quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Zoveel PK en dan zou die geen turbo en geen intercooler hebben?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:27 schreef Xtreem het volgende:
[b]Fiat Bravo 1.4 tjet Corporate 110 kW -> 1368CC
Cilinderinhoud 1368 cc
Aantal cilinders 4
Kleppen per cilinder 4
Turbo Nee
Intercooler Nee
Maximaal vermogen 110 kW / 147 pk
bij 5500 tpm
Maximaal koppel 206 Nm
bij 2250 tpm
Cilinder boring 72 mm
Cilinder slag 84 mm
Compressieverhouding 9,8000002
vloerbedekking?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:09 schreef BaraCuda het volgende:
Zo vloerbedekking uitgezocht![]()
Nu alleen nog iets van gordijnen en ik ben klaar
Dag lieve Alexquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen, wat fijn dat jullie er allemaal weer zijn!
In slaapkamer niet nee...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
vloerbedekking?
Geen fijn (nep) houten vloertje?
Roffelpantoffel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In slaapkamer niet nee...
Dat vind ik zo kut als je dan met je blote poten op dat koude nephout stapt![]()
Rest van woning is wel nephout
quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb heerlijk geslapen
En wat ik toch voor onze lieve PTA userinnetjes over heb
Weer een ZX of toch een andere?
Ben meegeweest te autoshoppen
Alweer aan de drugs gezeten ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen, wat fijn dat jullie er allemaal weer zijn!
Jij was de taxi ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
inderdaad, 100 mensen die het dneken te weten daar, en wie vraagt ze mee? mij!
daarom heb ik een schapenvachtje liggen daar waar ik uitstapquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In slaapkamer niet nee...
Dat vind ik zo kut als je dan met je blote poten op dat koude nephout stapt![]()
Rest van woning is wel nephout
Happy kotsen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:28 schreef Alfisti het volgende:
zoow........... ik hoop dat de omgekeerde peristaltische bewegingen voorlopig wegblijven en mijn darmflora ook weer in balans komt
quote:
Nee, nee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Alweer aan de drugs gezeten ?
[..]
Jij was de taxi ?
whehe werken slet! des te eerder is het afquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hele dag gewerkt; winkelinterieur (schoenenwinkel onder Bara's appartement) opgebouwd. Officiele functietitel "sjouwer"
Ik ben gebroken
Leg dan ook gewoon echt hout neer ipv. die dunne plankjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
daarom heb ik een schapenvachtje liggen daar waar ik uitstap
Weet je wat dat kostquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Leg dan ook gewoon echt hout neer ipv. die dunne plankjes
't is daar nog zo'n allejezusgrotetyfuszooiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
whehe werken slet! des te eerder is het af
Helaas wel ja, maar het is het wel waardquote:
En daarom remde ik altijd met het achterwiel als ik op mijn skoeter reed.quote:
OMGquote:Op zondag 2 maart 2008 12:12 schreef BaraCuda het volgende:
Filmpje: Vliegtuig crasht bijna op baan
Holy crap dat scheelt weinig!!
Uit die tijd zijn eigenlijk alleen de Manta en Omega boeiendquote:Op zondag 2 maart 2008 00:43 schreef PNG het volgende:
Fouter kan niet !
[ afbeelding ]
Streetdance, streetdance ! Opel in the 80s, 90s:
http://youtube.com/watch?v=DtutDDLKWiA
ben er ook druk mee bezigquote:Op zondag 2 maart 2008 15:38 schreef 2cv het volgende:
Belastingpapieren invullen zuigt.
Jij hebt niet goed opgeletquote:Op zondag 2 maart 2008 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben er ook druk mee bezigwees blij, jij had maar 1 werkgever in 2007
Maiden in Assen? Dat was/is belachelijk duurquote:Op zondag 2 maart 2008 20:18 schreef vlad het volgende:
* vlad gaat naat Fields of Rock, Rock Werchter en Iron Maiden![]()
![]()
Het is de achterkant maar, gelukkig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
KUT! Anne! Ik heb die koe er toch op!![]()
[ afbeelding ]
Botjequote:
Mijn mama heeft dat blijkbaar al voor mij gedaanquote:Op zondag 2 maart 2008 15:38 schreef 2cv het volgende:
Belastingpapieren invullen zuigt.
Je weet ik, en vorig jaar was ie er ook, die club gaat alle shows afquote:Op zondag 2 maart 2008 22:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is de achterkant maar, gelukkig.
En die auto stond ook in Gennep.
In maart is het trouwens weerquote:Op zondag 2 maart 2008 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je weet ik, en vorig jaar was ie er ook, die club gaat alle shows afIncluus schrale mokkels
Ik snap 'm nietquote:Op zondag 2 maart 2008 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, weet ik, ik heb al ruzie gemaakt met de schralemokkeleverancier!
Nou, ik ben lid op een tuningforum, is van een collega van me. En daar was de man die de vrouwen regelt voor Gennep on wheels lid geworden, om te spammen voor Gennep on Wheels. Toen zei ik dat het een leuk evenement was, maar jammer van de lelijke vrouwen die op je auto gingen hangen. Toen werd ie boos en heb ik nog wat olie op het vuur gegooid natuurlijkquote:
Heet ie heel toevallig Kevin of Vectracequote:Op zondag 2 maart 2008 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik ben lid op een tuningforum, is van een collega van me. En daar was de man die de vrouwen regelt voor Gennep on wheels lid geworden, om te spammen voor Gennep on Wheels. Toen zei ik dat het een leuk evenement was, maar jammer van de lelijke vrouwen die op je auto gingen hangen. Toen werd ie boos en heb ik nog wat olie op het vuur gegooid natuurlijkMaar al die berichten zijn helaas weer verwijderd
Ik las het ook als zes maalquote:
mja, zou best kunnen thoughquote:Op maandag 3 maart 2008 10:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik las het ook als zes maal
Zou wel een prestatie op zich geweest zijn
Dat hadden wij van uit Frankrijk. De wegen waren zo goed als leeg. En wij hebben ook de hele weg 150 of harder gereden.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja, zou best kunnen thoughHeel de weg a 940km te hard gereden dusja
Was wel lekker rijden, bijna geen mensen op de weg enzo
FOR en RW zijn nu ook niet bepaald gratisquote:Op zondag 2 maart 2008 21:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maiden in Assen? Dat was/is belachelijk duur
T was zaterdag goedkoper. En net zo leukquote:Op maandag 3 maart 2008 18:44 schreef vlad het volgende:
[..]
FOR en RW zijn nu ook niet bepaald gratisGezelligheid kost nu eenaal geld.
Heb er zin in
met jou is altijd leukquote:Op maandag 3 maart 2008 19:19 schreef lipje het volgende:
[..]
T was zaterdag goedkoper. En net zo leuk
je houdt wel van kale mannen, he viezerik?quote:
quote:Vlad zegt:
jezus, krijg je ook al tieten?
Vlad zegt:
oh wacht, foute vergelijking die heb je al. ik bedoel: begin je verder op een vrouw te lijken?
Volgende keer er wel even bijzetten dat het ging over jou onvermogen een navigatiesysteem te snappenquote:
Snap jij vrouwen dan ?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:46 schreef vlad het volgende:
[..]
Volgende keer er wel even bijzetten dat het ging over jou onvermogen een navigatiesysteem te snappen
ik snap inmiddels wel dat dat niet te snappen isquote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Bqn5H5AWbws
De Humor ontgaat mij volledig in dezequote:Op maandag 3 maart 2008 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Bqn5H5AWbws
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De Humor ontgaat mij volledig in deze
Die van jou kost ook maar de helft waarschijnlijkquote:Op maandag 3 maart 2008 20:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En aardige accu Fristi, de standaard in de MX is maar 32A
Iets met British Racing G(roene) Rover en een groen zwaailicht op't dakquote:Op maandag 3 maart 2008 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb er nu een halfords accu van 44A inquote:Op maandag 3 maart 2008 20:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die van jou kost ook maar de helft waarschijnlijkEen diesel wil een wat zwaardere accu hebben, ik heb nu een dure 74a van Varta ( dat was de enige die op voorraad was
)
boven de 140 vliegt hij er afquote:Op maandag 3 maart 2008 20:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]zo ga je de ring rond?
En aardige accu Fristi, de standaard in de MX is maar 32A
Hij is dan ook niet grappigquote:Op maandag 3 maart 2008 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat doe je goed ouwequote:Op maandag 3 maart 2008 20:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die van jou kost ook maar de helft waarschijnlijkEen diesel wil een wat zwaardere accu hebben, ik heb nu een dure 74a van Varta ( dat was de enige die op voorraad was
)
Dat ziet er wel fijn uitquote:Op maandag 3 maart 2008 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Iets met British Racing G(roene) Rover en een groen zwaailicht op't dak
Ik zal over een paar weken eens kijken wat dit me gaat kosten...
[ afbeelding ]
Alpha.............. knaken sitequote:Op maandag 3 maart 2008 20:58 schreef Paladijn het volgende:
Oh, en... sommige mensen mogen geen 'alpha romeo' rijden...
[ afbeelding ]
Nog geen idee... wat mij betreft vrij vroeg, des te langer kunnen we bij de ring rondhangenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe laat vertrekken we vrijdag btw Paal?
Probleem met de Mazda is dat het dakje echt aan vervanging toe is, af en toe via het raam naar binnen lopend water bij regen tijdens het rijden != coolquote:Op maandag 3 maart 2008 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Eensch.
Hoop wel dat we met de Mazda gaanMaar ja, ff van t weer af laten hanegn idd
En bij de Mazda kan de groene lamp niet op het dak!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Probleem met de Mazda is dat het dakje echt aan vervanging toe is, af en toe via het raam naar binnen lopend water bij regen tijdens het rijden != coolTel erbij de RWD zonder elektronica, lage tempraturen, chinees rubber en mogelijke gladheid op... dan ga ik toch liever met de Honda.
Dakje + rollbar laat ik dus binnenkort tegelijk doen (of zelf met wat hulp, moet ik nog naar kijken...)
Ja doe maarquote:Op maandag 3 maart 2008 21:37 schreef Paladijn het volgende:
Zal ik trouwens de ps2 met GT4 meenemen voor het geval het echt te slecht weer is?
Ik ga mijn PS3 niet meeslepen zolang GT5 nog niet uit isquote:Op maandag 3 maart 2008 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
PS2 is zoooooooooooooooo oldskool.
is gewoon logica.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:01 schreef Paladijn het volgende:
Wie is hier trouwens een beetje goed in elektrotechniek, Bara?
Sorry, ik heb 4 maanden lang niet m'n dagelijkse youtubehypeupdate kunnen doenquote:
zoiets myaquote:
quote:According to photos on the web, there are two rows of windows within the blue portion of that hull. Wow- can you imagine being in one of those rooms? With each roll of the ship, your room would go dark as your window plunged down 10 feet under the ocean! It creeps me out just thinking about it; I suspect I be having nightmares about it for years to come if I'd been there.
Als het er donderdag nog ligt vrees ik dat we maar af moeten zeggen...quote:
Fryslan muts al gereed voor't geval we in de MX gaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:11 schreef Dangel het volgende:
zonnetje er bij en het is weg joh.
standaard bij me. MetdeMX dioor desneeuwlijktmegaafquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Fryslan muts al gereed voor't geval we in de MX gaan?
Als het al regend zou ik niet over de ring durven te gaan met mijn mx.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als het er donderdag nog ligt vrees ik dat we maar af moeten zeggen...
Verwacht echter dat't tegen die tijd wel weg is![]()
Bij die van mij ook... heb al eens (met 2-3 km/u) in de banden gestaan op Zandvoort. Op de ring heb je daar meteen een stuk vangrail of de boom erachter om je auto gevouwenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het al regend zou ik niet over de ring durven te gaan met mijn mx.
Als het flink geregend heeft en ik neem een bocht met iets te veel gas en hij gaat al uitbreken. En dat is bij die van mij eng snel![]()
Vlak voor de vakantie even de auto wegbrengen. Rij op een indrustrieterein had die ochtend geregend, weg was nat ik pak een afslag en hop ik had mijn stuur volledig haaks op de bocht staan
Strok me de tering![]()
![]()
![]()
en dat gebeurd me iets te vaak.....
Ik neem minstens een paraplu mee voor mijn camera...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
standaard bij me. MetdeMX dioor desneeuwlijktmegaaf
moetde fryslan plu ook mee?
al eens aan nieuwe banden gedacht danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het al regend zou ik niet over de ring durven te gaan met mijn mx.
Als het flink geregend heeft en ik neem een bocht met iets te veel gas en hij gaat al uitbreken. En dat is bij die van mij eng snel![]()
Vlak voor de vakantie even de auto wegbrengen. Rij op een indrustrieterein had die ochtend geregend, weg was nat ik pak een afslag en hop ik had mijn stuur volledig haaks op de bocht staan
Strok me de tering![]()
![]()
![]()
en dat gebeurd me iets te vaak.....
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij die van mij ook... heb al eens (met 2-3 km/u) in de banden gestaan op Zandvoort. Op de ring heb je daar meteen een stuk vangrail of de boom erachter om je auto gevouwen
't geeft je wel even een adrenalinerush, maar fijn is anders idd
Ik wil voor deze zomer sowieso eens kijken naar nieuwe en vooral kwalitatief betere banden zodat't bij regen ook nog wat beter te doen is. Wat voor rubber heb jij er nu onder zitten?
quote:
Italianenquote:Vlad zegt:
naar ons zusterbedrijf omdat die pastavreters er weer niets van bakken
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, we hebben de dagelijkse vladmsnquote ook weer gehad.
De V6 is lang niet zo luid als de 16v, en sinds de andere einddemper zelfs wat minder hard ook. Maak ik me niet zo zorgen over. De 16v komt er zeker overheenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:20 schreef Paladijn het volgende:
Bo: hoeveel dB komt er eigenlijk uit jouw uitlaat (van de V6)? Ik lees net dat ze ook bij de ring nu metingen gaan doen mbt. de 95dB limiet.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, we hebben de dagelijkse vladmsnquote ook weer gehad.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog 1,5 week Herman, dan kom ik naar EIndhoven.
30.000quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lache. Hoeveel km's maak jij nou per jaar?
gister sneeuwde het wel in Eindhovenquote:
Nou moet je zelf je koffie gaan halenquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:12 schreef Dangel het volgende:
Mn stageloper is ziek naar huis gegaan
Erger nog, zelf de koffie-automaat vullenquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nou moet je zelf je koffie gaan halen
Jawel,maarik ben kantinebeheerderquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:11 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je verder geen collega's?
Sterker nog, afgezien van de regen zondag begint het er goed uit te zienquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:02 schreef Dangel het volgende:
De Schnee smelt al aardig!
Dat is ook logisch natuurlijk. Hoe breder de banden des te minder grip heb je als het niet perfect droog is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het mooi weer is ligt die bak echt als een huis op de weg. Dan is hij bijna niet dwars te krijgen. Maar met wat vocht gaat het zonder veel moeite
Heeft weinig met 'brede' banden te maken, maar de mx-5 is een van auto's met minste onderstuur (zie http://en.wikipedia.org/wiki/Understeer voor een lijstje, alleen de 350Z scoort beter). Bij droog weer is het oversturen geen probleem omdat de auto heel gemakkelijk weer grip pakt, bij nat weer wordt het soms erg verradelijk. Andere factoren als kwaliteit banden/vering/stuurbekrachtiging, gas'geven' en gedrag bestuurder spelen natuurlijk ook erg meequote:Op woensdag 5 maart 2008 13:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat is ook logisch natuurlijk. Hoe breder de banden des te minder grip heb je als het niet perfect droog is.
Wil je goede wegligging bij slecht weer dan moet je smallere bandjes nemen.
hoeveel loslopende konijnen zijn hierbij gewond geraakt?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:30 schreef 2cv het volgende:
Achteruit inparkeren met sneeuw is tof.
Oh, auto staat niet helemaal recht in het vak. Wielen helemaal scheef draaien, langzaam achteruit tegen de stoeprand aan, koppeling intrappen, gas geven, koppeling even laten schieten, auto draait recht (maar gaat niet achteruit), koppeling weer in en Criezel staat netjes recht in z'n vakkie.
0.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
hoeveel loslopende konijnen zijn hierbij gewond geraakt?
Jij gaat in een DHL bus rondraggen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister als chauffeur gesolliciteerd, morgen al een sollicitatiegesprek.
Nope, ik ga automaterialen bij garages bezorgen, als het aan mij ligtquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij gaat in een DHL bus rondraggen?
Klinkt goedquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope, ik ga automaterialen bij garages bezorgen, als het aan mij ligt
enenen?quote:
grapjas... anderhalf uur geleden:quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef Dangel het volgende:
meeste sneeuw is weg bij de ring
Ik moet er ook heen op smalle zomerbandjesquote:
Is goed. En ik heb werkschoenen. Maar ben magazijnmedewerker he, loop de godganse dagquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik moet er ook heen op smalle zomerbandjes
Nog geen idee hoe laat, ik sta iig rond 7 uur op, dan ff douchen, nieuws kijken, koffie, yaddayadda - rond een uur of 8 kunnen we evt. die kant uit.
Heb je wandelschoenen trouwens?
Schoenen met profiel iig, het is nogal glad op een aantal plekkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is goed. En ik heb werkschoenen. Maar ben magazijnmedewerker he, loop de godganse dag
Vooral als je ook nog eens links onder de brug door kijkt of er verkeer aankomtquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
heb ik ook al eens gehad daar ja, echt, wtf?
Lekker uitslapen morgen dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vooral als je ook nog eens links onder de brug door kijkt of er verkeer aankomt
Anyway, ik bel je morgen rond een uur of 8 wel, er is de hele dag iemand thuis @ kottenborn, dus we kunnen de sleutel afhalen wanneer we willen.
Komt door't type autoquote:
zuigt erachter paintenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:47 schreef Paladijn het volgende:
enemy spotted![]()
[ afbeelding ]
helaas stond er bij de tweede karussel wel weer een autogespot.com groot op het wegdek gepaint
Bijna tijd voor ontbijt enquote:
Ik ben klaar. Tijd voor een rondje belgenlandquote:
have funquote:Op zaterdag 8 maart 2008 08:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik ben klaar. Tijd voor een rondje belgenland
Jawohl!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:52 schreef 2cv het volgende:
Dangel, de jongen bij wiens auto de lak afbladdert he, gebruikt die zijn MSN adres ook voor e-mail ?
Ziet er goed uit zo, niet te hoog en niet te laag.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:08 schreef Alfisti het volgende:
Setje Eibach verlagingsveren onder de 156 gezet![]()
[ afbeelding ]
Jij heet Dangel ?quote:
Your wish is my command. Maar niet eerder dan 04-02-2082.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een lieve entree heb je toch altijd
Je gaat me niet vertellen dat je 26 bent hè?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Your wish is my command. Maar niet eerder dan 04-02-2082.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je 26 bent hè?Mis je een hersenkwab ofzo?
Nee, jij ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Zit je in een begeleid wonen traject?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oi
Bara
Maar die helmjosti met z'n Franse fetish moet gewoon dood. That's all.
Volgende week woensdag vooroplevering en 26ste de echtequote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer wordt de boel opgeleverd?
Fetish ? Je weet niet eens wat dat is man.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oi
Bara
Maar die helmjosti met z'n Franse fetish moet gewoon dood. That's all.
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik kan mezelf prima onderhouden. Woon je nog bij je ouders?
Dat is relaxedquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgende week woensdag vooroplevering en 26ste de echte
En jij gaat het me dus uitleggen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Fetish ? Je weet niet eens wat dat is man.
Dat ligt aan de instanties neem ik aan?quote:[..]
Ja/
9 april komt de keuken 10 april de meubels.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is relaxed![]()
. Wanneer denk/hoop je erin te gaan?
Nee x 2.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En jij gaat het me dus uitleggen?
[..]
Dat ligt aan de instanties neem ik aan?
De tussenliggende tijd heb je vrijgenomen om te gaan klussen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
9 april komt de keuken 10 april de meubels.
Dus rond die tijd denk ik
Luiheid/laksheid/je ouders willen je niet laten gaan/je bent echt te dom om zelfstandig te schijten?quote:
Ja x 4.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Luiheid/laksheid/je ouders willen je niet laten gaan/je bent echt te dom om zelfstandig te schijten?
26ste is een woensdag dus neem ik donderdag en vrijdag ook vrij + weekend.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De tussenliggende tijd heb je vrijgenomen om te gaan klussen?Ga je zelf veel doen? Vloertje enzo...?
Dat kan ik me voorstellen. Maar wat moet er nog meer gebeuren?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
26ste is een woensdag dus neem ik donderdag en vrijdag ook vrij + weekend.
dan de 9e 10e en 11e nog![]()
In die periode moet alles wel goed komen
En vloer + verven doe ik allemaal zelf ja
Verven, vloer, kast maken in m'n slaapkamer (in een nis)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Maar wat moet er nog meer gebeuren?
Hij is in gesprekquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:23 schreef 2cv het volgende:
Zeggeh, Herman, je hebt mij al zo'n 5 minuten niet meer beledigd. Ben je dood ofzo ?
RIP aan de nabestaandenquote:
Dat is inderdaad goed te doen ja. Wel chill.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Verven, vloer, kast maken in m'n slaapkamer (in een nis)
That's it eigenlijkstelt allemaal niet zoveel voor dus.
Ik was jou aan het beheksen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:23 schreef 2cv het volgende:
Zeggeh, Herman, je hebt mij al zo'n 5 minuten niet meer beledigd. Ben je dood ofzo ?
Met wie zat ik ook al weer in Duitsland, grapjurk?quote:
Tot Eindhoven? Ga je nu echt menen dat je naar Eindhoven gaat precies als ik voor het eerst sinds 2 maanden weer langsga bij mijn ouders?quote:
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tot Eindhoven? Ga je nu echt menen dat je naar Eindhoven gaat precies als ik voor het eerst sinds 2 maanden weer langsga bij mijn ouders?
Kroeg
Weetikveel !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
Met wie zat ik ook al weer in Duitsland, grapjurk?
Bitch !quote:
Ik heb 'm ook nog steeds niet gespot. Volgens mij woont ie er niet, maar doet ie alsofquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
JaJe WILT me gewoon niet ontmoeten he?
Tip: over 7 minuten is ze jarigquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
Tip: over 7 minuten is ze jarig
Truste
quote:Op zondag 9 maart 2008 12:29 schreef BoJo het volgende:
nee en willen jullie me niet meer op zondag ochtend smsen?
Gaarne !quote:Op zondag 9 maart 2008 08:42 schreef Dangel het volgende:
Zo, weer ff naar de ringNog maar 250 fotos gemaakt btw
En ik ben ook heel bescheiden qua smssen
![]()
Bo, Mr. Haaima senior, Anne, iemand andes, komen jullie ook?
quote:Op zondag 9 maart 2008 12:29 schreef BoJo het volgende:
nee en willen jullie me niet meer op zondag ochtend smsen?
Gaaf, de echte ring taxi of een bekende op de ring?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ivm. het ontbreken van de 155 ringtaxi zijn we nu maar met een M5 gegaan
Bekende/jaarkaarthouder, we stonden iets van een halve minuut bij start/finish waarna een Duitser de baan af komt rijden en voor ons stopt - 'Mitfahren?' 'ja!' xD Zal zo wel even een foto (zonder ons dus) spammenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gaaf, de echte ring taxi of een bekende op de ring?
Het regende en waaide bij Tim zo hard, dat ik dacht dat het weer daar ook zo wasquote:Op zondag 9 maart 2008 08:42 schreef Dangel het volgende:
Zo, weer ff naar de ringNog maar 250 fotos gemaakt btw
En ik ben ook heel bescheiden qua smssen
![]()
Bo, Mr. Haaima senior, Anne, iemand andes, komen jullie ook?
http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D25%26fs%3D1quote:Op zondag 9 maart 2008 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ArosaHeerlijk autootje. En was bij de ring prachtig.
Gwoon diesel in gietenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D25%26fs%3D1.
Alleen da's een benzine.
Vrijdag en zaterdagquote:Op zondag 9 maart 2008 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
En was bij de ring prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |