lijkt me verschrikkelijk zo een familiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:49 schreef Greys het volgende:
Dat is ook zo hoor Elf. En ik betrap mezelf er best wel eens op dat ik ook wel eens last heb van zwaaiende vingertjes. Daar lenen dit soort 'gluur-mee-en-oordeel'-soaps zich ook wel een beetje voor, vind ik![]()
Aan de ene kant vind ik bv dat oma Carmen veel te veel de zorgen voor de kleinkids krijgt toegeschoven. Aan de andere kant zijn ze daar klaarblijkelijk gewoon allemaal gelukkig mee, inclusief Carmen, en ben ik eerder gewoon jaloers op de ontzettend goede, warme en leuke kleffe familieband die ze hebben
Psstt... het is Lyndsey.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:07 schreef Suuz_ het volgende:
Oeh ik kijk eigenlijk altijd 's middags dus ben benieuwd morgen!
Leuk Lindsey weer zwanger
Als NepBelgje bedoel je?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:09 schreef Stali het volgende:
De Pfaffs!
Ik kijk als het even kan iedere avond. Dat is dan toch wel weer een voordeel om zo'n serie pas laat te ontdekken he? Dan kun je het heerlijk achter elkaar kijken..
Verbaasd me niet om DarkElf in deze reeks aan te treffen..
En het gaat allemaal met veel bombarie en heel grondig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
Ik vind het altijd zo tof om te zien dat Lyndsey, hoe zwanger ook, gewoon een zware hond de auto in sjort, de tuin doet, schildert... weet ik wat al niet meer. Die is niet gek te krijgen he?
Hij bleef wel stoer erbij staan springen ipv weg te rennen als een bangerikquote:
Waar hebben jullie het gisteren kunnen zien dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:24 schreef Starlie het volgende:
Heb gister de allereerste aflevering gezien en de allerlaaste! Heb zo in een deuk gelegen bij de eerste aflevering, Kelly met haar beugeltje, Kenji nog als baby, Debby die nog een soort van vrolijk was! En die kleding die ze toch droegen! Erg grappig! Heel contrast met de laatste aflvering waar Kelly (zonder beugel) heel stoer haar gave winkel opent!
Ik denk dat ze die op DVD ofzo heeft gezien?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het gisteren kunnen zien dan?
Ik had echt de pest in dat het volgens de gids zou komen maar er op tv weer eens voetbal was. Zo gaat het de laatste tijd steeds.
Debby heeft toch een winkel?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:24 schreef Starlie het volgende:
Heb gister de allereerste aflevering gezien en de allerlaaste! Heb zo in een deuk gelegen bij de eerste aflevering, Kelly met haar beugeltje, Kenji nog als baby, Debby die nog een soort van vrolijk was! En die kleding die ze toch droegen! Erg grappig! Heel contrast met de laatste aflvering waar Kelly (zonder beugel) heel stoer haar gave winkel opent!
De oude afleveringen zijn verkrijgbaar op DVD en de nieuwe afleveringen kun je via internet vinden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het gisteren kunnen zien dan?
Ik had echt de pest in dat het volgens de gids zou komen maar er op tv weer eens voetbal was. Zo gaat het de laatste tijd steeds.
Debby heeft die zonnebankstudio en nagelsalon maar Kelly is in het nieuwe seizoen bezig om een eigen kledingwinkel (genaamd Farfalle) te openen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |