abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57128470
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:19 schreef Ewelina het volgende:
Jezus wat gaan jullie snel!

@Bagel: ik heb geen bril en 28 februari was ik niet bij college, maar op het strand.

Ik heb besloten om toch maar weer te gaan sporten. Nu nog bedenken wat...
:p ben ik er een keertje ben jij er niet! geen bril... dan vallen er al wat mensjes af! was je vandaag toevallig te laat en mocht je er niet meer in? (haha, ik geef t toe, heb geen flauw idee wie je bent!)

Ik wil ook wel een blokjesbuik... maar ga eerst maar eens voor n wat strakkere buik (die van mij is nog steeds niet geschikt voor foto´s online)

heb net wel weer hardgelopen, waarschijnlijk mn laatste training voor donderdag. Het ging best lekker, dus ik hoor t donderdag iig binnen de 40 minuten te kunnen doen. (moeten ook wel rare dingen gebeuren als dat niet lukt!)
pi_57128621
Whehe discussie over navels . Mijne is soms horizontaal en soms verticaal. Net waar mijn buik die dag zin in heeft, want het heeft niet altijd te maken met gewicht .

En de buik van die vrouw hoef ik niet, hou liever mijn eigen! Dat is me toch echt veel teveel spier, vind ik de mijne mooier . Béétje spier mag wel, dat het net helemaal strak is.

En ik heb paaseitjes. Had ik zin in. Net als in die chocolademilkshake die eigenlijk niet eens zo lekker was. Ik ben slecht. Ongesteldheid here I come .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 3 maart 2008 @ 16:00:08 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57128675
. Het sneeuwt. WTF .
We wonen in een raarrrrrrrr land! .
Niet meer actief op Fok!
pi_57128826
Dat hadden ze een week geleden al voorspeld hoor, dat er deze week sneeuw en hagel en andere winterse buien zouden vallen.

Ik heb lekker gerelaxed met een stapel tijdschriften. Nu beetje internetten en msnen en dan met koken beginnen
  maandag 3 maart 2008 @ 16:10:06 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57128867
Ik heb wel m'n zomerjas al aan . Straks maar weer m'n winterjas aan doen dan . Als ik nog naar buiten ga, that is, want het onweer hier nu ook. Als het straks keihard plenst en onweert etc ga ik niet meer weg . Mail ik de prof wel af.
Niet meer actief op Fok!
pi_57128981
Almere: wat wolkjes maar ook zon en blauwe stukken. Je gaat me niet vertellen dat het hier in Nederland gaat sneeuwen . Vorige week zou ik een moord begaan zijn om sneeuw te krijgen en kwam er regen, laat het dan nu gewoon echt Nederland zijn en hier keihard gaan regenen. Dat deed het vanmorgen ook namelijk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57129084
M'n eerste onderzoeksdag. Pff. Laborantmeneer is er niet, dus alleen artikelen gelezen eigenlijk. Vierkante ogen. En soort appelflap op en straks een borrelachtig iets.
Ohja en van de week had ik een chocoladereepachtig ding afgeslagen 'omdat ik een beetje oplet' in een zkh-zaal waar een pte. van 200 kg lag. Ik dacht er niet bij na, maar eigenlijk is het wel een beetje lomp.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57129177
Hier in Amsterdam (nog) lekker zonnig Ik moet nog boodschappen doen maar ik weet niet wat ik wil eten...ik heb ook niet echt kookboeken ofzo dus weet ff niet waar ik inspiratie vandaan moet halen. Alles wat ik nu kan bedenken heb ik geen trek in. Echt raar hoe eten me soms echt tegen staat. En vorige week had ik een recept van mijn vader maar dat was niet zo lekker Ik bel mn moeder straks wel ff ofzo
  maandag 3 maart 2008 @ 16:23:19 #134
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57129189
hier in drenthe (hoogeveen en emmen) heb ik vandaag al 3 hagelbuien gezien.....
dus niet zo mooi weer...

en veiligheidsspeldje, ik vind het niet zo lomp hoor. Ik heb ook wel eens pten van 180 kg en de meeste van die mensen hebben het er ook gewoon zelf aangegeten... dus waarom zou jij je schuldig moeten voelen omdat jij wil voorkomen dat je ooit zo wordt?

trouwens zou een mooie saaie boel worden als je je aan alle pten moet gaan aanpassen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57129206
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja en van de week had ik een chocoladereepachtig ding afgeslagen 'omdat ik een beetje oplet' in een zkh-zaal waar een pte. van 200 kg lag. Ik dacht er niet bij na, maar eigenlijk is het wel een beetje lomp.
haha dat zou ook wel wat voor mij zijn
pi_57129558
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maarr... zeg eerlijk... jullie zouden denk ik geen nee zeggen als dat lichaam je aan werd geboden.. Zo hoppa, dun zonder moeite.Dan maar een "lelijke" buik...
Nee, dat zou ik toch écht resoluut afwijzen.
Ik vind heel dun en slank vaak wel erg mooi, maar alles dat naar gespierdheid neigt vind ik écht bijzonder onaantrekkelijk. Platte buikjes zijn héél okee, en ik hou ook erg van mijn eigen platte buikje, maar zodra ik er ooit een blokje op zou zien verschijnen, dan kruip ik een maand lang met een emmer chocoladeijs op de bank!

Edit: Hehe, ik zie nu pas staan dat MoBLo in geval van blokjes aan de Cote d'Or zou gaan.
pi_57129595
Ontbijt: 2 geroosterde volkoren sn. brood met filet A. en sjalot.

Lunch: 2 sesamcrackers met zelfgemaakte kipsalade.

Recept kipsalade: restje koude kip (gaar!) klein snijden. Sjalotje of uitje klein snijden. 1 gegrilde paprika (met olie en knoflook van de AH excellent) uit laten lekken en fijn snijden. (je kan de paprika's ook zelf grillen, ontvellen en inmaken met olie en knoflook, maar daar had ik nu geen zin in en die paprika's uit pot van de Ah zijn sws een lekker en vrij mager tussendoortje (31 cal. per 100 gram). Koriander fijnhakken. Dit alles mengen met een sausje van 1 eetlepel halvanaise, mespunt sambal badjak, mespunt sambal manis, zout en scheutje Thaise chilisaus. Paar uur in de koelkast zetten zodat de smaken goed kunnen intrekken.
Lekker op een cracker, maar je kan d'r ook witlofbootjes mee vullen!

Voor vanavond weet ik het nog niet....

Voor de rest ben ik übersjacho want ik ging net kijken naar mijn houten vloer die ze gelegd hebben en werkelijk waar, álles ligt fout, schots en scheef en enorme kieren waar de plinten moeten komen (ze denken zeker dat ik een plint van 8 cm. breed wil, de idioten. Ik laat ze gewoon terugkomen en de boel herstellen. Maar ik baal als een stekker. Je moet ook echt overal bij blijven
  maandag 3 maart 2008 @ 16:42:46 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57129613
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Ik snap het niet?
Wat is pte?

Ik ga weer even naar de uni . Laters!!
Niet meer actief op Fok!
pi_57129630
Patiente!!
pi_57129789
Zo, ik zit lekker aan de ijsbergsla met tuinkers, tomaat, paprika, komkommer en het allerlekkerste van alles: Thousand Islands dressing Sinds ik in Amerika ben geweest, is dat DE sladressing voor mij, alleen hier in NL smaakt hij toch wat anders dan daar, maar hij blijft lekker ( moet er alleen niet teveel van nemen)
pi_57130035
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Hier in Amsterdam (nog) lekker zonnig Ik moet nog boodschappen doen maar ik weet niet wat ik wil eten...ik heb ook niet echt kookboeken ofzo dus weet ff niet waar ik inspiratie vandaan moet halen. Alles wat ik nu kan bedenken heb ik geen trek in. Echt raar hoe eten me soms echt tegen staat. En vorige week had ik een recept van mijn vader maar dat was niet zo lekker Ik bel mn moeder straks wel ff ofzo
Tip voor een volgende keer: Fok heeft ook een kookboek, in CUL, misschien staat daar iets tussen wat je lekker lijkt.
pi_57130048
Hihi, al die navels . Mijn navel is horizontaal in ieder geval, tenzij ik enorm m'n buik intrek en m'n adem inhou, dan komt hij in de buurt van verticaal.
Blokjesbuiken vind ik ook niet mooi, maar mijn buik mag wel een heel stuk minder blubberig..

Verder heb ik een prutdag, heb de hele dag al hoofdpijn en ibuprofen helpt niet, en een hoofdmassage door m'n vriend helpt ook niet . Even buiten wandelen hielp ook niet. Ik ga zo maar eens even liggen.

Heb sterk het idee dat het komt door mijn constante gepieker over m'n studie en het onderwijs. Ik zit echt zwaar in een is-dit-wel-wat-ik-wil-dip, maar ik heb daar natuurlijk helemaal niets aan, want ik hoef nog maar een half jaar en dan ben ik klaar. Even doorbijten dus, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat ik na de vakantie het onderwijs in wil. We zien het wel, maar ik baal er flink van. Want wat ik dan wel wil, dat weet ik ook niet .
pi_57130185
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Heb sterk het idee dat het komt door mijn constante gepieker over m'n studie en het onderwijs. Ik zit echt zwaar in een is-dit-wel-wat-ik-wil-dip, maar ik heb daar natuurlijk helemaal niets aan, want ik hoef nog maar een half jaar en dan ben ik klaar. Even doorbijten dus, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat ik na de vakantie het onderwijs in wil. We zien het wel, maar ik baal er flink van. Want wat ik dan wel wil, dat weet ik ook niet .
Nou ja, zolang je nog niet weet wat je wél wilt is het vaak verstandig om voor de zekerheid nog even op dezelfde voet door te gaan. Het is natuurlijk jammer dat je niet echt staat te springen om het onderwijs in te duiken, maar zolang je geen geweldig ander plan hebt kun je het in elk geval eens proberen straks. Zelfs als het je dan beroerd zou bevallen is dát in elk geval een leerzame ervaring en weet je het tenminste zeker.
Pfoe. Was ik maar al zo ver. Als het bij mij zo doorgaat duurt het nog een jaar of twaalf ik onderhand eens met een eerstegraads bevoegdheid voor een gezellig gymnasiumklasje Nederlands kan gaan geven.
Dus ga voort, en hou vol!
pi_57130283
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Hihi, al die navels . Mijn navel is horizontaal in ieder geval, tenzij ik enorm m'n buik intrek en m'n adem inhou, dan komt hij in de buurt van verticaal.
Blokjesbuiken vind ik ook niet mooi, maar mijn buik mag wel een heel stuk minder blubberig..

Verder heb ik een prutdag, heb de hele dag al hoofdpijn en ibuprofen helpt niet, en een hoofdmassage door m'n vriend helpt ook niet . Even buiten wandelen hielp ook niet. Ik ga zo maar eens even liggen.

gewoon volhouden, zeker als je nog maar een half jaar moet. En als je al deeltijd in t onderwijs werkt kun je toch ook nog voor iets anders (deeltijd)studeren? dan heb je best een lekker salaris lijkt me (iig beter dan t gemiddelde bijbaantje).
wel altijd klote dat soort dipjes, lukt t vaak ook helemaal niet om gemotiveerd te gaan leren enz... nou ja, sterkte!

hier staat vanavond andijvie stamppot op t menu, met een klein stukje nep-vlees.
pi_57130384
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:50 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik zit lekker aan de ijsbergsla met tuinkers, tomaat, paprika, komkommer en het allerlekkerste van alles: Thousand Islands dressing Sinds ik in Amerika ben geweest, is dat DE sladressing voor mij, alleen hier in NL smaakt hij toch wat anders dan daar, maar hij blijft lekker ( moet er alleen niet teveel van nemen)
Dat heb ik met honingmosterddressing! Als ik niet uitkijk gooi ik dat echt over ál mijn salades heen!
Ik vind het trouwens erg leuk om te lezen dat je nu zo enthousiast met eten bezig bent.

Ik heb zelf vandaag nog niet zo best gegeten, alleen een banaan, een paar volkoren bolletjes met één of andere vierkazensalade uit een plastic bakje. En een beschuitje met gestampte muisjes.
Ik ben gelukkig wél weer over mijn hevigste chocoladedrang heen, ondanks ongestedheid. Ik zit nu een halve kilo boven mijn streefgewicht, en hoewel 54 kilo doorgaans mijn 'plateau' is, vraag ik me af of ik daar nog echt onder ga schieten als ik zo fanatiek blijf hoepelen als ik nu doe.
Over hoepels gesproken, ik bel vanavond even met mijn instructrice, dus jullie kunnen vandaag of morgen een PMmetje van me verwachten met meer details.

Hm, zo maar eens koken. Ik en mijn lief hebben het de afgelopen dagen erg druk gehad, dus ik vind het fijn dat het nu weer even wat uitgebreider kan.
Als voorgerecht voor hem een zelfgemaakt champignonsoepje en voor mezelf een minisalade met geitenkaas en peer. (Ik lust geen champignons en hij geen geitenkaas, vandaar)
Als hoofdgerecht een kruidige risotto met bleekselderij en zalm.
Als toetje een beetje roomijs met boerenjongens!
En wegens dat toetje vanavond een uur hoepelen.

Oh, en MoBlo, als ik een tip mag geven.. Vervang de magere runderlappen bij je volgende stoofpot eens door gewone, doorregen runderlappen. Vééééél malser en lekkerder dan mager vlees.
Ik gruwel van alles waar na bereiding nog een vetrandje ofzo aanzit, maar daar heb je bij doorregen vlees in je stoofpot geen last van: het is vooral veel zachter en smakelijker.
pi_57130545
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:33 schreef Sylvana het volgende:
Dat vind ik dus echt zwaar lelijk, een blokjesbuik bij vrouwen...
Ook al zou je zo'n buik willen als vrouw zijnde, moet je bikkelhard voor trainen.
Vrouwen zijn vaak bang om gespierd te worden, maar zo simpel gaat dat niet ook al zou je het willen.
pi_57131115
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:20 schreef minilotje het volgende:

[..]

Dat heb ik met honingmosterddressing! Als ik niet uitkijk gooi ik dat echt over ál mijn salades heen!
Ik vind het trouwens erg leuk om te lezen dat je nu zo enthousiast met eten bezig bent.
Dat heb ik ook! Ik vervang de honing al vaak door zoetstof: iets minder lekker, maar nog steeds lekker en ik krijg minder suikers binnen!!
quote:
Oh, en MoBlo, als ik een tip mag geven.. Vervang de magere runderlappen bij je volgende stoofpot eens door gewone, doorregen runderlappen. Vééééél malser en lekkerder dan mager vlees.
Ik gruwel van alles waar na bereiding nog een vetrandje ofzo aanzit, maar daar heb je bij doorregen vlees in je stoofpot geen last van: het is vooral veel zachter en smakelijker.
Ik dacht dat ook al, maar ik denk dat ze magere heeft genomen, vanwege het slankheidsgehalte. Ik zelf vind rib- of sucadelappen ook het lekkerst en het is waar dat het vet eruit smelt, maar dat komt natuurlijk wel in de saus terecht........
  maandag 3 maart 2008 @ 18:17:47 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57131489
Nou, ik kom bij de prof vandaan en ik heb dus mijn scriptieresultaten geanalyseerd in SPSS. Helaas waren er géén effecten te vinden . Nu heb ik een beetje het gevoel dat ik alles voor niets heb gedaan, maar ja, ik heb wel tal van verklaringen voor het feit dat er geen effecten zijn gevonden, dus ga ik me daar maar op focussen. De prof vond het ook jammer, maar hij zei ook al: "Jij hebt het goed gedaan verder."
Dus helaas pindakaas. Ben er niet heel depri over, want ik kan tenminste suggesties doen voor vervolgonderzoek. Maar het is natuurlijk het leukst als je een bepaalde theorie kunt bevestigen dan wel ontkrachten . Volgende week ga ik alles uitschrijven, want deze week heb ik geen tijd.

Nu zit ik aan de worteltjes en straks even stofzuigen. Ga zo even een boterham smeren. Niks bijzonders qua eten vandaag.
Niet meer actief op Fok!
pi_57131683
Vandaag hutspot met runder hamburger op
En nu maar weer verde met huiswerk
pi_57131711
mn andijvie was lekker
ben mn WOW trian cdrom aan t installeren, maar t schiet maar niet op! (speel t bij mn vriendje wel eens en vind t wle leuk, dus heb nu n eigen cdrommetje gehad) Nu dus maar weer ff Fokken én gitaren (morgen les 2 en ik kan alles wat we moesten oefenen aardig spelen)

@ Viking: wat was ook alweer je theorie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')