mwahquote:Op maandag 24 maart 2008 21:08 schreef One_conundrum het volgende:
kut paarden. is dat wat een lekker wijf?
Ja dat viel mij ook, dat helptquote:Op maandag 24 maart 2008 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Together in the night?"
Mooi is dat toch, Wilfried begint steeds harder te praten als die Chinees het niet begrijpt.
Is in de afkondiging gecorrigeerd door Matthijsquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:39 schreef Bruce117 het volgende:
Zo, net pas teruggekeken.
Er zijn betere uitzendingen geweest.
Er zat trouwens een gigantische fout in de quiz.
Wat is de hoogste alp van Oostenrijk: Mont Blanc of Matterhorn![]()
![]()
Ah, dan had ik die ook moeten kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is in de afkondiging gecorrigeerd door Matthijs
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is in de afkondiging gecorrigeerd door Matthijs
Ik las ook ergens dat Teun Mulder kwam maar dat staat niet op teletekst misschien hebben ze hem vanochtend pas kunnen vragen?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:08 schreef Remzz het volgende:
Theo Bos vind ik nooit zo boeiend...
Bos ia al lang voor het WK uitgenodigd hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 17:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Theo Bos uitnodigen terwijl anderen wel gewonnen hebben. Baanwielrennen is meer dan Bos alleen.
Dat opperde iemand op de wielerprik, omdat hij liever Teun een keer ziet komen, zeker na zijn prestaties vorige week, dan voor de zoveelste keer Bos.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:11 schreef maril het volgende:
[..]
Ik las ook ergens dat Teun Mulder kwam maar dat staat niet op teletekst misschien hebben ze hem vanochtend pas kunnen vragen?
Theo Bos is juist mooi nu. Redenen hierboven. Hij heeft nu niet gewonnen, kijken wat ie te melden heeftquote:Op maandag 31 maart 2008 17:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Theo Bos uitnodigen terwijl anderen wel gewonnen hebben. Baanwielrennen is meer dan Bos alleen.
Jij werkt voor Sport1 ?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:08 schreef TheArt het volgende:
Die strijd tussen die tweeWij hadden met Sport1.nl ook laatst een interview met beide en toen was het ook al zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |