Ben ik niet met je eens... ze overschreeuwt zich compleet, ik versta er geen zak van....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef BVO het volgende:
Veel beter dan Nikki.
Veel stemmen dan hebben ze vertraging.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:31 schreef fayle het volgende:
als je stemt, krijg je gelijk een bevestigings sms.
maar nú niet.
heeft iemand anders daar ook last van?
komen die stemmen wel door?
Wendy.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
Wie zit daar nu zo in de microfoon te hijgen.
Van Nikki verstond ik ook niks.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens... ze overschreeuwt zich compleet, ik versta er geen zak van....
Die maakt hij normaal nooitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Wat was dat nou voor dubbelzinnig grapje van Gordon?
Beter of niet, Nathalie was spraakmakender. Het levert meer stemmen op, no doubt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:32 schreef J-net het volgende:
Ik vond Nikki echt een stuk beter
Het blijkt dus dat ze verwachten dat Natte Lies zal gaan winnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:31 schreef SpaRood het volgende:
Veel beter dan Nikki....dit liedje past dus veeeeeeel beter bij Nathalie!
Nope, 14 smsjes verstuurd, 14 smsjes terug (beltegoed op een oude telefoon moet op, anders gaat het verloren, is ook zondequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:31 schreef fayle het volgende:
als je stemt, krijg je gelijk een bevestigings sms.
maar nú niet.
heeft iemand anders daar ook last van?
komen die stemmen wel door?
Vond ik ook een nogal vreemde opmerking.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Absolutely!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:31 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaaaa, deze versie was veel beter!
tenzij ik ook op jerney kan stemmen, die is echt de leukste !quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:32 schreef sbientje het volgende:
ik ben eruit
mijn stem gaat naar nathalie
is ook liefquote:
Ze gaan weer ruim over de eindtijd heen vanavond.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:33 schreef Re het volgende:
nou nog 1 nummer....
Ik heb het niet gehoord, wat zei hij?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Ah DAAROM leek het in het begin alsof ze het allebei expres niet zo goed deden. Het levert safety votes opquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:33 schreef livelink het volgende:
Ik ga toch maar even bellen voor Nikki vanavond. Ik vrees dat ze de stemmen nodig gaat hebben.
Ze kon de hele microfoon in haar mond steken en daar was iemand in zijn vriendenkring heel blij meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, wat zei hij?
Dat Nathalie iemand erg blij heeft gemaakt door de microfoon in haar mond te stoppen. En dat hij haar telefoonnummer door zal geven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, wat zei hij?
Ik ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:32 schreef sbientje het volgende:
ik ben eruit
mijn stem gaat naar nathalie
Huh? Nikki moet toch nog?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef dolfg het volgende:
De lijnen zijn gesloten krijg ik terug via de sms... lekker commercieel!
Whehehehe!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze kon de hele microfoon in haar mond steken en daar was iemand in zijn vriendenkring heel blij mee
Op Nath?quote:
seieus? nee toch ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef dolfg het volgende:
Dat kan niet man.... Nikki moet nog zingenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef dolfg het volgende:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
Ik stemde net op Nikki. Kreeg ik een sms terug. Uw stem is niet verwerkt. en een paar minuten later. Jij hebt op Nathalie gestemd!
Doet je pa mee?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef Silenus het volgende:
He, is dit kloteprogramma bijna afgelopen want ik wacht op Weekend Millionairs.
In ieder geval is de fan-verhouding in de studio zeker niet 50-50quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
Boe roepen omdat nikki een compliment krijgt?
Hmm het is misschien al duidelijk wie gaat winnen.......
Nikki ziet er nu ook pauper uit omdat ze de bui al ziet hangen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
Ik stemde net op Nikki. Kreeg ik een sms terug. Uw stem is niet verwerkt. en een paar minuten later. Jij hebt op Nathalie gestemd!
Slechte voortekenen allemaal vanavond.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
Meer fans van Nikki.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In ieder geval is de fan-verhouding in de studio zeker niet 50-50
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
gaat lekker!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
Boe roepen omdat nikki een compliment krijgt?
Hmm het is misschien al duidelijk wie gaat winnen.......
Nikki ziet er nu ook pauper uit omdat ze de bui al ziet hangen.
hahahahahhahahahah!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
Voel weer een complottheorie opkomen..............quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan niet man.... Nikki moet nog zingen
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef SpaRood het volgende:
Allemaal Nathalie stemmen!
jah..quote:
0909-0301 dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:38 schreef Re het volgende:
hier komen de smsjes er ook niet door
Ondanks dat ze dan schreeuwt is het nog tig keer beter te verstaan dan Nathalie...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat staat ze charmant wijdbeens te huppen
En Nikki gaat ook voor schreeuwerig? Prach-tig
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Ze pikt huppelt het weer fantastisch op na het aarzelende begin
Dan weet jij aan wie het ligt als ze niet wint.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:40 schreef thaleia het volgende:
Ja. Ik blijf bij mijn voorkeur.Nathalie
Maar ik sms niet
da´s in de lijn van Tinaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef Heleen17 het volgende:
Jammer van dat enorm debiele dansje.
Omdat ze anders compleet weggeblazen wordt door Nathalie. Ergo: ze heeft geen keus.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef fayle het volgende:
WAAROM kiest nikki allemaal snelle schreeuw nummers?
Terwijl haar kracht tot ontroering in gevoelige nummers ligt?????
Slim!quote:
Maar het is niet om aan te horen en aan te zien... wie WIL dat nou verstaanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ondanks dat ze dan schreeuwt is het nog tig keer beter te verstaan dan Nathalie...
Ja,die snap ik ook niet. Ik wilde eigenlijk op haar stemmen, maar nu stem ik maar helemaal nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef fayle het volgende:
WAAROM kiest nikki allemaal snelle schreeuw nummers?
Terwijl haar kracht tot ontroering in gevoelige nummers ligt?????
Doe niet zo flauw.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja,die snap ik ook niet. Ik wilde eigenlijk op haar stemmen, maar nu stem ik maar helemaal niet
Inderdaad, net alsof ze met d'r gospel vrienden in de buurt niet sexy mag overkomen.........quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Die jurk paste alleen niet bij het liedje maar goed.. Nikki for the winning
Minder overtuiging hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Nikki heeft over de hele linie vanavond beter gezongen dan Nathalie....
Helaas werkt dat niet altijd. Men herinnert alleen de hoogtepunten...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Je wilt Nathalie ook niet verstaan inderdaad... dat is het sterke punt van Nikkiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het is niet om aan te horen en aan te zien... wie WIL dat nou verstaan
Eens, Nathalie was beter in alle 3 rondes!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Staying Alive > River Deep, Mountain High
Ola Ole > Jesus is the Lord bla
Hello Nathalie > Hello Nikki
Duidelijk!
NEEEEEEEEEEEe heb ik op Nikki gekliktquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:43 schreef BVO het volgende:
Poll: WIE MOET ER WINNEN?Nathalie Nikki
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het begon vrij timide, maar met de single van Nathalie ging de zaal helemaal los. Door die single wordt het toch nog spannend.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
BVO, ik val er NU in, dus geen nummers gezien.
Wie was er beter?
Ik heb Conleche gesmst, maar die hoorde het niet, of ze wilde me niet horen
Nathalie heeft over de hele linie, en niet alleen vanavond, beter geperformed dan Nikkiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Dat was fenomenaal jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
Ik had Nikki wel graag nog een keer Mesmerized willen horen doen...
Ik stem niet op basis van één avond. Nikki vind ik vanavond inderdaad minder, maar in de andere liveshows was ze geweldig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef fayle het volgende:
ik ben gewoon boos op nikki -
wekenlang allemaal kippenvel nummers en nu schreeuwnummers - ze kán het wel, maar mik in vredesnaam op dat waar dé grote kracht ligt namelijk gordon (en anderen) tot tranen roeren met stem en gevoel.
en dan een dosis god erbij ook nog.
![]()
maar ze moet wel winnen...
Die 2 zag ik gisteren nog op tv, bij een herhaling van Jensen, wat een stel was dat inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
De 10 leukste audities, hoop dat die dikke negerin met haar manager weer langskomen. Dat ze McDonalds moest halen omdat ze niet door was.
Agossie, het was ook een wat moeilijke post om te begrijpen jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je wilt Nathalie ook niet verstaan inderdaad... dat is het sterke punt van Nikki
Sooooo hee valsspelerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:45 schreef HuubTuub het volgende:
sms voor Nikki...
Komt helaas vaak voor laatste jaren, degene die tot de finale het meest overtuigde valt door de mand tijdens de finale........quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vond Nikki vanavond ook minder goed dan andere avonden, heel jammer
Maar toch hoop ik dat Nikki gaat winnen natuurlijk!!
Goed plan!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sooooo hee valsspelerd.
Bel ik ff 3 keer voor Nathalie hoor.
Oh dat is dan toch wel leuk dat het nog een beetje spannend wordt in elk geval, omdat als ik die polls van jou zag van allerlei sites dan kon Nathalie eigenlijk al wel inpakkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Het begon vrij timide, maar met de single van Nathalie ging de zaal helemaal los. Door die single wordt het toch nog spannend.
Was Mandarijn. Ik lig met de laptop op de bank en kom niet bij mijn telefoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sooooo hee valsspelerd.
Bel ik ff 3 keer voor Nathalie hoor.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:46 schreef Silvieja het volgende:
Nathalie moet winnen. Absoluut. Als zij op het podium staat ga ik glimlachen!
Ik vond dat Nikki dat laatste nummer (terugblikje alleen gezien hoor) toch wel super deed!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef livelink het volgende:
Nikki heeft in de finale niet kunnen knallen, helaas. Toch verkeerde liedjes gekozen.
Nou dat is een eerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef Karina het volgende:
Oh ze komen zeker bij de Toppers in Concert!
Ze leek in dat laatste nummer erg van slag, het was net na Nath's single. Onzeer, ze miste tekst, ging beetje vals.......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat Nikki dat laatste nummer (terugblikje alleen gezien hoor) toch wel super deed!
Of was dat alleen dat kleine stukje, nee toch?
Het begin zat er aardig naast andersquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat Nikki dat laatste nummer (terugblikje alleen gezien hoor) toch wel super deed!
Of was dat alleen dat kleine stukje, nee toch?
mee eens.. zo slecht was ze echt niet hoor!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor Babs waren ze onnodig hard en gemeen, stom om dat nog eens uit te zenden.
Vol overtuiging zei ze "Ik vond het ge-wel-dig".quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef HuubTuub het volgende:
Jerney... wat een heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk lijk.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is dan toch wel leuk dat het nog een beetje spannend wordt in elk geval, omdat als ik die polls van jou zag van allerlei sites dan kon Nathalie eigenlijk al wel inpakken
Dat hele kleine terugblikje net gezien en het lijkt of het Hello World nummer beter bij Nathalie paste dan bij Nikki, of ze heeft het beter naar zich toe getrokken, kan ook.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is dan toch wel leuk dat het nog een beetje spannend wordt in elk geval, omdat als ik die polls van jou zag van allerlei sites dan kon Nathalie eigenlijk al wel inpakken
Dat hele kleine terugblikje net gezien en het lijkt of het Hello World nummer beter bij Nathalie paste dan bij Nikki, of ze heeft het beter naar zich toe getrokken, kan ook.
Pff, alsjeblieft niet zeg, na 2 weken ben ik daar altijd wel weer klaar mee. American Idol slaat echt alles, wat dat betreft, acht afleveringen lang audities. Geen hol aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef Karina het volgende:
Van mij mogen ze 6 weken lang alleen maar audities laten zien!
Die #1 is ook erg leuk, "wat zijn de redenen?" En hup Gordon op de achtergrond aan het flippenquote:
Niet mee eens, best goed gezongen, alleen de tekst is in een finale natuurlijk ruckquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat gospellied van Nikkie was echt afschuwelijk btw
Zat Nigel nou in dat koor?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat gospellied van Nikkie was echt afschuwelijk btw
Sms dan maar even naar Nathaliequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Haaaaa, daar ben je. Wilde je net smssen om te zeggen dat nathalie top was
wilde alleen je etentje niet verstoren
"check die chappies!"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zit Semora niet in de compilatie?
Truequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die #1 is ook erg leuk, "wat zijn de redenen?" En hup Gordon op de achtergrond aan het flippen
Hij deed me aan Carlton van de Fresh Prince of Bel Air denkenquote:
Ja, maar Charlene ook (vandaag niet toevallig).quote:
Gráág! Zelfs mijn schoonouders liggen in een deuk hierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:53 schreef HuubTuub het volgende:
ow ge-wel-dig die beelden van Gordon. MIjn held, volgend jaar weer!
Afschuwelijk gewoon...oh LORD etc had echt zo van WTF dat zing je toch niet in een finale?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet mee eens, best goed gezongen, alleen de tekst is in een finale natuurlijk ruck
Heb ik al laaaang gedaanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Sms dan maar even naar Nathalie
Vond die rooie het niet erg dat je kijkt dan?
Ach, iemand die aandachtshoeren belachelijk maakt is prima.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
True
Het werd een beetje de grote gordon show maar ik hoop volgend jaar weer op gordon
Helemaal mee eens, Gordon durft te zeggen wat wij denken!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
True
Het werd een beetje de grote gordon show maar ik hoop volgend jaar weer op gordon
Truequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, iemand die aandachtshoeren belachelijk maakt is prima.
Sms ligt er uit bij KPN, zei Wendy net..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja wat zeikt iedereen over die smsjes?
Ik heb steeds binnen de 20 sec bevestigingsbericht
Stemmen dan, en veel ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef SpaRood het volgende:
Nathalie...daar word ik vrolijk van!
zeker geen kpn abonnement ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Denk het niet dan..quote:
Ik krijg ook geen bevestigingsberichtjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Goed dat ik gestemt heb of Nok?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen bevestigingsberichtjes![]()
Nok, kreeg jij wel een sms terug?
En wat goed dat je gesmst hebt!
Wel fijn dat het toch nog een beetje spannend is, want van te voren dacht ik dat we Nikki bij wijze van spreken meteen d'r kroontje op d'r hoofd konden zetten
Martijn is tof.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
Kan Martijn niet gewoon bij Idols oprotten?
Vind het zo'n arogante bal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |