Gewone dingen over wat ik leuk vind. Maar geen opschepperige dingen over verre reizen, 'extreme sporten', moeilijke boeken die ik heb gelezen en hoe avontuurlijk ik ben.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:02 schreef heavenstar het volgende:
en wat staat er dan in jou profiel...?
Ik man 31 knap en goed gebouw zoek vrouw om strandwandelingen mee te makenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:02 schreef heavenstar het volgende:
en wat staat er dan in jou profiel...?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:03 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Ik man 31 knap en goed gebouw zoek vrouw om strandwandelingen mee te maken
Ja, klopt. Het meest trieste was dat ik een kee een berichtje van eem meisje kreeg waarin ze een opsoming van iets van dertit landen gaf waar ze was geweest en toen kwam er iets over dat ze graag "Op de rug van een kameel lag onder een sterrenhemel" en dat ze graag "een drankje deed" in een of andere bar in Tokio.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:12 schreef Sjonnjoop het volgende:
je bent spontaan, sportief en sociaal vergeten, dat is tegenwoordig ook iedereen
Ja, precies. Ik vind 'r ook weinig aan. Ik hou van wandelen in Parijs maar ik vind het in Nederland ook leuk. Het komt vaak een beetje gefocreerd op me over. Alsof je op reis móét.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:15 schreef Chevalric het volgende:
Ik word idd ook moe van al die vrouwen die helemaal dol zijn op reizen en sporten... Reizen is helemaal niet leuk, eerst uren wachten op 'n luchthaven, dan in dat vliegtuig gepropt zitten, en vervolgens kom je in 'n hotel dat lang zo leuk niet is als dat 't in de folder uitzag. Maar goed, je bent er nu eenmaal, dus we maken er maar 't beste van.
Ja, inderdaad.quote:Ik ben bang dat 't gewoon de leeftijdscategorie is (rond de 30 idd), ze komen net uit 'n relatie die niet aansloot bij hun ideeen, ze hebben 't gevoel dat ze iets gemist hebben in de tijd dat ze die relatie hadden, dus nu moet 't allemaal veel avontuurlijker!
Foldervakanties is niet reizen! Als je gaat reizen, boeit het hotel niet. Als je maar een bed en een badkamer hebt toch? Het gaat om het land waar je bent..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:15 schreef Chevalric het volgende:
Reizen is helemaal niet leuk, eerst uren wachten op 'n luchthaven, dan in dat vliegtuig gepropt zitten, en vervolgens kom je in 'n hotel dat lang zo leuk niet is als dat 't in de folder uitzag. Maar goed, je bent er nu eenmaal, dus we maken er maar 't beste van.
Aanstaande maandag?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:24 schreef Alleslijm het volgende:
Vrouw in de 20, sport niet (toch een keurige BMI), houdt niet van reizen en vriendinnen die 'dolgraag' Spaans willen leren. Wanneer gaan we trouwen?
Sorry, ben 'n luxe-dierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Foldervakanties is niet reizen! Als je gaat reizen, boeit het hotel niet. Als je maar een bed en een badkamer hebt toch? Het gaat om het land waar je bent..
Wat, trouwen op maandag?quote:
Ja, vreselijk. Al die mensen die "geïnteresseerd zijn in andere culturen". En dan staat er een foto bij hun profiel waar ze bij een paar inheemse mensen staan of bij zo'n jongetje dat ze een aai over zijn bol geven.quote:(Het is inderdaad waar, ik heb vriendinnen die motorrijden, maar die moeten compenseren met reislustige vriendinnnen. Backpacken in Bolivia, stage in Zuid-Amerika,
Zeggen ze dat echt? Het is zo verwaand allemaal, walgelijk.quote:een jaar studie-onderbreking om in een bar in Thailand te werken en daar 'cultuur op te snuiven'-kots...)
Dat is niet 't punt, 't punt is dat je alleen meetelt op die sites als je net zo "avontuurlijk" bent als hun.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:36 schreef BottleKid het volgende:
Het is wat hè, mensen met andere interesses.
Ja, wel als het mensen zijn die elkaars gedrag kopiëren. Dat vind ik zo identiteitloos.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:36 schreef BottleKid het volgende:
Het is wat hè, mensen met andere interesses.
Ja, ies gratiesquote:
Hier moest ik hardop lachen. Erg herkenbaar. Zo'n foto uit Afrika met de plaatselijke basisschool om de grote rijke blanke geschaard. Allemaal vriendelijk lachen (hoe vriendelijker je lacht, hoe groter de kans dat de rijke blanke je iets geeft natuurlijk). En het was toch allemaal zo geweldig/fantastisch/onvergetelijk in Verweggistan, joh. Ja, onvergetelijk, die 2 lange weken die je grotendeels kreunend op de wc hebt doorgebracht, waarna je een gekke cocktail tegen de ernstige malaria-aanvallen kreeg van de plaatselijke medicijnman, die ervoor zorgde dat je nierfunctie met 75% daalde, waarop de privékliniek 1000 kilometer verderop je met alle plezier voor liet gaan op honderden autochtonen-zonder-geld die door jouw 'luxe' voorkeursbehandeling gewoon dood neervielen in de wachtrij, omdat de hulp niet op tijd kwam.quote:Ja, vreselijk. Al die mensen die "geïnteresseerd zijn in andere culturen". En dan staat er een foto bij hun profiel waar ze bij een paar inheemse mensen staan of bij zo'n jongetje dat ze een aai over zijn bol geven.Lijkt wel een soort politieke campagne.
Aha, nou ja ieder zijn ding. Ik vind Azie wel tof en ik ga eind van dit jaar trekken door Nieuw-Zeeland. Maar conform dit topic ben ik dan triest ofzo? Of geldt dat alleen voor 30-jarigen, want dat ga ik alsnog vrij-uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:30 schreef Chevalric het volgende:
Sorry, ben 'n luxe-dierMaar buiten dat gaat 't idd om 't land. Alleen dan weer jammer dat Aziatische landen mij weer niet trekken, dus "lekker" backpacken door Thailand laat ik aan me voorbij gaan
.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:37 schreef Nikmans het volgende:
Ook die lekker 'alomvattende' omschrijvingen
"Ben niet direct iemand die gaat thrill seeken puur voor de kick, maar voelde me in Rio als een vis in het water en strompelde ook op de Kilimanjaro rond op de summit."
"Kan vrij nuchter en "stoer" overkomen maar mensen die me kennen weten dat ik een rijk gevoelsleven heb."
Wat een diepe bodems, wat een mysterie gaat er schuil achter deze oppervlakkige omschrijving
Tja, zou kunnen. Kan ik niet over meepraten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:38 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Dat is niet 't punt, 't punt is dat je alleen meetelt op die sites als je net zo "avontuurlijk" bent als hun.
Ik krijg het idee dat dit meer een mensen-die-graag-reizen-bash-topic is dan een klacht over profielen op relatieweb.nl.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:39 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, wel als het mensen zijn die elkaars gedrag kopiëren. Dat vind ik zo identiteitloos.
Goed, bij deze, gegronde klacht. Dit is behoorlijk kansloos ja...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:42 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, en gister las ik er een van iemand die zich "zowel fijn voelt in een spijkerbroek met cowboylaarzen als in een galajurk met hoge hakken" en die "zowel houdt van een patatje bij de Febo als van een zesgangendiner bij de Librije".
Nee, 't trieste is dat mensen daarmee adverteren op een datingsite, en er (bijna) geen mensen zijn die 't helemaal niet erg vinden om gewoon 'n weekje binnen europa op vakantie te gaan. De hele "je hoort er alleen bij als je minimaal 6 maanden met 'n rugzakje door de jungle hebt geploeterd" mentaliteit is 't gene dat zo storend is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Aha, nou ja ieder zijn ding. Ik vind Azie wel tof en ik ga eind van dit jaar trekken door Nieuw-Zeeland. Maar conform dit topic ben ik dan triest ofzo? Of geldt dat alleen voor 30-jarigen, want dat ga ik alsnog vrij-uit.
Bedankt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:43 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Goed, bij deze, gegronde klacht. Dit is behoorlijk kansloos ja...![]()
Zou ze zich ook prettig voelen aan haar eigen eettafel of in haar eigen bed?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:45 schreef girllover het volgende:
[..]
Bedankt.En ze voelde zich ook "net zo op haar gemak in een tentje op de camping als in een zessterrenhotel."
Nee, helemaal niet, maar ik vind het triest als mensen zich erop laten voorstaan en er gewichtig over doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Aha, nou ja ieder zijn ding. Ik vind Azie wel tof en ik ga eind van dit jaar trekken door Nieuw-Zeeland. Maar conform dit topic ben ik dan triest ofzo? Of geldt dat alleen voor 30-jarigen, want dat ga ik alsnog vrij-uit.
Dat schreef ze er niet bij.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:47 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Zou ze zich ook prettig voelen aan haar eigen eettafel of in haar eigen bed?
Ok, nu begrijp ik de klacht beter. Volgens mij is het best goed vermaak zo'n site of niet soms?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:42 schreef girllover het volgende:
Ja, en gister las ik er een van iemand die zich "zowel fijn voelt in een spijkerbroek met cowboylaarzen als in een galajurk met hoge hakken" en die "zowel houdt van een patatje bij de Febo als van een zesgangendiner bij de Librije".
Da's wel romantisch.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:50 schreef Bob-B het volgende:
"Man met bovenkaak zoekt vrouw met onderkaak om samen nootjes te knabbelen"
Fijn dat je begrijpt wat ik bedoel. Het gaat echt om de verwaandheid en gewichtigheid. Ik erger me er vreselijk aan als ik eerlijk ben. Er is echt *niets* wat me meer irriteert dan dat. Maar als ik er met jullie over praat, vind ik het wel leuk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ok, nu begrijp ik de klacht beter. Volgens mij is het best goed vermaak zo'n site of niet soms?
Ja, maar ze zijn allemaal "emotioneel in balans". Er stond ook een keer in een profiel "Verleden verwerkt". Dat moet dat waarschijnlijk een goede indruk maken, maar het feit dat er al iets was wat verwerkt moest worden vind ik niet echt een goeie binnenkomer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:50 schreef nightfall het volgende:
d'r zitten ook heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel wijven op die knettergek zijn, altijd voor problemen zorgen in de 300 relaties die ze hebben gehad(maar dat ontkennen ze uiteraard), nooit buitenkomen en NU een kind willen
Naast het feit dat dat in je profiel zetten waarschijnlijk betekent dat dat verleden nog volop aanwezig is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:58 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn allemaal "emotioneel in balans". Er stond ook een keer in een profiel "Verleden verwerkt". Dat moet dat waarschijnlijk een goede indruk maken, maar het feit dat er al iets was wat verwerkt moest worden vind ik niet echt een goeie binnenkomer.
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:36 schreef vipergts het volgende:
Die profielen met de woorden ik verwacht graag een originele reactie. Ze beschrijft tot in de detail wat voor man ze wil. Dan weet je al dat is er 1 waar het nooit goed genoeg is en zelf na een verbroken relatie weet ze nog niet hoe het wel moet.
Ja, inderdaad.quote:en vervolgens lees je in het profiel terras, rose spontaan. en vervolgens kijk je bij de beschrijving en dan staat vrijwel overal "vertel ik later"
Ja, ik misschien ook. Maar het is wel teleurstellend vind ik.quote:Relatieplanet ik heb met tegenzin geprobeerd om er wat van te maken en ben er uiteindelijk mee gestopt vanwege de domme personen die in mijn mailbox terecht kwamen. Maar ja misschien verwacht ik te vel van internetdaten.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:14 schreef Shivo het volgende:
[..]
Naast het feit dat dat in je profiel zetten waarschijnlijk betekent dat dat verleden nog volop aanwezig is.
Vind deze op zich wel mooi geformuleerdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:59 schreef girllover het volgende:
- "Je mag wat mij betreft gerust succesvol zijn, maar hopelijk is dat succes dan het bijproduct van je passie en niet iets waar je an sich naar streeft."![]()
Ja, ik ook, was al bang dat iemand het anders ook zou opvallen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:56 schreef Neverending het volgende:
[..]
Vind deze op zich wel mooi geformuleerd
Jazeker.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef DeSnelkiezer het volgende:
Mag ik een tvp plaatsen?
Dank je wel. Ik vind het ook leuk. Het grappige is dat ik me ziek lach als ik dit topic lees en dat ik er juist ziek van word als ik op Relatieplanet sommige van die profielen lees.quote:vind dit toch wel een super hilarisch topic
Da's ook vrij irritant. Volgens mij schrijven bijna alle vrouwen dat die niet motorrijden, parachutespringen of diepzeeduiken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vind dat reizen nog wel meevallen, maar wat ik irritanter vind zijn die vrouwen die zich als "lekker gek" voordoen of "prettig gestoord".
ik denk dat het in een hoop gevallen maar beter is ook...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:32 schreef technojunk het volgende:
k vindt ut atijdt wel kut as dr geen fotoos bijstaan :S
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:33 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik denk dat het in een hoop gevallen maar beter is ook...
wat me ook zo opvalt is dat ze alleen positieve eigenschappen noemt, en als er dan al 1 voorbij komt die niet alleen maar positief uitgelegd kan worden, dat er dan ook even bij gezegd wordt dat het niet om de negatiefe variant gaatquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:15 schreef girllover het volgende:
Ook deze tekst wil ik jullie niet onthouden. Mijn favoriete passages heb ik vet gemaakt:
ongeduldig (maar niet met dieren, danwel kleine of oude mensjes),
Ik hecht me niet snel, maar áls ik het doe, doe ik het goed, en volledig.
Wat het voor het loslaten uiteindelijk niet makkelijker maakt overigens. Ben trouwens geenszins claimend of jaloers van aard. Ik gun mensen die me dierbaar zijn erg veel.
niet oordelend en open minded[/b], al doel ik hier niet op een open relatie o.i.d.
Zouden er nu echt mannen zijn die denken "Ja, dat is de ware voor mij."?Het lijkt bovendien wel een vacaturetekst.
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:15 schreef girllover het volgende:
[..]
Het lijkt bovendien wel een vacaturetekst.![]()
onder 't motto: "Ik ben niet arrogant, dat lijkt maar zo, hoor."quote:Hellup!! Ik ben kansloos op de mannenmarkt!
de verklaring: ik ben te intelligent, heb een te goede en te leuke baan, te mooi appartementje in de binnenstad van een te leuke stad midden in het land, te kapitein op eigen schip (letterlijk en figuurlijk), veel te zelfstandig en tot overmaat van ramp ook nog techneutisch te hoogopgeleid...
Kortom: ik lijk je niet nodig te hebben!
Maar da's dus nie waar! Want ik houd heeeel erg veel van gezelligheid. Knus op de bank, met een biertje in de kroeg, of een wijntje op de boot. Met vrienden of familie, of liever met jou als vlinders eenmaal zijn gaan fladderen. Doe je mee??
Godverdomme wat een stom wijf zegquote:Op zondag 2 maart 2008 01:55 schreef Chevalric het volgende:
Deze doet 't ook erg leuk:
[..]
onder 't motto: "Ik ben niet arrogant, dat lijkt maar zo, hoor."
Een goed gebouw, heb je een leuk huis danquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:03 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Dat is nou vrouwen humor, leuk hequote:Op zondag 2 maart 2008 01:55 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Teleurstellend vond ik het niet, ik had het gedaan om iemand zijn ongelijk te bewijzen. ik zei dat er op dating sites voor 90 % vrouwen staan die niet weten wat ze willen, waar het nooit goed genoeg is en die nog niet door hebben dat ze net zoals mij de boot gewoon gemist hebben. en dat er op elke vrouw 50 mannen waren dus dat de kans op succes erg klein werdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:42 schreef girllover het volgende:
[..]
Goed gezegd.![]()
[..]
Ja, inderdaad.
[..]
Ja, ik misschien ook. Maar het is wel teleurstellend vind ik.
Ik ben ook bij Parship ingeschreven. Maar dat wordt automatisch verlengd, terwijl ik wilde opzeggen. Zit ik er weer een jaar aan vast voor 174,50 euro.
Ja, ik vraag het me ook af. Ik kwam een keer bij een bank, waar een meisje tegen iedereen, maar dan ook echt iedereen heel enthousiast zei "Hoi!" Op mijn vraag aan haar waarom ze dat deed, zei ze "Ja, ik ben gewoon heel spontaan."quote:Op zondag 2 maart 2008 09:43 schreef Karina het volgende:
Ze zijn ook altijd spontaan, wat dat precies inhoudt weet ik ook niet. Dat ze in de kroeg spontaan op tafel springen om te dansen of zo?
Ik vond het al een behoorlijke goede post.quote:tvp dus
Dat is wel triest ja.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:55 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Bedankt.quote:
Ja, inderdaad. Ik heb in mijn profiel eigenlijk alleen staan dat ik eerlijk en betrouwbaar ben, dat ik iemand zoek die lief, warm en zorgzaam is en dat ik van wandelen en CSI hou.quote:Dit is één van de redenen dat ik eigenlijk niets doe met mijn eigen relatiewebsiteprofielen, want dit soort vrouwen komt me de neus uit. Ze schrijven een complete trilogie vol met eisen waaraan een sterveling onmogelijk kan voldoen. Bovendien komt een vrouw die zo enorm veel eisen stelt (en dat ook nog doet op een behoorlijk hoogdravende toon) op mij weinig sympathiek over. En inderdaad: het is gewoon één en al interessantdoenerij. Het grappige is: als je zo'n profieltekst schrijft, kom je op mij juist wél wanhopig over. Ik denk dat die vrouwen een beetje een ideaalbeeld van zichzelf zitten te creëren.
Oh ja, dat is de tweede reden. Vrouwen kunnen vaak geen luchtige teksten schrijvenquote:Op zondag 2 maart 2008 01:55 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik las deze tekst nog even na de post van Viking-meisje en toen dacht ik van 'Wat een tragische post profiel is dit eigenlijk.'quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:15 schreef girllover het volgende:
Wat ik vooral nodig heb is iemand waar ik mezelf mag en kan zijn, die interesse in me heeft, met me meeleeft, waar ik onbedaarlijk mee kan lachen, moeiteloze gespreksstof heb, hemelbestormende nachten mee beleef, záááálig mee kan zoenen. Iemand die me uit eigen beweging aanhaalt, een kus op mijn kruin of in mijn nek plant, eens een spontane knuffel geeft. Iemand die zijn (positieve) gevoelens kan verwoorden en die niet alleen weet wat reflecteren is maar dat ook toepast. Empathie is een zeer gewenste eigenschap, veelzijdigheid en een gezonde eigenwaarde een vanzelfsprekend iets. Daarbij hoort een brede belangstelling: niet oordelend en open minded, al doel ik hier niet op een open relatie o.i.d. Relativeringsvermogen en een goeie dosis humor zijn zeker gewenst. Makkelijk in de omgang, de gebruiksaanwijzing is goed leesbaar en liefst niet al te langdradig.Verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven, maar een stevige betrokkenheid in dat van de ander. Bindingsangst is gelul, want je angsten ga je aan en daar deal je mee, die veeg je niet onder het kleed. Geen laffe acties voor ‘my man’ ;-). Dus ook niet eerst mijn hart nemen, en dan de benen! "
gek...ik voelde me juist enorm aangesproken door die tekstquote:Op zondag 2 maart 2008 10:27 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik las deze tekst nog even na de post van Viking-meisje en toen dacht ik van 'Wat een tragische post is dit eigenlijk.'
Dan gaat bij mij het kamper/tokkie alarm al.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:54 schreef Agiath het volgende:
Ach, het kan altijd erger.
Dat het zo begint van:
"Ik ben een vlotte hollandse meid"_!
Dan registreren ze zich toch fijn op mooiemensen.com?quote:Op zondag 2 maart 2008 10:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Aah joh, die vrouwen hebben allang gemerkt dat het op die sites stikt van de kneuzen, lelijkerds en bijstandstrekkers. Dan ga je vanzelf de lat lekker hoog leggen om in ieder geval aan die categorie te kunnen ontkomen...
Ik ga toch ook niet naar de supermarkt als ik niet echt boodschappen nodig hebquote:Ik ben niet echt op zoek, maar...
quote:Op zondag 2 maart 2008 10:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dan gaat bij mij het kamper/tokkie alarm al.
proef ik hier enige frustratie?quote:Op zondag 2 maart 2008 10:56 schreef N.icka het volgende:
Het maakt geen hol uit wat je in zo'n advertentie zet , mannen lezen ze echt niet en schrijven elke vrouw terug bij wie ze een kans maken om te neuken
denk idd dat hij uit ervaring spreekt...quote:
Dat dusquote:Op zondag 2 maart 2008 10:56 schreef N.icka het volgende:
Het maakt geen hol uit wat je in zo'n advertentie zet , mannen lezen ze echt niet en schrijven elke vrouw terug bij wie ze een kans maken om te neuken
zware kost zeg,. halverwege ben ik gestopt met het boek.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:15 schreef girllover het volgende:
Ook deze tekst wil ik jullie niet onthouden. Mijn favoriete passages heb ik vet gemaakt:
"Ik ben puur, ongekunsteld, niet-manipulatief, recht-door-zee, betrouwbaar, humorvol, intelligent, sensitief, stoer, lief, beschouwend, zorgzaam, betrokken, capabel, ongeduldig (maar niet met dieren, danwel kleine of oude mensjes), veelzijdig, enthousiast & spiritueel. Geen one-size-fits-all type, geen potje waar allerhande dekseltjes maar op passen. Ik wil me bovendien wel graag ooit weer veilig genoeg voelen om met een fijne vent lepeltje-lepeltje te liggen, in plaats van mesje-mesje (dank je, Sara Kroos!). Ik hecht me niet snel, maar áls ik het doe, doe ik het goed, en volledig. Wat het voor het loslaten uiteindelijk niet makkelijker maakt overigens. Ben trouwens geenszins claimend of jaloers van aard. Ik gun mensen die me dierbaar zijn erg veel.
Wat ik vooral nodig heb is iemand waar ik mezelf mag en kan zijn, die interesse in me heeft, met me meeleeft, waar ik onbedaarlijk mee kan lachen, moeiteloze gespreksstof heb, hemelbestormende nachten mee beleef, záááálig mee kan zoenen. Iemand die me uit eigen beweging aanhaalt, een kus op mijn kruin of in mijn nek plant, eens een spontane knuffel geeft. Iemand die zijn (positieve) gevoelens kan verwoorden en die niet alleen weet wat reflecteren is maar dat ook toepast. Empathie is een zeer gewenste eigenschap, veelzijdigheid en een gezonde eigenwaarde een vanzelfsprekend iets. Daarbij hoort een brede belangstelling: niet oordelend en open minded, al doel ik hier niet op een open relatie o.i.d. Relativeringsvermogen en een goeie dosis humor zijn zeker gewenst. Makkelijk in de omgang, de gebruiksaanwijzing is goed leesbaar en liefst niet al te langdradig.Verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven, maar een stevige betrokkenheid in dat van de ander. Bindingsangst is gelul, want je angsten ga je aan en daar deal je mee, die veeg je niet onder het kleed. Geen laffe acties voor ‘my man’ ;-). Dus ook niet eerst mijn hart nemen, en dan de benen! "
Zouden er nu echt mannen zijn die denken "Ja, dat is de ware voor mij."?Het lijkt bovendien wel een vacaturetekst.
![]()
Nee hoor niet eens , heb 5 weken geleden samen met een collegaatje een parship acount aangemaakt . Alle twee geheel verschillend , en we krijgen berichtjes van dezelfde mannenquote:
Hijquote:Op zondag 2 maart 2008 11:03 schreef heavenstar het volgende:
[..]
denk idd dat hij uit ervaring spreekt...
Dat is ook gewoon de beste tactiek hoor. Gewoon zoveel mogelijk vrouwen een berichtje sturen, lichtelijk aangepast aan haar profiel. Zodra ze wat terugstuurt kijk je of haar profiel wat is.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee hoor niet eens , heb 5 weken geleden samen met een collegaatje een parship acount aangemaakt . Alle twee geheel verschillend , en we krijgen berichtjes van dezelfde mannen
Helaas heeft een vrouw het vrij snel door of iemand haar profiel wel of niet gelezen heeft, of je je berichtje nu lichtelijk aanpast aan haar profiel of niet (wat is 'lichtelijk aanpassen' trouwens? Haar aanspreken met haar username?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon de beste tactiek hoor. Gewoon zoveel mogelijk vrouwen een berichtje sturen, lichtelijk aangepast aan haar profiel. Zodra ze wat terugstuurt kijk je of haar profiel wat is.
frustratie dusquote:Op zondag 2 maart 2008 11:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee hoor niet eens , heb 5 weken geleden samen met een collegaatje een parship acount aangemaakt . Alle twee geheel verschillend , en we krijgen berichtjes van dezelfde mannen
niemand? zeg!...desalniettemin, fijn om gelijk te krijgenquote:Op zondag 2 maart 2008 11:57 schreef N.icka het volgende:
Hij![]()
i rest my case , niemand neemt de moeite om iets te lezen
verdorrie ben wel gefrustreerd
Nou eerder geamuseerdquote:Op zondag 2 maart 2008 12:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
frustratie dus![]()
[..]
niemand? zeg!...desalniettemin, fijn om gelijk te krijgen![]()
...maar goed, zou spontaan een ander woord zijn voor gefrustreerd?
Ik word al moe bij het woordquote:Op zondag 2 maart 2008 12:16 schreef Samcali het volgende:
Vroeger had iedereen nog gewoon hobbies. Dat klinkt echter niet interessant genoeg, dus tegenwoordig hebben ze "passies"
Ach, als je een beetje een slim verhaal in elkaar zet kan je het in een paar zinnen wel persoonlijk maken, als je even dat profiel doorscant.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Helaas heeft een vrouw het vrij snel door of iemand haar profiel wel of niet gelezen heeft, of je je berichtje nu lichtelijk aanpast aan haar profiel of niet (wat is 'lichtelijk aanpassen' trouwens? Haar aanspreken met haar username?). En als een vrouw eenmaal door heeft dat je gewoon een massabericht stuurt, dan zal ze je niet snel terug schrijven.
Maar iedereen persoonlijk aanschrijven kost ook zo fucking veel tijd.
...ach, het is ook wel herkenbaar...heb ooit eens anderhalve week op zo'n site rondgeduikeld, en wist niet hoe snel ik weg moet komen...triest en ergens ook wel ironisch, dat mensen die claimen een ander te zoeken, juist zo ontzettend bezig zijn met zichzelf...quote:
ja, dat laatste had ik al door...kennelijk als enigequote:En niemand , niemand ,,,, ik overdrijf graag , ben wel een vrouw ja
Hij heeft dus een leuke woningquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:03 schreef Hijacking het volgende:
[..]
En ze hebben daarom ook die ideale man nodig (al was het alleen maar om zich dan idealer voor te kunnen doen bij hun vriendinnen).quote:Op zondag 2 maart 2008 10:18 schreef Viking84 het volgende:
Eens met TS.
Dit is één van de redenen dat ik eigenlijk niets doe met mijn eigen relatiewebsiteprofielen, want dit soort vrouwen komt me de neus uit. Ze schrijven een complete trilogie vol met eisen waaraan een sterveling onmogelijk kan voldoen. Bovendien komt een vrouw die zo enorm veel eisen stelt (en dat ook nog doet op een behoorlijk hoogdravende toon) op mij weinig sympathiek over. En inderdaad: het is gewoon één en al interessantdoenerij. Het grappige is: als je zo'n profieltekst schrijft, kom je op mij juist wél wanhopig over. Ik denk dat die vrouwen een beetje een ideaalbeeld van zichzelf zitten te creëren.
Dat zou ik wel naar haar willen schrijven. Steeds als ik zo'n profiel lees, voel ik de behoefte om een berichtje te schrijven van "Wat probeer je nou precies te zeggen met je profiel" of zoiets.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:52 schreef nightfall het volgende:
[..]
zware kost zeg,. halverwege ben ik gestopt met het boek.
Ik wel hoor.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:57 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij![]()
i rest my case , niemand neemt de moeite om iets te lezen
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:59 schreef girllover het volgende:
Ik sta sinds een tijdje op twee relatiesites.
At your service:quote:
Als je dat allemaal in je profiel zet....Ben je dan op zoek naar een kloon van jezelf? Of probeerquote:Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:
"Voel me aangetrokken tot:
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen…"
![]()
Ik vraag het me ook af. En het staat vol met dit soort ellende.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:25 schreef Kings het volgende:
[..]
Als je dat allemaal in je profiel zet....Ben je dan op zoek naar een kloon van jezelf? Of probeer
je heel dan heel hard iets te maken van jezelf dat je niet bent?
Deze blijft geweldig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:59 schreef girllover het volgende:
[..]
- "Ben niet direct iemand die gaat thrill seeken puur voor de kick, maar voelde me in Rio als een vis in het water en strompelde ook op de Kilimanjaro rond op de summit."![]()
[..][
Voor mij geldt dat niet hoor. Wandelen doe ik het allerliefst.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:30 schreef Rapaille het volgende:
Ach het is een hoop blablabla maar toch eerlijk over hun wensen in anderen. Ik denk dat mannen meer sociaal wenselijke antwoorden geven op dit soort sites (strandwandeling e.d).
Ja, precies, mar die vrouwen hebben echt geen humor lijkt het. Lijken wel milieuactivisten; die hebben ook geen humor.quote:Waar ik mij het meeste aan kan storen (aan die verhaaltjes hier), is de manier waarop die vrouwen zichzelf beschrijven --> Lijkt wel een verkoopverhaaltje. Het arrogante is ook te erg, er is niks met arrogant zijn maar dan moet dat wel gekoppeld zijn aan eigenschappen waardoor je arrogant mag zijn, bovendien kan een beetje zelfspot geen kwaad.
Ja, stel je voor zeg, dat je wat krijgt met een echt mens, die wat meegemaakt heeft in het leven zegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:58 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn allemaal "emotioneel in balans". Er stond ook een keer in een profiel "Verleden verwerkt". Dat moet dat waarschijnlijk een goede indruk maken, maar het feit dat er al iets was wat verwerkt moest worden vind ik niet echt een goeie binnenkomer.
quote:Op zondag 2 maart 2008 12:16 schreef Samcali het volgende:
Vroeger had iedereen nog gewoon hobbies. Dat klinkt echter niet interessant genoeg, dus tegenwoordig hebben ze "passies"
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:58 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ja, stel je voor zeg, dat je wat krijgt met een echt mens, die wat meegemaakt heeft in het leven zeg![]()
We komen niet allemaal uit een kloonvat, vers en mooi, zonder enige vorm van ballast, helemaal klaar om het jou naar de zin te maken.![]()
![]()
Dat hele ' verleden verwerkt' dat gaf aan dat er een verleden was, en dan heb je natuurlijk al meteen een puntje tegen.. volgens sommigen hier dan .quote:
Het ging mij erom dat er stond "Verleden verwerkt". Juist omdat het zo voor zich spreekt dat mensen vervelende dingen meemaken hoeft het er van mij niet bij. E dat ze het verwerkt heeft, wekt bij mij de indruk dat ze er nog mee bezig is.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:14 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Dat hele ' verleden verwerkt' dat gaf aan dat er een verleden was, en dan heb je natuurlijk al meteen een puntje tegen.. volgens sommigen hier dan .
Dat irriteert me. Newsflash: We hebben allemaal een verleden. Als je niet wat met iemand wil die verdrietige zaken heeft meegemaakt (en daar missschien eens over wil praten!!Oh NOES!!) moet je een realdoll kopen. Die gaan gegarandeerd niet zeggen dat ze hun overleden opa wel eens missen.
Ok.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:17 schreef girllover het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat er stond "Verleden verwerkt". Juist omdat het zo voor zich spreekt dat mensen vervelende dingen meemaken hoeft het er van mij niet bij. E dat ze het verwerkt heeft, wekt bij mij de indruk dat ze er nog mee bezig is.
Ben denk ik een beetje allergisch geworden voor mensen die vooral niet een 'probleemgeval' willen als ze aan het daten zijn. Op de keper af zijn we echter allemaal ' probleemgevallen' met verledens, angsten en onzekerheden. Vandaar mijn reactie.quote:
Snap ik. Maar als mensen bij een tweede afspraakje al hysterisch gaan doen oer hun verleden... en wat probleemgevallen betreft, ik versta daar iemand onder met een psychiatrisch verleden of die weleens een zelfmoordpoging heeft gedaan en daar zou ik niet zo graag een relatie mee willen.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:24 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ben denk ik een beetje allergisch geworden voor mensen die vooral niet een 'probleemgeval' willen als ze aan het daten zijn. Op de keper af zijn we echter allemaal ' probleemgevallen' met verledens, angsten en onzekerheden. Vandaar mijn reactie.
Bedankt, ik vind het ook wel lachen, omdat ik me er zo aan erger als ik die profielen lees. ier kan ik erom lachen.quote:Verder goed topic.
Of "ook van lekker eten houden".quote:Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef -skippybal- het volgende:
Ach, altijd nog beter dan de mensen die als hobby "leuke dingen doen" hebben
Oh my freakin' God...quote:Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:
[..]
At your service:
"Jij: kent jezelf redelijk goed en hebt je zaakjes op orde; eigen huisje met eigen spulletjes. In dat huis staan ook leesboeken, niet te verwarren met stripboeken) en kookboeken die weleens open zijn geweestJe spreekt en schrijft ABN, je rookt alleen waterpijp of heeeel weinig, je houdt van dieren en niet op de allerlaatste plaats van kinderen want het is natuurlijk een vanzelfsprekendheid, dat, mochten wij samenkomen en blijven, gaan zorgen voor samensmelting. (geen doel op zich hier trouwens). Je hebt een goed gevuld sociaal leven en je draagt je maatschappelijke steentje ook bij. Je hebt en houdt je eigen bezigheden, je bent ondernemend, reislustig, je bent groter dan ik, draagt geen oorbellen, je bent sportief en eigenwijs. Ik hoop dat ik niet al te veeleisend ben als ik hoop dat je ook nog attent bent, je geen accent hebt (Brabants zachte G mag hahaha) dat je graag kookt en dat je ook nog een heel goeie minnaar bent....".
Heel aantrekkelijk wordt het zo, als iemand het als een soort schooljuf op een rijtje zet.![]()
"Gek genoeg heb ik meer van Australië en Nieuw Zeeland gezien dan van Europa."
Wow, ze heeft echt veel gereisd! Ze is echt heel avontuurlijk!![]()
"Een (open) relatie, die heb ik al dus als je daar naar opzoek bent, doe geen moeite...dames hebben momenteel de voorkeur!"![]()
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen…"
![]()
"Ik : bel opeens op en vraag of je mee gaat naar het strand
Jij : "ik wilde je net bellen om te vragen mee te gaan naar Londen, maar...maak je niet druk, dan we gaan toch lekker naar het STRAND!"
Ik : Grrrrr....... (pest je de volgende keer wel terug ;-)"
![]()
"Verder ben ik gek op uitdagingen en verrassingen, hou ik wel van een avondje stappen en lekker eten. Je kan me dan ook overal vinden, in een bruine kroeg, discotheek, loungebar of super chique restaurant. Ik hou dan ook van een biertje of wijntje (of champagne) op zijn tijd."
wat een mafketel, die gast vind zichzelf helemaal te gek, en waarschijnlijk issie zo stom als een varken en is die nog nooit verder dan ameland geweest.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:
[..]
At your service:
"Jij: kent jezelf redelijk goed en hebt je zaakjes op orde; eigen huisje met eigen spulletjes. In dat huis staan ook leesboeken, niet te verwarren met stripboeken) en kookboeken die weleens open zijn geweestJe spreekt en schrijft ABN, je rookt alleen waterpijp of heeeel weinig, je houdt van dieren en niet op de allerlaatste plaats van kinderen want het is natuurlijk een vanzelfsprekendheid, dat, mochten wij samenkomen en blijven, gaan zorgen voor samensmelting. (geen doel op zich hier trouwens). Je hebt een goed gevuld sociaal leven en je draagt je maatschappelijke steentje ook bij. Je hebt en houdt je eigen bezigheden, je bent ondernemend, reislustig, je bent groter dan ik, draagt geen oorbellen, je bent sportief en eigenwijs. Ik hoop dat ik niet al te veeleisend ben als ik hoop dat je ook nog attent bent, je geen accent hebt (Brabants zachte G mag hahaha) dat je graag kookt en dat je ook nog een heel goeie minnaar bent....".
Heel aantrekkelijk wordt het zo, als iemand het als een soort schooljuf op een rijtje zet.![]()
"Een (open) relatie, die heb ik al dus als je daar naar opzoek bent, doe geen moeite...dames hebben momenteel de voorkeur!"![]()
![]()
Jij : "ik wilde je net bellen om te vragen mee te gaan naar Londen, maar...maak je niet druk, dan we gaan toch lekker naar het STRAND!"
![]()
"Verder ben ik gek op uitdagingen en verrassingen, hou ik wel van een avondje stappen en lekker eten. Je kan me dan ook overal vinden, in een bruine kroeg, discotheek, loungebar of super chique restaurant. Ik hou dan ook van een biertje of wijntje (of champagne) op zijn tijd."
Vooral dat laatste dat ik vet gemaakt heb... Iets bijzonders? Een houten been of zo?quote:Time to share my life!
Ik hou van vrijheid (niet te veel moeten, regels etc.), kan genieten van vrije tijd en reizen (lantefanteren in een hippe stad, ontdekken van een nieuwe cultuur of chillen op een eiland), lekker thuis rommelen, goede gesprekken, beetje sarren/ plagen. Ik heb flair, maar ben soms ook verlegen/ afwachtend (depends on situation), serieus&laid-back. And more to find out..!
Ik zou het leuk vinden om een ondernemende man te leren kennen die lief&zorgzaam, positief ingesteld, redelijk outgoing, open minded en liefst hoogopgeleid is... En ook nog iets bijzonders heeft! ;-)
Schot in de roos?! Dan vind ik het leuk een berichtje van je te mogen ontvangen :-)
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:13 schreef Synthesist het volgende:
Toch apart dat mensen menen enige vorm van sociale waardigheid te hebben, dan wel respect te verdienen en vergaande eisen mogen stellen bij het ingeschreven staan op een dating site.
Plus een haak en een papegaai.quote:Op maandag 3 maart 2008 07:38 schreef Chevalric het volgende:
Vooral dat laatste dat ik vet gemaakt heb... Iets bijzonders? Een houten been of zo?
Oh, ja, van die dozen die graag weeshuizen willen bouwen in Guatamala, maar echt dóen, ho maar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:24 schreef Alleslijm het volgende:
Vrouw in de 20, sport niet (toch een keurige BMI), houdt niet van reizen en vriendinnen die 'dolgraag' Spaans willen leren. Wanneer gaan we trouwen?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:42 schreef girllover het volgende:
Zit ik er weer een jaar aan vast voor 174,50 euro.
En wat dat betreft zijn de FOK!kers geen haar beter dan de internet-daters. De nadruk ligt hier toevallig niet op daten, dat is het enige.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:03 schreef Slarioux het volgende:
Dat "hobbies" is vervangen door "passies" is er volgens mij eentje, en zo zijn er nog wel tientallen. Ik snap niet dat mensen zichzelf (en elkaar) dat soort ongeschreven regels gaan zitten opleggen maar aan de andere kant, FOK! is precies hetzelfde.
quote:Op zondag 2 maart 2008 10:56 schreef N.icka het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2008 09:04 schreef Slarioux het volgende:
En wat dat betreft zijn de FOK!kers geen haar beter dan de internet-daters.
JESUS.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:
Kansloos!quote:Ik ben Jimmy en zoals je kunt zien, of misschien ook wel niet, half nederlands, half surinaams. En welke helft wat is, ben ik eerlijk gezegd nog niet geheel uit.![]()
Waarom zou je zoiets in je profiel zetten? je kan het ook gewoon niet noemen. Je kan er altijd later met je partner over praten toch? Ik heb t persoonlijk niet zo op figuren die te pas en te onpas hun moeilijke verleden lopen te ventileren (waarom moet een ander zoiets weten op voorhand?), maar ieder zijn eigen smaakquote:Op zondag 2 maart 2008 22:14 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Dat hele ' verleden verwerkt' dat gaf aan dat er een verleden was, en dan heb je natuurlijk al meteen een puntje tegen.. volgens sommigen hier dan .
Dat irriteert me. Newsflash: We hebben allemaal een verleden. Als je niet wat met iemand wil die verdrietige zaken heeft meegemaakt (en daar missschien eens over wil praten!!Oh NOES!!) moet je een realdoll kopen. Die gaan gegarandeerd niet zeggen dat ze hun overleden opa wel eens missen.
christus, al die mensen hebben gewoon veel te veel eisen en wensen.... zo loop je nooit tegen iemand aan.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
JESUS.
"De kracht van communicatie.".
Je verzint het ook niet he..
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef Zero2Nine het volgende:
Maar het is natuurlijk ook zo dat je niet te eerlijk kan zijn:
"Wanhopige vrouw zoekt man. Ik ben lelijk en zit het liefst 24 uur per dag binnnen. Een echte hobby heb ik niet, nou ja behalve TV kijken dan. Als je voor mij kiest zit je vast aan 3 kinderen uit 2 voorgaande huwelijken. Ik luister graag naar Frans Bauer. Ik heb ook nog wat schulden dus ik hoop dat je een goed gevulde portemonnee meebrengt."
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef Zero2Nine het volgende:
Maar het is natuurlijk ook zo dat je niet te eerlijk kan zijn:
"Wanhopige vrouw zoekt man. Ik ben lelijk en zit het liefst 24 uur per dag binnnen. Een echte hobby heb ik niet, nou ja behalve TV kijken dan. Als je voor mij kiest zit je vast aan 3 kinderen uit 2 voorgaande huwelijken. Ik luister graag naar Frans Bauer. Ik heb ook nog wat schulden dus ik hoop dat je een goed gevulde portemonnee meebrengt."
Gamen verzwijgen kan ik me goed voorstellen hoor, daar hangt een bepaald imago aanquote:Op maandag 3 maart 2008 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik schreef gisteren een profieltekstje voor iemand anders en hij wilde dat er in zette dat hij graag leest en ik mocht er niet in zetten dat hij graag videogames speelt.
Behalve studieboeken kijkt die gast nooit een boek in en soms is hij niet bij zijn Xbox weg te slaan.
De waarheid een beetje mooier maken dan die is, fine, maar je moet hem niet gaan verdraaien, want dat komt uit. Heeft 'ie straks een date en vraagt ze wat zijn favoriete boek is. Dan moet je toch wel iets verder komen dan The Da Vinci Code.
Nerds are the best lovers...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Gamen verzwijgen kan ik me goed voorstellen hoor, daar hangt een bepaald imago aan(misschien wel terecht
)
De meeste vrouwen op relatiesites zijn naar mijn idee alleenstaande moeders van begin 30. Niet echt moeilijk om die voor t lapje te houden. Als je als man zijnde een goede baan hebt, auto, huisje etc... dan is de interesse snel gewekt.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:39 schreef stinkbeer het volgende:
De meeste mensen op een relatie website zijn mensen met weinig zelfvertrouwen.
Dus wil je semi sex relaties dan geef ik je een paar tips:
0. Reageer alleen op advertenties met foto. Alles zonder foto = niet serieus of dik en lelijk
1. Kies de in jouw ogen mooiste dame uit.
2. Lees het profiel door (hoe onzinnig het ook klinkt, hier op maak je een verhaaltje voor punt 3)
3. Vertel wat ze graag willen horen. (praat naar hun mond, houden ze van kinderen, dan hou jij er ook van)
4. Nodig ze uit bij jou thuis en zeg dat je voor ze wil koken (doet het altijd goed)
Tussen stap 3 en 4 kan een week of langer tussen zitten. je moet eerst een redelijke vertrouwensband opbouwen. Hoe snel dit is gaat hangt af van je ervaring en de onzekerheid van de ander.
Als ze eenmaal bij jou thuis zijn dan kan het eigenlijk al niet meer stuk (of je moet enorm lomp doen)
je kan ze aan het lijntje houden of je dumpt ze een paar dagen later en ga verder met score
Een echte player houdt er een stuk of 3 aan het lijntje
Blijf echter wel punt 2 in je gedachte houden. anders lopen ze weg
Verder moet je goed kunnen liegen en erg goed zijn in het onthouden van namen en specifieke kenmerken
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen
Ook zoiets wat je vaak ziet: Het ik noem een onbekend en exotisch klinkend iets, dat maakt indruk woordje.quote:Guanajuato
Je kan best zeggen dat je van reizen houdt, of dat je avontuurlijk bent. Maar je moet dan wel een paar foto's erbij zetten waaruit dat blijkt.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:57 schreef Nemain het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat de gemiddelde Fok!ker in zijn profiel zou zetten..
quote:Op zondag 2 maart 2008 10:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
In verschillende incarnaties tegengekomen:
[..]
Ik ga toch ook niet naar de supermarkt als ik niet echt boodschappen nodig heb.
ja, zoiets als ' Ik heb wat met Guajato, de zee de mensen, daar kom ik tot rust.' (dat heb ik met Ameland maar dat klinkt niet stoer genoeg.)quote:Op maandag 3 maart 2008 22:11 schreef -0- het volgende:
[..]
Ook zoiets wat je vaak ziet: Het ik noem een onbekend en exotisch klinkend iets, dat maakt indruk woordje.
Meestal is men er een keer geweest of heeft men het een keer gedaan.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:43 schreef girllover het volgende:
- "sociaal, stedentrips (binnen en buiten Europa), financieel, backpacken, links en rechts, 24, studerend, Harry Potter, rechts, nuchter, trein, Australië, dromen…., Ipod, drukke baan, lente, lachen, Lonely Planet, zon, fietsen, eilanden, vrienden, theater, en nog veeel veel meer!!!"![]()
[..]
At your service:
![]()
![]()
Mn avond, wat doe je!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:54 schreef xFriendx het volgende:
Was deze link al geplaatst?
[R&P Howto] Hoe niet te eindigen met een relatiesite-gnoom
Als ik jou was zou ik op relatiewebsites een andere nick nemenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:19 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Het gekste wat ik ooit in een advertentie zag: Ik heb psychische problemen, daarom heb ik nu TBS toch zoek ik een Lief meisje.. Maar dat was in de relatierubriek van Mijn Geheim. De meest kansloze relatiemarkt ter wereld.
Candida-infectie?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik op relatiewebsites een andere nick nemen
Ik zou reagerenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik, kwikke pickwicklikker met kip in blik tic, geschikte dikke stickerverklikker, zoek koele oeloeboele toetsie om koekeloerende oehoe smoothies mee te drinken.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik, kwikke pickwicklikker met kip in blik tic, geschikte dikke stickerverklikker, zoek koele oeloeboele toetsie om koekeloerende oehoe smoothies mee te drinken.
Its the four semi sex commandments ... I wrote you a step by step booklet.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:39 schreef stinkbeer het volgende:
De meeste mensen op een relatie website zijn mensen met weinig zelfvertrouwen.
Dus wil je semi sex relaties dan geef ik je een paar tips:
0. Reageer alleen op advertenties met foto. Alles zonder foto = niet serieus of dik en lelijk
1. Kies de in jouw ogen mooiste dame uit.
2. Lees het profiel door (hoe onzinnig het ook klinkt, hier op maak je een verhaaltje voor punt 3)
3. Vertel wat ze graag willen horen. (praat naar hun mond, houden ze van kinderen, dan hou jij er ook van)
4. Nodig ze uit bij jou thuis en zeg dat je voor ze wil koken (doet het altijd goed)
Tussen stap 3 en 4 kan een week of langer tussen zitten. je moet eerst een redelijke vertrouwensband opbouwen. Hoe snel dit is gaat hangt af van je ervaring en de onzekerheid van de ander.
Als ze eenmaal bij jou thuis zijn dan kan het eigenlijk al niet meer stuk (of je moet enorm lomp doen)
je kan ze aan het lijntje houden of je dumpt ze een paar dagen later en ga verder met score
Een echte player houdt er een stuk of 3 aan het lijntje
Blijf echter wel punt 2 in je gedachte houden. anders lopen ze weg
Verder moet je goed kunnen liegen en erg goed zijn in het onthouden van namen en specifieke kenmerken
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:02 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Met iemand die zo praat/schrijft zou ik dus echt niet mee in een ruimte gezien willen worden.
INDERDAADquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef girllover het volgende:
We hebben volgens mij een winnaar:
lange-vervelende-zin
Die laatste 'zin'.Daar krijg ik echt jeuk van, ja 'echt. Wat onzettend geforceerd spontaan zeg. Vooral dat drammerige "diezelfde dag nog'
En waarom staan die streepjes tussen alle woorden in?
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:57 schreef Nemain het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat de gemiddelde Fok!ker in zijn profiel zou zetten..
Van alle reacties (ja, echt) 1 date gehad, gelijk aan blijven hangen.quote:Ik ben lui, sta niet open voor nieuwe vriendschappen, ben kritisch en arrogant.
Groetjes,
Roellio
p.s. ben jij "spontaan, niet op zoek maar 'wie weet', avontuurlijk, lief en grappig", surf dan door.
quote:Op zondag 2 maart 2008 10:12 schreef girllover het volgende:
[..]
Dat is wel triest ja.
Ik vroeg een keer aan iemand hoe het met haar ging en toen zei ze "Ja, mijn leven is op dit moment een beetje té leuk. Ik heb zoveel vrienden die met me willen afspreken en ik heb het zo druk. Ik ben gewoon te gelukkig."
Ik:
www.wiccandating.org?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:50 schreef Roellio het volgende:
Van alle reacties (ja, echt) 1 date gehad, gelijk aan blijven hangen.![]()
De ironie.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
JESUS.
"De kracht van communicatie.".
Je verzint het ook niet he..
En in het echt kan de zielugurd geen vrij krijgen om spontaan de thalys te pakken, bang als ie is zijn baan kwijt te raken aan een van de jongere goden in zijn bedrijf, die ook wel door hebben dat hij een inkakkende oude pluchen-zetel-in-beslag-houder is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef girllover het volgende:
Die laatste 'zin'.Daar krijg ik echt jeuk van, ja 'echt. Wat onzettend geforceerd spontaan zeg. Vooral dat drammerige "diezelfde dag nog'
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:50 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga even een liedje schrijvenover relatie advertenties, wat vast allang gedaan is maar ik doe het toch en oh spontaan we liggen op het strand en dan romantisch zwemmen naar parijs waardoor ik half bevries en jij me als verassing plotsklaps ook in de anus neemt terwijl we hans teeuwen citeren
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
INDERDAAD![]()
Sorry, maar ik moest spontaan in hoofdletters schrijven
Bestaan er ook slechte gebouwen dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:03 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zodat-ze-niet-hoeft-na-te-denken-waar-de-spatiebalk-ook-alweer-zatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef girllover het volgende:
"'handje-in-handje-met-vier-blote-voetjes-een-deel-van-de-Hollandse-kustlijn-af-te-lopen-om-vervolgens-afgepeigerd-neer-te-strijken-voor-een-goede-fles-wijn-of-wanneer-afwezig-blikjes-koud-bier-om-vervolgens-elkaars-levens-en-het-leven-in-het algemeen-vol-met-interessante-gebeurtenissen-en-onzinnigheden-eens-goed-relativerend-onder-de-loep-te-nemen-om-vervolgens-over-te-gaan-in-een-slap-ouwehoeren-over-bijvoorbeeld-de-laatste-show-van-theo-maassen-tussendoor-elkaars-rug-insmerend-want-het-is-hoog-zomer-en-dan-samen-op-het-idee-komen-en-te-besluiten-diezelfde-dag-nog-de-thalys-te-pakken-want-in-parijs-schijnt-die-avond-een-heel-leuk-optreden-te-zijn..."
want als je maar lang genoeg mensen in de supermarkt blijft aanspreken vind je vanzelf iemand om je leven mee te delenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Je moet maar zo denken, mensen zitten niets voor niets achter zo'n nietsonthullend, nietszeggend websiteprofiel. Meestal van dat volk wat te schuw is om in de realiteit iemand aan te spreken.
Je kunt ook overdrijven hé.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:11 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
want als je maar lang genoeg mensen in de supermarkt blijft aanspreken vind je vanzelf iemand om je leven mee te delen
Datr zijn ze niet, maar ze willen per sé een goed uitziende man die goed verdient, intelligent is, spontaan romantisch, en aardig bovendien, single, geen kinderen, geen gezooi met ziektes/verleden/problemen/dingen/ .quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Je moet maar zo denken, mensen zitten niets voor niets achter zo'n nietsonthullend, nietszeggend websiteprofiel. Meestal van dat volk wat te schuw is om in de realiteit iemand aan te spreken.
wan het internet zit vol met mensen die niet uit de echte wereld komen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:50 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven hé.
Waarom zou je geen contact kunnen zoeken in de echte wereld in plaats van dat je mensen via een lullig profieltje leert kennen, wat achteraf weer leidt tot teleurstellingen omdat die persoon in het echt toch een stuk minder smakelijk uitziet.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:52 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Datr zijn ze niet, maar ze willen per sé een goed uitziende man die goed verdient, intelligent is, spontaan romantisch, en aardig bovendien, single, geen kinderen, geen gezooi met ziektes/verleden/problemen/dingen/ .
Die kom je in het echte leven niet zo vaak tegen..
Omdat je de hele week druk bent met werken en je social circle redelijk uitgeput is kwa interessante mensen omdat iedereen al iemand heeft? Ik zou er zelf niet zo'n moeite mee hebben om online te daten als het zo uitkomt terwijl ik niet hoef te klagen over aandacht in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:50 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven hé.
Waarom zou je geen contact kunnen zoeken in de echte wereld in plaats van dat je mensen via een lullig profieltje leert kennen, wat achteraf weer leidt tot teleurstellingen omdat die persoon in het echt toch een stuk minder smakelijk uitziet.
hear hear, in het echte leven liegt niemand, doet niemand zich beter voor en zijn players slechts een mythe.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:07 schreef Tuvai.net het volgende:
En daarom zeg ik, dat je toch gewoon beter contact kunt gaan zoeken in de echte wereld in plaats van leugenachtige profieltjes. Maar goed, dat zijn mijn 2 cents.
I love nerdsquote:Op maandag 3 maart 2008 13:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Gamen verzwijgen kan ik me goed voorstellen hoor, daar hangt een bepaald imago aan(misschien wel terecht
)
Listen up oracle, het is voor de meeste mensen geen of/of. Als het in real life langer duurt dan je hoopt dan is het een aanvulling. Ik spreek je nog wel over een jaar of acht als je eerste echte relatie net voorbij is, dan zul je het beter begrijpen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:07 schreef Tuvai.net het volgende:
En daarom zeg ik, dat je toch gewoon beter contact kunt gaan zoeken in de echte wereld in plaats van leugenachtige profieltjes. Maar goed, dat zijn mijn 2 cents.
Moet dat er nou bij? Ik vind het altijd zo raar om zoiets over jezelf te zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:51 schreef Shivo het volgende:
[..]
Omdat je de hele week druk bent met werken en je social circle redelijk uitgeput is kwa interessante mensen omdat iedereen al iemand heeft? Ik zou er zelf niet zo'n moeite mee hebben om online te daten als het zo uitkomt terwijl ik niet hoef te klagen over aandacht in het dagelijks leven.
Het is wel KLB he, waar de andere users nooit te beroerd zijn om te concluderen dat je vast een lelijke ascociale nerd bentquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef girllover het volgende:
[..]
Moet dat er nou bij? Ik vind het altijd zo raar om zoiets over jezelf te zeggen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:00 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Het is wel KLB he, waar de andere users nooit te beroerd zijn om te concluderen dat je vast een lelijke ascociale nerd bent
Om maar aan te geven dat je niet kansloos hoeft te zijn om online te daten. En ik ken ook erg aantrekkelijke dames die op die manier aan de man proberen te komen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef girllover het volgende:
[..]
Moet dat er nou bij? Ik vind het altijd zo raar om zoiets over jezelf te zeggen.
Wel post eens een link naar hun profiel, dan zullen wij oordelen of ze aantrekkelijk zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:38 schreef Shivo het volgende:
En ik ken ook erg aantrekkelijke dames die op die manier aan de man proberen te komen.
Die kom je in het echte leven wel tegen. Maar die mannen zijn vaak al bezet om die reden. Normale mensen zullen de realiteit altijd verkiezen boven internet, en daarom kom je op relatiesites mensen tegen waar meer mis mee is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:52 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Datr zijn ze niet, maar ze willen per sé een goed uitziende man die goed verdient, intelligent is, spontaan romantisch, en aardig bovendien, single, geen kinderen, geen gezooi met ziektes/verleden/problemen/dingen/ .
Die kom je in het echte leven niet zo vaak tegen..
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:44 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wel post eens een link naar hun profiel, dan zullen wij oordelen of ze aantrekkelijk zijn.
OK. Zonder bewijs geloof ik het niet als je praat over "best wel aantrekkelijk".quote:
Ai, dat wordt lastig slapen vannacht. Ik zei overigens 'erg aantrekkelijk', niet 'best wel aantrekkelijk'.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:01 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
OK. Zonder bewijs geloof ik het niet als je praat over "best wel aantrekkelijk".
Nog erger ... erg ... de overtreffende trap ... maar goed zonder dat ik het zelf kan waarnemen. Sure.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:02 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ai, dat wordt lastig slapen vannacht. Ik zei overigens 'erg aantrekkelijk', niet 'best wel aantrekkelijk'.
Ja, zeker heb je in de realiteit ook leugenachtig gespuis d'r tussen lopen, maar in de realiteit heb je die toch een stuk sneller door (uitgaande van uiterlijk, taalgebruik, body language, noem maar op), dan dat je dat zou moeten doen aan de hand van wat tekst en wat slechte kwaliteitsfoto's.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Herald het volgende:
[..]
hear hear, in het echte leven liegt niemand, doet niemand zich beter voor en zijn players slechts een mythe.
Tja, in het dagelijks leven is van een van beiden het paspoort verlopen, of kan geen oppas krijgenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef girllover het volgende:
"'handje-in-handje-met-vier-blote-voetjes-een-deel-van-de-Hollandse-kustlijn-af-te-lopen-om-vervolgens-afgepeigerd-neer-te-strijken-voor-een-goede-fles-wijn-of-wanneer-afwezig-blikjes-koud-bier-om-vervolgens-elkaars-levens-en-het-leven-in-het algemeen-vol-met-interessante-gebeurtenissen-en-onzinnigheden-eens-goed-relativerend-onder-de-loep-te-nemen-om-vervolgens-over-te-gaan-in-een-slap-ouwehoeren-over-bijvoorbeeld-de-laatste-show-van-theo-maassen-tussendoor-elkaars-rug-insmerend-want-het-is-hoog-zomer-en-dan-samen-op-het-idee-komen-en-te-besluiten-diezelfde-dag-nog-de-thalys-te-pakken-want-in-parijs-schijnt-die-avond-een-heel-leuk-optreden-te-zijn..."
Da's waar.Het feit dat je veel aandacht krijgt, wil inderdaad niet zeggen dat je aandacht krijgt van iemand die je zelf leuk vindt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:38 schreef Shivo het volgende:
[..]
Om maar aan te geven dat je niet kansloos hoeft te zijn om online te daten. En ik ken ook erg aantrekkelijke dames die op die manier aan de man proberen te komen.
Er staan heel mooie meisjes op die relatiesites hoor. Schrijf jezelf voor de grap eens in op Relatieplanet. Ik wil niet zeggen dat er verder niks met die vrouwen is want dat weet ik niet, maar ze zijn wel mooi (als het hun foto's zijn).quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:04 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Nog erger ... erg ... de overtreffende trap ... maar goed zonder dat ik het zelf kan waarnemen. Sure.
Niet over kwalificeren ... mooi is een groot woord.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:19 schreef girllover het volgende:
[..]
Er staan heel mooie meisjes op die relatiesites hoor. Schrijf jezelf voor de grap eens in op Relatieplanet. Ik wil niet zeggen dat er verder niks met die vrouwen is want dat weet ik niet, maar ze zijn wel mooi (als het hun foto's zijn).
Wat bedoel je? Bedoel je "niet overdrijven"?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:31 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Niet over kwalificeren ... mooi is een groot woord.
je mag de vrouw van the weakest link wel linkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:45 schreef girllover het volgende:
"De geringe ruimte waarin jij en ik onszelf hier kunnen voorstellen doet tekort aan wie wew werkelijk zijn.Geschreven woorden en een foto vallen niet samen met de sfeer die onstaat als we tegenover elkaar zitten en echt contact hebben.
Ik ben een intelligente, positief ingestelde, niet onaantrekkelijke, gevoelsrijke, actieve, zeker niet saaie, krachtige en aardige, betroubare, best wel leuke vrouw met humor..."
Jammer dat ik haar foto er niet bij mag/kan plaatsen. Het lijkt wel die vrouw van The Weakest Link.
Die kan je zelf googelen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
je mag de vrouw van the weakest link wel linken
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Sja, als je die profielen leest zijn het allemaal Mensen Van Het Goede Leven.
Die Op Een Bepaalde Manier In Het Leven Staan.![]()
En daarom iemand nodig hebben Die Op Dezelfde Golflengte Zit.![]()
Zodat ze daar Diepe Gesprekken mee kunnen hebben. (met goede wijn, niemand drinkt kennelijk Jeepee Chenet of huis-slobberwijn, dus ik snap niet waarom supermarkten dat spul nog verkopen)
En door die gesprekken Een Klik Voelen.![]()
Een romantische bereisde man die dol is op goede gesprekken en verstand heeft van goede wijn en koken, ik zou er meteen voor tekenen.
Dat al deze prachtmensen nog single zijn, ik kan er met mijn verstand niet bij.
Wat is haar nickname dan, IntellectueleTina01 ofzo?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:23 schreef girllover het volgende:
Ik heb er weer een hoor:
"Steekwoorden:
Filmhuis, Pepijn, Oerol, Guggenheim, Volkskrant, Almodóvar, Gael García Bernal;
Fugees, Manu Chao, David Gray, Juluka, Vas."
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
![]()
Je slaat de spijker op z'n kop! Je zou hier een Jiskefet-sketch over moeten maken!
wel fijn dat jij even bepaalt wat normaal is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:45 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Die kom je in het echte leven wel tegen. Maar die mannen zijn vaak al bezet om die reden. Normale mensen zullen de realiteit altijd verkiezen boven internet, en daarom kom je op relatiesites mensen tegen waar meer mis mee is.
Leuk om te lezen: http://www.craigslist.org/about/best/den/588567246.htmlquote:If men wrote their m4w ads the same way, we would expect to see something like this:
Ja, precies, irritant is dat. En zielig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:53 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat is haar nickname dan, IntellectueleTina01 ofzo?
Ik kijk naar filmhuisch-films, kijk mij eens verheven zijn.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:25 schreef Lakitu het volgende:
Ik word echt zo ziek van dit soort vrouwen.Bah.
Als ze zo perfect zouden zijn als ze zich voordoen, dan stonden ze niet met hun verhaaltje op een datingsite.
ze is lelijk? heeft zware stoornissen? hoer/drugsverslaafde? Vraag is of het wel allemaal klopt ;/ ik bedoel kan ook een lijst opdreunen, wie nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:45 schreef girllover het volgende:
En nog een. Deze tekst is zo mogelijk nog erger dan de vorige. De allerergste dingen heb ik vet gemaakt:
"A few words from me to you, die ik belangrijk vind, mij enigszins omschrijven en mijn aandacht trekken..
Aanvulling, attent, avondmens, buiten, candles, caring, charming, class, dansen, details, doorzettingsvermogen, eerlijk, eigenzinnig, energiek, enthousiast, Faithless, family, flexibel, friends, gentleman, gezelligheid, groei, hotels, humor, inhoud, interessant, jezelf zijn, kieskeurig, kritisch, kuiltjes, kwaliteit, lachen, lekker, lief, lingerie, mening, muziek, nieuwsgierig, ogen, ondernemend, organized, ouder, passie, perfectionistisch, personality, Quest, realistisch, reizen, romantiek, rustig, scones, serieus, shoes, Snapple, sociaal, soulmate, speed, spontaan, stabiel, Starbucks, steenbok, stijlvol, strand, tanden, Uggs, uniek, verantwoordelijk, verwennen, verzorgd, vrolijk, vrouwelijk, waarderen, waarheid, watermeloen, wijs, zee, zelfontwikkeling, zelfrespect, zon."
Hoe is het mogelijk dat zo'n vrouw nog alleenstaand is!
Dat was sarcastisch bedoeld.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:55 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ze is lelijk? heeft zware stoornissen? hoer/drugsverslaafde? Vraag is of het wel allemaal klopt ;/ ik bedoel kan ook een lijst opdreunen, wie niet
Vind ik ook een lekker geluid hoor! Laat zien dat je de kleine dingen ziet en ervan geniet...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:40 schreef girllover het volgende:
Ik heb er weer een:
"Ik: ondernemend, pittig, lief, charmant...
gerbera's, paulo coelho, dansen, sterren, chenin blanc, terrasjes, strandwandelingen, jack johnson, amos lee, frida, dalí, barcelona, jordanië, marakesh, etentjes, tonijn, fotograferen, lounchen, strand, schrijven, lachen, hosta's, regendruppels op bladeren, stilte, water, zon, ondernemen, flair, stijl, orchideën, magazines, kaarsen, schilderijen, kleur, vrouwelijk, charme, rust, vuur, open haarden, fakkels, taartjes, espresso, passie..."
Alleen dat "regendruppels op bladeren" al. Je bent toch niet helemaal lekker als je dat in je profiel op een relatiesite zet?
Ja, inderdaad. En het favoriete boek van vrijwel alle vrouwen is 'Komt een vrouw bij de dokter'. Wat zijn we toch allemaal uniek.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:44 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Vind ik ook een lekker geluid hoor! Laat zien dat je de kleine dingen ziet en ervan geniet...
Paulo coelho.. ze lezen allemaal van die wereldliteratuur.
Zeg, s Girllover, je bent zeker de namen Isabel Allende, Khaled Hosseinin, en Gabriel Garcia Marquez ook al honderd maal tegengekomen..![]()
Pedro Almodovar bekt ook lekker weg, al is dat geen schrijver.
En ze hebben vast ook allemaal een Afrikaans masker, thuis hangen, écht uit Afrika of een Boeddhabeeld (gekregen, want zo weten ze te vertellen, Boedhha's mag je alleen krijgen, niet kopen..)
En Toscane is nét niet hip genoeg meer voor ze...![]()
Aah hokjes, heerlijk!
"Nee, ik snap ook niet dat ik hem nog niet ben tegengekomen;-)""quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:49 schreef girllover het volgende:
Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik er toch nog even een profieltje in gooi:
"Ben ook nog eens kritisch. Daar staat tegenover dat ik probeer niet snel mijn oordeel klaar te hebben. Moet erg lachen om een Coupling aflevering. Het kijken van actualiteiten programma's als Buitenhof, Netwerk en Nova biedt echter doorgaans meer gespreksstof.
En tja die man: Ik zoek een man voor een date of meer, die zich door het bovenstaande voelt aangesproken, die (redelijk) tevreden met zichzelf is zonder arrogant over te komen, die nuances waardeert, die zichzelf niet te serieus neemt (en mij ook niet altijd), die van praten houdt en ook wel eens een boek leest. Het liefst is hij tussen de 30 en 40, beschikt hij over een academisch denkniveau (kan heel goed samen gaan met hbo opleiding!), rookt hij niet, woont hij in Amsterdam en ziet hij er bovendien leuk uit. Nee, ik snap ook niet dat ik hem nog niet ben tegengekomen;-)"
"Biedt echter doorgaans meer gespreksstof". Alle rom,antiek is toch wel verdwenen als je zoiets leest. Misschien was ze tegelijkertijd een sollicitatiebrief aan het schrijven en raakte ze in de war.
"Beschikt hij over een academisch denkniveau". Ik geloof dat ik verliefd op deze vrouw aan het worden ben. Ze legt er zoveel gevoel in.
Geweldig topicquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:49 schreef girllover het volgende:
Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik er toch nog even een profieltje in gooi:
"Ben ook nog eens kritisch. Daar staat tegenover dat ik probeer niet snel mijn oordeel klaar te hebben. Moet erg lachen om een Coupling aflevering. Het kijken van actualiteiten programma's als Buitenhof, Netwerk en Nova biedt echter doorgaans meer gespreksstof.
En tja die man: Ik zoek een man voor een date of meer, die zich door het bovenstaande voelt aangesproken, die (redelijk) tevreden met zichzelf is zonder arrogant over te komen, die nuances waardeert, die zichzelf niet te serieus neemt (en mij ook niet altijd), die van praten houdt en ook wel eens een boek leest. Het liefst is hij tussen de 30 en 40, beschikt hij over een academisch denkniveau (kan heel goed samen gaan met hbo opleiding!), rookt hij niet, woont hij in Amsterdam en ziet hij er bovendien leuk uit. Nee, ik snap ook niet dat ik hem nog niet ben tegengekomen;-)"
"Biedt echter doorgaans meer gespreksstof". Alle rom,antiek is toch wel verdwenen als je zoiets leest. Misschien was ze tegelijkertijd een sollicitatiebrief aan het schrijven en raakte ze in de war.
"Beschikt hij over een academisch denkniveau". Ik geloof dat ik verliefd op deze vrouw aan het worden ben. Ze legt er zoveel gevoel in.
Dat is toch overduidelijk een grapjequote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:04 schreef koffiegast het volgende:
[..]
"Nee, ik snap ook niet dat ik hem nog niet ben tegengekomen;-)""
vond deze opmerkelijker
Zij zoekt een beste vriendin, geen partnerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:34 schreef girllover het volgende:
Ik ga zo maar slapen, maar ik heb er nog een voor jullie:
"Ik word blij van dr. House, van Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie, van goede muziek en mooie films, van aardbeien eten op het dak in de zon, van als ik 's morgens twee dezelfde sokken kan vinden tussen m'n berg schone was, van uitgaan, van dieren, van zwemmen in de Maarsseveense Plassen of in de Oranjerivier in Namibië, van de (recente) uitvinding van Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie light, van korte rokjes maar ook van mijn pyjama met ijsberen en pinguïns, van aandacht, van lang en warm douchen, van lekker slapen (en dan nog het liefst tegen iemand aan), van beachvolleybal, van ontbijtbuffetten in hotels, van het vrouw-van-de-wereld-gevoel als ik zelf een nieuw zadel op m'n fiets heb gezet of een spijker in de muur heb geslagen, maar het meest nog van mijn vrienden."
En trouwens, dat je een pyama hebt met ijsberen en pinguïns soit, maar dat zet je toch niet in je profielquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:14 schreef Principessa het volgende:
[..]
Zij zoekt een beste vriendin, geen partner
Er zijn veel mannen die een hoog lolita-gehalte anders heel vertederend/geil vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
En trouwens, dat je een pyama hebt met ijsberen en pinguïns soit, maar dat zet je toch niet in je profielSterker nog, dat verberg je het eerste jaar voor je vriend
Ja maar dit is wel wat anders dan lolita, dit is burgerlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:20 schreef Principessa het volgende:
[..]
Er zijn veel mannen die een hoog lolita-gehalte anders heel vertederend/geil vinden
Ik rolde bij deze toch echt over de grond van het lachenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:34 schreef girllover het volgende:
"Ik word blij van dr. House, van Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie, van goede muziek en mooie films, van aardbeien eten op het dak in de zon, van als ik 's morgens twee dezelfde sokken kan vinden tussen m'n berg schone was, van uitgaan, van dieren, van zwemmen in de Maarsseveense Plassen of in de Oranjerivier in Namibië, van de (recente) uitvinding van Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie light, van korte rokjes maar ook van mijn pyjama met ijsberen en pinguïns, van aandacht, van lang en warm douchen, van lekker slapen (en dan nog het liefst tegen iemand aan), van beachvolleybal, van ontbijtbuffetten in hotels, van het vrouw-van-de-wereld-gevoel als ik zelf een nieuw zadel op m'n fiets heb gezet of een spijker in de muur heb geslagen, maar het meest nog van mijn vrienden."
Dat laatste, zou ze dat nu letterlijk uit een boekje hebben overgetypt van 'Hoe maak ik een kansloos relatiewebsiteprofiel?'Dat iemand zo ver heen is dat ze zich een vrouw van de wereld voelt als ze een spijker in de muur heeft geslagen. Ik hoop echt dat het als een soort parodie bedoeld is, anders word ik een beetje verdrietig.
quote:Zie jij jezelf als een 'prooi' (zebra) die veroverd (/ verorberd) moet worden door een grote jager (tijger)? Klik dan meteen door naar het volgende profiel.
Zie jij echter twee duifjes die van elkaar willen leren, die beide een pootje minder stijf willen houden als dat nodig is omdat ze weten dat ze het dan langer kunnen volhouden om samen in dezelfde richting te vliegen? Twee duifjes die niet in een afgesloten kooitje of aan elkaar vastgeketend zitten, maar het 'samen'-zijn wel beter vinden dan het doelloos heen en weer fladderen? Vlieg dan zeker langs om een berichtje achter te laten!
Ik snap gewoon niet wat ie bedoeltquote:Steeds letters in mijn mooie eenvoudige raadsel Doorgronden, als nietszeggende Vreemde en raargeplaatste woorden alle cryptografische hulpmiddelen terugduwen..
Wat een debielenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:45 schreef girllover het volgende:
En nog een. Deze tekst is zo mogelijk nog erger dan de vorige. De allerergste dingen heb ik vet gemaakt:
"A few words from me to you, die ik belangrijk vind, mij enigszins omschrijven en mijn aandacht trekken..
Aanvulling, attent, avondmens, buiten, candles, caring, charming, class, dansen, details, doorzettingsvermogen, eerlijk, eigenzinnig, energiek, enthousiast, Faithless, family, flexibel, friends, gentleman, gezelligheid, groei, hotels, humor, inhoud, interessant, jezelf zijn, kieskeurig, kritisch, kuiltjes, kwaliteit, lachen, lekker, lief, lingerie, mening, muziek, nieuwsgierig, ogen, ondernemend, organized, ouder, passie, perfectionistisch, personality, Quest, realistisch, reizen, romantiek, rustig, scones, serieus, shoes, Snapple, sociaal, soulmate, speed, spontaan, stabiel, Starbucks, steenbok, stijlvol, strand, tanden, Uggs, uniek, verantwoordelijk, verwennen, verzorgd, vrolijk, vrouwelijk, waarderen, waarheid, watermeloen, wijs, zee, zelfontwikkeling, zelfrespect, zon."
Hoe is het mogelijk dat zo'n vrouw nog alleenstaand is!
Errr...quote:Uggs, uniek,
Godskolere! Deze is echt heel erg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:34 schreef girllover het volgende:
Dat laatste, zou ze dat nu letterlijk uit een boekje hebben overgetypt van 'Hoe maak ik een kansloos relatiewebsiteprofiel?'Dat iemand zo ver heen is dat ze zich een vrouw van de wereld voelt als ze een spijker in de muur heeft geslagen. Ik hoop echt dat het als een soort parodie bedoeld is, anders word ik een beetje verdrietig.
Oké, maar het gaat mij dan vooral over "beschikt over". Dat vind ik iets uit een vacaturetekst: "Beschikt over een flexibele instelling en rijbewijs B."quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geweldig topicAlleen dit profiel vind ik helemaal niet zo raar. Het is toch niet vreemd om iemand te vragen met academisch denkniveau? Het komt misschien arrogant over, maar kan me voorstellen dat het wel fijn is om iemand met hetzelfde denkniveau te hebben
quote:Maar blijf ze vooral posten, geweldig![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:20 schreef Principessa het volgende:
[..]
Er zijn veel mannen die een hoog lolita-gehalte anders heel vertederend/geil vinden
Is wel leuk toch.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:43 schreef girllover het volgende:
"Een heerlijke strandwandeling of een boswandeling, maar ook thuis zijn vind ik fijn. Heerlijk om met een dikke wolle trui een stuk te gaan lopen, lekker warm krijgen en rode wangen krijgen. Lekker een hapje eten, met een heerlijke fles wijn, spontaan op vrijdag je rugzak pakken en een stedentrip maken. Lekker niks plannen, gewoon doen!!"
Mij ook, maar ik vind het zo net dat er op zo'n vanzelfsprekende manier allerlei avontuurlijke dingen in profielen staan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is wel leuk toch.
Ik doe het nooit, maar zou het wel leuk vinden.
Ja, zeker.quote:Das misschien iets voor een profiel.
Er zijn heel veel dingen die ik leuk zou vinden: spontaan op vrijdag je rugzak pakken en een stedentrip maken. Lekker niks plannen, gewoon doen! Strandwandelingen maken en picknicken in de duinen, naaktzwemmen in meertjes verlicht door de volle maan, Backpacken in Australie...
Nooit gedaan allemaal, maar het lijkt me wel leuk
Ben lief, redelijk slim(maar geen hoge opleiding), houd van lezen, uit eten gaan en festivals, kan heeel erg kwaad worden(Maar heb altijd gauw spijt), heb last van PMS, twee kinderen...
Beter profiel?
Dat iemand lief, warm en zorgzaam is en het mist om iemand te hebben die van haar houdt en met wie ze leuke dingen kan doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat voor iets wil je WEL in een profiel zien TS?
(Ook beter met aanvulling? )
Ow ja, ik ben op zoek naar een aardige man, hoeft niet overdreven knap te zijn, maar graag wel lang, ik heb gemerkt dat ik op lange mannen val, kan ik ook niets aan doen...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:10 schreef girllover het volgende:
[..]
Dat iemand lief, warm en zorgzaam is en het mist om iemand te hebben die van haar houdt en met wie ze leuke dingen kan doen.
(Wat bedoel je met je vraag tussen haakjes?)
Ik ben maar 1.77.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ow ja, ik ben op zoek naar een aardige man, hoeft niet overdreven knap te zijn, maar graag wel lang, ik heb gemerkt dat ik op lange mannen val, kan ik ook niets aan doen...
Dat was de aanvulling...
(Is echt zo, de laatste vier vriendjes die ik heb gehad voor de huidige en de mannen die ik leuk vind(om te zien) zijn allemaal boven de 1.90 m ofzo, terwijl ik zelf maar 1.65 ben)
Ik ben niet op zoekquote:
Ow.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek
Maar dan nog, vind het heel raar dat ik dat kennelijk zo aantrekkelijk vind... En eigenlijk niet erg netjes om meteen een heleboel mannen af te wijzen alleen op hun lengte terwijl ze misschien wel perfect zijn. Dus moet je zoiets in een profiel zetten?
zeg gewoon dat je onzeker/onveilig bent van nature en dat die vent je van 1.90m jou de psychische veiligheid geeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek
Maar dan nog, vind het heel raar dat ik dat kennelijk zo aantrekkelijk vind... En eigenlijk niet erg netjes om meteen een heleboel mannen af te wijzen alleen op hun lengte terwijl ze misschien wel perfect zijn. Dus moet je zoiets in een profiel zetten?
Bedoel je niet "fysieke"?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:34 schreef koffiegast het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je onzeker/onveilig bent van nature en dat die vent je van 1.90m jou de psychische veiligheid geeft.(komt het wel enigszins op neer lijkt me zo)
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:58 schreef girllover het volgende:
. Zo heb ik laatst het boek "1001 natuurwonderen, de meest fascinerende plekken op aarde" gekocht en nu ben ik druk begonnen met afstrepen."
"Natuur, cultuur en reizen zijn erg belangrijk voor me. Zo heb ik al ééns een half jaar in Australie gestudeerd én met een busje door heel Zuid-Amerika gereden. In de toekomst zou ik graag in het buitenland willen gaan wonen."
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:53 schreef girllover het volgende:
"Dit ben ik: 28 jaar, vrolijk, reizen (Afrika, Peru, Bolivia),
Reisluistig volkje zijn wij Nederlanders toch!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:40 schreef girllover het volgende:
barcelona, jordanië, marakesh,
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Reisluistig volkje zijn wij Nederlanders toch!!
En dan nu de harde werkelijkheid..
Ik geef geen kloot om reizen. Ik ga het liefst naar een camping. Daar is het tenmisnte gezellug en kun je de Tour volgen in de kantine met een bitterbal dr'bij.
Als ik naar het buitenland ga, ga ik naar een plek waar ook veel roodverbrande Nederlanders zijn. Waar je een Telegraaf kan kopen, en waar je een lekker frietje of kroket kan krijgen. Van al dat Spaanse voer met olijfolie krijg ik namelijk de dunne.
Ook gaat standaard Venz en de Ruiter mee in de kofferbak.![]()
nee want dan zou een dwerg met een bazooka ook volstaan. Gewoon de onbewuste gedachte dat een vent van 1.90m sterk is om er in veiligheid te brengen ofzo dat is meer psychisch dan fysiek imhoquote:
Het zou best kunnen dat ik me veiliger voel bij een grote vent.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:04 schreef koffiegast het volgende:
[..]
nee want dan zou een dwerg met een bazooka ook volstaan. Gewoon de onbewuste gedachte dat een vent van 1.90m sterk is om er in veiligheid te brengen ofzo dat is meer psychisch dan fysiek imho
Ben al bezig!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:53 schreef girllover het volgende:
[..]
![]()
Is ze nog vrij?![]()
Ik heb een vraag: zou een van jullie genegen zijn om een vervolgtopic op dit topic te maken en er een paar hoogtepunten uit het eerste topic in te plakken? Dan zal ik weer zorgen voor nieuwe profielen.
Nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat ik me veiliger voel bij een grote vent.
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik dat aantrekkelijker vind om dezelfde reden dat sommige mensen op blond, donker, krullen, stijl haar, dik, dun, en noem maar op vallen. Of denk ik dan te simpel?
Ja, zit wat in.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:04 schreef koffiegast het volgende:
[..]
nee want dan zou een dwerg met een bazooka ook volstaan. Gewoon de onbewuste gedachte dat een vent van 1.90m sterk is om er in veiligheid te brengen ofzo dat is meer psychisch dan fysiek imho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |