quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zag in med althans enige stofwolken van een rel achter de schermen.
Veeeeeeel loterij kaartjes kopen voor je dribbeliaanquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:06 schreef fraubitch het volgende:
Ik ga ook trouwen!!!
Ik zoek alleen nog een rijke kandidaat
*Note to self!!! "Haal de spiegels uit het kantoor PdeH"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:15 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo eens kijken op kantoor wat voor ellende ik nu weer aan ga treffen
Bedankt hequote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*Note to self!!! "Haal de spiegels uit het kantoor PdeH"![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:59 schreef Ynske het volgende:
klinkt lekker P
Ik hoor de levensverwachting met de dag minder wordenquote:hoe is t nu met je tante?
ga je vanavond er naar toe?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik hoor de levensverwachting met de dag minder wordenEerst was het een paar maanden, toen 7-14 dagen en nu blijkt het bloed nog sneller te worden afgebroken dan verwacht. Ze heeft een transfusie gekregen en daar waar de arts verwachtte dat het een dag of 5 zou duren voor het compleet was afgebroken, duurde dat dus maar een dag.
Ik kreeg nog wel een telefoontje. Of ik alsjeblieft een foto wilde laten afdrukken en meenemen. Eentje die ik 2,5 jaar geleden heb gemaakt en die ik zelf erg tof vond. Gister nog snel opnieuw bewerkt en geupload naar de fotoboer. Vanmorgen even gebeld en ik kan ze straks ophalen.
Morgenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je vanavond er naar toe?
iigen sterkte
Ziet er nog steeds goed uit hier!! Ik check regelmatig de buienradar voor Anquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:22 schreef Yoni het volgende:
Duimen voor onze An en AirwiN dat het droog blijft vandaag!
neeh, te veel moeitequote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:18 schreef freud het volgende:
[..]
Veeeeeeel loterij kaartjes kopen voor je dribbeliaan
Als je mijn din slacht hou ik vast weer geld overquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neeh, te veel moeite![]()
ik zoek er eentje die al geld heeft.
Zit je in dit forum verkeerd denk ik. Elke euro gaat op aan fotozooiquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neeh, te veel moeite![]()
ik zoek er eentje die al geld heeft.
Das nooit fijn zo voor het weekend...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:21 schreef loehoes het volgende:
Oh,oh, volgens mij komt er een griepje op ....
Prioriteiten stellen freud...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:37 schreef freud het volgende:
[..]
Zit je in dit forum verkeerd denk ik. Elke euro gaat op aan fotozooi.
Weekendquote:
nog een tassendrager nodig?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WeekendMorgen even autorijden, maar morgenavond Hooverphonic
Leuk man! Hooverphonic is inderdaadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WeekendMorgen even autorijden, maar morgenavond Hooverphonic
Foto ligt netjes 9x in mijn autoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:24 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Leuk man! Hooverphonic is inderdaad.
Is het geluk met de foto? Sterkte man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |