Liever dat je merkt dat iets geen effect heeft en verder gaat met onderzoeken, dan dat je de resultaten gaat vervalsen of anders interpreteren (zoals iedereen op de middelbare school) om je hypothese maar gelijk te gevenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik kom bij de prof vandaan en ik heb dus mijn scriptieresultaten geanalyseerd in SPSS. Helaas waren er géén effecten te vinden. Nu heb ik een beetje het gevoel dat ik alles voor niets heb gedaan, maar ja, ik heb wel tal van verklaringen voor het feit dat er geen effecten zijn gevonden, dus ga ik me daar maar op focussen. De prof vond het ook jammer, maar hij zei ook al: "Jij hebt het goed gedaan verder."
Dus helaas pindakaas. Ben er niet heel depri over, want ik kan tenminste suggesties doen voor vervolgonderzoek. Maar het is natuurlijk het leukst als je een bepaalde theorie kunt bevestigen dan wel ontkrachten. Volgende week ga ik alles uitschrijven, want deze week heb ik geen tijd.
Nu zit ik aan de worteltjes en straks even stofzuigen. Ga zo even een boterham smeren. Niks bijzonders qua eten vandaag.
Ik had twee groepen proefpersonen, beide groepen moesten een verhaal lezen en toen een lijst met stellingen beantwoorden. Die stellingen hadden betrekking op het onderwerp van het verhaal.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Bagel het volgende:
mn andijvie was lekker![]()
ben mn WOW trian cdrom aan t installeren, maar t schiet maar niet op! (speel t bij mn vriendje wel eens en vind t wle leuk, dus heb nu n eigen cdrommetje gehad) Nu dus maar weer ff Fokken én gitaren
(morgen les 2 en ik kan alles wat we moesten oefenen aardig spelen)
@ Viking: wat was ook alweer je theorie?
Nee, ik was niet te laat... ik zat wel naast een meisje met brilquote:Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef Bagel het volgende:
[..]
:p ben ik er een keertje ben jij er niet! geen bril... dan vallen er al wat mensjes af! was je vandaag toevallig te laat en mocht je er niet meer in? (haha, ik geef t toe, heb geen flauw idee wie je bent!)
Ik wil ook wel een blokjesbuik... maar ga eerst maar eens voor n wat strakkere buik(die van mij is nog steeds niet geschikt voor foto´s online)
heb net wel weer hardgelopen, waarschijnlijk mn laatste training voor donderdag. Het ging best lekker, dus ik hoor t donderdag iig binnen de 40 minuten te kunnen doen. (moeten ook wel rare dingen gebeuren als dat niet lukt!)
muay thai ! (kickboksen)quote:Op maandag 3 maart 2008 19:49 schreef Ewelina het volgende:
O ja en ik ben op zoek naar een leuke sport. Iemand suggesties ? Balsporten zijn uitgesloten
Aquasporten ( Aquarobics, Aquajoggen enzoquote:Op maandag 3 maart 2008 19:49 schreef Ewelina het volgende:
O ja en ik ben op zoek naar een leuke sport. Iemand suggesties ? Balsporten zijn uitgesloten
Oke das wel een goeie, die kende ik nog niet. Thanks!quote:Op maandag 3 maart 2008 17:03 schreef omearos het volgende:
[..]
Tip voor een volgende keer: Fok heeft ook een kookboek, in CUL, misschien staat daar iets tussen wat je lekker lijkt.
Daar staan echt hele lekkere dingen inquote:Op maandag 3 maart 2008 20:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oke das wel een goeie, die kende ik nog niet. Thanks!
gelukkig heb ik al mail terug van de coördinator.. dat ze het ook niet echt vond kunnen, en dat docenten het verschil maar moeten zien tussen 'echt je best doen' en 'echt geen moer uitvoeren'quote:ik ben heel boos![]()
er is iets mis gegaan met het inleveren van mijn opdracht, die ik wél gemaakt had, maar ben een tag vergeten die laat zien dat je het gedaan hebt aan de docent.
maar de opdracht had ik wel gemaakt, én voor zover ik de opdracht snapte heb ik mijn best gedaan.
Nu werd ik echter geweigerd bij het responciecollegeomdat ik 'mijn best niet had gedaan' omdat ik er een tag niet in had gezet.. Ik werk nu 3 weken met die kloteWiki (we moeten het inleveren op een Wiki) en het was gewoon ene foutje.. ik had wél mijn best gedaan, ik had het wél gemaakt, en kreeg gewoon geen kans op responcie..
heb een boos mailtje naar de coördinator gestuurd.. vooral nadat ik hoorde dat in de andere groepen zo'n fout als menselijk gezien werd, vooral nadat men zag dat de opdracht inderdaad gemaakt was, maar dat er iets niet begrepen of gezien was..
Taekwondoquote:Op maandag 3 maart 2008 19:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik haat mannenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar gestopt met brood eten, chemische troep waar je echt van aankomtheb trouwens er al 3 kilo af weten te krijgen in 2 weken, moet er nog 2 en dan doel behaald
Bak het zelf en eet er niet teveel van. Dan is het biologische troep waar je níet van aankomtquote:Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar gestopt met brood eten, chemische troep waar je echt van aankomtheb trouwens er al 3 kilo af weten te krijgen in 2 weken, moet er nog 2 en dan doel behaald
Ik eet ok geen brood meerquote:Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha oke als jij daar zo fanatiek van gaat koken moet ik het misschien ook eens proberen iddquote:Op maandag 3 maart 2008 20:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Daar staan echt hele lekkere dingen inIk heb al meerdere recepten uitgeprobeerd
Even denken, hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach zou het zo leuk zijn als het makkelijk ging
Muurklimmen?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:49 schreef Ewelina het volgende:
Vertel dat aan mijn biceps. Ik hoef maar even wat zwaarder werk te doen en ik knal uit m'n blouses. Verkoopsters in kledingzaken vragen me vaak of ik aan krachtsport doe (zeker vroeger, toen waren m'n schouders 2 maten groter dan m'n heupen).quote:Op maandag 3 maart 2008 17:29 schreef McGilles het volgende:
Ook al zou je zo'n buik willen als vrouw zijnde, moet je bikkelhard voor trainen.
Vrouwen zijn vaak bang om gespierd te worden, maar zo simpel gaat dat niet ook al zou je het willen.
Gaat wel erg hard bij jouquote:
Honger lijden hoeft zeker ook niet en als het goed is is gezond leven ook gewoon leukquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:30 schreef motorbloempje het volgende:
en om nu te zeggen dat ik honger lijd.. nee![]()
op deze manier afvallen vind ik écht leuk
Je hebt toch een vriendje?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En donderdag heb ik weer een dateSweeney todd kijken.
Ik heb er nooit zoveel last van, en deze voel ik ook niet eensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik val van elke vaccinatie flauw de laatste tijd, en dat terwijl ik helemaal niet bang ben voor prikken of naalden. Volgens de GGD-arts kwam het doordat m'n lichaam dan een enorm snelle afweerreactie heeft op "vreemde stoffen". Ik weet het niet, maar het is erg irritantvooral de hoofdpijn die je er van over houdt.
Verder woog ik vanmorgen 74,1ik geloof er geen snars van, maar goed, morgenochtend maar weer even checken .
Vandaag lesvoorbereidingsdag! Ik ga maar eens werken met een eierwekker, want mijn concentratieniveau is op dit moment echt dat van een peuter met adhd. Dat houdt in: eierwekker op 45 minuten zetten, 45 minuten werken (en NIET op Fok kijken, GEEN weblogs lezen, GEEN pianospelen, NIET iets lekkers pakken..) en dan een kwartiertje iets anders doen, en dan weer aan de slag. Hoop dat het helpt.
Ik heb ook iets van 30 paar totaal, schoenen kun je nooit genoeg hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh ik heb 30-40-50 paar schoenen of zodon't be llike
Mja, ik zou ook niet gaan zitten wachten tot het weer aan gaat, hoor. Als het uit is, is het uit en je moet je er dan ook niet schuldig over voelen dat je weer aan het daten bent geslagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Had. Nou ja, met als-je-weer-lief-bent-zou-het-weer-aan-kunnen. Zaterdag was ik ook met de date in a'dam en het was erg gezellig; iets dat ik nogal gemist had de laatste maanden. Geen stilvallende gesprekken enzo. Voel me er niet helemaal goed over, maar ik zie wel waar het toe leidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |