Ja. Eigenlijk wel, maar goed....je begint een beetje aan de gedachte te wennen hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:08 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hoi P.
Hopelijk ben je met een goed gevoel terug.
Nicequote:
Das balenquote:Op zondag 2 maart 2008 10:29 schreef freud het volgende:
Kudt! Mijn flitser was laatst gevallen, en alles deed het nog. Dacht ik. Slave functie is buggy en doet het dus vaker niet dan wel...
Ja, had nog spulletje liggen, dus heb het nu gefixed met extern flitsoogje en triggerquote:
Gelukkig maar!quote:Op zondag 2 maart 2008 11:42 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, had nog spulletje liggen, dus heb het nu gefixed met extern flitsoogje en trigger.
Ahwie. Ga maar lekker uitrusten dan en laat je lekker verwennenquote:Op zondag 2 maart 2008 11:23 schreef Ynske het volgende:
Gister nog naar de huisartenpost geweest. Blijk een hersenschudding te hebben, moet de komende dagen rustigaan doen, en ben nu maar in Limburg.
Auto valt wel mee vertelden ze bij het bergingsbedrijf, waarschijnlijk alleen de achteras, niets verder aan t blikwerk of lak.
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:23 schreef Ynske het volgende:
Gister nog naar de huisartenpost geweest. Blijk een hersenschudding te hebben, moet de komende dagen rustigaan doen, en ben nu maar in Limburg.
Auto valt wel mee vertelden ze bij het bergingsbedrijf, waarschijnlijk alleen de achteras, niets verder aan t blikwerk of lak.
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:51 schreef Xilantof het volgende:
Ben echt helemaal verliefd op mijn 24-70!Hij heeft z'n kunnen wel bewezen gisteravond!
![]()
@Freud: Dat is goed klote zeg!![]()
Van vandaag die shoot met die extreme make-up?
Zienquote:Op zondag 2 maart 2008 17:18 schreef loehoes het volgende:
Leuke foto's Freud!
Ik heb ook nog een nieuwe 'serie' met een beetje een maf concept. Maar weet nog niet of ik er een showcase van maak
danke, tja paps vond de auto er reuze uitzienquote:Op zondag 2 maart 2008 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Sterkte en beterschap
En die auto is dan een geluk bij een ongeluk. Het zit je ook ff niet mee he
De Fok! maten zijn zo vervelend haha, dan moet ik ze namelijk allemaal weer aanpassen.quote:
nergens last vanquote:Op zondag 2 maart 2008 11:53 schreef HMaster-II het volgende:iedereen hier technisch of fysiek in de lappenmand
![]()
Beterschap en sterkte aan allen
quote:Op maandag 3 maart 2008 07:49 schreef freud het volgende:
*rent de SC binnen*
Sorry, sorry. Xil had aan mij gevraagd of ik het ontbijt wilde klaarzetten, maar de hond had het dienblad opgegeten en de brug naar de keuken stnod open en de stroom van de magnetron had mijn wekker nog op zomertijd gezet, dus daarom wilde mijn pc niet starten en kon ik de croissantjes niet printen en zo..
Daarom iets later: ontbijt.
*insert tadaa smiley*
[ afbeelding ]
Ah, het NK junioren. Ging het licht een beetje?quote:Op maandag 3 maart 2008 08:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
Daarna had ik nog een opdracht in Alkmaar om de junioren schaatswedstrijd te fotograferen.
Ging om 7.30 de deur uit gisteren en was om 22.30 weer retour.
Nee het licht was beroerd.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ah, het NK junioren. Ging het licht een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |