abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57111973
Malibu
Net de verjaardag van mijn moeder gehad, wel gewoon gebak op en paaseitjes maar wel minder alcohol gedronken dan dat ik normaal zou doen
Nu dus 1 glaasje Malibu
pi_57112051
Nou, mijn punt is dus dat mijn blokker mes even goed is als mijn dure messen. Maar misschien heb ik een toevalstreffer. Ik heb er nu nog 1 gekocht, nog niet geprobeerd, tho, maar als dat ook een goed mes ben ik om
pi_57112108
@ Razz: ik kan morgen ofzo het recept wel even posten als je dat wilt? Al zal het 'ongeveer' zijn, want heb niet echt de verhoudingen aangehouden in de recepten die ik heb gebruikt
Ja doei.
pi_57112237
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
@ Razz: ik kan morgen ofzo het recept wel even posten als je dat wilt? Al zal het 'ongeveer' zijn, want heb niet echt de verhoudingen aangehouden in de recepten die ik heb gebruikt
Ja graag! Ik kan het op zich ook wel uitvogelen aan de hand van je fotoserie, maar een recept is altijd makkelijker natuurlijk. Die stoofschotel stond in het Fok!Kookboek toch?
  zondag 2 maart 2008 @ 21:19:05 #55
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57113229
Jezus wat gaan jullie snel!

@Bagel: ik heb geen bril en 28 februari was ik niet bij college, maar op het strand.

Ik heb besloten om toch maar weer te gaan sporten. Nu nog bedenken wat...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57113525
Vanavond vroeg naar bed, weet niet hoe het komt maar ben echt moe
en morgen weer om 7 uur op voor 1,5 uur college....

Morgen ook weer fitness
  zondag 2 maart 2008 @ 21:36:47 #57
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57113643
Een collega van me is nu een half jaartje weg naar Frankrijk om stage te lopen en dat hebben we de afgelopen week even gevierd vandaag ook nog eens patat gehad dus er zal wel wat bij zitten... het voordeel van dat hij weg is, is dat het stappen een stuk rustiger wordt
Morgen weer naar zo'n studiekeuzeding... vorige keer allemaal dingen gemaakt en morgen daar uitslagen van en een verder gesprek. Ook weer hardlopen en normaal doen dunkt mij
Bernie en ik zijn tof.
pi_57115121
en ook hier even een last minute spam:

FOK!Idols: De kandidaten!

stem op mij
Ja doei.
pi_57116640
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik snij eigenlijk alleen maar met dat sabatier diamond collection mes
de rest snijd echt kut..
Tis een kwestie van gewenning. Iemand die altijd met aardappelschilmesjes snijdt, zal een blokkermes fijn vinden, terwijl iemand die met een set globals werkt niet zo blij wordt van een mes van 5,95.

Ik heb ook een tijdje zo'n Blokkermes gehad en vond het toen wel gaan (wordt wel snel bot tho). Maar een setje Zwilling 4**** is toch net ietsie beter
Het blokkermes gebruik ik nu voor kloteklusjes als pompoenen slachten.
pi_57119536
Goedemorgen allemaal
Net weer de dag begonnen met Special K met rode vruchten en halfvolle melk, daarna een peer
Nu 1,5 uur naar school dus neem ik alleen een appel mee naar school
pi_57119681
Goodmorning
2 crackers met hagelslag... en zo nog maar ff wat yoghurt anders ga ik van m'n stokje
pi_57119818
Goedemorgen
hier ontbijt met een staeltje knackerbrot en thee
Zometeen werken. Wel zin in vandaag
  maandag 3 maart 2008 @ 08:25:12 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57119915
Goedemorgen .

Ik ben blij, want ik woog vanochtend ineens 75,5 . Ik ben wel 10 keer op de weegschaal gaan staan, maar op één keer na gaf hij toch echt 75,5 aan, ook na het douchen .
Ik heb een paar dagen niet op de weegschaal gestaan, maar ik had toch écht niet verwacht dat ik zou zijn afgevallen. Tenslotte heb ik vrijdag en zaterdag slecht gegeten (burrito's en pizza, al had ik toen de rest van de dag niet zo veel op). En mijn lichaam is ráár: een hele week gebeurt er niks en dan ineens patsboem ruim een halve kilo eraf in één nacht. Kennelijk verzamelt 'ie alles wat eraf moet in één plekje en stort 'ie de boel 1 keer per week leeg . Nou ja, ik ga updaten, maar ik verwacht niet dat ik morgen nog 75,5 ben. Maar alles onder de 76 is goed, want dan boek ik resultaat . Al gaat het me vast niet lukken om voor vrijdag op of onder de 75 te zitten, maar dat is dan helaas pindakaas.

Vandaag drukke dag. Ik ben vorige week een beetje lui geweest en nu moet ik nog van alles doen voor ik om 14 uur naar de prof ga. Zo eerst even bammetjes met aardbei eten, pot thee erbij en dan ga ik aan de slag . Fijne dag allemaal .

Edit: ik zit even mijn vooruitgang te bekijken en zoveel als ik nu weeg, woog ik 7 november ook (al was ik in juni al eens 73,8 kg). Daarna ben ik 2 kilo aangekomen en ik heb pas de laatste weken de guts gehad om die 2 kilo er eens af te werken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57120084
Goedemorgen iedereen ik was extra vroeg opgestaan, dus heb al een heleboel nuttige dingen gedaan. Niets voor mij, maar als de kat je de hele nacht wakker staat te miauwen dan denk je op een gegeven moment ook "laat maar, ik ga er wel uit" . En dan zo'n vriend hebben die er gewoon doorheen slaapt, grmbl.

Maar anyhoo, net lekker ontbeten met een minneola, een banaan en een geroosterd broodje met kipfilet en komkommer. Nu een grote mok thee en dan zometeen naar de Uni toe. Ik heb weer eens college, dat is ook lang geleden . Helemaal geen zin in ook, maar goed.

Vamorgen stond de weegschaal gelukkig nogsteeds op 74,5. Ik ga deze week weer extra m'n best doen, heb het zo druk dat ik volgens mij helemaal geen tijd heb om te eten .
pi_57120098
quote:
Op maandag 3 maart 2008 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Ik ben blij, want ik woog vanochtend ineens 75,5 . Ik ben wel 10 keer op de weegschaal gaan staan, maar op één keer na gaf hij toch echt 75,5 aan, ook na het douchen .
Ik heb een paar dagen niet op de weegschaal gestaan, maar ik had toch écht niet verwacht dat ik zou zijn afgevallen. Tenslotte heb ik vrijdag en zaterdag slecht gegeten (burrito's en pizza, al had ik toen de rest van de dag niet zo veel op). En mijn lichaam is ráár: een hele week gebeurt er niks en dan ineens patsboem ruim een halve kilo eraf in één nacht. Kennelijk verzamelt 'ie alles wat eraf moet in één plekje en stort 'ie de boel 1 keer per week leeg . Nou ja, ik ga updaten, maar ik verwacht niet dat ik morgen nog 75,5 ben. Maar alles onder de 76 is goed, want dan boek ik resultaat . Al gaat het me vast niet lukken om voor vrijdag op of onder de 75 te zitten, maar dat is dan helaas pindakaas.

Vandaag drukke dag. Ik ben vorige week een beetje lui geweest en nu moet ik nog van alles doen voor ik om 14 uur naar de prof ga. Zo eerst even bammetjes met aardbei eten, pot thee erbij en dan ga ik aan de slag . Fijne dag allemaal .

Edit: ik zit even mijn vooruitgang te bekijken en zoveel als ik nu weeg, woog ik 7 november ook (al was ik in juni al eens 73,8 kg). Daarna ben ik 2 kilo aangekomen en ik heb pas de laatste weken de guts gehad om die 2 kilo er eens af te werken .
Dat gaat lekker ik heb me vandaag niet gewogen
  maandag 3 maart 2008 @ 08:49:12 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57120142
quote:
Op maandag 3 maart 2008 08:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat gaat lekker ik heb me vandaag niet gewogen
Ik wilde me eigenlijk ook één keer per week gaan wegen, maar ik blijf het toch maar dagelijks doen.
Want als je je één keer per week weegt, is het toch een momentopname. Stel je voor dat je de hele week gezond hebt gegeten, op 1 dag na en de dag nadat je ongezond hebt gegeten is je vaste weegmoment. Dan denk je dat je veel zwaarder bent dan je in feite bent, want de volgende dag is een flink deel er alweer af. Dan krijg je een vertekend beeld .
Niet meer actief op Fok!
pi_57120487
Goeiemorgen

Ik heb er al een bezoekje aan de huisarts opzitten, en mn enkel is nu officieel beter verklaard Dat had ik gisteren zelf al gedaan, aangezien ik toen al pijnloos erop kon lopen, maar zij vond het er ook goed uitzien Ik wacht nog wel een weekje met zwemmen, omdat je met die groepslessen wel veel moet springen enzo, en woensdag kan ik sowieso al niet gaan, omdat ik dan weer een laxeerdag heb.

De weegschaal gaf 61.6 aan, dus zoveel schade heeft dat weekje niks doen niet aangericht

Zo maar eens zoeken naar recepten voor een lekkere lunch en avondeten voor vandaag
pi_57120540
Zow.. gewoon doorgeleefd, maar door ziekte wat minder gesport en wel stabiel gebleven op 79,3!!!!!

Dus deze week er weer flink tegenaan, ook met sporten, om het richting de 78 te krijgen..

7 april wil ik héél graag 75 wegen.. héél graag
Ja doei.
pi_57120567
Hoezo op 7 april?

Net mailtje van reisorganisatie gehad dat heenreis alleen nog met toeslag van 43 euro p.p te boeken is en terugreis niet om 18.25 uur kan, maar wel om 19.25 uur, dus dan moet dat maar. Alleen even kijken hoe we dan 's nachts thuis komen, want ben bang dat we dan wel de laatste trein gaan missen. Maar goed, misschien dat Peters vader ons wil ophalen ofzo
pi_57120576
dan ben ik jarig, en word ik alweer 23

en ik heb met mezelf afgesproken: 75 op mijn verjaardag is een verjaardagscadeau van mezelf: een leren motorpak
Ja doei.
pi_57120593
aha op die manier
  maandag 3 maart 2008 @ 09:31:15 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57120724
quote:
Op maandag 3 maart 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Zow.. gewoon doorgeleefd, maar door ziekte wat minder gesport en wel stabiel gebleven op 79,3!!!!!

Dus deze week er weer flink tegenaan, ook met sporten, om het richting de 78 te krijgen..

7 april wil ik héél graag 75 wegen.. héél graag
Oeh, dan mag je wel opschieten . Wel een leuk idee, though . Jezelf belonen als je een bepaald gewicht hebt behaald. Ik moet eigenlijk ook maar iets bedenken... .
Ik ga trouwens geen deadlines meer stellen, zeker geen krappe deadlines, want dat loopt toch maar op een teleurstelling uit. Ik hoop deze zomer op of dichtbij de 70 te zitten, maar of het gaat lukken, geen idee . Vorige zomer ging het fout, omdat ik overmoedig werd en dat laat ik me deze zomer niet weer gebeuren.
Niet meer actief op Fok!
pi_57120787
wil mezelf eigenlijk al een cadeautje geven omdat ik onder de 80 ben, voor het eerst in 4 jaar

maar, vind 75 mijn eerste streven, dus dan pas
Ja doei.
pi_57121375
In 18 dagen 4 kg afvallen.. Zou het lukken ?
  maandag 3 maart 2008 @ 10:11:22 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57121427
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
In 18 dagen 4 kg afvallen.. Zou het lukken ?
Ik betwijfel het .
Maar áls het lukt, vind ik het knap. MoBlo is in korte tijd al 8 kilo afgevallen, maar helaas heb ik zelf gemerkt dat het niet voortdurend zo hard blijft gaan . We zullen zien .
Niet meer actief op Fok!
pi_57121449
1 maandje niet opletten en meteen 1.2 kg aankomen.. pff
als ik onder de 60 kg weeg ga ik ook iets leuks kopen/doen

als 1-2 kg haalbaar is per week, zou ik in theorie voor de lente 4 kg kunnen afvallen right
pi_57121496
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik betwijfel het .
Maar áls het lukt, vind ik het knap. MoBlo is in korte tijd al 8 kilo afgevallen, maar helaas heb ik zelf gemerkt dat het niet voortdurend zo hard blijft gaan . We zullen zien .
Ja weet je wat het is, ik dacht wow ik ben dun en ging gelijk weer elke dag koekjes eten en niet sporten. Dat werkt niet..
Dus nu weer netjes blijven sporten en geen koekjes meer.. Nooit meer
M'n mama wil 10kg afvallen (BMI van 26-28 oid) en eet geen koekjes meer
dus als ik aardig ben steun ik haar en doe ik mee
  maandag 3 maart 2008 @ 10:26:38 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57121702
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja weet je wat het is, ik dacht wow ik ben dun en ging gelijk weer elke dag koekjes eten en niet sporten. Dat werkt niet..
Dus nu weer netjes blijven sporten en geen koekjes meer.. Nooit meer
M'n mama wil 10kg afvallen (BMI van 26-28 oid) en eet geen koekjes meer
dus als ik aardig ben steun ik haar en doe ik mee
Bij mij ging het echt van: Nou, ik val best makkelijk af en als ik aankom, ben ik het ook in no time weer kwijt.
Nou, dat kun je 1 of 2 keer doen, maar als je blijft vreten, ben je het niet zomaar weer kwijt natuurlijk . Ik heb het momenteel wel even gehad met slecht voedsel en ik vind het eigenlijk gewoon superslecht van mezelf dat ik mijn mooie, gezonde, sterke lijf volstop met die bagger.
Zoiets moet ik even op een papiertje krabbelen en op een zichtbare plek hangen. Dan bedenk ik me wel 2 keer voor ik weer patat ga eten oid .

Mijn overgewicht komt momenteel uitsluitend doordat ik te vaak patat eet 's avonds. Als ik dat niet meer zou doen, zou ik in no time een slanke den zijn, want ik eet nooit chips, zoutjes, worst, kaas e.d. (alleen op verjaardagsfeestjes) en ik ben ook totaal geen zoetekauw. Daar heb ik echt geluk mee gehad . Dus als ik nu eens elke avond braaf gezond ga koken (en die enkele keer dat ik niet kook een bammetje smeer ipv friet te halen) en zorg dat ik voldoende vocht binnen krijg en voldoende groente, dan komt het allemaal echt wel goed . Ik ben nu al heel blij met mezelf. Als ik in de spiegel kijk, zie ik gewoon iemand die er supergoed uit ziet. Ik ben nog niet helemaal tevreden over mijn naakte ik, maar ook dat komt vanzelf wel . En dan te bedenken dat ik vorig jaar rond deze tijd nog superdepressief werd van mezelf .
Niet meer actief op Fok!
pi_57121733
Patat is niet zo slecht toch gewoon aardappels met olijfolie
suiker.. dat is pas slecht
  maandag 3 maart 2008 @ 10:30:58 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57121768
Ik was vorig jaar in deze periode heel serieus bezig. At wel elke week 1 keer patat, maar verder heel gezond gegeten, niet gesnoept oid en toen viel ik dus tussen januari en de zomer 12 kilo af. In de zomer ging het fout. Vaak weggeweest, je hebt een vakantiegevoel en neemt dus vaker een ijsje e.d. en het aanbod aan zomerfruit viel tegen afgelopen zomer. Hopelijk is dat deze zomer beter .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 3 maart 2008 @ 10:32:11 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57121790
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Patat is niet zo slecht toch gewoon aardappels met olijfolie
suiker.. dat is pas slecht
Als ik vorig jaar patat at, dan bestelde ik alleen patat en een kroket en deed ik er thuis friteslijn oid bij. Was idd een stuk beter en we hebben ook een goede patatboer (die bakt de frites in minder ongezond vet).
Als ik nu patat bestel zit ik weer aan de patat oorlog met een kroket en een frikandel en soms nog ijs toe ook. Ik kan echt geen maat houden hè. Het is voor mij of helemaal geen patat of alles erop en eraan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57121866
Morgen dames! (en die enkele verdwaalde heer!)

Ik heb helaas naar boven moeten updaten, zit weer op de 64 en nu al een paar dagen, dus het zal wel zo zijn.......(afgelopen week minder gesport en raar gegeten, dus dan hoef je geen rocket-science geleerde te zijn om te snappen dat het klopt ) Maar deze week ga ik er weer fris en monter tegenaan. Ik heb geen griep gekregen dus m'n afweermechanisme heeft gewonnen! Dat op zich is al een hele verbetering ten opzichte van een tijd geleden, toen pikte ik echt ieder virusje op, maar heb het idee dat door gezond eten/meer bewegen ik ook echt minder vaak ziek ben!

Ik ga zo maar eens boodschappen doen en allemaal lekkere en gezonde dingen halen.

En de zon schijnt
pi_57121880
Goeiemorgen

Gister als 'lunch' ook patat met anderhalve kroket gegeten Ik had er zo'n zin in, en ik eet nooit patat dus het mocht een keer van mezelf. Net ontbeten met muesli met stukjes fruit en melk...en vakantie is voorbij dus zometeen weer naar school
  maandag 3 maart 2008 @ 10:42:43 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57121988
En dan nog even één ding voor ik weer serieus aan de studie ga .
Ik wil binnenkort even een buikfoto maken. Durfde ik eerder nog niet aan, maar nu wel . Heb helaas geen voorfoto's, maar goed.
Ik dacht overigens altijd dat slanke mensen een verticale navel hebben (ik zal hem hieronder even painten ) en dat je buik pas echt goed was als je een verticale navel had, maar ik zie op tv (bij De Afvallers bijv) ook gewoon dikke mensen met een echte zichtbare navel, dus er is kennelijk geen verband tussen navel en buik? Wel jammer, want dat betekent dan dat ik waarschijnlijk ook nooit een verticale navel zal krijgen. Zag vorige week bij Say no to the knife een meisje dat precies zo'n navel had als ik. Zij wilde liposuctie doen, maar de plastisch chirurg zei dat dat bij haar niet zoveel zou uithalen, omdat zij altijd een 'portemonnee' zou blijven oid.
Hoe is het met jullie navels gesteld?

Paint dus:

Rechts is dus mijn navel.
Ik heb dus echt een soort gleufje .
Niet meer actief op Fok!
pi_57122071
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
1 maandje niet opletten en meteen 1.2 kg aankomen.. pff
als ik onder de 60 kg weeg ga ik ook iets leuks kopen/doen

als 1-2 kg haalbaar is per week, zou ik in theorie voor de lente 4 kg kunnen afvallen right
Bij mij is het precies andersom. 2 maanden gestopt met sporten en elke dag niet om mijn voeding gelet, resultaat 8 kilo kwijt. Nu weer begonnen met sporten voor 3 weken en gelijk 4kg aangekomen

2kg afvallen per week is goed te doen, alleen zou je dan wel vol aan de slag moeten.
pi_57122119
Ik ben er uit Tussen de middag ga ik zelf een komkommersalade maken en vanavond wordt het de hete kip uit het Fok! Kookboek ( dingen uit Wanneé en Jamie maak ik wel als Peter er is)
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:

Hoe is het met jullie navels gesteld?

Paint dus:

[ afbeelding ]

Rechts is dus mijn navel.
Ik heb dus echt een soort gleufje .
Ik heb net zo'n navel als jij dan, een horizontaal gleufje.

Maar volgens mij is er geen verband tussen je buik en je navel, want Peter heeft ondergewicht en hij heeft ook geen verticale navel.
pi_57122147

Mijn navel is meer een rondje....
pi_57122150
18 dagen?

Het duurt toch nog, volgens mijn kalender, 35 dagen tot aan 7 april

dat is dus bijna 5 weken.. 4.3 kilo in 5 weken is haalbaar hoor niet dat ik me er voor uit zou hongeren, maar het is haalbaar met gewoon de weg afgaan die ik nu al 2 maanden doe
Ja doei.
pi_57122280
@Miss_S: zit jij in dat gebouw van de HAN met dat lelijke chinese daktorentje?

Ben er vanochtend weer 's langs gefiest en heb eens gekeken wat daar in dat gebouw te doen was (stond op het bord bij de ingang): oa. Gedrag en Maatschappij, dus ik dacht: daar zit MIss_S vast!

Stond in de rij voor de bus (shuttle) maar het was zó druk, dat ik naar de fietsenkelder ben gelopen en daar mijn fiets heb gepakt en lekker naar de uni ben gaan fietsen... lekker doorgetrapt om warm te worden, en was er nog eerder dan de eerste bus waar ik vast niet bij meegekund had
Ja doei.
  maandag 3 maart 2008 @ 11:05:32 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57122385
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben er uit Tussen de middag ga ik zelf een komkommersalade maken en vanavond wordt het de hete kip uit het Fok! Kookboek ( dingen uit Wanneé en Jamie maak ik wel als Peter er is)
[..]

Ik heb net zo'n navel als jij dan, een horizontaal gleufje.

Maar volgens mij is er geen verband tussen je buik en je navel, want Peter heeft ondergewicht en hij heeft ook geen verticale navel.
Ik vind hem lelijk! Ik wil ook een verticale navel .
Maar dat zit er blijkbaar niet in, want er hangt weinig vet meer overheen en toch heb ik nog een gleufje .
Niet meer actief op Fok!
pi_57122411
een discussie over navels

mijn ochtend is weer goed
Ja doei.
  maandag 3 maart 2008 @ 11:09:58 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57122451
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
een discussie over navels

mijn ochtend is weer goed
.
Nou en toch baal ik van m'n navel .

Ik denk dat PF in de war is met de lente. Die duurt nog 18 dagen. Ik moet vóór de lente wel op 75 kunnen komen (nog 0,5 kg te gaan en als ik 0,5 per week afval...), maar een BMI van 25 gaat voor die tijd niet lukken. Daarvoor moet ik op 73,8 zitten. Ach ja. Niet zeuren, ik val iig weer af .
Niet meer actief op Fok!
pi_57122613
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Nou en toch baal ik van m'n navel .
Ach joh beter een gleufje dan zo'n uitstekende navel
pi_57122750
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
@Miss_S: zit jij in dat gebouw van de HAN met dat lelijke chinese daktorentje?

Ben er vanochtend weer 's langs gefiest en heb eens gekeken wat daar in dat gebouw te doen was (stond op het bord bij de ingang): oa. Gedrag en Maatschappij, dus ik dacht: daar zit MIss_S vast!
Normaal zit ik daar niet maar vanmorgen toevallig wel
Niet mij niet gezien? of mijn auto die stond daar voor de deur geparkeerd
pi_57122814
ik ben daar rond half 11 langsgefietst heb verder niet gekeken of ik je zag (beetje raar als ik niet zeker weet of je daar ook zit)

En ik weet ook niet hoe je auto eruit ziet, dus dat schiet ook niet op

Maar als je maar anderhalf uur les had, en de lessen op de HAN beginnen om 08.45, dan was je misschien net weg!

Zo, op de valreep mijn opdracht af voor straks.. nu kan ik nog even een half uurtje rustig aan doen..
Ja doei.
pi_57123035
Zo, ik ben weer terug van het boodschappen doen Mn kruiden en specerijenverzameling groeit gestaag Zometeen die komkommersalade in elkaar flansen, en voor vanmiddag als tussendoortje ga ik gewone ijsbergsla met tomaat, komkommer, ei, croutons enzo eten en dan vanavond die hete kip. Aleen mn printer werkt niet echt mee, dus ben bang dat ik het zometeen allemaal moet gaan overschrijven, maar goed

Ik heb de smaak iig wel goed te pakken volgens mij
pi_57123148
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben daar rond half 11 langsgefietst heb verder niet gekeken of ik je zag (beetje raar als ik niet zeker weet of je daar ook zit)

En ik weet ook niet hoe je auto eruit ziet, dus dat schiet ook niet op

Maar als je maar anderhalf uur les had, en de lessen op de HAN beginnen om 08.45, dan was je misschien net weg!

Zo, op de valreep mijn opdracht af voor straks.. nu kan ik nog even een half uurtje rustig aan doen..
Om half 11 liep ik daar net naar buiten want had nog ff een gesprekje met mijn begeleidster over de universiteit
pi_57123171
nou, dan heb je me voorbij kunnen zien flitsen, richting Heyendaal

reed best hard, al zeg ik 't zelf
Ja doei.
pi_57123451
Ik denk dat ik vandaag richting de sportschool ga afzakken om me aan te melden.....

Ik ben nu al trots op mezelf
pi_57123500
aha, ok.. nou.. wij ook dan.. maar.. denk ik...

ofzo..

vanmiddag spinnen

en heb nog steeds niets van mijn projectgenootjes gehoord

godsamme.... luie tazen! Ga ze vanmiddag even een flinke schop onder den hol verkopen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')