quote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:27 schreef ollie994 het volgende:
Isolde lijkt me wel een goeie. Vindt dr aardig interviewen.
Zeker, goede optie inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:17 schreef thijsdetweede het volgende:
Mag ik bij deze Tom van't Hek nomineren?
Tom van 't Hek zou inderdaad erg prima zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:17 schreef thijsdetweede het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:17 schreef thijsdetweede het volgende:
is geen slecht alternatief, alleen niet zo "snel" als Matthijs !!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:17 schreef thijsdetweede het volgende:
Laat dat maar stiekem blijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:46 schreef Radegast het volgende:
Ik nomineer stiekem Henk Spaan.
Ja inderdaad, dat was echt gruwelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het mooie is wel weer dat Wilfried de Jong weer tijd heeft voor meer reportages, hoop ik dan.
De mooiste van dit seizoen is toch wel met de strafcorner van Taekema; dat was echt extreem gaaf in beeld gebracht.
Dan ben ik eerder benieuwd naar Toine van Peperstraten.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dione lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee
Nee joh, aub geen Toine..quote:Op zondag 2 maart 2008 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan ben ik eerder benieuwd naar Toine van Peperstraten.
Wat mij betreft ook niet, maar wel liever dan Dione.quote:
Maakt het verhaal over VDB niet minder boeiend en triest, dat detail.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef TheArt het volgende:
Klopt geen reet van Van Nieuwkerk. Niet voor het WK, maar vlak na L-B-L raakte Sainz in opspraak.
Absoluut, de documentaire van Belga Sport was ook indrukwekkend.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt het verhaal over VDB niet minder boeiend en triest, dat detail.
Ik dacht al, over welke arts heeft hij het nu weerquote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef TheArt het volgende:
Klopt geen reet van Van Nieuwkerk. Niet voor het WK, maar vlak na L-B-L raakte Sainz in opspraak.
Hehe, die fout van die arts is gewoon van de regie imoquote:Op maandag 3 maart 2008 21:23 schreef TheArt het volgende:
Scheer jij je benen.
Wat denk je Van Nieuwkerk, het is een wielrenner
Rigged, fixedquote:Op maandag 3 maart 2008 21:28 schreef Wopper1 het volgende:
Hahaha, die uitslag kan nooit.
De winnaar van de quiz wint van Clement.
Jawel, Clement komt niet zo heel snel op gang natuurlijk, maar als 'ie gaat, dan is 'ie niet meer te houden.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:28 schreef Wopper1 het volgende:
Hahaha, die uitslag kan nooit.
De winnaar van de quiz wint van Clement.
Dat was zijn grootete vijand George Kessler , hij had Barry het extra moeilijk gemaakt tijdens de trainerscursus.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:08 schreef golfer het volgende:
Blijft een prachtige clown, die Hughes.
Zal nooit het moment vergeten dat toen ie trainer bij Haarlem was dat ie richting de andere trainer met zon opblaasroltong tekeer ging.
volgens mij pas na morgen als de herhaling is geweest.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat die van vandaag al online? Hoorde dat ze ouden beelden lieten zien van de Vliert bij Petje op Petje af.
Dat zal toch wel niet de enige gast zijn?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jacco Verhaeren vanavond te gast. Lekker over China, politiek en de OS dus.
Een hockyster komt met de koffer(Peking) verder vermoed ik dat er nog iets over de voetbalrechten wordt gesproken.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zal toch wel niet de enige gast zijn?
E voila, ze hebben het er overquote:Op maandag 10 maart 2008 20:47 schreef rubbereend het volgende:
van dan Hoogeband krijgt dat pak toch ook niet aangezien hij in Nike pakken zwemt?
Weer studio Ajax Sacksioni heeft in het tweede van Ajax gevoetbaldquote:Op maandag 10 maart 2008 20:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Harry Sacksioni met De Ali-Shuffle
Liever dat dan dat gezeuzel over sporters die 'iets' politieks moeten doen in Peking.quote:
Kwamk over de streep en ontmoette een verslagever.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het begin gemist. Wat was er met Stef (?) Clement?
Dit neem ik terug.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Maar daar worden we vast het komende kwartier weer mee vermoeid.
Daar ben ik jalours opquote:
en hij doet niet meequote:Op maandag 10 maart 2008 21:09 schreef tong80 het volgende:
Zie ik net een vriend van me petje op petje af winnen. Iig ik zag hem maar kort in beeld. Maar denk dat het René was. Zo even checken bij het wielrennen. Die wordt laatste.
Ach gut.quote:
mag of wil?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:25 schreef tong80 het volgende:
GVD net iedereen gebeld dat ze naar René moesten kijken mag ie niet mee fietsen
Weer een parel.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:27 schreef golfer het volgende:
Het was weer een prima uitzending. Gelukkig geen oeverloos gelul over Peking en politiek.
Verschrikkelijk. Mijn oma van 94 heeft het nog over hem. Heel erg.quote:Han Hollander, triest verhaal.
quote:MAANDAG TE GAST: ROBERT GESINK, ESTHER SCHOUTEN EN SOPHIE POLKAMP
Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk ontvangen bokster Esther Schouten. Zij maakt dit weekend precies een jaar nadat ze te horen kreeg dat ze lymfeklierkanker had, haar rentree. Verder het grote wielertalent Robert Gesink en wat zit er allemaal in de Olympische koffer van hockeyinternational Sophie Polkamp. Maandag 5 voor half negen, Nederland 3.
Wat was nou het verhaal van René van het winnende petje-op-petje-af?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:56 schreef tong80 het volgende:
Mijn broer zit morgen met René van het winnende petje-op-petje-af in de trein ben benieuwd naar zijn verhaal.
Ja, dat wil ik eigenlijk ook wel weten.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat was nou het verhaal van René van het winnende petje-op-petje-af?
Ik heb hem nog niet gesproken. Zie hem altijd bij thuiswedstrijden van mijn amateurclubje.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat was nou het verhaal van René van het winnende petje-op-petje-af?
Je broer zat met hem in de trein!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gesproken. Zie hem altijd bij thuiswedstrijden van mijn amateurclubje.
Buitengewoon mooi camerawerk. Echt fantastisch.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:00 schreef tong80 het volgende:
Mooie uitzending weer.
Trouwens schitterende beelden van de schoonspringers.
Idd, wat een geweldenaar was dat.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
Werd alle hoeken van de ring laten zien door Savon
gaat om degene die het dichtste bij zit....quote:Op maandag 17 maart 2008 21:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Buitengewoon mooi camerawerk. Echt fantastisch.
Die quiz ook echt. Het was nogal dom van die jongere gast. Als hij er gewoon 1 boven had gezeten en niet 2 (waarom 2, hoger is genoeg) had hij gewoon gewonnen.
Dat weet ik ook wel, maar daarom juist. Als je er het dichts bij moet zitten, is alleen één hoger ook al genoeg. Want of je nou 1 of 2 hoger zit, als het echte antwoord hoger is, win je sowieso.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gaat om degene die het dichtste bij zit....
Ach, Andre heeft waarschijnlijk deze foto op z'n scherm getoverd voor Karl en Michel.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, dat 'nagenoeg' kaal vond ik al nergens op slaan.
Precies, ik zat al te hopen dat het antwoord 1 zou zijn en dat hij het in de volgende vraag fout zou hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar daarom juist. Als je er het dichts bij moet zitten, is alleen één hoger ook al genoeg. Want of je nou 1 of 2 hoger zit, als het echte antwoord hoger is, win je sowieso.
Voorbeeld: Het antwoord was 15. De eerste gaf 14 aan. Als die andere 15 had geantwoord i.p.v. 16 had het alleen maar hoger moeten zijn. Nu kon het ook nog het tussenliggende antwoord zijn, zoals ook het geval was. Snap?
Precies, en dit gebeurt bijna elke week.. wat een sukkel, 16quote:Op maandag 17 maart 2008 21:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar daarom juist. Als je er het dichts bij moet zitten, is alleen één hoger ook al genoeg. Want of je nou 1 of 2 hoger zit, als het echte antwoord hoger is, win je sowieso.
Voorbeeld: Het antwoord was 15. De eerste gaf 14 aan. Als die andere 15 had geantwoord i.p.v. 16 had het alleen maar hoger moeten zijn. Nu kon het ook nog het tussenliggende antwoord zijn, zoals ook het geval was. Snap?
quote:
En verder:quote:Op maandag 24 maart 2008 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sef Vergoossen vanavond te gast. Als ik ergens geen zin in heb....
Mij ook echt totaal niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:13 schreef Ambrosius het volgende:
Een zeldzame keer dat ik het van tevoren totaal niet interessant verwacht.
Ik zie het.quote:
mwahquote:Op maandag 24 maart 2008 21:08 schreef One_conundrum het volgende:
kut paarden. is dat wat een lekker wijf?
Ja dat viel mij ook, dat helptquote:Op maandag 24 maart 2008 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Together in the night?"
Mooi is dat toch, Wilfried begint steeds harder te praten als die Chinees het niet begrijpt.
Is in de afkondiging gecorrigeerd door Matthijsquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:39 schreef Bruce117 het volgende:
Zo, net pas teruggekeken.
Er zijn betere uitzendingen geweest.
Er zat trouwens een gigantische fout in de quiz.
Wat is de hoogste alp van Oostenrijk: Mont Blanc of Matterhorn![]()
![]()
Ah, dan had ik die ook moeten kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is in de afkondiging gecorrigeerd door Matthijs
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is in de afkondiging gecorrigeerd door Matthijs
Ik las ook ergens dat Teun Mulder kwam maar dat staat niet op teletekst misschien hebben ze hem vanochtend pas kunnen vragen?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:08 schreef Remzz het volgende:
Theo Bos vind ik nooit zo boeiend...
Bos ia al lang voor het WK uitgenodigd hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 17:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Theo Bos uitnodigen terwijl anderen wel gewonnen hebben. Baanwielrennen is meer dan Bos alleen.
Dat opperde iemand op de wielerprik, omdat hij liever Teun een keer ziet komen, zeker na zijn prestaties vorige week, dan voor de zoveelste keer Bos.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:11 schreef maril het volgende:
[..]
Ik las ook ergens dat Teun Mulder kwam maar dat staat niet op teletekst misschien hebben ze hem vanochtend pas kunnen vragen?
Theo Bos is juist mooi nu. Redenen hierboven. Hij heeft nu niet gewonnen, kijken wat ie te melden heeftquote:Op maandag 31 maart 2008 17:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Theo Bos uitnodigen terwijl anderen wel gewonnen hebben. Baanwielrennen is meer dan Bos alleen.
Jij werkt voor Sport1 ?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:08 schreef TheArt het volgende:
Die strijd tussen die tweeWij hadden met Sport1.nl ook laatst een interview met beide en toen was het ook al zo
ze was wel lekkerquote:
vrouw/vriendin van ex-haarlem (en tegenwoordig Rijnsburgse Boys) voetballer Dennis Groot !quote:
Normaal zou ik over van der Geest ook zeggen dat je hem overal ziet, maar gezien de huidige situatie kan het wel eens interessant worden.quote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
MAANDAG: FOPPE DE HAAN, DENNIS VAN DER GEEST EN AANDACHT VOOR DE RONDE VAN VLAANDEREN
De Haan zit de laatste tijd ook iets te veel overal. Ben erg benieuwd naar het verhaal van Van der Geest.
Zou Foppe z'n zweetmeter omhebbenquote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
MAANDAG: FOPPE DE HAAN, DENNIS VAN DER GEEST EN AANDACHT VOOR DE RONDE VAN VLAANDEREN
De Haan zit de laatste tijd ook iets te veel overal. Ben erg benieuwd naar het verhaal van Van der Geest.
Of beide.quote:Op maandag 7 april 2008 15:13 schreef tong80 het volgende:
Waarom Vuijsters niet. Ik word een beetje moe van van der Geest.
Als het het item met de koffercontrole is lijkt het me duidelijk....quote:Op maandag 7 april 2008 15:13 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Haan zit de laatste tijd ook iets te veel overal.
Dat dusquote:Op maandag 7 april 2008 15:13 schreef tong80 het volgende:
Late reactie: Ja dat klopt, voor de site dan wel. Let wel, op vrijwillige basis hèquote:Op maandag 31 maart 2008 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jij werkt voor Sport1 ?
Is wel tof lijkt me.
Daar gaat het niet om. Achteraf is alles makkelijk praten. En als hij niet presteert dan zit Vuijsters lekker thuis terwijl iemand die alleen maar met woorden en vrienden in het wereldje zijn plaats afdwingt, gaat en niets presteert.quote:Op maandag 7 april 2008 21:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij wordt na afloop van de OS wel afgerekend op de resultaten
Ik denk dat hij een mooie prestatie gaat neerzetten
Hij praat alleen als Peter R. de Vries.
Maar als hij wel presteert, dan is er niks aan de hand en is iedereen blij dat hij een medaille pakt. Dan is ook iedereen Grim Vuijsters voorlopig weer vergeten, uitgezonderd misschien een enkeling die stevig aan principes vasthoudt (maar dat zijn er niet veel). Dus het is altijd achteraf pratenquote:Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Achteraf is alles makkelijk praten. En als hij niet presteert dan zit Vuijsters lekker thuis terwijl iemand die alleen maar met woorden en vrienden in het wereldje zijn plaats afdwingt, gaat en niets presteert.
Tuurlijk, maar nogmaals dat is heel makkelijk achteraf. Als Vuijsters zou gaan en hij zou niets presteren, dan had je in ieder geval nog de bevestiging gehad dat de beste was gegaan. Degene die het verdiend heeft en die het beste heeft gepresteerd. Bij VdG is dat er niet.quote:Op maandag 7 april 2008 21:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maar als hij wel presteert, dan is er niks aan de hand en is iedereen blij dat hij een medaille pakt. Dan is ook iedereen Grim Vuijsters voorlopig weer vergeten, uitgezonderd misschien een enkeling die stevig aan principes vasthoudt (maar dat zijn er niet veel). Dus het is altijd achteraf praten
De kwalificatie-eisen zijn volgens mij al vrij lang bekend. Vuijsters heeft de afgelopen maanden drie keer brons gewonnen op een WB-wedstrijd en gaat nu voor het eerst naar een EK, dat staat wel in schril contrast met de prestaties die v/d Geest heeft geleverd in het verleden. In zoverre ga ik er wel in mee dat v/d Geest eigenlijk te lang niks heeft laten zien, maar om nou op basis van 3 bronzen medailles iemand naar de OS te sturen vind ik persoonlijk wat voorbarig.quote:Op maandag 7 april 2008 21:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar nogmaals dat is heel makkelijk achteraf. Als Vuijsters zou gaan en hij zou niets presteren, dan had je in ieder geval nog de bevestiging gehad dat de beste was gegaan. Degene die het verdiend heeft en die het beste heeft gepresteerd. Bij VdG is dat er niet.
Wat bedoel je hier in godsnaam mee? Vuijsters voldoet netzo aan de eisen van NOC*NSF en de internationale judobond als Van der Geest. Sterker nog, op alle ranglijsten staat Vuijsters er beter voor.quote:Op maandag 7 april 2008 21:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De kwalificatie-eisen zijn volgens mij al vrij lang bekend. Vuijsters heeft de afgelopen maanden drie keer brons gewonnen op een WB-wedstrijd en gaat nu voor het eerst naar een EK, dat staat wel in schril contrast met de prestaties die v/d Geest heeft geleverd in het verleden. In zoverre ga ik er wel in mee dat v/d Geest eigenlijk te lang niks heeft laten zien, maar om nou op basis van 3 bronzen medailles iemand naar de OS te sturen vind ik persoonlijk wat voorbarig.
Vormbehoud staat erg hoog in het vaandel bij NOC*NSF en Vuijsters heeft nog niet kunnen tonen dat hij daar aan voldoet, ook omdat zijn trainingsschema volgens mij niet eens afgestemd was op de Spelen. Dat hij nu een EK mag meedoen is natuurlijk prima (v/d Geest deed daar overigens erg neerbuigend over) en een mooie kans om op een hoger niveau te komen, maar ik denk dat een OS nog te vroeg komt voor Vuijsters.
Helaas is sport toch niet altijd eerlijk, anders hadden we ook een potentiële kampioen op de ringen mee kunnen nemen
De bond geeft zelf aan dat Vuijsters nooit in beeld geweest is voor het Olympische trainingstraject, wat dus inhoudt dat hij zijn schema's niet heeft afgesteld op dat ene doel in Peking. Alhoewel v/d Geest tegengewerkt is door blessures en ziektes, is dit bij hem wel zo geweest. Vuijsters voldoet wel aan de eisen, maar over de langere termijn hebben ze v/d Geest gewoon altijd gezien als de betere judoka. Uit dat oogpunt kan ik het prima begrijpen dat ze v/d Geest selecteren, de bondscoach zal heus geen stront in zijn ogen hebben als hij zegt dat v/d Geest een garantie op een medaille is.quote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier in godsnaam mee? Vuijsters voldoet netzo aan de eisen van NOC*NSF en de internationale judobond als Van der Geest. Sterker nog, op alle ranglijsten staat Vuijsters er beter voor.
Trouwens, hoezo komt het te vroeg? Hij heeft in het afgelopen jaar al alle wereldtoppers geklopt, waaronder de nummer 1 van de wereld. Dit in tegenstelling tot VdG. Waarom zou dit dan te vroeg komen voor Vuijsters? Wat een onzin zeg.
Moest ook zoeken, hier staan de afleveringen ik weet niet welke datum v Basten er wasquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:39 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me helpen ?
Ik probeer via uitzendinggemist de afleveringen terug te kijken. Die van vorige week en die met van Basten. Maar het lukt me niet. Ligt dat aan mijn onkunde ?
Graag gedaanquote:
Aan jou de eer , ben er nu een aan het maken voor morgenmiddag koers Gent- Wevelgem(hij staat er al maar zoek fotos)quote:
quote:Maaskant en Langeveld te gast in Holland Sport
Datum: 14-apr-2008 11:57
Martijn Maaskant (foto) en Sebastian Langeveld zijn op maandagavond te gast in het sportprogramma Holland Sport. De twee coureurs reden een sterk voorseizoen en maakten afgelopen weken hun debuut in de wielerklassiekers de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix.
Maaskant eindigde afgelopen zondag als vierde in Parijs-Roubaix, ruim drie minuten achter winnaar Tom Boonen. Langeveld staakte zestig kilometer voor de meet de strijd nadat hij in een bocht onderuit was gegaan. De Rabo-coureur forceerde een week eerder de beslissende ontsnapping in de Ronde van Vlaanderen.
Holland Sport begint om 20.25 op Nederland 3 en wordt gepresenteerd door Wilfried de Jong en Mathijs van Nieuwkerk. (JZ)
Grim wel dan ?quote:
Precies. Compleet kansloos die zaak natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 21:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Grim wel dan ?![]()
Volgens mij gaan die advocaten ook nog wat geld uit z'n zakken kloppen om hem die zaak vervolgens te zien verliezen ...
In '96 was hier trouwens net hetzelfde aan de hand in België toen Jean-Marie Dedecker voor zijn judoploeg een Vlaamse koos om naar Atlanta te gaan ipv een hoger gerangschikte Waalse. Processen werden ingeroepen, Dedecker werd persona non grata in Wallonië, de politici legden druk op ... Maar het BOIC volgde Dedecker. En in Atlanta won die Ulla Werbrouck die hij selecteerde gewoon goud ...quote:Op maandag 14 april 2008 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies. Compleet kansloos die zaak natuurlijk.
En nog enige herseninhoud ookquote:Op maandag 14 april 2008 21:21 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Eens! In ieder geval niet zo een standaard-stem voor zwemsters.
Iedereen klopte Maaskant dus zo bijzonder is dat ook weer niet. Je ziet dat altijd dat wielrennen na een wedstrijd in dat wielerspel echt geen potten breken. Logisch ook.quote:Op maandag 14 april 2008 21:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Grim klopt Maaskant ? wie gaat er een dopingcontrole houden ?
Vooral na Parijs-Roubaix lijkt mij dat zelfs zéér logisch. Allicht deed alles pijn bij Maaskant vandaagquote:Op maandag 14 april 2008 21:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Iedereen klopte Maaskant dus zo bijzonder is dat ook weer niet. Je ziet dat altijd dat wielrennen na een wedstrijd in dat wielerspel echt geen potten breken. Logisch ook.
Ga f met je lijf en bovenarmen vooral , 150.000 keer schokken en ga dan een dag na ff hardfietsen.quote:Op maandag 14 april 2008 21:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die wielrenners doen nooit hun best op die fiets
Kan jij je connecties niet gebruiken voor meer tennis in HS ?quote:Op maandag 14 april 2008 21:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Iedereen klopte Maaskant dus zo bijzonder is dat ook weer niet. Je ziet dat altijd dat wielrennen na een wedstrijd in dat wielerspel echt geen potten breken. Logisch ook.
De komende paar dagen voelt ie het nog!quote:Op maandag 14 april 2008 22:11 schreef maril het volgende:
[..]
Ga f met je lijf en bovenarmen vooral , 150.000 keer schokken en ga dan een dag na ff hardfietsen.
Haha, was dat maar waar. Ik kan je Kees Jansma wel wat vragen, maar volgens mij heb je daar niet veel aan op tennisgebied en in relatie tot HSquote:Op maandag 14 april 2008 23:14 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Kan jij je connecties niet gebruiken voor meer tennis in HS ?
30 minuten Martin aan tafel zou een feest zijnquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haha, was dat maar waar. Ik kan je Kees Jansma wel wat vragen, maar volgens mij heb je daar niet veel aan op tennisgebied en in relatie tot HS
Trouwens, Haase was er laatst toch nog
Martin 1quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:04 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
30 minuten Martin aan tafel zou een feest zijn
Nee, ook Joop Hiele, de ontslagen keeperstrainer van PSV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |