Young? John.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:12 schreef schaap001 het volgende:
Olivia Newton Young - Physical
Owja... beetje te gehaast ingetikt.quote:
Nee-neequote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:44 schreef knars het volgende:
pvdt, band weet ik maar albumnaam niet
Kan je wel de naam geven van de cdmaxi's die ik wel van ze heb
Band is goed, titel nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:53 schreef knars het volgende:
Ik weet die titel echt niet meer, mn cd-en platen-shopmaat heeft hem me meer dan eens aangeprezen maar ik vond het, op de hoes na, niet zo interessant.
Dan ga ik maar gokken op Sugar Ray van Sugar Ray.
natuurlijk. ranja +1quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:31 schreef ranja het volgende:
Linda Ronstadt staat die nog open?
Welke band?quote:It’s still you taking me up there
Pretend to be scared then decided that we don’t care
Creased ourselves out on the way down
It’s still you and the moment you met me
You said I was cheap you were the sale of the century
Creased ourselves up on the way down
Nee, jaren 90.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:54 schreef slaveloos het volgende:
ken het niet, maar t klinkt misschien is het van de Libertines?
Anders iig een tvp
helpt wel tegen de katerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, jaren 90.
[ afbeelding ]
Helpt een fotootje?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:32 schreef peaceman het volgende:
Ik ken die foto maar ja... wie het ook al weer waren???
Toen zal ik hem wel gehad hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:29 schreef Mark het volgende:
Ach, da's sneller dan de vorige keer toen ranja het vroeg
Nope, ikquote:
Berekenend gokken leidt vaak tot goede resultatenquote:
Ha, ik had gehoopt dat je niet online zou zijn. De naam viel afgelopen maandag nog in aanloop naar het geweldige Jens Lekman concert in de Doornroosje. Correct, erg grappige live-band met nieuw materiaal in het vooruitzicht.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:53 schreef Grobbel het volgende:
Tilly and the Wall.
Die hebben na 1993 geen hits meer gehad, geloof ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:29 schreef marjo84 het volgende:
Is dat niet Salt 'n Peppa?
Wat de vraag of Linda zelf?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:31 schreef ranja het volgende:
Linda Ronstadt staat die nog open?
Tja. Het haalde de zesde plaats in de Nederlandse hitlijsten in 1998, dus als je die toen al niet meer volgde, dan is dat niet zo vreemd.quote:
Het zou schandalig zijn als die niet geraden werd, natuurlijk. Op papier een kleinere hit dan Something for the People, trouwens. Het zal wel een leeftijdsding zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:10 schreef Neleos het volgende:
En Vogue - Free Your Mind
Die ene ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:21 schreef Grobbel het volgende:
Die ene van 'Hey Mickey', Toni Basil?
Neleos +1quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:34 schreef Neleos het volgende:
Eiffel 65 - Blue
Valt het op ja?quote:
Welk nummer van wie?quote:Are we ready
Come on come on
Yeah yeah yeah yeah
Don't let me talk to you
Don't let me see you
Don't let me try to take anything away from you
Just try to break me
Just try to...
They just got to reach me... never talk talk talk, no
Never talk talk talk, no
I'm just a...
Never talk talk talk, no
Yup.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:07 schreef Grobbel het volgende:
Mr. Loverman van Shabba Ranks?
Die inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:14 schreef Neleos het volgende:
Ik dacht Crystal Waters - Gypsy Woman?
Nee, die lijkt er wel wat op ja, maar dit is een neger.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:32 schreef Mark het volgende:
Misschien Talk Talk - Life's what you make it?
Ach, ik hang toch voor de tv om wielrennen te kijken; dus dan is dat prima te combineren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:36 schreef belsen het volgende:
Jullie zijn wel helemaal van slag door schrikkeldag, niet?
Het is vandaag zaterdag, hoor!
Je kent het zeker wel. De zanger is aan het roken...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, ik hang toch voor de tv om wielrennen te kijken; dus dan is dat prima te combineren.
Ik herken het trouwens niet direct, eerlijk gezegd. Kan niet eens zien of er nu een instortend gebouw is, of dat meneer de zanger aan het roken is.![]()
Ook niet, maar zowel Coolio als Blackstreet is wel de goede hoek en uit diezelfde tijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:43 schreef Homdeck het volgende:
coolio - gangsta's paradise
Daar zit toch geen piano in?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:43 schreef Homdeck het volgende:
coolio - gangsta's paradise
Volgens mij is het een orgel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Daar zit toch geen piano in?
Als dat een piano moet voorstellen in die foto, tenminste.
neuh, maar bij een neger en rook denk ik aan coolioquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:47 schreef Mark het volgende:
Soul II Soul - Back to Life?
quote:Let me tell you 'bout this girl
Maybe I shouldn't
I met her in Philly and her name was![]()
Je hebt me nog geen punt gegeven voor de vorige vraag trouwens.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bij deze erin ge-edit.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je hebt me nog geen punt gegeven voor de vorige vraag trouwens.
Iets van D'Angelo, dan? Al ben ik niet echt een kenner... 'How does it feel'? Of was dat die clip met die centaur?quote:
D'Angelo inderdaad. En niet How Does It Feel, maar die andere.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Iets van D'Angelo, dan? Al ben ik niet echt een kenner... 'How does it feel'? Of was dat die clip met die centaur?
Ohja, D' zelfsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:04 schreef Mark het volgende:
Wou het niet zeggen, maar rechts zag je nog een "D'" staan....
Tja, toch weer erg rap. Zat te hopen dat Will niet te herkennen was op die gruizige foto.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:08 schreef Neleos het volgende:
Will Smith - Gettin Jiggy With It?
Ik keek vroeger gewoon veels teveel TMF en The Box.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, toch weer erg rap. Zat te hopen dat Will niet te herkennen was op die gruizige foto.
Neleos +1
Same here.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik keek vroeger gewoon veels teveel TMF en The Box.
En alweer goed.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:14 schreef Grobbel het volgende:
Craig David?
De wie nu?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:29 schreef bigshadow het volgende:
Wanneer grijpt de wedstrijdleiding in?
welk nummer van wie?quote:A lonely mother gazing out of her window
Staring at a son that she just can't touch
Ik wou eerst een still plaatsen, maar dat duurde weer zo lang. Hoe doe jij dat zo snel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:38 schreef Grobbel het volgende:
En ook deze weet ik.
Maar wielrennen is gedaan, ik ga eerst maar eens boodschappen doen. Mocht ie straks nog open staan, dan kop ik 'm nog wel even in.
Ah, thanks, ff gekeken en dat werkt goed ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:07 schreef Grobbel het volgende:
Print Screen gebruiken, dan op Ctrl-V ("paste") drukken binnen Paintshop; het resultaat wordt dan direct in editbare vorm beschikbaar gemaakt. Dan alleen de still selecteren, knippen/plakken in een nieuw bestand binnen paintshop, en dan opslaan en uploaden. Ik ben langer bezig met het selecteren van een geschikt fragment dan met het daadwerkelijke plaatsen ervan.
Zie ook de eerste post van dit topic. Om de zoveel tijd worden alle punten weer bij elkaar opgeteld, al kan dat soms wel een maand of 2 duren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:30 schreef marjo84 het volgende:
Is er trouwens iemand die de totaalscore bijhoudt?
Grobbel +1quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:34 schreef Grobbel het volgende:
Popular van Nada Surf?
Band is juist, nummer nog niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Green Day met gok Basket Case?
Daar twijfelde ik over heel erg over idd. Nu kwam net Boulevard of Broken Dreams weer in me op....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef brother52 het volgende:
Gokje op When I come around
En dat klopt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef brother52 het volgende:
Gokje op When I come around
Lol, en die stond net in mn Itunes aan toen ik aan het gokken was -_-'quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dat klopt.
brother52 +1
http://www.youtube.com/watch?v=g7e6vfIZDcg
Wie isquote:From his time with,
has earned critical praise for his diverse singing, which touches on crooning, falsetto, death metal "growls", rapping, mouth music, beatboxing and scatting, among other techniques; critic Greg Prato writes, "
could very well be one of the most versatile and talented singers in rock music."
quote:
Idd. Fragment uit een clip maar echt ver gezochtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:22 schreef Grobbel het volgende:
Waar kijken we naar, een stel borden in een afwasmachine of zo?
Dat valt onder spieken en daar doe ik niet aan...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:40 schreef marjo84 het volgende:
En nee brother52, deze band staat niet in mijn fobo
Kwam je even langs voor de gezelligheid?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat valt onder spieken en daar doe ik niet aan...
De persoon op het tweede plaatje speelt wel een duiedlijk rol in de clip. Misschien nog een hint: er is ook een gecensureerde versie van die eigenlijk het hele nummer verpest, voornamelijk het refrein.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:50 schreef Grobbel het volgende:
Voor mij is het in elk geval nog te vaag. Is dit ook een centraal thema van de clip, of maar een klein onderdeeltje?
Gokje trouwens op 1979 van de Smashing Pumpkins.
Nope. Ik zal nog een fragmentje opzoeken om het wat makkelijker te maken ^^quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:57 schreef Grobbel het volgende:
Bloodhound Gang met Fire Water Burn? Al was de gecensureerde versie daarvan juist hilarisch.
edit: Al kan ik me bovenstaande fragment niet herinneren in die context, dus dat zal 'm wel niet zijn...
Zoiets, even kijken wie ik voor me had....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:51 schreef marjo84 het volgende:
Kwam je even langs voor de gezelligheid?
Weet je het al?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoiets, even kijken wie ik voor me had....
Mark +1 zoals je al wistquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:24 schreef Mark het volgende:
Puddle of Mudd - She hates me?
Voor de goede orde: die zou ik ook nooit geweten hebben. Niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:24 schreef Mark het volgende:
Puddle of Mudd - She hates me?
neuhquote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:04 schreef bartrid het volgende:
Nico?
quote:You spurn my natural emotions
You make me feel like dirt
And I'm hurt
And if I start a commotion
I run the risk of losing you
And that's worse
Vind die film niet helemaal briljant, maar heb hem wel vaak gezien. Nadat we (op onze huwelijksreisquote:Op zondag 2 maart 2008 19:18 schreef n0r het volgende:
[..]
bartrid +1
Wipte net nog voorbij in The Doors, met Val Kilmer. Goeie film
welk nummer en van wie?quote:heb een film voor mezelf gehaald
ik wil dat je het weet
oogballen in stukjes snijdend
ik wil daje het weet
meisje zo swingend
ik wil dat je het weet
ik weet niet hoe het met jou zit,
maar ik ben een hond uit andalusie
later als ik groot ben wil ik een onthonker worden
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:25 schreef ranja het volgende:
Pixies - Debaser
Zjalalalalalalallalalalalalalallalalalalalalaquote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Guus Meeuwis
SACK+1quote:Op zondag 2 maart 2008 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gutter Twins?
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Savatage - Gutter Ballet
Die zijn het wel, ze opereren onder de naam Prussian Blue.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik wou nog voor de grap zeggen dat het die neo-nazi-tweeling was, maar dat vond ik zo cru
Als we zo doorgaan staan we bij de volgende stand op 1 en 2quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nile?
Lijkt me goed.quote:
quote:TORONTO - In een ziekenhuis in Toronto is zondag de Canadese blueszanger en gitaristoverleden.
brak door in 1988.
In 2007 werden er tumoren uit zijn longen verwijderd. Hij kreeg bestraling en chemotherapie, maar dit mocht niet baten.is 41 jaar geworden.
Nooit van gehoord? Ach, puur naar de muziek kijkend was 'ie nou ook weer niet zo héél bijzonder. Ware het niet dat hij blind was en zijn gitaar (meestal) plat op schoot bespeelde. Dat was min of meer zijn (al dan niet zo bedoelde) gimmick.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:50 schreef Grobbel het volgende:
Jeff Healey?
Nooit van die gast gehoord, maar er staat een moeilijk te missen topic op het forum over hem.
Ik doe er niet schamper over. Met 'blind en betrekkelijk' bedoel ik of je het eigenlijk blind kan noemen als je ogen gewoon helemaal verwijderd zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens Wiki zijn zjin ogen op zijn eerste jaar verwijderd i.v.m. kanker. Waarom of je daar zo schamper over doet is me niet helemaal duidelijk.Het zal je gvd overkomen.
bartrid +1quote:Op maandag 3 maart 2008 09:34 schreef bartrid het volgende:
Oh die vond ik best aardig, hoewel het inderdaad erg Trent Reznor klinkt
Hij doet backingvocals op een paar nummers dacht ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:05 schreef Grobbel het volgende:
Oh, en ik lees nu dat Trent klaarblijkelijk niet eens zingt op die plaat, maar dat Saul Williams Trents stem gewoon heel goed kan nabootsen.
Ja, dat poste ik voor jouw tip. Ik vond ze Belgische koppen hebben.quote:
Te laat ge-F5'd.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef bartrid het volgende:
Een gedeelte van hun naam bestaat uit een Amerikaanse staat.
we postten inderdaad tegelijkertijd
Berkery +1quote:Op maandag 3 maart 2008 12:33 schreef Berkery het volgende:
Utah Saints?
geboren c.q. oorsprong in Utah?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:54 schreef Berkery het volgende:
Wat hebben deze acts gemeen:Leonard Cohen The Dave Clark Five Madonna John Mellencamp The Ventures
hihihi die bedoelde ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:34 schreef Berkery het volgende:
Bronski Beat?
Dan zeg ik The Communards.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:34 schreef Berkery het volgende:
Bronski Beat?
Sorry voor mijn afwezigheid, nieuwe collega moet ingewerkt worden...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:34 schreef Berkery het volgende:
Bronski Beat?
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:34 schreef cafca het volgende:
d'n dead kennedies natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |