abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2008 @ 12:36:43 #1
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57101785

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 2 maart 2008 @ 12:37:46 #2
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57101812
zooo mijn eerste topicopener... snapte alleen niet zo goed hoe ik de link naar het vorige topic erin moest zetten, kan iemand dat even fixen heel misschien vast bedankt.
pi_57101966
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
zooo mijn eerste topicopener... snapte alleen niet zo goed hoe ik de link naar het vorige topic erin moest zetten, kan iemand dat even fixen heel misschien vast bedankt.
Je moet dan de URL van het vorige topic kopieren en plakken op waar nu staat: "invullen aub"

Mogge! Ik ben al een paar dagen niet zo heel lekker, geen verkoudheid, geen griep, maar ik voel wel dat het m'n lichaam er tegen vecht of zo. Ben extreem moe en heb ook al een paar dagen helemaal niet gesport en daar word ik ook behoorlijk sjacherijnig van.........
pi_57101992
Is er al iemand die n.a.v. deze reeks nu slank de lente in gaat? Nog 19 dagen heb je.
  zondag 2 maart 2008 @ 13:01:50 #5
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_57102283
Ik ben sowieso slank, ik wil gewoon nog wat slanker zijn...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_57102341
iedereen hier
pi_57102361
TVP, wat dagen niet geweest en o wat gaat het snel als ik er niets typ
Gisteren in a'dam geweest (conleche, ik was helemaal vergeten langs te gaan) en het was erg gezellig. Gegeten bij p.king, was best lekker, al was het niet supergezond geloof ik.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57102490
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:45 schreef conleche het volgende:
Mogge! Ik ben al een paar dagen niet zo heel lekker, geen verkoudheid, geen griep, maar ik voel wel dat het m'n lichaam er tegen vecht of zo. Ben extreem moe en heb ook al een paar dagen helemaal niet gesport en daar word ik ook behoorlijk sjacherijnig van.........
Gewoon een stuk gaan wandelen dan. Frisse lucht is best lekker als je niet zo fit bent.

Heb ondertussen geloof ik een driedubbelpost te pakken, maar Aldi heeft vanaf 5 maart hardloopkleding in de aanbieding. Goed spul voor een erg leuke prijs.
pi_57102889
Hallo allemaal

Samenvatting van verhaal hieronder: wintersport was leuk, ik ben niet aangekomen en heb hele mooie blauwe knieën

Wintersport was helemaal geweldig. Kleine (ahum) samenvatting van de eerste week: 7 uur op, spullen aantrekken, ontbijten met 2 plakken bruinig brood (ze hadden ook bolletjes, maar bruin vond ik prettiger), de piste op ... van 10 tot 12 non-stop boarden (w00t, ik mocht in de gevorderden groep, en ik kon het nog ook. Alleen was ik wel de langzaamste, maar mét een hele goede techniek) ... lunch was meestal vlees met rijst/aardappel/knodel (wat een smerig spul, knodel) ofzo, maar ik nam het vlees en plofte het op een broodje. Lunch . Dan weer 2 of meer uur boarden en doodmoe terug naar het hotel. Douchen, wat kletsen/uitrusten (doodmoe in slaap vallen) en daarna avondeten. Meestal zelfde soort als lunch. Had vaak al geen honger meer, dus niet echt veel gegeten. 's Avonds film kijken ofzo. Was heel erg gezellig met allemaal vrienden van school, en mn eigen vriendje natuurlijk . Ook vaak op de jongenskamer hangen (ja gescheiden slapen, werden angstvallig uit elkaar gehouden, omdat een jongen op de eerste avond een vreemd meisje het hotel in had genomen en met haar was gaan kloten ... kwamen ze de volgende ochtend aan. Vanaf dat moment werden juist de stelletjes in de gaten gehouden). Maar zo ongelooflijk leuk

En daarna nog een halve week met vriend en ouders. Toen was de sneeuw helaas beroerd, allemaal pap/slush waarin je nauwelijks kan boarden. En heel hobbelig: geen bochtjes maken, maar over de hobbels stuiteren. Spierpijn in mn kont daarvan! Maar zo heerlijk, had een kamer samen met mn vriend (waarvan de deur niet dicht kon, ding klemde ) ... naast elkaar in slaap vallen ... 's avonds samen douchen of in bad ... hem een kopstoot verkopen omdat zijn hoofd opeens op mijn kussen ligt ... gillend wakker worden omdat je gedroomd hebt, geknuffeld worden en dat de volgende ochtend horen zonder je iets te herinneren ...

Nouja, ik wil dus gewoon echt heel graag weer terug . Ben trouwens níet aangekomen (tja, weegschaal zegt 0,5 kg. Dat was voor ik naar de wc kon, en was al paar dagen niet meer geweest, ik kan het niet op gezamelijke toiletten) en mn buik is nog normaal. Alleen vandaag wel meteen slecht gegeten, heb de hagelslag gemist. En er was nog een zak snoep over ... nu is die zak bijna leeg.

Nu ben ik moe, zit ik nog steeds in mn pyama en ongewassen kop voor de computer en heb ik echt geen zin om normaal wakker te worden. Spierpijn in mn kont, dikke enkels (door de snowboardschoenen) en blauwe knieën. Zal zo even een foto uploaden, ze zijn echt zo mooi blauw . Was er hard op gevallen, op een ijzig stuk ... de 5 dagen daarna aan het eind van de dag er elke dag weer op gevallen. Nu is het geel/groen/blauw/rood/paars met gekke streepjes en vlekjes. Geen idee hoe die streepjes er komen, die waren er gister nog niet (die witte streep in het midden is een litteken, ooit gevallen in de badkamer, op de drempel) ... in het echt zijn ze mooier trouwens .

En alles bijgelezen, ga maar op 1 ding reageren: gefeliciteerd Freecell!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57103043
theeveepee

net even in de keuken gestaan.. stoofpot-experimentje

ruikt al goed!

zodadelijk gaan we hardlopen, Evy 23

en @ OldJeller: ben zonder dieet sinds 1 januari meer dan 8 kilo kwijt, dus ik vind dat ik best érg slank de lente in ga, voor mijn doen
Ja doei.
pi_57103057
en welkom terug Chicolate
Ja doei.
pi_57103151
Oh, die knieen: ziet er heel pijnlijk uit!!

Fijn dat het een leuke vakantie was!
pi_57103171
Die knieën! Jeumig! Klinkt wel als een hele fijn vakantie Chicolate, vriendinnen van mij zijn ook zo enthousiast over wintersport. Mij trekt het helemaal niet eigenlijk, smaken verschillen .
pi_57103295
Bedankt allemaal. Je zou bijna denken dat ik jullie gemist heb, wat een enorm verhaal zeg ... (was eigenlijk ook wel zo )

Haha en mn knie doet eigenlijk helemaal geen pijn meer . De tweede dag, dat deed pijn, toen ik er weer op viel, het voelde alsof mijn knie in brand stond (toen moest ik ook een zak ijs gaan halen) ... maar daarna is al het gevoel verdwenen. Het is een gevoelloze klomp vlees geworden. Alleen als ik de huid aantrek doet het wat pijn en het tintelt ... ik hoop wel dat het gevoel nog terugkomt en dat ik niet een soort permanente zenuwbeschadiging heb . (tuurlijk niet, daar moet meer voor gebeuren)

@Moblo: waar is je geslacht nou gebleven ... jij was toch een vrouwtje?

@Razz: je moet er van houden ja. Ik hou ervan om de hele dag actief bezig te zijn en mezelf te overtreffen, om mijn angsten aan de kant te zetten en zo nu en dan keihard op mn bek te gaan. Heerlijk .
pi_57103351
mooie knieën
  zondag 2 maart 2008 @ 14:00:31 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57103502
WB GWS .
Ik wilde dat in het vorige topic al zeggen, maar dan was ik degene die het topic op slot gooide .
Niet meer actief op Fok!
pi_57103768
[CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*

oh, en ik geloof dat ik dat maar eens aan moet passen dan
Ja doei.
pi_57104468
Welkom terug Chicolate
pi_57104652
Welkom terug Chicolate Damn, die kniëen, ben je aan het oefenen voor smurf ofzo?

Ik ga niet slank de lente in, in die 19 dagen ga ik dat niet redden, dus hier wordt het hopelijk slank de zomer in

Tussen de middag weer lekkere stokbroodjes uit de oven gegeten met kaas, tomaat en komkommer. Wilde vanavond Knorr Mixx BBQ-schotel eten, maar die was uitverkocht, dus nou wordt het de Provencaalse kipschotel
pi_57104771
Nu ik weer begonnen ben met de pil heb ik meer eetlust volgens mij
pi_57105163
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:47 schreef OldJeller het volgende:
Is er al iemand die n.a.v. deze reeks nu slank de lente in gaat? Nog 19 dagen heb je.
Nah, vind mezelf wel slanker dan eerst, maar kan nog steeds wel wat af. Afgelopen week expres geen meting gedaan, ziekig, ongesteld, veel vreten .. vandaag weer gebak met oma. Dus hopelijk is er donderdag wel wat af, anders 2 weken stil gestaan of bijgekomen ... we gaan het zien
pi_57105746
net weer mezelf wat slanker gelopen
Evy 23 alweer!! 10, 11 en 12 minuten.. ging niet heel lekker, mede dankzij de keelpijn, maar heb 't weer gered
Ja doei.
pi_57105772
Wanneer iemand 'slank' de lente in gaat is nogal moeilijk misschien! Overwichtig kan je zeggen met een BMI van 25+, maar slank is wat minder objectief. Als ik in de spiegel kijk zou ik zeggen 'nooit'
Ohja ik heb al een week niet hardgelopen (slecht), maar ook geen vreetbuien gehad al een hele tijd (goed). Vanmiddag toch maar een rondje doen denk ik nog, want het weer is best okee.
pi_57105779
Ik dacht net van.. ze zal toch niet dezelfde post hebben gepost eh maar was niet zo
feli!
  zondag 2 maart 2008 @ 16:06:10 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57106274
MoBlo in Fok Idols! Stemt allen op haar! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57106355
Ja doei.
pi_57106572
Wie? Waar? Hoe?
  zondag 2 maart 2008 @ 16:17:28 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57106610
Niet meer actief op Fok!
pi_57106741
mag ik even mijn lieve Sushi spammen?

*wacht niet op antwoord*

even spammen

Lief kijken naar de baas

Close-up

awwaliev
Ja doei.
  zondag 2 maart 2008 @ 16:24:06 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57106812
Wat een skatsje . Ze ziet er tevreden uit . Gaat goed dus?
Niet meer actief op Fok!
pi_57107107
Aaaaahw wat ongelooflijk lief kijkt ie (Sushi)
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:55 schreef Sylvana het volgende:
Welkom terug Chicolate Damn, die kniëen, ben je aan het oefenen voor smurf ofzo?
Ja ... ach, als er dan toch iets aan mijn lichaam dik moet zijn na een week vakantie, laat het dan maar mn knie zijn ipv mijn buik . En ik vind het eigenlijk wel ongelooflijk stoer dat ze er zo uitzien .

Ik moet nu naar de kerk. Geen zin in, nu moet ik mn pyama/luie kleren omruilen voor echte ... te lui om schoon te pakken, dus nu zit ik hier in de stinkkleren van de afgelopen week ... moeten ze me maar niet dwingen om het huis uit te gaan . Ik douche me daarna wel ofzo. En tas uitpakken ... had het liever nu gedaan ...
  zondag 2 maart 2008 @ 17:55:52 #32
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_57108868
Haha, wonden van actie zijn altijd stoer Chicolate

Hier vanmorgen weer de sportschool bezocht. Lekker 20 minuten crosstrainen en toch 313 kCal weg trainen.
Daarna nog een klein rondje bovenlichaam trainen (die borstpartij moet er toch 's komen) en klaar was ik weer voor deze zondag. Heb nog steeds pijn aan mijn bovenbenen, daar hielpen ook niet 10 glazen thee met scheppen suiker aan.

Vandaag een beetje de huisman uithangen, de afwas gedaan die me al een week aan staat te staren omdat mijn lamme huisgenoot 't weer 's niet gedaan heeft. Keuken poetsen, badkamer poetsen, plee doen, stofzuigen. The works. Heb er een gruwelijke hekel aan, maar ja, 't moet toch gebeuren. Vanavond eens een hartig woordje babbelen met mijn huisgenoot!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_57109494
We gaan dan wel die Knorr Mixx Provencaalse kipschotel eten, heb er wel een eigen draai aan gegeven door de kip te marineren met olijfolie, knoflook, tijm, zout en paprikapoeder ( ingrediënten die ook in mix zitten)
pi_57109675
naar de kerk moeten ja, nee, dat helpt!

geloven, prima
naar de kerk gaan, prima

maar wel vrijwillig... anders vind ik 't zo naar.. ouders die hun kinderen tot na hun 12e dwingen om naar de kerk te gaan vind ik niet echt goed bezig, al zullen ze het vast goed bedoelen (dus no personal offence naar je ouders toe Chico)

wij hebben net zó goddelijk gegeten.. wow en het omgekeerde zuurkooltaartje zag er zoooooo mooi uit! En was ook nog eens zo lekker! En mijn stoofpotje is ook goed gelukt! *trots*
straks in CUL staat er een fotoserietje, zal wel even een linkje plakken hier
Ja doei.
pi_57109799
Ben toch na het werk even gaan hardlopen. 4 km. Das niet zo heel veel, maar nu kom ik er tenminste weer een beetje in. Heb er ruim 21 min. over gedaan (gemiddeld 5:26 per km.) Dat viel niet eens tegen.
  zondag 2 maart 2008 @ 18:41:49 #36
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57109866
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:37 schreef conleche het volgende:
Ben toch na het werk even gaan hardlopen. 4 km. Das niet zo heel veel, maar nu kom ik er tenminste weer een beetje in. Heb er ruim 21 min. over gedaan (gemiddeld 5:26 per km.) Dat viel niet eens tegen.
Ik heb ruim een uur gelopen over ruim 10 km!
Jij bent echt veel sneller.
Eens kijken of ik er ook weer wat meer snelheid in kan gaan krijgen.
pi_57109967
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik heb ruim een uur gelopen over ruim 10 km!
Jij bent echt veel sneller.
Eens kijken of ik er ook weer wat meer snelheid in kan gaan krijgen.
Ja maar jij hebt me laatst zo opgehemeld dat ik zelf ook begon te denken dat ik Haille Selassi was, of hoe heet die vent , maar toen ik laatst in het park liep werd ik aan alle kanten voorbij gesneld (nou ja, door 2 vrouwen) en ben ik maar gauw van m'n arrogante roze wolk naar beneden geklommen

BTW: voor die 10 km.!!!
pi_57110217
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
naar de kerk moeten ja, nee, dat helpt!

geloven, prima
naar de kerk gaan, prima

maar wel vrijwillig... anders vind ik 't zo naar.. ouders die hun kinderen tot na hun 12e dwingen om naar de kerk te gaan vind ik niet echt goed bezig, al zullen ze het vast goed bedoelen (dus no personal offence naar je ouders toe Chico)
Ik ben het helemaal met je eens . Maar heb hier al eerder mn gal gespoten over dit soort verplichtingen, zeker op je 18e, dus zal de rest daar dit keer niet mee vervelen .

Zo, nu mn tas uitpakken ... wat stinkt dat ding zeg ... naar natte zweetshirtjes en moddersneeuw.
pi_57110477
Wat eten en drinken we vandaag? #94

fotoverslagje van mijn kookavontuur vandaag
Ja doei.
  zondag 2 maart 2008 @ 19:16:53 #40
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57110643
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt me laatst zo opgehemeld dat ik zelf ook begon te denken dat ik Haille Selassi was, of hoe heet die vent , maar toen ik laatst in het park liep werd ik aan alle kanten voorbij gesneld (nou ja, door 2 vrouwen) en ben ik maar gauw van m'n arrogante roze wolk naar beneden geklommen

BTW: voor die 10 km.!!!
Haile Gebreselassie (ofzo ).
Nouja, ik vind je snel. Maar dat kan ook weer iets over mijn snelheid zeggen, want ik ben dus vooral niet snel. En daar ga ik maar eens wat aan doen.
pi_57110660
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:09 schreef motorbloempje het volgende:

Ziet er goed uit! (1 vraagje; waarom gebruik je kippenbouillon?)

Volgens mij heb jij ook het Blokkermes! Vind je dat nu ook niet een supermes? Ik heb ook hele dure messen, maar dat Blokkermes van 5.95 is even goed, zo niet beter!
pi_57110719
dat stond in het recept, is er een uit het Fok!Kookboek.. heb het alleen een beetje naar mijn wensen aangepast (bosuitjes in plaats van sjalotjes, geen krieltjes en wat minder rode wijn )

ik had ook zoiets van 'kippenbouillon? ' maar het was écht lekker

en dat is inderdaad het Blokkermes (van Le Chef ofzo?) ben er tevreden over.. af en toe even met de slijpsteen erlangs, en hij houdt het prima vol
Ja doei.
pi_57110768
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:09 schreef motorbloempje het volgende:

Ziet er lekker uit (zo zouden ze het in kookboeken altijd moeten doen. Gewoon stap voor stap foto's, dan weet je meteen of je iets fout doet) ...

Ik heb van de week ook 2x gekookt samen met mn vriend ... eerste keer waren we echt doodmoe, toen een kant en klaar wokschotelding uit de diepvries met rijst gehaald ... het was niet eens bijzonder lekker en we hadden nog te weinig ook . Daarom nog wat vis gebakken (lekkerbekjes) en dat ging bij mij helemaal goed, bij vriend iets minder (die had de versie met kaas, is moeilijker ofzo) ...

En de tweede dag hadden we aardappelpuree met geraspte kaas en blokjes kaas (mjam, af en toe zo'n gesmolten blokje tegenkomen) ... en kipburgers (geheel op gevoel gebakken, geen klok bij nodig, en ze waren precies goed) en sperzieboontjes. Opeens ben ik niet meer zo bang voor zelf koken, het ging helemaal goed. Alleen mijn duits is toch net iets te beroerd om de instructies te snappen .
pi_57110905
TVP
Welkom terug Chicolate en ex-gebanden!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57111270
danku danku
Ja doei.
pi_57111283
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! (1 vraagje; waarom gebruik je kippenbouillon?)

Volgens mij heb jij ook het Blokkermes! Vind je dat nu ook niet een supermes? Ik heb ook hele dure messen, maar dat Blokkermes van 5.95 is even goed, zo niet beter!
Als je een echt goed koksmes koopt is het heel wat anders dan zo'n blokkermes. Zo'n koksmes hoef je practisch nooit te slijpen en is echt vlijmscherp, je kan zo een zalm fileren zonder moeite of een zeer malse biefstuk snijden in zeer dunne plakken, iets wat je niet hoeft te proberen met een 'le Chef' mes (ja ik heb ze, naast 2 goede messen, ook thuis)

Zo'n mes kost trouwens al snel evenveel als 10 van die messenblokken opgeteld
pi_57111465
en daarom, omdat ze zoveel kosten, zijn die Le Chef messen (+ slijpsteen) een prima mes

ik kan er prima mee snijden en later, als ik groot ben (en geld heb ) komt er wel een echt goed setje messen al hoop ik die voor mijn verjaardag te krijgen
Ja doei.
pi_57111739
Ik snijd alles met aardappelschilmesjes die ik elke paar maanden nieuw en scherp koop bij de HEMA, en m'n IKEA-messen die ik af en toe eens slijp met m'n IKEA-messenslijper.

Als je als chefkok de hele dag staat te snijden dan wil je best wel goede messen ja, maar ik vind het prima gaan zo. Als ik al geld had, dan kocht ik wel een lief rood espressoapparaat .

MoBlo, ik ben onder de indruk van je zuurkooltaart-stoofpot-combi! Die gaat hier ook eens gemaakt worden ergens in de komende weken.

Ik heb vanavond de all-time-favourite van m'n lief gekookt, namelijk aardappeltjes, wortelen en vis, maar dan net een beetje anders dan anders. Het hele recept staat hier. Het was superlekker, en ik ben toch steeds een beetje trots op mezelf als ik zoiets te voorschijn weet te toveren had het nooit achter mezelf gezocht toen ik net op mezelf ging dat ik zo veel plezier uit koken zou kunnen halen.
pi_57111849
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
en daarom, omdat ze zoveel kosten, zijn die Le Chef messen (+ slijpsteen) een prima mes

ik kan er prima mee snijden en later, als ik groot ben (en geld heb ) komt er wel een echt goed setje messen al hoop ik die voor mijn verjaardag te krijgen
Klopt inderdaad.
Ik heb ook een goedkoop messenblok aangezien sommige messen daarin toch wel handig zijn.

Echter heb ik 2 goede messen. 1 koksmes en 1 vleesmes, ideaal voor het betere snijwerk! Dan heb je toch wel kwaliteit nodig!
pi_57111872
Ik snij eigenlijk alleen maar met dat sabatier diamond collection mes
de rest snijd echt kut..
pi_57111973
Malibu
Net de verjaardag van mijn moeder gehad, wel gewoon gebak op en paaseitjes maar wel minder alcohol gedronken dan dat ik normaal zou doen
Nu dus 1 glaasje Malibu
pi_57112051
Nou, mijn punt is dus dat mijn blokker mes even goed is als mijn dure messen. Maar misschien heb ik een toevalstreffer. Ik heb er nu nog 1 gekocht, nog niet geprobeerd, tho, maar als dat ook een goed mes ben ik om
pi_57112108
@ Razz: ik kan morgen ofzo het recept wel even posten als je dat wilt? Al zal het 'ongeveer' zijn, want heb niet echt de verhoudingen aangehouden in de recepten die ik heb gebruikt
Ja doei.
pi_57112237
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
@ Razz: ik kan morgen ofzo het recept wel even posten als je dat wilt? Al zal het 'ongeveer' zijn, want heb niet echt de verhoudingen aangehouden in de recepten die ik heb gebruikt
Ja graag! Ik kan het op zich ook wel uitvogelen aan de hand van je fotoserie, maar een recept is altijd makkelijker natuurlijk. Die stoofschotel stond in het Fok!Kookboek toch?
  zondag 2 maart 2008 @ 21:19:05 #55
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57113229
Jezus wat gaan jullie snel!

@Bagel: ik heb geen bril en 28 februari was ik niet bij college, maar op het strand.

Ik heb besloten om toch maar weer te gaan sporten. Nu nog bedenken wat...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57113525
Vanavond vroeg naar bed, weet niet hoe het komt maar ben echt moe
en morgen weer om 7 uur op voor 1,5 uur college....

Morgen ook weer fitness
  zondag 2 maart 2008 @ 21:36:47 #57
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57113643
Een collega van me is nu een half jaartje weg naar Frankrijk om stage te lopen en dat hebben we de afgelopen week even gevierd vandaag ook nog eens patat gehad dus er zal wel wat bij zitten... het voordeel van dat hij weg is, is dat het stappen een stuk rustiger wordt
Morgen weer naar zo'n studiekeuzeding... vorige keer allemaal dingen gemaakt en morgen daar uitslagen van en een verder gesprek. Ook weer hardlopen en normaal doen dunkt mij
Bernie en ik zijn tof.
pi_57115121
en ook hier even een last minute spam:

FOK!Idols: De kandidaten!

stem op mij
Ja doei.
pi_57116640
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snij eigenlijk alleen maar met dat sabatier diamond collection mes
de rest snijd echt kut..
Tis een kwestie van gewenning. Iemand die altijd met aardappelschilmesjes snijdt, zal een blokkermes fijn vinden, terwijl iemand die met een set globals werkt niet zo blij wordt van een mes van 5,95.

Ik heb ook een tijdje zo'n Blokkermes gehad en vond het toen wel gaan (wordt wel snel bot tho). Maar een setje Zwilling 4**** is toch net ietsie beter
Het blokkermes gebruik ik nu voor kloteklusjes als pompoenen slachten.
pi_57119536
Goedemorgen allemaal
Net weer de dag begonnen met Special K met rode vruchten en halfvolle melk, daarna een peer
Nu 1,5 uur naar school dus neem ik alleen een appel mee naar school
pi_57119681
Goodmorning
2 crackers met hagelslag... en zo nog maar ff wat yoghurt anders ga ik van m'n stokje
pi_57119818
Goedemorgen
hier ontbijt met een staeltje knackerbrot en thee
Zometeen werken. Wel zin in vandaag
  maandag 3 maart 2008 @ 08:25:12 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57119915
Goedemorgen .

Ik ben blij, want ik woog vanochtend ineens 75,5 . Ik ben wel 10 keer op de weegschaal gaan staan, maar op één keer na gaf hij toch echt 75,5 aan, ook na het douchen .
Ik heb een paar dagen niet op de weegschaal gestaan, maar ik had toch écht niet verwacht dat ik zou zijn afgevallen. Tenslotte heb ik vrijdag en zaterdag slecht gegeten (burrito's en pizza, al had ik toen de rest van de dag niet zo veel op). En mijn lichaam is ráár: een hele week gebeurt er niks en dan ineens patsboem ruim een halve kilo eraf in één nacht. Kennelijk verzamelt 'ie alles wat eraf moet in één plekje en stort 'ie de boel 1 keer per week leeg . Nou ja, ik ga updaten, maar ik verwacht niet dat ik morgen nog 75,5 ben. Maar alles onder de 76 is goed, want dan boek ik resultaat . Al gaat het me vast niet lukken om voor vrijdag op of onder de 75 te zitten, maar dat is dan helaas pindakaas.

Vandaag drukke dag. Ik ben vorige week een beetje lui geweest en nu moet ik nog van alles doen voor ik om 14 uur naar de prof ga. Zo eerst even bammetjes met aardbei eten, pot thee erbij en dan ga ik aan de slag . Fijne dag allemaal .

Edit: ik zit even mijn vooruitgang te bekijken en zoveel als ik nu weeg, woog ik 7 november ook (al was ik in juni al eens 73,8 kg). Daarna ben ik 2 kilo aangekomen en ik heb pas de laatste weken de guts gehad om die 2 kilo er eens af te werken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57120084
Goedemorgen iedereen ik was extra vroeg opgestaan, dus heb al een heleboel nuttige dingen gedaan. Niets voor mij, maar als de kat je de hele nacht wakker staat te miauwen dan denk je op een gegeven moment ook "laat maar, ik ga er wel uit" . En dan zo'n vriend hebben die er gewoon doorheen slaapt, grmbl.

Maar anyhoo, net lekker ontbeten met een minneola, een banaan en een geroosterd broodje met kipfilet en komkommer. Nu een grote mok thee en dan zometeen naar de Uni toe. Ik heb weer eens college, dat is ook lang geleden . Helemaal geen zin in ook, maar goed.

Vamorgen stond de weegschaal gelukkig nogsteeds op 74,5. Ik ga deze week weer extra m'n best doen, heb het zo druk dat ik volgens mij helemaal geen tijd heb om te eten .
pi_57120098
quote:
Op maandag 3 maart 2008 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Ik ben blij, want ik woog vanochtend ineens 75,5 . Ik ben wel 10 keer op de weegschaal gaan staan, maar op één keer na gaf hij toch echt 75,5 aan, ook na het douchen .
Ik heb een paar dagen niet op de weegschaal gestaan, maar ik had toch écht niet verwacht dat ik zou zijn afgevallen. Tenslotte heb ik vrijdag en zaterdag slecht gegeten (burrito's en pizza, al had ik toen de rest van de dag niet zo veel op). En mijn lichaam is ráár: een hele week gebeurt er niks en dan ineens patsboem ruim een halve kilo eraf in één nacht. Kennelijk verzamelt 'ie alles wat eraf moet in één plekje en stort 'ie de boel 1 keer per week leeg . Nou ja, ik ga updaten, maar ik verwacht niet dat ik morgen nog 75,5 ben. Maar alles onder de 76 is goed, want dan boek ik resultaat . Al gaat het me vast niet lukken om voor vrijdag op of onder de 75 te zitten, maar dat is dan helaas pindakaas.

Vandaag drukke dag. Ik ben vorige week een beetje lui geweest en nu moet ik nog van alles doen voor ik om 14 uur naar de prof ga. Zo eerst even bammetjes met aardbei eten, pot thee erbij en dan ga ik aan de slag . Fijne dag allemaal .

Edit: ik zit even mijn vooruitgang te bekijken en zoveel als ik nu weeg, woog ik 7 november ook (al was ik in juni al eens 73,8 kg). Daarna ben ik 2 kilo aangekomen en ik heb pas de laatste weken de guts gehad om die 2 kilo er eens af te werken .
Dat gaat lekker ik heb me vandaag niet gewogen
  maandag 3 maart 2008 @ 08:49:12 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57120142
quote:
Op maandag 3 maart 2008 08:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat gaat lekker ik heb me vandaag niet gewogen
Ik wilde me eigenlijk ook één keer per week gaan wegen, maar ik blijf het toch maar dagelijks doen.
Want als je je één keer per week weegt, is het toch een momentopname. Stel je voor dat je de hele week gezond hebt gegeten, op 1 dag na en de dag nadat je ongezond hebt gegeten is je vaste weegmoment. Dan denk je dat je veel zwaarder bent dan je in feite bent, want de volgende dag is een flink deel er alweer af. Dan krijg je een vertekend beeld .
Niet meer actief op Fok!
pi_57120487
Goeiemorgen

Ik heb er al een bezoekje aan de huisarts opzitten, en mn enkel is nu officieel beter verklaard Dat had ik gisteren zelf al gedaan, aangezien ik toen al pijnloos erop kon lopen, maar zij vond het er ook goed uitzien Ik wacht nog wel een weekje met zwemmen, omdat je met die groepslessen wel veel moet springen enzo, en woensdag kan ik sowieso al niet gaan, omdat ik dan weer een laxeerdag heb.

De weegschaal gaf 61.6 aan, dus zoveel schade heeft dat weekje niks doen niet aangericht

Zo maar eens zoeken naar recepten voor een lekkere lunch en avondeten voor vandaag
pi_57120540
Zow.. gewoon doorgeleefd, maar door ziekte wat minder gesport en wel stabiel gebleven op 79,3!!!!!

Dus deze week er weer flink tegenaan, ook met sporten, om het richting de 78 te krijgen..

7 april wil ik héél graag 75 wegen.. héél graag
Ja doei.
pi_57120567
Hoezo op 7 april?

Net mailtje van reisorganisatie gehad dat heenreis alleen nog met toeslag van 43 euro p.p te boeken is en terugreis niet om 18.25 uur kan, maar wel om 19.25 uur, dus dan moet dat maar. Alleen even kijken hoe we dan 's nachts thuis komen, want ben bang dat we dan wel de laatste trein gaan missen. Maar goed, misschien dat Peters vader ons wil ophalen ofzo
pi_57120576
dan ben ik jarig, en word ik alweer 23

en ik heb met mezelf afgesproken: 75 op mijn verjaardag is een verjaardagscadeau van mezelf: een leren motorpak
Ja doei.
pi_57120593
aha op die manier
  maandag 3 maart 2008 @ 09:31:15 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57120724
quote:
Op maandag 3 maart 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Zow.. gewoon doorgeleefd, maar door ziekte wat minder gesport en wel stabiel gebleven op 79,3!!!!!

Dus deze week er weer flink tegenaan, ook met sporten, om het richting de 78 te krijgen..

7 april wil ik héél graag 75 wegen.. héél graag
Oeh, dan mag je wel opschieten . Wel een leuk idee, though . Jezelf belonen als je een bepaald gewicht hebt behaald. Ik moet eigenlijk ook maar iets bedenken... .
Ik ga trouwens geen deadlines meer stellen, zeker geen krappe deadlines, want dat loopt toch maar op een teleurstelling uit. Ik hoop deze zomer op of dichtbij de 70 te zitten, maar of het gaat lukken, geen idee . Vorige zomer ging het fout, omdat ik overmoedig werd en dat laat ik me deze zomer niet weer gebeuren.
Niet meer actief op Fok!
pi_57120787
wil mezelf eigenlijk al een cadeautje geven omdat ik onder de 80 ben, voor het eerst in 4 jaar

maar, vind 75 mijn eerste streven, dus dan pas
Ja doei.
pi_57121375
In 18 dagen 4 kg afvallen.. Zou het lukken ?
  maandag 3 maart 2008 @ 10:11:22 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57121427
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
In 18 dagen 4 kg afvallen.. Zou het lukken ?
Ik betwijfel het .
Maar áls het lukt, vind ik het knap. MoBlo is in korte tijd al 8 kilo afgevallen, maar helaas heb ik zelf gemerkt dat het niet voortdurend zo hard blijft gaan . We zullen zien .
Niet meer actief op Fok!
pi_57121449
1 maandje niet opletten en meteen 1.2 kg aankomen.. pff
als ik onder de 60 kg weeg ga ik ook iets leuks kopen/doen

als 1-2 kg haalbaar is per week, zou ik in theorie voor de lente 4 kg kunnen afvallen right
pi_57121496
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik betwijfel het .
Maar áls het lukt, vind ik het knap. MoBlo is in korte tijd al 8 kilo afgevallen, maar helaas heb ik zelf gemerkt dat het niet voortdurend zo hard blijft gaan . We zullen zien .
Ja weet je wat het is, ik dacht wow ik ben dun en ging gelijk weer elke dag koekjes eten en niet sporten. Dat werkt niet..
Dus nu weer netjes blijven sporten en geen koekjes meer.. Nooit meer
M'n mama wil 10kg afvallen (BMI van 26-28 oid) en eet geen koekjes meer
dus als ik aardig ben steun ik haar en doe ik mee
  maandag 3 maart 2008 @ 10:26:38 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57121702
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja weet je wat het is, ik dacht wow ik ben dun en ging gelijk weer elke dag koekjes eten en niet sporten. Dat werkt niet..
Dus nu weer netjes blijven sporten en geen koekjes meer.. Nooit meer
M'n mama wil 10kg afvallen (BMI van 26-28 oid) en eet geen koekjes meer
dus als ik aardig ben steun ik haar en doe ik mee
Bij mij ging het echt van: Nou, ik val best makkelijk af en als ik aankom, ben ik het ook in no time weer kwijt.
Nou, dat kun je 1 of 2 keer doen, maar als je blijft vreten, ben je het niet zomaar weer kwijt natuurlijk . Ik heb het momenteel wel even gehad met slecht voedsel en ik vind het eigenlijk gewoon superslecht van mezelf dat ik mijn mooie, gezonde, sterke lijf volstop met die bagger.
Zoiets moet ik even op een papiertje krabbelen en op een zichtbare plek hangen. Dan bedenk ik me wel 2 keer voor ik weer patat ga eten oid .

Mijn overgewicht komt momenteel uitsluitend doordat ik te vaak patat eet 's avonds. Als ik dat niet meer zou doen, zou ik in no time een slanke den zijn, want ik eet nooit chips, zoutjes, worst, kaas e.d. (alleen op verjaardagsfeestjes) en ik ben ook totaal geen zoetekauw. Daar heb ik echt geluk mee gehad . Dus als ik nu eens elke avond braaf gezond ga koken (en die enkele keer dat ik niet kook een bammetje smeer ipv friet te halen) en zorg dat ik voldoende vocht binnen krijg en voldoende groente, dan komt het allemaal echt wel goed . Ik ben nu al heel blij met mezelf. Als ik in de spiegel kijk, zie ik gewoon iemand die er supergoed uit ziet. Ik ben nog niet helemaal tevreden over mijn naakte ik, maar ook dat komt vanzelf wel . En dan te bedenken dat ik vorig jaar rond deze tijd nog superdepressief werd van mezelf .
Niet meer actief op Fok!
pi_57121733
Patat is niet zo slecht toch gewoon aardappels met olijfolie
suiker.. dat is pas slecht
  maandag 3 maart 2008 @ 10:30:58 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57121768
Ik was vorig jaar in deze periode heel serieus bezig. At wel elke week 1 keer patat, maar verder heel gezond gegeten, niet gesnoept oid en toen viel ik dus tussen januari en de zomer 12 kilo af. In de zomer ging het fout. Vaak weggeweest, je hebt een vakantiegevoel en neemt dus vaker een ijsje e.d. en het aanbod aan zomerfruit viel tegen afgelopen zomer. Hopelijk is dat deze zomer beter .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 3 maart 2008 @ 10:32:11 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57121790
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Patat is niet zo slecht toch gewoon aardappels met olijfolie
suiker.. dat is pas slecht
Als ik vorig jaar patat at, dan bestelde ik alleen patat en een kroket en deed ik er thuis friteslijn oid bij. Was idd een stuk beter en we hebben ook een goede patatboer (die bakt de frites in minder ongezond vet).
Als ik nu patat bestel zit ik weer aan de patat oorlog met een kroket en een frikandel en soms nog ijs toe ook. Ik kan echt geen maat houden hè. Het is voor mij of helemaal geen patat of alles erop en eraan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57121866
Morgen dames! (en die enkele verdwaalde heer!)

Ik heb helaas naar boven moeten updaten, zit weer op de 64 en nu al een paar dagen, dus het zal wel zo zijn.......(afgelopen week minder gesport en raar gegeten, dus dan hoef je geen rocket-science geleerde te zijn om te snappen dat het klopt ) Maar deze week ga ik er weer fris en monter tegenaan. Ik heb geen griep gekregen dus m'n afweermechanisme heeft gewonnen! Dat op zich is al een hele verbetering ten opzichte van een tijd geleden, toen pikte ik echt ieder virusje op, maar heb het idee dat door gezond eten/meer bewegen ik ook echt minder vaak ziek ben!

Ik ga zo maar eens boodschappen doen en allemaal lekkere en gezonde dingen halen.

En de zon schijnt
pi_57121880
Goeiemorgen

Gister als 'lunch' ook patat met anderhalve kroket gegeten Ik had er zo'n zin in, en ik eet nooit patat dus het mocht een keer van mezelf. Net ontbeten met muesli met stukjes fruit en melk...en vakantie is voorbij dus zometeen weer naar school
  maandag 3 maart 2008 @ 10:42:43 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57121988
En dan nog even één ding voor ik weer serieus aan de studie ga .
Ik wil binnenkort even een buikfoto maken. Durfde ik eerder nog niet aan, maar nu wel . Heb helaas geen voorfoto's, maar goed.
Ik dacht overigens altijd dat slanke mensen een verticale navel hebben (ik zal hem hieronder even painten ) en dat je buik pas echt goed was als je een verticale navel had, maar ik zie op tv (bij De Afvallers bijv) ook gewoon dikke mensen met een echte zichtbare navel, dus er is kennelijk geen verband tussen navel en buik? Wel jammer, want dat betekent dan dat ik waarschijnlijk ook nooit een verticale navel zal krijgen. Zag vorige week bij Say no to the knife een meisje dat precies zo'n navel had als ik. Zij wilde liposuctie doen, maar de plastisch chirurg zei dat dat bij haar niet zoveel zou uithalen, omdat zij altijd een 'portemonnee' zou blijven oid.
Hoe is het met jullie navels gesteld?

Paint dus:

Rechts is dus mijn navel.
Ik heb dus echt een soort gleufje .
Niet meer actief op Fok!
pi_57122071
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
1 maandje niet opletten en meteen 1.2 kg aankomen.. pff
als ik onder de 60 kg weeg ga ik ook iets leuks kopen/doen

als 1-2 kg haalbaar is per week, zou ik in theorie voor de lente 4 kg kunnen afvallen right
Bij mij is het precies andersom. 2 maanden gestopt met sporten en elke dag niet om mijn voeding gelet, resultaat 8 kilo kwijt. Nu weer begonnen met sporten voor 3 weken en gelijk 4kg aangekomen

2kg afvallen per week is goed te doen, alleen zou je dan wel vol aan de slag moeten.
pi_57122119
Ik ben er uit Tussen de middag ga ik zelf een komkommersalade maken en vanavond wordt het de hete kip uit het Fok! Kookboek ( dingen uit Wanneé en Jamie maak ik wel als Peter er is)
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:

Hoe is het met jullie navels gesteld?

Paint dus:

[ afbeelding ]

Rechts is dus mijn navel.
Ik heb dus echt een soort gleufje .
Ik heb net zo'n navel als jij dan, een horizontaal gleufje.

Maar volgens mij is er geen verband tussen je buik en je navel, want Peter heeft ondergewicht en hij heeft ook geen verticale navel.
pi_57122147

Mijn navel is meer een rondje....
pi_57122150
18 dagen?

Het duurt toch nog, volgens mijn kalender, 35 dagen tot aan 7 april

dat is dus bijna 5 weken.. 4.3 kilo in 5 weken is haalbaar hoor niet dat ik me er voor uit zou hongeren, maar het is haalbaar met gewoon de weg afgaan die ik nu al 2 maanden doe
Ja doei.
pi_57122280
@Miss_S: zit jij in dat gebouw van de HAN met dat lelijke chinese daktorentje?

Ben er vanochtend weer 's langs gefiest en heb eens gekeken wat daar in dat gebouw te doen was (stond op het bord bij de ingang): oa. Gedrag en Maatschappij, dus ik dacht: daar zit MIss_S vast!

Stond in de rij voor de bus (shuttle) maar het was zó druk, dat ik naar de fietsenkelder ben gelopen en daar mijn fiets heb gepakt en lekker naar de uni ben gaan fietsen... lekker doorgetrapt om warm te worden, en was er nog eerder dan de eerste bus waar ik vast niet bij meegekund had
Ja doei.
  maandag 3 maart 2008 @ 11:05:32 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57122385
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben er uit Tussen de middag ga ik zelf een komkommersalade maken en vanavond wordt het de hete kip uit het Fok! Kookboek ( dingen uit Wanneé en Jamie maak ik wel als Peter er is)
[..]

Ik heb net zo'n navel als jij dan, een horizontaal gleufje.

Maar volgens mij is er geen verband tussen je buik en je navel, want Peter heeft ondergewicht en hij heeft ook geen verticale navel.
Ik vind hem lelijk! Ik wil ook een verticale navel .
Maar dat zit er blijkbaar niet in, want er hangt weinig vet meer overheen en toch heb ik nog een gleufje .
Niet meer actief op Fok!
pi_57122411
een discussie over navels

mijn ochtend is weer goed
Ja doei.
  maandag 3 maart 2008 @ 11:09:58 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57122451
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
een discussie over navels

mijn ochtend is weer goed
.
Nou en toch baal ik van m'n navel .

Ik denk dat PF in de war is met de lente. Die duurt nog 18 dagen. Ik moet vóór de lente wel op 75 kunnen komen (nog 0,5 kg te gaan en als ik 0,5 per week afval...), maar een BMI van 25 gaat voor die tijd niet lukken. Daarvoor moet ik op 73,8 zitten. Ach ja. Niet zeuren, ik val iig weer af .
Niet meer actief op Fok!
pi_57122613
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Ach joh beter een gleufje dan zo'n uitstekende navel
pi_57122750
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
@Miss_S: zit jij in dat gebouw van de HAN met dat lelijke chinese daktorentje?

Ben er vanochtend weer 's langs gefiest en heb eens gekeken wat daar in dat gebouw te doen was (stond op het bord bij de ingang): oa. Gedrag en Maatschappij, dus ik dacht: daar zit MIss_S vast!
Normaal zit ik daar niet maar vanmorgen toevallig wel
Niet mij niet gezien? of mijn auto die stond daar voor de deur geparkeerd
pi_57122814
ik ben daar rond half 11 langsgefietst heb verder niet gekeken of ik je zag (beetje raar als ik niet zeker weet of je daar ook zit)

En ik weet ook niet hoe je auto eruit ziet, dus dat schiet ook niet op

Maar als je maar anderhalf uur les had, en de lessen op de HAN beginnen om 08.45, dan was je misschien net weg!

Zo, op de valreep mijn opdracht af voor straks.. nu kan ik nog even een half uurtje rustig aan doen..
Ja doei.
pi_57123035
Zo, ik ben weer terug van het boodschappen doen Mn kruiden en specerijenverzameling groeit gestaag Zometeen die komkommersalade in elkaar flansen, en voor vanmiddag als tussendoortje ga ik gewone ijsbergsla met tomaat, komkommer, ei, croutons enzo eten en dan vanavond die hete kip. Aleen mn printer werkt niet echt mee, dus ben bang dat ik het zometeen allemaal moet gaan overschrijven, maar goed

Ik heb de smaak iig wel goed te pakken volgens mij
pi_57123148
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben daar rond half 11 langsgefietst heb verder niet gekeken of ik je zag (beetje raar als ik niet zeker weet of je daar ook zit)

En ik weet ook niet hoe je auto eruit ziet, dus dat schiet ook niet op

Maar als je maar anderhalf uur les had, en de lessen op de HAN beginnen om 08.45, dan was je misschien net weg!

Zo, op de valreep mijn opdracht af voor straks.. nu kan ik nog even een half uurtje rustig aan doen..
Om half 11 liep ik daar net naar buiten want had nog ff een gesprekje met mijn begeleidster over de universiteit
pi_57123171
nou, dan heb je me voorbij kunnen zien flitsen, richting Heyendaal

reed best hard, al zeg ik 't zelf
Ja doei.
pi_57123451
Ik denk dat ik vandaag richting de sportschool ga afzakken om me aan te melden.....

Ik ben nu al trots op mezelf
pi_57123500
aha, ok.. nou.. wij ook dan.. maar.. denk ik...

ofzo..

vanmiddag spinnen

en heb nog steeds niets van mijn projectgenootjes gehoord

godsamme.... luie tazen! Ga ze vanmiddag even een flinke schop onder den hol verkopen
Ja doei.
pi_57123542
Lunch: 2 volkoren boterhammen met slankie kaas, komkommer en tomaatjes
  maandag 3 maart 2008 @ 12:01:54 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57123581
Projectgroepjes zijn vreselijk . Gelukkig heb ik daar geen last meer van. Maar ik ben weer afhankelijk van proefpersonen. Dat is ook geen pretje .

En Saskia, ga je naar de uni of weet je het nog niet? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57123660
Ik ga sowieso naar de uni, maar welke dat is nog de vraag
En ik moet natuurlijk wel eerst mijn P halen
pi_57123711
nou ja.. we hebben een leuk onderzoek, een leuk projectplan, máár, dan moet er wel contact zijn onderling

heb vorige keer met een van de heren dat project plan opgesteld, terwijl een derde groepsgenootje in dezelfde ruimte zat, ons zag en hoorde overleggen, maar er gewoon niet bij kwam zitten
Het is nu aan hun om de volgende stap te zetten, denk ik dan.. al ga ik er deze week wel flink achteraan bezemen, want wil zeker weten dit vak halen
Ja doei.
pi_57124031
Hier ook schoolnieuws, ik ga in september verder met SPH, en toch maar gewoon in voltijd En ga het ook gewoon maar weer in Zwolle doen, daar ben ik bekend met de gang van zaken enzo Ga dan de minor Hulpverlening Jeugd en Gezin doen, dus dan hoop ik dat de stages daar ook op afgestemd zijn, en ik niet weer met demente ouderen hoef stage te lopen
pi_57124089
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ik denk dat PF in de war is met de lente. Die duurt nog 18 dagen. Ik moet vóór de lente wel op 75 kunnen komen (nog 0,5 kg te gaan en als ik 0,5 per week afval...), maar een BMI van 25 gaat voor die tijd niet lukken. Daarvoor moet ik op 73,8 zitten. Ach ja. Niet zeuren, ik val iig weer af .
De lente begnt toch over 18 dagen op 21 maart
pi_57124199
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

De lente begnt toch over 18 dagen op 21 maart
MoBlo wil voor haar verjaardag op 7 april 75 kg wegen
pi_57124202
Dit is mijn navel bij 68 kg, een soort zwart gat

dit is mijn navel bij 62 kg, opeens wel verticaal

en nu op naar de bikkelharde blokjesbuik

pi_57124245
Dat vind ik dus echt zwaar lelijk, een blokjesbuik bij vrouwen...
pi_57124260
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

MoBlo wil voor haar verjaardag op 7 april 75 kg wegen
Ja leuk maar ik ben MoBlo niet
Ik reageerde op Jelle
pi_57124270
Die onderste vind ik niet mooi echt te mannelijk! Die daarboven vind ik wel mooi.
pi_57124272
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:33 schreef Sylvana het volgende:
Ik niet
pi_57124278
ah, duidelijk
Ja doei.
pi_57124285
quote:
ik ook
Ja doei.
pi_57124307
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:34 schreef conleche het volgende:
Die onderste vind ik niet mooi echt te mannelijk! Die daarboven vind ik wel mooi.
Die bovenste vind ik ook mooier maar toen bedacht ik me dat dat geen bikkelharde spieren waren
pi_57124332
Maarr... zeg eerlijk... jullie zouden denk ik geen nee zeggen als dat lichaam je aan werd geboden.. Zo hoppa, dun zonder moeite.Dan maar een "lelijke" buik...
pi_57124357
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Die bovenste vind ik ook mooier maar toen bedacht ik me dat dat geen bikkelharde spieren waren
Wij willen gewoon zichtbare spieren zonder dat ze direct bikkelhard zijn

Ik ga nu maar eens richting sportschool om te werken aan die buik
pi_57124489
ik heb liever deze zachte iets te dikke buik dan een blokjesbuik

en als ik 'm zou 'moeten' dan zou ik net zo lang cote d'Or chocolade eten tot hij weer zacht was
Ja doei.
pi_57124576
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maarr... zeg eerlijk... jullie zouden denk ik geen nee zeggen als dat lichaam je aan werd geboden.. Zo hoppa, dun zonder moeite.Dan maar een "lelijke" buik...
Nee, oke, maar ik geef toch echt wel de voorkeur aan een klein beetje vet. Niet zoveel als nu, maar helemaal geen vet vind ik gewoon echt niet vrouwelijk.
pi_57124635
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb liever deze zachte iets te dikke buik dan een blokjesbuik

en als ik 'm zou 'moeten' dan zou ik net zo lang cote d'Or chocolade eten tot hij weer zacht was
Oeh, daar teken ik ook voor!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57124855
PF, ja hoor. Mij hoor je niet miepen als ik morgen ineens wakker word met zo'n buik
  maandag 3 maart 2008 @ 13:11:26 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57124970
Ik heb ook liever een beetje een zachte buik dan een harde buik. Een piepklein buikje is juist schattig .
Ik houd niet van broodmagere vrouwen .

Nu eet ik Korenlanders pompoen bammetjes met aardbei en daarnaast nog een volkoren beschuitje. Een glas melk erbij om het allemaal weg te spoelen . Ik ben zielsgelukkig dat het aardbeienseizoen weer is begonnen . Ik eet dan het liefst elke dag aardbeien op m'n brood . En straks krijgen we hopelijk weer mango's, meloenen, grote sappige ananassen, rode bessen... oeh, dan kan ik m'n geluk niet op .
Niet meer actief op Fok!
pi_57126297
Ik heb 3 choco paaseitjes op ik ga er vanuit dat dat niet meteen heel mijn week door de war gooit
  maandag 3 maart 2008 @ 15:43:11 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57128308
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik begin wel m'n eigen topic

Mager de lente in deel 1! Bikkelharde blokjes buiken!
En ik maar denken dat je serieus een topic had aangemaakt .

Het is echt onvoorspelbaar weer buiten . Nu is het mooi weer, zonnetje schijnt, maar vijf minuten geleden was er nog een hagelbui. Gelukkig stond ik op dat moment in de supermarkt . Ik ben net bij de prof geweest en om 17 uur mag ik weer komen opdraven, want tussendoor had hij nog andere afspraken. Maakt niet uit. Kan ik weer door de harde wind fietsen = calorietjes verbranden .
Net een glaasje kiwi-sinaasappel-banaansap op (en dat is lekkerder dan het misschien klinkt ) en een rolletje Stophoest, zo'n beetje het enige snoep wat ik me van tijd tot tijd veroorloof .
Vanavond weer hardlopen. We doen even een stapje terug, want de afgelopen weken gingen knudde. We hielden de les niet vol en stopten dan weer. Dan kun je beter even een stapje terug doen, want steeds weer stoppen schiet ook niet op.
Niet meer actief op Fok!
pi_57128470
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:19 schreef Ewelina het volgende:
Jezus wat gaan jullie snel!

@Bagel: ik heb geen bril en 28 februari was ik niet bij college, maar op het strand.

Ik heb besloten om toch maar weer te gaan sporten. Nu nog bedenken wat...
:p ben ik er een keertje ben jij er niet! geen bril... dan vallen er al wat mensjes af! was je vandaag toevallig te laat en mocht je er niet meer in? (haha, ik geef t toe, heb geen flauw idee wie je bent!)

Ik wil ook wel een blokjesbuik... maar ga eerst maar eens voor n wat strakkere buik (die van mij is nog steeds niet geschikt voor foto´s online)

heb net wel weer hardgelopen, waarschijnlijk mn laatste training voor donderdag. Het ging best lekker, dus ik hoor t donderdag iig binnen de 40 minuten te kunnen doen. (moeten ook wel rare dingen gebeuren als dat niet lukt!)
pi_57128621
Whehe discussie over navels . Mijne is soms horizontaal en soms verticaal. Net waar mijn buik die dag zin in heeft, want het heeft niet altijd te maken met gewicht .

En de buik van die vrouw hoef ik niet, hou liever mijn eigen! Dat is me toch echt veel teveel spier, vind ik de mijne mooier . Béétje spier mag wel, dat het net helemaal strak is.

En ik heb paaseitjes. Had ik zin in. Net als in die chocolademilkshake die eigenlijk niet eens zo lekker was. Ik ben slecht. Ongesteldheid here I come .
  maandag 3 maart 2008 @ 16:00:08 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57128675
. Het sneeuwt. WTF .
We wonen in een raarrrrrrrr land! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57128826
Dat hadden ze een week geleden al voorspeld hoor, dat er deze week sneeuw en hagel en andere winterse buien zouden vallen.

Ik heb lekker gerelaxed met een stapel tijdschriften. Nu beetje internetten en msnen en dan met koken beginnen
  maandag 3 maart 2008 @ 16:10:06 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57128867
Ik heb wel m'n zomerjas al aan . Straks maar weer m'n winterjas aan doen dan . Als ik nog naar buiten ga, that is, want het onweer hier nu ook. Als het straks keihard plenst en onweert etc ga ik niet meer weg . Mail ik de prof wel af.
Niet meer actief op Fok!
pi_57128981
Almere: wat wolkjes maar ook zon en blauwe stukken. Je gaat me niet vertellen dat het hier in Nederland gaat sneeuwen . Vorige week zou ik een moord begaan zijn om sneeuw te krijgen en kwam er regen, laat het dan nu gewoon echt Nederland zijn en hier keihard gaan regenen. Dat deed het vanmorgen ook namelijk .
pi_57129084
M'n eerste onderzoeksdag. Pff. Laborantmeneer is er niet, dus alleen artikelen gelezen eigenlijk. Vierkante ogen. En soort appelflap op en straks een borrelachtig iets.
Ohja en van de week had ik een chocoladereepachtig ding afgeslagen 'omdat ik een beetje oplet' in een zkh-zaal waar een pte. van 200 kg lag. Ik dacht er niet bij na, maar eigenlijk is het wel een beetje lomp.
pi_57129177
Hier in Amsterdam (nog) lekker zonnig Ik moet nog boodschappen doen maar ik weet niet wat ik wil eten...ik heb ook niet echt kookboeken ofzo dus weet ff niet waar ik inspiratie vandaan moet halen. Alles wat ik nu kan bedenken heb ik geen trek in. Echt raar hoe eten me soms echt tegen staat. En vorige week had ik een recept van mijn vader maar dat was niet zo lekker Ik bel mn moeder straks wel ff ofzo
  maandag 3 maart 2008 @ 16:23:19 #134
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57129189
hier in drenthe (hoogeveen en emmen) heb ik vandaag al 3 hagelbuien gezien.....
dus niet zo mooi weer...

en veiligheidsspeldje, ik vind het niet zo lomp hoor. Ik heb ook wel eens pten van 180 kg en de meeste van die mensen hebben het er ook gewoon zelf aangegeten... dus waarom zou jij je schuldig moeten voelen omdat jij wil voorkomen dat je ooit zo wordt?

trouwens zou een mooie saaie boel worden als je je aan alle pten moet gaan aanpassen
pi_57129206
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja en van de week had ik een chocoladereepachtig ding afgeslagen 'omdat ik een beetje oplet' in een zkh-zaal waar een pte. van 200 kg lag. Ik dacht er niet bij na, maar eigenlijk is het wel een beetje lomp.
haha dat zou ook wel wat voor mij zijn
pi_57129558
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee, dat zou ik toch écht resoluut afwijzen.
Ik vind heel dun en slank vaak wel erg mooi, maar alles dat naar gespierdheid neigt vind ik écht bijzonder onaantrekkelijk. Platte buikjes zijn héél okee, en ik hou ook erg van mijn eigen platte buikje, maar zodra ik er ooit een blokje op zou zien verschijnen, dan kruip ik een maand lang met een emmer chocoladeijs op de bank!

Edit: Hehe, ik zie nu pas staan dat MoBLo in geval van blokjes aan de Cote d'Or zou gaan.
pi_57129595
Ontbijt: 2 geroosterde volkoren sn. brood met filet A. en sjalot.

Lunch: 2 sesamcrackers met zelfgemaakte kipsalade.

Recept kipsalade: restje koude kip (gaar!) klein snijden. Sjalotje of uitje klein snijden. 1 gegrilde paprika (met olie en knoflook van de AH excellent) uit laten lekken en fijn snijden. (je kan de paprika's ook zelf grillen, ontvellen en inmaken met olie en knoflook, maar daar had ik nu geen zin in en die paprika's uit pot van de Ah zijn sws een lekker en vrij mager tussendoortje (31 cal. per 100 gram). Koriander fijnhakken. Dit alles mengen met een sausje van 1 eetlepel halvanaise, mespunt sambal badjak, mespunt sambal manis, zout en scheutje Thaise chilisaus. Paar uur in de koelkast zetten zodat de smaken goed kunnen intrekken.
Lekker op een cracker, maar je kan d'r ook witlofbootjes mee vullen!

Voor vanavond weet ik het nog niet....

Voor de rest ben ik übersjacho want ik ging net kijken naar mijn houten vloer die ze gelegd hebben en werkelijk waar, álles ligt fout, schots en scheef en enorme kieren waar de plinten moeten komen (ze denken zeker dat ik een plint van 8 cm. breed wil, de idioten. Ik laat ze gewoon terugkomen en de boel herstellen. Maar ik baal als een stekker. Je moet ook echt overal bij blijven
  maandag 3 maart 2008 @ 16:42:46 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57129613
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Ik snap het niet?
Wat is pte?

Ik ga weer even naar de uni . Laters!!
Niet meer actief op Fok!
pi_57129630
Patiente!!
pi_57129789
Zo, ik zit lekker aan de ijsbergsla met tuinkers, tomaat, paprika, komkommer en het allerlekkerste van alles: Thousand Islands dressing Sinds ik in Amerika ben geweest, is dat DE sladressing voor mij, alleen hier in NL smaakt hij toch wat anders dan daar, maar hij blijft lekker ( moet er alleen niet teveel van nemen)
pi_57130035
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Hier in Amsterdam (nog) lekker zonnig Ik moet nog boodschappen doen maar ik weet niet wat ik wil eten...ik heb ook niet echt kookboeken ofzo dus weet ff niet waar ik inspiratie vandaan moet halen. Alles wat ik nu kan bedenken heb ik geen trek in. Echt raar hoe eten me soms echt tegen staat. En vorige week had ik een recept van mijn vader maar dat was niet zo lekker Ik bel mn moeder straks wel ff ofzo
Tip voor een volgende keer: Fok heeft ook een kookboek, in CUL, misschien staat daar iets tussen wat je lekker lijkt.
pi_57130048
Hihi, al die navels . Mijn navel is horizontaal in ieder geval, tenzij ik enorm m'n buik intrek en m'n adem inhou, dan komt hij in de buurt van verticaal.
Blokjesbuiken vind ik ook niet mooi, maar mijn buik mag wel een heel stuk minder blubberig..

Verder heb ik een prutdag, heb de hele dag al hoofdpijn en ibuprofen helpt niet, en een hoofdmassage door m'n vriend helpt ook niet . Even buiten wandelen hielp ook niet. Ik ga zo maar eens even liggen.

Heb sterk het idee dat het komt door mijn constante gepieker over m'n studie en het onderwijs. Ik zit echt zwaar in een is-dit-wel-wat-ik-wil-dip, maar ik heb daar natuurlijk helemaal niets aan, want ik hoef nog maar een half jaar en dan ben ik klaar. Even doorbijten dus, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat ik na de vakantie het onderwijs in wil. We zien het wel, maar ik baal er flink van. Want wat ik dan wel wil, dat weet ik ook niet .
pi_57130185
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Heb sterk het idee dat het komt door mijn constante gepieker over m'n studie en het onderwijs. Ik zit echt zwaar in een is-dit-wel-wat-ik-wil-dip, maar ik heb daar natuurlijk helemaal niets aan, want ik hoef nog maar een half jaar en dan ben ik klaar. Even doorbijten dus, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat ik na de vakantie het onderwijs in wil. We zien het wel, maar ik baal er flink van. Want wat ik dan wel wil, dat weet ik ook niet .
Nou ja, zolang je nog niet weet wat je wél wilt is het vaak verstandig om voor de zekerheid nog even op dezelfde voet door te gaan. Het is natuurlijk jammer dat je niet echt staat te springen om het onderwijs in te duiken, maar zolang je geen geweldig ander plan hebt kun je het in elk geval eens proberen straks. Zelfs als het je dan beroerd zou bevallen is dát in elk geval een leerzame ervaring en weet je het tenminste zeker.
Pfoe. Was ik maar al zo ver. Als het bij mij zo doorgaat duurt het nog een jaar of twaalf ik onderhand eens met een eerstegraads bevoegdheid voor een gezellig gymnasiumklasje Nederlands kan gaan geven.
Dus ga voort, en hou vol!
pi_57130283
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Hihi, al die navels . Mijn navel is horizontaal in ieder geval, tenzij ik enorm m'n buik intrek en m'n adem inhou, dan komt hij in de buurt van verticaal.
Blokjesbuiken vind ik ook niet mooi, maar mijn buik mag wel een heel stuk minder blubberig..

Verder heb ik een prutdag, heb de hele dag al hoofdpijn en ibuprofen helpt niet, en een hoofdmassage door m'n vriend helpt ook niet . Even buiten wandelen hielp ook niet. Ik ga zo maar eens even liggen.

gewoon volhouden, zeker als je nog maar een half jaar moet. En als je al deeltijd in t onderwijs werkt kun je toch ook nog voor iets anders (deeltijd)studeren? dan heb je best een lekker salaris lijkt me (iig beter dan t gemiddelde bijbaantje).
wel altijd klote dat soort dipjes, lukt t vaak ook helemaal niet om gemotiveerd te gaan leren enz... nou ja, sterkte!

hier staat vanavond andijvie stamppot op t menu, met een klein stukje nep-vlees.
pi_57130384
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:50 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik zit lekker aan de ijsbergsla met tuinkers, tomaat, paprika, komkommer en het allerlekkerste van alles: Thousand Islands dressing Sinds ik in Amerika ben geweest, is dat DE sladressing voor mij, alleen hier in NL smaakt hij toch wat anders dan daar, maar hij blijft lekker ( moet er alleen niet teveel van nemen)
Dat heb ik met honingmosterddressing! Als ik niet uitkijk gooi ik dat echt over ál mijn salades heen!
Ik vind het trouwens erg leuk om te lezen dat je nu zo enthousiast met eten bezig bent.

Ik heb zelf vandaag nog niet zo best gegeten, alleen een banaan, een paar volkoren bolletjes met één of andere vierkazensalade uit een plastic bakje. En een beschuitje met gestampte muisjes.
Ik ben gelukkig wél weer over mijn hevigste chocoladedrang heen, ondanks ongestedheid. Ik zit nu een halve kilo boven mijn streefgewicht, en hoewel 54 kilo doorgaans mijn 'plateau' is, vraag ik me af of ik daar nog echt onder ga schieten als ik zo fanatiek blijf hoepelen als ik nu doe.
Over hoepels gesproken, ik bel vanavond even met mijn instructrice, dus jullie kunnen vandaag of morgen een PMmetje van me verwachten met meer details.

Hm, zo maar eens koken. Ik en mijn lief hebben het de afgelopen dagen erg druk gehad, dus ik vind het fijn dat het nu weer even wat uitgebreider kan.
Als voorgerecht voor hem een zelfgemaakt champignonsoepje en voor mezelf een minisalade met geitenkaas en peer. (Ik lust geen champignons en hij geen geitenkaas, vandaar)
Als hoofdgerecht een kruidige risotto met bleekselderij en zalm.
Als toetje een beetje roomijs met boerenjongens!
En wegens dat toetje vanavond een uur hoepelen.

Oh, en MoBlo, als ik een tip mag geven.. Vervang de magere runderlappen bij je volgende stoofpot eens door gewone, doorregen runderlappen. Vééééél malser en lekkerder dan mager vlees.
Ik gruwel van alles waar na bereiding nog een vetrandje ofzo aanzit, maar daar heb je bij doorregen vlees in je stoofpot geen last van: het is vooral veel zachter en smakelijker.
pi_57130545
quote:
Ook al zou je zo'n buik willen als vrouw zijnde, moet je bikkelhard voor trainen.
Vrouwen zijn vaak bang om gespierd te worden, maar zo simpel gaat dat niet ook al zou je het willen.
pi_57131115
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:20 schreef minilotje het volgende:

[..]

Dat heb ik met honingmosterddressing! Als ik niet uitkijk gooi ik dat echt over ál mijn salades heen!
Ik vind het trouwens erg leuk om te lezen dat je nu zo enthousiast met eten bezig bent.
Dat heb ik ook! Ik vervang de honing al vaak door zoetstof: iets minder lekker, maar nog steeds lekker en ik krijg minder suikers binnen!!
quote:
Oh, en MoBlo, als ik een tip mag geven.. Vervang de magere runderlappen bij je volgende stoofpot eens door gewone, doorregen runderlappen. Vééééél malser en lekkerder dan mager vlees.
Ik gruwel van alles waar na bereiding nog een vetrandje ofzo aanzit, maar daar heb je bij doorregen vlees in je stoofpot geen last van: het is vooral veel zachter en smakelijker.
Ik dacht dat ook al, maar ik denk dat ze magere heeft genomen, vanwege het slankheidsgehalte. Ik zelf vind rib- of sucadelappen ook het lekkerst en het is waar dat het vet eruit smelt, maar dat komt natuurlijk wel in de saus terecht........
  maandag 3 maart 2008 @ 18:17:47 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57131489
Nou, ik kom bij de prof vandaan en ik heb dus mijn scriptieresultaten geanalyseerd in SPSS. Helaas waren er géén effecten te vinden . Nu heb ik een beetje het gevoel dat ik alles voor niets heb gedaan, maar ja, ik heb wel tal van verklaringen voor het feit dat er geen effecten zijn gevonden, dus ga ik me daar maar op focussen. De prof vond het ook jammer, maar hij zei ook al: "Jij hebt het goed gedaan verder."
Dus helaas pindakaas. Ben er niet heel depri over, want ik kan tenminste suggesties doen voor vervolgonderzoek. Maar het is natuurlijk het leukst als je een bepaalde theorie kunt bevestigen dan wel ontkrachten . Volgende week ga ik alles uitschrijven, want deze week heb ik geen tijd.

Nu zit ik aan de worteltjes en straks even stofzuigen. Ga zo even een boterham smeren. Niks bijzonders qua eten vandaag.
Niet meer actief op Fok!
pi_57131683
Vandaag hutspot met runder hamburger op
En nu maar weer verde met huiswerk
pi_57131711
mn andijvie was lekker
ben mn WOW trian cdrom aan t installeren, maar t schiet maar niet op! (speel t bij mn vriendje wel eens en vind t wle leuk, dus heb nu n eigen cdrommetje gehad) Nu dus maar weer ff Fokken én gitaren (morgen les 2 en ik kan alles wat we moesten oefenen aardig spelen)

@ Viking: wat was ook alweer je theorie?
pi_57131803
Vandaag een ceasar salade als avondeten.

Over de navels: die van mij is horizontaal. Mijn gewicht maakt daarbij niet echt uit geloof ik
En ik vind een hele gespierde buik ook niet mooi bij vrouwen.
pi_57131831
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik kom bij de prof vandaan en ik heb dus mijn scriptieresultaten geanalyseerd in SPSS. Helaas waren er géén effecten te vinden . Nu heb ik een beetje het gevoel dat ik alles voor niets heb gedaan, maar ja, ik heb wel tal van verklaringen voor het feit dat er geen effecten zijn gevonden, dus ga ik me daar maar op focussen. De prof vond het ook jammer, maar hij zei ook al: "Jij hebt het goed gedaan verder."
Dus helaas pindakaas. Ben er niet heel depri over, want ik kan tenminste suggesties doen voor vervolgonderzoek. Maar het is natuurlijk het leukst als je een bepaalde theorie kunt bevestigen dan wel ontkrachten . Volgende week ga ik alles uitschrijven, want deze week heb ik geen tijd.

Nu zit ik aan de worteltjes en straks even stofzuigen. Ga zo even een boterham smeren. Niks bijzonders qua eten vandaag.
Liever dat je merkt dat iets geen effect heeft en verder gaat met onderzoeken, dan dat je de resultaten gaat vervalsen of anders interpreteren (zoals iedereen op de middelbare school) om je hypothese maar gelijk te geven . En nu lekker verder onderzoeken. (maar wel balen he, als niet uitkomt wat je had gehoopt )

Mijn avondeten, vooral het toetje, was verkeerd gevallen. Wat misselijk opeens, kon niet meer naar de wc omdat ik bang was te gaan kotsen. Gelukkig is alles nu wel goed gezakt . Zit ik weer vrolijk (ahum) aan een onderzoeksverslag. Titratie van vitamine C. Morgen inleveren voor een cijfer. Geweldig. Vooral met een docent die net vader geworden is en waar we dus geen vragen meer aan konden stellen . Maar nu gaat alles goed. Ik heb een handige vader . En, gelukkig hadden voor het PWS hetzelfde model gebruikt, dus het is nu eigenlijk een eitje om alles uit te werken volgens de regels, we kennen de regels bijna uit ons hoofd (ons = ik en vriendje, maken dit verslag ook samen).
  maandag 3 maart 2008 @ 18:46:44 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57132153
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Bagel het volgende:
mn andijvie was lekker
ben mn WOW trian cdrom aan t installeren, maar t schiet maar niet op! (speel t bij mn vriendje wel eens en vind t wle leuk, dus heb nu n eigen cdrommetje gehad) Nu dus maar weer ff Fokken én gitaren (morgen les 2 en ik kan alles wat we moesten oefenen aardig spelen)

@ Viking: wat was ook alweer je theorie?
Ik had twee groepen proefpersonen, beide groepen moesten een verhaal lezen en toen een lijst met stellingen beantwoorden. Die stellingen hadden betrekking op het onderwerp van het verhaal.
Ik wilde kijken of mensen die het verhaal hadden gelezen meer geneigd waren de stellingen te ondersteunen dan mensen die het verhaal niet gelezen hadden. Het opvallende was dat de overtuigingen van degenen die het verhaal NIET gelezen hadden een ietsiepietsie meer in overeenstemming waren met het verhaal dan de overtuigingen van degenen die het verhaal WEL gelezen hadden. Merkwaardig effect, maar het was niet significant.

Nu ga ik bammetjes eten en stofzuigen en van de lijn voor de rest vd avond. Dag dames. Tot morgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57132482
Nou ik ben maar gestopt met mijn voorbereidingsverslag, ik had het beter kunnen doen maarja eens kijken of dit goed genoeg is en anders maar opnieuw

Nu lekker een warm bad, merk toch dat ik nog niet helemaal lekker ben
pi_57132913
Damn, die hete kip uit het Fok! kookboek is echt verrukkelijk Die saus Dit ga ik zeker vaker maken, echt heerlijk
pi_57133525
Goed dat je zo enthousiast bent over het koken!!

Ik heb net als borrelhapje een oranje sweet bite paprika (dat zijn die hele kleine snoeppaprika's) gevuld met een beetje geitenkaas en toen in plakjes gesneden. Ziet er heel leuk uit en het is een lekker hapje!

Vanavond wordt het heel eenvoudig: ik lepel een potje rodekool met appeltjes leeg (shoot me, dat vind ik nu eenmaal lekker) en ik bak een biologisch schnitzeltje daarbij. Ik heb nl. geen boodschappen gedaan, dus alle verse groenten zijn op behalve de winterpeen en daar heb ik geen zin in.
  maandag 3 maart 2008 @ 19:41:42 #157
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57133532
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef Bagel het volgende:

[..]

:p ben ik er een keertje ben jij er niet! geen bril... dan vallen er al wat mensjes af! was je vandaag toevallig te laat en mocht je er niet meer in? (haha, ik geef t toe, heb geen flauw idee wie je bent!)

Ik wil ook wel een blokjesbuik... maar ga eerst maar eens voor n wat strakkere buik (die van mij is nog steeds niet geschikt voor foto´s online)

heb net wel weer hardgelopen, waarschijnlijk mn laatste training voor donderdag. Het ging best lekker, dus ik hoor t donderdag iig binnen de 40 minuten te kunnen doen. (moeten ook wel rare dingen gebeuren als dat niet lukt!)
Nee, ik was niet te laat... ik zat wel naast een meisje met bril

Leuk spelletje... raad de Fok!ker

Heb besloten om vandaag maar weer echt goed te gaan beginnen, dus nu mager eten Rijst met kip en wokgroenten en een woksausje
pi_57133592
Rodekool met appeltjes is ook lekker en dat is ook nog eens één van de weinige dingen die ik uit een potje net zo lekker vind als vers. Misschien zelfs wel lekkerder . En Sylvana helemaal aan het koken! Supergoed joh!

Ik heb vanavond lekker wat aangeklooid in de keuken, en het was heerlijk! Heb er maar één pitabroodje bij gehad, omdat er ook al zoveel bonen inzaten, maar dat was zelfs nog teveel omdat het zo vulde.
  maandag 3 maart 2008 @ 19:49:45 #159
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57133772
O ja en ik ben op zoek naar een leuke sport. Iemand suggesties ? Balsporten zijn uitgesloten
pi_57133843
zometeen weer mijn late night snack ik denk dat het kwark word vandaag
pi_57133975
Ik at vanavond rode kool met appeltjes, maar dan diepvries

En mijn PO schiet niet op, ik vind het leuker om andere dingen te doen. Niet nuttige dingen. Zoals Fok!ken ... en leuke hotels zoeken ... waar we toch niet heen gaan vanwege geldgebrek ...
pi_57134950
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:49 schreef Ewelina het volgende:
O ja en ik ben op zoek naar een leuke sport. Iemand suggesties ? Balsporten zijn uitgesloten
muay thai ! (kickboksen)
pi_57135073
quote:
Aquasporten ( Aquarobics, Aquajoggen enzo )
pi_57135164
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:03 schreef omearos het volgende:

[..]

Tip voor een volgende keer: Fok heeft ook een kookboek, in CUL, misschien staat daar iets tussen wat je lekker lijkt.
Oke das wel een goeie, die kende ik nog niet. Thanks!
pi_57135287
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:45 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oke das wel een goeie, die kende ik nog niet. Thanks!
Daar staan echt hele lekkere dingen in Ik heb al meerdere recepten uitgeprobeerd
pi_57135366
goedenavond

ik heb zo heerlijk gespinned vanmiddag echt alle agressie van vanadaag eruit gefietst

was zó pissig (en nog ongesteld dus flink gejankt )
quote:
ik ben heel boos

er is iets mis gegaan met het inleveren van mijn opdracht, die ik wél gemaakt had, maar ben een tag vergeten die laat zien dat je het gedaan hebt aan de docent.

maar de opdracht had ik wel gemaakt, én voor zover ik de opdracht snapte heb ik mijn best gedaan.

Nu werd ik echter geweigerd bij het responciecollege omdat ik 'mijn best niet had gedaan' omdat ik er een tag niet in had gezet.. Ik werk nu 3 weken met die kloteWiki (we moeten het inleveren op een Wiki) en het was gewoon ene foutje.. ik had wél mijn best gedaan, ik had het wél gemaakt, en kreeg gewoon geen kans op responcie..

heb een boos mailtje naar de coördinator gestuurd.. vooral nadat ik hoorde dat in de andere groepen zo'n fout als menselijk gezien werd, vooral nadat men zag dat de opdracht inderdaad gemaakt was, maar dat er iets niet begrepen of gezien was..

gelukkig heb ik al mail terug van de coördinator.. dat ze het ook niet echt vond kunnen, en dat docenten het verschil maar moeten zien tussen 'echt je best doen' en 'echt geen moer uitvoeren'
Ze ging het er in ieder geval met de staf van dat vak over hebben; dat streng zijn ok is, maar dat je op moet passen dat je degenen die het wel goed bedoelen niet de dupe hiervan worden

Vanavond lekker thais-rijst-prutje gemaakt (rijst, kip, heel veel groente en rode currypasta ) en nu nog even wat rommelen voor 't project dat we moeten doen... en vroeg slapen
Ja doei.
pi_57135367
quote:
Taekwondo (als toch iedereen zijn eigen sport gaat roepen, doe ik ook mee haha)

Of snowboarden
pi_57135482
@minilotje: dit vlees was in de aanbieding toen we het kochten en invroren, maar om eerlijk te zijn: ik heb het ook gehaald omdat ik gruwel van vetrandjes aan vlees ik vind het zó ranzig maar ik wil het best eens proberen, al was het nu ook al wel écht heel mals
Ja doei.
  maandag 3 maart 2008 @ 21:18:30 #169
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57136030
Maar gestopt met brood eten, chemische troep waar je echt van aankomt heb trouwens er al 3 kilo af weten te krijgen in 2 weken, moet er nog 2 en dan doel behaald
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 3 maart 2008 @ 21:19:54 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57136063
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar gestopt met brood eten, chemische troep waar je echt van aankomt heb trouwens er al 3 kilo af weten te krijgen in 2 weken, moet er nog 2 en dan doel behaald
Ik haat mannen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57136171
quote:
Bak het zelf en eet er niet teveel van. Dan is het biologische troep waar je níet van aankomt .

Ik ben chagarijnig. Verslag had allang af kunnen zijn, maar ik heb er zo ongelooflijk geen zin in, dat het uren duurt, en ik stomme fouten maak. Oh ja, en ik ben moe , te moe om helder na te denken.
pi_57136269
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik haat mannen .
ach zou het zo leuk zijn als het makkelijk ging
pi_57136378
quote:
Ik eet ok geen brood meer Alleen zelfgemaakte
pi_57137068
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Daar staan echt hele lekkere dingen in Ik heb al meerdere recepten uitgeprobeerd
Haha oke als jij daar zo fanatiek van gaat koken moet ik het misschien ook eens proberen idd
Heb stiekem al even naar de toetjes gekeken, en dat is dus NIET de bedoeling Die Ultimate Chocolate Seduction lijkt me zooo lekker, ik kan hem al proeven
  maandag 3 maart 2008 @ 22:12:22 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57137603
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ach zou het zo leuk zijn als het makkelijk ging
Even denken, hoor.
Jazekers . Maar dan had ik dit gezellige cluppie niet gehad .

Net hardgelopen. We wilden eigenlijk een stapje terug doen, maar dan moesten we wel erg ver terug als we niet lange stukken achter elkaar wilden lopen, dus we besloten het gewoon te proberen en het ging goed . Laatste 5 mins zat ik wel stuk, maar ik heb het wel gehaald. Woensdag weer en zondag ook nog even en dan gaan we volgende week voor 20 minuten als alles de rest vd week goed gaat .
Nu nog even douchen en de nieuwste ep van Lost kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57137841
Als het goed is krijg ik ook binnekort de nieuwe Lost te zien

En het zo misschien wel fijn zijn om morgen 5 kilo slanker wakker te worden maarja dat gaat niet
Hardlopen zal voorlopig nog niet gaan maar gewoon sporten wel
pi_57139307
Ik moet nog steeds seizoen 1 van Lost zien . Heb wel afleveringen van seizoen 2 gezien, en vond het erg leuk, maar eerst nog een andere serie afkijken voor ik weer aan Lost begin. Welk seizoen zijn die nieuwe afleveringen van? 4 ofzo?

En ik moet maar gaan slapen.
  Vis een optie? maandag 3 maart 2008 @ 23:08:35 #178
70532 loveli
N
pi_57139353
De laatste tijd ben ik erg druk, dus een verzamelpost:

@ MoBlo: Koop pas een leren pak als je echt het figuur hebt wat je houden wilt. Leer rekt behoorlijk uit, zeker omdat je op de motor in een andere houding zit dan wanneer je loopt. Mijn eerste motorbroek kocht ik vanwege de lengte in maat 38, maar daar past nu gerust een maat 40 in. Het zou jammer zijn als je na de aankoop van je pak nog meer kilo's kwijtraakt, dan flubbert het alle kanten op. Achteraf aankomen is niet zo'n ramp voor je pak (eerder voor jezelf), dan vul je gewoon de rek weer op.
Verder wat minilotje en conleche (toch?) zeiden over stoofvlees, neem doorregen vlees. Als je het laat afkoelen kun je het vet eraf scheppen, maar het vlees is een stuk malser.

Bijdrage aan de discussie over messen: ik heb staan kwijlen bij een messenblok van Zwilling Cuisine, super kwaliteit en echt ontzettend mooi om naar te kijken. Helaas kost het dik 300 euro en dat schud ik niet zomaar even uit m'n mouw.
quote:
Muurklimmen?
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:29 schreef McGilles het volgende:
Ook al zou je zo'n buik willen als vrouw zijnde, moet je bikkelhard voor trainen.
Vrouwen zijn vaak bang om gespierd te worden, maar zo simpel gaat dat niet ook al zou je het willen.
Vertel dat aan mijn biceps. Ik hoef maar even wat zwaarder werk te doen en ik knal uit m'n blouses. Verkoopsters in kledingzaken vragen me vaak of ik aan krachtsport doe (zeker vroeger, toen waren m'n schouders 2 maten groter dan m'n heupen).
Bij vrouwen blijft er ook gewoon meer vet omheen zitten dan bij mannen. Moeder natuur heeft mannen zo gemaakt dat ze een week of zes moeten kunnen overleven, vrouwen zijn ingesteld op 9 maanden. En dat is onze 'vloek'.

Voor de naveldiscussie: Vroeger toen ik nog een taille had was mijn navel een dicht, verticaal streepje. Veel chocola en Ben & Jerry's later is hij wat ronder geworden. Dus mijn motto is: op naar het streepje.
crap in = crap out
pi_57142977
Goedemorgen allemaal
Woog vanmorgen weer gewoon 71,5 en dit is niet mijn officiele weegdag dus wie weet
pi_57143015
hier ook goed nieuws: 78,3
Ja doei.
pi_57143024
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 07:27 schreef motorbloempje het volgende:
hier ook goed nieuws: 78,3
Gaat wel erg hard bij jou
Bij mij rond hij af op halve kilo's dat is soms wel jammer maar goed een paar gram maakt ook niet uit
pi_57143031
en om nu te zeggen dat ik honger lijd.. nee

op deze manier afvallen vind ik écht leuk
Ja doei.
pi_57143044
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 07:30 schreef motorbloempje het volgende:
en om nu te zeggen dat ik honger lijd.. nee

op deze manier afvallen vind ik écht leuk
Honger lijden hoeft zeker ook niet en als het goed is is gezond leven ook gewoon leuk
pi_57143078
@loveli: ik was ook niet meteen van plan om een motorpak te kopen hoor aangezien ik tot de 70 wil ongeveer, maar ik heb mezelf beloofd dat alsik het háál, die 75 voor mijn verjaardag, dat ik er dit jaar al een mag kopen, en niet hoef te wachten van mezelf tot volgend jaar

maar bedankt voor het meedenken
Ja doei.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 07:59:24 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57143208
Goedemorgen .

Ik was zoals verwacht weer ietsje zwaarder dan gisterochtend, maar evengoed nog onder de 76 .
Straks college en ga nu eerst even het laatste kwartiertje van Lost uitkijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57143224
Goeiemorgen

Vanochtend eerst naar de GGD voor mn 3e Hepatites B vaccinatie, en heb gehoord dat je daar veel meer last van hebt dan van de eerste 2, dus ben benieuwd. En daarna moet ik me weer op school melden om te vertellen hoe het nu gaat en wat ik van plan ben, en denk wel dat ze me nu toch willen gaan uitschrijven.

Vandaag eet ik bij Peter, en het wordt kip kerrie kokos, is al lang geleden dat ik die gehad heb.
pi_57143645
Mogge!
Gisteravond niet veel meer gegeten na de borrel, daar wat sushi hapjes op (maar het was niet heel bijzonder; en kant en klaar ook). Dat van die rode kool met appel herken ik wel Dan voel ik me wel slecht omdat ik dan niet echt eet ofzo.
En donderdag heb ik weer een date Sweeney todd kijken.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 08:50:50 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57143667
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En donderdag heb ik weer een date Sweeney todd kijken.
Je hebt toch een vriendje? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57143713
Had. Nou ja, met als-je-weer-lief-bent-zou-het-weer-aan-kunnen. Zaterdag was ik ook met de date in a'dam en het was erg gezellig; iets dat ik nogal gemist had de laatste maanden. Geen stilvallende gesprekken enzo. Voel me er niet helemaal goed over, maar ik zie wel waar het toe leidt.
pi_57144000
Veel plezier met je date dan, ook al snap ik wel dat je je er niet helemaal goed bij voelt.

Ik heb de vaccinatie gehad, over 4-6 weken even langs de huisarts of het gewerkt heeft. Nu ff half uurtje thuis en dan weer voor gesprek naar school, blijf heen en weer fietsen vandaag, goed voor de lijn
pi_57144518
Ik val van elke vaccinatie flauw de laatste tijd, en dat terwijl ik helemaal niet bang ben voor prikken of naalden. Volgens de GGD-arts kwam het doordat m'n lichaam dan een enorm snelle afweerreactie heeft op "vreemde stoffen". Ik weet het niet, maar het is erg irritant vooral de hoofdpijn die je er van over houdt.

Verder woog ik vanmorgen 74,1 ik geloof er geen snars van, maar goed, morgenochtend maar weer even checken .
Vandaag lesvoorbereidingsdag! Ik ga maar eens werken met een eierwekker, want mijn concentratieniveau is op dit moment echt dat van een peuter met adhd. Dat houdt in: eierwekker op 45 minuten zetten, 45 minuten werken (en NIET op Fok kijken, GEEN weblogs lezen, GEEN pianospelen, NIET iets lekkers pakken..) en dan een kwartiertje iets anders doen, en dan weer aan de slag. Hoop dat het helpt.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 09:59:33 #192
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57144639
OMFG ik ben net naar een cursus pole fitnes en paaldansen aan het kijken maar dat is dúúúúr

150 euro voor 6 lessen van een uur
pi_57145117
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 09:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik val van elke vaccinatie flauw de laatste tijd, en dat terwijl ik helemaal niet bang ben voor prikken of naalden. Volgens de GGD-arts kwam het doordat m'n lichaam dan een enorm snelle afweerreactie heeft op "vreemde stoffen". Ik weet het niet, maar het is erg irritant vooral de hoofdpijn die je er van over houdt.

Verder woog ik vanmorgen 74,1 ik geloof er geen snars van, maar goed, morgenochtend maar weer even checken .
Vandaag lesvoorbereidingsdag! Ik ga maar eens werken met een eierwekker, want mijn concentratieniveau is op dit moment echt dat van een peuter met adhd. Dat houdt in: eierwekker op 45 minuten zetten, 45 minuten werken (en NIET op Fok kijken, GEEN weblogs lezen, GEEN pianospelen, NIET iets lekkers pakken..) en dan een kwartiertje iets anders doen, en dan weer aan de slag. Hoop dat het helpt.
Ik heb er nooit zoveel last van, en deze voel ik ook niet eens

Succes met je lessen voorbereiden, dat met die kookwekker klinkt wel als een slim plan

Ik ga ff internet bijlezen en een weblogje schrijven en dan maar eens een berg afwas wegwerken. Dat uitgebreide koken is best leuk, maar het zorgt wel voor een stuk meer afwas

En vanmiddag ff voor laarsjes met een platte hak kijken. Had pas nieuwe laarsjes, maar die zijn gesneuveld met dat fietsincident. En de enige schoenen met een platte hak die ik nu heb zijn tig aantal ballerina's ( heb iets van 7 paar geloof ik ), maar daar vind ik het nog een beetje te koud voor.
pi_57145508
oh ik heb 30-40-50 paar schoenen of zo don't be llike
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:00:09 #195
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57145537
Ik heb ook heel veel schoenen, maar geen enkele dichte platte schoen. Ik ben verslaafd aan hakken (goed voor m'n enkels )
pi_57145549
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 10:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh ik heb 30-40-50 paar schoenen of zo don't be llike
Ik heb ook iets van 30 paar totaal, schoenen kun je nooit genoeg hebben
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:01:29 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57145560
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Had. Nou ja, met als-je-weer-lief-bent-zou-het-weer-aan-kunnen. Zaterdag was ik ook met de date in a'dam en het was erg gezellig; iets dat ik nogal gemist had de laatste maanden. Geen stilvallende gesprekken enzo. Voel me er niet helemaal goed over, maar ik zie wel waar het toe leidt.
Mja, ik zou ook niet gaan zitten wachten tot het weer aan gaat, hoor. Als het uit is, is het uit en je moet je er dan ook niet schuldig over voelen dat je weer aan het daten bent geslagen.

Ik had vanochtend weer een supersaai college zeg, hoe bestaat het... Heb twee paar nieuwe oorbellen gekocht (waarvan eentje meteen 'stuk' op de grond viel (inmiddels gemaakt door Mark )) en ik ga zo lekker veel fietsen, want ik moet langs drie scholen verspreid door de hele stad. Morgenochtend of dodagochtend nog twee scholen en het zit er weer op . Hopelijk doen ze allemaal mee met mijn onderzoek. Duim voor me .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:03:58 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57145611
En jeetje, wat hebben jullie veel schoenen! .
Ik heb twee paar platte schoenen, één paar laarsjes, één paar open schoenen voor in de zomer, één paar sandalen en twee paar sportschoenen. Die platte schoenen draag ik zelden. Eigenlijk alleen als ik veel moet lopen. Zou aan één paar platte schoenen ook wel genoeg hebben eigenlijk, maar ik wil er nog wel een paar laarsjes / laarzen bij binnenkort.
Ik gooi ook regelmatig schoenen weg en dat doen jullie misschien weer niet. Ik loop namelijk heel vaak op dezelfde schoenen (mijn favoriete paar op dat moment) en ze slijten natuurlijk ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_57145666
Ik gooi ook wel eens schoenen weg hoor, als ik ze niet meer draag of als ze kapot zijn, maar dan koop ik er altijd wel weer een paar voor in de plaats

Ik heb zelfs een kledingrek gekocht voor mn kleren, zodat ik mn schoenen netjes kon opbergen in een kast, en ze niet allemaal door mn kamer heen slingerden

Heb verschillende planken voor ballerina's, laarzen met een hoge hak, laarzen met een laag hakje, zomerschoenen en slippers en op elke plank staan wel een stuk of 5-6 paar
pi_57145782
Bij mij valt het dan ook nog wel mee eigenlijk als ik het zo lees, maar ben wat minder hakkerig:
3 paar gympjes, 1x vans, lage enkellaarsjes, nog laarsjes maar dan wat hogere schacht (en behoorlijke hak), 1x pumps, 3 paar ballerina's.
Voor meer heb ik geen plek en op zich is het ook wel in overeenstemming met m'n kleding(kast) zo.
pi_57145950
Gewicht minder belangrijk dan conditie

Met mn conditie zit het wel goed, een uur lang op de crosstrainer of een uur baantjes zwemmen zonder pauze is geen moeite voor me Alleen wil toch nog wel wat gewicht ( lees: buik) kwijt
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:23:51 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57146003
Oh, nou dan kan ik mezelf ook wel weer volvreten .
Ik vind 'een half uur per dag stevig doorstappen' al best wel veel beweging. Zoveel beweging krijg ik niet op een dag, hoor . Ik loop wel 3 keer per week hard (als ik niet skip dan ) en ik fiets ook nog wel wat, maar echt niet elke dag. Soms zit ik gewoon de hele dag achter mijn laptopje te werken.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:24:18 #203
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57146017
Ik heb eeuh... 29 paar schoenen...en ik blijf bijkopen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er liggen ook nog schoenen bij mijn vriend, dus 't zou nog wat meer kunnen zijn

Qua conditie: ik fiets elke dag wel iets van 40 min. ofzo. Qua gewicht hoef ik niet eens per se iets kwijt, maar m'n buik moet gewoon platter en strakker

[ Bericht 6% gewijzigd door Ewelina op 04-03-2008 11:47:35 ]
pi_57146035
Wat hebben jullie veel schoenen! Ik heb maar 2 paar
1 paar zeer comfortabele schoenen die zo lelijk zijn dat het leuk is, voor shoppen/wandelen enzo (mags)
1 paar laarzen met hooooge hak die ook heerlijk lopen, en ook nog mooi zijn, voor alle andere gelegenheden.

Ik moet alleen nog een paar gympies, want die laarzen zijn een beetje warm in de zomer en mijn vorige paar is versleten.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:27:05 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57146068
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:25 schreef Alcarin het volgende:
Wat hebben jullie veel schoenen! Ik heb maar 2 paar
1 paar zeer comfortabele schoenen die zo lelijk zijn dat het leuk is, voor shoppen/wandelen enzo (mags)
1 paar laarzen met hooooge hak die ook heerlijk lopen, en ook nog mooi zijn, voor alle andere gelegenheden.

Ik moet alleen nog een paar gympies, want die laarzen zijn een beetje warm in de zomer en mijn vorige paar is versleten.
Wij zijn dan ook maar arme studentjes .

De anderen ook, maar goed
Niet meer actief op Fok!
pi_57146087
Goeiemorgen

Ik heb ook ong. 30 paar schoenen. Ik sta dan ook bekend om mijn schoenen fetish..altijd meer meer meer

Qua conditie weet ik niet hoe het bij mij zit...ik fiets namelijk echt iedere dag, meestal 40 min. Maar toch, als ik ga rennen of een trap op loop ben ik na 10 sec. moe. Die lessen 4xb (das ook met pasjes enzo) hou ik dan wel weer zonder moeite vol.
pi_57146148
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:27 schreef Viking84 het volgende:

Kwestie van prioriteiten, he
Ik vind bv een nieuwe pan leuker dan nieuwe schoenen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:32:28 #208
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57146178
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook hoor Ik werk wel 16 uur per week, dat scheelt

Ik moet er wel bij zeggen dat een flink gedeelte eerder is gekocht, dat ik redelijk zuinig ben op mijn schoenen en vaak in de aanbieding koop Ook heb ik een klein maatje, waardoor ik tweedehands schoenen kan kopen.

Pannen heb ik nu wel genoeg
pi_57146190
Ik heb ook altijd te weinig schoenen, denk dat ik er nu rond de 15 paar heb
pi_57146382
Ik heb het geld er ook eigenlijk niet voor hoor, en het zijn geen Gucci schoenen ofzo Vaak gewoon simpele van de h&m of idd soms tweedehands.
pi_57146384
Als ik alles meetel, dus ook schoenen die ik nooit aan heb en slippers en sloffen en kaplaarzen dan kom ik wel aan de 60 paar denk ik. Schoenen die ik zelden tot vaak draag, uit m'n hoofd, dus het kan zijn dat ik nog wat vergeet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG, ik voel me net Imelda!

[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 04-03-2008 11:52:14 ]
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:50:48 #212
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57146524
Och.... heel veel vrouwen zijn gek op schoenen hoor

Overigens is mijn echte verslaving lingerie. Ik heb echt super veel setjes (rond de 50). Zoveel zelfs dat ik vrij bewust geen lingeriewinkel meer inga.

En galajurken, maar die mag ik niet meer van mezelf kopen. 4 jurken is écht genoeg.

Voor wie denkt dat ik koopverslaafd ben: dat valt wel mee hoor Zo ontzettend veel koop ik niet- en ook niet heel dure dingen.
pi_57146538
Jeumig! Wat veel! Ik heb vier paar laarzen (twee paar met hak, twee paar zonder hak) twee paar ballerina's, één paar gympen, één paar sloffen en één paar slippers. En dan nog twee paar übernette schoenen voor naar gala's e.d. (één paar is rood met een puntneus en een bandje en één paar is zwart met een ronde neus en enorm hoge hakken). 11 paar schoenen dus. Ohja, en twee paar sportschoenen (1 voor binnen, 1 voor buiten). 13. Valt nog wel mee met wat ik hier boven lees .

Ik eet nu lekker een appeltje met kaneel en rozijntjes. Ik heb trouwens ook al twee dagen lichte hoofdpijn, erg irritant. Volgens mijn moeder "ligt dat aan het weer". Mja, iemand hier enig idee of dat een klein beetje wetenschappelijk onderbouwd is of een fabeltje?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:08:11 #214
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57146861
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
Als ik alles meetel, dus ook schoenen die ik nooit aan heb en slippers en sloffen en kaplaarzen dan kom ik wel aan de 60 paar denk ik. Schoenen die ik zelden tot vaak draag, uit m'n hoofd, dus het kan zijn dat ik nog wat vergeet:
SPOILER
Heb je ook een bijpassend negligé bij de muiltjes met donsje?

Ik kreeg overigens van mijn collega's al de bijnaam Imelda toen ik vertelde dat ik 25 paar schoenen had ofzo. Maar dat is dan wel inclusief 6 paar espadrilles en 5 paar teenslippers.
SPOILER
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:11:06 #215
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57146912
Mijn teenslippers zijn esthetisch verantwoord Ik kan er ook mee naar m'n werk en de universiteit.
pi_57146965
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Heb je ook een bijpassend negligé bij de muiltjes met donsje?

Dat is grappig dat je dat vraagt, want die muiltjes heb ik overgehouden van de tijd dat ik nog styliste was en de actrice die die muiltjes droeg had daar idd een doorzichtig négligé bij aan

Ikzelf, however, ben niet in het bezit zulks een gewaad
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:14:52 #217
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57147007
Ben jij stylist geweest? Dan is je schoenencollectie al verantwoord
pi_57147030
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:50 schreef Ewelina het volgende:
Och.... heel veel vrouwen zijn gek op schoenen hoor

Overigens is mijn echte verslaving lingerie. Ik heb echt super veel setjes (rond de 50). Zoveel zelfs dat ik vrij bewust geen lingeriewinkel meer inga.
Lingerie, dat is nog een andere verslaving van me, pas voor 350 euro aan 10 nieuwe setjes gekocht, omdat mn cupmaat veranderd was Ik ben wel echt koopverslaafd Maar ik koop liever 5 paar ballerina's voor 100 euro, dan 1 paar voor 100 euro. Als ik wat koop, is het meestal niet duur, ik hou echt van de uitverkoop

Zo maar eens eten, denk dat het tosti's worden
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:19:20 #219
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57147087
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Lingerie, dat is nog een andere verslaving van me, pas voor 350 euro aan 10 nieuwe setjes gekocht, omdat mn cupmaat veranderd was Ik ben wel echt koopverslaafd Maar ik koop liever 5 paar ballerina's voor 100 euro, dan 1 paar voor 100 euro. Als ik wat koop, is het meestal niet duur, ik hou echt van de uitverkoop

Tering! Ik dacht dat ik veel geld had uitgegeven aan kleding de laatste maanden!
Is er een schip met geld binnen gevaren bij je ofzo? Ik neem tenminste aan dat de studiefinanciering niet echt voorziet in een dergelijk uitgavenpatroon!

Hoe is het met je darmen/blaasproblemen?
pi_57147098
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:14 schreef Ewelina het volgende:
Ben jij stylist geweest? Dan is je schoenencollectie al verantwoord
Precies!! (hoewel ik er eerlijkheidshalve bij moet zeggen dat ik behalve de muiltjes geen andere schoenen achterover heb gedrukt Niet omdat ik dat niet wilde, maar ik heb vergeleken met de meeste Nederlandse vrouwen nogal kleine voeten..........)
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:22:01 #221
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57147143
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is grappig dat je dat vraagt, want die muiltjes heb ik overgehouden van de tijd dat ik nog styliste was en de actrice die die muiltjes droeg had daar idd een doorzichtig négligé bij aan

Ikzelf, however, ben niet in het bezit zulks een gewaad
Dat negligé hoort er gewoon bij.
Voor welke serie/film is dat outfitje gebruikt dan?

In Azie kun jij je trouwens helemaal suf shopen aan schoenen. Daar hebben de meeste vrouwen ook nogal kleine voeten. Ik kon er amper wat kopen met mijn bescheiden maat 39 iig.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:23:03 #222
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57147160
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

35 euro voor een setje vind ik heel goedkoop

Bij mij is de bh alleen al duurder

Ik koop alleen niet 10 setjes tegelijk, maar 1 en soms 2. Niettemin heb ik toch een ENORME lingeriecollectie...

[spoiler]Alle bh's passen niet eens in 1 lade )

Overigens is dat wel het enige wat echt duur is, wat ik regelmatig koop. 2 galajurken waren flink aan de prijs, de 3e en 4e niet.

Koopverslaafd.. tja, ik winkel bijzonder graag. Koop alleen niet zo heel veel, omdat ik heel kritisch ben.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ewelina op 04-03-2008 12:32:30 ]
pi_57147183
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:19 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Tering! Ik dacht dat ik veel geld had uitgegeven aan kleding de laatste maanden!
Is er een schip met geld binnen gevaren bij je ofzo? Ik neem tenminste aan dat de studiefinanciering niet echt voorziet in een dergelijk uitgavenpatroon!

Hoe is het met je darmen/blaasproblemen?
Er is idd een schip met geld binnengevaren ja Maar ik blijf gewoon bij de H&M en Only shoppen, ga nu niet opeens naar hele dure winkels ofzo. Koop ook niet zo snel een spijkerbroek van 120 euro, die van 40 euro van de Only zijn ook prima. En koop zelfs nog regelmatig kleding op de markt, echt geniale dingen hebben ze daar Pas bijvoorbeeld voor 5 euro een paars truitje met "goeiemoggel" erop gekocht

Morgen mag ik weer de hele dag laxeren ( leven op beschuit met honing) en dan donderdag MRI-scan van dunne darm, dus hopen dat daar eens wat uitkomt.
pi_57147219
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:22 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat negligé hoort er gewoon bij.
Voor welke serie/film is dat outfitje gebruikt dan?

In Azie kun jij je trouwens helemaal suf shopen aan schoenen. Daar hebben de meeste vrouwen ook nogal kleine voeten. Ik kon er amper wat kopen met mijn bescheiden maat 39 iig.
Ik geloof dat Halina Reijn ze aan had in Luifel en Luifel, die politieserie op SBS6.
En zo klein zijn mijn voeten nu ook weer niet hoor: 37, maar hier hebben de meeste vrouwen denk ik wel 39 of 40.
pi_57147327
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

35 euro voor een setje vind ik heel goedkoop

Bij mij is de bh alleen al duurder

Overigens is dat wel het enige wat echt duur is, wat ik regelmatig koop. 2 galajurken waren flink aan de prijs, de 3e en 4e niet.

Koopverslaafd.. tja, ik winkel bijzonder graag. Koop alleen niet zo heel veel, omdat ik heel kritisch ben.

35 euro voor een setje is idd niet duur, maar koop het dan ook gewoon bij de Livera. BH meestal rond de 15-20 euro en dan nog 1 string en 1 boxer erbij, totaal 10-15 euro

Galajurken heb ik niet, ik heb toch nooit gala's. Ik heb wel twee zomerjurkjes, maar die komen ook gewoon bij de Livera vandaan ( ze kunnen ook voor nachtkleding door, maar zijn ook prima als zomerjurkjes te dragen ) Maar verder ben ik vooral van de rokjes en de shirtjes. Heb iets van 10 rokjes en 50+ shirtjes Moet zowat een nieuw kledingrek kopen, omdat deze aardig vol begint te raken Maar winterkleren heb ik dan weer heel weinig, pas 2 broeken gekocht, en nu heb ik er 3 ofzo En 2 truien, meer niet, ik hou niet van winter

Kleine voetjes, daar ben ik in bezit van, ik heb maar maat 36 nl. Heel soms maat 37, als ze klein uitvallen.
pi_57147430
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
SPOILER
Ik word Imelda Marcos genoemd door vrienden van m'n ouders
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:38:01 #227
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57147480
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

35 euro voor een setje is idd niet duur, maar koop het dan ook gewoon bij de Livera. BH meestal rond de 15-20 euro en dan nog 1 string en 1 boxer erbij, totaal 10-15 euro

Galajurken heb ik niet, ik heb toch nooit gala's. Ik heb wel twee zomerjurkjes, maar die komen ook gewoon bij de Livera vandaan ( ze kunnen ook voor nachtkleding door, maar zijn ook prima als zomerjurkjes te dragen ) Maar verder ben ik vooral van de rokjes en de shirtjes. Heb iets van 10 rokjes en 50+ shirtjes Moet zowat een nieuw kledingrek kopen, omdat deze aardig vol begint te raken Maar winterkleren heb ik dan weer heel weinig, pas 2 broeken gekocht, en nu heb ik er 3 ofzo En 2 truien, meer niet, ik hou niet van winter

Kleine voetjes, daar ben ik in bezit van, ik heb maar maat 36 nl. Heel soms maat 37, als ze klein uitvallen.
Tja, bij de Livera begint het bij omvang 70, da's voor mij vaak te groot. Ben dus gedwongen bij de duurdere lingeriezaak te winkelen

Qua voeten: maat 36, mooie kleine smalle voetjes. Gelukkig komen er steeds meer mooie schoenen voor deze maat

Ik heb wel veel kleding, maar dat is 1) vrij goedkoop en 2) ik doe er lang mee... ik heb nog dingen van de middelbare school
pi_57147515
Wat een leuk koopgedrag hier. (Ik ben even m'n eierwekker aan het negeren.. ).

Ik koop voornamelijk veel te veel boeken. En kookdingen. En lekker eten (ik vraag me elke maand weer af waar ons boodschappengeld toch blijft ).

Als ik nieuwe kleren koop, dan het liefst van een merk dat een beetje langer meegaat (Esprit enzo). De H&M vind ik ook wel leuk maar de vorm is er zo gauw uit, dat vind ik dan zo zonde. Ben ook fan van de HEMA v.w.b. shirtjes en rokjes e.d.

Pfff, ik moet hier helemaal niet lezen en posten! Ik moet studeren! Voorbereiden!
Eerst maar eens boodschappen doen, het is nu eindelijk droog. Lekker Indische dingetjes halen, vanavond Nasi .
pi_57147549
Ik ga lekker even naar de sportschool een lesje stepshape/interval (die interval maakt het zwaar, maar leuk; zo'n uur vliegt voorbij!)
pi_57147616
Ik koop bijna nooit kleren, maar ik vind het nu wel leuker dan vroeger om kleren te kopen. Het is niet tof om altijd bij de grotere maten te moeten kijken.

Gisteren kreeg ik onbedoeld een heel tof compliment
Mijn nieuwe leidinggevende (die ik dus nog niet kende voor gisteren) maakte een grap over mijn bolle buik en dat je die al zo goeed kan zien met 12 weken en toen zei ze:
" Jamaar als ik jou zo bekijk, je rug en schouders en benen, ben je van nature ook best wel tenger, dan zie je het ook eerder!"

Ik
Had ze vast niet gezegd toen ik nog meer dan 90 KG was
Wel raar om jezelf te horen beschrijven als tenger, terwijl je jezelf ziet als net iets te mollig.
pi_57147663
Yeah, reservering van Parijs is bevestigd

Razztwizzle, aan de studie jij, en hup!

Nu écht eten
pi_57148352
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef freecell het volgende:
Gisteren kreeg ik onbedoeld een heel tof compliment
Mijn nieuwe leidinggevende (die ik dus nog niet kende voor gisteren) maakte een grap over mijn bolle buik en dat je die al zo goeed kan zien met 12 weken en toen zei ze:
" Jamaar als ik jou zo bekijk, je rug en schouders en benen, ben je van nature ook best wel tenger, dan zie je het ook eerder!"

Ik
Had ze vast niet gezegd toen ik nog meer dan 90 KG was
Wel raar om jezelf te horen beschrijven als tenger, terwijl je jezelf ziet als net iets te mollig.
Tof is dat he, als mensen je net kennen!
Ook leuk: van die half jaloerse opmerkingen a la 'ja, jij kunt wel roomboter en pindakaas op je brood doen, jij wordt nergens dik van'. En dan kijken ze nog even ontevreden, kopen een brownie en gooien vervolgens nog wat scheppen suiker in hun thee
Ik word heus wel ergens dik van, maar niet van roomboter en pindakaas, nee.

En toch zie ik mezelf nog steeds als 'iets te dik'. Het wil gewoon niet in mijn hoofd doordringen dat ik slank zou kunnen zijn. Ik lees de getallen, leuk allemaal, maar het dringt niet door!
pi_57148400
Ik zie mezelf ook nog zeker niet als slank, maar met mijn nieuwe broek voel ik me zeker slanker
(en eigenlijk vind ik dat ik niet moet zeuren ik woog ooit bijna 100 dus mag nu heel tevreden zijn met 71)
pi_57148471
Ik zit nog steeds op mijn streefgewicht.
pi_57148746
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:
En jeetje, wat hebben jullie veel schoenen! .
Ik heb twee paar platte schoenen, één paar laarsjes, één paar open schoenen voor in de zomer, één paar sandalen en twee paar sportschoenen. Die platte schoenen draag ik zelden. Eigenlijk alleen als ik veel moet lopen. Zou aan één paar platte schoenen ook wel genoeg hebben eigenlijk, maar ik wil er nog wel een paar laarsjes / laarzen bij binnenkort.
Ik gooi ook regelmatig schoenen weg en dat doen jullie misschien weer niet. Ik loop namelijk heel vaak op dezelfde schoenen (mijn favoriete paar op dat moment) en ze slijten natuurlijk ook .
wat heb jij veel schoenen

ik heb
1 paar gympen
1 paar motorlaarzen
1 paar binnensportschoenen
1 paar hardloopschoenen
1 paar instappers

Ja doei.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:10:35 #236
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57149262
Ik heb denk ik 14 paar schoenen die ik gebruik, waarvan 4 paar sport/werk schoenen.

Ik lijk wel een wijf
Bernie en ik zijn tof.
pi_57149467
ik ben zó blij.. was gewoon 78.3! wow! Kan er niet over uit dat betekent dat ik bíjna 10 kilo kwijt ben

bijna..

begonnen op 87.5 1 januari, en nu, 4 maart, 78,3

ik wilde het nog even kwijt dat ik zó trots op mezelf ben! whiehoei!

NU lekker op 't werk, en het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog wel even kan blijven werken hier, dus dat is ook fijn! Ja, erg leuk allemaal Al denk ik wel dat ik over 5 kilo écht nieuwe kleren moet gaan kopen.. met name broeken
Ja doei.
pi_57150139
Dat is zeker iets om trots op te zijn MoBlo

Ik heb even een dipje, net weer een tijd met mn broer gebeld over hoe het met mn moeder gaat, en dat is niet al te best. Dus mn hoofd zit weer vol zorgen, onder andere over mn broertje, die haar nu al gaat imiteren, en aangezien hij erg beinvloedbaar is, ben ik echt bang voor hoe dit de rest van zijn leven gaat beinvloeden...

Gelukkig heb ik geen ongezond eten meer in huis, al moet ik me wel inhouden om onderweg naar het station zometeen niet wat lekkers te kopen ben ik bang voor.

Emo-eter zijn in dit soort situaties is niet, ik herhaal, niet handig
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:57:36 #239
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57150259
MoBlo, wat goed! Gaat lekker!

Sylvana, sterkte

Ik heb zojuist de sportschool gebeld... vanaf donderdag kan ik beginnen met pole fitness! 10 lessen op donderdagavond Heb er zin in!
pi_57150664
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:57 schreef Ewelina het volgende:

Ik heb zojuist de sportschool gebeld... vanaf donderdag kan ik beginnen met pole fitness! 10 lessen op donderdagavond Heb er zin in!
Dat lijkt me wel stoer maar volgens mij moet je dan wel sterk in je armen zijn
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:26:39 #241
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57150854
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel stoer maar volgens mij moet je dan wel sterk in je armen zijn
Van wat ik heb gelezen is het een complete workout Maar ja, je moet wel aan zo'n paal blijven hangen he

Alhoewel kracht in je benen ook wel gewenst is:
quote:
Pole fitness® is een zeer complete nieuwe fitness workout,. waarbij technieken uit het traditionele paaldansen worden gecombineerd met Gogo-aerobics, gogo dansen in aerobics stijl.
Samen zorgt dit voor een high impact workout, die in groepslessen wordt gegeven in sportscholen in heel Nederland. Het programma scoort erg goed op kracht, cardio-vasculair-, en krachtuithoudingsvermogen. Bovenop de voldoening die deze intensieve workout geeft, komt het plezier in het leren en beheersen van de technieken en Gogo-aerobics choreografieen..

Samen zorgt dit voor een high impact workout, die in groepslessen wordt gegeven in sportscholen in heel Nederland. Het programma scoort erg goed op kracht, cardio-vasculair-, en krachtuithoudingsvermogen. Bovenop de voldoening die deze intensieve workout geeft, komt het plezier in het leren en beheersen van de technieken en Gogo-aerobics choreografieen..
Ik zat er 2 jaar ofzo naar te kijken en toen besloot ik dat ik het maar gewoon eens moest gaan DOEN

Vroeger zwiepte ik altijd al aan de ringen en de touwen ed, het zat er toen dus al in
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:28:47 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57150892
Wat is pole fitness? Is dat paaldansen? . Zo ja, dan kom ik kijken .

Ik ben ook weer druk bezig geweest vandaag. Ik moet mijn onderzoeksopzet waarschijnlijk een beetje aanpassen, want op deze manier wordt het hem niet. Zoals het nu staat heb ik veel verschillende vakdocenten nodig en dat is praktisch niet te doen, want de docenten Nederlands willen nergens verantwoordelijkheid voor dragen (logisch, ze hebben genoeg aan hun kop) en het kost mij teveel tijd als ik elke school meerdere keren moet bezoeken en elke docent individueel moet benaderen. Dus ik denk dat ik het toch maar laat bij de docenten Nederlands en de examenkandidaten zelf. Hopelijk is de prof het daarmee eens, anders heb ik een probleem... again. Ik haat afstuderen .

Moet wel opschieten, want de examens zijn alweer bijna en je moet niet vlak voor de examens met zoiets aankomen natuurlijk . Dus ik wil dit eerst zsm geregeld hebben en als ik dan hopelijk eind deze maand de data binnen heb, kan ik mezelf opsluiten op m'n kamer en gewoon gaan schrijven. Ben ik eindelijk van niemand meer afhankelijk .

Vanavond eten we aardappeltjes met vissticks .
Niet meer actief op Fok!
pi_57150912
en heb je ook al een leuk pakje daarvoor?
pi_57150946
ik ben zo blij dat ik niet ga eten als ik me kut voel.. al gebeurt het de laatste anderhalf jaar nauwelijks dat ik me wel eens kut voel...
en de laatste tijd.. áls ik me al kut voel, dan ga ik hardlopen of sporten, en dan is 't ook wel weer over gisteren was het spinnen zo lekker om me af te reageren! Morgen mag ik weer, dat is wel heel fijn! En dan donderdag misschien in Nijmegen een rondje lopen of even kijken of ik nog ergens aan een les mee kan doen.. heb namelijk alleen tot half 11 college, en dan de rest van de dag in Nijmegen voor een borrel en 's avonds zwemmen..

wat is Pole Fitness Ewelina? never mind
Ja doei.
pi_57150995
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo blij dat ik niet ga eten als ik me kut voel.. al gebeurt het de laatste anderhalf jaar nauwelijks dat ik me wel eens kut voel...
en de laatste tijd.. áls ik me al kut voel, dan ga ik hardlopen of sporten, en dan is 't ook wel weer over gisteren was het spinnen zo lekker om me af te reageren! Morgen mag ik weer, dat is wel heel fijn! En dan donderdag misschien in Nijmegen een rondje lopen of even kijken of ik nog ergens aan een les mee kan doen.. heb namelijk alleen tot half 11 college, en dan de rest van de dag in Nijmegen voor een borrel en 's avonds zwemmen..
En nu moet je dit zien vast te houden, niet voor een paar maanden maar voor altijd
pi_57151009
Morgen theorie examen

Foto's zeggen meer dan beschrijvingen eh maar heb ze hier niet bij de hand
Dit zijn alleen de schoene die ik heel mooi vind en vandaag draag, de rest heb ik al weg gedaan
zo uit mn hoofd eh... 42 paar..
SPOILER
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:34:26 #247
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57151023
Polefitness is idd een soort paaldansen... en natuurlijk mag je komen kijken, maar dan wel pas als ik geleerd heb om fatsoenlijk aan die paal te blijven hangen en niet meteen naar beneden donder

Overigens blijven de kleren aan Daar heb je weer een andere cursus voor
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:35:56 #248
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57151055
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:29 schreef Miss_S het volgende:
en heb je ook al een leuk pakje daarvoor?
Whahaha, nee, donderdag even shoppen

Overigens zei de dame van de sportschool dat het gewone sportkleding moest zijn, sportbroek en t-shirt dus geen spannende toestanden
pi_57151088
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Whahaha, nee, donderdag even shoppen

Overigens zei de dame van de sportschool dat het gewone sportkleding moest zijn, sportbroek en t-shirt dus geen spannende toestanden
Lange broek kan gewoon? Ik zie vaak zo'n korte broek waarbij halverwege dan alles uithangt
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:38:07 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57151110
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:34 schreef Ewelina het volgende:
Overigens blijven de kleren aan Daar heb je weer een andere cursus voor
Oh laat maar zitten dan .

Ik word ineens toegevoegd door allemaal lui MSN . Eerst door een Fransman en vervolgens door een Amerikaan oid die vroeg of ik zin had om z'n cock te zien . "Nah, I'm not into cocks", zei ik en toen ging 'ie daar fijn op door. Inmiddels is 'ie geblockt .
Niet meer actief op Fok!
pi_57151120
enkt bij polefitness aan een aflevering van the king of queens, waarbij meneer mevrouw graag naar polefitness ziet gaan, maar vervolgens vindt hij dat ze het totaal niet sexy doet en hij heeft meer plezier in zelf zoiets doen.
pi_57151290
Lijkt mij ook wel leuk om te paaldansen
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:46:44 #253
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57151322
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Lange broek kan gewoon? Ik zie vaak zo'n korte broek waarbij halverwege dan alles uithangt
De vrouw zei van wel, maar ik ga denk ik gewoon voor zo'n strakke korte fietsbroek... geen risico dat er iets uithangt. Bovendien heb ik ergens gelezen dat korte kleding ook beter is, blijf je makkelijker aan de paal hangen. Stof is glad

@Viking: er kan natuurlijk altijd een element aan toegevoegd worden
pi_57151371
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:46 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De vrouw zei van wel, maar ik ga denk ik gewoon voor zo'n strakke korte fietsbroek... geen risico dat er iets uithangt. Bovendien heb ik ergens gelezen dat korte kleding ook beter is, blijf je makkelijker aan de paal hangen. Stof is glad

@Viking: er kan natuurlijk altijd een element aan toegevoegd worden
Zo'n strakke fietsbroek is inderdaad wel veilig
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:53:02 #255
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57151455
Ik vind trouwens dit als kleding:

Dat broekje gaat nog wel, maar eehm... die combi met dat shirtje... daar heb ik het lijf niet voor
pi_57151610
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En nu moet je dit zien vast te houden, niet voor een paar maanden maar voor altijd
dat lijkt me vrij logisch
Ja doei.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:20:26 #257
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57151984
whihi, Faithy was stiekem nog gebanned die waren ze vergeten te unbannen

maar, gelukkig, ik ben er ook weer en ik ben ook erg trots op MoBlo
Doei.
pi_57152060
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:53 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind trouwens dit als kleding:

[ afbeelding ]

Dat broekje gaat nog wel, maar eehm... die combi met dat shirtje... daar heb ik het lijf niet voor
Ik vind dat geen mooi setje
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:25:17 #259
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57152096
Ik was ook niet van plan dat aan te trekken
pi_57152173
Woooow wat veel schoenen allemaal ! Ik heb 9 paar schoenen, waarvan ik 2 paar in gebruik heb. De rest is voor speciale gelegenheden en wordt eens per zoveel tijd afgestoft om gebruikt te worden. Behalve mn sloffen, die heb ik in huis altijd aan .
SPOILER
Heb cijfer voor mijn wiskunde herkansing terug. Ik wist dat het slecht ging, meteen tijdens de toets al. Ik wist dat ik 3 weken lang hard geleerd had en van plan was een 8 te halen. Ik wist dat het niet verbeterd zou zijn ... maar 2,1 punt omlaag gaan is toch wel heel erg . Van een 5,2 naar een 3,1 . Ik wilde chocolade gaan eten, maar mn ouders zijn beneden en daar had ik alweer ruzie mee. Nu zit ik aan een rijstwafel die nog op mijn kamer lag ...

En ik moet dit jaar examen gaan doen?
pi_57152308
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat lijkt me vrij logisch
Logisch maar niet makkelijk
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:37:40 #262
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57152353
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Logisch maar niet makkelijk
ik heb jarenlang intensief gesport en dit prima volgehouden, dus ik denk dat 't goed komt, nu ik weer beter in mijn vel zit (zoals toen, vroegah, toen ik ook de moed had om intensief te sporten) want ik ga er natuurlijk vanuit dat mijn leven nóg geweldiger wordt, en niet meer terug zal vallen naar middelbare school-klote-niveau
Doei.
pi_57152485
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:37 schreef Faithy het volgende:

[..]

ik heb jarenlang intensief gesport en dit prima volgehouden, dus ik denk dat 't goed komt, nu ik weer beter in mijn vel zit (zoals toen, vroegah, toen ik ook de moed had om intensief te sporten) want ik ga er natuurlijk vanuit dat mijn leven nóg geweldiger wordt, en niet meer terug zal vallen naar middelbare school-klote-niveau
Daar gaan we allemaal vanuit
Maar zoals je zegt het is ergens fout gegaan dus moet je opletten dat dat niet weer gebeurt
pi_57152499
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Daar las ik zomaar overheen zeg! Ik dacht dat jullie zo gelukkig waren! En wie moet er weer lief worden? Jij of hij? Wat een ontwikkelingen!

* conleche is met stomheid geslagen...
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:49:00 #265
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57152557
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daar gaan we allemaal vanuit
Maar zoals je zegt het is ergens fout gegaan dus moet je opletten dat dat niet weer gebeurt
zoals ik al zei: dat lijkt me vrij logisch
Doei.
pi_57152587
Oeh mis ik weer, schoenen en lingeriepraat.
Schoenen heb ik denk 25-30 paar. Maarniet alles evenveel aan. Aantal pump, waarvan 1 met hele hoge hak. 1 paar sportschoenen, 3 paar laarzen, net 1 paar kapot gegaan ... wat enkellaarsjes en geen zin om naar boven te lopen om verder te kijken

Het is btw niet goed om leraar te zijn. Had gister 5 jarigen ... vandaag 3 ... plus gebak van de ouderraad. Mèn het schiet weinig op zo, durf zelfs te wedden dat er weer een hoop aanzit. Kan wel wat weigeren, maar had gister vergadering, wask vergeten dus niet genoeg eten mee. En in een vergadering lopen rammelen met onderwijs begeleidingsdienst erbij vond ik neit zo'n fijn plan. Dus alles, vandaag alleen dat gebak dan. En de rest in mn tas gestopt voor wie het hebben wil thuis.
pi_57152599
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Daar las ik zomaar overheen zeg! Ik dacht dat jullie zo gelukkig waren! En wie moet er weer lief worden? Jij of hij? Wat een ontwikkelingen!

* conleche is met stomheid geslagen...
quote:
Als er dingen gedaan werden en we regelmatig samen konden zijn, dan was het erg leuk. Maar doordeweeks liet ie weinig van zich horen (soms hele tijd niet bellen/sms/email) en dat vond ie dan normaal (oa.). Nou ik niet dus. Ook vaak chagrijnig en dan hadden we elkaar blijkbaar niets te vertellen.

Al is het wel ontzettend verkeerd natuurlijk om na 1 week op date te gaan na een relatie van een aantal jaar
Eigenlijk was dat m'n insteek ook niet, maar zaterdag kon ik toch niet betitelen als 'gewoon' een dagje+avond weg (al is er niets gebeurd).
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:57:28 #268
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57152701
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:29 schreef Chicolate het volgende:
Woooow wat veel schoenen allemaal ! Ik heb 9 paar schoenen, waarvan ik 2 paar in gebruik heb. De rest is voor speciale gelegenheden en wordt eens per zoveel tijd afgestoft om gebruikt te worden. Behalve mn sloffen, die heb ik in huis altijd aan .
SPOILER
Heb cijfer voor mijn wiskunde herkansing terug. Ik wist dat het slecht ging, meteen tijdens de toets al. Ik wist dat ik 3 weken lang hard geleerd had en van plan was een 8 te halen. Ik wist dat het niet verbeterd zou zijn ... maar 2,1 punt omlaag gaan is toch wel heel erg . Van een 5,2 naar een 3,1 . Ik wilde chocolade gaan eten, maar mn ouders zijn beneden en daar had ik alweer ruzie mee. Nu zit ik aan een rijstwafel die nog op mijn kamer lag ...

En ik moet dit jaar examen gaan doen?
Ajoh, probeer gewoon zo'n goed mogelijk cijfer te staan aan het eind van het jaar en de examens gewoon goed leren komt het wel goed. Ik had zelfs al m'n cijfers opgehaald met die examens
SPOILER
En nu rijles
Bernie en ik zijn tof.
pi_57152786
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

[..]

Als er dingen gedaan werden en we regelmatig samen konden zijn, dan was het erg leuk. Maar doordeweeks liet ie weinig van zich horen (soms hele tijd niet bellen/sms/email) en dat vond ie dan normaal (oa.). Nou ik niet dus. Ook vaak chagrijnig en dan hadden we elkaar blijkbaar niets te vertellen.

Al is het wel ontzettend verkeerd natuurlijk om na 1 week op date te gaan na een relatie van een aantal jaar
Eigenlijk was dat m'n insteek ook niet, maar zaterdag kon ik toch niet betitelen als 'gewoon' een dagje+avond weg (al is er niets gebeurd).
Dat is niet ontzettend verkeerd, dat heet de rebound-guy

aka: the transito-man

Daar heb ik er ook behoorlijk wat van versleten. Niet netjes en juist omdat in wezen het je geen reet interesseert, zijn dat juist de jongens die hélemaal verliefd op je worden want hun jagersinstinct blijft geprikkeld worden, omdat jij je niet zo afhankelijk opstelt. Nee, het is goed geregeld daar in het hele liefdes man/vrouw gebeuren; héél efficient
pi_57152921
als je elkaars rebound persoon bent is het best leuk als je daarvoor +daarna nog vrienden blijft nog beter
pi_57153111
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:02 schreef conleche het volgende:
Daar heb ik er ook behoorlijk wat van versleten. Niet netjes en juist omdat in wezen het je geen reet interesseert, zijn dat juist de jongens die hélemaal verliefd op je worden want hun jagersinstinct blijft geprikkeld worden, omdat jij je niet zo afhankelijk opstelt. Nee, het is goed geregeld daar in het hele liefdes man/vrouw gebeuren; héél efficient
Herkenbaar
Ach, mannen faken ook vaak genoeg interesse. Af en toe mogen we het terug doen!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:40:52 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57153432
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Herkenbaar
Ach, mannen faken ook vaak genoeg interesse. Af en toe mogen we het terug doen!
Ik heb daar nog nooit zo bij stil gestaan, maar volgens mij heeft mijn zus ook wel wat rebound-guys versleten (en Conleche, goed bezig, want dit keer ben ik eens degene die een bepaalde term niet kent ). Ik ben overigens te netjes voor dat soort dingen, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_57153461
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb daar nog nooit zo bij stil gestaan, maar volgens mij heeft mijn zus ook wel wat rebound-guys versleten (en Conleche, goed bezig, want dit keer ben ik eens degene die een bepaalde term niet kent ). Ik ben overigens te netjes voor dat soort dingen, denk ik .
Dat dacht ik ook van mezelf
pi_57153681
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je elkaars rebound persoon bent is het best leuk als je daarvoor +daarna nog vrienden blijft nog beter
Yep!! 1 van mijn beste vrienden is er zo één! (maar daar moest wel wat tijd overheen, eerst kon ie me wel schieten )
pi_57153738
Doet iemand een van deze opleidingen/of gedaan ooit
en kan die mij PMen hoe leuk het is voor ik het hele topic offtopic maak
- Nederlands
- psychologie
- vliegopleiding
- geneeskunde
- hbo verpleegkunde

studie keuze sucks
kapper/visagie lijkt me ook wel leuk eigenlijk..
pi_57153801
Principessa ... opeens vraag ik me heel erg af ... hoe oud ben jij eigenlijk en woon je nou thuis of bij je ouders? Want ik hoor je soms over "jouw" messen en zelf koken enzo ... maar je bent ook wel eens op je broertje zn account ingelogd ... (en nu studiekeuze, dat heb ik net een paar weken geleden gedaan, maar jij bent toch veel ouder?)

Ik ben te nieuwsgierig

... Reboundguy ... hoop dat ik daar nooit aan hoef. Al kan ik mezelf niet meer voorstellen zonder vriend, vind meteen een ander krijgen altijd zo naar eruit zien. Vooral als iedereen weet dat die jongen gewoon gebruikt wordt en hij het zelf niet doorheeft
pi_57153845
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:03 schreef Chicolate het volgende:
Principessa ... opeens vraag ik me heel erg af ... hoe oud ben jij eigenlijk en woon je nou thuis of bij je ouders? Want ik hoor je soms over "jouw" messen en zelf koken enzo ... maar je bent ook wel eens op je broertje zn account ingelogd ... (en nu studiekeuze, dat heb ik net een paar weken geleden gedaan, maar jij bent toch veel ouder?)

Ik ben te nieuwsgierig

... Reboundguy ... hoop dat ik daar nooit aan hoef. Al kan ik mezelf niet meer voorstellen zonder vriend, vind meteen een ander krijgen altijd zo naar eruit zien. Vooral als iedereen weet dat die jongen gewoon gebruikt wordt en hij het zelf niet doorheeft
Oh "mijn" messen zijn m'n vaders messen maar ik ook wel vaak zelf M'n moeder maakt of geen lekker eten of warmt het niet lekkere eten op
pi_57153911
quote:

Het is niet zo dat het heel bewust gaat hoor! Je denkt dat je diegene wel behoorlijk leuk vindt en het zal ook weleens uitgroeien tot een huwelijk van 60 jaar, dus zo negatief moet je het allemaal niet zien.........En "iedereen" weet dat helemaal niet, want "iedereen" is toch vooral met z'n eigen sores bezig

En als je het niet wilt dan hoef je natuurlijk niet aan de rebound -guy, maar het maakt sommige liefdesverdrieten wel wat dragelijker....
pi_57153914
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- Nederlands
- psychologie
- vliegopleiding
- geneeskunde
- hbo verpleegkunde

studie keuze sucks
kapper/visagie lijkt me ook wel leuk eigenlijk..
Ik doe psychologie, maar ik ga je niet pm-en, want ik raad het je af. Het is wel leuk enzo, maar er is al een psychologenoverschot in nederland. Bovendien zit je tussen enorme dozen.
pi_57153934
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik doe psychologie, maar ik ga je niet pm-en, want ik raad het je af. Het is wel leuk enzo, maar er is al een psychologenoverschot in nederland. Bovendien zit je tussen enorme dozen.
Het leek me wel boeiend
met statistiek en zo
alleen als ik dat opnoem van "oh dat wil ik eventueel wel gaan doen " zie ik allemaal beta mensjes mij zo aankijken van.. prutstudie !
pi_57153943
quote:
Nou, het gaat meer per ongeluk. Bij mij tenminste. Ik dacht dat ik er wel overheen was en dat ik die jongen gewoon leuk vond. Pas achteraf zie ik dat ik 'm gewoon gebruikte. Best triest, dat wel. Maar het gaat niet expres, en niemand heeft dat door hoor. Daar denken mensen niet zo over na.
pi_57153958
Zohee, wat hebben jullie ontzettend veel schoenen! Ik heb net eventjes geteld, en ik heb 'maar' negen paar in totaal, en daar zitten dan mijn vorige week gekochte danssneakers voor tijdens de hoopdance-workshops bij.

Ik ben echt enórm kritisch als het op schoenen aankomt, want ik vind maar één type schoen echt leuk, en dat zijn dansschoentjes-achtige exemplaren met bolle neusjes, wreefbandjes en sierlijke hakjes enzo.

Dit zijn mijn twee favoriete paren:

Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik de komende jaren nog schoenen ga kopen in reguliere schoenenzaken, nu ik een tijdje terug via een gekke omweg de firma Van Beers heb gevonden. Da's een schoenmaker die al jaren schoenen creëert voor onder andere grote musicals en theatervoorstellingen. Voor rond de honderd euro per paar kan ik nu dus zélf gaan verzinnen hoe ik wil dat mijn schoenen eruit zien, qua model, kleur en details! Daar kan geen Invito tegenop.

(Voorbeeldjes van Van Beers-schoenen! )

Hihi. Ja, schoenen.. Veel heb ik er niet, maar ik hou er tóch enorm van. En het fijne aan schoenen is dat je ze óók gewoon kunt kopen als je nog lang niet aan je streefgewicht zit, en dat je ze ook nog kan dragen als je wegens vreetbuien ineens uit je jurk barst!
pi_57153977
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het leek me wel boeiend
met statistiek en zo
alleen als ik dat opnoem van "oh dat wil ik eventueel wel gaan doen " zie ik allemaal beta mensjes mij zo aankijken van.. prutstudie !
Exactly. Heel boeiend, echt leuk, vooral als je de juiste richting kiest (de meest beta-richting ). Maar het blijft een beetje een studie van 'ik weet niet wat ik moet, dus doe ik maar psychologie'. Ik denk nu regelmatig: had ik maar scheikunde gedaan (dat was ook een optie toen ik moest kiezen)
pi_57153999
Oh, jullie hadden het al even niet meer over schoenen. Ik had niet gezien dat er ook al een pagina 6 was!
pi_57154033
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:16 schreef minilotje het volgende:
Oh, jullie hadden het al even niet meer over schoenen. Ik had niet gezien dat er ook al een pagina 6 was!
Dat geeft niks hoor, na jouw favoriete schoenen te hebben gezien denk ik nog meer dat je eigenlijk roodkapje bent
pi_57154078
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat geeft niks hoor, na jouw favoriete schoenen te hebben gezien denk ik nog meer dat je eigenlijk roodkapje bent
Hihi. Eerlijkheid gebiedt mij hier toe te geven dat ik nogal 'in' sprookjes zit. Sterker: ik sta aan het roer van de grootste Eftelingliefhebbersorganisatie van Nederland. Met bijna 1000 Eftelingfans. Ahum. Dus.
Affiniteit met sprookjeszaken is mij dus niet vreemd.
pi_57154094
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:20 schreef minilotje het volgende:

[..]

Hihi. Eerlijkheid gebiedt mij hier toe te geven dat ik nogal 'in' sprookjes zit. Sterker: ik sta aan het roer van de grootste Eftelingliefhebbersorganisatie van Nederland. Met bijna 1000 Eftelingfans. Ahum. Dus.
Affiniteit met sprookjeszaken is mij dus niet vreemd.
Ik wist wel dat ik helderziende was!!!
pi_57154139
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik wist wel dat ik helderziende was!!!
Dat ben je! Ik heb zelfs een diy-tshirt met één van de boze wolven uit het Sprookjesbos erop.

pi_57154192
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is niet zo dat het heel bewust gaat hoor! Je denkt dat je diegene wel behoorlijk leuk vindt en het zal ook weleens uitgroeien tot een huwelijk van 60 jaar, dus zo negatief moet je het allemaal niet zien.........En "iedereen" weet dat helemaal niet, want "iedereen" is toch vooral met z'n eigen sores bezig

En als je het niet wilt dan hoef je natuurlijk niet aan de rebound -guy, maar het maakt sommige liefdesverdrieten wel wat dragelijker....
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:13 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nou, het gaat meer per ongeluk. Bij mij tenminste. Ik dacht dat ik er wel overheen was en dat ik die jongen gewoon leuk vond. Pas achteraf zie ik dat ik 'm gewoon gebruikte. Best triest, dat wel. Maar het gaat niet expres, en niemand heeft dat door hoor. Daar denken mensen niet zo over na.
De meiden waarvan ik weet dat ze een 'rebound-guy' hadden, deden dat heel bewust. Ze misbruikten die jongen heel bewust, wilde perse altijd iemand hebben, ook als het de 'troostprijs' was. Vandaar dat ik het als iets naars zie/zag . Ook meiden die tijdens hun relatie al op zoek waren naar de volgende, om maar nooit zonder te zitten, dat soort.
pi_57154222
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:23 schreef minilotje het volgende:

[..]

Dat ben je! Ik heb zelfs een diy-tshirt met één van de boze wolven uit het Sprookjesbos erop.

[ afbeelding ]
Je bent hier mooi slank!!

Ik ben zelf meer type boerderie:

dinsdag 4 maart 2008 @ 18:29:46 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57154261
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- Nederlands
*Neerlandica meldt zich .

Ik vind het een hele leuke studie, maar ik moet eerlijk zeggen dat de laatste 2 jaar minder vond. Ik houd van colleges volgen en de laatste twee jaar ben ik heel erg op mezelf aangewezen geweest. Dat is niet mijn ding.
Het hangt ook heel erg van de universiteit af waar je het wilt gaan doen. Ik adviseer iedereen die Nederlands wil gaan doen naar Utrecht te gaan en vooral níet naar Groningen, want daar is het een beetje een rommeltje, ook al heb ik wel een fantastische scriptiebegeleider.
Het is wel een hele brede studie, dus je verveelt je niet snel .

Ik heb net vissticks gegeten en ben nu een halve kilo worteltjes aan het wegkauwen. Daar blijft het bij denk ik. Geen zin om in de keuken te staan om aardappeltjes op te bakken, want ik moet ook nog met statistiek bezig straks .
Niet meer actief op Fok!
pi_57154264
Ik zou minilotje zo graag in "wat heb jij vandaag aan" ofzo zien, lijkt me zo leuk, elke dag een ander sprookje

(en dat shirt met die wolf is gewoon echt stoer)
pi_57154265
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:27 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En wat voor schoenen horen dáár dan bij?

En wat slankheid betreft: chocoladetaartjes en patatten voelen zich het meest op hun gemak in mijn kont en bovenbenen.
pi_57154287
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou minilotje zo graag in "wat heb jij vandaag aan" ofzo zien, lijkt me zo leuk, elke dag een ander sprookje

(en dat shirt met die wolf is gewoon echt stoer)
Ja, sta ik daar een beetje als een Mary Poppins tussen alle hockeypolo's en skinnybroeken-met-flap-van-gymp-eroverheen. Ik hou m'n kleren lekker voor mezelf.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:31:44 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57154291
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Als dikkertje zijnde ga ik echt niet met een varkenskop op een shirt rondlopen . Dan vráág je toch gewoon om reacties? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57154317
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:31 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ja, sta ik daar een beetje als een Mary Poppins tussen alle hockeypolo's en skinnybroeken-met-flap-van-gymp-eroverheen. Ik hou m'n kleren lekker voor mezelf.
Mja, ze willen daar geen mensen met een aparte kledingstijl. Hoe leuk en origineel andere stijlen ook zijn. Mij mochten ze ook al niet toen ik een nieuwe broek kwam laten zien. Hou het ook lekker voor mezelf vanaf nu .
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:33:17 #297
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57154322
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57154368
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als dikkertje zijnde ga ik echt niet met een varkenskop op een shirt rondlopen . Dan vráág je toch gewoon om reacties? .
Daar heb ik dan weer nooit bij nagedacht! Maar ach, zo dik voel ik me nu ook weer niet, ik heb op de hoogte van het biggetje geen echte rolletjes of zo! Dit tshirt draagt het beste als ik daar mijn zwart/witte pumps met rood/wit gestreepte sokjes bij aan heb!*

Das onzin hoor, ik draag bijna alles bij alles, heb geen vaste combi's
pi_57154382
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef minilotje het volgende:

[..]

En wat voor schoenen horen dáár dan bij?

En wat slankheid betreft: chocoladetaartjes en patatten voelen zich het meest op hun gemak in mijn kont en bovenbenen.
klompen
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:36:35 #300
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57154386
ik heb ook een echte schoenentic en zaterdag net weer een nieuw paar gekocht waar ik erg blij mee ben.
zo blij dat ik hetzelfde paar ook in zwart/grijs heb besteld

heeel blij mee.
en ik heb ook heeeeel veel schoenen
en lingerie trouwens ook...
eigenlijk gewoon kleren in het algemeen haha
pi_57154524
Ok ok ik gooi em wel vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')