abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57151120
enkt bij polefitness aan een aflevering van the king of queens, waarbij meneer mevrouw graag naar polefitness ziet gaan, maar vervolgens vindt hij dat ze het totaal niet sexy doet en hij heeft meer plezier in zelf zoiets doen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57151290
Lijkt mij ook wel leuk om te paaldansen
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:46:44 #253
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57151322
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Lange broek kan gewoon? Ik zie vaak zo'n korte broek waarbij halverwege dan alles uithangt
De vrouw zei van wel, maar ik ga denk ik gewoon voor zo'n strakke korte fietsbroek... geen risico dat er iets uithangt. Bovendien heb ik ergens gelezen dat korte kleding ook beter is, blijf je makkelijker aan de paal hangen. Stof is glad

@Viking: er kan natuurlijk altijd een element aan toegevoegd worden
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57151371
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:46 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De vrouw zei van wel, maar ik ga denk ik gewoon voor zo'n strakke korte fietsbroek... geen risico dat er iets uithangt. Bovendien heb ik ergens gelezen dat korte kleding ook beter is, blijf je makkelijker aan de paal hangen. Stof is glad

@Viking: er kan natuurlijk altijd een element aan toegevoegd worden
Zo'n strakke fietsbroek is inderdaad wel veilig
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:53:02 #255
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57151455
Ik vind trouwens dit als kleding:

Dat broekje gaat nog wel, maar eehm... die combi met dat shirtje... daar heb ik het lijf niet voor
pi_57151610
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En nu moet je dit zien vast te houden, niet voor een paar maanden maar voor altijd
dat lijkt me vrij logisch
Ja doei.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:20:26 #257
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57151984
whihi, Faithy was stiekem nog gebanned die waren ze vergeten te unbannen

maar, gelukkig, ik ben er ook weer en ik ben ook erg trots op MoBlo
Doei.
pi_57152060
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:53 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind trouwens dit als kleding:

[ afbeelding ]

Dat broekje gaat nog wel, maar eehm... die combi met dat shirtje... daar heb ik het lijf niet voor
Ik vind dat geen mooi setje
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:25:17 #259
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57152096
Ik was ook niet van plan dat aan te trekken
pi_57152173
Woooow wat veel schoenen allemaal ! Ik heb 9 paar schoenen, waarvan ik 2 paar in gebruik heb. De rest is voor speciale gelegenheden en wordt eens per zoveel tijd afgestoft om gebruikt te worden. Behalve mn sloffen, die heb ik in huis altijd aan .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb cijfer voor mijn wiskunde herkansing terug. Ik wist dat het slecht ging, meteen tijdens de toets al. Ik wist dat ik 3 weken lang hard geleerd had en van plan was een 8 te halen. Ik wist dat het niet verbeterd zou zijn ... maar 2,1 punt omlaag gaan is toch wel heel erg . Van een 5,2 naar een 3,1 . Ik wilde chocolade gaan eten, maar mn ouders zijn beneden en daar had ik alweer ruzie mee. Nu zit ik aan een rijstwafel die nog op mijn kamer lag ...

En ik moet dit jaar examen gaan doen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57152308
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat lijkt me vrij logisch
Logisch maar niet makkelijk
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:37:40 #262
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57152353
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Logisch maar niet makkelijk
ik heb jarenlang intensief gesport en dit prima volgehouden, dus ik denk dat 't goed komt, nu ik weer beter in mijn vel zit (zoals toen, vroegah, toen ik ook de moed had om intensief te sporten) want ik ga er natuurlijk vanuit dat mijn leven nóg geweldiger wordt, en niet meer terug zal vallen naar middelbare school-klote-niveau
Doei.
pi_57152485
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:37 schreef Faithy het volgende:

[..]

ik heb jarenlang intensief gesport en dit prima volgehouden, dus ik denk dat 't goed komt, nu ik weer beter in mijn vel zit (zoals toen, vroegah, toen ik ook de moed had om intensief te sporten) want ik ga er natuurlijk vanuit dat mijn leven nóg geweldiger wordt, en niet meer terug zal vallen naar middelbare school-klote-niveau
Daar gaan we allemaal vanuit
Maar zoals je zegt het is ergens fout gegaan dus moet je opletten dat dat niet weer gebeurt
pi_57152499
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Had. Nou ja, met als-je-weer-lief-bent-zou-het-weer-aan-kunnen. Zaterdag was ik ook met de date in a'dam en het was erg gezellig; iets dat ik nogal gemist had de laatste maanden. Geen stilvallende gesprekken enzo. Voel me er niet helemaal goed over, maar ik zie wel waar het toe leidt.
Daar las ik zomaar overheen zeg! Ik dacht dat jullie zo gelukkig waren! En wie moet er weer lief worden? Jij of hij? Wat een ontwikkelingen!

* conleche is met stomheid geslagen...
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:49:00 #265
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57152557
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daar gaan we allemaal vanuit
Maar zoals je zegt het is ergens fout gegaan dus moet je opletten dat dat niet weer gebeurt
zoals ik al zei: dat lijkt me vrij logisch
Doei.
pi_57152587
Oeh mis ik weer, schoenen en lingeriepraat.
Schoenen heb ik denk 25-30 paar. Maarniet alles evenveel aan. Aantal pump, waarvan 1 met hele hoge hak. 1 paar sportschoenen, 3 paar laarzen, net 1 paar kapot gegaan ... wat enkellaarsjes en geen zin om naar boven te lopen om verder te kijken

Het is btw niet goed om leraar te zijn. Had gister 5 jarigen ... vandaag 3 ... plus gebak van de ouderraad. Mèn het schiet weinig op zo, durf zelfs te wedden dat er weer een hoop aanzit. Kan wel wat weigeren, maar had gister vergadering, wask vergeten dus niet genoeg eten mee. En in een vergadering lopen rammelen met onderwijs begeleidingsdienst erbij vond ik neit zo'n fijn plan. Dus alles, vandaag alleen dat gebak dan. En de rest in mn tas gestopt voor wie het hebben wil thuis.
pi_57152599
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Daar las ik zomaar overheen zeg! Ik dacht dat jullie zo gelukkig waren! En wie moet er weer lief worden? Jij of hij? Wat een ontwikkelingen!

* conleche is met stomheid geslagen...
quote:
Als er dingen gedaan werden en we regelmatig samen konden zijn, dan was het erg leuk. Maar doordeweeks liet ie weinig van zich horen (soms hele tijd niet bellen/sms/email) en dat vond ie dan normaal (oa.). Nou ik niet dus. Ook vaak chagrijnig en dan hadden we elkaar blijkbaar niets te vertellen.

Al is het wel ontzettend verkeerd natuurlijk om na 1 week op date te gaan na een relatie van een aantal jaar
Eigenlijk was dat m'n insteek ook niet, maar zaterdag kon ik toch niet betitelen als 'gewoon' een dagje+avond weg (al is er niets gebeurd).
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:57:28 #268
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57152701
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:29 schreef Chicolate het volgende:
Woooow wat veel schoenen allemaal ! Ik heb 9 paar schoenen, waarvan ik 2 paar in gebruik heb. De rest is voor speciale gelegenheden en wordt eens per zoveel tijd afgestoft om gebruikt te worden. Behalve mn sloffen, die heb ik in huis altijd aan .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb cijfer voor mijn wiskunde herkansing terug. Ik wist dat het slecht ging, meteen tijdens de toets al. Ik wist dat ik 3 weken lang hard geleerd had en van plan was een 8 te halen. Ik wist dat het niet verbeterd zou zijn ... maar 2,1 punt omlaag gaan is toch wel heel erg . Van een 5,2 naar een 3,1 . Ik wilde chocolade gaan eten, maar mn ouders zijn beneden en daar had ik alweer ruzie mee. Nu zit ik aan een rijstwafel die nog op mijn kamer lag ...

En ik moet dit jaar examen gaan doen?
Ajoh, probeer gewoon zo'n goed mogelijk cijfer te staan aan het eind van het jaar en de examens gewoon goed leren komt het wel goed. Ik had zelfs al m'n cijfers opgehaald met die examens
SPOILER
En nu rijles
Bernie en ik zijn tof.
pi_57152786
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

[..]

Als er dingen gedaan werden en we regelmatig samen konden zijn, dan was het erg leuk. Maar doordeweeks liet ie weinig van zich horen (soms hele tijd niet bellen/sms/email) en dat vond ie dan normaal (oa.). Nou ik niet dus. Ook vaak chagrijnig en dan hadden we elkaar blijkbaar niets te vertellen.

Al is het wel ontzettend verkeerd natuurlijk om na 1 week op date te gaan na een relatie van een aantal jaar
Eigenlijk was dat m'n insteek ook niet, maar zaterdag kon ik toch niet betitelen als 'gewoon' een dagje+avond weg (al is er niets gebeurd).
Dat is niet ontzettend verkeerd, dat heet de rebound-guy

aka: the transito-man

Daar heb ik er ook behoorlijk wat van versleten. Niet netjes en juist omdat in wezen het je geen reet interesseert, zijn dat juist de jongens die hélemaal verliefd op je worden want hun jagersinstinct blijft geprikkeld worden, omdat jij je niet zo afhankelijk opstelt. Nee, het is goed geregeld daar in het hele liefdes man/vrouw gebeuren; héél efficient
pi_57152921
als je elkaars rebound persoon bent is het best leuk als je daarvoor +daarna nog vrienden blijft nog beter
pi_57153111
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:02 schreef conleche het volgende:
Daar heb ik er ook behoorlijk wat van versleten. Niet netjes en juist omdat in wezen het je geen reet interesseert, zijn dat juist de jongens die hélemaal verliefd op je worden want hun jagersinstinct blijft geprikkeld worden, omdat jij je niet zo afhankelijk opstelt. Nee, het is goed geregeld daar in het hele liefdes man/vrouw gebeuren; héél efficient
Herkenbaar
Ach, mannen faken ook vaak genoeg interesse. Af en toe mogen we het terug doen!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:40:52 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57153432
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Herkenbaar
Ach, mannen faken ook vaak genoeg interesse. Af en toe mogen we het terug doen!
Ik heb daar nog nooit zo bij stil gestaan, maar volgens mij heeft mijn zus ook wel wat rebound-guys versleten (en Conleche, goed bezig, want dit keer ben ik eens degene die een bepaalde term niet kent ). Ik ben overigens te netjes voor dat soort dingen, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_57153461
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb daar nog nooit zo bij stil gestaan, maar volgens mij heeft mijn zus ook wel wat rebound-guys versleten (en Conleche, goed bezig, want dit keer ben ik eens degene die een bepaalde term niet kent ). Ik ben overigens te netjes voor dat soort dingen, denk ik .
Dat dacht ik ook van mezelf
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57153681
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je elkaars rebound persoon bent is het best leuk als je daarvoor +daarna nog vrienden blijft nog beter
Yep!! 1 van mijn beste vrienden is er zo één! (maar daar moest wel wat tijd overheen, eerst kon ie me wel schieten )
pi_57153738
Doet iemand een van deze opleidingen/of gedaan ooit
en kan die mij PMen hoe leuk het is voor ik het hele topic offtopic maak
- Nederlands
- psychologie
- vliegopleiding
- geneeskunde
- hbo verpleegkunde

studie keuze sucks
kapper/visagie lijkt me ook wel leuk eigenlijk..
pi_57153801
Principessa ... opeens vraag ik me heel erg af ... hoe oud ben jij eigenlijk en woon je nou thuis of bij je ouders? Want ik hoor je soms over "jouw" messen en zelf koken enzo ... maar je bent ook wel eens op je broertje zn account ingelogd ... (en nu studiekeuze, dat heb ik net een paar weken geleden gedaan, maar jij bent toch veel ouder?)

Ik ben te nieuwsgierig

... Reboundguy ... hoop dat ik daar nooit aan hoef. Al kan ik mezelf niet meer voorstellen zonder vriend, vind meteen een ander krijgen altijd zo naar eruit zien. Vooral als iedereen weet dat die jongen gewoon gebruikt wordt en hij het zelf niet doorheeft
pi_57153845
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:03 schreef Chicolate het volgende:
Principessa ... opeens vraag ik me heel erg af ... hoe oud ben jij eigenlijk en woon je nou thuis of bij je ouders? Want ik hoor je soms over "jouw" messen en zelf koken enzo ... maar je bent ook wel eens op je broertje zn account ingelogd ... (en nu studiekeuze, dat heb ik net een paar weken geleden gedaan, maar jij bent toch veel ouder?)

Ik ben te nieuwsgierig

... Reboundguy ... hoop dat ik daar nooit aan hoef. Al kan ik mezelf niet meer voorstellen zonder vriend, vind meteen een ander krijgen altijd zo naar eruit zien. Vooral als iedereen weet dat die jongen gewoon gebruikt wordt en hij het zelf niet doorheeft
Oh "mijn" messen zijn m'n vaders messen maar ik ook wel vaak zelf M'n moeder maakt of geen lekker eten of warmt het niet lekkere eten op
pi_57153911
quote:

Het is niet zo dat het heel bewust gaat hoor! Je denkt dat je diegene wel behoorlijk leuk vindt en het zal ook weleens uitgroeien tot een huwelijk van 60 jaar, dus zo negatief moet je het allemaal niet zien.........En "iedereen" weet dat helemaal niet, want "iedereen" is toch vooral met z'n eigen sores bezig

En als je het niet wilt dan hoef je natuurlijk niet aan de rebound -guy, maar het maakt sommige liefdesverdrieten wel wat dragelijker....
pi_57153914
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- Nederlands
- psychologie
- vliegopleiding
- geneeskunde
- hbo verpleegkunde

studie keuze sucks
kapper/visagie lijkt me ook wel leuk eigenlijk..
Ik doe psychologie, maar ik ga je niet pm-en, want ik raad het je af. Het is wel leuk enzo, maar er is al een psychologenoverschot in nederland. Bovendien zit je tussen enorme dozen.
pi_57153934
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik doe psychologie, maar ik ga je niet pm-en, want ik raad het je af. Het is wel leuk enzo, maar er is al een psychologenoverschot in nederland. Bovendien zit je tussen enorme dozen.
Het leek me wel boeiend
met statistiek en zo
alleen als ik dat opnoem van "oh dat wil ik eventueel wel gaan doen " zie ik allemaal beta mensjes mij zo aankijken van.. prutstudie !
pi_57153943
quote:
Nou, het gaat meer per ongeluk. Bij mij tenminste. Ik dacht dat ik er wel overheen was en dat ik die jongen gewoon leuk vond. Pas achteraf zie ik dat ik 'm gewoon gebruikte. Best triest, dat wel. Maar het gaat niet expres, en niemand heeft dat door hoor. Daar denken mensen niet zo over na.
pi_57153958
Zohee, wat hebben jullie ontzettend veel schoenen! Ik heb net eventjes geteld, en ik heb 'maar' negen paar in totaal, en daar zitten dan mijn vorige week gekochte danssneakers voor tijdens de hoopdance-workshops bij.

Ik ben echt enórm kritisch als het op schoenen aankomt, want ik vind maar één type schoen echt leuk, en dat zijn dansschoentjes-achtige exemplaren met bolle neusjes, wreefbandjes en sierlijke hakjes enzo.

Dit zijn mijn twee favoriete paren:

Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik de komende jaren nog schoenen ga kopen in reguliere schoenenzaken, nu ik een tijdje terug via een gekke omweg de firma Van Beers heb gevonden. Da's een schoenmaker die al jaren schoenen creëert voor onder andere grote musicals en theatervoorstellingen. Voor rond de honderd euro per paar kan ik nu dus zélf gaan verzinnen hoe ik wil dat mijn schoenen eruit zien, qua model, kleur en details! Daar kan geen Invito tegenop.

(Voorbeeldjes van Van Beers-schoenen! )

Hihi. Ja, schoenen.. Veel heb ik er niet, maar ik hou er tóch enorm van. En het fijne aan schoenen is dat je ze óók gewoon kunt kopen als je nog lang niet aan je streefgewicht zit, en dat je ze ook nog kan dragen als je wegens vreetbuien ineens uit je jurk barst!
pi_57153977
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het leek me wel boeiend
met statistiek en zo
alleen als ik dat opnoem van "oh dat wil ik eventueel wel gaan doen " zie ik allemaal beta mensjes mij zo aankijken van.. prutstudie !
Exactly. Heel boeiend, echt leuk, vooral als je de juiste richting kiest (de meest beta-richting ). Maar het blijft een beetje een studie van 'ik weet niet wat ik moet, dus doe ik maar psychologie'. Ik denk nu regelmatig: had ik maar scheikunde gedaan (dat was ook een optie toen ik moest kiezen)
pi_57153999
Oh, jullie hadden het al even niet meer over schoenen. Ik had niet gezien dat er ook al een pagina 6 was!
pi_57154033
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:16 schreef minilotje het volgende:
Oh, jullie hadden het al even niet meer over schoenen. Ik had niet gezien dat er ook al een pagina 6 was!
Dat geeft niks hoor, na jouw favoriete schoenen te hebben gezien denk ik nog meer dat je eigenlijk roodkapje bent
pi_57154078
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat geeft niks hoor, na jouw favoriete schoenen te hebben gezien denk ik nog meer dat je eigenlijk roodkapje bent
Hihi. Eerlijkheid gebiedt mij hier toe te geven dat ik nogal 'in' sprookjes zit. Sterker: ik sta aan het roer van de grootste Eftelingliefhebbersorganisatie van Nederland. Met bijna 1000 Eftelingfans. Ahum. Dus.
Affiniteit met sprookjeszaken is mij dus niet vreemd.
pi_57154094
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:20 schreef minilotje het volgende:

[..]

Hihi. Eerlijkheid gebiedt mij hier toe te geven dat ik nogal 'in' sprookjes zit. Sterker: ik sta aan het roer van de grootste Eftelingliefhebbersorganisatie van Nederland. Met bijna 1000 Eftelingfans. Ahum. Dus.
Affiniteit met sprookjeszaken is mij dus niet vreemd.
Ik wist wel dat ik helderziende was!!!
pi_57154139
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik wist wel dat ik helderziende was!!!
Dat ben je! Ik heb zelfs een diy-tshirt met één van de boze wolven uit het Sprookjesbos erop.

pi_57154192
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is niet zo dat het heel bewust gaat hoor! Je denkt dat je diegene wel behoorlijk leuk vindt en het zal ook weleens uitgroeien tot een huwelijk van 60 jaar, dus zo negatief moet je het allemaal niet zien.........En "iedereen" weet dat helemaal niet, want "iedereen" is toch vooral met z'n eigen sores bezig

En als je het niet wilt dan hoef je natuurlijk niet aan de rebound -guy, maar het maakt sommige liefdesverdrieten wel wat dragelijker....
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:13 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nou, het gaat meer per ongeluk. Bij mij tenminste. Ik dacht dat ik er wel overheen was en dat ik die jongen gewoon leuk vond. Pas achteraf zie ik dat ik 'm gewoon gebruikte. Best triest, dat wel. Maar het gaat niet expres, en niemand heeft dat door hoor. Daar denken mensen niet zo over na.
De meiden waarvan ik weet dat ze een 'rebound-guy' hadden, deden dat heel bewust. Ze misbruikten die jongen heel bewust, wilde perse altijd iemand hebben, ook als het de 'troostprijs' was. Vandaar dat ik het als iets naars zie/zag . Ook meiden die tijdens hun relatie al op zoek waren naar de volgende, om maar nooit zonder te zitten, dat soort.
pi_57154222
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:23 schreef minilotje het volgende:

[..]

Dat ben je! Ik heb zelfs een diy-tshirt met één van de boze wolven uit het Sprookjesbos erop.

[ afbeelding ]
Je bent hier mooi slank!!

Ik ben zelf meer type boerderie:

dinsdag 4 maart 2008 @ 18:29:46 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57154261
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- Nederlands
*Neerlandica meldt zich .

Ik vind het een hele leuke studie, maar ik moet eerlijk zeggen dat de laatste 2 jaar minder vond. Ik houd van colleges volgen en de laatste twee jaar ben ik heel erg op mezelf aangewezen geweest. Dat is niet mijn ding.
Het hangt ook heel erg van de universiteit af waar je het wilt gaan doen. Ik adviseer iedereen die Nederlands wil gaan doen naar Utrecht te gaan en vooral níet naar Groningen, want daar is het een beetje een rommeltje, ook al heb ik wel een fantastische scriptiebegeleider.
Het is wel een hele brede studie, dus je verveelt je niet snel .

Ik heb net vissticks gegeten en ben nu een halve kilo worteltjes aan het wegkauwen. Daar blijft het bij denk ik. Geen zin om in de keuken te staan om aardappeltjes op te bakken, want ik moet ook nog met statistiek bezig straks .
Niet meer actief op Fok!
pi_57154264
Ik zou minilotje zo graag in "wat heb jij vandaag aan" ofzo zien, lijkt me zo leuk, elke dag een ander sprookje

(en dat shirt met die wolf is gewoon echt stoer)
pi_57154265
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:27 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En wat voor schoenen horen dáár dan bij?

En wat slankheid betreft: chocoladetaartjes en patatten voelen zich het meest op hun gemak in mijn kont en bovenbenen.
pi_57154287
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou minilotje zo graag in "wat heb jij vandaag aan" ofzo zien, lijkt me zo leuk, elke dag een ander sprookje

(en dat shirt met die wolf is gewoon echt stoer)
Ja, sta ik daar een beetje als een Mary Poppins tussen alle hockeypolo's en skinnybroeken-met-flap-van-gymp-eroverheen. Ik hou m'n kleren lekker voor mezelf.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:31:44 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57154291
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Als dikkertje zijnde ga ik echt niet met een varkenskop op een shirt rondlopen . Dan vráág je toch gewoon om reacties? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57154317
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:31 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ja, sta ik daar een beetje als een Mary Poppins tussen alle hockeypolo's en skinnybroeken-met-flap-van-gymp-eroverheen. Ik hou m'n kleren lekker voor mezelf.
Mja, ze willen daar geen mensen met een aparte kledingstijl. Hoe leuk en origineel andere stijlen ook zijn. Mij mochten ze ook al niet toen ik een nieuwe broek kwam laten zien. Hou het ook lekker voor mezelf vanaf nu .
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:33:17 #297
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57154322
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57154368
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als dikkertje zijnde ga ik echt niet met een varkenskop op een shirt rondlopen . Dan vráág je toch gewoon om reacties? .
Daar heb ik dan weer nooit bij nagedacht! Maar ach, zo dik voel ik me nu ook weer niet, ik heb op de hoogte van het biggetje geen echte rolletjes of zo! Dit tshirt draagt het beste als ik daar mijn zwart/witte pumps met rood/wit gestreepte sokjes bij aan heb!*

Das onzin hoor, ik draag bijna alles bij alles, heb geen vaste combi's
pi_57154382
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef minilotje het volgende:

[..]

En wat voor schoenen horen dáár dan bij?

En wat slankheid betreft: chocoladetaartjes en patatten voelen zich het meest op hun gemak in mijn kont en bovenbenen.
klompen
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:36:35 #300
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57154386
ik heb ook een echte schoenentic en zaterdag net weer een nieuw paar gekocht waar ik erg blij mee ben.
zo blij dat ik hetzelfde paar ook in zwart/grijs heb besteld

heeel blij mee.
en ik heb ook heeeeel veel schoenen
en lingerie trouwens ook...
eigenlijk gewoon kleren in het algemeen haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')