Wil je je oogkleppen afdoen en verder kijken dan 2 goede wedstrijden?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..].
Ik heb tegen Italië en Frankrijk het beste Nederlands Elftal sinds 2000 gezien. Goh, wat was het allemaal slecht zeg. Maar goed, Bertje heeft dit seizoen laten zien dat hij met Feyenoord goed, aanvallend, attractief en vooral winnend voetbal kan spelen, dus die zal het inderdaad een stuk beter doen...
Wat heeft vBasten gisteren allemaal voor fouten gemaakt?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wil je je oogkleppen afdoen en verder kijken dan 2 goede wedstrijden?
Bedankt.
Als jij dat ook even doet zie je zelf ook wel in dat het met BvM echt niet beter gaat. Zijn aartsconservatieve opstellingen, zijn "lichtpuntjes en "als ze de helft doen van wat ik op de trainingen zie" geven mij niet veel hoop in het tactisch meesterbrein van Bertje. BvM zou nooit Robben erbij gooien als het wat slechter gaat, die gooit er een Domenechje in.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wil je je oogkleppen afdoen en verder kijken dan 2 goede wedstrijden?
Bedankt.
Engelaar opstellen, RvP voor Kuyt i.p.v. Engelaar. Niet geanticipeerd op de Russen.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft vBasten gisteren allemaal voor fouten gemaakt?
De grootste fout:quote:Op zondag 22 juni 2008 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft vBasten gisteren allemaal voor fouten gemaakt?
Ik ga pas over Van Marwijk als bondscoach discussieren als ik hem een paar wedstrijden aan het werk gezien heb en uiteindelijk pas na het WK2010.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als jij dat ook even doet zie je zelf ook wel in dat het met BvM echt niet beter gaat. Zijn aartsconservatieve opstellingen, zijn "lichtpuntjes en "als ze de helft doen van wat ik op de trainingen zie" geven mij niet veel hoop in het tactisch meesterbrein van Bertje. BvM zou nooit Robben erbij gooien als het wat slechter gaat, die gooit er een Domenechje in.
Ik ook!quote:Op zondag 22 juni 2008 18:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zie echt op tegen de periode onder Van Marwijk.
Lees jij uberhaupt in welk topic je zit of roep jij gewoon random overal hetzelfde?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:40 schreef Barca het volgende:
4 jaar Bassie ... de ene na de andere fout!
Als je daarmee wereldkampioen wordt vind ik het prima. Dat gaat echter niet gebeuren!quote:Op zondag 22 juni 2008 18:49 schreef _Mike_ het volgende:
Vanaf augustus spelen we dus 5-4-1 onder Bert
Ik reageer op berichten van anderen.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lees jij uberhaupt in welk topic je zit of roep jij gewoon random overal hetzelfde?
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Als je daarmee wereldkampioen wordt vind ik het prima. Dat gaat echter niet gebeuren!
quote:Nieuwe blog: "Ik lach Bassie keihard uit!"
Ik niet. En na gisteravond helemaal niet. Van Marwijk is tactisch namelijk enorm sterkquote:Op zondag 22 juni 2008 18:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zie echt op tegen de periode onder Van Marwijk.
- Dat fit krijgen vraag ik me af als de spelers 8 dagen geen wedstrijd gespeeld hebben.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:32 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De grootste fout:
-Hij heeft zijn spelers niet fit genoeg gekregen om langer dan 80 minuten te voetballen.
Andere fouten:
-Hij kon de wedstrijd op een of andere manier niet kantelen. Na een tijdje weet je toch dat niet alles door het midden moet en coach je daar toch op?
-De wissel Kuijt - Van Persie
-De wissel Boulahrouz - Heitinga
-Waarom een breekijzer meenemen als je hem niet gebruikt?
-Het team kan niet omgaan met de upperdog-rol. Mentaal slecht: totaal geen motivatie of creativiteit.
Het is natuurlijk niet allemaal aan Van Basten te wijten, maar hij heeft hier zeker een rol in.
En de Russen waren natuurlijk gewoon beter.
Van der Vaart ben ik met je eens. Kuijt vond ik niet echt sterk, en verloor redelijk vaak de bal, wat tegen de Russen dus levensgevaarlijk is gebleken met hun snelle counters. Sneijder vond ik ook nog wel aardig spelen, en hij was in ieder geval op momenten nog wel fel.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:50 schreef Barca het volgende:
Kuyt speelde in mijn ogen juist wél goed. In dienst van het team. Sober, simpel. In tegenstelling tot Van der Vaart en Sneijder.
Maar dat was tegen Italië en Frankrijk ook niet echt een probleem. In mijn ogen ben je pas een top-voetballer als je het hele seizoen in ieder geval op je eigen kacht en fitheid kunt vertrouwen. De Russen stonden gewoon veel beter en waren, vanaf het begin, veel feller op de bal, en goed aan het storen.quote:Fit: het seizoen zit ze in de benen.
Nederland en de favorietenrol is wel altijd een moeilijke relatie inderdaad. Men leek banger om te verliezen dan gretig om te winnen, zoals in de poule.quote:Mark: we kunnen juist niet omgaan met de favorieten-rol.
Ooijer heeft een bijzonder goed EK gespeeld, en ik zou niet weten wie er (centraal) op dit moment beter zou zijn geweest.quote:klOoijer op rechts. Dat hebben we gezien in de voorbereiding. klOoijer hoort niet in de selectie. Die hoort niet eens thuis bij een 6e klasse club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |