abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54393598
Naar aanleiding van de jungle-verhalen met betrekking tot relatiesites, zelf ook maar even een profieltje aangemaakt.

Ik denk, ik ga zelf even zoeken op m'n voorkeuren om te kijken of er iets tussen zit.
En naast het feit dat sommige vrouwen het begrip "volslank" toch wel heel ruim nemen lijkt het me toch ook wel prettig voor de minder ervaren mannelijke bevolking om hier alvast met een gevarenlijstje te komen.
Hier dus ook direct maar even mijn pukefactor lijstje:

• "Betrouwbare man gezocht" waarbij even lekker met de capslock geknald is bij betrouwbaar:
    Diagnose: She has issues . Waarschijnlijk een vreemdgaande man gehad en dat zal ik weten als ik haar nieuwe partner wordt.
    Wat volgt:: Computer locken, geen smsjes krijgen als ze in de buurt is, niet met óf over andere vrouwen praten.
    Resultaat: Een regelmatig jankend en verwijtende vriendin zonder terechte reden whatsoever.

• Vrouwen met "versjes" of quotes in hun profiel
    Voorbeeld: 'Een geheim is evenveel waard als degenen voor wie we het moeten bewaren.'
    Diagnose: "Oeh, oeh, zie mij eens intelligent overkomen met mijn 13-in-een-dozijn proza"
    Wat volgt: Denkt dat ze heel intelligent en belezen overkomt. Naar alle waarschijnlijkheid ook Yvonne Kroonenberg volgeling en volkskrant lezer. Haalt haar wijsheden uit uitverkoop-boekjes en beschouwt de inhoud ervan ook per definitie als de allesoverheersende waarheid.
    Resultaat: Discussies/gesprekken die nergens over gaan en steevast afgesloten worden met "Je begrijpt me gewoon niet."

• "Hihi" in hun profiel.
    Diagnose: Naast het volslanke gedeelte wordt opleidingsniveau ook niet waarheidsgetrouw ingevuld. Een vrouw die in real life "Hihi"-t is in feite al beschamend genoeg. Het echter daadwerkelijk uittypen maakt het behoorlijk meelijwekkend.
    Wat volgt: Ziet zichzelf als "spontane en gekke meid", maar er is geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren.
    Resultaat: Samen op de bank iedere avond naar de lama's-dvd kijken waarbij ze bij elke Sarah Kroos grap een lachstuip krijgt totdat je handjes zich langzaam maar zeker om haar nekje vouwen.

• Vrouwen met een foto genomen in een vage hoek, meestal schijn van boven
    Bekendste voorbeeld:

Diagnose: Vette big .
    Foto is specifiek in de hoek genomen zodat haar 3e kin niet op de foto komt of ze wil simpelweg niet dat haar overlappende pens in beeld is.
    Wat volgt: Je denkt met een gigantisch lekker vrouwtje af te spreken en hebt daarom ook midden in je eigen stad afgesproken in plaats van ergens waar niemand je kent.
    Echter, zodra ze zich bij aankomst vetlaag voor vetlaag uit haar Fiat Tipootje wurmt heb je spijt dat je deze keer niet voor de "Iemand ligt op sterven"-vriend-sms gegaan bent.
    Resultaat: Manouvrerend door donkere steegjes snel naar huis en de deuren sluiten en op je blote knietjes tot god bidden dat je veel drank in huis hebt.
    Bijkomend nadeel: Een nieuw telefoonnummer en msn-adres.

• Een meid die in haar profiel meldt dat ze houdt van "Leuke en gezellige dingen doen"
    Diagnose: Kansloos. Dat vat het wel samen.
    Wat volgt: "Mên, is dat even pech hebben, mijn voorkeur ligt namelijk bij ongezellige kutdingen doen waar ik echt een grafhekel aan heb."
    Resultaat: Don't. Just don't

• 1 enkel zinnetje in haar profiel met de gedachtengang dat het zo lekker myste:rieus overkomt.
    Voorbeeld: "Kom maar op..nu jij.."
    Diagnose: Saai en initiatiefloos vrouwmensch die zelf echter denkt dat ze tof en spannend is.
    Wat volgt: Een leven waarbij je grotendeels veroordeeld bent tot de bank voor de tv en je op een gegeven notabene ook nog eens het verwijt krijgt dat jij nooit wat leuks bedenkt. Op je wedervraag waarom zij dan niet met een dergelijk initiatief komt krijg je echter een glazige blik en een reactie als: "Ja euuuh, jij bent de man..."
    Resultaat: Het meest spannende en enerverende moment uit je relatie is neuken met het licht uit.
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
  • vrouwen met reislustig type in hun profiel
    Diagnose: het type vrouw dat 'dingen' wil ontdekken. Voornamelijk wil ze zichzelf 'leren kennen'.
    Wat volgt: een date waarin duidelijk uiteen wordt gezet wat volgens haar reizen is en haal het maar niet in je hoofd om ook maar te suggereren dat een reisje naar de zon ook reizen is.
    Bij een eventuele relatie: reizen naar de rimboe waar je moet slapen tussen kakkerlakken en waar je zonodig moet praten met de lokale arme bevolking. Want die weten hoe het allemaal in elkaar zit. De Lonely Planet gaat uiteraard mee, maar wordt niet gevolgd omdat je dan toch toeristen tegenkomt. Enige mate van luxe is uit den boze.
    Resultaat: een hoop verre reizen in barre omstandigheden en een paar exotische ziektes. Verder een teleurgesteld wijf op de bank omdat ze erachter is gekomen en dat er niets meer in het leven is dan geboren worden, opgroeien, studeren, werken, af en toe een feestje en dan sterven.

Ook erg:
    Het reislustige type, dat onder reizen verstaat: de hele dag bakken op een strand aan de Costa del Nogwat. Enige suggestie in de richting van een museum of iets dergelijks wordt afgedaan met de opmerking: dat doe je thuis ook nooit. Dat dat te maken heeft met het feit dat je de hele dag werkt en in de weekenden moet sporten komt niet in haar op.
  • Vult u gerust aan, dan ga ik nog even verder profieltjes bladeren .
  • I was an atheist until I realized I was God
      maandag 5 november 2007 @ 23:27:41 #2
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_54393716
    Hulde voor deze samenvatting van datingsites
    Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    pi_54394413
    Geen kinderwens betekent ook echt geen kinderwens mensen!
    Zo.
    Tap tap tap
    pi_54394459
    Wheheh

Nog z'n een:
    "Ik ben een spontaan en....."
    pi_54394758
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 23:48 schreef CherryLips het volgende:
    Geen kinderwens betekent ook echt geen kinderwens mensen!
    Zo.
    En Atheist betekent dat ik niet zit te wachten op lelijke christelijke wijven in lange rokken van de Veluwe
    A mind with a heart of it's own
    pi_54395236
    Goede samenvatting.

Op datingsites verzamelt het plebs zich. Alleenstaande vrouwen van 30, of lelijke mokkels met kinderwens.

En mannen die kansloos zijn óf gewoon willen neuken.

Vraag die paiq invite nou maar niet aan, want dan ben je net zo triest als bij welke datingsite dan ook

Oh, ik heb zeker een jaar op paiq en een datingsite gezeten. De conclusie is dat er heel veel vrouwen zitten die graag iets willen.. ze weten wel wat, maar er hangt een sfeer van frustratie. En "there is more than meets the eye" ja, dat gaat voor heel veel mensen op die via internet aan een partner hopen te komen. Daarom is gewoon irl iemand tegen komen ook gewoon beter.

TS wilt gewoon neukertjes, en als je het als man daarvoor gebruikt.. ttja, who cares.

[ Bericht 43% gewijzigd door Synthesist op 06-11-2007 00:37:44 ]
      dinsdag 6 november 2007 @ 00:22:11 #7
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54395342
    Oké ik ga ook een poging wagen..

Originele versie:
    "Leuk dat je er bent!

ik ben een ondernemende jongen van 23,

ben graag buiten in het bos, op het water enz.

ben geen echt disco type (is wel leuk hoor maar niet te vaak)
    k ga liever zondag naar t strand, terras, mountainbiken( jaha!)

je kan n goed gesprek met me aangaan. maar ook lekker dollen.
    knuffelen, sla ik niet af!"

Shit's versie:
    Leuk, dat je er bent, want ik zoek een hitsige hoer die me wil ontmaagden.
    Ik ben 23 en erg ondernemend ( in de wereld van "wow" game..)
    Ik speel graag voor tuinkabouter en probeer wel eens op het water te lopen, maar zonder succes
    Zondags ben ik te vinden in de kerk en dansen kan ik niet. Al zou je een eend naast me zien zitten zou je het verschil niet zien.
    Je kan je dood vervelen met mij als ik mijn mond open trek en knuffelen doe ik dagelijks met m'n trouwe pielemans

Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
    pi_54395425
    waarom toch die drang om steeds negatief tegenover kasta te doen terwijl hij gewoon een leuk topic neerzet met reallife stereotypen van vrouwen. Beetje zelf reflectie met humor zouden niet verkeerd zijn.
    pi_54395436
    Uhu

Maar jij bent dan ook wel een meisje wat ik toch serieus zou scharen onder de noemer: grote bek, lief ding. Onzeker meisje.

Althans, die indruk krijg ik, je reacties nu zo'n 3 jaar te hebben gelezen op het scholieren.com forum en hier...
      dinsdag 6 november 2007 @ 00:29:31 #10
    192683 AMDB
    Visionair.
    pi_54395472
    Vrouwen die zeggen dat ze soms erg melig zijn en dat zo speciaal vinden dat ze dat op een profieel neerploffen.

Dat zijn alle vrouwen als ze met elkaar zijn
      dinsdag 6 november 2007 @ 00:50:03 #11
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54395857
    ...
    Ben ik eens een keer niet negatief ( ik post zelfs een profiel neerbuigende post van één of andere idioot ) is het weer niet goed..En ik kom allang niet meer op s.com, want ik heb daar een permanente ban.
    Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
    pi_54396673
    Godzijdank is elke vent op datingsites een griekse god met 2 ton per jaar...

'Leuke sportieve jongen, zoekt spontane vriendin om samen leuke dingen te ondernemen.'
    (Ik zoek een vrouw om bier en pizza aan te slepen tijden de 5 uur per dag dat ik voetbal kijk op tv en ik wil neuken.)

'Elkaar kunnen loslaten is wel een vereiste!"
    (Ik ga vreemd bij het leven maar wil graag een garantie tot regelmatig neuken.)

'Gewoon een leuke gezellige, spontane en eerlijke vrouw ontmoeten en samen gezellige dingen ondernemen, ben nog zeer jeugdig en energiek'.
    (Ik zit in full blown midlife-crisis en zoek een minstens 20 jaar jonger vrouwtje om te neuken nu mijn prostaat nog redelijk functioneert.)

'Ben je liefhebber van goed eten en een lekker glas wijn?'.
    (Ik ben dik en alcoholist, wil graag neuken maar verwacht niet al te veel na twee flessen)

'Man zoekt leuke, gezellige vrouw' (volledige boodschap).
    (Ik ben wanhopig en wil eindelijk eens ontmaagd worden.)

'Verder geen moeilijke verhalen over rugzakjes, gewoon er samen op uit.'.
    (Je hebt bij voorkeur niets meegemaakt, maar zo ja val mij er niet mee lastig, ik zoek blond, grote tieten (echt of niet) en wil bruut neuken.)

'Ik ben tot rust aan het komen en zoek een zorgzame vrouw'
    (Ik zoek iemand die kookt, schoonmaakt en haar benen spreidt nu de echte hot chicks me niet meer willen)

'ICT-er die af en toe computergames speelt'
    (Ik spendeer mijn leven achter de pc. Cyberen met nightelves begint saai te worden, dus ik zoek iemand die me troost wanneer die frigging arms-warrior er met mijn rogue-loot vandoor gegaan is. En ik wil nu wel eens echt neuken. Zou leuk zijn als je daarvoor een paar puntoren opzet.)

'Verzorgd type'.
    (Ik zoek iemand die mijn moeder ook aanvaardbaar vindt.)

' ....spontaan...'
    (Ik zoek iemand die op de meest onverwachte tijdstippen en overal wil neuken.)

'Ik zoek een goddelijk fotomodel dat nooit zeurt en altijd overal voor in is'
    (eerste eerlijke man ooit op een datingsite)

<3
    pi_54396693
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 02:00 schreef Patsy het volgende:
    Godzijdank is elke vent op datingsites een griekse god met 2 ton per jaar...

'Leuke sportieve jongen, zoekt spontane vriendin om samen leuke dingen te ondernemen.'
    (Ik zoek een vrouw om bier en pizza aan te slepen tijden de 5 uur per dag dat ik voetbal kijk op tv en ik wil neuken.)

'Elkaar kunnen loslaten is wel een vereiste!"
    (Ik ga vreemd bij het leven maar wil graag een garantie tot regelmatig neuken.)

'Gewoon een leuke gezellige, spontane en eerlijke vrouw ontmoeten en samen gezellige dingen ondernemen, ben nog zeer jeugdig en energiek'.
    (Ik zit in full blown midlife-crisis en zoek een minstens 20 jaar jonger vrouwtje om te neuken nu mijn prostaat nog redelijk functioneert.)

'Ben je liefhebber van goed eten en een lekker glas wijn?'.
    (Ik ben dik en alcoholist, wil graag neuken maar verwacht niet al te veel na twee flessen)

'Man zoekt leuke, gezellige vrouw' (volledige boodschap).
    (Ik ben wanhopig en wil eindelijk eens ontmaagd worden.)

'Verder geen moeilijke verhalen over rugzakjes, gewoon er samen op uit.'.
    (Je hebt bij voorkeur niets meegemaakt, maar zo ja val mij er niet mee lastig, ik zoek blond, grote tieten (echt of niet) en wil bruut neuken.)

'Ik ben tot rust aan het komen en zoek een zorgzame vrouw'
    (Ik zoek iemand die kookt, schoonmaakt en haar benen spreidt nu de echte hot chicks me niet meer willen)

(Ik spendeer mijn leven achter de pc. Cyberen met nightelves begint saai te worden, dus ik zoek iemand die me troost wanneer die frigging arms-warrior er met mijn rogue-loot vandoor gegaan is. En ik wil nu wel eens echt neuken. Zou leuk zijn als je daarvoor een paar puntoren opzet.)

'Verzorgd type'.
    (Ik zoek iemand die mijn moeder ook aanvaardbaar vindt.)

' ....spontaan...'
    (Ik zoek iemand die op de meest onverwachte tijdstippen en overal wil neuken.)

Héhé, een vrouw en een post naar m'n hart .

Tekstueel kan het nog behoorlijk bijgeschaafd worden, maar inhoudelijk is het .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_54396729
    Hé, het is twee uur..give me a break:D
    pi_54396787
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 23:23 schreef kastanova het volgende:
  • Vrouwen met "versjes" of quotes in hun profiel
    Voorbeeld: 'Een geheim is evenveel waard als degenen voor wie we het moeten bewaren.'
    Diagnose: "Oeh, oeh, zie mij eens intelligent overkomen met mijn 13-in-een-dozijn proza"
    Wat volgt: Denkt dat ze heel intelligent en belezen overkomt. Naar alle waarschijnlijkheid ook Yvonne Kroonenberg volgeling en volkskrant lezer. Haalt haar wijsheden uit uitverkoop-boekjes en beschouwt de inhoud ervan ook per definitie als de allesoverheersende waarheid.
    Resultaat: Discussies/gesprekken die nergens over gaan en steevast afgesloten worden met "Je begrijpt me gewoon niet."
  • Oh god, die types zijn werkelijk verschrikkelijk. Dat soort mensen beschouwen alle volkswijsheden als hun grootste bron van know-how in hun leven.

Als je ergens een slappe van krijgt, dan is 't wel van hen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2007 02:22:08 ]
      dinsdag 6 november 2007 @ 03:04:16 #16
    36311 Pinobot
    Te lui voor een echte religie.
    pi_54396932
    tvp
    Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
    pi_54399925
    quote:
    Je speelt zelf ook ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_54401416
    quote:
    Ik zal het eens proberen: een volledig eerlijk profiel maken en zien welke meid er de ironie van inziet
      dinsdag 6 november 2007 @ 12:22:36 #19
    183691 Just_Shut_Up
    Moments we forget...
    pi_54402130
    Dating sites
    quote:

There is no rehab for stupidity.
      Moderator dinsdag 6 november 2007 @ 12:25:12 #20
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_54402219
  • Het ik hou van muziek type. Bij deze ene zin blijft het. Informatiewaarde is praktisch nul.
    Diagnose: ja, ze houdt van muziek. Alle muziek, mits top 40 geluid. Of, alle muziek, mits alternatief. Het feit dat ze het noemt in haar profiel kan twee betekenissen hebben:
    1. Ze vindt het daadwerkelijk belangrijk en speelt zelfs een instrument. Als man zijnde ben je dan gedwongen hier naar te luisteren en het mooi te vinden.
    2. Ze heeft op andere profielen deze opmerking zien staan en dacht: goh ja, ik hou ook van muziek. Verder heeft ze niets noemenswaardig te melden.
    Tevens: naar een concert gaan lijkt een leuk idee met deze vrouwpersoon. Echter, een pianoconcert met werk van een componist als Erik Satie leidt tot constant gejengel dat ze weg wil, een rockconcert van één of ander alternatief bandje leidt tot hetzelfde of leidt tot een nutteloze discussie dat deze band volkomen ten onrechte niet begrepen wordt door anderen en dat haar begrip in haar ogen een superieure intelligentie haarzijds bewijst, of het leidt tot een concert van Marco Borsato waar je geacht wordt mee te zingen met lelijke vrouwpersonen om je heen die hun niet-passende strings volsoppen.
    Resultaat: Pijn aan je oren. Of van het oeverloze geleuter, of van haar muzikale kwaliteiten, of van meezingende vrouwpersonen om je heen die beter hun mond hadden kunnen houden.
  • Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_54403089
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je speelt zelf ook ?
    Ofc
    pi_54403138
    Wow die foto van die chick is echt te gek!!! Je ziet het alleen aan de armen . Trouwens ik denk als die ooit nog in staat zou zijn om af te vallen en een buikwandcorrectie te doen dat ze megalekker zou zijn.... Dus meid waarom heb je jezelf dat aangedaan!!!!
    pi_54410749
    TT aangepast. Vorig topic konden mensen blijkbaar niet inhoudelijk reageren en moesten op de persoonlijke toer. Als er weer bagger komt, volgen er maatregelen.
    "Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
    "Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
    pi_54410986
    En hoppa, inmiddels kan ik zelfs inspiratie halen uit de reacties die ik krijg.
    En ondanks dat ik een behoorlijk afschrikkend kasta-riedeltje in m'n profiel heb, durfden de volgende figuren toch een kans te wagen:

• Een meid die zich bij voorbaat al excuseert voor haar foto
    Voorbeeld: Helaas is het niet een van de mooiste foto's, maar zo heb je in ieder geval een indruk! (jaja, was inmiddels erg moe en niet op mijn best, haha)
    Diagnose: Nee joh, volkomen logisch, iedereen plaatst het liefst een zo lelijk mogelijke foto van zichzelf op notabene een datingsite. Ik bedoel, naar het uiterlijk kijken is zóóó 1939 - 1945.
    Resultaat: Tja, kunnen we allemaal wel raden. In real life blijkt ze zelfs nóg veel lelijker zijn.
    Ze zal er echter zelf bij een vragende/teleurgestelde blik van jouw kant direct op inspringen door te stellen dat het door de schaduw/groothoeklens/make-up etc. kwam.
    Als je echter de volkomen gerechtvaardige stelling dat ze nu toch wel héél erg moe moet zijn en kennelijk de slechtste dag van haar leven heeft voor haar platvoeten gooit, eindigt de date plotseling met hysterisch en verontwaardigd geschreeuw.

• "Ik heb twee kindjes een meisje van 1 jaar en een zoontje van 3 weken (WTF?!?!) oud!"
    Diagnose: FOR. FUCKS. SAKE! 3 weken geleden nog jongen geworpen en in plaats van je 3 weken oude baby te zogen besteed je je zwangerschapschapsverlof liever aan het zoeken van een volgende zaaddonor/sponsor.
    Resultaat: Haar man heeft haar niet voor niets verlaten midden in de zwangerschap, dus zijn er twee mogelijkheden:
    1. Er is iets serieus mis met dit mens.
    2. Ze laat zich door Jan en allemaal zwanger schoppen.
    Oftewel; GEBRUIK EEN CONDOOM MOCHT JE JEZELF ECHT NIET KUNNEN BEHEERSEN!
    In elk ander geval "vergeet" ze de pil een keer en kun jij de rest van je leven opdraaien voor het onderhoud.
    Gezien haar keuze van mannen is het echter naar waarschijnlijkheid niet zo'n groot probleem als je haar af en toe neerhoekt, dat hoort er immers bij in haar ogen.

• Een profiel bestaande uit "Komt nog..." waarbij zelfs bij de verplichte vragen iets onzinnigs als "Vertel ik je later" staat.
    Diagnose: Kansloze vrouw die geen enkele vorm van logica bezit.
    Voorbeeldje:
    Stel je wordt gebeld door een bedrijf met een baanaanbieding.
    Ze kunnen je echter niet vertellen wat de functie inhoudt, de functietitel uberhaupt is en je taakomschrijving is nog een groot vraagteken.
    Maar wat ga ik verdienen dan?
    - "Nou! Dat hoor je later hoor!"
    Resultaat: De baan zou je niet nemen, dus wees verstandig en laat de vrouw ook lekker in de etalage staan. Als ze immers zo'n beperkt profiel heeft, heeft ze dus kennelijk óf wat te verbergen óf heeft ze er geen tijd voor gehad en dus ook niet voor jou óf is het een totaal fantasie- en inspiratieloos typje.

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 06-11-2007 19:46:35 ]
  • I was an atheist until I realized I was God
      dinsdag 6 november 2007 @ 19:44:29 #25
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_54412063
    Hulde
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')