Je moet dan de URL van het vorige topic kopieren en plakken op waar nu staat: "invullen aub"quote:Op zondag 2 maart 2008 12:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
zooo mijn eerste topicopener... snapte alleen niet zo goed hoe ik de link naar het vorige topic erin moest zetten, kan iemand dat even fixen heel misschienvast bedankt.
Gewoon een stuk gaan wandelen dan. Frisse lucht is best lekker als je niet zo fit bent.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:45 schreef conleche het volgende:
Mogge! Ik ben al een paar dagen niet zo heel lekker, geen verkoudheid, geen griep, maar ik voel wel dat het m'n lichaam er tegen vecht of zo. Ben extreem moe en heb ook al een paar dagen helemaal niet gesport en daar word ik ook behoorlijk sjacherijnig van.........
Nah, vind mezelf wel slanker dan eerst, maar kan nog steeds wel wat af. Afgelopen week expres geen meting gedaan, ziekig, ongesteld, veel vreten .. vandaag weer gebak met oma. Dus hopelijk is er donderdag wel wat af, anders 2 weken stil gestaan of bijgekomen ... we gaan het zienquote:Op zondag 2 maart 2008 12:47 schreef OldJeller het volgende:
Is er al iemand die n.a.v. deze reeks nu slank de lente in gaat? Nog 19 dagen heb je.
Jaquote:Op zondag 2 maart 2008 14:55 schreef Sylvana het volgende:
Welkom terug ChicolateDamn, die kniëen, ben je aan het oefenen voor smurf ofzo?
Ik heb ruim een uur gelopen over ruim 10 km!quote:Op zondag 2 maart 2008 18:37 schreef conleche het volgende:
Ben toch na het werk even gaan hardlopen. 4 km. Das niet zo heel veel, maar nu kom ik er tenminste weer een beetje in. Heb er ruim 21 min. over gedaan (gemiddeld 5:26 per km.) Dat viel niet eens tegen.
Ja maar jij hebt me laatst zo opgehemeld dat ik zelf ook begon te denken dat ik Haille Selassi was, of hoe heet die ventquote:Op zondag 2 maart 2008 18:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb ruim een uur gelopen over ruim 10 km!
Jij bent echt veel sneller.
Eens kijken of ik er ook weer wat meer snelheid in kan gaan krijgen.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 2 maart 2008 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
naar de kerk moeten![]()
ja, nee, dat helpt!
![]()
geloven, prima
naar de kerk gaan, prima
maar wel vrijwillig... anders vind ik 't zo naar.. ouders die hun kinderen tot na hun 12e dwingen om naar de kerk te gaan vind ik niet echt goed bezig, al zullen ze het vast goed bedoelen (dus no personal offence naar je ouders toe Chico)
Haile Gebreselassie (ofzoquote:Op zondag 2 maart 2008 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt me laatst zo opgehemeld dat ik zelf ook begon te denken dat ik Haille Selassi was, of hoe heet die vent, maar toen ik laatst in het park liep werd ik aan alle kanten voorbij gesneld (nou ja, door 2 vrouwen) en ben ik maar gauw van m'n arrogante roze wolk naar beneden geklommen
BTW:voor die 10 km.!!!
Ziet er goed uit! (1 vraagje; waarom gebruik je kippenbouillon?)quote:Op zondag 2 maart 2008 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
Wat eten en drinken we vandaag? #94
fotoverslagje van mijn kookavontuur vandaag
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 2 maart 2008 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
Wat eten en drinken we vandaag? #94
fotoverslagje van mijn kookavontuur vandaag
Als je een echt goed koksmes koopt is het heel wat anders dan zo'n blokkermes. Zo'n koksmes hoef je practisch nooit te slijpen en is echt vlijmscherp, je kan zo een zalm fileren zonder moeite of een zeer malse biefstuk snijden in zeer dunne plakken, iets wat je niet hoeft te proberen met een 'le Chef' mes (ja ik heb ze, naast 2 goede messen, ook thuis)quote:Op zondag 2 maart 2008 19:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! (1 vraagje; waarom gebruik je kippenbouillon?)
Volgens mij heb jij ook het Blokkermes! Vind je dat nu ook niet een supermes? Ik heb ook hele dure messen, maar dat Blokkermes van 5.95 is even goed, zo niet beter!
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
en daarom, omdat ze zoveel kosten, zijn die Le Chef messen (+ slijpsteen) een prima mes
ik kan er prima mee snijden![]()
en later, als ik groot ben (en geld heb
) komt er wel een echt goed setje messen
al hoop ik die voor mijn verjaardag te krijgen
Ja graag! Ik kan het op zich ook wel uitvogelen aan de hand van je fotoserie, maar een recept is altijd makkelijker natuurlijk. Die stoofschotel stond in het Fok!Kookboek toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
@ Razz: ik kan morgen ofzo het recept wel even posten als je dat wilt? Al zal het 'ongeveer' zijn, want heb niet echt de verhoudingen aangehouden in de recepten die ik heb gebruikt
Tis een kwestie van gewenning. Iemand die altijd met aardappelschilmesjes snijdt, zal een blokkermes fijn vinden, terwijl iemand die met een set globals werkt niet zo blij wordt van een mes van 5,95.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snij eigenlijk alleen maar met dat sabatier diamond collection mes
de rest snijd echt kut..
Dat gaat lekkerquote:Op maandag 3 maart 2008 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben blij, want ik woog vanochtend ineens 75,5. Ik ben wel 10 keer op de weegschaal gaan staan, maar op één keer na gaf hij toch echt 75,5 aan, ook na het douchen
.
Ik heb een paar dagen niet op de weegschaal gestaan, maar ik had toch écht niet verwacht dat ik zou zijn afgevallen. Tenslotte heb ik vrijdag en zaterdag slecht gegeten (burrito's en pizza, al had ik toen de rest van de dag niet zo veel op). En mijn lichaam is ráár: een hele week gebeurt er niks en dan ineens patsboem ruim een halve kilo eraf in één nacht. Kennelijk verzamelt 'ie alles wat eraf moet in één plekje en stort 'ie de boel 1 keer per week leeg. Nou ja, ik ga updaten, maar ik verwacht niet dat ik morgen nog 75,5 ben. Maar alles onder de 76 is goed, want dan boek ik resultaat
. Al gaat het me vast niet lukken om voor vrijdag op of onder de 75 te zitten, maar dat is dan helaas pindakaas.
Vandaag drukke dag. Ik ben vorige week een beetje lui geweest en nu moet ik nog van alles doen voor ik om 14 uur naar de prof ga. Zo eerst even bammetjes met aardbei eten, pot thee erbij en dan ga ik aan de slag. Fijne dag allemaal
.
Edit: ik zit even mijn vooruitgang te bekijken en zoveel als ik nu weeg, woog ik 7 november ook (al was ik in juni al eens 73,8 kg). Daarna ben ik 2 kilo aangekomen en ik heb pas de laatste weken de guts gehad om die 2 kilo er eens af te werken.
Ik wilde me eigenlijk ook één keer per week gaan wegen, maar ik blijf het toch maar dagelijks doen.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat gaat lekkerik heb me vandaag niet gewogen
Oeh, dan mag je wel opschietenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Zow.. gewoon doorgeleefd, maar door ziekte wat minder gesporten wel stabiel gebleven op 79,3!!!!!
Dus deze week er weer flink tegenaan, ook met sporten, om het richting de 78 te krijgen..
7 april wil ik héél graag 75 wegen.. héél graag![]()
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 3 maart 2008 10:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
In 18 dagen 4 kg afvallen.. Zou het lukken?
Ja weet je wat het is, ik dacht wow ik ben dun en ging gelijk weer elke dag koekjes eten en niet sporten. Dat werkt niet..quote:Op maandag 3 maart 2008 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Maar áls het lukt, vind ik het knap. MoBlo is in korte tijd al 8 kilo afgevallen, maar helaas heb ik zelf gemerkt dat het niet voortdurend zo hard blijft gaan. We zullen zien
.
Bij mij ging het echt van: Nou, ik val best makkelijk af en als ik aankom, ben ik het ook in no time weer kwijt.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is, ik dacht wow ik ben dun en ging gelijk weer elke dag koekjes eten en niet sporten. Dat werkt niet..
Dus nu weer netjes blijven sporten en geen koekjes meer.. Nooit meer![]()
M'n mama wil 10kg afvallen (BMI van 26-28 oid) en eet geen koekjes meer
dus als ik aardig ben steun ik haar en doe ik mee
Als ik vorig jaar patat at, dan bestelde ik alleen patat en een kroket en deed ik er thuis friteslijn oid bij. Was idd een stuk beter en we hebben ook een goede patatboer (die bakt de frites in minder ongezond vet).quote:Op maandag 3 maart 2008 10:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Patat is niet zo slecht tochgewoon aardappels met olijfolie
![]()
suiker.. dat is pas slecht
Bij mij is het precies andersom. 2 maanden gestopt met sporten en elke dag niet om mijn voeding gelet, resultaat 8 kilo kwijt. Nu weer begonnen met sporten voor 3 weken en gelijk 4kg aangekomenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
1 maandje niet opletten en meteen 1.2 kg aankomen.. pff![]()
als ik onder de 60 kg weeg ga ik ook iets leuks kopen/doen
als 1-2 kg haalbaar is per week, zou ik in theorie voor de lente 4 kg kunnen afvallen right![]()
Ik heb net zo'n navel als jij dan, een horizontaal gleufje.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Hoe is het met jullie navels gesteld?
Paint dus:
[ afbeelding ]
Rechts is dus mijn navel.
Ik heb dus echt een soort gleufje.
Ik vind hem lelijk! Ik wil ook een verticale navelquote:Op maandag 3 maart 2008 10:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben er uitTussen de middag ga ik zelf een komkommersalade maken en vanavond wordt het de hete kip uit het Fok! Kookboek ( dingen uit Wanneé en Jamie maak ik wel als Peter er is)
[..]
Ik heb net zo'n navel als jij dan, een horizontaal gleufje.
Maar volgens mij is er geen verband tussen je buik en je navel, want Peter heeft ondergewicht en hij heeft ook geen verticale navel.
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
een discussie over navels![]()
mijn ochtend is weer goed![]()
Ach joh beter een gleufje dan zo'n uitstekende navelquote:Op maandag 3 maart 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nou en toch baal ik van m'n navel.
Normaal zit ik daar niet maar vanmorgen toevallig welquote:Op maandag 3 maart 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
@Miss_S: zit jij in dat gebouw van de HAN met dat lelijke chinese daktorentje?
Ben er vanochtend weer 's langs gefiest en heb eens gekeken wat daar in dat gebouw te doen was (stond op het bord bij de ingang): oa. Gedrag en Maatschappij, dus ik dacht: daar zit MIss_S vast!
Om half 11 liep ik daar net naar buitenquote:Op maandag 3 maart 2008 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben daar rond half 11 langsgefietstheb verder niet gekeken of ik je zag (beetje raar als ik niet zeker weet of je daar ook zit)
En ik weet ook niet hoe je auto eruit ziet, dus dat schiet ook niet op
Maar als je maar anderhalf uur les had, en de lessen op de HAN beginnen om 08.45, dan was je misschien net weg!
Zo, op de valreep mijn opdracht af voor straks.. nu kan ik nog even een half uurtje rustig aan doen..
De lente begnt toch over 18 dagen op 21 maartquote:Op maandag 3 maart 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nou en toch baal ik van m'n navel.
Ik denk dat PF in de war is met de lente. Die duurt nog 18 dagen. Ik moet vóór de lente wel op 75 kunnen komen (nog 0,5 kg te gaan en als ik 0,5 per week afval...), maar een BMI van 25 gaat voor die tijd niet lukken. Daarvoor moet ik op 73,8 zitten. Ach ja. Niet zeuren, ik val iig weer af.
MoBlo wil voor haar verjaardag op 7 april 75 kg wegenquote:Op maandag 3 maart 2008 12:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
De lente begnt toch over 18 dagen op 21 maart
Ja leuk maar ik ben MoBlo nietquote:Op maandag 3 maart 2008 12:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
MoBlo wil voor haar verjaardag op 7 april 75 kg wegen
Ik nietquote:Op maandag 3 maart 2008 12:33 schreef Sylvana het volgende:
Dat vind ik dus echt zwaar lelijk, een blokjesbuik bij vrouwen...
ik ookquote:Op maandag 3 maart 2008 12:33 schreef Sylvana het volgende:
Die bovenste vind ik ook mooier maar toen bedacht ik me dat dat geen bikkelharde spieren warenquote:Op maandag 3 maart 2008 12:34 schreef conleche het volgende:
Die onderste vind ik niet mooiecht te mannelijk! Die daarboven vind ik wel mooi.
Wij willen gewoon zichtbare spieren zonder dat ze direct bikkelhard zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 12:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Die bovenste vind ik ook mooier maar toen bedacht ik me dat dat geen bikkelharde spieren waren
Nee, oke, maar ik geef toch echt wel de voorkeur aan een klein beetje vet. Niet zoveel als nu, maar helemaal geen vet vind ik gewoon echt niet vrouwelijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maarr... zeg eerlijk... jullie zouden denk ik geen nee zeggen als dat lichaam je aan werd geboden.. Zo hoppa, dun zonder moeite.Dan maar een "lelijke" buik...
Oeh, daar teken ik ook voor!quote:Op maandag 3 maart 2008 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb liever deze zachte iets te dikke buik dan een blokjesbuik
en als ik 'm zou 'moeten' dan zou ik net zo lang cote d'Or chocolade eten tot hij weer zacht was
En ik maar denken dat je serieus een topic had aangemaaktquote:Op maandag 3 maart 2008 14:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik begin wel m'n eigen topic![]()
Mager de lente in deel 1! Bikkelharde blokjes buiken!
:p ben ik er een keertje ben jij er niet! geen bril... dan vallen er al wat mensjes af! was je vandaag toevallig te laat en mocht je er niet meer in? (haha, ik geef t toe, heb geen flauw idee wie je bent!)quote:Op zondag 2 maart 2008 21:19 schreef Ewelina het volgende:
Jezus wat gaan jullie snel!
@Bagel: ik heb geen bril en 28 februari was ik niet bij college, maar op het strand.
Ik heb besloten om toch maar weer te gaan sporten. Nu nog bedenken wat...
haha dat zou ook wel wat voor mij zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja en van de week had ik een chocoladereepachtig ding afgeslagen 'omdat ik een beetje oplet' in een zkh-zaal waar een pte. van 200 kg lag. Ik dacht er niet bij na, maar eigenlijk is het wel een beetje lomp.
Nee, dat zou ik toch écht resoluut afwijzen.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maarr... zeg eerlijk... jullie zouden denk ik geen nee zeggen als dat lichaam je aan werd geboden.. Zo hoppa, dun zonder moeite.Dan maar een "lelijke" buik...
Ik snap het niet?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja en van de week had ik een chocoladereepachtig ding afgeslagen 'omdat ik een beetje oplet' in een zkh-zaal waar een pte. van 200 kg lag. Ik dacht er niet bij na, maar eigenlijk is het wel een beetje lomp.
Tip voor een volgende keer: Fok heeft ook een kookboek, in CUL, misschien staat daar iets tussen wat je lekker lijkt.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Hier in Amsterdam (nog) lekker zonnigIk moet nog boodschappen doen maar ik weet niet wat ik wil eten...ik heb ook niet echt kookboeken ofzo dus weet ff niet waar ik inspiratie vandaan moet halen. Alles wat ik nu kan bedenken heb ik geen trek in. Echt raar hoe eten me soms echt tegen staat. En vorige week had ik een recept van mijn vader maar dat was niet zo lekker
Ik bel mn moeder straks wel ff ofzo
Nou ja, zolang je nog niet weet wat je wél wilt is het vaak verstandig om voor de zekerheid nog even op dezelfde voet door te gaan. Het is natuurlijk jammer dat je niet echt staat te springen om het onderwijs in te duiken, maar zolang je geen geweldig ander plan hebt kun je het in elk geval eens proberen straks. Zelfs als het je dan beroerd zou bevallen is dát in elk geval een leerzame ervaring en weet je het tenminste zeker.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Heb sterk het idee dat het komt door mijn constante gepieker over m'n studie en het onderwijs. Ik zit echt zwaar in een is-dit-wel-wat-ik-wil-dip, maar ik heb daar natuurlijk helemaal niets aan, want ik hoef nog maar een half jaar en dan ben ik klaar. Even doorbijten dus, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat ik na de vakantie het onderwijs in wil. We zien het wel, maar ik baal er flink van. Want wat ik dan wel wil, dat weet ik ook niet.
gewoon volhouden, zeker als je nog maar een half jaar moet. En als je al deeltijd in t onderwijs werkt kun je toch ook nog voor iets anders (deeltijd)studeren? dan heb je best een lekker salaris lijkt me (iig beter dan t gemiddelde bijbaantje).quote:Op maandag 3 maart 2008 17:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Hihi, al die navels. Mijn navel is horizontaal in ieder geval, tenzij ik enorm m'n buik intrek en m'n adem inhou, dan komt hij in de buurt van verticaal.
Blokjesbuiken vind ik ook niet mooi, maar mijn buik mag wel een heel stuk minder blubberig..
Verder heb ik een prutdag, heb de hele dag al hoofdpijn en ibuprofen helpt niet, en een hoofdmassage door m'n vriend helpt ook niet. Even buiten wandelen hielp ook niet. Ik ga zo maar eens even liggen.
Heb sterk het idee dat het komt door mijn constante gepieker over m'n studie en het onderwijs. Ik zit echt zwaar in een is-dit-wel-wat-ik-wil-dip, maar ik heb daar natuurlijk helemaal niets aan, want ik hoef nog maar een half jaar en dan ben ik klaar. Even doorbijten dus, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat ik na de vakantie het onderwijs in wil. We zien het wel, maar ik baal er flink van. Want wat ik dan wel wil, dat weet ik ook niet.
Dat heb ik met honingmosterddressing!quote:Op maandag 3 maart 2008 16:50 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik zit lekker aan de ijsbergsla met tuinkers, tomaat, paprika, komkommer en het allerlekkerste van alles: Thousand Islands dressing![]()
![]()
Sinds ik in Amerika ben geweest, is dat DE sladressing voor mij, alleen hier in NL smaakt hij toch wat anders dan daar, maar hij blijft lekker ( moet er alleen niet teveel van nemen)
Ook al zou je zo'n buik willen als vrouw zijnde, moet je bikkelhard voor trainen.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:33 schreef Sylvana het volgende:
Dat heb ik ook! Ik vervang de honing al vaak door zoetstof: iets minder lekker, maar nog steeds lekker en ik krijg minder suikers binnen!!quote:Op maandag 3 maart 2008 17:20 schreef minilotje het volgende:
[..]
Dat heb ik met honingmosterddressing!Als ik niet uitkijk gooi ik dat echt over ál mijn salades heen!
![]()
Ik vind het trouwens erg leuk om te lezen dat je nu zo enthousiast met eten bezig bent.![]()
Ik dacht dat ook al, maar ik denk dat ze magere heeft genomen, vanwege het slankheidsgehalte. Ik zelf vind rib- of sucadelappen ook het lekkerst en het is waar dat het vet eruit smelt, maar dat komt natuurlijk wel in de saus terecht........quote:Oh, en MoBlo, als ik een tip mag geven.. Vervang de magere runderlappen bij je volgende stoofpot eens door gewone, doorregen runderlappen. Vééééél malser en lekkerder dan mager vlees.
Ik gruwel van alles waar na bereiding nog een vetrandje ofzo aanzit, maar daar heb je bij doorregen vlees in je stoofpot geen last van: het is vooral veel zachter en smakelijker.
Liever dat je merkt dat iets geen effect heeft en verder gaat met onderzoeken, dan dat je de resultaten gaat vervalsen of anders interpreteren (zoals iedereen op de middelbare school) om je hypothese maar gelijk te gevenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik kom bij de prof vandaan en ik heb dus mijn scriptieresultaten geanalyseerd in SPSS. Helaas waren er géén effecten te vinden. Nu heb ik een beetje het gevoel dat ik alles voor niets heb gedaan, maar ja, ik heb wel tal van verklaringen voor het feit dat er geen effecten zijn gevonden, dus ga ik me daar maar op focussen. De prof vond het ook jammer, maar hij zei ook al: "Jij hebt het goed gedaan verder."
Dus helaas pindakaas. Ben er niet heel depri over, want ik kan tenminste suggesties doen voor vervolgonderzoek. Maar het is natuurlijk het leukst als je een bepaalde theorie kunt bevestigen dan wel ontkrachten. Volgende week ga ik alles uitschrijven, want deze week heb ik geen tijd.
Nu zit ik aan de worteltjes en straks even stofzuigen. Ga zo even een boterham smeren. Niks bijzonders qua eten vandaag.
Ik had twee groepen proefpersonen, beide groepen moesten een verhaal lezen en toen een lijst met stellingen beantwoorden. Die stellingen hadden betrekking op het onderwerp van het verhaal.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Bagel het volgende:
mn andijvie was lekker![]()
ben mn WOW trian cdrom aan t installeren, maar t schiet maar niet op! (speel t bij mn vriendje wel eens en vind t wle leuk, dus heb nu n eigen cdrommetje gehad) Nu dus maar weer ff Fokken én gitaren
(morgen les 2 en ik kan alles wat we moesten oefenen aardig spelen)
@ Viking: wat was ook alweer je theorie?
Nee, ik was niet te laat... ik zat wel naast een meisje met brilquote:Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef Bagel het volgende:
[..]
:p ben ik er een keertje ben jij er niet! geen bril... dan vallen er al wat mensjes af! was je vandaag toevallig te laat en mocht je er niet meer in? (haha, ik geef t toe, heb geen flauw idee wie je bent!)
Ik wil ook wel een blokjesbuik... maar ga eerst maar eens voor n wat strakkere buik(die van mij is nog steeds niet geschikt voor foto´s online)
heb net wel weer hardgelopen, waarschijnlijk mn laatste training voor donderdag. Het ging best lekker, dus ik hoor t donderdag iig binnen de 40 minuten te kunnen doen. (moeten ook wel rare dingen gebeuren als dat niet lukt!)
muay thai ! (kickboksen)quote:Op maandag 3 maart 2008 19:49 schreef Ewelina het volgende:
O ja en ik ben op zoek naar een leuke sport. Iemand suggesties ? Balsporten zijn uitgesloten
Aquasporten ( Aquarobics, Aquajoggen enzoquote:Op maandag 3 maart 2008 19:49 schreef Ewelina het volgende:
O ja en ik ben op zoek naar een leuke sport. Iemand suggesties ? Balsporten zijn uitgesloten
Oke das wel een goeie, die kende ik nog niet. Thanks!quote:Op maandag 3 maart 2008 17:03 schreef omearos het volgende:
[..]
Tip voor een volgende keer: Fok heeft ook een kookboek, in CUL, misschien staat daar iets tussen wat je lekker lijkt.
Daar staan echt hele lekkere dingen inquote:Op maandag 3 maart 2008 20:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oke das wel een goeie, die kende ik nog niet. Thanks!
gelukkig heb ik al mail terug van de coördinator.. dat ze het ook niet echt vond kunnen, en dat docenten het verschil maar moeten zien tussen 'echt je best doen' en 'echt geen moer uitvoeren'quote:ik ben heel boos![]()
er is iets mis gegaan met het inleveren van mijn opdracht, die ik wél gemaakt had, maar ben een tag vergeten die laat zien dat je het gedaan hebt aan de docent.
maar de opdracht had ik wel gemaakt, én voor zover ik de opdracht snapte heb ik mijn best gedaan.
Nu werd ik echter geweigerd bij het responciecollegeomdat ik 'mijn best niet had gedaan' omdat ik er een tag niet in had gezet.. Ik werk nu 3 weken met die kloteWiki (we moeten het inleveren op een Wiki) en het was gewoon ene foutje.. ik had wél mijn best gedaan, ik had het wél gemaakt, en kreeg gewoon geen kans op responcie..
heb een boos mailtje naar de coördinator gestuurd.. vooral nadat ik hoorde dat in de andere groepen zo'n fout als menselijk gezien werd, vooral nadat men zag dat de opdracht inderdaad gemaakt was, maar dat er iets niet begrepen of gezien was..
Taekwondoquote:Op maandag 3 maart 2008 19:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik haat mannenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar gestopt met brood eten, chemische troep waar je echt van aankomtheb trouwens er al 3 kilo af weten te krijgen in 2 weken, moet er nog 2 en dan doel behaald
Bak het zelf en eet er niet teveel van. Dan is het biologische troep waar je níet van aankomtquote:Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar gestopt met brood eten, chemische troep waar je echt van aankomtheb trouwens er al 3 kilo af weten te krijgen in 2 weken, moet er nog 2 en dan doel behaald
Ik eet ok geen brood meerquote:Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha oke als jij daar zo fanatiek van gaat koken moet ik het misschien ook eens proberen iddquote:Op maandag 3 maart 2008 20:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar staan echt hele lekkere dingen inIk heb al meerdere recepten uitgeprobeerd
Even denken, hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach zou het zo leuk zijn als het makkelijk ging
Muurklimmen?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:49 schreef Ewelina het volgende:
Vertel dat aan mijn biceps. Ik hoef maar even wat zwaarder werk te doen en ik knal uit m'n blouses. Verkoopsters in kledingzaken vragen me vaak of ik aan krachtsport doe (zeker vroeger, toen waren m'n schouders 2 maten groter dan m'n heupen).quote:Op maandag 3 maart 2008 17:29 schreef McGilles het volgende:
Ook al zou je zo'n buik willen als vrouw zijnde, moet je bikkelhard voor trainen.
Vrouwen zijn vaak bang om gespierd te worden, maar zo simpel gaat dat niet ook al zou je het willen.
Gaat wel erg hard bij jouquote:
Honger lijden hoeft zeker ook niet en als het goed is is gezond leven ook gewoon leukquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:30 schreef motorbloempje het volgende:
en om nu te zeggen dat ik honger lijd.. nee![]()
op deze manier afvallen vind ik écht leuk
Je hebt toch een vriendje?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En donderdag heb ik weer een dateSweeney todd kijken.
Ik heb er nooit zoveel last van, en deze voel ik ook niet eensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik val van elke vaccinatie flauw de laatste tijd, en dat terwijl ik helemaal niet bang ben voor prikken of naalden. Volgens de GGD-arts kwam het doordat m'n lichaam dan een enorm snelle afweerreactie heeft op "vreemde stoffen". Ik weet het niet, maar het is erg irritantvooral de hoofdpijn die je er van over houdt.
Verder woog ik vanmorgen 74,1ik geloof er geen snars van, maar goed, morgenochtend maar weer even checken .
Vandaag lesvoorbereidingsdag! Ik ga maar eens werken met een eierwekker, want mijn concentratieniveau is op dit moment echt dat van een peuter met adhd. Dat houdt in: eierwekker op 45 minuten zetten, 45 minuten werken (en NIET op Fok kijken, GEEN weblogs lezen, GEEN pianospelen, NIET iets lekkers pakken..) en dan een kwartiertje iets anders doen, en dan weer aan de slag. Hoop dat het helpt.
Ik heb ook iets van 30 paar totaal, schoenen kun je nooit genoeg hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh ik heb 30-40-50 paar schoenen of zodon't be llike
Mja, ik zou ook niet gaan zitten wachten tot het weer aan gaat, hoor. Als het uit is, is het uit en je moet je er dan ook niet schuldig over voelen dat je weer aan het daten bent geslagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Had. Nou ja, met als-je-weer-lief-bent-zou-het-weer-aan-kunnen. Zaterdag was ik ook met de date in a'dam en het was erg gezellig; iets dat ik nogal gemist had de laatste maanden. Geen stilvallende gesprekken enzo. Voel me er niet helemaal goed over, maar ik zie wel waar het toe leidt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er liggen ook nog schoenen bij mijn vriend, dus 't zou nog wat meer kunnen zijn
Qua conditie: ik fiets elke dag wel iets van 40 min. ofzo. Qua gewicht hoef ik niet eens per se iets kwijt, maar m'n buik moet gewoon platter en strakker
[ Bericht 6% gewijzigd door Ewelina op 04-03-2008 11:47:35 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Wij zijn dan ook maar arme studentjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:25 schreef Alcarin het volgende:
Wat hebben jullie veel schoenen! Ik heb maar 2 paar![]()
1 paar zeer comfortabele schoenen die zo lelijk zijn dat het leuk is, voor shoppen/wandelen enzo (mags)
1 paar laarzen met hooooge hak die ook heerlijk lopen, en ook nog mooi zijn, voor alle andere gelegenheden.
Ik moet alleen nog een paar gympies, want die laarzen zijn een beetje warm in de zomer en mijn vorige paar is versleten.
Kwestie van prioriteiten, hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Wij zijn dan ook maar arme studentjes.
De anderen ook, maar goed
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook maar arme studentjes.
De anderen ook, maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG, ik voel me net Imelda!
[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 04-03-2008 11:52:14 ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
Als ik alles meetel, dus ook schoenen die ik nooit aan heb en slippers en sloffen en kaplaarzen dan kom ik wel aan de 60 paar denk ik. Schoenen die ik zelden tot vaak draag, uit m'n hoofd, dus het kan zijn dat ik nog wat vergeet:Heb je ook een bijpassend negligé bij de muiltjes met donsje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG, ik voel me net Imelda!
Ik kreeg overigens van mijn collega's al de bijnaam Imelda toen ik vertelde dat ik 25 paar schoenen had ofzo. Maar dat is dan wel inclusief 6 paar espadrilles en 5 paar teenslippers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je ook een bijpassend negligé bij de muiltjes met donsje?
Lingerie, dat is nog een andere verslaving van me, pas voor 350 euro aan 10 nieuwe setjes gekocht, omdat mn cupmaat veranderd wasquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:50 schreef Ewelina het volgende:
Och.... heel veel vrouwen zijn gek op schoenen hoor
Overigens is mijn echte verslaving lingerie. Ik heb echt super veel setjes (rond de 50). Zoveel zelfs dat ik vrij bewust geen lingeriewinkel meer inga.
Tering! Ik dacht dat ik veel geld had uitgegeven aan kleding de laatste maanden!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lingerie, dat is nog een andere verslaving van me, pas voor 350 euro aan 10 nieuwe setjes gekocht, omdat mn cupmaat veranderd wasIk ben wel echt koopverslaafd
Maar ik koop liever 5 paar ballerina's voor 100 euro, dan 1 paar voor 100 euro. Als ik wat koop, is het meestal niet duur, ik hou echt van de uitverkoop
Zo maar eens eten, denk dat het tosti's worden
Precies!! (hoewel ik er eerlijkheidshalve bij moet zeggen dat ik behalve de muiltjes geen andere schoenen achterover heb gedruktquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:14 schreef Ewelina het volgende:
Ben jij stylist geweest?Dan is je schoenencollectie al verantwoord
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is grappig dat je dat vraagt, want die muiltjes heb ik overgehouden van de tijd dat ik nog styliste was en de actrice die die muiltjes droeg had daar idd een doorzichtig négligé bij aan![]()
Ikzelf, however, ben niet in het bezit zulks een gewaad
35 euro voor een setje vind ik heel goedkoopquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lingerie, dat is nog een andere verslaving van me, pas voor 350 euro aan 10 nieuwe setjes gekocht, omdat mn cupmaat veranderd wasIk ben wel echt koopverslaafd
Maar ik koop liever 5 paar ballerina's voor 100 euro, dan 1 paar voor 100 euro. Als ik wat koop, is het meestal niet duur, ik hou echt van de uitverkoop
Zo maar eens eten, denk dat het tosti's worden
Er is idd een schip met geld binnengevaren jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tering! Ik dacht dat ik veel geld had uitgegeven aan kleding de laatste maanden!
Is er een schip met geld binnen gevaren bij je ofzo? Ik neem tenminste aan dat de studiefinanciering niet echt voorziet in een dergelijk uitgavenpatroon!
Hoe is het met je darmen/blaasproblemen?
Ik geloof dat Halina Reijn ze aan had in Luifel en Luifel, die politieserie op SBS6.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Dat negligé hoort er gewoon bij.
Voor welke serie/film is dat outfitje gebruikt dan?
In Azie kun jij je trouwens helemaal suf shopen aan schoenen.Daar hebben de meeste vrouwen ook nogal kleine voeten. Ik kon er amper wat kopen met mijn bescheiden maat 39 iig.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
35 euro voor een setje vind ik heel goedkoop
Bij mij is de bh alleen al duurder
Overigens is dat wel het enige wat echt duur is, wat ik regelmatig koop. 2 galajurken waren flink aan de prijs, de 3e en 4e niet.
Koopverslaafd.. tja, ik winkel bijzonder graag. Koop alleen niet zo heel veel, omdat ik heel kritisch ben.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
Als ik alles meetel, dus ook schoenen die ik nooit aan heb en slippers en sloffen en kaplaarzen dan kom ik wel aan de 60 paar denk ik. Schoenen die ik zelden tot vaak draag, uit m'n hoofd, dus het kan zijn dat ik nog wat vergeet:Ik word Imelda Marcos genoemd door vrienden van m'n oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG, ik voel me net Imelda!![]()
Tja, bij de Livera begint het bij omvang 70, da's voor mij vaak te groot. Ben dus gedwongen bij de duurdere lingeriezaak te winkelenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
35 euro voor een setje is idd niet duur, maar koop het dan ook gewoon bij de Livera. BH meestal rond de 15-20 euro en dan nog 1 string en 1 boxer erbij, totaal 10-15 euro
Galajurken heb ik niet, ik heb toch nooit gala's. Ik heb wel twee zomerjurkjes, maar die komen ook gewoon bij de Livera vandaan ( ze kunnen ook voor nachtkleding door, maar zijn ook prima als zomerjurkjes te dragen) Maar verder ben ik vooral van de rokjes en de shirtjes. Heb iets van 10 rokjes en 50+ shirtjes
Moet zowat een nieuw kledingrek kopen, omdat deze aardig vol begint te raken
Maar winterkleren heb ik dan weer heel weinig, pas 2 broeken gekocht, en nu heb ik er 3 ofzo
En 2 truien, meer niet, ik hou niet van winter
Kleine voetjes, daar ben ik in bezit van, ik heb maar maat 36 nl. Heel soms maat 37, als ze klein uitvallen.
Tof is dat he, als mensen je net kennen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef freecell het volgende:
Gisteren kreeg ik onbedoeld een heel tof compliment![]()
Mijn nieuwe leidinggevende (die ik dus nog niet kende voor gisteren) maakte een grap over mijn bolle buik en dat je die al zo goeed kan zien met 12 weken en toen zei ze:
" Jamaar als ik jou zo bekijk, je rug en schouders en benen, ben je van nature ook best wel tenger, dan zie je het ook eerder!"
Ik![]()
Had ze vast niet gezegd toen ik nog meer dan 90 KG was
Wel raar om jezelf te horen beschrijven als tenger, terwijl je jezelf ziet als net iets te mollig.
wat heb jij veel schoenenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:
En jeetje, wat hebben jullie veel schoenen!.
Ik heb twee paar platte schoenen, één paar laarsjes, één paar open schoenen voor in de zomer, één paar sandalen en twee paar sportschoenen. Die platte schoenen draag ik zelden. Eigenlijk alleen als ik veel moet lopen. Zou aan één paar platte schoenen ook wel genoeg hebben eigenlijk, maar ik wil er nog wel een paar laarsjes / laarzen bij binnenkort.
Ik gooi ook regelmatig schoenen weg en dat doen jullie misschien weer niet. Ik loop namelijk heel vaak op dezelfde schoenen (mijn favoriete paar op dat moment) en ze slijten natuurlijk ook.
Dat lijkt me wel stoerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:57 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zojuist de sportschool gebeld... vanaf donderdag kan ik beginnen met pole fitness!10 lessen op donderdagavond
Heb er zin in!
Van wat ik heb gelezen is het een complete workoutquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel stoermaar volgens mij moet je dan wel sterk in je armen zijn
Ik zat er 2 jaar ofzo naar te kijken en toen besloot ik dat ik het maar gewoon eens moest gaan DOENquote:Pole fitness® is een zeer complete nieuwe fitness workout,. waarbij technieken uit het traditionele paaldansen worden gecombineerd met Gogo-aerobics, gogo dansen in aerobics stijl.
Samen zorgt dit voor een high impact workout, die in groepslessen wordt gegeven in sportscholen in heel Nederland. Het programma scoort erg goed op kracht, cardio-vasculair-, en krachtuithoudingsvermogen. Bovenop de voldoening die deze intensieve workout geeft, komt het plezier in het leren en beheersen van de technieken en Gogo-aerobics choreografieen..
Samen zorgt dit voor een high impact workout, die in groepslessen wordt gegeven in sportscholen in heel Nederland. Het programma scoort erg goed op kracht, cardio-vasculair-, en krachtuithoudingsvermogen. Bovenop de voldoening die deze intensieve workout geeft, komt het plezier in het leren en beheersen van de technieken en Gogo-aerobics choreografieen..
En nu moet je dit zien vast te houden, niet voor een paar maanden maar voor altijdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo blij dat ik niet ga eten als ik me kut voel.. al gebeurt het de laatste anderhalf jaar nauwelijks dat ik me wel eens kut voel...![]()
en de laatste tijd.. áls ik me al kut voel, dan ga ik hardlopen of sporten, en dan is 't ook wel weer overgisteren was het spinnen zo lekker om me af te reageren! Morgen mag ik weer, dat is wel heel fijn! En dan donderdag misschien in Nijmegen een rondje lopen
of even kijken of ik nog ergens aan een les mee kan doen.. heb namelijk alleen tot half 11 college, en dan de rest van de dag in Nijmegen voor een borrel en 's avonds zwemmen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahaha, nee, donderdag even shoppenquote:
Lange broek kan gewoon? Ik zie vaak zo'n korte broek waarbij halverwege dan alles uithangtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Whahaha, nee, donderdag even shoppen
Overigens zei de dame van de sportschool dat het gewone sportkleding moest zijn, sportbroek en t-shirt dus geen spannende toestanden
Oh laat maar zitten danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:34 schreef Ewelina het volgende:
Overigens blijven de kleren aanDaar heb je weer een andere cursus voor
De vrouw zei van wel, maar ik ga denk ik gewoon voor zo'n strakke korte fietsbroek... geen risico dat er iets uithangt. Bovendien heb ik ergens gelezen dat korte kleding ook beter is, blijf je makkelijker aan de paal hangen. Stof is gladquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Lange broek kan gewoon? Ik zie vaak zo'n korte broek waarbij halverwege dan alles uithangt
Zo'n strakke fietsbroek is inderdaad wel veiligquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De vrouw zei van wel, maar ik ga denk ik gewoon voor zo'n strakke korte fietsbroek... geen risico dat er iets uithangt. Bovendien heb ik ergens gelezen dat korte kleding ook beter is, blijf je makkelijker aan de paal hangen. Stof is glad
@Viking: er kan natuurlijk altijd een element aan toegevoegd worden
dat lijkt me vrij logischquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En nu moet je dit zien vast te houden, niet voor een paar maanden maar voor altijd
Ik vind dat geen mooi setjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:53 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind trouwens dit als kleding:
[ afbeelding ]
Dat broekje gaat nog wel, maar eehm... die combi met dat shirtje... daar heb ik het lijf niet voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb cijfer voor mijn wiskunde herkansing terug. Ik wist dat het slecht ging, meteen tijdens de toets al. Ik wist dat ik 3 weken lang hard geleerd had en van plan was een 8 te halen. Ik wist dat het niet verbeterd zou zijn ... maar 2,1 punt omlaag gaan is toch wel heel erg. Van een 5,2 naar een 3,1
. Ik wilde chocolade gaan eten, maar mn ouders zijn beneden en daar had ik alweer ruzie mee. Nu zit ik aan een rijstwafel die nog op mijn kamer lag ...
En ik moet dit jaar examen gaan doen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
ik heb jarenlang intensief gesport en dit prima volgehouden, dus ik denk dat 't goed komt, nu ik weer beter in mijn vel zit (zoals toen, vroegah, toen ik ook de moed had om intensief te sporten)quote:
Daar gaan we allemaal vanuitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:37 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb jarenlang intensief gesport en dit prima volgehouden, dus ik denk dat 't goed komt, nu ik weer beter in mijn vel zit (zoals toen, vroegah, toen ik ook de moed had om intensief te sporten)want ik ga er natuurlijk vanuit dat mijn leven nóg geweldiger wordt, en niet meer terug zal vallen naar middelbare school-klote-niveau
Daar las ik zomaar overheen zeg! Ik dacht dat jullie zo gelukkig waren! En wie moet er weer lief worden? Jij of hij? Wat een ontwikkelingen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Had. Nou ja, met als-je-weer-lief-bent-zou-het-weer-aan-kunnen. Zaterdag was ik ook met de date in a'dam en het was erg gezellig; iets dat ik nogal gemist had de laatste maanden. Geen stilvallende gesprekken enzo. Voel me er niet helemaal goed over, maar ik zie wel waar het toe leidt.
zoals ik al zei: dat lijkt me vrij logischquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daar gaan we allemaal vanuit
Maar zoals je zegt het is ergens fout gegaan dus moet je opletten dat dat niet weer gebeurt
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar las ik zomaar overheen zeg! Ik dacht dat jullie zo gelukkig waren! En wie moet er weer lief worden? Jij of hij? Wat een ontwikkelingen!
* conleche is met stomheid geslagen...
Als er dingen gedaan werden en we regelmatig samen konden zijn, dan was het erg leuk. Maar doordeweeks liet ie weinig van zich horen (soms hele tijd niet bellen/sms/email) en dat vond ie dan normaal (oa.). Nou ik niet dus. Ook vaak chagrijnig en dan hadden we elkaar blijkbaar niets te vertellen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:29 schreef Chicolate het volgende:
Woooow wat veel schoenen allemaal! Ik heb 9 paar schoenen, waarvan ik 2 paar in gebruik heb. De rest is voor speciale gelegenheden en wordt eens per zoveel tijd afgestoft om gebruikt te worden. Behalve mn sloffen, die heb ik in huis altijd aan
.
Ajoh, probeer gewoon zo'n goed mogelijk cijfer te staan aan het eind van het jaar en de examens gewoon goed leren komt het wel goed. Ik had zelfs al m'n cijfers opgehaald met die examensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb cijfer voor mijn wiskunde herkansing terug. Ik wist dat het slecht ging, meteen tijdens de toets al. Ik wist dat ik 3 weken lang hard geleerd had en van plan was een 8 te halen. Ik wist dat het niet verbeterd zou zijn ... maar 2,1 punt omlaag gaan is toch wel heel erg. Van een 5,2 naar een 3,1
. Ik wilde chocolade gaan eten, maar mn ouders zijn beneden en daar had ik alweer ruzie mee. Nu zit ik aan een rijstwafel die nog op mijn kamer lag ...
En ik moet dit jaar examen gaan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu rijles
Bernie en ik zijn tof.
Dat is niet ontzettend verkeerd, dat heet de rebound-guyquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
[..]
Als er dingen gedaan werden en we regelmatig samen konden zijn, dan was het erg leuk. Maar doordeweeks liet ie weinig van zich horen (soms hele tijd niet bellen/sms/email) en dat vond ie dan normaal (oa.). Nou ik niet dus. Ook vaak chagrijnig en dan hadden we elkaar blijkbaar niets te vertellen.
Al is het wel ontzettend verkeerd natuurlijk om na 1 week op date te gaan na een relatie van een aantal jaar![]()
Eigenlijk was dat m'n insteek ook niet, maar zaterdag kon ik toch niet betitelen als 'gewoon' een dagje+avond weg (al is er niets gebeurd).
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:02 schreef conleche het volgende:
Daar heb ik er ook behoorlijk wat van versleten. Niet netjes en juist omdat in wezen het je geen reet interesseert, zijn dat juist de jongens die hélemaal verliefd op je worden want hun jagersinstinct blijft geprikkeld worden, omdat jij je niet zo afhankelijk opstelt. Nee, het is goed geregeld daar in het hele liefdes man/vrouw gebeuren; héél efficient
Ik heb daar nog nooit zo bij stil gestaan, maar volgens mij heeft mijn zus ook wel wat rebound-guys versletenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:22 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ach, mannen faken ook vaak genoeg interesse. Af en toe mogen we het terug doen!
Dat dacht ik ook van mezelfquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb daar nog nooit zo bij stil gestaan, maar volgens mij heeft mijn zus ook wel wat rebound-guys versleten(en Conleche, goed bezig, want dit keer ben ik eens degene die een bepaalde term niet kent
). Ik ben overigens te netjes voor dat soort dingen, denk ik
.
Yep!! 1 van mijn beste vrienden is er zo één! (maar daar moest wel wat tijd overheen, eerst kon ie me wel schietenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je elkaars rebound persoon bent is het best leukals je daarvoor +daarna nog vrienden blijft nog beter
![]()
Oh "mijn" messen zijn m'n vaders messenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:03 schreef Chicolate het volgende:
Principessa ... opeens vraag ik me heel erg af ... hoe oud ben jij eigenlijk en woon je nou thuis of bij je ouders?Want ik hoor je soms over "jouw" messen en zelf koken enzo ... maar je bent ook wel eens op je broertje zn account ingelogd ... (en nu studiekeuze, dat heb ik net een paar weken geleden gedaan, maar jij bent toch veel ouder?)
Ik ben te nieuwsgierig![]()
... Reboundguy ... hoop dat ik daar nooit aan hoef. Al kan ik mezelf niet meer voorstellen zonder vriend, vind meteen een ander krijgen altijd zo naar eruit zien. Vooral als iedereen weet dat die jongen gewoon gebruikt wordt en hij het zelf niet doorheeft
Het is niet zo dat het heel bewust gaat hoor! Je denkt dat je diegene wel behoorlijk leuk vindt en het zal ook weleens uitgroeien tot een huwelijk van 60 jaar, dus zo negatief moet je het allemaal niet zien.........En "iedereen" weet dat helemaal niet, want "iedereen" is toch vooral met z'n eigen sores bezigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:03 schreef Chicolate het volgende:
... Reboundguy ... hoop dat ik daar nooit aan hoef. Al kan ik mezelf niet meer voorstellen zonder vriend, vind meteen een ander krijgen altijd zo naar eruit zien. Vooral als iedereen weet dat die jongen gewoon gebruikt wordt en hij het zelf niet doorheeft
Ik doe psychologie, maar ik ga je niet pm-en, want ik raad het je af. Het is wel leuk enzo, maar er is al een psychologenoverschot in nederland. Bovendien zit je tussen enorme dozen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Doet iemand een van deze opleidingen/of gedaan ooit
en kan die mij PMen hoe leuk het is voor ik het hele topic offtopic maak
- Nederlands
- psychologie
- vliegopleiding
- geneeskunde
- hbo verpleegkunde
studie keuze sucks
kapper/visagie lijkt me ook wel leuk eigenlijk..![]()
Het leek me wel boeiendquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik doe psychologie, maar ik ga je niet pm-en, want ik raad het je af. Het is wel leuk enzo, maar er is al een psychologenoverschot in nederland. Bovendien zit je tussen enorme dozen.
Nou, het gaat meer per ongeluk. Bij mij tenminste. Ik dacht dat ik er wel overheen was en dat ik die jongen gewoon leuk vond. Pas achteraf zie ik dat ik 'm gewoon gebruikte. Best triest, dat wel. Maar het gaat niet expres, en niemand heeft dat door hoor. Daar denken mensen niet zo over na.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:03 schreef Chicolate het volgende:
Exactly. Heel boeiend, echt leuk, vooral als je de juiste richting kiest (de meest beta-richtingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het leek me wel boeiend
metstatistiek
en zo
alleen als ik dat opnoem van "oh dat wil ik eventueel wel gaan doen" zie ik allemaal beta mensjes mij zo aankijken van..
prutstudie
!
Dat geeft niks hoor, na jouw favoriete schoenen te hebben gezien denk ik nog meer dat je eigenlijk roodkapje bentquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:16 schreef minilotje het volgende:
Oh, jullie hadden het al even niet meer over schoenen. Ik had niet gezien dat er ook al een pagina 6 was!
Hihi. Eerlijkheid gebiedt mij hier toe te geven dat ik nogal 'in' sprookjes zit. Sterker: ik sta aan het roer van de grootste Eftelingliefhebbersorganisatie van Nederland. Met bijna 1000 Eftelingfans. Ahum. Dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat geeft niks hoor, na jouw favoriete schoenen te hebben gezien denk ik nog meer dat je eigenlijk roodkapje bent
Ik wist wel dat ik helderziende was!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:20 schreef minilotje het volgende:
[..]
Hihi. Eerlijkheid gebiedt mij hier toe te geven dat ik nogal 'in' sprookjes zit. Sterker: ik sta aan het roer van de grootste Eftelingliefhebbersorganisatie van Nederland. Met bijna 1000 Eftelingfans. Ahum. Dus.![]()
![]()
Affiniteit met sprookjeszaken is mij dus niet vreemd.
Dat ben je! Ik heb zelfs een diy-tshirt met één van de boze wolven uit het Sprookjesbos erop.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik helderziende was!!!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het heel bewust gaat hoor! Je denkt dat je diegene wel behoorlijk leuk vindt en het zal ook weleens uitgroeien tot een huwelijk van 60 jaar, dus zo negatief moet je het allemaal niet zien.........En "iedereen" weet dat helemaal niet, want "iedereen" is toch vooral met z'n eigen sores bezig![]()
En als je het niet wilt dan hoef je natuurlijk niet aan de rebound -guy, maar het maakt sommige liefdesverdrieten wel wat dragelijker....
De meiden waarvan ik weet dat ze een 'rebound-guy' hadden, deden dat heel bewust. Ze misbruikten die jongen heel bewust, wilde perse altijd iemand hebben, ook als het de 'troostprijs' was. Vandaar dat ik het als iets naars zie/zagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:13 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou, het gaat meer per ongeluk. Bij mij tenminste. Ik dacht dat ik er wel overheen was en dat ik die jongen gewoon leuk vond. Pas achteraf zie ik dat ik 'm gewoon gebruikte. Best triest, dat wel. Maar het gaat niet expres, en niemand heeft dat door hoor. Daar denken mensen niet zo over na.
Je bent hier mooi slank!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:23 schreef minilotje het volgende:
[..]
Dat ben je! Ik heb zelfs een diy-tshirt met één van de boze wolven uit het Sprookjesbos erop.![]()
[ afbeelding ]
*Neerlandica meldt zichquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Doet iemand een van deze opleidingen/of gedaan ooit
en kan die mij PMen hoe leuk het is voor ik het hele topic offtopic maak
- Nederlands
En wat voor schoenen horen dáár dan bij?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bent hier mooi slank!!
Ik ben zelf meer type boerderie:
[ afbeelding ]
Ja, sta ik daar een beetje als een Mary Poppins tussen alle hockeypolo's en skinnybroeken-met-flap-van-gymp-eroverheen. Ik hou m'n kleren lekker voor mezelf.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou minilotje zo graag in "wat heb jij vandaag aan" ofzo zien, lijkt me zo leuk, elke dag een ander sprookje
(en dat shirt met die wolf is gewoon echt stoer)
Als dikkertje zijnde ga ik echt niet met een varkenskop op een shirt rondlopenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mja, ze willen daar geen mensen met een aparte kledingstijl. Hoe leuk en origineel andere stijlen ook zijn. Mij mochten ze ook al niet toen ik een nieuwe broek kwam laten zien. Hou het ook lekker voor mezelf vanaf nuquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:31 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ja, sta ik daar een beetje als een Mary Poppins tussen alle hockeypolo's en skinnybroeken-met-flap-van-gymp-eroverheen. Ik hou m'n kleren lekker voor mezelf.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb ik dan weer nooit bij nagedacht! Maar ach, zo dik voel ik me nu ook weer niet, ik heb op de hoogte van het biggetje geen echte rolletjes of zo! Dit tshirt draagt het beste als ik daar mijn zwart/witte pumps met rood/wit gestreepte sokjes bij aan heb!*quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als dikkertje zijnde ga ik echt niet met een varkenskop op een shirt rondlopen. Dan vráág je toch gewoon om reacties?
.
klompenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef minilotje het volgende:
[..]
En wat voor schoenen horen dáár dan bij?
En wat slankheid betreft: chocoladetaartjes en patatten voelen zich het meest op hun gemak in mijn kont en bovenbenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |