Vrees ik idd wel. Al biedt de single wel mogelijkheden. Jammer alleen dat Nikki dan dus nog met RDMH komt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
aha... dat wist ik niet.... maar ik zie het dit keer niet gebeuren... Nikki zal haar River Deep Mountain High zo goed gaan doen dat Nathalie geen momentum heeft
Lijkt mij wel. Alleen dat begin stukje al.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef MissBliss het volgende:
Nou, kijken of dit beter klinkt.
Ja en een zoutloze doos... oh nee... dat was ze al vanaf het beginquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef sbientje het volgende:
floortje had ook keelontsteking toen toch?
Ja en lepra, en aids, en en en...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:25 schreef sbientje het volgende:
floortje had ook keelontsteking toen toch?
Mwoh vind het niet echt beterquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:26 schreef fayle het volgende:
ik hoop zo dat nathalie niet nikki uit de lucht zingt met deze vertolking
Ze is moe denk ik. Ik vind Nikki ook al wat vlak vandaag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Wat is er met Nathalie aan de hand?
Ze knalt veel minder dan ik haar eerder heb zien doen...
Zij maakt het nog veel rommeliger door haar manier van zingen.... Nikki bracht er nog enige structuur in aanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:27 schreef Karina het volgende:
Het liedje past wel beter bij Nathalie, maar ik vind het een rommelig kutnummer.
Vind het niksquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is toch wel beter dan Nikki, en zeker niet OTT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |