Ja graag! Ik kan het op zich ook wel uitvogelen aan de hand van je fotoserie, maar een recept is altijd makkelijker natuurlijk. Die stoofschotel stond in het Fok!Kookboek toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
@ Razz: ik kan morgen ofzo het recept wel even posten als je dat wilt? Al zal het 'ongeveer' zijn, want heb niet echt de verhoudingen aangehouden in de recepten die ik heb gebruikt
Tis een kwestie van gewenning. Iemand die altijd met aardappelschilmesjes snijdt, zal een blokkermes fijn vinden, terwijl iemand die met een set globals werkt niet zo blij wordt van een mes van 5,95.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snij eigenlijk alleen maar met dat sabatier diamond collection mes
de rest snijd echt kut..
Dat gaat lekkerquote:Op maandag 3 maart 2008 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben blij, want ik woog vanochtend ineens 75,5. Ik ben wel 10 keer op de weegschaal gaan staan, maar op één keer na gaf hij toch echt 75,5 aan, ook na het douchen
.
Ik heb een paar dagen niet op de weegschaal gestaan, maar ik had toch écht niet verwacht dat ik zou zijn afgevallen. Tenslotte heb ik vrijdag en zaterdag slecht gegeten (burrito's en pizza, al had ik toen de rest van de dag niet zo veel op). En mijn lichaam is ráár: een hele week gebeurt er niks en dan ineens patsboem ruim een halve kilo eraf in één nacht. Kennelijk verzamelt 'ie alles wat eraf moet in één plekje en stort 'ie de boel 1 keer per week leeg. Nou ja, ik ga updaten, maar ik verwacht niet dat ik morgen nog 75,5 ben. Maar alles onder de 76 is goed, want dan boek ik resultaat
. Al gaat het me vast niet lukken om voor vrijdag op of onder de 75 te zitten, maar dat is dan helaas pindakaas.
Vandaag drukke dag. Ik ben vorige week een beetje lui geweest en nu moet ik nog van alles doen voor ik om 14 uur naar de prof ga. Zo eerst even bammetjes met aardbei eten, pot thee erbij en dan ga ik aan de slag. Fijne dag allemaal
.
Edit: ik zit even mijn vooruitgang te bekijken en zoveel als ik nu weeg, woog ik 7 november ook (al was ik in juni al eens 73,8 kg). Daarna ben ik 2 kilo aangekomen en ik heb pas de laatste weken de guts gehad om die 2 kilo er eens af te werken.
Ik wilde me eigenlijk ook één keer per week gaan wegen, maar ik blijf het toch maar dagelijks doen.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat gaat lekkerik heb me vandaag niet gewogen
Oeh, dan mag je wel opschietenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Zow.. gewoon doorgeleefd, maar door ziekte wat minder gesporten wel stabiel gebleven op 79,3!!!!!
Dus deze week er weer flink tegenaan, ook met sporten, om het richting de 78 te krijgen..
7 april wil ik héél graag 75 wegen.. héél graag![]()
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 3 maart 2008 10:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
In 18 dagen 4 kg afvallen.. Zou het lukken?
Ja weet je wat het is, ik dacht wow ik ben dun en ging gelijk weer elke dag koekjes eten en niet sporten. Dat werkt niet..quote:Op maandag 3 maart 2008 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Maar áls het lukt, vind ik het knap. MoBlo is in korte tijd al 8 kilo afgevallen, maar helaas heb ik zelf gemerkt dat het niet voortdurend zo hard blijft gaan. We zullen zien
.
Bij mij ging het echt van: Nou, ik val best makkelijk af en als ik aankom, ben ik het ook in no time weer kwijt.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is, ik dacht wow ik ben dun en ging gelijk weer elke dag koekjes eten en niet sporten. Dat werkt niet..
Dus nu weer netjes blijven sporten en geen koekjes meer.. Nooit meer![]()
M'n mama wil 10kg afvallen (BMI van 26-28 oid) en eet geen koekjes meer
dus als ik aardig ben steun ik haar en doe ik mee
Als ik vorig jaar patat at, dan bestelde ik alleen patat en een kroket en deed ik er thuis friteslijn oid bij. Was idd een stuk beter en we hebben ook een goede patatboer (die bakt de frites in minder ongezond vet).quote:Op maandag 3 maart 2008 10:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Patat is niet zo slecht tochgewoon aardappels met olijfolie
![]()
suiker.. dat is pas slecht
Bij mij is het precies andersom. 2 maanden gestopt met sporten en elke dag niet om mijn voeding gelet, resultaat 8 kilo kwijt. Nu weer begonnen met sporten voor 3 weken en gelijk 4kg aangekomenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
1 maandje niet opletten en meteen 1.2 kg aankomen.. pff![]()
als ik onder de 60 kg weeg ga ik ook iets leuks kopen/doen
als 1-2 kg haalbaar is per week, zou ik in theorie voor de lente 4 kg kunnen afvallen right![]()
Ik heb net zo'n navel als jij dan, een horizontaal gleufje.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Hoe is het met jullie navels gesteld?
Paint dus:
[ afbeelding ]
Rechts is dus mijn navel.
Ik heb dus echt een soort gleufje.
Ik vind hem lelijk! Ik wil ook een verticale navelquote:Op maandag 3 maart 2008 10:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben er uitTussen de middag ga ik zelf een komkommersalade maken en vanavond wordt het de hete kip uit het Fok! Kookboek ( dingen uit Wanneé en Jamie maak ik wel als Peter er is)
[..]
Ik heb net zo'n navel als jij dan, een horizontaal gleufje.
Maar volgens mij is er geen verband tussen je buik en je navel, want Peter heeft ondergewicht en hij heeft ook geen verticale navel.
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
een discussie over navels![]()
mijn ochtend is weer goed![]()
Ach joh beter een gleufje dan zo'n uitstekende navelquote:Op maandag 3 maart 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nou en toch baal ik van m'n navel.
Normaal zit ik daar niet maar vanmorgen toevallig welquote:Op maandag 3 maart 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
@Miss_S: zit jij in dat gebouw van de HAN met dat lelijke chinese daktorentje?
Ben er vanochtend weer 's langs gefiest en heb eens gekeken wat daar in dat gebouw te doen was (stond op het bord bij de ingang): oa. Gedrag en Maatschappij, dus ik dacht: daar zit MIss_S vast!
Om half 11 liep ik daar net naar buitenquote:Op maandag 3 maart 2008 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben daar rond half 11 langsgefietstheb verder niet gekeken of ik je zag (beetje raar als ik niet zeker weet of je daar ook zit)
En ik weet ook niet hoe je auto eruit ziet, dus dat schiet ook niet op
Maar als je maar anderhalf uur les had, en de lessen op de HAN beginnen om 08.45, dan was je misschien net weg!
Zo, op de valreep mijn opdracht af voor straks.. nu kan ik nog even een half uurtje rustig aan doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |