quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zag in med althans enige stofwolken van een rel achter de schermen.
Veeeeeeel loterij kaartjes kopen voor je dribbeliaanquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:06 schreef fraubitch het volgende:
Ik ga ook trouwen!!!
Ik zoek alleen nog een rijke kandidaat
*Note to self!!! "Haal de spiegels uit het kantoor PdeH"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:15 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo eens kijken op kantoor wat voor ellende ik nu weer aan ga treffen
Bedankt hequote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*Note to self!!! "Haal de spiegels uit het kantoor PdeH"![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:59 schreef Ynske het volgende:
klinkt lekker P
Ik hoor de levensverwachting met de dag minder wordenquote:hoe is t nu met je tante?
ga je vanavond er naar toe?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik hoor de levensverwachting met de dag minder wordenEerst was het een paar maanden, toen 7-14 dagen en nu blijkt het bloed nog sneller te worden afgebroken dan verwacht. Ze heeft een transfusie gekregen en daar waar de arts verwachtte dat het een dag of 5 zou duren voor het compleet was afgebroken, duurde dat dus maar een dag.
Ik kreeg nog wel een telefoontje. Of ik alsjeblieft een foto wilde laten afdrukken en meenemen. Eentje die ik 2,5 jaar geleden heb gemaakt en die ik zelf erg tof vond. Gister nog snel opnieuw bewerkt en geupload naar de fotoboer. Vanmorgen even gebeld en ik kan ze straks ophalen.
Morgenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je vanavond er naar toe?
iigen sterkte
Ziet er nog steeds goed uit hier!! Ik check regelmatig de buienradar voor Anquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:22 schreef Yoni het volgende:
Duimen voor onze An en AirwiN dat het droog blijft vandaag!
neeh, te veel moeitequote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:18 schreef freud het volgende:
[..]
Veeeeeeel loterij kaartjes kopen voor je dribbeliaan
Als je mijn din slacht hou ik vast weer geld overquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neeh, te veel moeite![]()
ik zoek er eentje die al geld heeft.
Zit je in dit forum verkeerd denk ik. Elke euro gaat op aan fotozooiquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neeh, te veel moeite![]()
ik zoek er eentje die al geld heeft.
Das nooit fijn zo voor het weekend...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:21 schreef loehoes het volgende:
Oh,oh, volgens mij komt er een griepje op ....
Prioriteiten stellen freud...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:37 schreef freud het volgende:
[..]
Zit je in dit forum verkeerd denk ik. Elke euro gaat op aan fotozooi.
Weekendquote:
nog een tassendrager nodig?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WeekendMorgen even autorijden, maar morgenavond Hooverphonic
Leuk man! Hooverphonic is inderdaadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WeekendMorgen even autorijden, maar morgenavond Hooverphonic
Foto ligt netjes 9x in mijn autoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:24 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Leuk man! Hooverphonic is inderdaad.
Is het geluk met de foto? Sterkte man..
ja die ken ik welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:30 schreef Yoni het volgende:
I.O.S. is een band (beter bekend als: Is Ook Schitterend!), Nederlandstalig, erg leuk. Je herkent ze ws. wel als je bepaalde nummers hoort.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:03 schreef Ynske het volgende:
Heb net een ongeluk gehad. in slip geraakt, auto kapot, ik compleet in stress
waarschijnlijk de achteras gebrokenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Da's schrikken idd
Gaat-ie weer een beetje? Verder niets ernstigs? En de auto heeft alleen blikschade of doet-ie het ook gewoon niet meer?
Hmmmmm....da's mooi klote zegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarschijnlijk de achteras gebroken
t gaat niet echt hier
ik reed vannacht na t werk naar huis. extra voorzichtig omdat t zo stormde.
in hilversum heb je een vrij rottige bocht, scherp naar rechts. reed daar helemaal niet hard in
en raak in een slip, om vervolgens achterste voren op 5 cm van een boom tegen de stoeprand tot stilstand te komen.
Auto naar de klote, althans naar grote waarschijnlijkheid de achteras gebroken. Hoe en wat er verder moet gaan gebeuren ik zou t niet weten. Weet alleen dat ik vanavond weer meot werken en geen vervoer heb
Met mij gaat t redelijk, heb mijn kop gestote maar dat is t minste. Veel last van mijn pols waar ze in gesneden hebben vorig jaar. Nek zit compleet vast, rug doet pijn, maag is reteirritant, en ben nog altijd misselijk.
Ambulance is geweest. Maar ik mocht gelukkig gewoon gaan, Politie erbij geweest. Takelbedrijf is door de verzekering gestuurd, en ik heb mijn ouders de schrik van hun leven gegeven door ze vannacht compleet in paniek te bellen.
Takelbedrijf heeft me naar huis gebracht, en ik heb de rest van de nacht liggen nashaken.
bergingsbedrijf regelt niets, moet aangeven waar hij maandag naar toe moetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmm....da's mooi klote zeg![]()
Misschien kan de verzekeringsmaatschappij tijdelijk vervangend vervoer voor je regelen of het schadebedrijf waar je auto naar toe is gebracht. Ik zou daar eens gaan informeren denk ik.
Sterktequote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
bergingsbedrijf regelt niets, moet aangeven waar hij maandag naar toe moet
verzekering ga ik straks weer contact mee opnemen
pap en mam komen vanmiddag deze kant uit, en ik weet nog niet of ik ga werken
jij ook sterkte vandaagquote:
Jij wel! Ik nog niet!quote:
Klinkt goed An!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:00 schreef An24 het volgende:
Airwin en vrouwtje zijn super mensjes! De bruiloft was heel gezellig en ze zijn heel gastvrij geweest voor me. Als zij groen licht geven, zal ik wat foto's plaatsen! Er zitten in ieder geval geniale plaatjes voor een trouwalbum tussen
Ik was gewoon met 4 meiden!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:14 schreef Yoni het volgende:
Onverwachte mini-meet gehadIk was fotograferen bij I.O.S., kwam ik ineens Xilantof en Chanty tegen
![]()
![]()
Was tof concert trouwens!!!
oosterengweg ter hoogte van het ziekenhuisquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:58 schreef ..bennie het volgende:
Jemig Ynske, ben benieuwd of het dezelfde bocht is waar ik paar jaar geleden met 20km/uur uit ben gevlogen.
De sleepdienst wist toen te melden dat ze er gemiddeld iedere dag een auto weg moesten takelen.
pffffffffff het zit jou ook totaal niet meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarschijnlijk de achteras gebroken
t gaat niet echt hier
ik reed vannacht na t werk naar huis. extra voorzichtig omdat t zo stormde.
in hilversum heb je een vrij rottige bocht, scherp naar rechts. reed daar helemaal niet hard in
en raak in een slip, om vervolgens achterste voren op 5 cm van een boom tegen de stoeprand tot stilstand te komen.
Auto naar de klote, althans naar grote waarschijnlijkheid de achteras gebroken. Hoe en wat er verder moet gaan gebeuren ik zou t niet weten. Weet alleen dat ik vanavond weer meot werken en geen vervoer heb
Met mij gaat t redelijk, heb mijn kop gestote maar dat is t minste. Veel last van mijn pols waar ze in gesneden hebben vorig jaar. Nek zit compleet vast, rug doet pijn, maag is reteirritant, en ben nog altijd misselijk.
Ambulance is geweest. Maar ik mocht gelukkig gewoon gaan, Politie erbij geweest. Takelbedrijf is door de verzekering gestuurd, en ik heb mijn ouders de schrik van hun leven gegeven door ze vannacht compleet in paniek te bellen.
Takelbedrijf heeft me naar huis gebracht, en ik heb de rest van de nacht liggen nashaken.
Volgens mij heb je teveel gedronken als ik bovenstaande zo leesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:08 schreef An24 het volgende:
Gadver Ynske, sterkte meis!![]()
@Xil: heb zoveel emnsen gesproken, wet het allemaal al niet meer
Nee hoor, was betaalde opdracht, dus moest het bij 1 wijntje houdenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:14 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Volgens mij heb je teveel gedronken als ik bovenstaande zo lees
Drinken tijdens een opdracht..... Foeiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee hoor, was betaalde opdracht, dus moest het bij 1 wijntje houden![]()
voor analoog prul zijn wij gewoon de lokale fotoboeren in de omgeving afgestruind om spul te kopenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef kvdv het volgende:
Fotografische Aankopen meldtopic! Deel 13.
Iemand hier antwoord op mijn vraag misschien?
hier bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef kvdv het volgende:
Fotografische Aankopen meldtopic! Deel 13.
Iemand hier antwoord op mijn vraag misschien?
Ja. Eigenlijk wel, maar goed....je begint een beetje aan de gedachte te wennen hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:08 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hoi P.
Hopelijk ben je met een goed gevoel terug.
Nicequote:
Das balenquote:Op zondag 2 maart 2008 10:29 schreef freud het volgende:
Kudt! Mijn flitser was laatst gevallen, en alles deed het nog. Dacht ik. Slave functie is buggy en doet het dus vaker niet dan wel...
Ja, had nog spulletje liggen, dus heb het nu gefixed met extern flitsoogje en triggerquote:
Gelukkig maar!quote:Op zondag 2 maart 2008 11:42 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, had nog spulletje liggen, dus heb het nu gefixed met extern flitsoogje en trigger.
Ahwie. Ga maar lekker uitrusten dan en laat je lekker verwennenquote:Op zondag 2 maart 2008 11:23 schreef Ynske het volgende:
Gister nog naar de huisartenpost geweest. Blijk een hersenschudding te hebben, moet de komende dagen rustigaan doen, en ben nu maar in Limburg.
Auto valt wel mee vertelden ze bij het bergingsbedrijf, waarschijnlijk alleen de achteras, niets verder aan t blikwerk of lak.
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:23 schreef Ynske het volgende:
Gister nog naar de huisartenpost geweest. Blijk een hersenschudding te hebben, moet de komende dagen rustigaan doen, en ben nu maar in Limburg.
Auto valt wel mee vertelden ze bij het bergingsbedrijf, waarschijnlijk alleen de achteras, niets verder aan t blikwerk of lak.
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:51 schreef Xilantof het volgende:
Ben echt helemaal verliefd op mijn 24-70!Hij heeft z'n kunnen wel bewezen gisteravond!
![]()
@Freud: Dat is goed klote zeg!![]()
Van vandaag die shoot met die extreme make-up?
Zienquote:Op zondag 2 maart 2008 17:18 schreef loehoes het volgende:
Leuke foto's Freud!
Ik heb ook nog een nieuwe 'serie' met een beetje een maf concept. Maar weet nog niet of ik er een showcase van maak
danke, tja paps vond de auto er reuze uitzienquote:Op zondag 2 maart 2008 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Sterkte en beterschap
En die auto is dan een geluk bij een ongeluk. Het zit je ook ff niet mee he
De Fok! maten zijn zo vervelend haha, dan moet ik ze namelijk allemaal weer aanpassen.quote:
nergens last vanquote:Op zondag 2 maart 2008 11:53 schreef HMaster-II het volgende:iedereen hier technisch of fysiek in de lappenmand
![]()
Beterschap en sterkte aan allen
quote:Op maandag 3 maart 2008 07:49 schreef freud het volgende:
*rent de SC binnen*
Sorry, sorry. Xil had aan mij gevraagd of ik het ontbijt wilde klaarzetten, maar de hond had het dienblad opgegeten en de brug naar de keuken stnod open en de stroom van de magnetron had mijn wekker nog op zomertijd gezet, dus daarom wilde mijn pc niet starten en kon ik de croissantjes niet printen en zo..
Daarom iets later: ontbijt.
*insert tadaa smiley*
[ afbeelding ]
Ah, het NK junioren. Ging het licht een beetje?quote:Op maandag 3 maart 2008 08:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
Daarna had ik nog een opdracht in Alkmaar om de junioren schaatswedstrijd te fotograferen.
Ging om 7.30 de deur uit gisteren en was om 22.30 weer retour.
Nee het licht was beroerd.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ah, het NK junioren. Ging het licht een beetje?
Nope, dit is de eerste keer dat we even een pauzemomentje inlassen. Laptop, draadloos netwerk en gaan!quote:
O.a.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:39 schreef ..bennie het volgende:
Ah jullie hebben 48 uur in een bubbelbad gehangen.
Gefeliciteerd AirwiN.quote:
Dank!quote:
Dat laat ik even aan An over. Die heeft toestemming om e.e.a. te posten. Mag zij kiezen waarmee zij zichzelf wil profileren!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:16 schreef -Robbedoes- het volgende:
En nu willen we natuurlijk wel wat foto's zien
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Dat laat ik even aan An over. Die heeft toestemming om e.e.a. te posten. Mag zij kiezen waarmee zij zichzelf wil profileren!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 06:49 schreef freud het volgende:
*burp*
Complete SC valt stil van de knoflookwalm.
Grieken is goed
Dat is het ledje van de harddisk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 06:00 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Wie heeft het licht hier aangelaten?
*ontbijt klaar zet*
Wat hebben ze je misdaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:40 schreef fraubitch het volgende:
zo kom je er weer eens achter dat je vrienden echt op een hand te tellen zijn [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:40 schreef fraubitch het volgende:
zo kom je er weer eens achter dat je vrienden echt op een hand te tellen zijn [ afbeelding ]
Alhoewel ik wel het banksaldo heb om in aanmerking te komen om met haar te trouwen (quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:18 schreef ..bennie het volgende:
Ze wilde met jou trouwen en ze was er zeker van dat dat zou gebeuren.
Watjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:58 schreef freud het volgende:
Hagel doet auw!
DAt is minder Pquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....zaterdag vermoedelijk een begrafenis
Yup.quote:
Op de snelweg met een sneeuwbui en wind tegen is gaafquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:58 schreef freud het volgende:
Hagel doet auw!
Gecondoleerd P!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Te vroeg??!! Lui mormel! Lang in bed liggen he?quote:
ik mezelf ook, dat scheelt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:28 schreef freud het volgende:
[..]
Te vroeg??!! Lui mormel! Lang in bed liggen he?![]()
Geef je groot gelijk
dat ook jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:18 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ze wilde met jou trouwen en ze was er zeker van dat dat zou gebeuren.
Ouch...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik mezelf ook, dat scheelt.
alleen had ik al om kwart voor 9 op school moeten zijn![]()
Je hebt mij vaak genoeg stelselmatig genegeerd dus het is allemaal je eigen schuld!quote:
Maandag dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Gecondoleerd. Is het iemand waar je erg aan gehecht bent?quote:
lieverd, ondanks dat het voor haar beter is, is t klote voor jou en je famquote:
Dank. Ik was idd erg gesteld op mijn oud-tantequote:Op woensdag 5 maart 2008 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Is het iemand waar je erg aan gehecht bent?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieverd, ondanks dat het voor haar beter is, is t klote voor jou en je fam
heel veel sterkte
en mocht ik iets voor je kunnen doen, laat t dan even weten
hey! Das makkelijk!quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:10 schreef prupke het volgende:
* prupke alle ingredienten klaar zet om een lekker uitgebreid ontbijt te maken...
goedemorgen voor de vroege vogels (of te wel de werkpaarden)
en smakelijk en werk ze
Had ik dat geweten voor ik mijn eigen ontbijt ging makenquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:10 schreef prupke het volgende:
* prupke alle ingredienten klaar zet om een lekker uitgebreid ontbijt te maken...
goedemorgen voor de vroege vogels (of te wel de werkpaarden)
en smakelijk en werk ze
Feli, dan kun je over een maand of drie vier op een biertje trakterenquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:56 schreef freud het volgende:eindelijk de cashback formuliren gevonden voor de 40D op de site van Canon... Waren eerst allemaal dode linkjes naar de oude 2007 actie
.
Was van de week nog bij Das je goed recht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:48 schreef freud het volgende:
Pff, net gebeld door een zekere IJssel media groep of ik in een of ander boekje voor scholen wil adverteren. Was natuurlijk niet zo ingepakt als advertentie, maar kwam er wel op neer. Niets toegezegd 'Ik bel jullie wel terug als ik wil', en even gegoogled. Is het een of ander bekend cluppie die ondernemers oplicht met valse advertenties. Gelijk maar even teruggebeld dat ik NIET wil meedoen, om het even heel duidelijk te hebben.
Maar triest dat ze de ruimte krijgen voor dergelijke praktijken, zeker met zoveel klachten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Was van de week nog bij Das je goed recht.
Altijd verstandig om het eerst na te pluizen ja![]()
mja alle criminaliteit is triestquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:33 schreef freud het volgende:
[..]
Maar triest dat ze de ruimte krijgen voor dergelijke praktijken, zeker met zoveel klachten.
je hoeft meestal maar 1 simpele vraag te stellen : wat is jullie kvk nummer?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:33 schreef freud het volgende:
[..]
Maar triest dat ze de ruimte krijgen voor dergelijke praktijken, zeker met zoveel klachten.
Is dat een topic voor mensen zonder radio of TV?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 06:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb ik in het verkeerde topic zitten posten
had hier moeten staan: [Schaatsen] WK Afstanden 6-9 Maart Nagano
Volgens mij is het een ordinaire poging om je postaantal op te krikkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 06:27 schreef ultra_ivo het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 06:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Kom je een keertje testen. Of we spreken in Blijdorp af of zo. Ruilen we ff cams.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:06 schreef Marc H het volgende:
Morge!!
[..]
Volgens mij is het een ordinaire poging om je postaantal op te krikken
Met die cashback actie begint die 40D voor 800 euro ook aantrekkelijk te worden, vraag me alleen af of het verschil echt merkbaar is tov mijn 30D. iemand een idee?
gecondoleerd en sterkequote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is heel normaal in SPT, normaliter zijn er meerdere users paraat om live commentaar te leveren. Ik probeer morgenochtend iig zo wakker te zijn dat ik in het goede topic beginquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:50 schreef freud het volgende:
[..]
Is dat een topic voor mensen zonder radio of TV?
Niet gelukt dusquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat is heel normaal in SPT, normaliter zijn er meerdere users paraat om live commentaar te leveren. Ik probeer morgenochtend iig zo wakker te zijn dat ik in het goede topic begin
Ah, tof! Moet je wel blind kunnen typenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat is heel normaal in SPT, normaliter zijn er meerdere users paraat om live commentaar te leveren. Ik probeer morgenochtend iig zo wakker te zijn dat ik in het goede topic begin
achquote:
dat is niet zo fijn dat het nog niet zo goed gaat... beterschapquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach
niet zo goed als ik gehoopd had
ben net nog bij de dokter geweest
hersenpudding is nog niet over, vergeet nog veel
tabletten meegekregen omdat nek en aanhechtingen keihard zijn
en voorlopig ondanks t gedram van t werk, nog niet gaan werken
Jup maar ze blijven zeker een uur warmquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:52 schreef prupke het volgende:
Het enige nadeel van die dingen is dat als ze warm zijn geweest dat je ze een kwartier oid in water moet leggen om ze weer goed te krijgen....
Iddquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup maar ze blijven zeker een uur warm
Jups, dingetje knikken en hij wordt weer warmquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:15 schreef prupke het volgende:
[..]
Idd
en je kan ze ook koud gebruiken toch?
Zat jij niet ergens op zeequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:00 schreef Erasmo het volgende:
Wat hebben jullie het allemaal druk op zaterdag zeg![]()
Vanmorgen bracht de postbode mij een heel groot pakketje
Klopt, maar ik ben teruggehaald omdat het niet zo goed gaat met mijn vader...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zat jij niet ergens op zeeOf vergis ik me nu grandioos met iemand anders
Heeft An geen zachte handenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:12 schreef freud het volgende:
@P: dat is inderdaad een marathon!!!
Pfff, vandaag een keertje meefitnessen met An... Weet iemand een goeie fysio? Ga ik morgen nodig hebben vermoed ik.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben teruggehaald omdat het niet zo goed gaat met mijn vader...
Sterktequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oeh... Sterkte!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hey hey, welkomquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
Helleuj allemaal!![]()
Ff voorstellenHeb nu sinds een weekje een nieuwe camera. Van een compactcamera overgestapt op een D-SLR en wil nu meer gaan hobby'en met fotografie... ik zal vanaf nu wel wat vaker wat posten op dit sub-forum...
Cheers!![]()
[..]
Oeh... Sterkte!
Welkomquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
Helleuj allemaal!![]()
Ff voorstellenHeb nu sinds een weekje een nieuwe camera. Van een compactcamera overgestapt op een D-SLR en wil nu meer gaan hobby'en met fotografie... ik zal vanaf nu wel wat vaker wat posten op dit sub-forum...
Cheers!![]()
[..]
Oeh... Sterkte!
Thanks... Het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog wel in Nederland zal blijven...quote:
Hoiquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
Helleuj allemaal!![]()
Cheers!![]()
Al in een ander topic gepost, maar goed... omdat jij het bentquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HoiTof
Ben benieuwd naar de plaatjes
Dat was een HDR toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Al in een ander topic gepost, maar goed... omdat jij het bent
[ afbeelding ]
...De eerste met de nieuwe cam waar ik stiekem een beetje trots op ben
Komt vanzelf goed johquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:43 schreef Ynske het volgende:
pfff heerlijk geslapen waarschijnlijk door die pillen
net even mee boodschappen gaan doen, en voel me weer helemaal
dit is zo ontzettend niets voor mij...
Jep...quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed johGewoon rustig aan doen
Maar let op, voor je het weet ben je verslaafd aan de oude lenzen en schuim je de beurzen afquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jep...
Vanavond moet onze band samen optreden met The Motion en Jeremy's... van mijn pa een Nikkor 50mm 1.4 uit de jaren 70 geleend... dat ding past ook nog gewoon op die D80Geniaal spul... geen AF dat wel... Maar eens even kijken hoe concertfotografie mij afgaat.
^^quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Maar let op, voor je het weet ben je verslaafd aan de oude lenzen en schuim je de beurzen af
Weekend aan het vierenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:22 schreef Erasmo het volgende:
Het gaat, en daar?
Vogeltopic weet ik niet... maar blijkbaar heeft het merendeel daar de pik op mrSPLIFFY... hij was vergeten commentaar te leveren op de vorige poster en dat werd m niet in dank afgenomen,... toen probeerde hij het topic weer aan het lopen te krijgen maar iedereen blijft een beetje op 'm zeiken...quote:Op zondag 9 maart 2008 10:32 schreef Ynske het volgende:
moeggehwat is er in hemelsnaam in fot aan de gang
dat gedoe in t beoordeeltopic en in t vogeltopic
Maar de meets zijn wel leuk?quote:Op zondag 9 maart 2008 11:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
Gewoon azijn pissen.
Niks nieuws op FOT.
quote:Op zondag 9 maart 2008 10:34 schreef FJD het volgende:
Eergister was ik in t Paard van Troje voor de Band verkiezing voor Koninginnenach en daar raakte we in gesprek met de zangeres van een van die bandjes. Toen ze hoorde dat ik wel eens fotografeerde zei ze dat ze binnenkort een fotoshoot wilde gaan doen.
Ik weet niet hoe het in elkaar steekt, wat ze precies willen, of het zo in elkaar zat, of ze er voor willen betalen (ik gok op 'liever niet') maar ik weet wel dat ik mijn interesse niet op dit gebied ligt. Mocht iemand dus interesse hebben (P rent wel eens achter een bandje aan en freud doet geloof ik veel met modellen toch?) dan kun je op http://www.skills-music.nl/ het e-mail adres vinden.
Ze zullen niet m'n naam kennen (ik weet ook niet eens hoe ze heetdus misschien is het handig om als je mailt hun dan even de situatie uit te leggen
Tuurlijkquote:
Dit was de 2e halve finale, de 19e is de finale in de zalen van t Paard. Ik heb die iig op de agenda staan.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:04 schreef PdeHoog het volgende:Wie heeft er gewonnen? Of is dat nog niet bekend?
Dan is er alcohol in het spel, dat scheelt de helftquote:
Ik zie het wel verschijnenquote:Op zondag 9 maart 2008 11:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Dit was de 2e halve finale, de 19e is de finale in de zalen van t Paard. Ik heb die iig op de agenda staan.
misschien niets nieuws, maar vond wel dat een aantal mensen zich enorm op hun ellelange tenen getrapt voeldequote:Op zondag 9 maart 2008 11:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
Gewoon azijn pissen.
Niks nieuws op FOT.
Dat is ook waar ik me in het begin behoorlijk aan ergerde.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien niets nieuws, maar vond wel dat een aantal mensen zich enorm op hun ellelange tenen getrapt voelde
Kleine waarschuwing het topic in geschopt. Tha_Erik was gisteren er ook al..quote:Op zondag 9 maart 2008 13:00 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik me in het begin behoorlijk aan ergerde.
Maar de ervaring leert dat hoe harder je erop reageerd hoe erger het wordt.
quote:Op zondag 9 maart 2008 13:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kleine waarschuwing het topic in geschopt. Tha_Erik was gisteren er ook al..
Kinders
Het was zeer zeker geslaagdquote:Op zondag 9 maart 2008 00:52 schreef PdeHoog het volgende:
HoiChanty en DirtyHarry zijn net de deur uit na een uitermate gezellig etentje waarbij mijn planning uiteraard weer totaal de soep in liep
Maar de Boeuf Bourguignon was weer errug goed gelukt al zeg ik het zelf
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:33 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag van een aantal gasten de foto's gekregen die zij op de bruiloft hebben geschoten. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar op de foto's van de mannelijke aanwezigen is An wel opvallend vaak te zien!![]()
quote:
hahah, moet er nog eens bij komenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig waren het geen van allen directe familie van mij...
Ik heb er nog aan toegevoegd dat we je puur op je kwaliteit als fotograaf hebben uitgekozen!quote:
Whehehe, I wonder whyquote:Op zondag 9 maart 2008 18:33 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag van een aantal gasten de foto's gekregen die zij op de bruiloft hebben geschoten. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar op de foto's van de mannelijke aanwezigen is An wel opvallend vaak te zien!![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er nog aan toegevoegd dat we je puur op je kwaliteit als fotograaf hebben uitgekozen!
Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer om mij op die manier te profileren ten koste van die anderen...quote:
Whahahahaquote:Op zondag 9 maart 2008 18:33 schreef AirwiN het volgende:
Ik filter wel, hoor wat ik wil horen, de anderen zetten mij regelmatig op de foto om 1 of andere reden en jij noemt aan de andere kant een kwaliteit, is voor mij win-win situatiequote:Op zondag 9 maart 2008 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer om mij op die manier te profileren ten koste van die anderen...
Ik moet zeggen dat het wel verfrissend is om je eens op de foto te zien zonder dat je je middelvinger omhoog hebt. Verder heb jij volgens mij nog de beschikking over een foto waarop ik de bruid wegduw als jij naast mij staat, dus ik hou er maar over op...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:33 schreef An24 het volgende:
Ik filter wel, hoor wat ik wil horen, de anderen zetten mij regelmatig op de foto om 1 of andere reden en jij noemt aan de andere kant een kwaliteit, is voor mij win-win situatie![]()
checkquote:Op zondag 9 maart 2008 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel verfrissend is om je eens op de foto te zien zonder dat je je middelvinger omhoog hebt. Verder heb jij volgens mij nog de beschikking over een foto waarop ik de bruid wegduw als jij naast mij staat, dus ik hou er maar over op...
Oh, die ken ik... Sterker nog.... ik heb hem nog hier op mijn pcquote:Op zondag 9 maart 2008 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel verfrissend is om je eens op de foto te zien zonder dat je je middelvinger omhoog hebt. Verder heb jij volgens mij nog de beschikking over een foto waarop ik de bruid wegduw als jij naast mij staat, dus ik hou er maar over op...
Dat is tegen de afspraken!quote:Op zondag 9 maart 2008 21:08 schreef freud het volgende:
Oh, die ken ik... Sterker nog.... ik heb hem nog hier op mijn pc
Nope, dat regel je maar met de fotografe! Honour amongst thieves en zoquote:Op zondag 9 maart 2008 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is tegen de afspraken!![]()
Stuur es door...![]()
sssssst niemand hoeft toch te weten dat ik te weinig geheugen bij had en ff moest legenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:08 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, die ken ik... Sterker nog.... ik heb hem nog hier op mijn pc
Dat verklap jij nu! Had ook kunnen zeggen dat je van mijn pc gebruikte om een verantwoorde backup te makenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef An24 het volgende:
[..]
sssssst niemand hoeft toch te weten dat ik te weinig geheugen bij had en ff moest legen![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:20 schreef freud het volgende:
[..]
Dat verklap jij nu! Had ook kunnen zeggen dat je van mijn pc gebruikte om een verantwoorde backup te maken
Of dat je zoveel opdrachten hebt, dat je de nabewerking hebt moeten neerleggen bij de back office.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:20 schreef freud het volgende:
Dat verklap jij nu! Had ook kunnen zeggen dat je van mijn pc gebruikte om een verantwoorde backup te maken
Die ga ik onthoudenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of dat je zoveel opdrachten hebt, dat je de nabewerking hebt moeten neerleggen bij de back office.
Volgens mij heb je mijn geheugen gebruikt hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef An24 het volgende:
[..]
sssssst niemand hoeft toch te weten dat ik te weinig geheugen bij had en ff moest legen![]()
Toch Blondquote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan mag je die back office wel eens wakker schudden.quote:
Da's een kwestie van verder kijken dan je neus lang is!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:31 schreef -Robbedoes- het volgende:
Dan mag je die back office wel eens wakker schudden.
We hebben nog steeds geen foto gezien
uren wakker gelegen en vervolgens om t uur wakker gewordenquote:Op maandag 10 maart 2008 07:35 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
't is apart, maar ook wel heel lekker om een keertje om de uiterst schappelijke tijd van 07.00 uur op te kunnen staan.
Morgen helaas wel weer bitter vroeg![]()
* Xilantof is toch de eerste dus zet alsnog het ontbijt klaar!
* freud legt Chanty op bed en aait over haar hoofdje totdat ze vredig in slaap valt.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
uren wakker gelegen en vervolgens om t uur wakker geworden
* Chanty schuift ontbijtbord aan de kant
manneke tochquote:Op maandag 10 maart 2008 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk ben door mijn rug gegaan
Mijn ma mocht vandaag zelf naar de begrafenis rijden
T****-zooi
Echt klote dit. Ik kon vanmorgen ff niets meer
Nou....heel simpel...ik probeerde wat van de grond af te pakkenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
manneke toch
hoe komt dat nu weer?
ben je wel nog naar de mis geweest?
Fuk man! Sterkte! Nog boodschappen nodig oid?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou....heel simpel...ik probeerde wat van de grond af te pakkenEn toen zat het er dus in
Ik heb het nog geprobeerd maar om 8 uur toch mijn ma maar gebeld en verteld dat ze zelf moest
En er was verder geen mis of plechtigheid. Alleen vandaag
Binnenkort maar even langsrijden als alles weer tot rust is gekomen
jeeyquote:Op maandag 10 maart 2008 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou....heel simpel...ik probeerde wat van de grond af te pakkenEn toen zat het er dus in
Ik heb het nog geprobeerd maar om 8 uur toch mijn ma maar gebeld en verteld dat ze zelf moest
En er was verder geen mis of plechtigheid. Alleen vandaag
Binnenkort maar even langsrijden als alles weer tot rust is gekomen
Dank en neuh...da's allemaal onder controlequote:Op maandag 10 maart 2008 14:20 schreef freud het volgende:
[..]
Fuk man! Sterkte! Nog boodschappen nodig oid?
Jaquote:Op maandag 10 maart 2008 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
jeey
je zoekt t je ook uit he
doe maar rustigaan en lekker heet douchen
Thnxquote:Op maandag 10 maart 2008 15:55 schreef didotcicero het volgende:
Beterschap P!
Google is je vriend hequote:Op maandag 10 maart 2008 11:10 schreef Werewolf het volgende:
Yeah! Iemand wil een foto van mij gebruiken voor een kaart!!!
Nu kan ik alleen via die brakke search de lijst met richtprijzen voor foto's niet meer vinden.
Heeft iemand die ergens staan?
* Werewolf blij is
Qua uren heb ik niets ingehaald. Maar waarschijnlijk het psychologische effect van "later de wekker mogen zetten" dat me hielp.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
uren wakker gelegen en vervolgens om t uur wakker geworden
* Chanty schuift ontbijtbord aan de kant
Das tof!quote:Op maandag 10 maart 2008 18:41 schreef freud het volgende:Mijn nichtje heeft de limits gehaald voor de paralympics. Ze gaat naar Bejing!!!
Pff, story of my lifequote:Op maandag 10 maart 2008 19:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das tof!
Hier net zelf weer eens wezen hardlopen... Qua conditie viel het me 100% mee, maar mijn spieren gingen moeilijk doen
*kuch*quote:Op zondag 9 maart 2008 10:34 schreef FJD het volgende:
Eergister was ik in t Paard van Troje voor de Band verkiezing voor Koninginnenach en daar raakte we in gesprek met de zangeres van een van die bandjes. Toen ze hoorde dat ik wel eens fotografeerde zei ze dat ze binnenkort een fotoshoot wilde gaan doen.
Ik weet niet hoe het in elkaar steekt, wat ze precies willen, of het zo in elkaar zat, of ze er voor willen betalen (ik gok op 'liever niet') maar ik weet wel dat ik mijn interesse niet op dit gebied ligt. Mocht iemand dus interesse hebben dan kun je op http://www.skills-music.nl/ het e-mail adres vinden.
Ze zullen niet m'n naam kennen (ik weet ook niet eens hoe ze heetdus misschien is het handig om als je mailt hun dan even de situatie uit te leggen
Wat tof! Welke sport beoefent ze?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:41 schreef freud het volgende:Mijn nichtje heeft de limits gehaald voor de paralympics. Ze gaat naar Bejing!!!
Concertfotografie is wel iets wat ik erg tof vind om te doen...quote:Op maandag 10 maart 2008 20:03 schreef FJD het volgende:
[..]
*kuch*![]()
Ik ga ze iig mailen voor een keer wat foto's tijdens t optreden. Wel geinig om eens een keertje te proberen. Maar zo'n shoot is echt niet mijn ding
Je mag mijn naam doorsturen hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 20:03 schreef FJD het volgende:
[..]
*kuch*![]()
Ik ga ze iig mailen voor een keer wat foto's tijdens t optreden. Wel geinig om eens een keertje te proberen. Maar zo'n shoot is echt niet mijn ding
Zwemmen.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:04 schreef loehoes het volgende:
[..]
Wat tof! Welke sport beoefent ze?
De paralympics zijn ook de grote droom van mijn nichtje !
Morgen maar eens een mailavondje inplannen... Zijn nog 4 "dingen" die ik wil/moet mailenquote:Op maandag 10 maart 2008 21:22 schreef freud het volgende:
Go for it Xil! P, jij hebt genoeg opdrachten via 3voo12 lijkt me.
Daar heb ik over gehoord. Toen die dame bij DWDD was... Indrukwekkende verhalen... Lijkt me indrukwekkend ook te lezen...quote:Op maandag 10 maart 2008 21:59 schreef prupke het volgende:
Avond
net even het boek : echte mannen eten geen kaas uitgelezen..
loverboys zijn echt zieke gasten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |