Ben ik niet met je eens... ze overschreeuwt zich compleet, ik versta er geen zak van....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:29 schreef BVO het volgende:
Veel beter dan Nikki.
Veel stemmen dan hebben ze vertraging.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:31 schreef fayle het volgende:
als je stemt, krijg je gelijk een bevestigings sms.
maar nú niet.
heeft iemand anders daar ook last van?
komen die stemmen wel door?
Wendy.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
Wie zit daar nu zo in de microfoon te hijgen.
Van Nikki verstond ik ook niks.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens... ze overschreeuwt zich compleet, ik versta er geen zak van....
Die maakt hij normaal nooitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Wat was dat nou voor dubbelzinnig grapje van Gordon?
Beter of niet, Nathalie was spraakmakender. Het levert meer stemmen op, no doubt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:32 schreef J-net het volgende:
Ik vond Nikki echt een stuk beter
Het blijkt dus dat ze verwachten dat Natte Lies zal gaan winnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:31 schreef SpaRood het volgende:
Veel beter dan Nikki....dit liedje past dus veeeeeeel beter bij Nathalie!
Nope, 14 smsjes verstuurd, 14 smsjes terug (beltegoed op een oude telefoon moet op, anders gaat het verloren, is ook zondequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:31 schreef fayle het volgende:
als je stemt, krijg je gelijk een bevestigings sms.
maar nú niet.
heeft iemand anders daar ook last van?
komen die stemmen wel door?
Vond ik ook een nogal vreemde opmerking.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Wat was dat nou voor dubbelzinnig grapje van Gordon?
Absolutely!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:31 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaaaa, deze versie was veel beter!
tenzij ik ook op jerney kan stemmen, die is echt de leukste !quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:32 schreef sbientje het volgende:
ik ben eruit
mijn stem gaat naar nathalie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |