"2 identieke posts".quote:Op maandag 5 november 2007 17:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Okay, kom dan maar eens met 2 identieke posts.
En zo niet, ga dan weer lekker terug naar je Slowchat reekjes, hetgeen immers hét toonbeeld is van afwisseling en originaliteit.
Dat is nou juist de grap. Ik associeer jullie allebei met zeer scherpe en vaak gevatte opmerkingen, maar dat wil niet zeggen dat ze inhoudelijk ook ergens over gaan.quote:Op maandag 5 november 2007 17:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oftewel, je blijft liever ongefundamenteerd je standaard dooddoeners uitblaten en ik kan per definitie mijn gelijk nooit bewijzen om de "discussie" voor eens en altijd af te sluiten?
Kijk MLI, dít is dus de reden dat ik dergelijke discussies simpelweg niet meer aanga inmiddels.
Of jij emotioneel in de knoop zit? Dat heb ik me nog nooit afgevraagd omdat het mij niet interesseerd. Het lijkt me eerder verveling in combinatie met een scherpe vlotte schrijfstijl.quote:Op maandag 5 november 2007 17:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar die kansloze, standaard replies op m'n topic waarin zo'n vrouwmensch weer eens beweert dat ik kennelijk emotioneel of relationeel in de knoop móet zitten aangezien ik dergelijke epistels schrijf wordt nogal eentonig en vermoeiend.
Waarom zou je je gelijk willen halen buiten internet? Omdat je het hier niet verbaal aan kan? waarom denk je dat je het hierbuiten wel verbaal aan zou kunnen? Als jij discussies uit de weg gaat, omdat vrouwen niet met je willen afspreken, dan ga je dus zo goed als nooit discussies aan. En wat ik al zei..als ik elke zeikende fokker zou moeten ontmoeten blijf ik aan de gang en daar heb ik overigens absoluut geen behoefte aan.quote:Op maandag 5 november 2007 17:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oftewel, je blijft liever ongefundamenteerd je standaard dooddoeners uitblaten en ik kan per definitie mijn gelijk nooit bewijzen om de "discussie" voor eens en altijd af te sluiten?
Kijk MLI, dít is dus de reden dat ik dergelijke discussies simpelweg niet meer aanga inmiddels.
Omdat dat de enige gelijk is dat telt.quote:Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Waarom zou je je gelijk willen halen buiten internet? Omdat je het hier niet verbaal aan kan? waarom denk je dat je het hierbuiten wel verbaal aan zou kunnen? Als jij discussies uit de weg gaat, omdat vrouwen niet met je willen afspreken, dan ga je dus zo goed als nooit discussies aan. En wat ik al zei..als ik elke zeikende fokker zou moeten ontmoeten blijf ik aan de gang en daar heb ik overigens absoluut geen behoefte aan.
En waarom telt zoiets wel?quote:Op maandag 5 november 2007 18:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Omdat dat de enige gelijk is dat telt.om er maar even in te springen.
Hé meisje psssst, jij bent degene die hier al zeikend en hevig verontwaardigd miepend binnenkwamquote:Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Waarom zou je je gelijk willen halen buiten internet? Omdat je het hier niet verbaal aan kan? waarom denk je dat je het hierbuiten wel verbaal aan zou kunnen? Als jij discussies uit de weg gaat, omdat vrouwen niet met je willen afspreken, dan ga je dus zo goed als nooit discussies aan. En wat ik al zei..als ik elke zeikende fokker zou moeten ontmoeten blijf ik aan de gang en daar heb ik overigens absoluut geen behoefte aan.
Da's standaard; zodra vrouwen zich beledigd voelen en de internetridders hun kans dus schoon zien, volgt de eerste bashpoging rond +/- de 15e post.quote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef CherryLips het volgende:
is dit nou één groot Kasta bashtopic? Het begon zo leuk.
de vrouwen die hier reageren voelen zich aangesproken tot een van de catergorieenquote:Op maandag 5 november 2007 18:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's standaard; zodra vrouwen zich beledigd voelen en de internetridders hun kans dus schoon zien, volgt de eerste bashpoging rond +/- de 15e post.
Man, jouw interpretaties van andermans mening is zo stupide dat het voldoende bewijsmateriaal oplevert dat het aantoont hoe beroerd jij naar anderen luistert. Ik heb jouw nooit een kneus genoemd, ik heb je ook geen moment een nerd genoemd en allerminst stoer. Verder heb ik me al redelijk vaak beargumenteerd, maar aangezien jij dingen toch altijd verkeerd opvat, ga ik al die dingen niet wéér herhalen. Daarom voorzie ik zelden iemand van argumenten op forums, omdat het toch nutteloos is. Dan maar liever bot en direct, zodat de boodschap beter doordringt. Maar goed, daar weet jij ook alles van..quote:Op maandag 5 november 2007 18:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé meisje psssst, jij bent degene die hier al zeikend en hevig verontwaardigd miepend binnenkwam.
Maar als ik het goed begrijp wil jij graag een discussie als:
- Je bent een zielige nerd die stoer doet op internet!
- Euuh, nee hoor.
- Wel, ik weet het zeker!
- Tja, moet ik je toch echt teleurstellen vrees ik.
- Niet! Je bent gewoon een nerd!
- Nou nee, echt niet.
- Wel! Ik voel het!
Nee wow, lijkt me echt reuze interessant en opbouwend.
Waarom zou ik nog specifiek met 1 van die meiden af moeten spreken als ik dergelijke figuren in real life al dagelijks tegenkom waarbij ik het recht in hun gezicht zeg?quote:Op maandag 5 november 2007 18:34 schreef Shitonya het volgende:
Misschien zou jij beter met die wanhopige meisjes moeten afspreken van al die datingsites die je afkraakt zodat je dat recht in hun weerzinwekkende smoel kunt zeggen in plaats van puberaal op een forum, zodat je kontlikkende puberale publiek ervan kan meegenieten.
Stel ik haal mijn gelijk op internet. Wat heb ik eraan. Een morele overwinning, een tactische, een machtsoverwinning?quote:
*Meldtquote:Op maandag 5 november 2007 18:32 schreef Roellio het volgende:
"Niet op zoek, maar wie weet" is ook een gouden!
Ik voel me ook aangesproken maar ik schiet niet in een stuip.quote:Op maandag 5 november 2007 18:33 schreef thijsltc het volgende:
[..]
de vrouwen die hier reageren voelen zich aangesproken tot een van de catergorieen![]()
Ik wou net zeggen als je niet tegen wat satiere kan verpakt in zelfherkenning dan is het wel slecht gesteld met mensen hun eigen reflectie.quote:Op maandag 5 november 2007 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me ook aangesproken maar ik schiet niet in een stuip.
Waarom denk je dat het wichtje zich uitsluitend tot het internet wil beperken?quote:Op maandag 5 november 2007 18:37 schreef Paramnesia het volgende:[/b
Hier je gelijk halen [b](wat per definitie onmogelijk is omdat men de meest non-argumenten kan aanhalen zonder gezichtsverlies) heeft weinig waarde.
Als ik met een volslagen onbekende in het echt een discussie voer, dan levert het me weinig meer op dan hier op internet. Dingen als geld, liefde, macht of zelfs seks is héél ver gezocht voor een simpele discussie. Het gaat er trouwens ook om wat voor discussie. Een discussie als deze zou me niets op kunnen leveren in het echt, dus doe ik ook geen moeite om dezelfde irritante, zinloze discussie in het echt te voeren.quote:Op maandag 5 november 2007 18:37 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Stel ik haal mijn gelijk op internet. Wat heb ik eraan. Een morele overwinning, een tactische, een machtsoverwinning?
Als ik mijn gelijk haal in het echte leven kan er: macht, geld, liefde of seks tegenover staan. Op internet misschien eer die je niet eens persoonlijk kan claimen maar toegeschreven wordt aan je internetpersoonlijkheid.
Hier je gelijk halen (wat per definitie onmogelijk is omdat men de meest non-argumenten kan aanhalen zonder gezichtsverlies) heeft weinig waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |