Idd, wat een geweldenaar was dat.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
Werd alle hoeken van de ring laten zien door Savon
gaat om degene die het dichtste bij zit....quote:Op maandag 17 maart 2008 21:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Buitengewoon mooi camerawerk. Echt fantastisch.
Die quiz ook echt. Het was nogal dom van die jongere gast. Als hij er gewoon 1 boven had gezeten en niet 2 (waarom 2, hoger is genoeg) had hij gewoon gewonnen.
Dat weet ik ook wel, maar daarom juist. Als je er het dichts bij moet zitten, is alleen één hoger ook al genoeg. Want of je nou 1 of 2 hoger zit, als het echte antwoord hoger is, win je sowieso.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gaat om degene die het dichtste bij zit....
Ach, Andre heeft waarschijnlijk deze foto op z'n scherm getoverd voor Karl en Michel.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, dat 'nagenoeg' kaal vond ik al nergens op slaan.
Precies, ik zat al te hopen dat het antwoord 1 zou zijn en dat hij het in de volgende vraag fout zou hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar daarom juist. Als je er het dichts bij moet zitten, is alleen één hoger ook al genoeg. Want of je nou 1 of 2 hoger zit, als het echte antwoord hoger is, win je sowieso.
Voorbeeld: Het antwoord was 15. De eerste gaf 14 aan. Als die andere 15 had geantwoord i.p.v. 16 had het alleen maar hoger moeten zijn. Nu kon het ook nog het tussenliggende antwoord zijn, zoals ook het geval was. Snap?
Precies, en dit gebeurt bijna elke week.. wat een sukkel, 16quote:Op maandag 17 maart 2008 21:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar daarom juist. Als je er het dichts bij moet zitten, is alleen één hoger ook al genoeg. Want of je nou 1 of 2 hoger zit, als het echte antwoord hoger is, win je sowieso.
Voorbeeld: Het antwoord was 15. De eerste gaf 14 aan. Als die andere 15 had geantwoord i.p.v. 16 had het alleen maar hoger moeten zijn. Nu kon het ook nog het tussenliggende antwoord zijn, zoals ook het geval was. Snap?
quote:
En verder:quote:Op maandag 24 maart 2008 10:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sef Vergoossen vanavond te gast. Als ik ergens geen zin in heb....
Mij ook echt totaal niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:13 schreef Ambrosius het volgende:
Een zeldzame keer dat ik het van tevoren totaal niet interessant verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |