Ja precies.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:53 schreef tong80 het volgende:
Jullie onderschatten Jean Marie. Volgens mij is het nog steeds de bekendste Belg. Ik moet altijd wel lachen om hem. Die verlengt zijn carriere gewoon met 40 jaar na het voetballen.
je kan toch wel hun geschiedenis opzoeken?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:07 schreef Rianne84 het volgende:
echt? maar Kelly heeft toch wel een tijd alleen rondgereisd als model toch?
en hebben ze niet tijdens hun studies op kamers gezeten ofzo? of hebben ze geen studie gedaan?
op het moment niet, ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je kan toch wel hun geschiedenis opzoeken?
nou gelukkig kan je wel fokken danquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
op het moment niet, ik ben aan het werk
dus kelly en sam bijvoorbeeld zijn na hun trouwen bij jm en carmen gaan inwonen? echt vage shitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:07 schreef Vlindur het volgende:
ze gaan direct van papa en mama hun nieuwe gezamenlijke huis in.
helemaal niet waar. lindsay en debby hebben eerst alleen gewoondquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:17 schreef Vlindur het volgende:
Hmm, Dat weet ik eigenlijk niet. Maar zover ik weet gaan ze direct vanuit het ouderlijk huis naar de samenwoon huizen.
Was goedkoperquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
En zijn ze toen weer bij Pa en Moe gaan wonen dan?
Volgens mij is het ook niet zoquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ja oh, dat geloof ik best, maar ik vroeg me af of dat echt zo was. Want volgens mij woonden Lindsey en Dave toch ook bij JM en Carmen voor ze hun huis betrokken?
maar nee... lindsay had een appartement.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ja oh, dat geloof ik best, maar ik vroeg me af of dat echt zo was. Want volgens mij woonden Lindsey en Dave toch ook bij JM en Carmen voor ze hun huis betrokken?
ja in het huis van jm en carmenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
maar nee... lindsay had een appartement.
Is dat zo? Ik hoop het want je blijft toch niet bij je ouders wonen als je getrouwd bentquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Allemaal volgens mij met als reden dat hun huizen werden gebouwd.
Maar het geeft wel een aardige indrukquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:48 schreef Starlie het volgende:
maar goed ik kan er niet echt over oordelen want wij zien natuurlijk maar een klein stukje van wat er op een dag gebeurd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |