quote:Op zondag 2 maart 2008 19:04 schreef bartrid het volgende:
Nico?
quote:You spurn my natural emotions
You make me feel like dirt
And I'm hurt
And if I start a commotion
I run the risk of losing you
And that's worse
Vind die film niet helemaal briljant, maar heb hem wel vaak gezien. Nadat we (op onze huwelijksreisquote:Op zondag 2 maart 2008 19:18 schreef n0r het volgende:
[..]
bartrid +1
Wipte net nog voorbij in The Doors, met Val Kilmer. Goeie film
welk nummer en van wie?quote:heb een film voor mezelf gehaald
ik wil dat je het weet
oogballen in stukjes snijdend
ik wil daje het weet
meisje zo swingend
ik wil dat je het weet
ik weet niet hoe het met jou zit,
maar ik ben een hond uit andalusie
later als ik groot ben wil ik een onthonker worden
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:25 schreef ranja het volgende:
Pixies - Debaser
Zjalalalalalalallalalalalalalallalalalalalalaquote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Guus Meeuwis
SACK+1quote:Op zondag 2 maart 2008 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gutter Twins?
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Savatage - Gutter Ballet
Die zijn het wel, ze opereren onder de naam Prussian Blue.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik wou nog voor de grap zeggen dat het die neo-nazi-tweeling was, maar dat vond ik zo cru
Als we zo doorgaan staan we bij de volgende stand op 1 en 2quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nile?
Lijkt me goed.quote:
quote:TORONTO - In een ziekenhuis in Toronto is zondag de Canadese blueszanger en gitaristoverleden.
brak door in 1988.
In 2007 werden er tumoren uit zijn longen verwijderd. Hij kreeg bestraling en chemotherapie, maar dit mocht niet baten.is 41 jaar geworden.
Nooit van gehoord? Ach, puur naar de muziek kijkend was 'ie nou ook weer niet zo héél bijzonder. Ware het niet dat hij blind was en zijn gitaar (meestal) plat op schoot bespeelde. Dat was min of meer zijn (al dan niet zo bedoelde) gimmick.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:50 schreef Grobbel het volgende:
Jeff Healey?
Nooit van die gast gehoord, maar er staat een moeilijk te missen topic op het forum over hem.
Ik doe er niet schamper over. Met 'blind en betrekkelijk' bedoel ik of je het eigenlijk blind kan noemen als je ogen gewoon helemaal verwijderd zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens Wiki zijn zjin ogen op zijn eerste jaar verwijderd i.v.m. kanker. Waarom of je daar zo schamper over doet is me niet helemaal duidelijk.Het zal je gvd overkomen.
bartrid +1quote:Op maandag 3 maart 2008 09:34 schreef bartrid het volgende:
Oh die vond ik best aardig, hoewel het inderdaad erg Trent Reznor klinkt
Hij doet backingvocals op een paar nummers dacht ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:05 schreef Grobbel het volgende:
Oh, en ik lees nu dat Trent klaarblijkelijk niet eens zingt op die plaat, maar dat Saul Williams Trents stem gewoon heel goed kan nabootsen.
Ja, dat poste ik voor jouw tip. Ik vond ze Belgische koppen hebben.quote:
Te laat ge-F5'd.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef bartrid het volgende:
Een gedeelte van hun naam bestaat uit een Amerikaanse staat.
we postten inderdaad tegelijkertijd
Berkery +1quote:Op maandag 3 maart 2008 12:33 schreef Berkery het volgende:
Utah Saints?
geboren c.q. oorsprong in Utah?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:54 schreef Berkery het volgende:
Wat hebben deze acts gemeen:Leonard Cohen The Dave Clark Five Madonna John Mellencamp The Ventures
hihihi die bedoelde ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:34 schreef Berkery het volgende:
Bronski Beat?
Dan zeg ik The Communards.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:34 schreef Berkery het volgende:
Bronski Beat?
Sorry voor mijn afwezigheid, nieuwe collega moet ingewerkt worden...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:34 schreef Berkery het volgende:
Bronski Beat?
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:34 schreef cafca het volgende:
d'n dead kennedies natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |