Die inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:14 schreef Neleos het volgende:
Ik dacht Crystal Waters - Gypsy Woman?
Nee, die lijkt er wel wat op ja, maar dit is een neger.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:32 schreef Mark het volgende:
Misschien Talk Talk - Life's what you make it?
Ach, ik hang toch voor de tv om wielrennen te kijken; dus dan is dat prima te combineren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:36 schreef belsen het volgende:
Jullie zijn wel helemaal van slag door schrikkeldag, niet?
Het is vandaag zaterdag, hoor!
Je kent het zeker wel. De zanger is aan het roken...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, ik hang toch voor de tv om wielrennen te kijken; dus dan is dat prima te combineren.
Ik herken het trouwens niet direct, eerlijk gezegd. Kan niet eens zien of er nu een instortend gebouw is, of dat meneer de zanger aan het roken is.![]()
Ook niet, maar zowel Coolio als Blackstreet is wel de goede hoek en uit diezelfde tijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:43 schreef Homdeck het volgende:
coolio - gangsta's paradise
Daar zit toch geen piano in?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:43 schreef Homdeck het volgende:
coolio - gangsta's paradise
Volgens mij is het een orgel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Daar zit toch geen piano in?
Als dat een piano moet voorstellen in die foto, tenminste.
neuh, maar bij een neger en rook denk ik aan coolioquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:47 schreef Mark het volgende:
Soul II Soul - Back to Life?
quote:Let me tell you 'bout this girl
Maybe I shouldn't
I met her in Philly and her name was![]()
Je hebt me nog geen punt gegeven voor de vorige vraag trouwens.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bij deze erin ge-edit.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je hebt me nog geen punt gegeven voor de vorige vraag trouwens.
Iets van D'Angelo, dan? Al ben ik niet echt een kenner... 'How does it feel'? Of was dat die clip met die centaur?quote:
D'Angelo inderdaad. En niet How Does It Feel, maar die andere.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Iets van D'Angelo, dan? Al ben ik niet echt een kenner... 'How does it feel'? Of was dat die clip met die centaur?
Ohja, D' zelfsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:04 schreef Mark het volgende:
Wou het niet zeggen, maar rechts zag je nog een "D'" staan....
Tja, toch weer erg rap. Zat te hopen dat Will niet te herkennen was op die gruizige foto.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:08 schreef Neleos het volgende:
Will Smith - Gettin Jiggy With It?
Ik keek vroeger gewoon veels teveel TMF en The Box.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, toch weer erg rap. Zat te hopen dat Will niet te herkennen was op die gruizige foto.
Neleos +1
Same here.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik keek vroeger gewoon veels teveel TMF en The Box.
En alweer goed.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:14 schreef Grobbel het volgende:
Craig David?
De wie nu?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:29 schreef bigshadow het volgende:
Wanneer grijpt de wedstrijdleiding in?
welk nummer van wie?quote:A lonely mother gazing out of her window
Staring at a son that she just can't touch
Ik wou eerst een still plaatsen, maar dat duurde weer zo lang. Hoe doe jij dat zo snel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:38 schreef Grobbel het volgende:
En ook deze weet ik.
Maar wielrennen is gedaan, ik ga eerst maar eens boodschappen doen. Mocht ie straks nog open staan, dan kop ik 'm nog wel even in.
Ah, thanks, ff gekeken en dat werkt goed ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:07 schreef Grobbel het volgende:
Print Screen gebruiken, dan op Ctrl-V ("paste") drukken binnen Paintshop; het resultaat wordt dan direct in editbare vorm beschikbaar gemaakt. Dan alleen de still selecteren, knippen/plakken in een nieuw bestand binnen paintshop, en dan opslaan en uploaden. Ik ben langer bezig met het selecteren van een geschikt fragment dan met het daadwerkelijke plaatsen ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |