Ik nu ook netquote:Op maandag 3 maart 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
Ik had net de Pfaffs topic gevonden (nu pas? ja...)
Plezant he?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:15 schreef DarkElf het volgende:
Mijn Vlaams gaat er met sprongen op vooruit sinds ik dit zie.
Het helptquote:Op maandag 3 maart 2008 20:32 schreef Greys het volgende:
Wacht, ik pak even mijn vergrootglas.....
Amai zeker! Ze zijn zo lief voor elkaar en blijven tenminste ook lekker normaal vind ik...quote:Op maandag 3 maart 2008 20:20 schreef DarkElf het volgende:
lindsey en Dave vind ik zeker het leukste stel
't Is soms echt een kind nog. Vind het ook zo'n onlogische combi met Kellyquote:Op maandag 3 maart 2008 21:39 schreef TheFrankey het volgende:
Ik vind die Sam zo stront vervelend
Nou, dat is het zotte (zie! ik kan het ook!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:48 schreef DarkElf het volgende:
echt hoor, als die mensen niet gaan scheiden een keer....
Ja ik zie wel gelijkenis tussen carmen en debby maar kelly,lyndsey en debby lijken toch echt niet op elkaar.Of zie ik dat nu verkeerdquote:Op maandag 3 maart 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
Nou Debby is in elk geval een kloon van haar moeder
Soms moet ik wel om hem lachen maar idd is hij meestal een raar brallerig mannetje. Net als vandaag... wat een geouwehoer om een zwembad op te vouwen zeg.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:39 schreef TheFrankey het volgende:
Ik vind die Sam zo stront vervelend
Daar verbaas ik me ook elke keer over. Het is een mooie en leuke meid, die kan toch wat beters krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
't Is soms echt een kind nog. Vind het ook zo'n onlogische combi met Kelly
Ja, dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat is het zotte (zie! ik kan het ook!) juist... Kelly is echt wèg van die mankleuter!
ja tot het moment dat ze ouder worden en hij zo kleuterig blijftquote:Op maandag 3 maart 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat is het zotte (zie! ik kan het ook!) juist... Kelly is echt wèg van die mankleuter!
Eigenlijk vind ik dat stiekem wel schattig...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:23 schreef Cyan het volgende:
Die Dave vind ik op de een of andere manier niet echt in de familie passen. Alsof hij zich daar niet helemaal thuis voelt ofzo. Hij doet niet echt mee aan bepaalde activiteiten (zoals vandaag op die rodeo-stier) en hij moet altijd gepusht worden.
Ik vind em eigenlijk zo'n lulletje rozenwaterquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat stiekem wel schattig...Heb het idee dat hij een 'doe maar normaal dan doe je al gek genoeg'-type is, heel nuchter. Volgens mij hoeft al die ophef en al die camera's van hem ook niet echt
Is er ook zoiets als uitzending gemist ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je kan trouwens (mits je vrij hebt) 's middags rond 15:00 uur geloof ik de aflevering van de vorige avond zien op RTL4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |