Vult u gerust aan, dan ga ik nog even verder profieltjes bladerenquote:Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:vrouwen met reislustig type in hun profiel
Diagnose: het type vrouw dat 'dingen' wil ontdekken. Voornamelijk wil ze zichzelf 'leren kennen'.
Wat volgt: een date waarin duidelijk uiteen wordt gezet wat volgens haar reizen is en haal het maar niet in je hoofd om ook maar te suggereren dat een reisje naar de zon ook reizen is.
Bij een eventuele relatie: reizen naar de rimboe waar je moet slapen tussen kakkerlakken en waar je zonodig moet praten met de lokale arme bevolking. Want die weten hoe het allemaal in elkaar zit. De Lonely Planet gaat uiteraard mee, maar wordt niet gevolgd omdat je dan toch toeristen tegenkomt. Enige mate van luxe is uit den boze.
Resultaat: een hoop verre reizen in barre omstandigheden en een paar exotische ziektes. Verder een teleurgesteld wijf op de bank omdat ze erachter is gekomen en dat er niets meer in het leven is dan geboren worden, opgroeien, studeren, werken, af en toe een feestje en dan sterven.
Ook erg:
Het reislustige type, dat onder reizen verstaat: de hele dag bakken op een strand aan de Costa del Nogwat. Enige suggestie in de richting van een museum of iets dergelijks wordt afgedaan met de opmerking: dat doe je thuis ook nooit. Dat dat te maken heeft met het feit dat je de hele dag werkt en in de weekenden moet sporten komt niet in haar op.
En Atheist betekent dat ik niet zit te wachten op lelijke christelijke wijven in lange rokken van de Veluwequote:Op maandag 5 november 2007 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Geen kinderwens betekent ook echt geen kinderwens mensen!
Zo.
Héhé, een vrouw en een post naar m'n hartquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:00 schreef Patsy het volgende:
Godzijdank is elke vent op datingsites een griekse god met 2 ton per jaar...
'Leuke sportieve jongen, zoekt spontane vriendin om samen leuke dingen te ondernemen.'
(Ik zoek een vrouw om bier en pizza aan te slepen tijden de 5 uur per dag dat ik voetbal kijk op tv en ik wil neuken.)
'Elkaar kunnen loslaten is wel een vereiste!"
(Ik ga vreemd bij het leven maar wil graag een garantie tot regelmatig neuken.)
'Gewoon een leuke gezellige, spontane en eerlijke vrouw ontmoeten en samen gezellige dingen ondernemen, ben nog zeer jeugdig en energiek'.
(Ik zit in full blown midlife-crisis en zoek een minstens 20 jaar jonger vrouwtje om te neuken nu mijn prostaat nog redelijk functioneert.)
'Ben je liefhebber van goed eten en een lekker glas wijn?'.
(Ik ben dik en alcoholist, wil graag neuken maar verwacht niet al te veel na twee flessen)
'Man zoekt leuke, gezellige vrouw' (volledige boodschap).
(Ik ben wanhopig en wil eindelijk eens ontmaagd worden.)
'Verder geen moeilijke verhalen over rugzakjes, gewoon er samen op uit.'.
(Je hebt bij voorkeur niets meegemaakt, maar zo ja val mij er niet mee lastig, ik zoek blond, grote tieten (echt of niet) en wil bruut neuken.)
'Ik ben tot rust aan het komen en zoek een zorgzame vrouw'
(Ik zoek iemand die kookt, schoonmaakt en haar benen spreidt nu de echte hot chicks me niet meer willen)
'ICT-er die af en toe computergames speelt'
(Ik spendeer mijn leven achter de pc. Cyberen met nightelves begint saai te worden, dus ik zoek iemand die me troost wanneer die frigging arms-warrior er met mijn rogue-loot vandoor gegaan is. En ik wil nu wel eens echt neuken. Zou leuk zijn als je daarvoor een paar puntoren opzet.)
'Verzorgd type'.
(Ik zoek iemand die mijn moeder ook aanvaardbaar vindt.)
' ....spontaan...'
(Ik zoek iemand die op de meest onverwachte tijdstippen en overal wil neuken.)
'Ik zoek een goddelijk fotomodel dat nooit zeurt en altijd overal voor in is'
(eerste eerlijke man ooit op een datingsite)![]()
Oh god, die types zijn werkelijk verschrikkelijk. Dat soort mensen beschouwen alle volkswijsheden als hun grootste bron van know-how in hun leven.quote:Op maandag 5 november 2007 23:23 schreef kastanova het volgende:Vrouwen met "versjes" of quotes in hun profiel
Voorbeeld: 'Een geheim is evenveel waard als degenen voor wie we het moeten bewaren.'
Diagnose: "Oeh, oeh, zie mij eens intelligent overkomen met mijn 13-in-een-dozijn proza"
Wat volgt: Denkt dat ze heel intelligent en belezen overkomt. Naar alle waarschijnlijkheid ook Yvonne Kroonenberg volgeling en volkskrant lezer. Haalt haar wijsheden uit uitverkoop-boekjes en beschouwt de inhoud ervan ook per definitie als de allesoverheersende waarheid.
Resultaat: Discussies/gesprekken die nergens over gaan en steevast afgesloten worden met "Je begrijpt me gewoon niet."
Je speelt zelf ook ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:00 schreef Patsy het volgende:
'ICT-er die af en toe computergames speelt'
(Ik spendeer mijn leven achter de pc. Cyberen met nightelves begint saai te worden, dus ik zoek iemand die me troost wanneer die frigging arms-warrior er met mijn rogue-loot vandoor gegaan is. En ik wil nu wel eens echt neuken. Zou leuk zijn als je daarvoor een paar puntoren opzet.)
Ik zal het eens proberen: een volledig eerlijk profiel maken en zien welke meid er de ironie van inzietquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:00 schreef Patsy het volgende:
'Ik zoek een goddelijk fotomodel dat nooit zeurt en altijd overal voor in is'
(eerste eerlijke man ooit op een datingsite)![]()
quote:'ICT-er die af en toe computergames speelt'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |