Zat jij niet ergens op zeequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:00 schreef Erasmo het volgende:
Wat hebben jullie het allemaal druk op zaterdag zeg![]()
Vanmorgen bracht de postbode mij een heel groot pakketje
Klopt, maar ik ben teruggehaald omdat het niet zo goed gaat met mijn vader...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zat jij niet ergens op zeeOf vergis ik me nu grandioos met iemand anders
Heeft An geen zachte handenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:12 schreef freud het volgende:
@P: dat is inderdaad een marathon!!!
Pfff, vandaag een keertje meefitnessen met An... Weet iemand een goeie fysio? Ga ik morgen nodig hebben vermoed ik.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben teruggehaald omdat het niet zo goed gaat met mijn vader...
Sterktequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oeh... Sterkte!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hey hey, welkomquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
Helleuj allemaal!![]()
Ff voorstellenHeb nu sinds een weekje een nieuwe camera. Van een compactcamera overgestapt op een D-SLR en wil nu meer gaan hobby'en met fotografie... ik zal vanaf nu wel wat vaker wat posten op dit sub-forum...
Cheers!![]()
[..]
Oeh... Sterkte!
Welkomquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
Helleuj allemaal!![]()
Ff voorstellenHeb nu sinds een weekje een nieuwe camera. Van een compactcamera overgestapt op een D-SLR en wil nu meer gaan hobby'en met fotografie... ik zal vanaf nu wel wat vaker wat posten op dit sub-forum...
Cheers!![]()
[..]
Oeh... Sterkte!
Thanks... Het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog wel in Nederland zal blijven...quote:
Hoiquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
Helleuj allemaal!![]()
Cheers!![]()
Al in een ander topic gepost, maar goed... omdat jij het bentquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HoiTof
Ben benieuwd naar de plaatjes
Dat was een HDR toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Al in een ander topic gepost, maar goed... omdat jij het bent
[ afbeelding ]
...De eerste met de nieuwe cam waar ik stiekem een beetje trots op ben
Komt vanzelf goed johquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:43 schreef Ynske het volgende:
pfff heerlijk geslapen waarschijnlijk door die pillen
net even mee boodschappen gaan doen, en voel me weer helemaal
dit is zo ontzettend niets voor mij...
Jep...quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed johGewoon rustig aan doen
Maar let op, voor je het weet ben je verslaafd aan de oude lenzen en schuim je de beurzen afquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jep...
Vanavond moet onze band samen optreden met The Motion en Jeremy's... van mijn pa een Nikkor 50mm 1.4 uit de jaren 70 geleend... dat ding past ook nog gewoon op die D80Geniaal spul... geen AF dat wel... Maar eens even kijken hoe concertfotografie mij afgaat.
^^quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Maar let op, voor je het weet ben je verslaafd aan de oude lenzen en schuim je de beurzen af
Weekend aan het vierenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:22 schreef Erasmo het volgende:
Het gaat, en daar?
Vogeltopic weet ik niet... maar blijkbaar heeft het merendeel daar de pik op mrSPLIFFY... hij was vergeten commentaar te leveren op de vorige poster en dat werd m niet in dank afgenomen,... toen probeerde hij het topic weer aan het lopen te krijgen maar iedereen blijft een beetje op 'm zeiken...quote:Op zondag 9 maart 2008 10:32 schreef Ynske het volgende:
moeggehwat is er in hemelsnaam in fot aan de gang
dat gedoe in t beoordeeltopic en in t vogeltopic
Maar de meets zijn wel leuk?quote:Op zondag 9 maart 2008 11:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
Gewoon azijn pissen.
Niks nieuws op FOT.
quote:Op zondag 9 maart 2008 10:34 schreef FJD het volgende:
Eergister was ik in t Paard van Troje voor de Band verkiezing voor Koninginnenach en daar raakte we in gesprek met de zangeres van een van die bandjes. Toen ze hoorde dat ik wel eens fotografeerde zei ze dat ze binnenkort een fotoshoot wilde gaan doen.
Ik weet niet hoe het in elkaar steekt, wat ze precies willen, of het zo in elkaar zat, of ze er voor willen betalen (ik gok op 'liever niet') maar ik weet wel dat ik mijn interesse niet op dit gebied ligt. Mocht iemand dus interesse hebben (P rent wel eens achter een bandje aan en freud doet geloof ik veel met modellen toch?) dan kun je op http://www.skills-music.nl/ het e-mail adres vinden.
Ze zullen niet m'n naam kennen (ik weet ook niet eens hoe ze heetdus misschien is het handig om als je mailt hun dan even de situatie uit te leggen
Tuurlijkquote:
Dit was de 2e halve finale, de 19e is de finale in de zalen van t Paard. Ik heb die iig op de agenda staan.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:04 schreef PdeHoog het volgende:Wie heeft er gewonnen? Of is dat nog niet bekend?
Dan is er alcohol in het spel, dat scheelt de helftquote:
Ik zie het wel verschijnenquote:Op zondag 9 maart 2008 11:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Dit was de 2e halve finale, de 19e is de finale in de zalen van t Paard. Ik heb die iig op de agenda staan.
misschien niets nieuws, maar vond wel dat een aantal mensen zich enorm op hun ellelange tenen getrapt voeldequote:Op zondag 9 maart 2008 11:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
Gewoon azijn pissen.
Niks nieuws op FOT.
Dat is ook waar ik me in het begin behoorlijk aan ergerde.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien niets nieuws, maar vond wel dat een aantal mensen zich enorm op hun ellelange tenen getrapt voelde
Kleine waarschuwing het topic in geschopt. Tha_Erik was gisteren er ook al..quote:Op zondag 9 maart 2008 13:00 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik me in het begin behoorlijk aan ergerde.
Maar de ervaring leert dat hoe harder je erop reageerd hoe erger het wordt.
quote:Op zondag 9 maart 2008 13:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kleine waarschuwing het topic in geschopt. Tha_Erik was gisteren er ook al..
Kinders
Het was zeer zeker geslaagdquote:Op zondag 9 maart 2008 00:52 schreef PdeHoog het volgende:
HoiChanty en DirtyHarry zijn net de deur uit na een uitermate gezellig etentje waarbij mijn planning uiteraard weer totaal de soep in liep
Maar de Boeuf Bourguignon was weer errug goed gelukt al zeg ik het zelf
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:33 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag van een aantal gasten de foto's gekregen die zij op de bruiloft hebben geschoten. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar op de foto's van de mannelijke aanwezigen is An wel opvallend vaak te zien!![]()
quote:
hahah, moet er nog eens bij komenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig waren het geen van allen directe familie van mij...
Ik heb er nog aan toegevoegd dat we je puur op je kwaliteit als fotograaf hebben uitgekozen!quote:
Whehehe, I wonder whyquote:Op zondag 9 maart 2008 18:33 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag van een aantal gasten de foto's gekregen die zij op de bruiloft hebben geschoten. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar op de foto's van de mannelijke aanwezigen is An wel opvallend vaak te zien!![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er nog aan toegevoegd dat we je puur op je kwaliteit als fotograaf hebben uitgekozen!
Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer om mij op die manier te profileren ten koste van die anderen...quote:
Whahahahaquote:Op zondag 9 maart 2008 18:33 schreef AirwiN het volgende:
Ik filter wel, hoor wat ik wil horen, de anderen zetten mij regelmatig op de foto om 1 of andere reden en jij noemt aan de andere kant een kwaliteit, is voor mij win-win situatiequote:Op zondag 9 maart 2008 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer om mij op die manier te profileren ten koste van die anderen...
Ik moet zeggen dat het wel verfrissend is om je eens op de foto te zien zonder dat je je middelvinger omhoog hebt. Verder heb jij volgens mij nog de beschikking over een foto waarop ik de bruid wegduw als jij naast mij staat, dus ik hou er maar over op...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:33 schreef An24 het volgende:
Ik filter wel, hoor wat ik wil horen, de anderen zetten mij regelmatig op de foto om 1 of andere reden en jij noemt aan de andere kant een kwaliteit, is voor mij win-win situatie![]()
checkquote:Op zondag 9 maart 2008 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel verfrissend is om je eens op de foto te zien zonder dat je je middelvinger omhoog hebt. Verder heb jij volgens mij nog de beschikking over een foto waarop ik de bruid wegduw als jij naast mij staat, dus ik hou er maar over op...
Oh, die ken ik... Sterker nog.... ik heb hem nog hier op mijn pcquote:Op zondag 9 maart 2008 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel verfrissend is om je eens op de foto te zien zonder dat je je middelvinger omhoog hebt. Verder heb jij volgens mij nog de beschikking over een foto waarop ik de bruid wegduw als jij naast mij staat, dus ik hou er maar over op...
Dat is tegen de afspraken!quote:Op zondag 9 maart 2008 21:08 schreef freud het volgende:
Oh, die ken ik... Sterker nog.... ik heb hem nog hier op mijn pc
Nope, dat regel je maar met de fotografe! Honour amongst thieves en zoquote:Op zondag 9 maart 2008 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is tegen de afspraken!![]()
Stuur es door...![]()
sssssst niemand hoeft toch te weten dat ik te weinig geheugen bij had en ff moest legenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:08 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, die ken ik... Sterker nog.... ik heb hem nog hier op mijn pc
Dat verklap jij nu! Had ook kunnen zeggen dat je van mijn pc gebruikte om een verantwoorde backup te makenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef An24 het volgende:
[..]
sssssst niemand hoeft toch te weten dat ik te weinig geheugen bij had en ff moest legen![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:20 schreef freud het volgende:
[..]
Dat verklap jij nu! Had ook kunnen zeggen dat je van mijn pc gebruikte om een verantwoorde backup te maken
Of dat je zoveel opdrachten hebt, dat je de nabewerking hebt moeten neerleggen bij de back office.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:20 schreef freud het volgende:
Dat verklap jij nu! Had ook kunnen zeggen dat je van mijn pc gebruikte om een verantwoorde backup te maken
Die ga ik onthoudenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of dat je zoveel opdrachten hebt, dat je de nabewerking hebt moeten neerleggen bij de back office.
Volgens mij heb je mijn geheugen gebruikt hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef An24 het volgende:
[..]
sssssst niemand hoeft toch te weten dat ik te weinig geheugen bij had en ff moest legen![]()
Toch Blondquote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan mag je die back office wel eens wakker schudden.quote:
Da's een kwestie van verder kijken dan je neus lang is!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:31 schreef -Robbedoes- het volgende:
Dan mag je die back office wel eens wakker schudden.
We hebben nog steeds geen foto gezien
uren wakker gelegen en vervolgens om t uur wakker gewordenquote:Op maandag 10 maart 2008 07:35 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
't is apart, maar ook wel heel lekker om een keertje om de uiterst schappelijke tijd van 07.00 uur op te kunnen staan.
Morgen helaas wel weer bitter vroeg![]()
* Xilantof is toch de eerste dus zet alsnog het ontbijt klaar!
* freud legt Chanty op bed en aait over haar hoofdje totdat ze vredig in slaap valt.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
uren wakker gelegen en vervolgens om t uur wakker geworden
* Chanty schuift ontbijtbord aan de kant
manneke tochquote:Op maandag 10 maart 2008 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk ben door mijn rug gegaan
Mijn ma mocht vandaag zelf naar de begrafenis rijden
T****-zooi
Echt klote dit. Ik kon vanmorgen ff niets meer
Nou....heel simpel...ik probeerde wat van de grond af te pakkenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
manneke toch
hoe komt dat nu weer?
ben je wel nog naar de mis geweest?
Fuk man! Sterkte! Nog boodschappen nodig oid?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou....heel simpel...ik probeerde wat van de grond af te pakkenEn toen zat het er dus in
Ik heb het nog geprobeerd maar om 8 uur toch mijn ma maar gebeld en verteld dat ze zelf moest
En er was verder geen mis of plechtigheid. Alleen vandaag
Binnenkort maar even langsrijden als alles weer tot rust is gekomen
jeeyquote:Op maandag 10 maart 2008 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou....heel simpel...ik probeerde wat van de grond af te pakkenEn toen zat het er dus in
Ik heb het nog geprobeerd maar om 8 uur toch mijn ma maar gebeld en verteld dat ze zelf moest
En er was verder geen mis of plechtigheid. Alleen vandaag
Binnenkort maar even langsrijden als alles weer tot rust is gekomen
Dank en neuh...da's allemaal onder controlequote:Op maandag 10 maart 2008 14:20 schreef freud het volgende:
[..]
Fuk man! Sterkte! Nog boodschappen nodig oid?
Jaquote:Op maandag 10 maart 2008 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
jeey
je zoekt t je ook uit he
doe maar rustigaan en lekker heet douchen
Thnxquote:Op maandag 10 maart 2008 15:55 schreef didotcicero het volgende:
Beterschap P!
Google is je vriend hequote:Op maandag 10 maart 2008 11:10 schreef Werewolf het volgende:
Yeah! Iemand wil een foto van mij gebruiken voor een kaart!!!
Nu kan ik alleen via die brakke search de lijst met richtprijzen voor foto's niet meer vinden.
Heeft iemand die ergens staan?
* Werewolf blij is
Qua uren heb ik niets ingehaald. Maar waarschijnlijk het psychologische effect van "later de wekker mogen zetten" dat me hielp.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
uren wakker gelegen en vervolgens om t uur wakker geworden
* Chanty schuift ontbijtbord aan de kant
Das tof!quote:Op maandag 10 maart 2008 18:41 schreef freud het volgende:Mijn nichtje heeft de limits gehaald voor de paralympics. Ze gaat naar Bejing!!!
Pff, story of my lifequote:Op maandag 10 maart 2008 19:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das tof!
Hier net zelf weer eens wezen hardlopen... Qua conditie viel het me 100% mee, maar mijn spieren gingen moeilijk doen
*kuch*quote:Op zondag 9 maart 2008 10:34 schreef FJD het volgende:
Eergister was ik in t Paard van Troje voor de Band verkiezing voor Koninginnenach en daar raakte we in gesprek met de zangeres van een van die bandjes. Toen ze hoorde dat ik wel eens fotografeerde zei ze dat ze binnenkort een fotoshoot wilde gaan doen.
Ik weet niet hoe het in elkaar steekt, wat ze precies willen, of het zo in elkaar zat, of ze er voor willen betalen (ik gok op 'liever niet') maar ik weet wel dat ik mijn interesse niet op dit gebied ligt. Mocht iemand dus interesse hebben dan kun je op http://www.skills-music.nl/ het e-mail adres vinden.
Ze zullen niet m'n naam kennen (ik weet ook niet eens hoe ze heetdus misschien is het handig om als je mailt hun dan even de situatie uit te leggen
Wat tof! Welke sport beoefent ze?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:41 schreef freud het volgende:Mijn nichtje heeft de limits gehaald voor de paralympics. Ze gaat naar Bejing!!!
Concertfotografie is wel iets wat ik erg tof vind om te doen...quote:Op maandag 10 maart 2008 20:03 schreef FJD het volgende:
[..]
*kuch*![]()
Ik ga ze iig mailen voor een keer wat foto's tijdens t optreden. Wel geinig om eens een keertje te proberen. Maar zo'n shoot is echt niet mijn ding
Je mag mijn naam doorsturen hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 20:03 schreef FJD het volgende:
[..]
*kuch*![]()
Ik ga ze iig mailen voor een keer wat foto's tijdens t optreden. Wel geinig om eens een keertje te proberen. Maar zo'n shoot is echt niet mijn ding
Zwemmen.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:04 schreef loehoes het volgende:
[..]
Wat tof! Welke sport beoefent ze?
De paralympics zijn ook de grote droom van mijn nichtje !
Morgen maar eens een mailavondje inplannen... Zijn nog 4 "dingen" die ik wil/moet mailenquote:Op maandag 10 maart 2008 21:22 schreef freud het volgende:
Go for it Xil! P, jij hebt genoeg opdrachten via 3voo12 lijkt me.
Daar heb ik over gehoord. Toen die dame bij DWDD was... Indrukwekkende verhalen... Lijkt me indrukwekkend ook te lezen...quote:Op maandag 10 maart 2008 21:59 schreef prupke het volgende:
Avond
net even het boek : echte mannen eten geen kaas uitgelezen..
loverboys zijn echt zieke gasten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |