SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er liggen ook nog schoenen bij mijn vriend, dus 't zou nog wat meer kunnen zijn
Qua conditie: ik fiets elke dag wel iets van 40 min. ofzo. Qua gewicht hoef ik niet eens per se iets kwijt, maar m'n buik moet gewoon platter en strakker
[ Bericht 6% gewijzigd door Ewelina op 04-03-2008 11:47:35 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Wij zijn dan ook maar arme studentjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:25 schreef Alcarin het volgende:
Wat hebben jullie veel schoenen! Ik heb maar 2 paar![]()
1 paar zeer comfortabele schoenen die zo lelijk zijn dat het leuk is, voor shoppen/wandelen enzo (mags)
1 paar laarzen met hooooge hak die ook heerlijk lopen, en ook nog mooi zijn, voor alle andere gelegenheden.
Ik moet alleen nog een paar gympies, want die laarzen zijn een beetje warm in de zomer en mijn vorige paar is versleten.
Kwestie van prioriteiten, hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Wij zijn dan ook maar arme studentjes.
De anderen ook, maar goed
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook maar arme studentjes.
De anderen ook, maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG, ik voel me net Imelda!
[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 04-03-2008 11:52:14 ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
Als ik alles meetel, dus ook schoenen die ik nooit aan heb en slippers en sloffen en kaplaarzen dan kom ik wel aan de 60 paar denk ik. Schoenen die ik zelden tot vaak draag, uit m'n hoofd, dus het kan zijn dat ik nog wat vergeet:Heb je ook een bijpassend negligé bij de muiltjes met donsje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG, ik voel me net Imelda!
Ik kreeg overigens van mijn collega's al de bijnaam Imelda toen ik vertelde dat ik 25 paar schoenen had ofzo. Maar dat is dan wel inclusief 6 paar espadrilles en 5 paar teenslippers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je ook een bijpassend negligé bij de muiltjes met donsje?
Lingerie, dat is nog een andere verslaving van me, pas voor 350 euro aan 10 nieuwe setjes gekocht, omdat mn cupmaat veranderd wasquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:50 schreef Ewelina het volgende:
Och.... heel veel vrouwen zijn gek op schoenen hoor
Overigens is mijn echte verslaving lingerie. Ik heb echt super veel setjes (rond de 50). Zoveel zelfs dat ik vrij bewust geen lingeriewinkel meer inga.
Tering! Ik dacht dat ik veel geld had uitgegeven aan kleding de laatste maanden!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lingerie, dat is nog een andere verslaving van me, pas voor 350 euro aan 10 nieuwe setjes gekocht, omdat mn cupmaat veranderd wasIk ben wel echt koopverslaafd
Maar ik koop liever 5 paar ballerina's voor 100 euro, dan 1 paar voor 100 euro. Als ik wat koop, is het meestal niet duur, ik hou echt van de uitverkoop
Zo maar eens eten, denk dat het tosti's worden
Precies!! (hoewel ik er eerlijkheidshalve bij moet zeggen dat ik behalve de muiltjes geen andere schoenen achterover heb gedruktquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:14 schreef Ewelina het volgende:
Ben jij stylist geweest?Dan is je schoenencollectie al verantwoord
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is grappig dat je dat vraagt, want die muiltjes heb ik overgehouden van de tijd dat ik nog styliste was en de actrice die die muiltjes droeg had daar idd een doorzichtig négligé bij aan![]()
Ikzelf, however, ben niet in het bezit zulks een gewaad
35 euro voor een setje vind ik heel goedkoopquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lingerie, dat is nog een andere verslaving van me, pas voor 350 euro aan 10 nieuwe setjes gekocht, omdat mn cupmaat veranderd wasIk ben wel echt koopverslaafd
Maar ik koop liever 5 paar ballerina's voor 100 euro, dan 1 paar voor 100 euro. Als ik wat koop, is het meestal niet duur, ik hou echt van de uitverkoop
Zo maar eens eten, denk dat het tosti's worden
Er is idd een schip met geld binnengevaren jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tering! Ik dacht dat ik veel geld had uitgegeven aan kleding de laatste maanden!
Is er een schip met geld binnen gevaren bij je ofzo? Ik neem tenminste aan dat de studiefinanciering niet echt voorziet in een dergelijk uitgavenpatroon!
Hoe is het met je darmen/blaasproblemen?
Ik geloof dat Halina Reijn ze aan had in Luifel en Luifel, die politieserie op SBS6.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Dat negligé hoort er gewoon bij.
Voor welke serie/film is dat outfitje gebruikt dan?
In Azie kun jij je trouwens helemaal suf shopen aan schoenen.Daar hebben de meeste vrouwen ook nogal kleine voeten. Ik kon er amper wat kopen met mijn bescheiden maat 39 iig.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
35 euro voor een setje vind ik heel goedkoop
Bij mij is de bh alleen al duurder
Overigens is dat wel het enige wat echt duur is, wat ik regelmatig koop. 2 galajurken waren flink aan de prijs, de 3e en 4e niet.
Koopverslaafd.. tja, ik winkel bijzonder graag. Koop alleen niet zo heel veel, omdat ik heel kritisch ben.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
Als ik alles meetel, dus ook schoenen die ik nooit aan heb en slippers en sloffen en kaplaarzen dan kom ik wel aan de 60 paar denk ik. Schoenen die ik zelden tot vaak draag, uit m'n hoofd, dus het kan zijn dat ik nog wat vergeet:Ik word Imelda Marcos genoemd door vrienden van m'n oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG, ik voel me net Imelda!![]()
Tja, bij de Livera begint het bij omvang 70, da's voor mij vaak te groot. Ben dus gedwongen bij de duurdere lingeriezaak te winkelenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
35 euro voor een setje is idd niet duur, maar koop het dan ook gewoon bij de Livera. BH meestal rond de 15-20 euro en dan nog 1 string en 1 boxer erbij, totaal 10-15 euro
Galajurken heb ik niet, ik heb toch nooit gala's. Ik heb wel twee zomerjurkjes, maar die komen ook gewoon bij de Livera vandaan ( ze kunnen ook voor nachtkleding door, maar zijn ook prima als zomerjurkjes te dragen) Maar verder ben ik vooral van de rokjes en de shirtjes. Heb iets van 10 rokjes en 50+ shirtjes
Moet zowat een nieuw kledingrek kopen, omdat deze aardig vol begint te raken
Maar winterkleren heb ik dan weer heel weinig, pas 2 broeken gekocht, en nu heb ik er 3 ofzo
En 2 truien, meer niet, ik hou niet van winter
Kleine voetjes, daar ben ik in bezit van, ik heb maar maat 36 nl. Heel soms maat 37, als ze klein uitvallen.
Tof is dat he, als mensen je net kennen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef freecell het volgende:
Gisteren kreeg ik onbedoeld een heel tof compliment![]()
Mijn nieuwe leidinggevende (die ik dus nog niet kende voor gisteren) maakte een grap over mijn bolle buik en dat je die al zo goeed kan zien met 12 weken en toen zei ze:
" Jamaar als ik jou zo bekijk, je rug en schouders en benen, ben je van nature ook best wel tenger, dan zie je het ook eerder!"
Ik![]()
Had ze vast niet gezegd toen ik nog meer dan 90 KG was
Wel raar om jezelf te horen beschrijven als tenger, terwijl je jezelf ziet als net iets te mollig.
wat heb jij veel schoenenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:
En jeetje, wat hebben jullie veel schoenen!.
Ik heb twee paar platte schoenen, één paar laarsjes, één paar open schoenen voor in de zomer, één paar sandalen en twee paar sportschoenen. Die platte schoenen draag ik zelden. Eigenlijk alleen als ik veel moet lopen. Zou aan één paar platte schoenen ook wel genoeg hebben eigenlijk, maar ik wil er nog wel een paar laarsjes / laarzen bij binnenkort.
Ik gooi ook regelmatig schoenen weg en dat doen jullie misschien weer niet. Ik loop namelijk heel vaak op dezelfde schoenen (mijn favoriete paar op dat moment) en ze slijten natuurlijk ook.
Dat lijkt me wel stoerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:57 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zojuist de sportschool gebeld... vanaf donderdag kan ik beginnen met pole fitness!10 lessen op donderdagavond
Heb er zin in!
Van wat ik heb gelezen is het een complete workoutquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel stoermaar volgens mij moet je dan wel sterk in je armen zijn
Ik zat er 2 jaar ofzo naar te kijken en toen besloot ik dat ik het maar gewoon eens moest gaan DOENquote:Pole fitness® is een zeer complete nieuwe fitness workout,. waarbij technieken uit het traditionele paaldansen worden gecombineerd met Gogo-aerobics, gogo dansen in aerobics stijl.
Samen zorgt dit voor een high impact workout, die in groepslessen wordt gegeven in sportscholen in heel Nederland. Het programma scoort erg goed op kracht, cardio-vasculair-, en krachtuithoudingsvermogen. Bovenop de voldoening die deze intensieve workout geeft, komt het plezier in het leren en beheersen van de technieken en Gogo-aerobics choreografieen..
Samen zorgt dit voor een high impact workout, die in groepslessen wordt gegeven in sportscholen in heel Nederland. Het programma scoort erg goed op kracht, cardio-vasculair-, en krachtuithoudingsvermogen. Bovenop de voldoening die deze intensieve workout geeft, komt het plezier in het leren en beheersen van de technieken en Gogo-aerobics choreografieen..
En nu moet je dit zien vast te houden, niet voor een paar maanden maar voor altijdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo blij dat ik niet ga eten als ik me kut voel.. al gebeurt het de laatste anderhalf jaar nauwelijks dat ik me wel eens kut voel...![]()
en de laatste tijd.. áls ik me al kut voel, dan ga ik hardlopen of sporten, en dan is 't ook wel weer overgisteren was het spinnen zo lekker om me af te reageren! Morgen mag ik weer, dat is wel heel fijn! En dan donderdag misschien in Nijmegen een rondje lopen
of even kijken of ik nog ergens aan een les mee kan doen.. heb namelijk alleen tot half 11 college, en dan de rest van de dag in Nijmegen voor een borrel en 's avonds zwemmen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahaha, nee, donderdag even shoppenquote:
Lange broek kan gewoon? Ik zie vaak zo'n korte broek waarbij halverwege dan alles uithangtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Whahaha, nee, donderdag even shoppen
Overigens zei de dame van de sportschool dat het gewone sportkleding moest zijn, sportbroek en t-shirt dus geen spannende toestanden
Oh laat maar zitten danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:34 schreef Ewelina het volgende:
Overigens blijven de kleren aanDaar heb je weer een andere cursus voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |