ze was wel lekkerquote:
vrouw/vriendin van ex-haarlem (en tegenwoordig Rijnsburgse Boys) voetballer Dennis Groot !quote:
Normaal zou ik over van der Geest ook zeggen dat je hem overal ziet, maar gezien de huidige situatie kan het wel eens interessant worden.quote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
MAANDAG: FOPPE DE HAAN, DENNIS VAN DER GEEST EN AANDACHT VOOR DE RONDE VAN VLAANDEREN
De Haan zit de laatste tijd ook iets te veel overal. Ben erg benieuwd naar het verhaal van Van der Geest.
Zou Foppe z'n zweetmeter omhebbenquote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
MAANDAG: FOPPE DE HAAN, DENNIS VAN DER GEEST EN AANDACHT VOOR DE RONDE VAN VLAANDEREN
De Haan zit de laatste tijd ook iets te veel overal. Ben erg benieuwd naar het verhaal van Van der Geest.
Of beide.quote:Op maandag 7 april 2008 15:13 schreef tong80 het volgende:
Waarom Vuijsters niet. Ik word een beetje moe van van der Geest.
Als het het item met de koffercontrole is lijkt het me duidelijk....quote:Op maandag 7 april 2008 15:13 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Haan zit de laatste tijd ook iets te veel overal.
Dat dusquote:Op maandag 7 april 2008 15:13 schreef tong80 het volgende:
Late reactie: Ja dat klopt, voor de site dan wel. Let wel, op vrijwillige basis hèquote:Op maandag 31 maart 2008 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jij werkt voor Sport1 ?
Is wel tof lijkt me.
Daar gaat het niet om. Achteraf is alles makkelijk praten. En als hij niet presteert dan zit Vuijsters lekker thuis terwijl iemand die alleen maar met woorden en vrienden in het wereldje zijn plaats afdwingt, gaat en niets presteert.quote:Op maandag 7 april 2008 21:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij wordt na afloop van de OS wel afgerekend op de resultaten
Ik denk dat hij een mooie prestatie gaat neerzetten
Hij praat alleen als Peter R. de Vries.
Maar als hij wel presteert, dan is er niks aan de hand en is iedereen blij dat hij een medaille pakt. Dan is ook iedereen Grim Vuijsters voorlopig weer vergeten, uitgezonderd misschien een enkeling die stevig aan principes vasthoudt (maar dat zijn er niet veel). Dus het is altijd achteraf pratenquote:Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Achteraf is alles makkelijk praten. En als hij niet presteert dan zit Vuijsters lekker thuis terwijl iemand die alleen maar met woorden en vrienden in het wereldje zijn plaats afdwingt, gaat en niets presteert.
Tuurlijk, maar nogmaals dat is heel makkelijk achteraf. Als Vuijsters zou gaan en hij zou niets presteren, dan had je in ieder geval nog de bevestiging gehad dat de beste was gegaan. Degene die het verdiend heeft en die het beste heeft gepresteerd. Bij VdG is dat er niet.quote:Op maandag 7 april 2008 21:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maar als hij wel presteert, dan is er niks aan de hand en is iedereen blij dat hij een medaille pakt. Dan is ook iedereen Grim Vuijsters voorlopig weer vergeten, uitgezonderd misschien een enkeling die stevig aan principes vasthoudt (maar dat zijn er niet veel). Dus het is altijd achteraf praten
De kwalificatie-eisen zijn volgens mij al vrij lang bekend. Vuijsters heeft de afgelopen maanden drie keer brons gewonnen op een WB-wedstrijd en gaat nu voor het eerst naar een EK, dat staat wel in schril contrast met de prestaties die v/d Geest heeft geleverd in het verleden. In zoverre ga ik er wel in mee dat v/d Geest eigenlijk te lang niks heeft laten zien, maar om nou op basis van 3 bronzen medailles iemand naar de OS te sturen vind ik persoonlijk wat voorbarig.quote:Op maandag 7 april 2008 21:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar nogmaals dat is heel makkelijk achteraf. Als Vuijsters zou gaan en hij zou niets presteren, dan had je in ieder geval nog de bevestiging gehad dat de beste was gegaan. Degene die het verdiend heeft en die het beste heeft gepresteerd. Bij VdG is dat er niet.
Wat bedoel je hier in godsnaam mee? Vuijsters voldoet netzo aan de eisen van NOC*NSF en de internationale judobond als Van der Geest. Sterker nog, op alle ranglijsten staat Vuijsters er beter voor.quote:Op maandag 7 april 2008 21:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De kwalificatie-eisen zijn volgens mij al vrij lang bekend. Vuijsters heeft de afgelopen maanden drie keer brons gewonnen op een WB-wedstrijd en gaat nu voor het eerst naar een EK, dat staat wel in schril contrast met de prestaties die v/d Geest heeft geleverd in het verleden. In zoverre ga ik er wel in mee dat v/d Geest eigenlijk te lang niks heeft laten zien, maar om nou op basis van 3 bronzen medailles iemand naar de OS te sturen vind ik persoonlijk wat voorbarig.
Vormbehoud staat erg hoog in het vaandel bij NOC*NSF en Vuijsters heeft nog niet kunnen tonen dat hij daar aan voldoet, ook omdat zijn trainingsschema volgens mij niet eens afgestemd was op de Spelen. Dat hij nu een EK mag meedoen is natuurlijk prima (v/d Geest deed daar overigens erg neerbuigend over) en een mooie kans om op een hoger niveau te komen, maar ik denk dat een OS nog te vroeg komt voor Vuijsters.
Helaas is sport toch niet altijd eerlijk, anders hadden we ook een potentiële kampioen op de ringen mee kunnen nemen
De bond geeft zelf aan dat Vuijsters nooit in beeld geweest is voor het Olympische trainingstraject, wat dus inhoudt dat hij zijn schema's niet heeft afgesteld op dat ene doel in Peking. Alhoewel v/d Geest tegengewerkt is door blessures en ziektes, is dit bij hem wel zo geweest. Vuijsters voldoet wel aan de eisen, maar over de langere termijn hebben ze v/d Geest gewoon altijd gezien als de betere judoka. Uit dat oogpunt kan ik het prima begrijpen dat ze v/d Geest selecteren, de bondscoach zal heus geen stront in zijn ogen hebben als hij zegt dat v/d Geest een garantie op een medaille is.quote:Op maandag 7 april 2008 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier in godsnaam mee? Vuijsters voldoet netzo aan de eisen van NOC*NSF en de internationale judobond als Van der Geest. Sterker nog, op alle ranglijsten staat Vuijsters er beter voor.
Trouwens, hoezo komt het te vroeg? Hij heeft in het afgelopen jaar al alle wereldtoppers geklopt, waaronder de nummer 1 van de wereld. Dit in tegenstelling tot VdG. Waarom zou dit dan te vroeg komen voor Vuijsters? Wat een onzin zeg.
Moest ook zoeken, hier staan de afleveringen ik weet niet welke datum v Basten er wasquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:39 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me helpen ?
Ik probeer via uitzendinggemist de afleveringen terug te kijken. Die van vorige week en die met van Basten. Maar het lukt me niet. Ligt dat aan mijn onkunde ?
Graag gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |