En hoppa, kom er net 1 tegen:quote:Op maandag 5 november 2007 15:31 schreef Frollo het volgende:
Was 'prettig gestoord' al genoemd?
Ik voel me aangesprokenquote:Op maandag 5 november 2007 15:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
En hoppa, kom er net 1 tegen:Een "prettig gestoorde" meid: "Feestbeest, prettig gestoord en lief."
Diagnose: Te dom en simpel om normaal te kunnen functioneren, maar wanneer ze de gehele keuken uitgerookt heeft door de pizza weer eens met plastic verpakking en al de oven in te gooien, noemt ze dat niet zwakbegaafd maar "prettig gestoord."
Wat volgt: Veel "Do" momenten en waar het eerst nog enigszins schattig is, krijg je op een gegeven moment daadwerkelijk tranen van onmacht in je ogen wanneer ze de gsm weer eens opneemt met "Hoe wist je dat ik hier was?"
Resultaat: Waarbij ik onder "prettig gestoord" denk aan een strik om m'n lul doen op haar verjaardag, gebruikt zij het als mantel waaronder ze al haar stompzinnige debiliteiten kan plaatsen.
Duidelijk. Jij zag je eigen profiel voorbijkomen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Shitonya het volgende:
Een heel topic eraan wijden en de grootste gnomen gaan analyseren..daar sowieso tijd en moeite aan spenderen en dergelijke profielen doorbladeren en ze vervolgens afzeiken op een forum vind ik eigenlijk net iets triester dan gewoon zo'n vrouwelijke ( of mannelijke ) gnoom. Zij kunnen er vaak weinig aan doen dat ze zo stupide of afzichtelijk zijn. Jij integendeel.. Dit ruikt meer naar eigen frustratie, omdat je geen geschikte date kan vinden dan iets wat je ook maar 1 seconde serieus kan nemen.
Ik dacht al, waar ken ik dit toontje toch van. Maar je bent een paiq-match van me!quote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Shitonya het volgende:
Een heel topic eraan wijden en de grootste gnomen gaan analyseren..daar sowieso tijd en moeite aan spenderen en dergelijke profielen doorbladeren en ze vervolgens afzeiken op een forum vind ik eigenlijk net iets triester dan gewoon zo'n vrouwelijke ( of mannelijke ) gnoom. Zij kunnen er vaak weinig aan doen dat ze zo stupide of afzichtelijk zijn. Jij integendeel.. Dit ruikt meer naar eigen frustratie, omdat je geen geschikte date kan vinden dan iets wat je ook maar 1 seconde serieus kan nemen.
als je ooit gaat daten, dan regelen wij in ieder geval een camera om al deze klunzigheid en blondtheid vast te leggen, ok?quote:
slamdunk and scorequote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Shitonya het volgende:
Vergeet natuurlijk niet dat het hebben van paars, groen of oranje haar kennelijk automatisch betekent dat je spontaan, tof en gezellig bent. Wat dan weer als gevolg heeft dat het voornamelijk saaie oninteressante en passieve huismussen zijn die hun haar paars/groen/oranje verven, omdat ze dan ineens 'spontaan' denken zijn.quote:Op maandag 5 november 2007 15:31 schreef Frollo het volgende:
Was 'prettig gestoord' al genoemd?
En dat ze daar dan mee bedoelen dat ze paars haar en tattoos hebben?
quote:Op maandag 5 november 2007 15:54 schreef angel008 het volgende:
[..]
slamdunk and score
slotje!!
nee ik zie veel van deze dingen elke keer maar weer terugkomen....
ach gewoon wachten tot je opeens de ware ziet in een kroeg/werk/stad dats pas echte liefde inplaats van alles gefaked via het net...![]()
![]()
in jouw geval wordt dat dus nog heel lang wachten; laatste keer dat jij de genitalia van een vrouw zag en zal zien zal vast en zeker die van je moeder zijn geweest, toen ze je uitpoepte.quote:Geslacht: Man
Geboortedatum: 25-01-1987
Opleiding: ICTér in spe
Beroep: ict brookie
Hobbies/interesses: auto's/computers
Die haarkleueren betekenen vaak ook dat je niet meer een goeie biefstuk mag bakken omdat alles biologisch verantwoord en vegetarisch moet zijnquote:Op maandag 5 november 2007 15:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vergeet natuurlijk niet dat het hebben van paars, groen of oranje haar kennelijk automatisch betekent dat je spontaan, tof en gezellig bent. Wat dan weer als gevolg heeft dat het voornamelijk saaie oninteressante en passieve huismussen zijn die hun haar paars/groen/oranje verven, omdat ze dan ineens 'spontaan' denken zijn.
Óhof, ik ben gewoon een dagje vrij en heb op dit moment simpelweg niets beters te doenquote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Shitonya het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |