Je krijgt volgende maand een herkansing, ze komen 12 april naar Motel Mozaïque in Rotterdam.quote:Op maandag 3 maart 2008 07:59 schreef bartrid het volgende:
De cd zou vandaag binnen moeten komen als het goed is. Helaas hun concert van een paar weken geleden gemist.
Ja, die CD verkoopt zichzelf welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik liep zaterdag een cd-winkel in en daar hadden ze 'm toevallig opstaan (het nummer 'Idle hands' knalde net uit de speaker). Twee minuten later stond ik buiten met cd.
Zo heb ik ooit Motorpsycho ontdektquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik liep zaterdag een cd-winkel in en daar hadden ze 'm toevallig opstaan (het nummer 'Idle hands' knalde net uit de speaker). Twee minuten later stond ik buiten met cd.
Heb hem binnen. Straks eens luisteren hoe de praktijk klinkt dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:54 schreef methodmich het volgende:
Op papier een prima samenwerking. Ben wel benieuwd hoe dat in de praktijk gaat klinken. Het interview in Metro was behoorlijk vermakelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |