abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54382265
Conclusie: 95% van alle datingsite profielen word bezeten door vadsige/domme/egoistische wijven
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
pi_54382308
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:58 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Die haarkleueren betekenen vaak ook dat je niet meer een goeie biefstuk mag bakken omdat alles biologisch verantwoord en vegetarisch moet zijn
De biefstuk die ik eet was doorgaans vegetarisch hoor .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 5 november 2007 @ 16:03:11 #28
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_54382353
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

De biefstuk die ik eet was doorgaans vegetarisch hoor .
vegetarische biefstuk? je hebt zeker ook een vriendin die goed een auto achteruit in kan parkeren?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_54382373
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Shitonya het volgende:
Een heel topic eraan wijden en de grootste gnomen gaan analyseren..daar sowieso tijd en moeite aan spenderen en dergelijke profielen doorbladeren en ze vervolgens afzeiken op een forum vind ik eigenlijk net iets triester dan gewoon zo'n vrouwelijke ( of mannelijke ) gnoom. Zij kunnen er vaak weinig aan doen dat ze zo stupide of afzichtelijk zijn. Jij integendeel.. Dit ruikt meer naar eigen frustratie, omdat je geen geschikte date kan vinden dan iets wat je ook maar 1 seconde serieus kan nemen.
Kasta's oeuvre bestaat veelal uit topics als deze.
pi_54382437
tvp
History became legend, legend became myth.
pi_54382439
Leuk topic, ff in de gaten houden
pi_54382809
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:03 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

vegetarische biefstuk? je hebt zeker ook een vriendin die goed een auto achteruit in kan parkeren?
Je moet hem even anders lezen dr.dunno. De (koe van de) biefstuk was doorgaans vegetarisch .
(en nee, ik ben zo'n zielige vrijgezel .)
  maandag 5 november 2007 @ 16:24:06 #33
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_54382819
Dit vind ik wel grappig.....
  maandag 5 november 2007 @ 16:39:19 #34
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54383186
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Óhof, ik ben gewoon een dagje vrij en heb op dit moment simpelweg niets beters te doen .

Maar hé, nu we het toch over nutteloze tijdsbestedingen hebben, ik heb toevallig ook ooit een passende column over vrouwen als jij geschreven .
En dan ga je zulke achterlijke onnozelheid uitschijten? Alsjeblieft, geef nog meer links, dan kom je nog "intelligenter" naar voren
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54383187
Kasta, is er ook een profiel waar niets op aan te merken is?
  maandag 5 november 2007 @ 16:43:57 #36
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54383293
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:03 schreef dawg het volgende:

[..]

Kasta's oeuvre bestaat veelal uit topics als deze.
Ik begin het door te krijgen. Bij sommige vrijgezellen snap je wel waarom ze nog vrijgezel zijn. Iemand die de hele dag bezig is profielen door te bladeren op datingsites en hele columns en topics eraan gaat wijden kan ook geen verstandige vrouw aantrekken. Die verbale pislucht kan geen enkele vrouw aan. Daarbij komt ook nog eens het feit dat je op internet nog altijd veel meer betreurenswaardige mannen aantreft dan vrouwen, maar daar zal hij natuurlijk één woord van laten vallen.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54383336
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef Shitonya het volgende:

[..]

En dan ga je zulke achterlijke onnozelheid uitschijten? Alsjeblieft, geef nog meer links, dan kom je nog "intelligenter" naar voren
Heb ik je ooit uitgewoond en zwanger in een greppel gedumpt ofzo?
I was an atheist until I realized I was God
pi_54383359
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef MLI het volgende:
Kasta, is er ook een profiel waar niets op aan te merken is?
Geef maar een linkje naar het jouwe (mits die interessanter is dan je fobo), dan zal ik even kijken .
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 16:47:59 #39
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_54383373
  • vrouwen met reislustig type in hun profiel
    Diagnose: het type vrouw dat 'dingen' wil ontdekken. Voornamelijk wil ze zichzelf 'leren kennen'.
    Wat volgt: een date waarin duidelijk uiteen wordt gezet wat volgens haar reizen is en haal het maar niet in je hoofd om ook maar te suggereren dat een reisje naar de zon ook reizen is.
    Bij een eventuele relatie: reizen naar de rimboe waar je moet slapen tussen kakkerlakken en waar je zonodig moet praten met de lokale arme bevolking. Want die weten hoe het allemaal in elkaar zit. De Lonely Planet gaat uiteraard mee, maar wordt niet gevolgd omdat je dan toch toeristen tegenkomt. Enige mate van luxe is uit den boze.
    Resultaat: een hoop verre reizen in barre omstandigheden en een paar exotische ziektes. Verder een teleurgesteld wijf op de bank omdat ze erachter is gekomen en dat er niets meer in het leven is dan geboren worden, opgroeien, studeren, werken, af en toe een feestje en dan sterven.

Ook erg:
    Het reislustige type, dat onder reizen verstaat: de hele dag bakken op een strand aan de Costa del Nogwat. Enige suggestie in de richting van een museum of iets dergelijks wordt afgedaan met de opmerking: dat doe je thuis ook nooit. Dat dat te maken heeft met het feit dat je de hele dag werkt en in de weekenden moet sporten komt niet in haar op.
  • Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_54383391
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:43 schreef Shitonya het volgende:
    Bij sommige vrijgezellen snap je wel waarom ze nog vrijgezel zijn. Iemand die de hele dag bezig is profielen door te bladeren op datingsites en hele columns en topics eraan gaat wijden kan ook geen verstandige vrouw aantrekken.
    Tussendoor sla ik ook nog regelmatig m'n konijn en schop ik looprekjes onder bejaarden vandaan, houd daar ook even rekening mee!
    pi_54383394
    quote:

[..]

Ik begin het door te krijgen. Bij sommige vrijgezellen snap je wel waarom ze nog vrijgezel zijn. Iemand die de hele dag bezig is profielen door te bladeren op datingsites en hele columns en topics eraan gaat wijden kan ook geen verstandige vrouw aantrekken. Die verbale pislucht kan geen enkele vrouw aan. Daarbij komt ook nog eens het feit dat je op internet nog altijd veel meer betreurenswaardige mannen aantreft dan vrouwen, maar daar zal hij natuurlijk één woord van laten vallen.
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Heb ik je ooit uitgewoond en zwanger in een greppel gedumpt ofzo?
    Kasta, die was té makkelijk, kom op man. Zo kun je je uit elke discussie lullen.

quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Geef maar een linkje naar het jouwe (mits die interessanter is dan je fobo), dan zal ik even kijken .
    Ik verdoe mijn kostbare tijd niet met internetsites afstruimen naar neukmateriaal . Derhalve zelf ook geen profiel.
    pi_54383436
    Hilarisch !

Vooral dat ''leuke en gezellige dingen'' doen stuk, daar verbaas ik me ook altijd al over.

Zat er ooit al eens aan te denken een profiel aan te maken waarin ik duidelijk maak een hekel te hebben aan leuke dingen, of lekker eten, of gezelligheid etc.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_54383494
    quote:

blah
    Misschien moet je je eigen signature eens ter harte nemen.
    pi_54383537
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
    Hilarisch !

Vooral dat ''leuke en gezellige dingen'' doen stuk, daar verbaas ik me ook altijd al over.

Zat er ooit al eens aan te denken een profiel aan te maken waarin ik duidelijk maak een hekel te hebben aan leuke dingen, of lekker eten, of gezelligheid etc.
    'Ik hou van poep eten, op m'n hamster kotsen, m'n tenen stoten en van Willibrord Frequin.'
    Tap tap tap
    pi_54383539
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:48 schreef MLI het volgende:
    Kasta, die was té makkelijk, kom op man. Zo kun je je uit elke discussie lullen.

Uit een "discussie" lullen?

Het aloude, simplistische en klassieke "Je bent negatief over vrouwen dus je bent een enge, kansloze internetnerd" geblaat zonder ook maar enige vorm van beargumentatie zie jij als een gezonde start voor een levendige discussie? .
      maandag 5 november 2007 @ 16:59:20 #46
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_54383598
    Interessant topic.
    For great justice!
    pi_54383605
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Misschien moet je je eigen signature eens ter harte nemen.
    nou moet ik godver weer naar boven scrollen om die te lezen

tvp dus gewoon
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      maandag 5 november 2007 @ 17:00:01 #48
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_54383608
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

'Ik hou van poep eten, op m'n hamster kotsen, m'n tenen stoten en van Willibrord Frequin.'
    Was jij dat?
    For great justice!
    pi_54383623
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hey verander jij je sig eens heel gauw !
    quote:
    Ik zal me voortaan fatsoenlijk en netjes gedragen, dus geen verhalen meer over poep en kots
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_54383690
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Duidelijk. Jij zag je eigen profiel voorbijkomen.
    Dat dacht ik ook.

Waar ik ook chronische jeuk van krijg is het zinnetje:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."

En wat Kasta al zei: sommige vrouwen weten het verschil niet tussen volslank en piggy-look-a-like.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')