abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59815913
Ik heb vertrouwen in van Marwijk, zoals ik ook vertrouwen had in van Basten. Van Basten is statistisch gezien de beste coach wat Nederland ooit heeft gekend. Van Basten heeft een goede basis gelegd om op verder te bouwen. Van Marwijk snapt het spelletje goed en is een wijs en sociaal persoon.

Ik heb er weer vertrouwen in.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_59816030
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:15 schreef daftme het volgende:
Ik heb vertrouwen in van Marwijk, zoals ik ook vertrouwen had in van Basten. Van Basten is statistisch gezien de beste bondscoach wat Nederland ooit heeft gekend. Van Basten heeft een goede basis gelegd om op verder te bouwen. Van Marwijk snapt het spelletje goed en is een wijs en sociaal persoon.

Ik heb er weer vertrouwen in.
Nogal een verschil
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59816692
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Nogal een verschil
Zo te zien snap je me. Dus wat doe je moeilijk?
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:48:00 #179
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_59817888
Ik zal wel een oelewapper zijn maar ik heb meer vertrouwen in B-keuze Van Marwijk dan stagair Van Basten.

Maar ik had liever Rijkaard gezien.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_59827478
v. Marwijk is gewoon een huis-tuin en keukentrainer. Absolute middelmaat dus met een voorkeur voor de oude hap. Geen lef om is met iets verrassends te komen. Onbegrijpelijk om alleen een trainer aan te stellen om zijn 'sociale' eigenschappen. Ze zitten in een uitermate zwakke WK-kwalificatie groep dus die zullen ze wel doorkomen. Ben benieuwd hoe Bertje reageert als hij aangepakt gaat worden in de pers / door het publiek. Heeft dit jaar bewezen daar slecht mee om te kunnen gaan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:04:54 #181
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59828630
Heeft dit jaar juist wel laten zien dat ie er mee om kon gaan. Feyenoord presteerde even slecht als voorgaand jaar maar niemand had het erover. En hij zou ook zeker gebleven zijn als ie geen bondscoach was geworden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:04:24 #182
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59830261
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:48 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zal wel een oelewapper zijn maar ik heb meer vertrouwen in B-keuze Van Marwijk dan stagair Van Basten.

Maar ik had liever Rijkaard gezien.
Ik vind het wel verstandig dat een bondscoach die een ander opvolgd een heel ander type is. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, maar wonderen verwacht ik niet van Bert.
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:04:07 #183
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59852429
Rijkaard is ook een heel ander type dan Bassie. Ik heb geen vertrouwen in Bertje von Aarszeik.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_59881435
Slechter dan Bassie kan toch niet, dat was zijn geluk ook al bij Feyenoord
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:54:04 #185
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_59885439
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:55 schreef ForzaRob het volgende:
Nu Bertje het Nederlands elftal gaat leiden, ben ik wel benieuwd naar hoe hij het Nederlands elftal laat spelen komende kwalificatie.

Bert heeft zijn grootste succes behaald met Feyenoord in 2002 en toen speelde hij een soort van 4-2-4 systeem.

Zou hij dit met Oranje ook aandurven?

Dus zoiets:

Stekelenburg
De Jong, Boulahrouz, Bouma, De Cler
Van Bommel, Sneijder
Babel, Kuyt, Van Nistelrooy, Van Persie
Jezus, wat een kutopstelling.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:57:59 #186
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59898899
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:55 schreef ForzaRob het volgende:
Nu Bertje het Nederlands elftal gaat leiden, ben ik wel benieuwd naar hoe hij het Nederlands elftal laat spelen komende kwalificatie.

Bert heeft zijn grootste succes behaald met Feyenoord in 2002 en toen speelde hij een soort van 4-2-4 systeem.

Zou hij dit met Oranje ook aandurven?

Dus zoiets:

Stekelenburg
De Jong, Boulahrouz, Bouma, De Cler
Van Bommel, Sneijder
Babel, Kuyt, Van Nistelrooy, Van Persie
4 - 2 - 4 lijkt me niet zo'n goed idee. Áls je er toch voor kiest dan liever niet in bovenstaande opstelling.

In mijn ogen is een beter alternatief

Stekelenburg;
Melchiot, Boulahrouz, Braafheid, Pieters;
De Jong, De Zeeuw?;
Kuyt, Van der Vaart, Huntelaar,Babel
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_59902217
Nee, die kut Sneijder hoort er inderdaad niet in
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59902497
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:57 schreef Barca het volgende:

[..]

4 - 2 - 4 lijkt me niet zo'n goed idee. Áls je er toch voor kiest dan liever niet in bovenstaande opstelling.

In mijn ogen is een beter alternatief

Stekelenburg;
Melchiot, Boulahrouz, Braafheid, Pieters;
De Jong, De Zeeuw?;
Kuyt, Van der Vaart, Huntelaar,Babel
Welke achterlijke gladiool zet Pieters en Braafheid nou in de basis

Of sterker nog: in het Nederlands elftal _!

[ Bericht 9% gewijzigd door Cyberia18 op 05-07-2008 00:46:26 ]
  zaterdag 5 juli 2008 @ 00:39:42 #189
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59902528
Barca heeft VBL gevonden.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 5 juli 2008 @ 00:39:58 #190
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59902531
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59902854
En wat wil je nu zeggen?
pi_59903033
Dat je, zoals altijd, lekker geloofwaardig bent. Chill gewoon uit joh, het is alleen maar een compliment.
pi_59925138
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zit je hoog hé.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_61436134
Ontslaan deze gast.

Hij selecteert de oude hap. Heitinga die hij weer opstelt, Mathijssen en Ooijer die worden opgesteld... allemaal prulverdedigers. Probeer eens wat nieuws! Ik krijg er van die Advocaat-deja vu's van, die deed ook amper wat spannends en zette stramme figuren zoals Davids, Overmars en De Boer op het veld.

Fantasieloze coach die van marwijk.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61436174
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:36 schreef Klopkoek het volgende:
Ontslaan deze gast.

Hij selecteert de oude hap. Heitinga die hij weer opstelt, Mathijssen en Ooijer die worden opgesteld... allemaal prulverdedigers. Probeer eens wat nieuws! Ik krijg er van die Advocaat-deja vu's van, die deed ook amper wat spannends en zette stramme figuren zoals Davids, Overmars en De Boer op het veld.

Fantasieloze coach die van marwijk.
Davids en Overmars stramme figuren noemen in 2004 Je bent vergeten dat ze destijds tot de beste spelers van het toernooi behoorde?

Heitinga oude hap noemen Nu al oordelen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61436232
Davids en Overmars waren over hun top heen ja. Bosvelt ook.

Van Marwijk doet het wrs. in zijn broek, vandaar dat hij niets nieuws probeert. Van Bronckhorst is ook niet meer wat het geweest is, is gewoon nu een modale speler bij de middenmoter Feyenoord.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61436355
Van Bronckhorst is gewoon nog een goede voetballer.

En welke verdedigers moeten er dan in?
Ik kan behalve Marcellis niemand anders bedenken.
pi_61436380
Elke wedstrijd onder Bert een penalty tegen. Hopelijk zet hij die lijn voort.
pi_61436383
Pieters kan er makkelijk in voor Gio hoor, maar veel maakt het niet uit.
- verwijderd door admin -
pi_61436387
Ja hoor, anderhalve oefenwedstrijd gespeeld en we beginnen alweer te zeiken op de bondscoach .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')