abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57131803
Vandaag een ceasar salade als avondeten.

Over de navels: die van mij is horizontaal. Mijn gewicht maakt daarbij niet echt uit geloof ik
En ik vind een hele gespierde buik ook niet mooi bij vrouwen.
pi_57131831
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik kom bij de prof vandaan en ik heb dus mijn scriptieresultaten geanalyseerd in SPSS. Helaas waren er géén effecten te vinden . Nu heb ik een beetje het gevoel dat ik alles voor niets heb gedaan, maar ja, ik heb wel tal van verklaringen voor het feit dat er geen effecten zijn gevonden, dus ga ik me daar maar op focussen. De prof vond het ook jammer, maar hij zei ook al: "Jij hebt het goed gedaan verder."
Dus helaas pindakaas. Ben er niet heel depri over, want ik kan tenminste suggesties doen voor vervolgonderzoek. Maar het is natuurlijk het leukst als je een bepaalde theorie kunt bevestigen dan wel ontkrachten . Volgende week ga ik alles uitschrijven, want deze week heb ik geen tijd.

Nu zit ik aan de worteltjes en straks even stofzuigen. Ga zo even een boterham smeren. Niks bijzonders qua eten vandaag.
Liever dat je merkt dat iets geen effect heeft en verder gaat met onderzoeken, dan dat je de resultaten gaat vervalsen of anders interpreteren (zoals iedereen op de middelbare school) om je hypothese maar gelijk te geven . En nu lekker verder onderzoeken. (maar wel balen he, als niet uitkomt wat je had gehoopt )

Mijn avondeten, vooral het toetje, was verkeerd gevallen. Wat misselijk opeens, kon niet meer naar de wc omdat ik bang was te gaan kotsen. Gelukkig is alles nu wel goed gezakt . Zit ik weer vrolijk (ahum) aan een onderzoeksverslag. Titratie van vitamine C. Morgen inleveren voor een cijfer. Geweldig. Vooral met een docent die net vader geworden is en waar we dus geen vragen meer aan konden stellen . Maar nu gaat alles goed. Ik heb een handige vader . En, gelukkig hadden voor het PWS hetzelfde model gebruikt, dus het is nu eigenlijk een eitje om alles uit te werken volgens de regels, we kennen de regels bijna uit ons hoofd (ons = ik en vriendje, maken dit verslag ook samen).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 3 maart 2008 @ 18:46:44 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57132153
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Bagel het volgende:
mn andijvie was lekker
ben mn WOW trian cdrom aan t installeren, maar t schiet maar niet op! (speel t bij mn vriendje wel eens en vind t wle leuk, dus heb nu n eigen cdrommetje gehad) Nu dus maar weer ff Fokken én gitaren (morgen les 2 en ik kan alles wat we moesten oefenen aardig spelen)

@ Viking: wat was ook alweer je theorie?
Ik had twee groepen proefpersonen, beide groepen moesten een verhaal lezen en toen een lijst met stellingen beantwoorden. Die stellingen hadden betrekking op het onderwerp van het verhaal.
Ik wilde kijken of mensen die het verhaal hadden gelezen meer geneigd waren de stellingen te ondersteunen dan mensen die het verhaal niet gelezen hadden. Het opvallende was dat de overtuigingen van degenen die het verhaal NIET gelezen hadden een ietsiepietsie meer in overeenstemming waren met het verhaal dan de overtuigingen van degenen die het verhaal WEL gelezen hadden. Merkwaardig effect, maar het was niet significant.

Nu ga ik bammetjes eten en stofzuigen en van de lijn voor de rest vd avond. Dag dames. Tot morgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57132482
Nou ik ben maar gestopt met mijn voorbereidingsverslag, ik had het beter kunnen doen maarja eens kijken of dit goed genoeg is en anders maar opnieuw

Nu lekker een warm bad, merk toch dat ik nog niet helemaal lekker ben
pi_57132913
Damn, die hete kip uit het Fok! kookboek is echt verrukkelijk Die saus Dit ga ik zeker vaker maken, echt heerlijk
pi_57133525
Goed dat je zo enthousiast bent over het koken!!

Ik heb net als borrelhapje een oranje sweet bite paprika (dat zijn die hele kleine snoeppaprika's) gevuld met een beetje geitenkaas en toen in plakjes gesneden. Ziet er heel leuk uit en het is een lekker hapje!

Vanavond wordt het heel eenvoudig: ik lepel een potje rodekool met appeltjes leeg (shoot me, dat vind ik nu eenmaal lekker) en ik bak een biologisch schnitzeltje daarbij. Ik heb nl. geen boodschappen gedaan, dus alle verse groenten zijn op behalve de winterpeen en daar heb ik geen zin in.
  maandag 3 maart 2008 @ 19:41:42 #157
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57133532
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef Bagel het volgende:

[..]

:p ben ik er een keertje ben jij er niet! geen bril... dan vallen er al wat mensjes af! was je vandaag toevallig te laat en mocht je er niet meer in? (haha, ik geef t toe, heb geen flauw idee wie je bent!)

Ik wil ook wel een blokjesbuik... maar ga eerst maar eens voor n wat strakkere buik (die van mij is nog steeds niet geschikt voor foto´s online)

heb net wel weer hardgelopen, waarschijnlijk mn laatste training voor donderdag. Het ging best lekker, dus ik hoor t donderdag iig binnen de 40 minuten te kunnen doen. (moeten ook wel rare dingen gebeuren als dat niet lukt!)
Nee, ik was niet te laat... ik zat wel naast een meisje met bril

Leuk spelletje... raad de Fok!ker

Heb besloten om vandaag maar weer echt goed te gaan beginnen, dus nu mager eten Rijst met kip en wokgroenten en een woksausje
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57133592
Rodekool met appeltjes is ook lekker en dat is ook nog eens één van de weinige dingen die ik uit een potje net zo lekker vind als vers. Misschien zelfs wel lekkerder . En Sylvana helemaal aan het koken! Supergoed joh!

Ik heb vanavond lekker wat aangeklooid in de keuken, en het was heerlijk! Heb er maar één pitabroodje bij gehad, omdat er ook al zoveel bonen inzaten, maar dat was zelfs nog teveel omdat het zo vulde.
  maandag 3 maart 2008 @ 19:49:45 #159
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57133772
O ja en ik ben op zoek naar een leuke sport. Iemand suggesties ? Balsporten zijn uitgesloten
pi_57133843
zometeen weer mijn late night snack ik denk dat het kwark word vandaag
pi_57133975
Ik at vanavond rode kool met appeltjes, maar dan diepvries

En mijn PO schiet niet op, ik vind het leuker om andere dingen te doen. Niet nuttige dingen. Zoals Fok!ken ... en leuke hotels zoeken ... waar we toch niet heen gaan vanwege geldgebrek ...
pi_57134950
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:49 schreef Ewelina het volgende:
O ja en ik ben op zoek naar een leuke sport. Iemand suggesties ? Balsporten zijn uitgesloten
muay thai ! (kickboksen)
pi_57135073
quote:
Aquasporten ( Aquarobics, Aquajoggen enzo )
pi_57135164
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:03 schreef omearos het volgende:

[..]

Tip voor een volgende keer: Fok heeft ook een kookboek, in CUL, misschien staat daar iets tussen wat je lekker lijkt.
Oke das wel een goeie, die kende ik nog niet. Thanks!
pi_57135287
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:45 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oke das wel een goeie, die kende ik nog niet. Thanks!
Daar staan echt hele lekkere dingen in Ik heb al meerdere recepten uitgeprobeerd
pi_57135366
goedenavond

ik heb zo heerlijk gespinned vanmiddag echt alle agressie van vanadaag eruit gefietst

was zó pissig (en nog ongesteld dus flink gejankt )
quote:
ik ben heel boos

er is iets mis gegaan met het inleveren van mijn opdracht, die ik wél gemaakt had, maar ben een tag vergeten die laat zien dat je het gedaan hebt aan de docent.

maar de opdracht had ik wel gemaakt, én voor zover ik de opdracht snapte heb ik mijn best gedaan.

Nu werd ik echter geweigerd bij het responciecollege omdat ik 'mijn best niet had gedaan' omdat ik er een tag niet in had gezet.. Ik werk nu 3 weken met die kloteWiki (we moeten het inleveren op een Wiki) en het was gewoon ene foutje.. ik had wél mijn best gedaan, ik had het wél gemaakt, en kreeg gewoon geen kans op responcie..

heb een boos mailtje naar de coördinator gestuurd.. vooral nadat ik hoorde dat in de andere groepen zo'n fout als menselijk gezien werd, vooral nadat men zag dat de opdracht inderdaad gemaakt was, maar dat er iets niet begrepen of gezien was..

gelukkig heb ik al mail terug van de coördinator.. dat ze het ook niet echt vond kunnen, en dat docenten het verschil maar moeten zien tussen 'echt je best doen' en 'echt geen moer uitvoeren'
Ze ging het er in ieder geval met de staf van dat vak over hebben; dat streng zijn ok is, maar dat je op moet passen dat je degenen die het wel goed bedoelen niet de dupe hiervan worden

Vanavond lekker thais-rijst-prutje gemaakt (rijst, kip, heel veel groente en rode currypasta ) en nu nog even wat rommelen voor 't project dat we moeten doen... en vroeg slapen
Ja doei.
pi_57135367
quote:
Taekwondo (als toch iedereen zijn eigen sport gaat roepen, doe ik ook mee haha)

Of snowboarden
pi_57135482
@minilotje: dit vlees was in de aanbieding toen we het kochten en invroren, maar om eerlijk te zijn: ik heb het ook gehaald omdat ik gruwel van vetrandjes aan vlees ik vind het zó ranzig maar ik wil het best eens proberen, al was het nu ook al wel écht heel mals
Ja doei.
  maandag 3 maart 2008 @ 21:18:30 #169
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57136030
Maar gestopt met brood eten, chemische troep waar je echt van aankomt heb trouwens er al 3 kilo af weten te krijgen in 2 weken, moet er nog 2 en dan doel behaald
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 3 maart 2008 @ 21:19:54 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57136063
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar gestopt met brood eten, chemische troep waar je echt van aankomt heb trouwens er al 3 kilo af weten te krijgen in 2 weken, moet er nog 2 en dan doel behaald
Ik haat mannen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57136171
quote:
Bak het zelf en eet er niet teveel van. Dan is het biologische troep waar je níet van aankomt .

Ik ben chagarijnig. Verslag had allang af kunnen zijn, maar ik heb er zo ongelooflijk geen zin in, dat het uren duurt, en ik stomme fouten maak. Oh ja, en ik ben moe , te moe om helder na te denken.
pi_57136269
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik haat mannen .
ach zou het zo leuk zijn als het makkelijk ging
pi_57136378
quote:
Ik eet ok geen brood meer Alleen zelfgemaakte
pi_57137068
quote:
Op maandag 3 maart 2008 20:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Daar staan echt hele lekkere dingen in Ik heb al meerdere recepten uitgeprobeerd
Haha oke als jij daar zo fanatiek van gaat koken moet ik het misschien ook eens proberen idd
Heb stiekem al even naar de toetjes gekeken, en dat is dus NIET de bedoeling Die Ultimate Chocolate Seduction lijkt me zooo lekker, ik kan hem al proeven
  maandag 3 maart 2008 @ 22:12:22 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57137603
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ach zou het zo leuk zijn als het makkelijk ging
Even denken, hoor.
Jazekers . Maar dan had ik dit gezellige cluppie niet gehad .

Net hardgelopen. We wilden eigenlijk een stapje terug doen, maar dan moesten we wel erg ver terug als we niet lange stukken achter elkaar wilden lopen, dus we besloten het gewoon te proberen en het ging goed . Laatste 5 mins zat ik wel stuk, maar ik heb het wel gehaald. Woensdag weer en zondag ook nog even en dan gaan we volgende week voor 20 minuten als alles de rest vd week goed gaat .
Nu nog even douchen en de nieuwste ep van Lost kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57137841
Als het goed is krijg ik ook binnekort de nieuwe Lost te zien

En het zo misschien wel fijn zijn om morgen 5 kilo slanker wakker te worden maarja dat gaat niet
Hardlopen zal voorlopig nog niet gaan maar gewoon sporten wel
pi_57139307
Ik moet nog steeds seizoen 1 van Lost zien . Heb wel afleveringen van seizoen 2 gezien, en vond het erg leuk, maar eerst nog een andere serie afkijken voor ik weer aan Lost begin. Welk seizoen zijn die nieuwe afleveringen van? 4 ofzo?

En ik moet maar gaan slapen.
  Vis een optie? maandag 3 maart 2008 @ 23:08:35 #178
70532 loveli
N
pi_57139353
De laatste tijd ben ik erg druk, dus een verzamelpost:

@ MoBlo: Koop pas een leren pak als je echt het figuur hebt wat je houden wilt. Leer rekt behoorlijk uit, zeker omdat je op de motor in een andere houding zit dan wanneer je loopt. Mijn eerste motorbroek kocht ik vanwege de lengte in maat 38, maar daar past nu gerust een maat 40 in. Het zou jammer zijn als je na de aankoop van je pak nog meer kilo's kwijtraakt, dan flubbert het alle kanten op. Achteraf aankomen is niet zo'n ramp voor je pak (eerder voor jezelf), dan vul je gewoon de rek weer op.
Verder wat minilotje en conleche (toch?) zeiden over stoofvlees, neem doorregen vlees. Als je het laat afkoelen kun je het vet eraf scheppen, maar het vlees is een stuk malser.

Bijdrage aan de discussie over messen: ik heb staan kwijlen bij een messenblok van Zwilling Cuisine, super kwaliteit en echt ontzettend mooi om naar te kijken. Helaas kost het dik 300 euro en dat schud ik niet zomaar even uit m'n mouw.
quote:
Muurklimmen?
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:29 schreef McGilles het volgende:
Ook al zou je zo'n buik willen als vrouw zijnde, moet je bikkelhard voor trainen.
Vrouwen zijn vaak bang om gespierd te worden, maar zo simpel gaat dat niet ook al zou je het willen.
Vertel dat aan mijn biceps. Ik hoef maar even wat zwaarder werk te doen en ik knal uit m'n blouses. Verkoopsters in kledingzaken vragen me vaak of ik aan krachtsport doe (zeker vroeger, toen waren m'n schouders 2 maten groter dan m'n heupen).
Bij vrouwen blijft er ook gewoon meer vet omheen zitten dan bij mannen. Moeder natuur heeft mannen zo gemaakt dat ze een week of zes moeten kunnen overleven, vrouwen zijn ingesteld op 9 maanden. En dat is onze 'vloek'.

Voor de naveldiscussie: Vroeger toen ik nog een taille had was mijn navel een dicht, verticaal streepje. Veel chocola en Ben & Jerry's later is hij wat ronder geworden. Dus mijn motto is: op naar het streepje.
crap in = crap out
pi_57142977
Goedemorgen allemaal
Woog vanmorgen weer gewoon 71,5 en dit is niet mijn officiele weegdag dus wie weet
pi_57143015
hier ook goed nieuws: 78,3
Ja doei.
pi_57143024
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 07:27 schreef motorbloempje het volgende:
hier ook goed nieuws: 78,3
Gaat wel erg hard bij jou
Bij mij rond hij af op halve kilo's dat is soms wel jammer maar goed een paar gram maakt ook niet uit
pi_57143031
en om nu te zeggen dat ik honger lijd.. nee

op deze manier afvallen vind ik écht leuk
Ja doei.
pi_57143044
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 07:30 schreef motorbloempje het volgende:
en om nu te zeggen dat ik honger lijd.. nee

op deze manier afvallen vind ik écht leuk
Honger lijden hoeft zeker ook niet en als het goed is is gezond leven ook gewoon leuk
pi_57143078
@loveli: ik was ook niet meteen van plan om een motorpak te kopen hoor aangezien ik tot de 70 wil ongeveer, maar ik heb mezelf beloofd dat alsik het háál, die 75 voor mijn verjaardag, dat ik er dit jaar al een mag kopen, en niet hoef te wachten van mezelf tot volgend jaar

maar bedankt voor het meedenken
Ja doei.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 07:59:24 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57143208
Goedemorgen .

Ik was zoals verwacht weer ietsje zwaarder dan gisterochtend, maar evengoed nog onder de 76 .
Straks college en ga nu eerst even het laatste kwartiertje van Lost uitkijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57143224
Goeiemorgen

Vanochtend eerst naar de GGD voor mn 3e Hepatites B vaccinatie, en heb gehoord dat je daar veel meer last van hebt dan van de eerste 2, dus ben benieuwd. En daarna moet ik me weer op school melden om te vertellen hoe het nu gaat en wat ik van plan ben, en denk wel dat ze me nu toch willen gaan uitschrijven.

Vandaag eet ik bij Peter, en het wordt kip kerrie kokos, is al lang geleden dat ik die gehad heb.
pi_57143645
Mogge!
Gisteravond niet veel meer gegeten na de borrel, daar wat sushi hapjes op (maar het was niet heel bijzonder; en kant en klaar ook). Dat van die rode kool met appel herken ik wel Dan voel ik me wel slecht omdat ik dan niet echt eet ofzo.
En donderdag heb ik weer een date Sweeney todd kijken.
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 08:50:50 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57143667
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En donderdag heb ik weer een date Sweeney todd kijken.
Je hebt toch een vriendje? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57143713
Had. Nou ja, met als-je-weer-lief-bent-zou-het-weer-aan-kunnen. Zaterdag was ik ook met de date in a'dam en het was erg gezellig; iets dat ik nogal gemist had de laatste maanden. Geen stilvallende gesprekken enzo. Voel me er niet helemaal goed over, maar ik zie wel waar het toe leidt.
pi_57144000
Veel plezier met je date dan, ook al snap ik wel dat je je er niet helemaal goed bij voelt.

Ik heb de vaccinatie gehad, over 4-6 weken even langs de huisarts of het gewerkt heeft. Nu ff half uurtje thuis en dan weer voor gesprek naar school, blijf heen en weer fietsen vandaag, goed voor de lijn
pi_57144518
Ik val van elke vaccinatie flauw de laatste tijd, en dat terwijl ik helemaal niet bang ben voor prikken of naalden. Volgens de GGD-arts kwam het doordat m'n lichaam dan een enorm snelle afweerreactie heeft op "vreemde stoffen". Ik weet het niet, maar het is erg irritant vooral de hoofdpijn die je er van over houdt.

Verder woog ik vanmorgen 74,1 ik geloof er geen snars van, maar goed, morgenochtend maar weer even checken .
Vandaag lesvoorbereidingsdag! Ik ga maar eens werken met een eierwekker, want mijn concentratieniveau is op dit moment echt dat van een peuter met adhd. Dat houdt in: eierwekker op 45 minuten zetten, 45 minuten werken (en NIET op Fok kijken, GEEN weblogs lezen, GEEN pianospelen, NIET iets lekkers pakken..) en dan een kwartiertje iets anders doen, en dan weer aan de slag. Hoop dat het helpt.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 09:59:33 #192
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57144639
OMFG ik ben net naar een cursus pole fitnes en paaldansen aan het kijken maar dat is dúúúúr

150 euro voor 6 lessen van een uur
pi_57145117
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 09:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik val van elke vaccinatie flauw de laatste tijd, en dat terwijl ik helemaal niet bang ben voor prikken of naalden. Volgens de GGD-arts kwam het doordat m'n lichaam dan een enorm snelle afweerreactie heeft op "vreemde stoffen". Ik weet het niet, maar het is erg irritant vooral de hoofdpijn die je er van over houdt.

Verder woog ik vanmorgen 74,1 ik geloof er geen snars van, maar goed, morgenochtend maar weer even checken .
Vandaag lesvoorbereidingsdag! Ik ga maar eens werken met een eierwekker, want mijn concentratieniveau is op dit moment echt dat van een peuter met adhd. Dat houdt in: eierwekker op 45 minuten zetten, 45 minuten werken (en NIET op Fok kijken, GEEN weblogs lezen, GEEN pianospelen, NIET iets lekkers pakken..) en dan een kwartiertje iets anders doen, en dan weer aan de slag. Hoop dat het helpt.
Ik heb er nooit zoveel last van, en deze voel ik ook niet eens

Succes met je lessen voorbereiden, dat met die kookwekker klinkt wel als een slim plan

Ik ga ff internet bijlezen en een weblogje schrijven en dan maar eens een berg afwas wegwerken. Dat uitgebreide koken is best leuk, maar het zorgt wel voor een stuk meer afwas

En vanmiddag ff voor laarsjes met een platte hak kijken. Had pas nieuwe laarsjes, maar die zijn gesneuveld met dat fietsincident. En de enige schoenen met een platte hak die ik nu heb zijn tig aantal ballerina's ( heb iets van 7 paar geloof ik ), maar daar vind ik het nog een beetje te koud voor.
pi_57145508
oh ik heb 30-40-50 paar schoenen of zo don't be llike
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:00:09 #195
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57145537
Ik heb ook heel veel schoenen, maar geen enkele dichte platte schoen. Ik ben verslaafd aan hakken (goed voor m'n enkels )
pi_57145549
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 10:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh ik heb 30-40-50 paar schoenen of zo don't be llike
Ik heb ook iets van 30 paar totaal, schoenen kun je nooit genoeg hebben
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:01:29 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57145560
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 08:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Had. Nou ja, met als-je-weer-lief-bent-zou-het-weer-aan-kunnen. Zaterdag was ik ook met de date in a'dam en het was erg gezellig; iets dat ik nogal gemist had de laatste maanden. Geen stilvallende gesprekken enzo. Voel me er niet helemaal goed over, maar ik zie wel waar het toe leidt.
Mja, ik zou ook niet gaan zitten wachten tot het weer aan gaat, hoor. Als het uit is, is het uit en je moet je er dan ook niet schuldig over voelen dat je weer aan het daten bent geslagen.

Ik had vanochtend weer een supersaai college zeg, hoe bestaat het... Heb twee paar nieuwe oorbellen gekocht (waarvan eentje meteen 'stuk' op de grond viel (inmiddels gemaakt door Mark )) en ik ga zo lekker veel fietsen, want ik moet langs drie scholen verspreid door de hele stad. Morgenochtend of dodagochtend nog twee scholen en het zit er weer op . Hopelijk doen ze allemaal mee met mijn onderzoek. Duim voor me .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:03:58 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57145611
En jeetje, wat hebben jullie veel schoenen! .
Ik heb twee paar platte schoenen, één paar laarsjes, één paar open schoenen voor in de zomer, één paar sandalen en twee paar sportschoenen. Die platte schoenen draag ik zelden. Eigenlijk alleen als ik veel moet lopen. Zou aan één paar platte schoenen ook wel genoeg hebben eigenlijk, maar ik wil er nog wel een paar laarsjes / laarzen bij binnenkort.
Ik gooi ook regelmatig schoenen weg en dat doen jullie misschien weer niet. Ik loop namelijk heel vaak op dezelfde schoenen (mijn favoriete paar op dat moment) en ze slijten natuurlijk ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_57145666
Ik gooi ook wel eens schoenen weg hoor, als ik ze niet meer draag of als ze kapot zijn, maar dan koop ik er altijd wel weer een paar voor in de plaats

Ik heb zelfs een kledingrek gekocht voor mn kleren, zodat ik mn schoenen netjes kon opbergen in een kast, en ze niet allemaal door mn kamer heen slingerden

Heb verschillende planken voor ballerina's, laarzen met een hoge hak, laarzen met een laag hakje, zomerschoenen en slippers en op elke plank staan wel een stuk of 5-6 paar
pi_57145782
Bij mij valt het dan ook nog wel mee eigenlijk als ik het zo lees, maar ben wat minder hakkerig:
3 paar gympjes, 1x vans, lage enkellaarsjes, nog laarsjes maar dan wat hogere schacht (en behoorlijke hak), 1x pumps, 3 paar ballerina's.
Voor meer heb ik geen plek en op zich is het ook wel in overeenstemming met m'n kleding(kast) zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')