abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54384844
nou, Kasta, hup, hap eens niet zo en ga door met waar je mee bezig was, internetprofieltjes analyseren
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54385094
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:41 schreef kastanova het volgende:

[..]

Okay, kom dan maar eens met 2 identieke posts.

En zo niet, ga dan weer lekker terug naar je Slowchat reekjes, hetgeen immers hét toonbeeld is van afwisseling en originaliteit.
"2 identieke posts".
pi_54385189
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oftewel, je blijft liever ongefundamenteerd je standaard dooddoeners uitblaten en ik kan per definitie mijn gelijk nooit bewijzen om de "discussie" voor eens en altijd af te sluiten?

Kijk MLI, dít is dus de reden dat ik dergelijke discussies simpelweg niet meer aanga inmiddels .
Dat is nou juist de grap. Ik associeer jullie allebei met zeer scherpe en vaak gevatte opmerkingen, maar dat wil niet zeggen dat ze inhoudelijk ook ergens over gaan.
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maar die kansloze, standaard replies op m'n topic waarin zo'n vrouwmensch weer eens beweert dat ik kennelijk emotioneel of relationeel in de knoop móet zitten aangezien ik dergelijke epistels schrijf wordt nogal eentonig en vermoeiend.
Of jij emotioneel in de knoop zit? Dat heb ik me nog nooit afgevraagd omdat het mij niet interesseerd. Het lijkt me eerder verveling in combinatie met een scherpe vlotte schrijfstijl.
pi_54385359
was jij niet ergens ontslagen omdat je in vertrouwelijke provider gegevens had zitten rommelen
  maandag 5 november 2007 @ 18:21:10 #80
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54385462
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oftewel, je blijft liever ongefundamenteerd je standaard dooddoeners uitblaten en ik kan per definitie mijn gelijk nooit bewijzen om de "discussie" voor eens en altijd af te sluiten?

Kijk MLI, dít is dus de reden dat ik dergelijke discussies simpelweg niet meer aanga inmiddels .
Waarom zou je je gelijk willen halen buiten internet? Omdat je het hier niet verbaal aan kan? waarom denk je dat je het hierbuiten wel verbaal aan zou kunnen? Als jij discussies uit de weg gaat, omdat vrouwen niet met je willen afspreken, dan ga je dus zo goed als nooit discussies aan. En wat ik al zei..als ik elke zeikende fokker zou moeten ontmoeten blijf ik aan de gang en daar heb ik overigens absoluut geen behoefte aan.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54385491
tvp
  maandag 5 november 2007 @ 18:23:30 #82
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54385531
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Waarom zou je je gelijk willen halen buiten internet? Omdat je het hier niet verbaal aan kan? waarom denk je dat je het hierbuiten wel verbaal aan zou kunnen? Als jij discussies uit de weg gaat, omdat vrouwen niet met je willen afspreken, dan ga je dus zo goed als nooit discussies aan. En wat ik al zei..als ik elke zeikende fokker zou moeten ontmoeten blijf ik aan de gang en daar heb ik overigens absoluut geen behoefte aan.
Omdat dat de enige gelijk is dat telt. om er maar even in te springen.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_54385545
tvp bruikbare info
pi_54385618
is dit nou één groot Kasta bashtopic? Het begon zo leuk .
Tap tap tap
  maandag 5 november 2007 @ 18:28:09 #85
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54385635
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:23 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Omdat dat de enige gelijk is dat telt. om er maar even in te springen.
En waarom telt zoiets wel?
pi_54385638
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Hé meisje psssst, jij bent degene die hier al zeikend en hevig verontwaardigd miepend binnenkwam .

Maar als ik het goed begrijp wil jij graag een discussie als:
- Je bent een zielige nerd die stoer doet op internet!
- Euuh, nee hoor .
- Wel, ik weet het zeker!
- Tja, moet ik je toch echt teleurstellen vrees ik.
- Niet! Je bent gewoon een nerd!
- Nou nee, echt niet.
- Wel! Ik voel het!

Nee wow, lijkt me echt reuze interessant en opbouwend.
I was an atheist until I realized I was God
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 18:28:40 #87
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_54385647
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 5 november 2007 @ 18:31:02 #88
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_54385690
ontzettende tvp
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_54385694
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef CherryLips het volgende:
is dit nou één groot Kasta bashtopic? Het begon zo leuk .
Da's standaard; zodra vrouwen zich beledigd voelen en de internetridders hun kans dus schoon zien, volgt de eerste bashpoging rond +/- de 15e post.
pi_54385733
"Niet op zoek, maar wie weet" is ook een gouden!
pi_54385751
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Da's standaard; zodra vrouwen zich beledigd voelen en de internetridders hun kans dus schoon zien, volgt de eerste bashpoging rond +/- de 15e post.
de vrouwen die hier reageren voelen zich aangesproken tot een van de catergorieen
  maandag 5 november 2007 @ 18:34:26 #92
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54385765
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:28 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hé meisje psssst, jij bent degene die hier al zeikend en hevig verontwaardigd miepend binnenkwam .

Maar als ik het goed begrijp wil jij graag een discussie als:
- Je bent een zielige nerd die stoer doet op internet!
- Euuh, nee hoor .
- Wel, ik weet het zeker!
- Tja, moet ik je toch echt teleurstellen vrees ik.
- Niet! Je bent gewoon een nerd!
- Nou nee, echt niet.
- Wel! Ik voel het!

Nee wow, lijkt me echt reuze interessant en opbouwend.
Man, jouw interpretaties van andermans mening is zo stupide dat het voldoende bewijsmateriaal oplevert dat het aantoont hoe beroerd jij naar anderen luistert. Ik heb jouw nooit een kneus genoemd, ik heb je ook geen moment een nerd genoemd en allerminst stoer. Verder heb ik me al redelijk vaak beargumenteerd, maar aangezien jij dingen toch altijd verkeerd opvat, ga ik al die dingen niet wéér herhalen. Daarom voorzie ik zelden iemand van argumenten op forums, omdat het toch nutteloos is. Dan maar liever bot en direct, zodat de boodschap beter doordringt. Maar goed, daar weet jij ook alles van..
En voor de zóveelste keer zeg ik nogmaals: als ik met iedere zeikende fokker zou moeten afspreken dan kan ik mijn leven wel opzeggen Misschien zou jij beter met die wanhopige meisjes moeten afspreken van al die datingsites die je afkraakt zodat je dat recht in hun weerzinwekkende smoel kunt zeggen in plaats van puberaal op een forum, zodat je kontlikkende puberale publiek ervan kan meegenieten.
pi_54385804
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:34 schreef Shitonya het volgende:
Misschien zou jij beter met die wanhopige meisjes moeten afspreken van al die datingsites die je afkraakt zodat je dat recht in hun weerzinwekkende smoel kunt zeggen in plaats van puberaal op een forum, zodat je kontlikkende puberale publiek ervan kan meegenieten.
Waarom zou ik nog specifiek met 1 van die meiden af moeten spreken als ik dergelijke figuren in real life al dagelijks tegenkom waarbij ik het recht in hun gezicht zeg?

Oh nee wacht, dat doe ik nooit hé? Dat durf ik immers alleen maar op internet .
  maandag 5 november 2007 @ 18:37:00 #94
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54385825
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:28 schreef Shitonya het volgende:

[..]

En waarom telt zoiets wel?
Stel ik haal mijn gelijk op internet. Wat heb ik eraan. Een morele overwinning, een tactische, een machtsoverwinning?

Als ik mijn gelijk haal in het echte leven kan er: macht, geld, liefde of seks tegenover staan. Op internet misschien eer die je niet eens persoonlijk kan claimen maar toegeschreven wordt aan je internetpersoonlijkheid.

Hier je gelijk halen (wat per definitie onmogelijk is omdat men de meest non-argumenten kan aanhalen zonder gezichtsverlies) heeft weinig waarde.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
pi_54385840
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:32 schreef Roellio het volgende:
"Niet op zoek, maar wie weet" is ook een gouden!
*Meldt .
Tap tap tap
pi_54385858
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:33 schreef thijsltc het volgende:

[..]

de vrouwen die hier reageren voelen zich aangesproken tot een van de catergorieen
Ik voel me ook aangesproken maar ik schiet niet in een stuip.
Tap tap tap
  maandag 5 november 2007 @ 18:41:01 #97
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54385927
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik voel me ook aangesproken maar ik schiet niet in een stuip.
Ik wou net zeggen als je niet tegen wat satiere kan verpakt in zelfherkenning dan is het wel slecht gesteld met mensen hun eigen reflectie.
pi_54385929
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:37 schreef Paramnesia het volgende:[/b

Hier je gelijk halen [b](wat per definitie onmogelijk is omdat men de meest non-argumenten kan aanhalen zonder gezichtsverlies)
heeft weinig waarde.
Waarom denk je dat het wichtje zich uitsluitend tot het internet wil beperken? .
  maandag 5 november 2007 @ 18:45:57 #99
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54386042
Goed topic
Zal ook eens gaan struinen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 5 november 2007 @ 18:49:42 #100
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54386139
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:37 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Stel ik haal mijn gelijk op internet. Wat heb ik eraan. Een morele overwinning, een tactische, een machtsoverwinning?

Als ik mijn gelijk haal in het echte leven kan er: macht, geld, liefde of seks tegenover staan. Op internet misschien eer die je niet eens persoonlijk kan claimen maar toegeschreven wordt aan je internetpersoonlijkheid.

Hier je gelijk halen (wat per definitie onmogelijk is omdat men de meest non-argumenten kan aanhalen zonder gezichtsverlies) heeft weinig waarde.
Als ik met een volslagen onbekende in het echt een discussie voer, dan levert het me weinig meer op dan hier op internet. Dingen als geld, liefde, macht of zelfs seks is héél ver gezocht voor een simpele discussie. Het gaat er trouwens ook om wat voor discussie. Een discussie als deze zou me niets op kunnen leveren in het echt, dus doe ik ook geen moeite om dezelfde irritante, zinloze discussie in het echt te voeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')