:p ben ik er een keertje ben jij er niet! geen bril... dan vallen er al wat mensjes af! was je vandaag toevallig te laat en mocht je er niet meer in? (haha, ik geef t toe, heb geen flauw idee wie je bent!)quote:Op zondag 2 maart 2008 21:19 schreef Ewelina het volgende:
Jezus wat gaan jullie snel!
@Bagel: ik heb geen bril en 28 februari was ik niet bij college, maar op het strand.
Ik heb besloten om toch maar weer te gaan sporten. Nu nog bedenken wat...
haha dat zou ook wel wat voor mij zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja en van de week had ik een chocoladereepachtig ding afgeslagen 'omdat ik een beetje oplet' in een zkh-zaal waar een pte. van 200 kg lag. Ik dacht er niet bij na, maar eigenlijk is het wel een beetje lomp.
Nee, dat zou ik toch écht resoluut afwijzen.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maarr... zeg eerlijk... jullie zouden denk ik geen nee zeggen als dat lichaam je aan werd geboden.. Zo hoppa, dun zonder moeite.Dan maar een "lelijke" buik...
Ik snap het niet?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja en van de week had ik een chocoladereepachtig ding afgeslagen 'omdat ik een beetje oplet' in een zkh-zaal waar een pte. van 200 kg lag. Ik dacht er niet bij na, maar eigenlijk is het wel een beetje lomp.
Tip voor een volgende keer: Fok heeft ook een kookboek, in CUL, misschien staat daar iets tussen wat je lekker lijkt.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Hier in Amsterdam (nog) lekker zonnigIk moet nog boodschappen doen maar ik weet niet wat ik wil eten...ik heb ook niet echt kookboeken ofzo dus weet ff niet waar ik inspiratie vandaan moet halen. Alles wat ik nu kan bedenken heb ik geen trek in. Echt raar hoe eten me soms echt tegen staat. En vorige week had ik een recept van mijn vader maar dat was niet zo lekker
Ik bel mn moeder straks wel ff ofzo
Nou ja, zolang je nog niet weet wat je wél wilt is het vaak verstandig om voor de zekerheid nog even op dezelfde voet door te gaan. Het is natuurlijk jammer dat je niet echt staat te springen om het onderwijs in te duiken, maar zolang je geen geweldig ander plan hebt kun je het in elk geval eens proberen straks. Zelfs als het je dan beroerd zou bevallen is dát in elk geval een leerzame ervaring en weet je het tenminste zeker.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Heb sterk het idee dat het komt door mijn constante gepieker over m'n studie en het onderwijs. Ik zit echt zwaar in een is-dit-wel-wat-ik-wil-dip, maar ik heb daar natuurlijk helemaal niets aan, want ik hoef nog maar een half jaar en dan ben ik klaar. Even doorbijten dus, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat ik na de vakantie het onderwijs in wil. We zien het wel, maar ik baal er flink van. Want wat ik dan wel wil, dat weet ik ook niet.
gewoon volhouden, zeker als je nog maar een half jaar moet. En als je al deeltijd in t onderwijs werkt kun je toch ook nog voor iets anders (deeltijd)studeren? dan heb je best een lekker salaris lijkt me (iig beter dan t gemiddelde bijbaantje).quote:Op maandag 3 maart 2008 17:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Hihi, al die navels. Mijn navel is horizontaal in ieder geval, tenzij ik enorm m'n buik intrek en m'n adem inhou, dan komt hij in de buurt van verticaal.
Blokjesbuiken vind ik ook niet mooi, maar mijn buik mag wel een heel stuk minder blubberig..
Verder heb ik een prutdag, heb de hele dag al hoofdpijn en ibuprofen helpt niet, en een hoofdmassage door m'n vriend helpt ook niet. Even buiten wandelen hielp ook niet. Ik ga zo maar eens even liggen.
Heb sterk het idee dat het komt door mijn constante gepieker over m'n studie en het onderwijs. Ik zit echt zwaar in een is-dit-wel-wat-ik-wil-dip, maar ik heb daar natuurlijk helemaal niets aan, want ik hoef nog maar een half jaar en dan ben ik klaar. Even doorbijten dus, maar heel eerlijk gezegd denk ik niet dat ik na de vakantie het onderwijs in wil. We zien het wel, maar ik baal er flink van. Want wat ik dan wel wil, dat weet ik ook niet.
Dat heb ik met honingmosterddressing!quote:Op maandag 3 maart 2008 16:50 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik zit lekker aan de ijsbergsla met tuinkers, tomaat, paprika, komkommer en het allerlekkerste van alles: Thousand Islands dressing![]()
![]()
Sinds ik in Amerika ben geweest, is dat DE sladressing voor mij, alleen hier in NL smaakt hij toch wat anders dan daar, maar hij blijft lekker ( moet er alleen niet teveel van nemen)
Ook al zou je zo'n buik willen als vrouw zijnde, moet je bikkelhard voor trainen.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:33 schreef Sylvana het volgende:
Dat vind ik dus echt zwaar lelijk, een blokjesbuik bij vrouwen...
Dat heb ik ook! Ik vervang de honing al vaak door zoetstof: iets minder lekker, maar nog steeds lekker en ik krijg minder suikers binnen!!quote:Op maandag 3 maart 2008 17:20 schreef minilotje het volgende:
[..]
Dat heb ik met honingmosterddressing!Als ik niet uitkijk gooi ik dat echt over ál mijn salades heen!
![]()
Ik vind het trouwens erg leuk om te lezen dat je nu zo enthousiast met eten bezig bent.![]()
Ik dacht dat ook al, maar ik denk dat ze magere heeft genomen, vanwege het slankheidsgehalte. Ik zelf vind rib- of sucadelappen ook het lekkerst en het is waar dat het vet eruit smelt, maar dat komt natuurlijk wel in de saus terecht........quote:Oh, en MoBlo, als ik een tip mag geven.. Vervang de magere runderlappen bij je volgende stoofpot eens door gewone, doorregen runderlappen. Vééééél malser en lekkerder dan mager vlees.
Ik gruwel van alles waar na bereiding nog een vetrandje ofzo aanzit, maar daar heb je bij doorregen vlees in je stoofpot geen last van: het is vooral veel zachter en smakelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |