sukkelquote:Op maandag 10 maart 2008 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sam helemaal trots dat het gelukt is om een pizza te maken
nee ok, maar als je het plant hou je daar toch rekening meequote:Op woensdag 12 maart 2008 08:39 schreef DarkElf het volgende:
hoeveel vrouwen denk je, drinken wijn en roken bijvoorbeeld terwijl ze nog niet weten dat ze zwanger zijn?
dus das geen drama
Nee de ouders zijn druk met andere dingen behalve kinderen opvoedenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:05 schreef Greys het volgende:
WhahahaHoe kan je nou een interview geven terwijl die Keano en Liam daar rondhobbelen en jengelen?
Waar was Carmen nou op dat moment? Kon ze die kids niet even weghouden uit die kamer?
Of liever nog... konden de ouders niet zelf voor hun kinderen zorgen die dag?
Ja dat zag je gisteren ook idd. Hadden ze eens de kinderen zag je toch duidelijk dat ze niet wisten wat ze ermee moestenquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:58 schreef Slasher het volgende:
[..]
Nee de ouders zijn druk met andere dingen behalve kinderen opvoeden
Ehm nee...quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee ok, maar als je het plant hou je daar toch rekening mee
en Lindsey lijkt me wel iemand die dat bewust plant
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:02 schreef DarkElf het volgende:
ach in de jaren zeventig namen onze moeders ook wel eens een wijntje, hebben we ook niets van gehad en ze zijn geen bompa's he?
Met die politie vond ik ook wel het toppunt jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef amaranta het volgende:
De belgische politie heeft duidelijk niks beters te doen
Ik hoop maar dat dit 'nep' was.
vast, want die rukkers zijn dol op boetes schrijven, vooral in de grensstreekquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef amaranta het volgende:
De belgische politie heeft duidelijk niks beters te doen
Ik hoop maar dat dit 'nep' was.
Veel zelf gedaan? Volgens mij hebben ze allemaal 2 linkerhanden, voor de meest simpele dingen moet er iemand langskomenquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:40 schreef amaranta het volgende:
Ik denk trouwens dat JM zijn kinderen hendig kan onderhouden. Volgens mij heeft hij echt veel knaken!
Daarnaast zijn huizen in Belgie niet duur en ze hebben, voor zover ik dat kon zien, veel zelf gedaan.
Dus dat scheelt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |