Dat is een andere discussie dan er nu is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe zij tegenover clubvoetbal staan?
Dat probleem komt vaak voor. Hij houdt vast aan een mening en bouwt daar al dan niet op een irritante manier een groot aantal posts omheen zonder echt in te gaan op andere opinies. Dat zit er blijkbaar niet in.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:52 schreef De_Ananas het volgende:
Het grote Martin van Geel fantopic #2
Boehoeeee DAM leest niet wat ik typ
Permban hem gewoon ofzo, die gast gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat probleem komt vaak voor. Hij houdt vast aan een mening en bouwt daar al dan niet op een irritante manier een groot aantal posts omheen zonder echt in te gaan op andere opinies. Dat zit er blijkbaar niet in.
Nu hij het serieus bedoelt, vind ik het juist wel geinigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Permban hem gewoon ofzo, die gast gaat echt nergens over
Als ie het niet serieus zou bedoelen kan het nog wel grappig zijn maar dat is niet zo
Ik ga even kijken, bedankt.quote:
Prima, zal straks even verwijderen.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:59 schreef rubbereend het volgende:
Het VBL 5 jaar jubileum topicterecht maar zou die laatste post er op den duur weer afmogen, staat niet zo chic bij de rest van het topic
en zou hij in het linkjes overzicht mogen, dan is het altijd terug te vinden
Kan deze kneus de prullenbak in?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:42 schreef Cyberia18iseenpedo het volgende:
[..]
Voor jouw speciaal deze user aangemaakt, loser !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |