abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54380883
Naar aanleiding van de jungle-verhalen met betrekking tot relatiesites, zelf ook maar even een profieltje aangemaakt.

Ik denk, ik ga zelf even zoeken op m'n voorkeuren om te kijken of er iets tussen zit.
En naast het feit dat sommige vrouwen het begrip "volslank" toch wel heel ruim nemen lijkt het me toch ook wel prettig voor de minder ervaren mannelijke bevolking om hier alvast met een gevarenlijstje te komen.
Hier dus ook direct maar even mijn pukefactor lijstje:

• "Betrouwbare man gezocht" waarbij even lekker met de capslock geknald is bij betrouwbaar:
    Diagnose: She has issues . Waarschijnlijk een vreemdgaande man gehad en dat zal ik weten als ik haar nieuwe partner wordt.
    Wat volgt:: Computer locken, geen smsjes krijgen als ze in de buurt is, niet met óf over andere vrouwen praten.
    Resultaat: Een regelmatig jankend en verwijtende vriendin zonder terechte reden whatsoever.

• Vrouwen met "versjes" of quotes in hun profiel
    Voorbeeld: 'Een geheim is evenveel waard als degenen voor wie we het moeten bewaren.'
    Diagnose: "Oeh, oeh, zie mij eens intelligent overkomen met mijn 13-in-een-dozijn proza"
    Wat volgt: Denkt dat ze heel intelligent en belezen overkomt. Naar alle waarschijnlijkheid ook Yvonne Kroonenberg volgeling en volkskrant lezer. Haalt haar wijsheden uit uitverkoop-boekjes en beschouwt de inhoud ervan ook per definitie als de allesoverheersende waarheid.
    Resultaat: Discussies/gesprekken die nergens over gaan en steevast afgesloten worden met "Je begrijpt me gewoon niet."

• "Hihi" in hun profiel.
    Diagnose: Naast het volslanke gedeelte wordt opleidingsniveau ook niet waarheidsgetrouw ingevuld. Een vrouw die in real life "Hihi"-t is in feite al beschamend genoeg. Het echter daadwerkelijk uittypen maakt het behoorlijk meelijwekkend.
    Wat volgt: Ziet zichzelf als "spontane en gekke meid", maar er is geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren.
    Resultaat: Samen op de bank iedere avond naar de lama's-dvd kijken waarbij ze bij elke Sarah Kroos grap een lachstuip krijgt totdat je handjes zich langzaam maar zeker om haar nekje vouwen.

Vult u gerust aan, dan ga ik nog even verder profieltjes bladeren .
  • I was an atheist until I realized I was God
      maandag 5 november 2007 @ 14:58:51 #2
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_54380970
    TVP! hihi
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      maandag 5 november 2007 @ 15:01:24 #3
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_54381032
    Haha schitterend! Ik ga straks ook even zoeken naar die herkenbare dingetjes.
    Gourmetten of steengrillen?
    pi_54381042
    Spelfouten. Niet dat ik ze zelf nooit maak, maar voor ik op INVOEREN klik, kijk ik het in ieder geval nog een keertje na als ik een profiel aanmaak.
    Tap tap tap
      maandag 5 november 2007 @ 15:16:11 #5
    54932 J.J.McKay
    ............................
    pi_54381390
    tvp
    het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
      maandag 5 november 2007 @ 15:16:53 #6
    117283 Kreupelhout
    C'est Jaques Plafond!
    pi_54381408
    Gebrek aan leestekens... Alles in een stuk aan elkaar doortypen, zodat je er geen touw meer aan kunt vastknopen.

Hele wensenlijsten van wat "Hij" allemaal niet mag en wat ie allemaal wél moet zijn.

Als ze een druk leven hebben... Moet je maar in je handjes knijpen als ze een keertje tijd voor je heeft.

Uhm... enz...
    pi_54381572
  • Vrouwen met een foto genomen in een vage hoek, meestal schijn van boven
    Bekendste voorbeeld:

Diagnose: Vette big .
    Foto is specifiek in de hoek genomen zodat haar 3e kin niet op de foto komt of ze wil simpelweg niet dat haar overlappende pens in beeld is.
    Wat volgt: Je denkt met een gigantisch lekker vrouwtje af te spreken en hebt daarom ook midden in je eigen stad afgesproken in plaats van ergens waar niemand je kent.
    Echter, zodra ze zich bij aankomst vetlaag voor vetlaag uit haar Fiat Tipootje wurmt heb je spijt dat je deze keer niet voor de "Iemand ligt op sterven"-vriend-sms gegaan bent.
    Resultaat: Manouvrerend door donkere steegjes snel naar huis en de deuren sluiten en op je blote knietjes tot god bidden dat je veel drank in huis hebt.
    Bijkomend nadeel: Een nieuw telefoonnummer en msn-adres.

• Een meid die in haar profiel meldt dat ze houdt van "Leuke en gezellige dingen doen"
    Diagnose: Kansloos. Dat vat het wel samen.
    Wat volgt: "Mên, is dat even pech hebben, mijn voorkeur ligt namelijk bij ongezellige kutdingen doen waar ik echt een grafhekel aan heb."
    Resultaat: Don't. Just don't

• 1 enkel zinnetje in haar profiel met de gedachtengang dat het zo lekker myste:rieus overkomt.
    Voorbeeld: "Kom maar op..nu jij.."
    Diagnose: Saai en initiatiefloos vrouwmensch die zelf echter denkt dat ze tof en spannend is.
    Wat volgt: Een leven waarbij je grotendeels veroordeeld bent tot de bank voor de tv en je op een gegeven notabene ook nog eens het verwijt krijgt dat jij nooit wat leuks bedenkt. Op je wedervraag waarom zij dan niet met een dergelijk initiatief komt krijg je echter een glazige blik en een reactie als: "Ja euuuh, jij bent de man..."
    Resultaat: Het meest spannende en enerverende moment uit je relatie is neuken met het licht uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 05-11-2007 15:32:46 ]
    pi_54381671
    briljante diagnoses.
    Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
    Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
      maandag 5 november 2007 @ 15:31:10 #9
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_54381718
    Was 'prettig gestoord' al genoemd?
    En dat ze daar dan mee bedoelen dat ze paars haar en tattoos hebben?

[ Bericht 27% gewijzigd door Frollo op 05-11-2007 15:36:18 ]
      maandag 5 november 2007 @ 15:40:30 #10
    102856 michiel5
    Loves Miranda
    pi_54381922
    Leuk topic!!

Heb ook altijd mijn bedenkingen gehad bij die profielen op relatie sites, is negen van de 10 keer toch een sociaal wenselijk stukje waarin iemand zich voordoet zoals hij/zij wil zijn maar vaak niet is.
    En de uigebreide beschrijving van wensen enzo komt heel bekend voor, maar vervolgens niet zien dat er met jezelf ook best wel wat mis is.

Kom op, als je een relatie hebt maakt het toch ewcht geen drol meer uit of je dezelfde boeken leest, van dezelfde films houd, of je nog steeds met je vrienden naar de kroeg gaat en of zij al dan niet teveel shopt.

Het gaat allemaal om de chemie.... Die vat je niet in een profiel op een website.
    Afspreken via internet allemaal prima en leuk, zelf ook gedaan en zo mijn vriendin leren kennen, maar blijf niet oeverloos ouwehoeren op msn en spreek zo snel mogelijk af, dan weet je pas of het wel of niet klikt!
    The sky has changed.... Can you smell the sun?!
    pi_54381962
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:31 schreef Frollo het volgende:
    En hoppa, kom er net 1 tegen:

• Een "prettig gestoorde" meid: "Feestbeest, prettig gestoord en lief."
    Diagnose: Te dom en simpel om normaal te kunnen functioneren, maar wanneer ze de gehele keuken uitgerookt heeft door de pizza weer eens met plastic verpakking en al de oven in te gooien, noemt ze dat niet zwakbegaafd maar "prettig gestoord."
    Wat volgt: Veel "Do" momenten en waar het eerst nog enigszins schattig is, krijg je op een gegeven moment daadwerkelijk tranen van onmacht in je ogen wanneer ze de gsm weer eens opneemt met "Hoe wist je dat ik hier was?"
    Resultaat: Waarbij ik onder "prettig gestoord" denk aan een strik om m'n lul doen op haar verjaardag, gebruikt zij het als mantel waaronder ze al haar stompzinnige debiliteiten kan plaatsen.
    pi_54381988
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

En hoppa, kom er net 1 tegen:

• Een "prettig gestoorde" meid: "Feestbeest, prettig gestoord en lief."
    Diagnose: Te dom en simpel om normaal te kunnen functioneren, maar wanneer ze de gehele keuken uitgerookt heeft door de pizza weer eens met plastic verpakking en al de oven in te gooien, noemt ze dat niet zwakbegaafd maar "prettig gestoord."
    Wat volgt: Veel "Do" momenten en waar het eerst nog enigszins schattig is, krijg je op een gegeven moment daadwerkelijk tranen van onmacht in je ogen wanneer ze de gsm weer eens opneemt met "Hoe wist je dat ik hier was?"
    Resultaat: Waarbij ik onder "prettig gestoord" denk aan een strik om m'n lul doen op haar verjaardag, gebruikt zij het als mantel waaronder ze al haar stompzinnige debiliteiten kan plaatsen.
  • Ik voel me aangesproken .
    Tap tap tap
      maandag 5 november 2007 @ 15:47:04 #13
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54382042
    Een heel topic eraan wijden en de grootste gnomen gaan analyseren..daar sowieso tijd en moeite aan spenderen en dergelijke profielen doorbladeren en ze vervolgens afzeiken op een forum vind ik eigenlijk net iets triester dan gewoon zo'n vrouwelijke ( of mannelijke ) gnoom. Zij kunnen er vaak weinig aan doen dat ze zo stupide of afzichtelijk zijn. Jij integendeel.. Dit ruikt meer naar eigen frustratie, omdat je geen geschikte date kan vinden dan iets wat je ook maar 1 seconde serieus kan nemen.
    Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
    pi_54382059
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik voel me aangesproken .
    Jij verwoord het temniste niet als prettig gestoord
    A mind with a heart of it's own
      maandag 5 november 2007 @ 15:48:47 #15
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_54382069
    Niks te doen zeker?
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_54382099
    Aangezien ik enorm af kan kan knappen op een leijk gebit vind ik het wel fijn als er een foto bij staat waar iemand lachend op staat. paar keer gehad dat ik dacht van he leuk Zet ze een week later een tweede foto erbij met een gebit waar de gemiddelde junk 15 jaar over doet
    pi_54382101
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Shitonya het volgende:
    Een heel topic eraan wijden en de grootste gnomen gaan analyseren..daar sowieso tijd en moeite aan spenderen en dergelijke profielen doorbladeren en ze vervolgens afzeiken op een forum vind ik eigenlijk net iets triester dan gewoon zo'n vrouwelijke ( of mannelijke ) gnoom. Zij kunnen er vaak weinig aan doen dat ze zo stupide of afzichtelijk zijn. Jij integendeel.. Dit ruikt meer naar eigen frustratie, omdat je geen geschikte date kan vinden dan iets wat je ook maar 1 seconde serieus kan nemen.
    Duidelijk. Jij zag je eigen profiel voorbijkomen.
    Why women still aren't funny.
    Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
      maandag 5 november 2007 @ 15:50:38 #18
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_54382108
    quote:
    Ik dacht al, waar ken ik dit toontje toch van. Maar je bent een paiq-match van me!
    Gourmetten of steengrillen?
      maandag 5 november 2007 @ 15:52:14 #19
    21560 dr.dunno
    shrivel me testes!
    pi_54382135
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik voel me aangesproken .
    als je ooit gaat daten, dan regelen wij in ieder geval een camera om al deze klunzigheid en blondtheid vast te leggen, ok?
    Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
      FOK!fotograaf maandag 5 november 2007 @ 15:54:13 #20
    151126 angel008
    pi_54382160
    quote:
    slamdunk and score

slotje!!

nee ik zie veel van deze dingen elke keer maar weer terugkomen....

ach gewoon wachten tot je opeens de ware ziet in een kroeg/werk/stad dats pas echte liefde inplaats van alles gefaked via het net...
      maandag 5 november 2007 @ 15:55:27 #21
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_54382186
    GVD NSFW!!!1!!!!11!! . . .

Hihi doet het trouwens nooit goed. Zeker als het een man is .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
    pi_54382197
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:31 schreef Frollo het volgende:
    En dat ze daar dan mee bedoelen dat ze paars haar en tattoos hebben?
    Vergeet natuurlijk niet dat het hebben van paars, groen of oranje haar kennelijk automatisch betekent dat je spontaan, tof en gezellig bent. Wat dan weer als gevolg heeft dat het voornamelijk saaie oninteressante en passieve huismussen zijn die hun haar paars/groen/oranje verven, omdat ze dan ineens 'spontaan' denken zijn.
      maandag 5 november 2007 @ 15:57:31 #23
    21560 dr.dunno
    shrivel me testes!
    pi_54382235
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:54 schreef angel008 het volgende:

[..]

slamdunk and score

slotje!!

nee ik zie veel van deze dingen elke keer maar weer terugkomen....

ach gewoon wachten tot je opeens de ware ziet in een kroeg/werk/stad dats pas echte liefde inplaats van alles gefaked via het net...
    quote:
    Geslacht: Man
    Geboortedatum: 25-01-1987
    Opleiding: ICTér in spe
    Beroep: ict brookie
    Hobbies/interesses: auto's/computers
    in jouw geval wordt dat dus nog heel lang wachten; laatste keer dat jij de genitalia van een vrouw zag en zal zien zal vast en zeker die van je moeder zijn geweest, toen ze je uitpoepte.
    pi_54382246
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Vergeet natuurlijk niet dat het hebben van paars, groen of oranje haar kennelijk automatisch betekent dat je spontaan, tof en gezellig bent. Wat dan weer als gevolg heeft dat het voornamelijk saaie oninteressante en passieve huismussen zijn die hun haar paars/groen/oranje verven, omdat ze dan ineens 'spontaan' denken zijn.
    Die haarkleueren betekenen vaak ook dat je niet meer een goeie biefstuk mag bakken omdat alles biologisch verantwoord en vegetarisch moet zijn
    pi_54382260
    quote:
    Óhof, ik ben gewoon een dagje vrij en heb op dit moment simpelweg niets beters te doen .

Maar hé, nu we het toch over nutteloze tijdsbestedingen hebben, ik heb toevallig ook ooit een passende column over vrouwen als jij geschreven .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_54382265
    Conclusie: 95% van alle datingsite profielen word bezeten door vadsige/domme/egoistische wijven
    Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
    pi_54382308
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:58 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Die haarkleueren betekenen vaak ook dat je niet meer een goeie biefstuk mag bakken omdat alles biologisch verantwoord en vegetarisch moet zijn
    De biefstuk die ik eet was doorgaans vegetarisch hoor .
      maandag 5 november 2007 @ 16:03:11 #28
    21560 dr.dunno
    shrivel me testes!
    pi_54382353
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

De biefstuk die ik eet was doorgaans vegetarisch hoor .
    vegetarische biefstuk? je hebt zeker ook een vriendin die goed een auto achteruit in kan parkeren?
    pi_54382373
    quote:
    Kasta's oeuvre bestaat veelal uit topics als deze.
    pi_54382437
    tvp
    History became legend, legend became myth.
    pi_54382439
    Leuk topic, ff in de gaten houden
    pi_54382809
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:03 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

vegetarische biefstuk? je hebt zeker ook een vriendin die goed een auto achteruit in kan parkeren?
    Je moet hem even anders lezen dr.dunno. De (koe van de) biefstuk was doorgaans vegetarisch .
    (en nee, ik ben zo'n zielige vrijgezel .)
      maandag 5 november 2007 @ 16:24:06 #33
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_54382819
    Dit vind ik wel grappig.....
      maandag 5 november 2007 @ 16:39:19 #34
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54383186
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Óhof, ik ben gewoon een dagje vrij en heb op dit moment simpelweg niets beters te doen .

Maar hé, nu we het toch over nutteloze tijdsbestedingen hebben, ik heb toevallig ook ooit een passende column over vrouwen als jij geschreven .
    En dan ga je zulke achterlijke onnozelheid uitschijten? Alsjeblieft, geef nog meer links, dan kom je nog "intelligenter" naar voren
    pi_54383187
    Kasta, is er ook een profiel waar niets op aan te merken is?
      maandag 5 november 2007 @ 16:43:57 #36
    185491 Shitonya
    Same shit, different day
    pi_54383293
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:03 schreef dawg het volgende:

[..]

Kasta's oeuvre bestaat veelal uit topics als deze.
    Ik begin het door te krijgen. Bij sommige vrijgezellen snap je wel waarom ze nog vrijgezel zijn. Iemand die de hele dag bezig is profielen door te bladeren op datingsites en hele columns en topics eraan gaat wijden kan ook geen verstandige vrouw aantrekken. Die verbale pislucht kan geen enkele vrouw aan. Daarbij komt ook nog eens het feit dat je op internet nog altijd veel meer betreurenswaardige mannen aantreft dan vrouwen, maar daar zal hij natuurlijk één woord van laten vallen.
    pi_54383336
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef Shitonya het volgende:

[..]

En dan ga je zulke achterlijke onnozelheid uitschijten? Alsjeblieft, geef nog meer links, dan kom je nog "intelligenter" naar voren
    Heb ik je ooit uitgewoond en zwanger in een greppel gedumpt ofzo?
    pi_54383359
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef MLI het volgende:
    Kasta, is er ook een profiel waar niets op aan te merken is?
    Geef maar een linkje naar het jouwe (mits die interessanter is dan je fobo), dan zal ik even kijken .
      Moderator maandag 5 november 2007 @ 16:47:59 #39
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_54383373
  • vrouwen met reislustig type in hun profiel
    Diagnose: het type vrouw dat 'dingen' wil ontdekken. Voornamelijk wil ze zichzelf 'leren kennen'.
    Wat volgt: een date waarin duidelijk uiteen wordt gezet wat volgens haar reizen is en haal het maar niet in je hoofd om ook maar te suggereren dat een reisje naar de zon ook reizen is.
    Bij een eventuele relatie: reizen naar de rimboe waar je moet slapen tussen kakkerlakken en waar je zonodig moet praten met de lokale arme bevolking. Want die weten hoe het allemaal in elkaar zit. De Lonely Planet gaat uiteraard mee, maar wordt niet gevolgd omdat je dan toch toeristen tegenkomt. Enige mate van luxe is uit den boze.
    Resultaat: een hoop verre reizen in barre omstandigheden en een paar exotische ziektes. Verder een teleurgesteld wijf op de bank omdat ze erachter is gekomen en dat er niets meer in het leven is dan geboren worden, opgroeien, studeren, werken, af en toe een feestje en dan sterven.

Ook erg:
    Het reislustige type, dat onder reizen verstaat: de hele dag bakken op een strand aan de Costa del Nogwat. Enige suggestie in de richting van een museum of iets dergelijks wordt afgedaan met de opmerking: dat doe je thuis ook nooit. Dat dat te maken heeft met het feit dat je de hele dag werkt en in de weekenden moet sporten komt niet in haar op.
  • Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_54383391
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:43 schreef Shitonya het volgende:
    Bij sommige vrijgezellen snap je wel waarom ze nog vrijgezel zijn. Iemand die de hele dag bezig is profielen door te bladeren op datingsites en hele columns en topics eraan gaat wijden kan ook geen verstandige vrouw aantrekken.
    Tussendoor sla ik ook nog regelmatig m'n konijn en schop ik looprekjes onder bejaarden vandaan, houd daar ook even rekening mee!
    pi_54383394
    quote:

[..]

Ik begin het door te krijgen. Bij sommige vrijgezellen snap je wel waarom ze nog vrijgezel zijn. Iemand die de hele dag bezig is profielen door te bladeren op datingsites en hele columns en topics eraan gaat wijden kan ook geen verstandige vrouw aantrekken. Die verbale pislucht kan geen enkele vrouw aan. Daarbij komt ook nog eens het feit dat je op internet nog altijd veel meer betreurenswaardige mannen aantreft dan vrouwen, maar daar zal hij natuurlijk één woord van laten vallen.
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Heb ik je ooit uitgewoond en zwanger in een greppel gedumpt ofzo?
    Kasta, die was té makkelijk, kom op man. Zo kun je je uit elke discussie lullen.

quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Geef maar een linkje naar het jouwe (mits die interessanter is dan je fobo), dan zal ik even kijken .
    Ik verdoe mijn kostbare tijd niet met internetsites afstruimen naar neukmateriaal . Derhalve zelf ook geen profiel.
    pi_54383436
    Hilarisch !

Vooral dat ''leuke en gezellige dingen'' doen stuk, daar verbaas ik me ook altijd al over.

Zat er ooit al eens aan te denken een profiel aan te maken waarin ik duidelijk maak een hekel te hebben aan leuke dingen, of lekker eten, of gezelligheid etc.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_54383494
    quote:

blah
    Misschien moet je je eigen signature eens ter harte nemen.
    pi_54383537
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
    Hilarisch !

Vooral dat ''leuke en gezellige dingen'' doen stuk, daar verbaas ik me ook altijd al over.

Zat er ooit al eens aan te denken een profiel aan te maken waarin ik duidelijk maak een hekel te hebben aan leuke dingen, of lekker eten, of gezelligheid etc.
    'Ik hou van poep eten, op m'n hamster kotsen, m'n tenen stoten en van Willibrord Frequin.'
    Tap tap tap
    pi_54383539
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:48 schreef MLI het volgende:
    Kasta, die was té makkelijk, kom op man. Zo kun je je uit elke discussie lullen.

Uit een "discussie" lullen?

Het aloude, simplistische en klassieke "Je bent negatief over vrouwen dus je bent een enge, kansloze internetnerd" geblaat zonder ook maar enige vorm van beargumentatie zie jij als een gezonde start voor een levendige discussie? .
      maandag 5 november 2007 @ 16:59:20 #46
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_54383598
    Interessant topic.
    For great justice!
    pi_54383605
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Misschien moet je je eigen signature eens ter harte nemen.
    nou moet ik godver weer naar boven scrollen om die te lezen

tvp dus gewoon
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      maandag 5 november 2007 @ 17:00:01 #48
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_54383608
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

'Ik hou van poep eten, op m'n hamster kotsen, m'n tenen stoten en van Willibrord Frequin.'
    Was jij dat?
    For great justice!
    pi_54383623
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hey verander jij je sig eens heel gauw !
    quote:
    Ik zal me voortaan fatsoenlijk en netjes gedragen, dus geen verhalen meer over poep en kots
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_54383690
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Duidelijk. Jij zag je eigen profiel voorbijkomen.
    Dat dacht ik ook.

Waar ik ook chronische jeuk van krijg is het zinnetje:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."

En wat Kasta al zei: sommige vrouwen weten het verschil niet tussen volslank en piggy-look-a-like.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')