Zat jij niet ergens op zeequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:00 schreef Erasmo het volgende:
Wat hebben jullie het allemaal druk op zaterdag zeg![]()
Vanmorgen bracht de postbode mij een heel groot pakketje
Klopt, maar ik ben teruggehaald omdat het niet zo goed gaat met mijn vader...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zat jij niet ergens op zeeOf vergis ik me nu grandioos met iemand anders
Heeft An geen zachte handenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:12 schreef freud het volgende:
@P: dat is inderdaad een marathon!!!
Pfff, vandaag een keertje meefitnessen met An... Weet iemand een goeie fysio? Ga ik morgen nodig hebben vermoed ik.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben teruggehaald omdat het niet zo goed gaat met mijn vader...
Sterktequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oeh... Sterkte!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hey hey, welkomquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
Helleuj allemaal!![]()
Ff voorstellenHeb nu sinds een weekje een nieuwe camera. Van een compactcamera overgestapt op een D-SLR en wil nu meer gaan hobby'en met fotografie... ik zal vanaf nu wel wat vaker wat posten op dit sub-forum...
Cheers!![]()
[..]
Oeh... Sterkte!
Welkomquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
Helleuj allemaal!![]()
Ff voorstellenHeb nu sinds een weekje een nieuwe camera. Van een compactcamera overgestapt op een D-SLR en wil nu meer gaan hobby'en met fotografie... ik zal vanaf nu wel wat vaker wat posten op dit sub-forum...
Cheers!![]()
[..]
Oeh... Sterkte!
Thanks... Het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog wel in Nederland zal blijven...quote:
Hoiquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
Helleuj allemaal!![]()
Cheers!![]()
Al in een ander topic gepost, maar goed... omdat jij het bentquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HoiTof
Ben benieuwd naar de plaatjes
Dat was een HDR toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Al in een ander topic gepost, maar goed... omdat jij het bent
[ afbeelding ]
...De eerste met de nieuwe cam waar ik stiekem een beetje trots op ben
Komt vanzelf goed johquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:43 schreef Ynske het volgende:
pfff heerlijk geslapen waarschijnlijk door die pillen
net even mee boodschappen gaan doen, en voel me weer helemaal
dit is zo ontzettend niets voor mij...
Jep...quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed johGewoon rustig aan doen
Maar let op, voor je het weet ben je verslaafd aan de oude lenzen en schuim je de beurzen afquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jep...
Vanavond moet onze band samen optreden met The Motion en Jeremy's... van mijn pa een Nikkor 50mm 1.4 uit de jaren 70 geleend... dat ding past ook nog gewoon op die D80Geniaal spul... geen AF dat wel... Maar eens even kijken hoe concertfotografie mij afgaat.
^^quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Maar let op, voor je het weet ben je verslaafd aan de oude lenzen en schuim je de beurzen af
Weekend aan het vierenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:22 schreef Erasmo het volgende:
Het gaat, en daar?
Vogeltopic weet ik niet... maar blijkbaar heeft het merendeel daar de pik op mrSPLIFFY... hij was vergeten commentaar te leveren op de vorige poster en dat werd m niet in dank afgenomen,... toen probeerde hij het topic weer aan het lopen te krijgen maar iedereen blijft een beetje op 'm zeiken...quote:Op zondag 9 maart 2008 10:32 schreef Ynske het volgende:
moeggehwat is er in hemelsnaam in fot aan de gang
dat gedoe in t beoordeeltopic en in t vogeltopic
Maar de meets zijn wel leuk?quote:Op zondag 9 maart 2008 11:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
Gewoon azijn pissen.
Niks nieuws op FOT.
quote:Op zondag 9 maart 2008 10:34 schreef FJD het volgende:
Eergister was ik in t Paard van Troje voor de Band verkiezing voor Koninginnenach en daar raakte we in gesprek met de zangeres van een van die bandjes. Toen ze hoorde dat ik wel eens fotografeerde zei ze dat ze binnenkort een fotoshoot wilde gaan doen.
Ik weet niet hoe het in elkaar steekt, wat ze precies willen, of het zo in elkaar zat, of ze er voor willen betalen (ik gok op 'liever niet') maar ik weet wel dat ik mijn interesse niet op dit gebied ligt. Mocht iemand dus interesse hebben (P rent wel eens achter een bandje aan en freud doet geloof ik veel met modellen toch?) dan kun je op http://www.skills-music.nl/ het e-mail adres vinden.
Ze zullen niet m'n naam kennen (ik weet ook niet eens hoe ze heetdus misschien is het handig om als je mailt hun dan even de situatie uit te leggen
Tuurlijkquote:
Dit was de 2e halve finale, de 19e is de finale in de zalen van t Paard. Ik heb die iig op de agenda staan.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:04 schreef PdeHoog het volgende:Wie heeft er gewonnen? Of is dat nog niet bekend?
Dan is er alcohol in het spel, dat scheelt de helftquote:
Ik zie het wel verschijnenquote:Op zondag 9 maart 2008 11:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Dit was de 2e halve finale, de 19e is de finale in de zalen van t Paard. Ik heb die iig op de agenda staan.
misschien niets nieuws, maar vond wel dat een aantal mensen zich enorm op hun ellelange tenen getrapt voeldequote:Op zondag 9 maart 2008 11:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
Gewoon azijn pissen.
Niks nieuws op FOT.
Dat is ook waar ik me in het begin behoorlijk aan ergerde.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien niets nieuws, maar vond wel dat een aantal mensen zich enorm op hun ellelange tenen getrapt voelde
Kleine waarschuwing het topic in geschopt. Tha_Erik was gisteren er ook al..quote:Op zondag 9 maart 2008 13:00 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik me in het begin behoorlijk aan ergerde.
Maar de ervaring leert dat hoe harder je erop reageerd hoe erger het wordt.
quote:Op zondag 9 maart 2008 13:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kleine waarschuwing het topic in geschopt. Tha_Erik was gisteren er ook al..
Kinders
Het was zeer zeker geslaagdquote:Op zondag 9 maart 2008 00:52 schreef PdeHoog het volgende:
HoiChanty en DirtyHarry zijn net de deur uit na een uitermate gezellig etentje waarbij mijn planning uiteraard weer totaal de soep in liep
Maar de Boeuf Bourguignon was weer errug goed gelukt al zeg ik het zelf
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:33 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag van een aantal gasten de foto's gekregen die zij op de bruiloft hebben geschoten. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar op de foto's van de mannelijke aanwezigen is An wel opvallend vaak te zien!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |