Nogal een verschilquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:15 schreef daftme het volgende:
Ik heb vertrouwen in van Marwijk, zoals ik ook vertrouwen had in van Basten. Van Basten is statistisch gezien de beste bondscoach wat Nederland ooit heeft gekend. Van Basten heeft een goede basis gelegd om op verder te bouwen. Van Marwijk snapt het spelletje goed en is een wijs en sociaal persoon.
Ik heb er weer vertrouwen in.
Zo te zien snap je me. Dus wat doe je moeilijk?quote:
Ik vind het wel verstandig dat een bondscoach die een ander opvolgd een heel ander type is. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, maar wonderen verwacht ik niet van Bert.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:48 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zal wel een oelewapper zijn maar ik heb meer vertrouwen in B-keuze Van Marwijk dan stagair Van Basten.
Maar ik had liever Rijkaard gezien.
Jezus, wat een kutopstelling.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:55 schreef ForzaRob het volgende:
Nu Bertje het Nederlands elftal gaat leiden, ben ik wel benieuwd naar hoe hij het Nederlands elftal laat spelen komende kwalificatie.
Bert heeft zijn grootste succes behaald met Feyenoord in 2002 en toen speelde hij een soort van 4-2-4 systeem.
Zou hij dit met Oranje ook aandurven?
Dus zoiets:
Stekelenburg
De Jong, Boulahrouz, Bouma, De Cler
Van Bommel, Sneijder
Babel, Kuyt, Van Nistelrooy, Van Persie
4 - 2 - 4 lijkt me niet zo'n goed idee. Áls je er toch voor kiest dan liever niet in bovenstaande opstelling.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:55 schreef ForzaRob het volgende:
Nu Bertje het Nederlands elftal gaat leiden, ben ik wel benieuwd naar hoe hij het Nederlands elftal laat spelen komende kwalificatie.
Bert heeft zijn grootste succes behaald met Feyenoord in 2002 en toen speelde hij een soort van 4-2-4 systeem.
Zou hij dit met Oranje ook aandurven?
Dus zoiets:
Stekelenburg
De Jong, Boulahrouz, Bouma, De Cler
Van Bommel, Sneijder
Babel, Kuyt, Van Nistelrooy, Van Persie
Welke achterlijke gladiool zet Pieters en Braafheid nou in de basisquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:57 schreef Barca het volgende:
[..]
4 - 2 - 4 lijkt me niet zo'n goed idee. Áls je er toch voor kiest dan liever niet in bovenstaande opstelling.
In mijn ogen is een beter alternatief
Stekelenburg;
Melchiot, Boulahrouz, Braafheid, Pieters;
De Jong, De Zeeuw?;
Kuyt, Van der Vaart, Huntelaar,Babel
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die kut Sneijder hoort er inderdaad niet in
Zit je hoog hé.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die kut Sneijder hoort er inderdaad niet in
Davids en Overmars stramme figuren noemen in 2004quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:36 schreef Klopkoek het volgende:
Ontslaan deze gast.
Hij selecteert de oude hap. Heitinga die hij weer opstelt, Mathijssen en Ooijer die worden opgesteld... allemaal prulverdedigers. Probeer eens wat nieuws! Ik krijg er van die Advocaat-deja vu's van, die deed ook amper wat spannends en zette stramme figuren zoals Davids, Overmars en De Boer op het veld.
Fantasieloze coach die van marwijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |