En hoppa, kom er net 1 tegen:quote:Op maandag 5 november 2007 15:31 schreef Frollo het volgende:
Was 'prettig gestoord' al genoemd?
Ik voel me aangesprokenquote:Op maandag 5 november 2007 15:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
En hoppa, kom er net 1 tegen:Een "prettig gestoorde" meid: "Feestbeest, prettig gestoord en lief."
Diagnose: Te dom en simpel om normaal te kunnen functioneren, maar wanneer ze de gehele keuken uitgerookt heeft door de pizza weer eens met plastic verpakking en al de oven in te gooien, noemt ze dat niet zwakbegaafd maar "prettig gestoord."
Wat volgt: Veel "Do" momenten en waar het eerst nog enigszins schattig is, krijg je op een gegeven moment daadwerkelijk tranen van onmacht in je ogen wanneer ze de gsm weer eens opneemt met "Hoe wist je dat ik hier was?"
Resultaat: Waarbij ik onder "prettig gestoord" denk aan een strik om m'n lul doen op haar verjaardag, gebruikt zij het als mantel waaronder ze al haar stompzinnige debiliteiten kan plaatsen.
Duidelijk. Jij zag je eigen profiel voorbijkomen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Shitonya het volgende:
Een heel topic eraan wijden en de grootste gnomen gaan analyseren..daar sowieso tijd en moeite aan spenderen en dergelijke profielen doorbladeren en ze vervolgens afzeiken op een forum vind ik eigenlijk net iets triester dan gewoon zo'n vrouwelijke ( of mannelijke ) gnoom. Zij kunnen er vaak weinig aan doen dat ze zo stupide of afzichtelijk zijn. Jij integendeel.. Dit ruikt meer naar eigen frustratie, omdat je geen geschikte date kan vinden dan iets wat je ook maar 1 seconde serieus kan nemen.
Ik dacht al, waar ken ik dit toontje toch van. Maar je bent een paiq-match van me!quote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Shitonya het volgende:
Een heel topic eraan wijden en de grootste gnomen gaan analyseren..daar sowieso tijd en moeite aan spenderen en dergelijke profielen doorbladeren en ze vervolgens afzeiken op een forum vind ik eigenlijk net iets triester dan gewoon zo'n vrouwelijke ( of mannelijke ) gnoom. Zij kunnen er vaak weinig aan doen dat ze zo stupide of afzichtelijk zijn. Jij integendeel.. Dit ruikt meer naar eigen frustratie, omdat je geen geschikte date kan vinden dan iets wat je ook maar 1 seconde serieus kan nemen.
als je ooit gaat daten, dan regelen wij in ieder geval een camera om al deze klunzigheid en blondtheid vast te leggen, ok?quote:
slamdunk and scorequote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Shitonya het volgende:
Vergeet natuurlijk niet dat het hebben van paars, groen of oranje haar kennelijk automatisch betekent dat je spontaan, tof en gezellig bent. Wat dan weer als gevolg heeft dat het voornamelijk saaie oninteressante en passieve huismussen zijn die hun haar paars/groen/oranje verven, omdat ze dan ineens 'spontaan' denken zijn.quote:Op maandag 5 november 2007 15:31 schreef Frollo het volgende:
Was 'prettig gestoord' al genoemd?
En dat ze daar dan mee bedoelen dat ze paars haar en tattoos hebben?
quote:Op maandag 5 november 2007 15:54 schreef angel008 het volgende:
[..]
slamdunk and score
slotje!!
nee ik zie veel van deze dingen elke keer maar weer terugkomen....
ach gewoon wachten tot je opeens de ware ziet in een kroeg/werk/stad dats pas echte liefde inplaats van alles gefaked via het net...![]()
![]()
in jouw geval wordt dat dus nog heel lang wachten; laatste keer dat jij de genitalia van een vrouw zag en zal zien zal vast en zeker die van je moeder zijn geweest, toen ze je uitpoepte.quote:Geslacht: Man
Geboortedatum: 25-01-1987
Opleiding: ICTér in spe
Beroep: ict brookie
Hobbies/interesses: auto's/computers
Die haarkleueren betekenen vaak ook dat je niet meer een goeie biefstuk mag bakken omdat alles biologisch verantwoord en vegetarisch moet zijnquote:Op maandag 5 november 2007 15:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Vergeet natuurlijk niet dat het hebben van paars, groen of oranje haar kennelijk automatisch betekent dat je spontaan, tof en gezellig bent. Wat dan weer als gevolg heeft dat het voornamelijk saaie oninteressante en passieve huismussen zijn die hun haar paars/groen/oranje verven, omdat ze dan ineens 'spontaan' denken zijn.
Óhof, ik ben gewoon een dagje vrij en heb op dit moment simpelweg niets beters te doenquote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Shitonya het volgende:
De biefstuk die ik eet was doorgaans vegetarisch hoorquote:Op maandag 5 november 2007 15:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die haarkleueren betekenen vaak ook dat je niet meer een goeie biefstuk mag bakken omdat alles biologisch verantwoord en vegetarisch moet zijn![]()
vegetarische biefstuk? je hebt zeker ook een vriendin die goed een auto achteruit in kan parkeren?quote:Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De biefstuk die ik eet was doorgaans vegetarisch hoor.
Kasta's oeuvre bestaat veelal uit topics als deze.quote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Shitonya het volgende:
Je moet hem even anders lezen dr.dunno. De (koe van de) biefstuk was doorgaans vegetarischquote:Op maandag 5 november 2007 16:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
vegetarische biefstuk? je hebt zeker ook een vriendin die goed een auto achteruit in kan parkeren?
En dan ga je zulke achterlijke onnozelheid uitschijten? Alsjeblieft, geef nog meer links, dan kom je nog "intelligenter" naar vorenquote:Op maandag 5 november 2007 15:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Óhof, ik ben gewoon een dagje vrij en heb op dit moment simpelweg niets beters te doen.
Maar hé, nu we het toch over nutteloze tijdsbestedingen hebben, ik heb toevallig ook ooit een passende column over vrouwen als jij geschreven.
Ik begin het door te krijgen. Bij sommige vrijgezellen snap je wel waarom ze nog vrijgezel zijn. Iemand die de hele dag bezig is profielen door te bladeren op datingsites en hele columns en topics eraan gaat wijden kan ook geen verstandige vrouw aantrekken. Die verbale pislucht kan geen enkele vrouw aan. Daarbij komt ook nog eens het feit dat je op internet nog altijd veel meer betreurenswaardige mannen aantreft dan vrouwen, maar daar zal hij natuurlijk één woord van laten vallen.quote:Op maandag 5 november 2007 16:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Kasta's oeuvre bestaat veelal uit topics als deze.
Heb ik je ooit uitgewoond en zwanger in een greppel gedumpt ofzo?quote:Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef Shitonya het volgende:
[..]
En dan ga je zulke achterlijke onnozelheid uitschijten? Alsjeblieft, geef nog meer links, dan kom je nog "intelligenter" naar voren![]()
Geef maar een linkje naar het jouwe (mits die interessanter is dan je fobo), dan zal ik even kijkenquote:Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef MLI het volgende:
Kasta, is er ook een profiel waar niets op aan te merken is?
Tussendoor sla ik ook nog regelmatig m'n konijn en schop ik looprekjes onder bejaarden vandaan, houd daar ook even rekening mee!quote:Op maandag 5 november 2007 16:43 schreef Shitonya het volgende:
Bij sommige vrijgezellen snap je wel waarom ze nog vrijgezel zijn. Iemand die de hele dag bezig is profielen door te bladeren op datingsites en hele columns en topics eraan gaat wijden kan ook geen verstandige vrouw aantrekken.
quote:Op maandag 5 november 2007 16:43 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik begin het door te krijgen. Bij sommige vrijgezellen snap je wel waarom ze nog vrijgezel zijn. Iemand die de hele dag bezig is profielen door te bladeren op datingsites en hele columns en topics eraan gaat wijden kan ook geen verstandige vrouw aantrekken. Die verbale pislucht kan geen enkele vrouw aan. Daarbij komt ook nog eens het feit dat je op internet nog altijd veel meer betreurenswaardige mannen aantreft dan vrouwen, maar daar zal hij natuurlijk één woord van laten vallen.
Kasta, die was té makkelijk, kom op man. Zo kun je je uit elke discussie lullen.quote:Op maandag 5 november 2007 16:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb ik je ooit uitgewoond en zwanger in een greppel gedumpt ofzo?
Ik verdoe mijn kostbare tijd niet met internetsites afstruimen naar neukmateriaalquote:Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geef maar een linkje naar het jouwe (mits die interessanter is dan je fobo), dan zal ik even kijken.
Misschien moet je je eigen signature eens ter harte nemen.quote:
'Ik hou van poep eten, op m'n hamster kotsen, m'n tenen stoten en van Willibrord Frequin.'quote:Op maandag 5 november 2007 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Hilarisch !
Vooral dat ''leuke en gezellige dingen'' doen stuk, daar verbaas ik me ook altijd al over.
Zat er ooit al eens aan te denken een profiel aan te maken waarin ik duidelijk maak een hekel te hebben aan leuke dingen, of lekker eten, of gezelligheid etc.
Uit een "discussie" lullen?quote:Op maandag 5 november 2007 16:48 schreef MLI het volgende:
Kasta, die was té makkelijk, kom op man. Zo kun je je uit elke discussie lullen.![]()
nou moet ik godver weer naar boven scrollen om die te lezenquote:Op maandag 5 november 2007 16:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen signature eens ter harte nemen.
Was jij dat?quote:Op maandag 5 november 2007 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik hou van poep eten, op m'n hamster kotsen, m'n tenen stoten en van Willibrord Frequin.'
Hey verander jij je sig eens heel gauw !quote:Op maandag 5 november 2007 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ik hou van poep eten, op m'n hamster kotsen, m'n tenen stoten en van Willibrord Frequin.'
quote:Ik zal me voortaan fatsoenlijk en netjes gedragen, dus geen verhalen meer over poep en kots![]()
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 5 november 2007 15:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Duidelijk. Jij zag je eigen profiel voorbijkomen.
Je wordt voorspelbaar. Elke keer als een vrouw tegengas geeft (op fok), kom je met een dergelijke groffe reactie. Feitelijk zeg je ook niets. En imho kies je met grof geschut altijd de makkelijkste weg. Ga de uitdaging eens écht aan. En nee, dit is geen uitdaging want ik ben geen discussietijger. Shitonya en jij hebben wel één en ander met elkaar gemeen, is mij opgevallen.quote:Op maandag 5 november 2007 16:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uit een "discussie" lullen?
Het aloude, simplistische en klassieke "Je bent negatief over vrouwen dus je bent een enge, kansloze internetnerd" geblaat zonder ook maar enige vorm van beargumentatie zie jij als een gezonde start voor een levendige discussie?.
Van Carpe Diem word ik ook al zo moequote:Op maandag 5 november 2007 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Waar ik ook chronische jeuk van krijg is het zinnetje:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
En wat Kasta al zei: sommige vrouwen weten het verschil niet tussen volslank en piggy-look-a-like.
Afkicken is lastigquote:Op maandag 5 november 2007 17:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hey verander jij je sig eens heel gauw !
[..]
Jaja, U. Dat was niet zo heel goed gekoppeld van mij. Het was goed bedoeldquote:Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:vrouwen met reislustig type in hun profiel
Diagnose: het type vrouw dat 'dingen' wil ontdekken. Voornamelijk wil ze zichzelf 'leren kennen'.
Wat volgt: een date waarin duidelijk uiteen wordt gezet wat volgens haar reizen is en haal het maar niet in je hoofd om ook maar te suggereren dat een reisje naar de zon ook reizen is.
Bij een eventuele relatie: reizen naar de rimboe waar je moet slapen tussen kakkerlakken en waar je zonodig moet praten met de lokale arme bevolking. Want die weten hoe het allemaal in elkaar zit. De Lonely Planet gaat uiteraard mee, maar wordt niet gevolgd omdat je dan toch toeristen tegenkomt. Enige mate van luxe is uit den boze.
Resultaat: een hoop verre reizen in barre omstandigheden en een paar exotische ziektes. Verder een teleurgesteld wijf op de bank omdat ze erachter is gekomen en dat er niets meer in het leven is dan geboren worden, opgroeien, studeren, werken, af en toe een feestje en dan sterven.
Idd. Maar dan moet je ook eens met iets vernieuwends komen, in plaats van deze uitgekauwde flauwe zooi.quote:Op maandag 5 november 2007 16:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uit een "discussie" lullen?
Het aloude, simplistische en klassieke "Je bent negatief over vrouwen dus je bent een enge, kansloze internetnerd" geblaat zonder ook maar enige vorm van beargumentatie zie jij als een gezonde start voor een levendige discussie?.
Heb je je eigen sig al eens bekeken?quote:Op maandag 5 november 2007 14:56 schreef kastanova het volgende:
Diagnose: "Oeh, oeh, zie mij eens intelligent overkomen met mijn 13-in-een-dozijn proza"
En hier stopte ik met lezenquote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Je wordt voorspelbaar. Elke keer als een vrouw tegengas geeft (op fok)
Als ik dat toelaat, beloof je dan in het vervolg niet meer van deze onzin topics te openen en jezelf voor lul te zetten?quote:Op maandag 5 november 2007 16:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb ik je ooit uitgewoond en zwanger in een greppel gedumpt ofzo?
Zeg je dat ook tegen een meubelmaker wanneer hij weer eens een tafel af heeft?quote:Op maandag 5 november 2007 17:24 schreef dawg het volgende:
Idd. Maar dan moet je ook eens met iets vernieuwends komen, in plaats van deze uitgekauwde flauwe zooi.
Ik vrees toch echt dat in jouw geval mijn penis tegen gaat sputteren...quote:Op maandag 5 november 2007 17:33 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Als ik dat toelaat, beloof je dan in het vervolg niet meer van deze onzin topics te openen en jezelf voor lul te zetten?
Vergelijk mij eens niet met dat stuk onbenulquote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Je wordt voorspelbaar. Elke keer als een vrouw tegengas geeft (op fok), kom je met een dergelijke groffe reactie. Feitelijk zeg je ook niets. En imho kies je met grof geschut altijd de makkelijkste weg. Ga de uitdaging eens écht aan. En nee, dit is geen uitdaging want ik ben geen discussietijger. Shitonya en jij hebben wel één en ander met elkaar gemeen, is mij opgevallen.
Het is dat je zelf zegt dat je een lul hebt, anders zou ik je niet geloven..quote:Op maandag 5 november 2007 17:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik vrees toch echt dat in jouw geval mijn penis tegen gaat sputteren...
Elke tafel is anders, jouw betogen zijn elke keer hetzelfde.quote:Op maandag 5 november 2007 17:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen een meubelmaker wanneer hij weer eens een tafel af heeft?
"Hé meubelmaker, sjongejongejonge, dat is al je 17e tafel, ga eens een jurk naaien ofzo man."
Hier ligt mijn expertise, dus logischerwijs zullen m'n topics er ook over gaan.
Nah wacht, ik weet dé oplossing om standaard vrouwengezever als dit voor altijd de kop in te drukken.quote:Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef Shitonya het volgende:
Het is dat je zelf zegt dat je een lul hebt, anders zou ik je niet geloven..
Okay, kom dan maar eens met 2 identieke posts.quote:Op maandag 5 november 2007 17:38 schreef dawg het volgende:
Elke tafel is anders, jouw betogen zijn elke keer hetzelfde.
Misschien heb je gelijk, maar intussen heb je je eigen topic offtopic gemaakt.quote:Op maandag 5 november 2007 17:32 schreef kastanova het volgende:
En hier stopte ik met lezen.
rabarberraberber
Verloopt ook áltijd volgens een identiek patroon:
1. Blablabla, als je zo over vrouwen schrijft ben je een contactgestoorde lelijke nerd die zich stoer voordoet op in rabarberrabarber.
Oh mijn God, waarom moet je nu mijn vooroordelen bevestigen dat je inderdaad de wanhoop nabij bent en daarom datingsites afstruint, op vrouwen neerkijkt ( ongeacht leeftijd/uiterlijk/oid, veroorzaakt door vast en zeker minstens enkele slechte ervaringen met vrouwen/daten/exen ) en als kers op de taart dit alles ook nog eens op fok laat zien. Dat je lichtelijk wanhopig bent, datingsites afstruint en al die vrouwen over één kam scheert vind ik nog niet eens zo erg, maar meer het feit dat je continu in herhaling blijft vallen en dit vertekend beeld steeds weer ter sprake brengt, maar dan in andere zinscontructies.quote:Op maandag 5 november 2007 17:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah wacht, ik weet dé oplossing om standaard vrouwengezever als dit voor altijd de kop in te drukken.
Waar woon je en wanneer heb je tijd?
Gaan we even de agenda's naast elkaar leggen en spreken we af.
Kun jij direct beoordelen/bevestigen of ik inderdaad een grote kneus ben in real life en zo niet, voor eeuwig je bek houden en m'n voeten kussen.
Tja, blijkt toch maar weer eens dat zeurende vrouwen niet alleen in real life en desastreuze invloed hebben.quote:Op maandag 5 november 2007 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ja jongens, de lol is wel een beetje van het topic af.
Oftewel, je blijft liever ongefundamenteerd je standaard dooddoeners uitblaten en ik kan per definitie mijn gelijk nooit bewijzen om de "discussie" voor eens en altijd af te sluiten?quote:Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Oh mijn God, waarom moet je nu mijn vooroordelen bevestigen dat je inderdaad de wanhoop nabij bent en daarom datingsites afstruint, op vrouwen neerkijkt ( ongeacht leeftijd/uiterlijk/oid, veroorzaakt door vast en zeker minstens enkele slechte ervaringen met vrouwen/daten/exen ) en als kers op de taart dit alles ook nog eens op fok laat zien. Dat je lichtelijk wanhopig bent, datingsites afstruint en al die vrouwen over één kam scheert vind ik nog niet eens zo erg, maar meer het feit dat je continu in herhaling blijft vallen en dit vertekend beeld steeds weer ter sprake brengt, maar dan in andere zinscontructies.
Desnoods ben je een "kneus" in het echt, wat maakt mij het uit? Als ik met iedere zeikende fokker zou moeten afspreken om de vete in het echt uit te vechten, dan heb ik geen tijd meer over voor mijn eigen bezigheden.
Nah, ik open zometeen wel even een geheel nieuw topic met updates.quote:Op maandag 5 november 2007 17:48 schreef Emel het volgende:
Dit topic is wel leuk in ONZ.
"2 identieke posts".quote:Op maandag 5 november 2007 17:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Okay, kom dan maar eens met 2 identieke posts.
En zo niet, ga dan weer lekker terug naar je Slowchat reekjes, hetgeen immers hét toonbeeld is van afwisseling en originaliteit.
Dat is nou juist de grap. Ik associeer jullie allebei met zeer scherpe en vaak gevatte opmerkingen, maar dat wil niet zeggen dat ze inhoudelijk ook ergens over gaan.quote:Op maandag 5 november 2007 17:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oftewel, je blijft liever ongefundamenteerd je standaard dooddoeners uitblaten en ik kan per definitie mijn gelijk nooit bewijzen om de "discussie" voor eens en altijd af te sluiten?
Kijk MLI, dít is dus de reden dat ik dergelijke discussies simpelweg niet meer aanga inmiddels.
Of jij emotioneel in de knoop zit? Dat heb ik me nog nooit afgevraagd omdat het mij niet interesseerd. Het lijkt me eerder verveling in combinatie met een scherpe vlotte schrijfstijl.quote:Op maandag 5 november 2007 17:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar die kansloze, standaard replies op m'n topic waarin zo'n vrouwmensch weer eens beweert dat ik kennelijk emotioneel of relationeel in de knoop móet zitten aangezien ik dergelijke epistels schrijf wordt nogal eentonig en vermoeiend.
Waarom zou je je gelijk willen halen buiten internet? Omdat je het hier niet verbaal aan kan? waarom denk je dat je het hierbuiten wel verbaal aan zou kunnen? Als jij discussies uit de weg gaat, omdat vrouwen niet met je willen afspreken, dan ga je dus zo goed als nooit discussies aan. En wat ik al zei..als ik elke zeikende fokker zou moeten ontmoeten blijf ik aan de gang en daar heb ik overigens absoluut geen behoefte aan.quote:Op maandag 5 november 2007 17:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oftewel, je blijft liever ongefundamenteerd je standaard dooddoeners uitblaten en ik kan per definitie mijn gelijk nooit bewijzen om de "discussie" voor eens en altijd af te sluiten?
Kijk MLI, dít is dus de reden dat ik dergelijke discussies simpelweg niet meer aanga inmiddels.
Omdat dat de enige gelijk is dat telt.quote:Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Waarom zou je je gelijk willen halen buiten internet? Omdat je het hier niet verbaal aan kan? waarom denk je dat je het hierbuiten wel verbaal aan zou kunnen? Als jij discussies uit de weg gaat, omdat vrouwen niet met je willen afspreken, dan ga je dus zo goed als nooit discussies aan. En wat ik al zei..als ik elke zeikende fokker zou moeten ontmoeten blijf ik aan de gang en daar heb ik overigens absoluut geen behoefte aan.
En waarom telt zoiets wel?quote:Op maandag 5 november 2007 18:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Omdat dat de enige gelijk is dat telt.om er maar even in te springen.
Hé meisje psssst, jij bent degene die hier al zeikend en hevig verontwaardigd miepend binnenkwamquote:Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Waarom zou je je gelijk willen halen buiten internet? Omdat je het hier niet verbaal aan kan? waarom denk je dat je het hierbuiten wel verbaal aan zou kunnen? Als jij discussies uit de weg gaat, omdat vrouwen niet met je willen afspreken, dan ga je dus zo goed als nooit discussies aan. En wat ik al zei..als ik elke zeikende fokker zou moeten ontmoeten blijf ik aan de gang en daar heb ik overigens absoluut geen behoefte aan.
Da's standaard; zodra vrouwen zich beledigd voelen en de internetridders hun kans dus schoon zien, volgt de eerste bashpoging rond +/- de 15e post.quote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef CherryLips het volgende:
is dit nou één groot Kasta bashtopic? Het begon zo leuk.
de vrouwen die hier reageren voelen zich aangesproken tot een van de catergorieenquote:Op maandag 5 november 2007 18:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's standaard; zodra vrouwen zich beledigd voelen en de internetridders hun kans dus schoon zien, volgt de eerste bashpoging rond +/- de 15e post.
Man, jouw interpretaties van andermans mening is zo stupide dat het voldoende bewijsmateriaal oplevert dat het aantoont hoe beroerd jij naar anderen luistert. Ik heb jouw nooit een kneus genoemd, ik heb je ook geen moment een nerd genoemd en allerminst stoer. Verder heb ik me al redelijk vaak beargumenteerd, maar aangezien jij dingen toch altijd verkeerd opvat, ga ik al die dingen niet wéér herhalen. Daarom voorzie ik zelden iemand van argumenten op forums, omdat het toch nutteloos is. Dan maar liever bot en direct, zodat de boodschap beter doordringt. Maar goed, daar weet jij ook alles van..quote:Op maandag 5 november 2007 18:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé meisje psssst, jij bent degene die hier al zeikend en hevig verontwaardigd miepend binnenkwam.
Maar als ik het goed begrijp wil jij graag een discussie als:
- Je bent een zielige nerd die stoer doet op internet!
- Euuh, nee hoor.
- Wel, ik weet het zeker!
- Tja, moet ik je toch echt teleurstellen vrees ik.
- Niet! Je bent gewoon een nerd!
- Nou nee, echt niet.
- Wel! Ik voel het!
Nee wow, lijkt me echt reuze interessant en opbouwend.
Waarom zou ik nog specifiek met 1 van die meiden af moeten spreken als ik dergelijke figuren in real life al dagelijks tegenkom waarbij ik het recht in hun gezicht zeg?quote:Op maandag 5 november 2007 18:34 schreef Shitonya het volgende:
Misschien zou jij beter met die wanhopige meisjes moeten afspreken van al die datingsites die je afkraakt zodat je dat recht in hun weerzinwekkende smoel kunt zeggen in plaats van puberaal op een forum, zodat je kontlikkende puberale publiek ervan kan meegenieten.
Stel ik haal mijn gelijk op internet. Wat heb ik eraan. Een morele overwinning, een tactische, een machtsoverwinning?quote:
*Meldtquote:Op maandag 5 november 2007 18:32 schreef Roellio het volgende:
"Niet op zoek, maar wie weet" is ook een gouden!
Ik voel me ook aangesproken maar ik schiet niet in een stuip.quote:Op maandag 5 november 2007 18:33 schreef thijsltc het volgende:
[..]
de vrouwen die hier reageren voelen zich aangesproken tot een van de catergorieen![]()
Ik wou net zeggen als je niet tegen wat satiere kan verpakt in zelfherkenning dan is het wel slecht gesteld met mensen hun eigen reflectie.quote:Op maandag 5 november 2007 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me ook aangesproken maar ik schiet niet in een stuip.
Waarom denk je dat het wichtje zich uitsluitend tot het internet wil beperken?quote:Op maandag 5 november 2007 18:37 schreef Paramnesia het volgende:[/b
Hier je gelijk halen [b](wat per definitie onmogelijk is omdat men de meest non-argumenten kan aanhalen zonder gezichtsverlies) heeft weinig waarde.
Als ik met een volslagen onbekende in het echt een discussie voer, dan levert het me weinig meer op dan hier op internet. Dingen als geld, liefde, macht of zelfs seks is héél ver gezocht voor een simpele discussie. Het gaat er trouwens ook om wat voor discussie. Een discussie als deze zou me niets op kunnen leveren in het echt, dus doe ik ook geen moeite om dezelfde irritante, zinloze discussie in het echt te voeren.quote:Op maandag 5 november 2007 18:37 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Stel ik haal mijn gelijk op internet. Wat heb ik eraan. Een morele overwinning, een tactische, een machtsoverwinning?
Als ik mijn gelijk haal in het echte leven kan er: macht, geld, liefde of seks tegenover staan. Op internet misschien eer die je niet eens persoonlijk kan claimen maar toegeschreven wordt aan je internetpersoonlijkheid.
Hier je gelijk halen (wat per definitie onmogelijk is omdat men de meest non-argumenten kan aanhalen zonder gezichtsverlies) heeft weinig waarde.
Het respect van diegene irl, voldoening voer jezelf, het genoegen van het sparringsspel. Je ziet hem/haar, hij/zij jou ook. Non-verbale communicatie. De kwaadheid die je echt kunt overbrengen, de emotie. Het maakt een discussie zoveel meer waard irl. En de winst irl zoveel meer opleverend.quote:Op maandag 5 november 2007 18:49 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Als ik met een volslagen onbekende in het echt een discussie voer, dan levert het me weinig meer op dan hier op internet.
Het draait altijd om die 4 dingen + eer. Denk er maar over na.quote:Dingen als geld, liefde, macht of zelfs seks is héél ver gezocht voor een simpele discussie.
Waarom hier wel dan, waar het je nog minder oplevert.quote:Het gaat er trouwens ook om wat voor discussie. Een discussie als deze zou me niets op kunnen leveren in het echt, dus doe ik ook geen moeite om dezelfde irritante, zinloze discussie in het echt te voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |