Te vroeg??!! Lui mormel! Lang in bed liggen he?quote:
ik mezelf ook, dat scheelt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:28 schreef freud het volgende:
[..]
Te vroeg??!! Lui mormel! Lang in bed liggen he?![]()
Geef je groot gelijk
dat ook jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:18 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ze wilde met jou trouwen en ze was er zeker van dat dat zou gebeuren.
Ouch...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik mezelf ook, dat scheelt.
alleen had ik al om kwart voor 9 op school moeten zijn![]()
Je hebt mij vaak genoeg stelselmatig genegeerd dus het is allemaal je eigen schuld!quote:
Maandag dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....zaterdag vermoedelijk een begrafenis
Gecondoleerd. Is het iemand waar je erg aan gehecht bent?quote:
lieverd, ondanks dat het voor haar beter is, is t klote voor jou en je famquote:
Dank. Ik was idd erg gesteld op mijn oud-tantequote:Op woensdag 5 maart 2008 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Is het iemand waar je erg aan gehecht bent?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieverd, ondanks dat het voor haar beter is, is t klote voor jou en je fam
heel veel sterkte
en mocht ik iets voor je kunnen doen, laat t dan even weten
hey! Das makkelijk!quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:10 schreef prupke het volgende:
* prupke alle ingredienten klaar zet om een lekker uitgebreid ontbijt te maken...
goedemorgen voor de vroege vogels (of te wel de werkpaarden)
en smakelijk en werk ze
Had ik dat geweten voor ik mijn eigen ontbijt ging makenquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:10 schreef prupke het volgende:
* prupke alle ingredienten klaar zet om een lekker uitgebreid ontbijt te maken...
goedemorgen voor de vroege vogels (of te wel de werkpaarden)
en smakelijk en werk ze
Feli, dan kun je over een maand of drie vier op een biertje trakterenquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:56 schreef freud het volgende:eindelijk de cashback formuliren gevonden voor de 40D op de site van Canon... Waren eerst allemaal dode linkjes naar de oude 2007 actie
.
Was van de week nog bij Das je goed recht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:48 schreef freud het volgende:
Pff, net gebeld door een zekere IJssel media groep of ik in een of ander boekje voor scholen wil adverteren. Was natuurlijk niet zo ingepakt als advertentie, maar kwam er wel op neer. Niets toegezegd 'Ik bel jullie wel terug als ik wil', en even gegoogled. Is het een of ander bekend cluppie die ondernemers oplicht met valse advertenties. Gelijk maar even teruggebeld dat ik NIET wil meedoen, om het even heel duidelijk te hebben.
Maar triest dat ze de ruimte krijgen voor dergelijke praktijken, zeker met zoveel klachten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Was van de week nog bij Das je goed recht.
Altijd verstandig om het eerst na te pluizen ja![]()
mja alle criminaliteit is triestquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:33 schreef freud het volgende:
[..]
Maar triest dat ze de ruimte krijgen voor dergelijke praktijken, zeker met zoveel klachten.
je hoeft meestal maar 1 simpele vraag te stellen : wat is jullie kvk nummer?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:33 schreef freud het volgende:
[..]
Maar triest dat ze de ruimte krijgen voor dergelijke praktijken, zeker met zoveel klachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |