abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 maart 2008 @ 14:35:24 #101
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57714801
quote:
Op zondag 30 maart 2008 14:32 schreef De.Kromme het volgende:
Blij dat we van die domme boer afzijn over 2 maandjes .
Mag die blijven morgen in zeist
  maandag 31 maart 2008 @ 13:10:20 #102
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57735504
quote:
Van Marwijk: Trots op uitverkiezing

ZEIST - Bert van Marwijk is trots dat hij vanaf 1 juli voor twee jaar bondscoach van het Nederlands elftal is. "Het is een enorme uitdaging dat ik met de beste spelers van het land mag gaan samenwerken”, zei hij maandag tijdens zijn presentatie als toekomstig trainer van het Nederlands elftal.

"Ik heb 35 jaar iedere dag als speler en coach op het veld gestaan. Nu was het tijd voor iets anders. Ik snap ook dat het een hele verantwoordelijkheid is om bij Oranje te mogen werken. Ik zal ook ongetwijfeld niet onbeschadigd uit de strijd komen, maar ik heb er wel heel veel zin in.”

telesport
quote:
Van Marwijk zwijgt over Van Bommel

ZEIST - Bert van Marwijk wilde maandag tijdens zijn presentatie als toekomstig bondscoach van het Nederlands elftal niet zeggen of hij Mark van Bommel weer in de nationale voetbalploeg gaat opnemen. "Dat is niet om flauw te doen. Maar ik heb het pas vanaf 1 juli voor het zeggen. Daarna zal iedereen zien wie ik de beste spelers vind”, zei Van Marwijk voordat hij een tweejarig contract ondertekende.

De huidige trainer van Feyenoord verwacht niet dat hij problemen krijgt wanneer Van Bommel in Oranje zou terugkeren. "Hij is mijn schoonzoon, maar ik zou hem net als alle andere spelers benaderen. Ik zou gewoon normaal tegen hem doen”, zei hij over de middenvelder van Bayern München die onder bondscoach Marco van Basten niet meer bij het Nederlands elftal wil voetballen.

Van Marwijk wilde ook niet ingaan over het systeem waarmee hij met Oranje wil gaan spelen. "Ik ga nu niet zeggen of ik iets ga veranderen. Marco van Basten is nu bondscoach. Laat hem nu maar rustig het EK afmaken. Daarna ziet iedereen wel hoe en met wie ik ga voetballen. Dat lijkt me wel zo netjes. Iedereen die mij kent weet dat een liefhebber ben van aanvallend voetbal. Maar ik wil natuurlijk ook winnen.”

telesport
quote:
Van Marwijk: Frank de Boer is mijn rechterhand

ZEIST - Frank de Boer is vanaf 1 juli de rechterhand van de nieuwe bondscoach Bert van Marwijk bij het Nederlands elftal. Dat verklaarde de huidige trainer van Feyenoord maandag tijdens zijn presentatie als toekomstig coach van Oranje. De Boer is volgend seizoen ook trainer van de A1 van Ajax.

"Ik ben blij met mijn technische staf die bestaat uit Frank de Boer, Phillip Cocu, Dick Voorn en Ruud Hesp”, zei Van Marwijk tijdens een drukbezochte persconferentie in Zeist. "Ik heb Frank en Phillip niet gekozen omdat ze een verleden bij Ajax en PSV hebben. Al is het misschien meegenomen dat de drie topclubs allemaal vertegenwoordigd zijn bij Oranje”.

"Ik vind het belangrijker dat Frank en Phillip gezamenlijk bijna 220 interlands in de as van het elftal hebben gespeeld. Ze namen als speler al verantwoordelijkheid en gaan dat nu zeker ook doen. Ik beschouw Frank de Boer als mijn rechterhand. Dick Voorn zit in de technische staf omdat ik hem als mijn vertrouwensman beschouw”, zei Van Marwijk over zijn huidige assistent bij Feyenoord.

"Bovendien communiceert hij altijd heel goed met spelers. Dat vind ik belangrijk. Hesp is nu al tot alle tevredenheid keeperstrainer van Oranje.”

telesport
quote:
Kesler: Van Marwijk unaniem verkozen

ZEIST - Bert van Marwijk is door alle leden van de Raad van Toezicht van de KNVB unaniem verkozen tot nieuwe bondscoach van het Nederlands elftal. Dat verklaarde Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB, maandag tijdens de presentatie van de coach die Marco van Basten na het EK bij Oranje gaat opvolgen.

"Bert was onze eerste keus”, benadrukte Kesler, die even later wel toe gaf dat Guus Hiddink aanvankelijk de voorkeur genoot. "Maar Guus is een trainer van de buitencategorie. Daarom beschouw ik Bert nog steeds als eerst keus.”

Kesler zocht in november voor het eerst contact met Van Marwijk. "We hebben toen geïnformeerd of het klopte dat hij bij Feyenoord een clausule in zijn contract had die het mogelijk maakte om naar de KNVB te vertrekken. Dat was het geval. Van Basten vertelde op 4 december dat hij zijn contract bij Oranje niet wilde verlengen. Daarna hebben we rustig nagedacht en met mensen als Johan Cruijff overlegd. Uiteindelijk hebben we op 8 februari weer contact met Bert opgenomen. Daarna waren we er gelukkig snel uit. We zijn blij met Van Marwijk.”

Kesler wilde niet vertellen waarom de KNVB niet voor Van Gaal of Adriaanse heeft gekozen . "Bert is het geworden. Ik ga dus ook niet zeggen waarom we niet voor een specifiek andere trainer hebben gekozen. Dat heeft namelijk geen zin. Want dan kan ik wel aan de gang blijven. Bert heeft veel ervaring en was voor ons de juiste man. Ik ben overigens ook blij dat Ajax het geen probleem vindt dat Frank de Boer zijn functie als jeugdtrainer bij de Amsterdamse club met die van assistent-bondscoach combineert. Ajax heeft zich heel coulant opgesteld.”

telesport
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 31 maart 2008 @ 13:26:08 #103
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57735799
quote:
"Bert was onze eerste keus”, benadrukte Kesler, die even later wel toe gaf dat Guus Hiddink aanvankelijk de voorkeur genoot. "Maar Guus is een trainer van de buitencategorie. Daarom beschouw ik Bert nog steeds als eerst keus.”
lol, wat is dat nou weer voor onzin-redenering? Ja, we wilden eigenlijk eerst Pietje hebben, maar die is zo goed in z'n werk dat Jantje eigenlijk de eerste keus was.
  maandag 31 maart 2008 @ 13:26:27 #104
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57735803
Tschüss.
2000 light years from home
  maandag 31 maart 2008 @ 13:27:00 #105
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57735811
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:26 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

lol, wat is dat nou weer voor onzin-redenering? Ja, we wilden eigenlijk eerst Pietje hebben, maar die is zo goed in z'n werk dat Jantje eigenlijk de eerste keus was.
Haha, Kesler !
  maandag 31 maart 2008 @ 13:29:50 #106
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57735858
Ik voorspel met Van Marwijk trouwens een periode van middelmatigheid. Door z'n hele carrierre heeft ie veilige conservatieve keuzes gemaakt, waardoor hij het nooit heel goed, maar ook nooit heel slecht heeft gedaan. Gevolg is dat hij weinig kritiek krijgt in de pers (want zo slecht gaat het nu ook weer niet) en iedereen het idee krijgt dat het best een goede coach is.

Gevolg: veel ervaren spelers in de basis, conservatieve tactiek en kleine overwinningen. Het kabbelt wat voort, we plaatsen ons als 2e voor het WK en daar worden we in de kwartfinale uitgeschakeld. Niet heel slecht, niet heel goed.
  maandag 31 maart 2008 @ 13:31:05 #107
139407 jorienvdherik
pi_57735885
quote:
Op maandag 31 maart 2008 13:26 schreef Merkie het volgende:
Tschüss.
gaan ze spijt van krijgen
pi_57740631
Zijn Feyenoord seizoen geeft me niet veel vertrouwen dat het bij Oranje een succes wordt, maar we zullen zien.
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:19:02 #109
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_57766234
Ik ... ach, laat maar!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:33:01 #110
139407 jorienvdherik
pi_57766463
wat vinden de niet feyenoord fans van zijn aanstelling
pi_57766546
quote:
Op maandag 31 maart 2008 17:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn Feyenoord seizoen geeft me niet veel vertrouwen dat het bij Oranje een succes wordt, maar we zullen zien.
kun je totaal niet met elkaar vergelijken natuurlijk
  zondag 22 juni 2008 @ 07:49:47 #112
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_59597126
Dit wordt ook niks, zo'n nietszeggende coach.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_59597234
quote:
Op zondag 22 juni 2008 07:49 schreef popolon het volgende:
Dit wordt ook niks, zo'n nietszeggende coach.
Oke, maar wie anders??

Bert, succes!
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 22 juni 2008 @ 08:25:30 #114
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59597239
Dit is mijn post in het van basten topic maar is hier ook wel op z'n plaats:
quote:
Deze hele zin is op zichzelf een argument dat de KNVB nooit meer een beginnende rookie moet aanstellen. De KNVB moet op zoek naar geldschieters. Achter de Russen staan de oliesjeiks die Hiddinks vorstelijke salaris ophoesten. De KNVB moet het straks weer opnieuw doen met tweede garnituur (Rijkaard wilde niet, Jol wilde niet...).

Bij een nationale voetbalploeg hoort een toptrainer. Inderdaad iemand met 20 jaar ervaring. Het liefst een Nederlander maar mag voor de afwisseling ook een buitenlander zijn (wellicht kan die de vervelende trekjes van de Nederlandsche Mentaliteit eruit halen). Alleen: aan kwaliteit zit een prijskaartje.

Ik ben van nature een pessimist maar zelfs met een roze bril op zie ik het onder Van Marwijk niet veel beter worden. Borrussia Dortmund is nu eenmaal geen internationale top. Een Rijkaard zou perfect geweest zijn. Heeft zowel ervaring als bondscoach als ervaring op het allerhoogste clubniveau. Die hoeft bepaalde dingen dus niet volledig blanco te ondervinden zoals Van Marwijk waarschijnlijk wel weer tegen een muur zal aanlopen (bij zichzelf denkend "dit heb ik nog niet eerder meegemaakt"). Dat Rijkaard heeft gezegd een jaartje rust te willen nemen geloof ik niet, als bondscoach heb je lang niet zo'n drukke baan als clubcoach.
Rijkaard is gewoon bang voor het afbreukrisico. De pers maakt je genadeloos af, tenzij je een hele grote naam bent maar ook daar zitten grenzen aan. Aan dat afbreukrisico kun je als KNVB niets veranderen, wat je wel kunt doen is er naar te betalen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_59597246
Biedt de KNVB dan zo weinig?
pi_59597250
Kan er trouwens wel inkomen. De KNVB is blijven hangen in "voetbal is leuk, lief en aardig" En als je verliest: Volgende keer beter. Stelletje fossielen bij elkaar houdt de vooruitgang tegen.

Het is net de christenunie
pi_59597258
quote:
Op zondag 22 juni 2008 08:25 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is mijn post in het van basten topic maar is hier ook wel op z'n plaats:
[..]
Jol wilde niet? Jol stond niet eens op de shortlist van Kesler.
  zondag 22 juni 2008 @ 08:37:43 #118
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59597290
quote:
Biedt de KNVB dan zo weinig?
Van Hiddink weet ik dat hij 5 miljoen krijgt. Van Basten kreeg op het begin volgens mij 8 ton. Zal nu wel verhoogd zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_59598117
alsof iemand als Rijkaard het nog voor het geld moet doen
  zondag 22 juni 2008 @ 15:02:08 #120
30220 Barca
pi_59603956
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:24 schreef ruud_fr het volgende:
alsof iemand als Rijkaard het nog voor het geld moet doen
Nee, maar de knvb wil Frank niet!
  zondag 22 juni 2008 @ 15:09:13 #121
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59604053
Van Marwijk is een succestrainer pur sang hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 22 juni 2008 @ 15:14:40 #122
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59604129
Slechter dan dit kan het bijna niet, dus Van Marwijk kom er maar in.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59606905
Ik kijk er in ieder geval rijkhalzend naar uit om al die Greentjes en Hoflandjes in actie te zien
  zondag 22 juni 2008 @ 18:19:35 #124
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59607399
quote:
Op zondag 22 juni 2008 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kijk er in ieder geval rijkhalzend naar uit om al die Greentjes en Hoflandjes in actie te zien
Wat een équipe gaat Bertje ervan maken . Makaay in de spits, koelbloedige afmaker als dat hij is. Stofzuiger Van Bommel op het middenveld met Buijs en De Cler achter zich en Hofs voor zich. De fantastische verdediging wordt gekarakteriseerd door de altijd bikkelende Hofland en Greene. Over de verdere invulling ben ik nog niet helemaal uit. Maar die wereldbekert kan vast naar Zeist.
pi_59607424
quote:
Op zondag 22 juni 2008 15:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Slechter dan dit kan het bijna niet, dus Van Marwijk kom er maar in.
.
Ik heb tegen Italië en Frankrijk het beste Nederlands Elftal sinds 2000 gezien. Goh, wat was het allemaal slecht zeg. Maar goed, Bertje heeft dit seizoen laten zien dat hij met Feyenoord goed, aanvallend, attractief en vooral winnend voetbal kan spelen, dus die zal het inderdaad een stuk beter doen...
  zondag 22 juni 2008 @ 18:21:04 #126
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59607431
Lee naturaliseren, komt helemaal goed.
kankelul.
  zondag 22 juni 2008 @ 18:21:45 #127
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59607449
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

.
Ik heb tegen Italië en Frankrijk het beste Nederlands Elftal sinds 2000 gezien. Goh, wat was het allemaal slecht zeg. Maar goed, Bertje heeft dit seizoen laten zien dat hij met Feyenoord goed, aanvallend, attractief en vooral winnend voetbal kan spelen, dus die zal het inderdaad een stuk beter doen...
Wil je je oogkleppen afdoen en verder kijken dan 2 goede wedstrijden?

Bedankt.
kankelul.
pi_59607464
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Bedankt.
Wat heeft vBasten gisteren allemaal voor fouten gemaakt?
  zondag 22 juni 2008 @ 18:23:45 #129
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59607475
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Bedankt.
Als jij dat ook even doet zie je zelf ook wel in dat het met BvM echt niet beter gaat. Zijn aartsconservatieve opstellingen, zijn "lichtpuntjes en "als ze de helft doen van wat ik op de trainingen zie" geven mij niet veel hoop in het tactisch meesterbrein van Bertje. BvM zou nooit Robben erbij gooien als het wat slechter gaat, die gooit er een Domenechje in.
  zondag 22 juni 2008 @ 18:24:13 #130
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59607481
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Engelaar opstellen, RvP voor Kuyt i.p.v. Engelaar. Niet geanticipeerd op de Russen.
  zondag 22 juni 2008 @ 18:26:30 #131
30220 Barca
pi_59607518
Wat hij fout heeft gedaan? Je kan beter vragen wat hij goed heeft gedaan. Dan ben je veel sneller klaar!
  zondag 22 juni 2008 @ 18:32:08 #132
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59607616
quote:

[..]

De grootste fout:
-Hij heeft zijn spelers niet fit genoeg gekregen om langer dan 80 minuten te voetballen.

Andere fouten:
-Hij kon de wedstrijd op een of andere manier niet kantelen. Na een tijdje weet je toch dat niet alles door het midden moet en coach je daar toch op?
-De wissel Kuijt - Van Persie
-De wissel Boulahrouz - Heitinga
-Waarom een breekijzer meenemen als je hem niet gebruikt?
-Het team kan niet omgaan met de upperdog-rol. Mentaal slecht: totaal geen motivatie of creativiteit.

Het is natuurlijk niet allemaal aan Van Basten te wijten, maar hij heeft hier zeker een rol in.
En de Russen waren natuurlijk gewoon beter.
kankelul.
  zondag 22 juni 2008 @ 18:34:28 #133
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59607652
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als jij dat ook even doet zie je zelf ook wel in dat het met BvM echt niet beter gaat. Zijn aartsconservatieve opstellingen, zijn "lichtpuntjes en "als ze de helft doen van wat ik op de trainingen zie" geven mij niet veel hoop in het tactisch meesterbrein van Bertje. BvM zou nooit Robben erbij gooien als het wat slechter gaat, die gooit er een Domenechje in.
Ik ga pas over Van Marwijk als bondscoach discussieren als ik hem een paar wedstrijden aan het werk gezien heb en uiteindelijk pas na het WK2010.
Dat suggestieve gedoe hier: 'ik ben benieuwd met alle Greentjes en Hoflandjes' Rot toch op man.

Misschien is het wel eens goed om als Nederland lekker conservatief te voetballen, wat heeft dat flitsende voetbal ons de laatste 20 jaar opgebracht?
kankelul.
pi_59607665
De enige fout vond ik dat hij Afellay er in zette ipv Vennegoor of Huntelaar. Verder vind ik het allemaal achteraf gelul.
  zondag 22 juni 2008 @ 18:40:19 #135
30220 Barca
pi_59607743
4 jaar Bassie ... de ene na de andere fout!
pi_59607839
Ik zie echt op tegen de periode onder Van Marwijk.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 22 juni 2008 @ 18:48:41 #137
30220 Barca
pi_59607892
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ook!
  zondag 22 juni 2008 @ 18:49:43 #138
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59607910
Vanaf augustus spelen we dus 5-4-1 onder Bert
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59607931
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:40 schreef Barca het volgende:
4 jaar Bassie ... de ene na de andere fout!
Lees jij uberhaupt in welk topic je zit of roep jij gewoon random overal hetzelfde?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 22 juni 2008 @ 18:51:40 #140
30220 Barca
pi_59607947
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:49 schreef _Mike_ het volgende:
Vanaf augustus spelen we dus 5-4-1 onder Bert
Als je daarmee wereldkampioen wordt vind ik het prima. Dat gaat echter niet gebeuren!
  zondag 22 juni 2008 @ 18:53:26 #141
30220 Barca
pi_59607975
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:50 schreef Suijk het volgende:

[..]

Lees jij uberhaupt in welk topic je zit of roep jij gewoon random overal hetzelfde?
Ik reageer op berichten van anderen.
pi_59608740
Totaal geen vertrouwen in Bert, maar goed, we zien het allemaal wel weer
pi_59608875
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:51 schreef Barca het volgende:

[..]

Als je daarmee wereldkampioen wordt vind ik het prima. Dat gaat echter niet gebeuren!
quote:
Nieuwe blog: "Ik lach Bassie keihard uit!"
Kut user, inclusief grote K
pi_59608984
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik niet. En na gisteravond helemaal niet. Van Marwijk is tactisch namelijk enorm sterk
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 22 juni 2008 @ 19:43:28 #145
30220 Barca
pi_59608994
quote:
Op zondag 22 juni 2008 19:37 schreef Triptamine het volgende:

[..]

[..]

Kut user, inclusief grote K
pi_59610273
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:32 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

De grootste fout:
-Hij heeft zijn spelers niet fit genoeg gekregen om langer dan 80 minuten te voetballen.

Andere fouten:
-Hij kon de wedstrijd op een of andere manier niet kantelen. Na een tijdje weet je toch dat niet alles door het midden moet en coach je daar toch op?
-De wissel Kuijt - Van Persie
-De wissel Boulahrouz - Heitinga
-Waarom een breekijzer meenemen als je hem niet gebruikt?
-Het team kan niet omgaan met de upperdog-rol. Mentaal slecht: totaal geen motivatie of creativiteit.

Het is natuurlijk niet allemaal aan Van Basten te wijten, maar hij heeft hier zeker een rol in.
En de Russen waren natuurlijk gewoon beter.
- Dat fit krijgen vraag ik me af als de spelers 8 dagen geen wedstrijd gespeeld hebben.

- Kuijt was de slechtste aan Nederlandse kant in de eerste helft en met van Persie kon je mischien wat meer voetbal krijgen.

- Boulahrouz had geel en zou vast ook nog wel rood krijgen zoals 2 jaar geleden dus opzich geen verkeerde wissel mits hij Heitinga centraal had gezet en Ooijer op rechts.

Voor de rest ben ik het er wel mee eens.
  zondag 22 juni 2008 @ 20:50:04 #147
30220 Barca
pi_59610411
Kuyt speelde in mijn ogen juist wél goed. In dienst van het team. Sober, simpel. In tegenstelling tot Van der Vaart en Sneijder.

Fit: het seizoen zit ze in de benen.

Mark: we kunnen juist niet omgaan met de favorieten-rol.

klOoijer op rechts. Dat hebben we gezien in de voorbereiding. klOoijer hoort niet in de selectie. Die hoort niet eens thuis bij een 6e klasse club.
pi_59610592
Kuijt liep wel weer te rennen maar was slecht in balbezit en Zirkhov liep hem aan alle kanten voorbij, maar dat deed hij ook bij Heitinga en mindere mate Boulahrouz.
Gaat nog leuk worden over 2 jaar dan hebben we helemaal geen verdedigers meer.Marcellis en hopelijk van der Wiel zijn de enige die potentie hebben om echte toppers te worden.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:04:07 #149
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59610736
quote:
Op zondag 22 juni 2008 20:50 schreef Barca het volgende:
Kuyt speelde in mijn ogen juist wél goed. In dienst van het team. Sober, simpel. In tegenstelling tot Van der Vaart en Sneijder.
Van der Vaart ben ik met je eens. Kuijt vond ik niet echt sterk, en verloor redelijk vaak de bal, wat tegen de Russen dus levensgevaarlijk is gebleken met hun snelle counters. Sneijder vond ik ook nog wel aardig spelen, en hij was in ieder geval op momenten nog wel fel.
quote:
Fit: het seizoen zit ze in de benen.
Maar dat was tegen Italië en Frankrijk ook niet echt een probleem. In mijn ogen ben je pas een top-voetballer als je het hele seizoen in ieder geval op je eigen kacht en fitheid kunt vertrouwen. De Russen stonden gewoon veel beter en waren, vanaf het begin, veel feller op de bal, en goed aan het storen.
quote:
Mark: we kunnen juist niet omgaan met de favorieten-rol.
Nederland en de favorietenrol is wel altijd een moeilijke relatie inderdaad. Men leek banger om te verliezen dan gretig om te winnen, zoals in de poule.
quote:
klOoijer op rechts. Dat hebben we gezien in de voorbereiding. klOoijer hoort niet in de selectie. Die hoort niet eens thuis bij een 6e klasse club.
Ooijer heeft een bijzonder goed EK gespeeld, en ik zou niet weten wie er (centraal) op dit moment beter zou zijn geweest.
  zondag 22 juni 2008 @ 21:06:49 #150
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59610796
Maar, On-topic: Van Marwijk zou het wel aardig kunnen doen. Ik heb geen flauw idee hoe hij is als bondscoach, maar ik heb de indruk dat hij zich beter voelt bij toernooien/knock-out systeem, dan bij competities. Verder lijkt zijn houdbaarheid ook snel op te zijn, in die zin kan het beperkte contact met de spelersgroep door het jaar heen wel goed voor hem werken.
pi_59614755
quote:

[..]

Hij heeft zich niet aangepast op de Russen.
Hij heeft precies dezelfde tactiek gebruikt als in de eerste 2 wedstrijden terwijl hij moest weten dat een ervaren trainer als Hiddink zijn ploeg zou voorbereiden op die tactiek.

Hij begon veels te vroeg met zijn wissels waardoor op het moment waar het echt nodig was (einde 2e helft en de verlenging) hij niet meer kon wisselen.

In die eerste 3 wedstrijden ging alles van begin af aan goed. Maar tegen de russen ging het al in de eerste helft verkeerd.
Alle moest door het midden en van Basten deed niets of de spelers luisterden niet naar hem.
In de 2e helft het zelfde liedje, alles door het midden.

Was het Van BAsten gelukt om tijdens de eerste helft zijn ploeg qua tactiek aan te passen zodat ze meer grip op de wedstrijd kregen dan had hij zich als manager gigantisch bewezen maar er gebeurde niets.
Tijdens de rust had hij ook de kans om van tactiek te veranderen of om zijn ploeg een schop onder hun kont te geven maar na de rust ging Oranje net zo door als in de 1e helft.

van basten had de kans te laten zien dat hij een wedstrijd kan draaien, een goede tactische ingreep kan maken maar dit heeft hij laten liggen.

Gelukkig is hij nu weg zou je zeggen en gelukkig komt er nu een nieuwe trainer die alles goed zal maken maar van Marwijk is niet het type wat grote veranderingen zal brengen. Hij is niet het type dat mensen aan het spelen krijgt.

Dus ik zie niet veel verandering komen voor Oranje.
We kunnen zeggen wat we willen over van Marwijk maar hij word puur de nieuwe bondscoach omdat we niemand beters konden krijgen.
  maandag 23 juni 2008 @ 07:50:59 #152
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59618511
quote:
We kunnen zeggen wat we willen over van Marwijk maar hij word puur de nieuwe bondscoach omdat we niemand beters konden krijgen.
Dat vraag ik me dus af. Gezien het moment van aanstellen en het afkopen van een contract denk ik dat Van Marwijk serieus een optie is geweest, vanaf het eerste gesprek en niet een "If all else fails, then..."
pi_59621473
quote:
Op maandag 23 juni 2008 07:50 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af. Gezien het moment van aanstellen en het afkopen van een contract denk ik dat Van Marwijk serieus een optie is geweest, vanaf het eerste gesprek en niet een "If all else fails, then..."
ja kan natuurlijk ook zijn dat de gasten bij de KNVB die dit soort beslissingen maken niets van voetbal afweten.
Ik denk zelf dat ze zich gedwongen voelden voor het EK iemand te presenteren en dat alle andere mensen op hun lijstje absoluut geen interesse hadden.

Er zijn betere trainers maar ik denk zelf dat die niet wilden of dat de KNVB hun niet wilde vanwege de een of andere stomme reden.

Bv je hebt een Cruyff die constant kritiek heeft maar je moet niet denken dat hij bondscoach wil worden. Hij is het type dat graag kritiek uit maar zelf de baan niet wil want stel je voor hij heeft de baan maar verprutst het.
En daar zit het geloof ik vol mee en dat in elk land. Goede trainers die geschikt zijn als bondscoach maar niet willen omdat ze bang zijn het te verprutsen.
pi_59677212
Nu Bertje het Nederlands elftal gaat leiden, ben ik wel benieuwd naar hoe hij het Nederlands elftal laat spelen komende kwalificatie.

Bert heeft zijn grootste succes behaald met Feyenoord in 2002 en toen speelde hij een soort van 4-2-4 systeem.

Zou hij dit met Oranje ook aandurven?

Dus zoiets:

Stekelenburg
De Jong, Boulahrouz, Bouma, De Cler
Van Bommel, Sneijder
Babel, Kuyt, Van Nistelrooy, Van Persie
  woensdag 25 juni 2008 @ 15:01:20 #155
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_59677359
Heeft De Jong OOIT rechtsback gespeeld?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 25 juni 2008 @ 15:02:19 #156
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_59677389
Je bent Seedorf vergeten....
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_59677478
Bij Ajax heeft De Jong vaak als rechtsback gespeeld maar je ziet dat hij verdedigend op het middenveld een goede pion is gebleken.
Verder denk ik dan dit systeem van nu wel gehandhaaft kan worden alleen heb je met seedorf en babel meer keuzes.
Verder Van Bommel op de plaats van Engelaar en Stekel op doel.
Heitinga en Boulahrouz vaste basisspelers maken en Mathijssen eruit.

Als Gio maar niet op het middenveld gaat spelen.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
  woensdag 25 juni 2008 @ 15:13:21 #158
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_59677616
Hij gaat sowieso van Bommel er weer bijhalen!
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_59677764
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 15:13 schreef timmeeeh het volgende:
Hij gaat sowieso van Bommel er weer bijhalen!
Zo zonde
pi_59677839
Ik denk dat bert zelf helemaal niet gaat spelen.
Kan zijn dat ik het helemaal verkeerd heb natuurlijk
"Stories happen only to those who are able to tell them."
  woensdag 25 juni 2008 @ 15:23:11 #161
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_59677892
Ik denk 4-4-2. Spits met daarnaast Persie/Robben. Babel en Sneijder als buitenste middenvelders. Centraal v/d Vaart en Nigel/Bommel. Daarachter een verdediging die alles weer doorlaat.
  woensdag 25 juni 2008 @ 15:27:28 #162
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 25 juni 2008 @ 15:30:20 #163
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59678066
Als hij slim is, zet hij de lijn van Marco van Basten door en wordt het een 4-2-3-1 maar dan eventueel met Clarence Seedorf en Mark van Bommel erbij.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 25 juni 2008 @ 15:41:45 #164
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_59678361
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
Als hij slim is, zet hij de lijn van Marco van Basten door en wordt het een 4-2-3-1 maar dan eventueel met Clarence Seedorf en Mark van Bommel erbij.
Dat lijkt mij ook het beste. Van Bommel op de plaats van Engelaar en Seedorf op de plaats van van de Vaart. En van Persie laten wennen aan de spits positie lijkt mij ook geen domme keuze aangezien Huntelaar het meevoetballen nog niet heeft begrepen.
pi_59678596
Waarom niet gewoon 4-2-3-1 houden? De spelers hebben aangegeven dat het liefste te willen en tegen Oekraine, Kroatie, Italie, Roemenie en Frankrijk werkte het goed.
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:32:51 #166
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59679807
Lekker conservatief zodat we eindelijk weer eens wat verder komen op een eindronde.

tvp
kankelul.
  Moderator woensdag 25 juni 2008 @ 16:46:58 #167
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59680172
laf natuurlijk
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:40:13 #168
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59682662
Van Marwijk geeft altijd de voorkeur aan oude lui en heeft vaak problemen met talenten. Het zal wel behoudend worden en net niks, maar met zijn speelwijze kom je zo'n poulefase kwalificatiepoule wel door.

[ Bericht 6% gewijzigd door Grulez op 25-06-2008 19:35:05 ]
pi_59683609
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
Laat Seedorf maar buiten de selectie, die vertraagd het spel alleen maar. Wanneer je juist snel wil aanvallen is een Seedorf in je team funest.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:27:51 #170
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_59683754
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:40 schreef Grulez het volgende:
Van Marwijk geeft altijd de voorkeur aan oude lui en heeft vaak problemen met talenten. Het zal wel behoudend worden en net niks, maar met zijn speelwijze kom je zo'n poulefase wel door.
Ja, met aanvallend voetbal komen we absoluut de poulefase niet door hebben we wel weer gezien.
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:34:40 #171
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59683932
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:27 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ja, met aanvallend voetbal komen we absoluut de poulefase niet door hebben we wel weer gezien.
Eens.

Ik bedoel juist dat je met zijn behoudende speelwijze met veel oude lui de kwalificatie wel doorkomt, maar dat ik het verder nog moet zien.
  woensdag 25 juni 2008 @ 20:08:14 #172
30220 Barca
pi_59684900
Ik hoop op een 3 - 4 - 1 - 2. Met:
Stekelenburg;
Melchiot, Boulahrouz, Braafheid;
De Jong, Heitinga, Engelaar, Drenthe/Emanuelson;
Seedorf;
Kuyt, Huntelaar;

Schaduwteam:
Velthuizen;
Zuiverloon, Marcellis, Pieters;
Landzaat, De Zeeuw, Maduro, Emanuelson/Drenthe;
Senijder/Van der Vaart;
Van Persie, Babel
pi_59684948
Braafheid ?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 25 juni 2008 @ 20:18:10 #174
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59685229
Het zal een 4-5-1 worden. Deed hij ook bij Feijenoord.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_59811582
quote:
WARS VAN TONEEL

Bert van Marwijk vandaag aan slag als bondscoach: „Ik ben wie ik ben”

MEERSSEN, dinsdag
Het is een geruisloze wisseling van de wacht. Marco van Basten verruilt de Zeister bossen vandaag voor het trainersschap bij Ajax en geeft het bondscoachstokje door aan Bert van Marwijk (56). Op zijn eerste werkdag blikt de inwoner van Meerssen in TELESPORT terug op het afgelopen EK en kijkt hij vooruit. „Spelers hoeven van mij absoluut geen vrienden te zijn.” En: „Ik probeer de Duitse mentaliteit erin te krijgen.”

Is het door het EK nog meer gaan kriebelen om aan de slag te gaan als bondscoach? ,,Ja, ik heb het toernooi ook heel anders beleefd dan twee en vier jaar geleden. Destijds keek ik vooral als liefhebber, nu veel intensiever. Ik ben bewust weggebleven uit Zwitserland, omdat ik het team en de staf met rust wilde laten en niet over hun schouders wilde meekijken. Dat had ik zelf ook niet prettig gevonden.”

Hoe heeft u het spel van Nederland ervaren?
„Ik probeer de positieve dingen uit het EK te halen, maar wel kritisch te kijken naar de zaken die niét goed gingen. De grootste winst die met de zeges op Italië en Frankrijk is geboekt, is dat we voor niemand bang hoeven te zijn. Dat zou ik een groot compliment willen noemen. Ik vergelijk het met een wielrenner die nooit eens wint, maar plotseling wel een keer. Daarna volgen vaak in korte tijd meer overwinningen.”

„Ook Duitse mentaliteit in Oranje zien te krijgen”

Louis van Gaal wordt nog steeds bijna wekelijks achtervolgd met het feit dat hij zich in 2002 als enige bondscoach sinds 1986 niet wist te plaatsen voor een eindtoernooi. Bent u niet bang beschadigd te raken?
„Dit is geen grootspraak, maar je wordt bondscoach of niet. Als je erin stapt en op voorhand denkt ’stel je voor dat we ons niet kwalificeren…’, dan moet je er niet aan beginnen. Ik zie het als een geweldige uitdaging om ons te plaatsen voor het WK.”

Een bondscoach is de nationale kop van Jut. Co Adriaanse noemde u laatst een goede trainer, maar van wie je nooit eens dacht: zo, dat is een gewaagde uitspraak. Hoe gaat u hiermee om?
,,Het raakt me niet. Ik ben geen toneelspeler, ga niet zitten en denk ‘nu ga ik eens iets zeggen waar iedereen versteld van zal staan.’ Ik ben wie ik ben, hoef niet voorop in de polonaise te lopen. Als ik naar Aragones en Lippi kijk, dan spreekt hun rustige uitstraling me aan. Meer dan iemand die maar dingen roept om de voorpagina’s te halen.”

Was het tekenend voor het Nederlands elftal dat het werd geroemd om de drie groepswedstrijden, maar na de kwartfinale wel weer thuiszat? In hoeverre gaat u uw ervaringen bij Borussia Dortmund benutten om de Duitse mentaliteit erin te slijpen?
„Er waren op het EK veel ploegen die van underdog favoriet werden en er vervolgens snel uitlagen omdat ze daar niet goed mee konden omgaan. Natuurlijke motivatie is de makkelijkste: presteren als je niks te verliezen hebt. Het gaat erom dat je ook leert jezelf te motiveren als je niks te wínnen hebt, zoals de Duitsers tegen Polen en Oostenrijk. Daar zijn zij heel goed in. Dat gedeelte van de Duitse mentaliteit zal ik ook proberen erin te krijgen. Duitsland weet op het veld niet van ophouden. Dát moeten we koppelen aan het Nederlandse tactisch vermogen, dat groter is dan dat van menig ander land.”

Schuilt er een gevaar in het feit dat Oranje wereldkampioen Italië opzij zette, de mondiale nummer twee Frankrijk versloeg en iedereen in Nederland er dús van uitgaat dat plaatsing voor het WK in een kwalificatiepoule met Schotland, Noorwegen en IJsland een formaliteit is?
„Griekenland won vier jaar geleden het EK en was nu het slechtst presterende team. Italië plaatste zich op de laatste speeldag van de kwalificatie ten koste van Schotland, dat twee keer van Frankrijk had gewonnen. Moet ik meer zeggen? De onderlinge verschillen in het internationale voetbal worden steeds kleiner, de geluksfactor groter. Persoonlijk vind ik dat wij ons moeten plaatsen. Maar dat is zéker geen formaliteit.”

Op 20 augustus speelt Nederland in Rusland de eerste interland onder uw leiding. De eredivisie begint negen dagen later. Is het daardoor aannemelijk dat uw eerste selectie grotendeels gelijk is aan de EK-groep?
„Als een toernooi en oefenwedstrijd zo dicht op elkaar zitten, is dat normaal gesproken logisch. Maar het hangt ervan af hoe het staat met de gesteldheid van de spelers, die dan net terug zijn van vakantie.”

Hebben we het goed begrepen, dat u in principe vasthoudt aan het tijdens het EK gehanteerde 4-2-3-1-systeem?
„Ik kijk naar de kwaliteiten van spelers en het is duidelijk dat die in het Nederlands elftal voornamelijk in de aanval liggen. Trouwens, hoe speelde Feyenoord aan het begin van dit seizoen? Op deze wijze. Ik heb dan ook met verbazing gelezen dat Oranje het systeem van PSV heeft gekopieerd. Ik ben er bij Feyenoord zelf mee begonnen.”

Staat er nog een gesprek met uw voorganger Marco van Basten op de agenda?

„Een paar maanden geleden heb ik hem heel lang en plezierig gesproken. Er is verder niks gepland, maar spontaan zal er zeker een vervolg komen. Misschien ga ik eens naar een training bij Ajax kijken en daarna een kop koffie drinken. Aan de andere kant wil ik ook onbevangen starten.”

Hoe groot is het gemis van Edwin van der Sar? Onderneemt u nog een poging hem alsnog voor Oranje te behouden?
„Ik denk dat Edwin heel duidelijk is geweest. Natuurlijk wil elke bondscoach gebruik van hem maken. Hij is misschien wel de beste keeper die Nederland ooit heeft gehad. Maar je moet iemands mening ook kunnen respecteren. Zegt hij ’afgelopen’, dan is het afgelopen.”

In de laatste wedstrijd (Nederland-Rusland) ontstond er irritatie tussen Sneijder en Van Persie, toen laatstgenoemde tegen alle afspraken in een vrije trap nam. Wat gaat u doen als straks blijkt dat het nog altijd niet botert tussen die twee?
„Er is wel eens een onderzoek gedaan. Als er in een selectie nooit eens iets gebeurt, is het ook niet goed. Spelers hoeven van mij ábsoluut geen vrienden te zijn. De kunst is om elkaars voetbalcapaciteiten voor honderd procent te accepteren en respecteren. Soms maakt een irritatie je zelfs sterker.”
quote:
„Kwestie Van Bommel makkelijk”

Van onze speciale verslaggevers

MEERSSEN, dinsdag
Bert van Marwijk sluit een terugkeer van Clarence Seedorf en schoonzoon Mark van Bommel in Oranje niet op voorhand uit. „Ik kies de beste spelers en het beste team. Maar je zult geen uitspraken horen over namen.”

Hij gaat verder: „Ik snap dat de kwestie Van Bommel voor de buitenwereld moeilijk is. Voor mij niet. Je moet dingen goed kunnen scheiden. Dat lukte ons ook in de tijd dat we samenwerkten bij Fortuna Sittard. Stel dat de situatie zich voordoet dat hij terugkeert, dan zal dat heel open, normaal en niet overspannen gebeuren.”

De kersverse bondscoach voelt zich niet aangesproken door Robin van Persie, die in interviews soms nog zijn vervelende vertrek bij Feyenoord aanhaalt. „Natuurlijk is er een basis om samen te werken. Wat mij betreft is er geen enkele rancune jegens Robin.”

„Ik heb Robin bij Feyenoord 1 gehaald en laten spelen. Ik heb hem op zijn sodemieter gegeven en geaaid, geleerd wat het inhoudt om prof te zijn op het hoogste niveau. In mijn eerste Feyenoordperiode zei ik tegen mijn vrouw: ’Als dit geen topspeler wordt, weet ik het niet meer.’ Ik ben blij dat hij is geslaagd bij Arsenal.”
pi_59815913
Ik heb vertrouwen in van Marwijk, zoals ik ook vertrouwen had in van Basten. Van Basten is statistisch gezien de beste coach wat Nederland ooit heeft gekend. Van Basten heeft een goede basis gelegd om op verder te bouwen. Van Marwijk snapt het spelletje goed en is een wijs en sociaal persoon.

Ik heb er weer vertrouwen in.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_59816030
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:15 schreef daftme het volgende:
Ik heb vertrouwen in van Marwijk, zoals ik ook vertrouwen had in van Basten. Van Basten is statistisch gezien de beste bondscoach wat Nederland ooit heeft gekend. Van Basten heeft een goede basis gelegd om op verder te bouwen. Van Marwijk snapt het spelletje goed en is een wijs en sociaal persoon.

Ik heb er weer vertrouwen in.
Nogal een verschil
pi_59816692
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Nogal een verschil
Zo te zien snap je me. Dus wat doe je moeilijk?
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:48:00 #179
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59817888
Ik zal wel een oelewapper zijn maar ik heb meer vertrouwen in B-keuze Van Marwijk dan stagair Van Basten.

Maar ik had liever Rijkaard gezien.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_59827478
v. Marwijk is gewoon een huis-tuin en keukentrainer. Absolute middelmaat dus met een voorkeur voor de oude hap. Geen lef om is met iets verrassends te komen. Onbegrijpelijk om alleen een trainer aan te stellen om zijn 'sociale' eigenschappen. Ze zitten in een uitermate zwakke WK-kwalificatie groep dus die zullen ze wel doorkomen. Ben benieuwd hoe Bertje reageert als hij aangepakt gaat worden in de pers / door het publiek. Heeft dit jaar bewezen daar slecht mee om te kunnen gaan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:04:54 #181
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59828630
Heeft dit jaar juist wel laten zien dat ie er mee om kon gaan. Feyenoord presteerde even slecht als voorgaand jaar maar niemand had het erover. En hij zou ook zeker gebleven zijn als ie geen bondscoach was geworden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:04:24 #182
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59830261
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:48 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zal wel een oelewapper zijn maar ik heb meer vertrouwen in B-keuze Van Marwijk dan stagair Van Basten.

Maar ik had liever Rijkaard gezien.
Ik vind het wel verstandig dat een bondscoach die een ander opvolgd een heel ander type is. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, maar wonderen verwacht ik niet van Bert.
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:04:07 #183
30220 Barca
pi_59852429
Rijkaard is ook een heel ander type dan Bassie. Ik heb geen vertrouwen in Bertje von Aarszeik.
pi_59881435
Slechter dan Bassie kan toch niet, dat was zijn geluk ook al bij Feyenoord
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:54:04 #185
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_59885439
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:55 schreef ForzaRob het volgende:
Nu Bertje het Nederlands elftal gaat leiden, ben ik wel benieuwd naar hoe hij het Nederlands elftal laat spelen komende kwalificatie.

Bert heeft zijn grootste succes behaald met Feyenoord in 2002 en toen speelde hij een soort van 4-2-4 systeem.

Dus zoiets:

Stekelenburg
Van Bommel, Sneijder
Jezus, wat een kutopstelling.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:57:59 #186
30220 Barca
pi_59898899
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:55 schreef ForzaRob het volgende:

Dus zoiets:

Stekelenburg
Van Bommel, Sneijder
4 - 2 - 4 lijkt me niet zo'n goed idee. Áls je er toch voor kiest dan liever niet in bovenstaande opstelling.

In mijn ogen is een beter alternatief

Stekelenburg;
Melchiot, Boulahrouz, Braafheid, Pieters;
De Jong, De Zeeuw?;
Kuyt, Van der Vaart, Huntelaar,Babel
pi_59902217
Nee, die kut Sneijder hoort er inderdaad niet in
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59902497
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:57 schreef Barca het volgende:

[..]

4 - 2 - 4 lijkt me niet zo'n goed idee. Áls je er toch voor kiest dan liever niet in bovenstaande opstelling.

In mijn ogen is een beter alternatief

Stekelenburg;
Melchiot, Boulahrouz, Braafheid, Pieters;
De Jong, De Zeeuw?;
Kuyt, Van der Vaart, Huntelaar,Babel
Welke achterlijke gladiool zet Pieters en Braafheid nou in de basis

Of sterker nog: in het Nederlands elftal _!

[ Bericht 9% gewijzigd door Cyberia18 op 05-07-2008 00:46:26 ]
  zaterdag 5 juli 2008 @ 00:39:42 #189
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59902528
Barca heeft VBL gevonden.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 00:39:58 #190
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59902531
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
pi_59902854
En wat wil je nu zeggen?
pi_59903033
Dat je, zoals altijd, lekker geloofwaardig bent. Chill gewoon uit joh, het is alleen maar een compliment.
pi_59925138
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zit je hoog hé.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_61436134
Ontslaan deze gast.

Hij selecteert de oude hap. Heitinga die hij weer opstelt, Mathijssen en Ooijer die worden opgesteld... allemaal prulverdedigers. Probeer eens wat nieuws! Ik krijg er van die Advocaat-deja vu's van, die deed ook amper wat spannends en zette stramme figuren zoals Davids, Overmars en De Boer op het veld.

Fantasieloze coach die van marwijk.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61436174
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:36 schreef Klopkoek het volgende:
Ontslaan deze gast.

Hij selecteert de oude hap. Heitinga die hij weer opstelt, Mathijssen en Ooijer die worden opgesteld... allemaal prulverdedigers. Probeer eens wat nieuws! Ik krijg er van die Advocaat-deja vu's van, die deed ook amper wat spannends en zette stramme figuren zoals Davids, Overmars en De Boer op het veld.

Fantasieloze coach die van marwijk.
Davids en Overmars stramme figuren noemen in 2004 Je bent vergeten dat ze destijds tot de beste spelers van het toernooi behoorde?

Heitinga oude hap noemen Nu al oordelen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61436232
Davids en Overmars waren over hun top heen ja. Bosvelt ook.

Van Marwijk doet het wrs. in zijn broek, vandaar dat hij niets nieuws probeert. Van Bronckhorst is ook niet meer wat het geweest is, is gewoon nu een modale speler bij de middenmoter Feyenoord.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61436355
Van Bronckhorst is gewoon nog een goede voetballer.

En welke verdedigers moeten er dan in?
Ik kan behalve Marcellis niemand anders bedenken.
pi_61436380
Elke wedstrijd onder Bert een penalty tegen. Hopelijk zet hij die lijn voort.
pi_61436383
Pieters kan er makkelijk in voor Gio hoor, maar veel maakt het niet uit.
- verwijderd door admin -
pi_61436387
Ja hoor, anderhalve oefenwedstrijd gespeeld en we beginnen alweer te zeiken op de bondscoach .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')