quote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:27 schreef ollie994 het volgende:
Isolde lijkt me wel een goeie. Vindt dr aardig interviewen.
Zeker, goede optie inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:17 schreef thijsdetweede het volgende:
Mag ik bij deze Tom van't Hek nomineren?
Tom van 't Hek zou inderdaad erg prima zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:17 schreef thijsdetweede het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:17 schreef thijsdetweede het volgende:
is geen slecht alternatief, alleen niet zo "snel" als Matthijs !!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:17 schreef thijsdetweede het volgende:
Laat dat maar stiekem blijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:46 schreef Radegast het volgende:
Ik nomineer stiekem Henk Spaan.
Ja inderdaad, dat was echt gruwelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het mooie is wel weer dat Wilfried de Jong weer tijd heeft voor meer reportages, hoop ik dan.
De mooiste van dit seizoen is toch wel met de strafcorner van Taekema; dat was echt extreem gaaf in beeld gebracht.
Dan ben ik eerder benieuwd naar Toine van Peperstraten.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dione lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee
Nee joh, aub geen Toine..quote:Op zondag 2 maart 2008 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan ben ik eerder benieuwd naar Toine van Peperstraten.
Wat mij betreft ook niet, maar wel liever dan Dione.quote:
Maakt het verhaal over VDB niet minder boeiend en triest, dat detail.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef TheArt het volgende:
Klopt geen reet van Van Nieuwkerk. Niet voor het WK, maar vlak na L-B-L raakte Sainz in opspraak.
Absoluut, de documentaire van Belga Sport was ook indrukwekkend.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt het verhaal over VDB niet minder boeiend en triest, dat detail.
Ik dacht al, over welke arts heeft hij het nu weerquote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef TheArt het volgende:
Klopt geen reet van Van Nieuwkerk. Niet voor het WK, maar vlak na L-B-L raakte Sainz in opspraak.
Hehe, die fout van die arts is gewoon van de regie imoquote:Op maandag 3 maart 2008 21:23 schreef TheArt het volgende:
Scheer jij je benen.
Wat denk je Van Nieuwkerk, het is een wielrenner
Rigged, fixedquote:Op maandag 3 maart 2008 21:28 schreef Wopper1 het volgende:
Hahaha, die uitslag kan nooit.
De winnaar van de quiz wint van Clement.
Jawel, Clement komt niet zo heel snel op gang natuurlijk, maar als 'ie gaat, dan is 'ie niet meer te houden.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:28 schreef Wopper1 het volgende:
Hahaha, die uitslag kan nooit.
De winnaar van de quiz wint van Clement.
Dat was zijn grootete vijand George Kessler , hij had Barry het extra moeilijk gemaakt tijdens de trainerscursus.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:08 schreef golfer het volgende:
Blijft een prachtige clown, die Hughes.
Zal nooit het moment vergeten dat toen ie trainer bij Haarlem was dat ie richting de andere trainer met zon opblaasroltong tekeer ging.
volgens mij pas na morgen als de herhaling is geweest.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat die van vandaag al online? Hoorde dat ze ouden beelden lieten zien van de Vliert bij Petje op Petje af.
Dat zal toch wel niet de enige gast zijn?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jacco Verhaeren vanavond te gast. Lekker over China, politiek en de OS dus.
Een hockyster komt met de koffer(Peking) verder vermoed ik dat er nog iets over de voetbalrechten wordt gesproken.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zal toch wel niet de enige gast zijn?
E voila, ze hebben het er overquote:Op maandag 10 maart 2008 20:47 schreef rubbereend het volgende:
van dan Hoogeband krijgt dat pak toch ook niet aangezien hij in Nike pakken zwemt?
Weer studio Ajax Sacksioni heeft in het tweede van Ajax gevoetbaldquote:Op maandag 10 maart 2008 20:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Harry Sacksioni met De Ali-Shuffle
Liever dat dan dat gezeuzel over sporters die 'iets' politieks moeten doen in Peking.quote:
Kwamk over de streep en ontmoette een verslagever.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het begin gemist. Wat was er met Stef (?) Clement?
Dit neem ik terug.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Maar daar worden we vast het komende kwartier weer mee vermoeid.
Daar ben ik jalours opquote:
en hij doet niet meequote:Op maandag 10 maart 2008 21:09 schreef tong80 het volgende:
Zie ik net een vriend van me petje op petje af winnen. Iig ik zag hem maar kort in beeld. Maar denk dat het René was. Zo even checken bij het wielrennen. Die wordt laatste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |