Komt helaas vaak voor laatste jaren, degene die tot de finale het meest overtuigde valt door de mand tijdens de finale........quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vond Nikki vanavond ook minder goed dan andere avonden, heel jammer
Maar toch hoop ik dat Nikki gaat winnen natuurlijk!!
Goed plan!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sooooo hee valsspelerd.
Bel ik ff 3 keer voor Nathalie hoor.
Oh dat is dan toch wel leuk dat het nog een beetje spannend wordt in elk geval, omdat als ik die polls van jou zag van allerlei sites dan kon Nathalie eigenlijk al wel inpakkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Het begon vrij timide, maar met de single van Nathalie ging de zaal helemaal los. Door die single wordt het toch nog spannend.
Was Mandarijn. Ik lig met de laptop op de bank en kom niet bij mijn telefoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sooooo hee valsspelerd.
Bel ik ff 3 keer voor Nathalie hoor.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:46 schreef Silvieja het volgende:
Nathalie moet winnen. Absoluut. Als zij op het podium staat ga ik glimlachen!
Ik vond dat Nikki dat laatste nummer (terugblikje alleen gezien hoor) toch wel super deed!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef livelink het volgende:
Nikki heeft in de finale niet kunnen knallen, helaas. Toch verkeerde liedjes gekozen.
Nou dat is een eerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef Karina het volgende:
Oh ze komen zeker bij de Toppers in Concert!
Ze leek in dat laatste nummer erg van slag, het was net na Nath's single. Onzeer, ze miste tekst, ging beetje vals.......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat Nikki dat laatste nummer (terugblikje alleen gezien hoor) toch wel super deed!
Of was dat alleen dat kleine stukje, nee toch?
Het begin zat er aardig naast andersquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat Nikki dat laatste nummer (terugblikje alleen gezien hoor) toch wel super deed!
Of was dat alleen dat kleine stukje, nee toch?
mee eens.. zo slecht was ze echt niet hoor!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor Babs waren ze onnodig hard en gemeen, stom om dat nog eens uit te zenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |