Een koppakking van een 1.4 is zeer simpel te vervangen. Dus denk dat dat erg meevalt. Probeer eens wat universele garages af te bellen om te kijken wie er goedkoop deze reparatie kan uitvoeren. Denk dat je voor 200-300 euro al een heel eind bent!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:25 schreef maok het volgende:
Als ik een andere auto ga kopen wil ik de ZX natuurlijk verkopen.
Wat zou ik nog kunnen krijgen voor mijn auto die een kapotte koppakking heeft? Hij rijdt nog wel, hij lekt alleen een beetje olie dus hij zal wel gerepareerd moeten worden. Wat denken jullie?
Geef mij het adres maar van die garage, ik kan ze voor dat bedrag niet vinden namelijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een koppakking van een 1.4 is zeer simpel te vervangen. Dus denk dat dat erg meevalt. Probeer eens wat universele garages af te bellen om te kijken wie er goedkoop deze reparatie kan uitvoeren. Denk dat je voor 200-300 euro al een heel eind bent!
Hij heeft je auto ongezien gekocht, en je hebt het niet over wieldoppen of autoradio gehad, dus die kun je er gewoon afplukkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:14 schreef maok het volgende:
1.6I IMAGE
Is het heel stom om de wieldoppen van mijn oude zx af te halen voor ik hem inruil?
Ik ga de radio iig wel er uit halen, die ontbreekt namelijk in mijn nieuwe
Wat Alexxxx zegt. En ik weet niet of jij standaard speakers hebt of zo'n setje in de hoedenplank. Is het dan laatste dan zou ik ook de hoedenplank omruilen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:14 schreef maok het volgende:
1.6I IMAGE
Is het heel stom om de wieldoppen van mijn oude zx af te halen voor ik hem inruil?
Ik ga de radio iig wel er uit halen, die ontbreekt namelijk in mijn nieuwe
Zo bijzonder is ie nou toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:43 schreef 2cv het volgende:
Mag ik je ZX trouwens eens komen bekijken ?
2cv heeft altijd al eens een ZX willen poetsen, misschien wil hij je wel helpen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:11 schreef maok het volgende:
Nu hopen op beter weer zodat ik hem eens lekker kan gaan oppoetsen
Kan ie ook autoradio's inbouwen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2cv heeft altijd al eens een ZX willen poetsen, misschien wil hij je wel helpen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |