?
aflevering 1-6 staan erop.. net gevondenquote:Op maandag 24 maart 2008 18:09 schreef Cyan het volgende:
Ik heb net de 1e twee afleveringen van het nieuwe seizoen gezien.En het is weer ouderwets leuk!
Inderdaad!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
aflevering 1-6 staan erop.. net gevonden
Ja inderdaad. "Op een gezond kindje" en daar ging de champie!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
"Ik ben zwanger"!
*Gloep* Champagne naar binnen giet...
Ja sorry hoor, maar dat ze daarna ook nog zei van: ''Op een gezond kindje.''quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:35 schreef DarkElf het volgende:
ach ja wist dat daar weer Hollands gezeur over zou komen
weet ik, mijn zus heeft ook vrolijk feestjes gehad en toen was ze al zwanger maar wist t niet. en zelfs tijdens de zwangerschap heeft ze wel ééns een klein glaasje gedronken en mijn neefje is kerngezond en wordt 1 deze weekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Hoho, Elfje
Dat van mij was in elk geval niet bedoeld als 'gezeur'. Het viel me gewoon op en idd de manier waarop was gek/grappig/niet verwacht. Dat was alles. Mijn schoonzus heeft zich met Kerst en Oud & Nieuw drie slagen in de rondte gezopen (wist toen nog niet dat ze zwanger was) en heeft een kerngezonde Hollands Glorie baby gekregen die de pan uitgroeit, dus ik veroordeel het verder niet. Ze moet het zelf weten, maar het was wel opvallend
Zo, moest ik toch even kwijt.
Dus met 6 maanden zwanger wist ze nog van niksquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Hoho, Elfje
Dat van mij was in elk geval niet bedoeld als 'gezeur'. Het viel me gewoon op en idd de manier waarop was gek/grappig/niet verwacht. Dat was alles. Mijn schoonzus heeft zich met Kerst en Oud & Nieuw drie slagen in de rondte gezopen (wist toen nog niet dat ze zwanger was) en heeft een kerngezonde Hollands Glorie baby gekregen die de pan uitgroeit, dus ik veroordeel het verder niet. Ze moet het zelf weten, maar het was wel opvallend
Zo, moest ik toch even kwijt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus met 6 maanden zwanger wist ze nog van niks?
Ik dacht afgelopen O&Nquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys snel post doorleest... waar zit de fout....
Hoe kom je nou aan 6 maanden?![]()
Kerst en Oud & Nieuw diverse alcoholische consumpties --> december 2006
Wist dat ze zwanger was --> januari 2007
Bevallen --> 14 september 2007
lijkt me verschrikkelijk zo een familiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:49 schreef Greys het volgende:
Dat is ook zo hoor Elf. En ik betrap mezelf er best wel eens op dat ik ook wel eens last heb van zwaaiende vingertjes. Daar lenen dit soort 'gluur-mee-en-oordeel'-soaps zich ook wel een beetje voor, vind ik![]()
Aan de ene kant vind ik bv dat oma Carmen veel te veel de zorgen voor de kleinkids krijgt toegeschoven. Aan de andere kant zijn ze daar klaarblijkelijk gewoon allemaal gelukkig mee, inclusief Carmen, en ben ik eerder gewoon jaloers op de ontzettend goede, warme en leuke kleffe familieband die ze hebben
Psstt... het is Lyndsey.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:07 schreef Suuz_ het volgende:
Oeh ik kijk eigenlijk altijd 's middags dus ben benieuwd morgen!
Leuk Lindsey weer zwanger
Als NepBelgje bedoel je?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:09 schreef Stali het volgende:
De Pfaffs!
Ik kijk als het even kan iedere avond. Dat is dan toch wel weer een voordeel om zo'n serie pas laat te ontdekken he? Dan kun je het heerlijk achter elkaar kijken..
Verbaasd me niet om DarkElf in deze reeks aan te treffen..
En het gaat allemaal met veel bombarie en heel grondig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
Ik vind het altijd zo tof om te zien dat Lyndsey, hoe zwanger ook, gewoon een zware hond de auto in sjort, de tuin doet, schildert... weet ik wat al niet meer. Die is niet gek te krijgen he?
Hij bleef wel stoer erbij staan springen ipv weg te rennen als een bangerikquote:
Waar hebben jullie het gisteren kunnen zien dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:24 schreef Starlie het volgende:
Heb gister de allereerste aflevering gezien en de allerlaaste! Heb zo in een deuk gelegen bij de eerste aflevering, Kelly met haar beugeltje, Kenji nog als baby, Debby die nog een soort van vrolijk was! En die kleding die ze toch droegen! Erg grappig! Heel contrast met de laatste aflvering waar Kelly (zonder beugel) heel stoer haar gave winkel opent!
Ik denk dat ze die op DVD ofzo heeft gezien?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het gisteren kunnen zien dan?
Ik had echt de pest in dat het volgens de gids zou komen maar er op tv weer eens voetbal was. Zo gaat het de laatste tijd steeds.
Debby heeft toch een winkel?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:24 schreef Starlie het volgende:
Heb gister de allereerste aflevering gezien en de allerlaaste! Heb zo in een deuk gelegen bij de eerste aflevering, Kelly met haar beugeltje, Kenji nog als baby, Debby die nog een soort van vrolijk was! En die kleding die ze toch droegen! Erg grappig! Heel contrast met de laatste aflvering waar Kelly (zonder beugel) heel stoer haar gave winkel opent!
De oude afleveringen zijn verkrijgbaar op DVD en de nieuwe afleveringen kun je via internet vinden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik had echt de pest in dat het volgens de gids zou komen maar er op tv weer eens voetbal was. Zo gaat het de laatste tijd steeds.
Debby heeft die zonnebankstudio en nagelsalon maar Kelly is in het nieuwe seizoen bezig om een eigen kledingwinkel (genaamd Farfalle) te openen.quote:
Dom...niet over nagedacht... zal vast wel zoiets zijn dan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die op DVD ofzo heeft gezien?
Om 5 over 8 kwam het alsnog hoor!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Amai, zou ze verwerkt zijn bij een 'OIllander?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:00 schreef DarkElf het volgende:
opvallend dat Lyndsey drie kussen geeft trouwens...
das hier niet gewoon.
Die van de H&M zijn toevallig wel erg leuk!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:11 schreef Koningin het volgende:
Volgens mij had Lindsey gister bij die brillenwinkel gewoon belachelijk veel geld uitgegeven voor wat zonnebrillen.
Kom ik aan met die van mij, 6,95 bij de H&M
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:17 schreef Bart_NL het volgende:
Tsja, en da'n ook niet een zonnebril kopen maar maar gelijk met tassen gelijk...
Zouden ze die vakantie trouwens allemaal zelf betaald hebben, of mochten ze met pappie mee?
Nou, dat ging over die zonnebril actie twee posts boven mijn eerdere post.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met pappie (en mammie) mee mochten!
Je eerste zin snap ik trouwens niet helemaal...
Ik heb de eerste aflevering gezien: http://www.rtl.nl/films/rtlvideo/series/depfaffs/ (en dan helemaal onderaan, hij heet: Kelly's Tropical Party) kost je wel 1,30 maar ik vond hem wel grappig omdat ze er allemaal nog zo jong uitzien!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:40 schreef FoXje het volgende:
Iemand had de eerste aflevering gezien. Waar heb je die gezien ??
En vinden jullie die gynaecoloog ook zo'n engerd?
Brrr
Kwam er net ook achter dat er een hoogtepunten-dvd isquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die op DVD ofzo heeft gezien?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:11 schreef Koningin het volgende:
Volgens mij had Lindsey gister bij die brillenwinkel gewoon belachelijk veel geld uitgegeven voor wat zonnebrillen.
Kom ik aan met die van mij, 6,95 bij de H&M
Waarom 1,30 euro betalen als je ze gewoon van internet kan plukken voor niets?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:28 schreef -ladybird- het volgende:
Wat leuk die eerste aflevering! Bompa nog best helder en Lyndsey nog zo slank! Alleen jammer dat het elke keer 1.30 euro kost...
Is dat trouwens hetzelfde huis als waar ze nu in wonen? Het ziet er zo ouderwets uit!
Ik was vergeten dat het op vrijdag vroeger begon. En dinsdag ofzo gaat Bompa doodquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bah vergeet ik te kijken.. Deze heb ik al een keer gezien maar toch!
maandag rond 15.00 wordt het herhaald toch?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vroeg ik me idd van de week al af want hij gaat nu toch ook wel aardig achteruit.
En ook ik was vergeten dat het op vrijdag vroeger begint...
quote:Enkele dagen na hun terugkomst uit Barbados is bompa onverwacht overleden
Ik lees steeds dat mensen afleveringen plukken van internet,maar waar dan? (toch niet die Hyves pagina? want daar kan ik niets mee,downloaden lukt nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarom 1,30 euro betalen als je ze gewoon van internet kan plukken voor niets?
Via Torrentsites. En er zijn via Google ook wel wat DVD's te vinden van de oude afleveringen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:10 schreef Saphia het volgende:
[..]
Ik lees steeds dat mensen afleveringen plukken van internet,maar waar dan? (toch niet die Hyves pagina? want daar kan ik niets mee,downloaden lukt niet)
Nieuwsgroepen staan ze ook opquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Via Torrentsites. En er zijn via Google ook wel wat DVD's te vinden van de oude afleveringen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:28 schreef FoXje het volgende:
Zo heb hier de DVD De beste 100 minuten van de Pfaff's liggen
Sam met halflang haar!![]()
![]()
Sam helemaal in paniek,Jean Marie die meteen naar de eerste hulp wil,Carmen die koel blijft en rustig Kenji voorziet van verband en dan eenmaal in het ziekenhuis,de tranen de vrije loop laatquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:00 schreef Piles het volgende:
Zo, net begonnen met kijken.
Kenji had een flink gat in zn hoofd toen ie uit dat bad viel![]()
Bompa op die cruise
Je hebt 2 pm'squote:Op zondag 30 maart 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan hem niet vindenMaar dat mag hier niet besproken worden dus als iemand even een linkje wil pmen
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:08 schreef Rianne84 het volgende:
ook ik wil graag linkjes ontvangen
vrijdag die kop van JM toen Nicolas dat water over hem heen gooide![]()
Als je ze nog van niemand anders hebt stuur ik ze vanavond evenquote:
dank jequote:Op maandag 31 maart 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je ze nog van niemand anders hebt stuur ik ze vanavond even
Zit nu op stage, dus kan ff niet
Alsjeblieftquote:
En jij ookquote:Op maandag 31 maart 2008 11:23 schreef DarkElf het volgende:
linkjes zijn altijd interessantdus prettyplease....
Zometeen na de reclame dus alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |