De vrouw zei van wel, maar ik ga denk ik gewoon voor zo'n strakke korte fietsbroek... geen risico dat er iets uithangt. Bovendien heb ik ergens gelezen dat korte kleding ook beter is, blijf je makkelijker aan de paal hangen. Stof is gladquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Lange broek kan gewoon? Ik zie vaak zo'n korte broek waarbij halverwege dan alles uithangt
Zo'n strakke fietsbroek is inderdaad wel veiligquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De vrouw zei van wel, maar ik ga denk ik gewoon voor zo'n strakke korte fietsbroek... geen risico dat er iets uithangt. Bovendien heb ik ergens gelezen dat korte kleding ook beter is, blijf je makkelijker aan de paal hangen. Stof is glad
@Viking: er kan natuurlijk altijd een element aan toegevoegd worden
dat lijkt me vrij logischquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En nu moet je dit zien vast te houden, niet voor een paar maanden maar voor altijd
Ik vind dat geen mooi setjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:53 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind trouwens dit als kleding:
[ afbeelding ]
Dat broekje gaat nog wel, maar eehm... die combi met dat shirtje... daar heb ik het lijf niet voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb cijfer voor mijn wiskunde herkansing terug. Ik wist dat het slecht ging, meteen tijdens de toets al. Ik wist dat ik 3 weken lang hard geleerd had en van plan was een 8 te halen. Ik wist dat het niet verbeterd zou zijn ... maar 2,1 punt omlaag gaan is toch wel heel erg. Van een 5,2 naar een 3,1
. Ik wilde chocolade gaan eten, maar mn ouders zijn beneden en daar had ik alweer ruzie mee. Nu zit ik aan een rijstwafel die nog op mijn kamer lag ...
En ik moet dit jaar examen gaan doen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
ik heb jarenlang intensief gesport en dit prima volgehouden, dus ik denk dat 't goed komt, nu ik weer beter in mijn vel zit (zoals toen, vroegah, toen ik ook de moed had om intensief te sporten)quote:
Daar gaan we allemaal vanuitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:37 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb jarenlang intensief gesport en dit prima volgehouden, dus ik denk dat 't goed komt, nu ik weer beter in mijn vel zit (zoals toen, vroegah, toen ik ook de moed had om intensief te sporten)want ik ga er natuurlijk vanuit dat mijn leven nóg geweldiger wordt, en niet meer terug zal vallen naar middelbare school-klote-niveau
Daar las ik zomaar overheen zeg! Ik dacht dat jullie zo gelukkig waren! En wie moet er weer lief worden? Jij of hij? Wat een ontwikkelingen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Had. Nou ja, met als-je-weer-lief-bent-zou-het-weer-aan-kunnen. Zaterdag was ik ook met de date in a'dam en het was erg gezellig; iets dat ik nogal gemist had de laatste maanden. Geen stilvallende gesprekken enzo. Voel me er niet helemaal goed over, maar ik zie wel waar het toe leidt.
zoals ik al zei: dat lijkt me vrij logischquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daar gaan we allemaal vanuit
Maar zoals je zegt het is ergens fout gegaan dus moet je opletten dat dat niet weer gebeurt
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar las ik zomaar overheen zeg! Ik dacht dat jullie zo gelukkig waren! En wie moet er weer lief worden? Jij of hij? Wat een ontwikkelingen!
* conleche is met stomheid geslagen...
Als er dingen gedaan werden en we regelmatig samen konden zijn, dan was het erg leuk. Maar doordeweeks liet ie weinig van zich horen (soms hele tijd niet bellen/sms/email) en dat vond ie dan normaal (oa.). Nou ik niet dus. Ook vaak chagrijnig en dan hadden we elkaar blijkbaar niets te vertellen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:29 schreef Chicolate het volgende:
Woooow wat veel schoenen allemaal! Ik heb 9 paar schoenen, waarvan ik 2 paar in gebruik heb. De rest is voor speciale gelegenheden en wordt eens per zoveel tijd afgestoft om gebruikt te worden. Behalve mn sloffen, die heb ik in huis altijd aan
.
Ajoh, probeer gewoon zo'n goed mogelijk cijfer te staan aan het eind van het jaar en de examens gewoon goed leren komt het wel goed. Ik had zelfs al m'n cijfers opgehaald met die examensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb cijfer voor mijn wiskunde herkansing terug. Ik wist dat het slecht ging, meteen tijdens de toets al. Ik wist dat ik 3 weken lang hard geleerd had en van plan was een 8 te halen. Ik wist dat het niet verbeterd zou zijn ... maar 2,1 punt omlaag gaan is toch wel heel erg. Van een 5,2 naar een 3,1
. Ik wilde chocolade gaan eten, maar mn ouders zijn beneden en daar had ik alweer ruzie mee. Nu zit ik aan een rijstwafel die nog op mijn kamer lag ...
En ik moet dit jaar examen gaan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu rijles
Bernie en ik zijn tof.
Dat is niet ontzettend verkeerd, dat heet de rebound-guyquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
[..]
Als er dingen gedaan werden en we regelmatig samen konden zijn, dan was het erg leuk. Maar doordeweeks liet ie weinig van zich horen (soms hele tijd niet bellen/sms/email) en dat vond ie dan normaal (oa.). Nou ik niet dus. Ook vaak chagrijnig en dan hadden we elkaar blijkbaar niets te vertellen.
Al is het wel ontzettend verkeerd natuurlijk om na 1 week op date te gaan na een relatie van een aantal jaar![]()
Eigenlijk was dat m'n insteek ook niet, maar zaterdag kon ik toch niet betitelen als 'gewoon' een dagje+avond weg (al is er niets gebeurd).
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:02 schreef conleche het volgende:
Daar heb ik er ook behoorlijk wat van versleten. Niet netjes en juist omdat in wezen het je geen reet interesseert, zijn dat juist de jongens die hélemaal verliefd op je worden want hun jagersinstinct blijft geprikkeld worden, omdat jij je niet zo afhankelijk opstelt. Nee, het is goed geregeld daar in het hele liefdes man/vrouw gebeuren; héél efficient
Ik heb daar nog nooit zo bij stil gestaan, maar volgens mij heeft mijn zus ook wel wat rebound-guys versletenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:22 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ach, mannen faken ook vaak genoeg interesse. Af en toe mogen we het terug doen!
Dat dacht ik ook van mezelfquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb daar nog nooit zo bij stil gestaan, maar volgens mij heeft mijn zus ook wel wat rebound-guys versleten(en Conleche, goed bezig, want dit keer ben ik eens degene die een bepaalde term niet kent
). Ik ben overigens te netjes voor dat soort dingen, denk ik
.
Yep!! 1 van mijn beste vrienden is er zo één! (maar daar moest wel wat tijd overheen, eerst kon ie me wel schietenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je elkaars rebound persoon bent is het best leukals je daarvoor +daarna nog vrienden blijft nog beter
![]()
Oh "mijn" messen zijn m'n vaders messenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:03 schreef Chicolate het volgende:
Principessa ... opeens vraag ik me heel erg af ... hoe oud ben jij eigenlijk en woon je nou thuis of bij je ouders?Want ik hoor je soms over "jouw" messen en zelf koken enzo ... maar je bent ook wel eens op je broertje zn account ingelogd ... (en nu studiekeuze, dat heb ik net een paar weken geleden gedaan, maar jij bent toch veel ouder?)
Ik ben te nieuwsgierig![]()
... Reboundguy ... hoop dat ik daar nooit aan hoef. Al kan ik mezelf niet meer voorstellen zonder vriend, vind meteen een ander krijgen altijd zo naar eruit zien. Vooral als iedereen weet dat die jongen gewoon gebruikt wordt en hij het zelf niet doorheeft
Het is niet zo dat het heel bewust gaat hoor! Je denkt dat je diegene wel behoorlijk leuk vindt en het zal ook weleens uitgroeien tot een huwelijk van 60 jaar, dus zo negatief moet je het allemaal niet zien.........En "iedereen" weet dat helemaal niet, want "iedereen" is toch vooral met z'n eigen sores bezigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:03 schreef Chicolate het volgende:
... Reboundguy ... hoop dat ik daar nooit aan hoef. Al kan ik mezelf niet meer voorstellen zonder vriend, vind meteen een ander krijgen altijd zo naar eruit zien. Vooral als iedereen weet dat die jongen gewoon gebruikt wordt en hij het zelf niet doorheeft
Ik doe psychologie, maar ik ga je niet pm-en, want ik raad het je af. Het is wel leuk enzo, maar er is al een psychologenoverschot in nederland. Bovendien zit je tussen enorme dozen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Doet iemand een van deze opleidingen/of gedaan ooit
en kan die mij PMen hoe leuk het is voor ik het hele topic offtopic maak
- Nederlands
- psychologie
- vliegopleiding
- geneeskunde
- hbo verpleegkunde
studie keuze sucks
kapper/visagie lijkt me ook wel leuk eigenlijk..![]()
Het leek me wel boeiendquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik doe psychologie, maar ik ga je niet pm-en, want ik raad het je af. Het is wel leuk enzo, maar er is al een psychologenoverschot in nederland. Bovendien zit je tussen enorme dozen.
Nou, het gaat meer per ongeluk. Bij mij tenminste. Ik dacht dat ik er wel overheen was en dat ik die jongen gewoon leuk vond. Pas achteraf zie ik dat ik 'm gewoon gebruikte. Best triest, dat wel. Maar het gaat niet expres, en niemand heeft dat door hoor. Daar denken mensen niet zo over na.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:03 schreef Chicolate het volgende:
Exactly. Heel boeiend, echt leuk, vooral als je de juiste richting kiest (de meest beta-richtingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het leek me wel boeiend
metstatistiek
en zo
alleen als ik dat opnoem van "oh dat wil ik eventueel wel gaan doen" zie ik allemaal beta mensjes mij zo aankijken van..
prutstudie
!
Dat geeft niks hoor, na jouw favoriete schoenen te hebben gezien denk ik nog meer dat je eigenlijk roodkapje bentquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:16 schreef minilotje het volgende:
Oh, jullie hadden het al even niet meer over schoenen. Ik had niet gezien dat er ook al een pagina 6 was!
Hihi. Eerlijkheid gebiedt mij hier toe te geven dat ik nogal 'in' sprookjes zit. Sterker: ik sta aan het roer van de grootste Eftelingliefhebbersorganisatie van Nederland. Met bijna 1000 Eftelingfans. Ahum. Dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat geeft niks hoor, na jouw favoriete schoenen te hebben gezien denk ik nog meer dat je eigenlijk roodkapje bent
Ik wist wel dat ik helderziende was!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:20 schreef minilotje het volgende:
[..]
Hihi. Eerlijkheid gebiedt mij hier toe te geven dat ik nogal 'in' sprookjes zit. Sterker: ik sta aan het roer van de grootste Eftelingliefhebbersorganisatie van Nederland. Met bijna 1000 Eftelingfans. Ahum. Dus.![]()
![]()
Affiniteit met sprookjeszaken is mij dus niet vreemd.
Dat ben je! Ik heb zelfs een diy-tshirt met één van de boze wolven uit het Sprookjesbos erop.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik helderziende was!!!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het heel bewust gaat hoor! Je denkt dat je diegene wel behoorlijk leuk vindt en het zal ook weleens uitgroeien tot een huwelijk van 60 jaar, dus zo negatief moet je het allemaal niet zien.........En "iedereen" weet dat helemaal niet, want "iedereen" is toch vooral met z'n eigen sores bezig![]()
En als je het niet wilt dan hoef je natuurlijk niet aan de rebound -guy, maar het maakt sommige liefdesverdrieten wel wat dragelijker....
De meiden waarvan ik weet dat ze een 'rebound-guy' hadden, deden dat heel bewust. Ze misbruikten die jongen heel bewust, wilde perse altijd iemand hebben, ook als het de 'troostprijs' was. Vandaar dat ik het als iets naars zie/zagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:13 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou, het gaat meer per ongeluk. Bij mij tenminste. Ik dacht dat ik er wel overheen was en dat ik die jongen gewoon leuk vond. Pas achteraf zie ik dat ik 'm gewoon gebruikte. Best triest, dat wel. Maar het gaat niet expres, en niemand heeft dat door hoor. Daar denken mensen niet zo over na.
Je bent hier mooi slank!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:23 schreef minilotje het volgende:
[..]
Dat ben je! Ik heb zelfs een diy-tshirt met één van de boze wolven uit het Sprookjesbos erop.![]()
[ afbeelding ]
*Neerlandica meldt zichquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Doet iemand een van deze opleidingen/of gedaan ooit
en kan die mij PMen hoe leuk het is voor ik het hele topic offtopic maak
- Nederlands
En wat voor schoenen horen dáár dan bij?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bent hier mooi slank!!
Ik ben zelf meer type boerderie:
[ afbeelding ]
Ja, sta ik daar een beetje als een Mary Poppins tussen alle hockeypolo's en skinnybroeken-met-flap-van-gymp-eroverheen. Ik hou m'n kleren lekker voor mezelf.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou minilotje zo graag in "wat heb jij vandaag aan" ofzo zien, lijkt me zo leuk, elke dag een ander sprookje
(en dat shirt met die wolf is gewoon echt stoer)
Als dikkertje zijnde ga ik echt niet met een varkenskop op een shirt rondlopenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mja, ze willen daar geen mensen met een aparte kledingstijl. Hoe leuk en origineel andere stijlen ook zijn. Mij mochten ze ook al niet toen ik een nieuwe broek kwam laten zien. Hou het ook lekker voor mezelf vanaf nuquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:31 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ja, sta ik daar een beetje als een Mary Poppins tussen alle hockeypolo's en skinnybroeken-met-flap-van-gymp-eroverheen. Ik hou m'n kleren lekker voor mezelf.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb ik dan weer nooit bij nagedacht! Maar ach, zo dik voel ik me nu ook weer niet, ik heb op de hoogte van het biggetje geen echte rolletjes of zo! Dit tshirt draagt het beste als ik daar mijn zwart/witte pumps met rood/wit gestreepte sokjes bij aan heb!*quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als dikkertje zijnde ga ik echt niet met een varkenskop op een shirt rondlopen. Dan vráág je toch gewoon om reacties?
.
klompenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:29 schreef minilotje het volgende:
[..]
En wat voor schoenen horen dáár dan bij?
En wat slankheid betreft: chocoladetaartjes en patatten voelen zich het meest op hun gemak in mijn kont en bovenbenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |