Ja, dat viel mij ook op. Kelly en Sam kwamen nog voor hun kinderen aan, lopen naar binnen, en Carmen en nog een meisje liepen met hun kinderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik toch echt niet kan begrijpen is dat als Kelly en Sam ook op dat feestje zijn.. Oma weer op de kinderen loopt te letten en trui enzo aan lopot te doen
Idd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:02 schreef peterfan het volgende:
Ik denk juist dat Dave gewoon heel bescheiden is. Heeft ook als enige een 9-5 baan (als autoverkoper notabene) en al dat uitsloverige en interessante gedoe van Nicolas en Sam hoeft niet zo van hem denk ik. En aangezien de rest allemaal heel druk en aandachtsgeil is, valt dat extra op. Ik vind het wel een lieverd in ieder geval. Ik vind Nicolas, hoewel best een lekker ding, juist zo'n lulletje! Laat zich commanderen door Debby, altijd keurig in de kleertjes en kijkt enorm op tegen Sam heb ik het idee.
Dit had ik kunnen tikken!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:02 schreef peterfan het volgende:
Ik denk juist dat Dave gewoon heel bescheiden is. Heeft ook als enige een 9-5 baan (als autoverkoper notabene) en al dat uitsloverige en interessante gedoe van Nicolas en Sam hoeft niet zo van hem denk ik. En aangezien de rest allemaal heel druk en aandachtsgeil is, valt dat extra op. Ik vind het wel een lieverd in ieder geval. Ik vind Nicolas, hoewel best een lekker ding, juist zo'n lulletje! Laat zich commanderen door Debby, altijd keurig in de kleertjes en kijkt enorm op tegen Sam heb ik het idee.
Dave heeft ook een echte baan, en moet dus misschien vaker werken ? Iets wat die andere twee (nog) niet echt doorhebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vind em eigenlijk zo'n lulletje rozenwater
Ik heb bij hem het idee dat ie een beetje het 5e wiel aan de wagen is. Zo kan ik het het beste omschrijven. Sam en Nicolas zijn erg close (althans dat komt zo over) en Dave hangt er dan maar een beetje bij.
Je kan trouwens (mits je vrij hebt) 's middags rond 15:00 uur geloof ik de aflevering van de vorige avond zien op RTL4.
Daar was ik ook niet geblevenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Die 'slangen en kakkerlakken en slakken' in het hotel
Ik laat mij meestal door een behoorlijke spin al wegjagen..... dus ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zijn Lindsey en Bruce nu echt de enige die zelf voor hun kind zorgen?
Ik kan dat echt niet begrijpen heb je zo'n mooie kindjes en doe je er geen leuke dingen mee
Ik denk dat je Lindsey en Dave bedoelt ipv Bruce?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zijn Lindsey en Bruce nu echt de enige die zelf voor hun kind zorgen?
Ik kan dat echt niet begrijpen heb je zo'n mooie kindjes en doe je er geen leuke dingen mee
Precies, die andere lopen maar wat te lanterfanten en te teren op het geld van JMquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dave heeft ook een echte baan, en moet dus misschien vaker werken ? Iets wat die andere twee (nog) niet echt doorhebben.
Denk je dat echt?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:52 schreef Slasher het volgende:
[..]
Precies, die andere lopen maar wat te lanterfanten en te teren op het geld van JM
Afgunstig? Nee hoor helemaal niet, maar ze zullen vast wel wat toegestopt krijgen van hemquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Zou Debby echt die salon hebben als JM hun veel geld zou geven?
Ik denk dat ze teren op wat ze met de soap verdienen (en terecht dus) en daarnaast allemaal gewoon genoeg verdienen om het zo vol te kunnen houden.
Ik vind Sam en Nicolas niet echt het toppunt van ijver, maar zeker Sam heeft genoeg schnabbels en daar zal hij ook vast genoeg voor krijgen.
Ik vind het allemaal zo afgunstig klinken...
ja zo komt her op mij ook over.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het allemaal zo afgunstig klinken...
Dat geloof ik ook niet, misschien is dat teren op zijn zak wat overdreven gezegdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar dan zijn ze toch niet meteen aan het teren op de zak van JM. Ik vind het wel een beetje overdreven.
Maar goed, wellicht ben ik gewoon naief.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat JM genoeg geld heeft om alledrie die meiden en hun gezinnen en de huizen te onderhouden, dus vandaar dat ik ervan uit ga dat ze echt allemaal wel een (flink?) deel van hun centjes zelf verdienen...
Ik vind (mijn mening dus, niet per se de waarheidquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:52 schreef Slasher het volgende:
[..]
Precies, die andere lopen maar wat te lanterfanten en te teren op het geld van JM
Beetje kort door de bocht hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:52 schreef Slasher het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, is dat Kenji en Shania elkaar 'mijn broer' en 'mijn zus' noemen. Dat klinkt logisch, maar ze doen het op van die gekke momentenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb Kenji nooit zo leuk gevonden.
Hij komt op mij idd over als zo'n heel naar, verwend jongetje.
Kan mss wel heel anders zijn in het echt, maar dit is wat ik dan vind als ik naar de serie kijk.
Ja, dat vind ik ook altijd zo tofquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, is dat Kenji en Shania elkaar 'mijn broer' en 'mijn zus' noemen. Dat klinkt logisch, maar ze doen het op van die gekke momentenTegen oma Carmen 'Mijn zus zit op de weeceeeheeee'. Nooit noemen ze elkaars naam eigenlijk, valt me op
"Mijn broer is moe!" (lees: Kenji wil niet naar schoolquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo tof!
"Mijn broer heeft mij pijn gedaan"!
Ik heb dat ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Brighteyes het volgende:
Kan mss wel heel anders zijn in het echt, maar dit is wat ik dan vind als ik naar de serie kijk.
Je bent niet de enige!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Brighteyes het volgende:
Oke, sorry, moest het even kwijtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef Saphia het volgende:
Greys je moet ook even naar die smillie ernaast kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |