quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:17 schreef beequeen het volgende:
Hij mag gewoon blijven liggen? Oeps, tuurlijk, kindje van God hè?![]()
[/quote
Het wachten is op de ontslagronde, de sfeer is een beetje vreemd, misschien wel omdat we weten dat B&A onder ogen van de FEBO op de USB-stick van Jaap hebben mogen kijken en waarschijnlijk zelfs dingen hebben gewist.
[quote]Op donderdag 28 februari 2008 11:25 schreef Leandra het volgende:
Kijk.... dat dus, en dan zijn er nog mensen die roepen dat het zinloos is Amanda op de ontslagstoel te zetten??
Als het een beetje leuk gaat, en Brian moet als laatste, dan zou het misschien zelfs nog wel zo kunnen zijn dat Brian ondertussen zo pissig op Amanda is, omdat ze weer eens onophoudelijk tekeer gegaan is, dat hij haar er misschien (in een vlaag van verstandsverbijstering) wel uitstemt
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:27 schreef noekje het volgende:
en dat hij na de vlaag denkt,' Oh wacht even..!'
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef riri het volgende:
Ik denk dat Amanda vanavond gewoon veel plezier heeft op de ontslagstoel...die ligt in een deuk denk ik...ze gaat zich helemaal uitdossen en trekt alles van de tegenstanders in het belachelijke.
Ze pakt ff lekker uit vanavond...en....maakt tv
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:
Helaas, net te laat..... ontslagronde voorbij, Brian mag Amanda helpen inpakken
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Sonique het volgende:
Dus onder het mom van 'ik leg die kaart wel even bij Huub z'n bed, anders verliest hij het' kon st. Brian toch even de kaart lezen ook al is het prive bezit.
Heb ik dat goed zo?
En als dat zo is, dan heeft brian de regels overtreden. Een kaart naar de slaapkamer brengen tot daar aan toe, maar iemand z'n post lezen blijft bij mij nog steeds de regels overtreden omdat de geschreven tekst altijd prive is, ook al verplaats je de drager van de tekst.
Maar goed, er zal wel niks mee gedaan worden omdat brian niks zelf kan..
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:36 schreef Leandra het volgende:
Alsof Huub die kaart niet expres had laten liggen... en alsof Huub andersom niet precies hetzelfde zou doen??
Als je al moet kijken naar de naam van degene aan wie hij gericht is (om te weten op welk nachtkastje je hem, behulpvaardig als je bent, moet leggen) dan is de kans groot dat je zelfs ongewild iets van de text meekrijgt.
Maar andersom zou Huub het ook niet laten het even te lezen, en die info zou hij absoluut niet naast zich neerleggen. Volgens mij is het dus zeker niet "per ongeluk" geweest dat Huub een kaart met zulke "gevoelige informatie" heeft laten slingeren.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:51 schreef Margo37 het volgende:
Er gaat wel iets gebeuren zo te horen aan Palma, allemaal netjes en Jaap na de middag zwarte schoenen en etc, Brian die zich om moest kleden.
Goedemorgen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:14 schreef Kinga het volgende:
Brian moest zich dus omkleden in pak omdat ie in beeld komt.![]()
Ze proberen echt dat crimineeltje op iets beters te laten lijken.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:54 schreef beequeen het volgende:
Amanda is helemaal klaar voor de ontslagronde. Wat een debiel is het ook met dat kroontje.![]()
Zonder kroontje ook natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:59 schreef mootie het volgende:
Eric tegen Claire: Wat ziet Amanda er weer uit...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:18 schreef mootie het volgende:
Yep, Amanda weer vergeten de achterkant te kammen.
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:57 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat Bram niet mag komen omdat ze te weinig ceepees heeft.( Huub heeft haar ceepees aangeboden)
Huub pissed: Wat een onzin, Brian en Amanda delen de ceepees altijd, sterker nog, Brian beheert de ceepees van Amanda.
Hokje bedankt weer.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
Dat bedremmelde koppie van Claire omdat ze Anouk niet uit kan nodigen.( ik dacht dat het om Bram ging maar het gaat dus om Anouk)
Huub: Het delen van ceepees geldt dus alleen voor B en A.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:29 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus, het voortrekken neemt keer op keer meer bizarre vormen aan. Hoe kunnen ze het achter aan zichzelf verkopen, vraag ik me wel eens af. Niet te vaak hoor, wees gerust.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:03 schreef mootie het volgende:
Huub heeft Anouk uitgenodigd voor een half uur, mams komt dan ook een half uur. Een verrassing voor Claire.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:08 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Brian en Amanda komen het kantoor binnen....Jaap en Huub moeten direct weg, Brian heeft de USB poort nodig. Mogen we meekijken?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:21 schreef blomst het volgende:
Dus Brian heeft nu de usb stick van Jaap bekeken.
Dan ook maar een brief naar binnen, gelijk met de ontslagronde, met een fikse boete voor Brian.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
Wat kijkt die RAT, dat zijn geen foto's en hij zegt dat hij het kan wissen.![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:25 schreef kahaarin het volgende:
Ik denk dat de FEBO gaat afwachten wat Jaap er mee doet, of hij een klacht in dient of niet, als hij dat niet doet hoeft de FEBO ook geen stelling te nemen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:27 schreef Deisyy het volgende:
En nu maar hopen dat Jaap de ballen heeft om er inderdaad een klacht voor in te dienen.
De positie van Brian en Amanda heeft nu wel lang genoeg geduurd.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik doe mijn gesprekje van 30 seconde en klaar.
Jaap: Ik denk dat we de beveiliging nodig hebben vanavond. Please let it be true , Brian flipt zoals nooit tevoren.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:53 schreef jassy het volgende:
ZE zijn inderdaad data aan het kopieren (Zag net een dergelijk schermpje). Ik denk dat vanavond of deze week de USB Stick plotseling weer terug is!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:53 schreef Dementor het volgende:
Het mag niet, maar Bassie en Adriaan mogen het wel.
Maar goed in de villa bevind zich een wifi verbinding waarmee Brian op zijn PSP spelinfo kan binnen krijgen.
Ojee wat zeg ik nu, ik weet zelfs de verborgen SSID (naam).
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, het is idd de USB stick van Jaap.![]()
Hallo FEBO, en nu?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:59 schreef Dementor het volgende:
Ze hebben dat gedaan omdat er soms toch een plasma doorheen glipte op de camera's en andere bewoners met hun 8 uur deze info te horen zouden kunnen krijgen.
Die PSP is een uitkomst, brian voert iedere keer de SSID en het wachtwoord in en verwijderd deze als hij klaar is.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:24 schreef petraa het volgende:
Dat wat ik zag, dat Brian post van Jaap leest, daar baal ik dus van en vind ik ook dat de FEBO moet ingrijpen! Maar tja ik weet het het is een kindje van God!
Wat is de COS: FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:26 schreef Dementor het volgende:
Omdat DGK geen eerlijk spel is, ik ga wat dingen publiceren over een tijdje maar dan wel mooi via een website die ik update in openbare ruimtes..
Kan jij me dan vertellen waarom Brian alles mag.Snap daar echt niks van en zie het nut er ook niet van in.quote:
Wie is er commercieel gezien het meest interessant om te laten winnen denk je?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan jij me dan vertellen waarom Brian alles mag.Snap daar echt niks van en zie het nut er ook niet van in.
Ik denk Jaap.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie is er commercieel gezien het meest interessant om te laten winnen denk je?
Jaap zou een goede sidekick zijn voor TV.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk Jaap.
Onbesproken gedrag (behalve kotsjaap, maar dat kan ook onder cabaret ofzo vallen), geen fysiek of verbaal geweld
Als hij een beetje afvalt, leuk uiterlijk
niet dom
redelijke zangstem
heeft al wat in de kooi gedaan met presentatie workshops
Ow....... Brian is dus aantrekkelijk voor de paupers... en daarom moet hij winnen? Vreemd beleid, ieder weldenkend mens ziet dat die jongen toch een paaaaaar steekjes los heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
- Brian (trekt zowel autochtoon als allochtoon aan, maakt muziek , geef hem een kledinglabel en een platencontract en hij trekt zo wat geld uit de zakken van jongeren samen met amanda).
- Amanda (hooguit goed voor een fotoshoot van FHM of de Playboy maar Brian kleeft aan haar).
- Huub (Hooguit een jaartje feestjes afgaan en een beetje meebleren, zingen kan hij niet).
- Jaap - (Jaap is een beste kerel maar als hij wint kun je niets met hem beginnen met het huidige modebeeld en de gezondheidsgestapo in ons land).
- Claire -![]()
Waar haal je het vandaan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
- Brian (trekt zowel autochtoon als allochtoon aan, maakt muziek , geef hem een kledinglabel en een platencontract en hij trekt zo wat geld uit de zakken van jongeren samen met amanda).
Er zijn nog altijd meer paupers in Nederland dan...quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow....... Brian is dus aantrekkelijk voor de paupers... en daarom moet hij winnen? Vreemd beleid, ieder weldenkend mens ziet dat die jongen toch een paaaaaar steekjes los heeft.
Er zijn genoeg jongeren in ons land die juist dit soort figuren verafgoden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan?
Die jongen is een van de walgelijkste figuren die er op de aardbodem rondlopen.
Hij slaat vrouwen,
Hij heeft geen zelfbeheersing
Hij loopt over van 1 grote liefde, die voor zichzelf
Hij heeft voor niets en niemand respect zolang het hem niets oplevert.
Wat jij muziek maken noemt, noemt iemand met een gehoor gewoon geluid verkrachten.
En dat geld trekken uit de zakken van jongeren? Hij slaat die jongeren tegen de vlakte, en trapt ze nog even na terwijl ze bewusteloos op de grond liggen
Knappe reclame voor RTL! Zodra die rat uit de kooi komt, zit die binnen een jaar in de bak. En dat duurt alleen maar zo lang omdat ons rechtssysteem tamelijk traag is.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
- Brian (trekt zowel autochtoon als allochtoon aan, maakt muziek ,![]()
![]()
geef hem een kledinglabel en een platencontract en hij trekt zo wat geld uit de zakken van jongeren samen met amanda). Brian met zijn prachtige toondove zangstem en sinterklaasrijmrap ffserieus
![]()
- Amanda (hooguit goed voor een fotoshoot van FHM of de Playboy maar Brian kleeft aan haar).
- Huub (Hooguit een jaartje feestjes afgaan en een beetje meebleren, zingen kan hij niet).
- Jaap - (Jaap is een beste kerel maar als hij wint kun je niets met hem beginnen met het huidige modebeeld en de gezondheidsgestapo in ons land).
- Claire -![]()
En dat wordt dus aangemoedigt door RTL?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn genoeg jongeren in ons land die juist dit soort figuren verafgoden.
Er valt best iets te zeggen voor opvoedingskampenquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Check de Top40, er staat zoveel bagger in die het goed doet.quote:
Boeiend zolang men geld kan verdienen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat wordt dus aangemoedigt door RTL?
Hoe helpen we ons land naar de klote?
psychisch gestoord plaatjequote:
Alleen Flens en haar maten in het kwaad soppen op die gast.........denk ff na!quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.Kijk naar het soort kaarten en presentjes wat fans van hun sturen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:54 schreef mazaru het volgende:
[.knip.]
Knappe reclame voor RTL! Zodra die rat uit de kooi komt, zit die binnen een jaar in de bak. En dat duurt alleen maar zo lang omdat ons rechtssysteem tamelijk traag is.
Ca. 21.15quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:04 schreef noekje het volgende:
Hoe laat is begint de streamlock vanavond?
Alsjeblieft zeg me dat je niet bij de redactie van de gouden kooi werkt?quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Boeiend zolang men geld kan verdienen.
+1quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:00 schreef Borga het volgende:
[..]
En dat duurt alleen maar zo lang omdat ons rechtssysteem tamelijk traag is en het een paar maanden duurt voordat zijn pammetjes zijn uitgewerkt.
Thanksquote:
Pin me er niet op vastquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks![]()
Hopelijk knallen er wat cos-sen doorheen. Is vaak wel zo met deze avonden.
Wb de OP's vanavond. Laat maar gaan enzo. Snel openen en verder lullen. Komt vanzelf wel een update of een samenvattig uiteindelijk als het weer wat rustiger is.
Ik heb er zin an!
Ik heb er ook zin an.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wb de OP's vanavond. Laat maar gaan enzo. Snel openen en verder lullen. Komt vanzelf wel een update of een samenvattig uiteindelijk als het weer wat rustiger is.
Ik heb er zin an!
Ah daarom zat Brian weer te blij mompelen. Die gaat er gewoon vanuit dat Jaap dit doet omdat hij toch wel iets met B en A heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:15 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat Amanda erin houden 'met een totaal lulverhaal'.
Hier zitten de Playboy en FHM echt op te wachten................quote:
Stel je er maar niet te veel voor, Jaap gaat haar er al in houden, omdat er toch niets uitkomt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik heb er zin an!
Vrees ik ook. (maar ik ga wel kijken met wijn en popcorn naast mequote:Op donderdag 28 februari 2008 18:16 schreef Charmian het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het toch weer een beetje onbrevedigend afloopt vanavond. Ze mogen van Flens vast niet te lelijk doen tegen die mislukte nepbarbie.
Nou dat word dus weer niks met Jaap.Hij moet gewoon ook eens van zich afbijten en niet zo vaag doen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:15 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat Amanda erin houden 'met een totaal lulverhaal'. Huub wil liever 'hardlinen' met twee groepen tegen elkaar, maar dat was Jaap sowieso al niet van plan.
Deed Huub toch ook altijd.En dan hadden ze een ander verhaal.Wat zijn die twee lui toch ontzettend dom.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:27 schreef mootie het volgende:
Brian en Amanda gaan supervrolijk de ontslagronde in, dan halen ze de flair weg bij de anderen.
Ik hoorde dat Jaap al gestemd had en Aman erin zou laten dus het hele B&A plan zal in duigen vallenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:30 schreef Starlie het volgende:
STEMMEN!!
Tja het zal wel niks worden met deze ronde.Die twee domme lui mogen altijd alles en nu Amanda op de stoel zit word alles voorgekauwd en begeleid.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:30 schreef mootie het volgende:
Ze oefenen vast even met de sl-knop
Hij werkt hoor jongens!
Hier ook.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:33 schreef jassy het volgende:
Heeft overigens iedereen dat kleurverschil in de streams? Bij mij is stream 3 erg donker, en Stream 4 behoorlijk licht!
Ik heb alleen 3&4 iets lichter .quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:33 schreef jassy het volgende:
Heeft overigens iedereen dat kleurverschil in de streams? Bij mij is stream 3 erg donker, en Stream 4 behoorlijk licht!
Komt goed alleen B en A mogen niet gebeiged worden van Flens.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:36 schreef -Blurk- het volgende:
Had net weer eens streams genomen..
Ze liepen met 2 onbekenden naar de chill of slaapkamer, buitenom. En hoppa, zwembad.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:36 schreef jassy het volgende:
B en A lopen buiten.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:37 schreef T-lex het volgende:
Ik zie Brian net Huub een Highkick geven....hij legde even z'n scheenbeen netjes tegen de slaap van Huubje. Maar niks aan de hand mensen...er kwam geen trap na toen hij op de grond lag. (was niet nodig)
on-topic: er loopt volk langs het zwembad omhoog de trap op en richting de kapsalon.
Kijk daar hou ik van!!!!Slimme Jaapquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Jaap al gestemd had en Aman erin zou laten dus het hele B&A plan zal in duigen vallen
Geef je 06nummer maar, stuur ik bij iedere 'spannende' gebeurtenisquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:37 schreef petraa het volgende:
Goffer en ik MOET vanavond naar een vergadering! Die minimaal tot 22.00 uur duurt. Kan die ontslagronde niet om 22.15 uur beginnen DGK redaktie!
Alles beter dan dat verschrikkelijk "BB-oog"quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:40 schreef jassy het volgende:
Bewegende SL Beelden. Waar kennen we dat van?
Zelfs BB had streamlocks?????quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Alles beter dan dat verschrikkelijk "BB-oog"
Ik doe even met je mee. Was weer helemaal op de hoogte.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:44 schreef Guuskeee het volgende:
trouwens nog even een![]()
![]()
voor de mooie OP van kahaarin!
Yup daarom moesten sommige bewoners zich iets beter kleden vandaag.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
Ooooh, ik begrijp het al. Er zijn weer Aziaten om het hok te bezichtigen. Leuk voor buurman Marko.
+1quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:44 schreef Guuskeee het volgende:
trouwens nog even een![]()
![]()
voor de mooie OP van kahaarin!
Klopt, ik hoorde de slabek van Amanda.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:49 schreef Disana het volgende:
Kort beeld van binnen. De meesten lijken rond te hangen bij de eettafel, maar Brian en Amanda niet.
Jaap kwam net uit zn kamer lopenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:52 schreef jassy het volgende:
B en A liepen naar Beneden, en Jaap is weg! Zou Jaap naar hiernaast zijn?
Die hoor ik ook nu nog... het lijkt wel of ze vandaag extra plat praat. Maar zenuwachtig zijn ze niet hoor, ze vinden het hartstikke leuk dat ze op de stoel zitquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, ik hoorde de slabek van Amanda.
Het gaat vlekkeloos verlopen en als het niet vlekkeloos verloopt is het ook goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hoor ik ook nu nog... het lijkt wel of ze vandaag extra plat praat. Maar zenuwachtig zijn ze niet hoor, ze vinden het hartstikke leuk dat ze op de stoel zit
Hij is afhankelijk van zij zgn vriendjes maar heeft er verder niks aan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:53 schreef mootie het volgende:
Waarom zit Mikey eigenlijk nooit bij zijn 'echte' vrienden, behalve als hij verslag moet uitbrengen?
Ik weet niet wat ik leuker vind... dit 'we maken ons er niet druk om', of het verrast worden, zoals eigenlijk de bedoeling was.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat vlekkeloos verlopen en als het niet vlekkeloos verloopt is het ook goed
Ja, dankzij medicatie, niet dankzij z'n sterke karakterquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:57 schreef Disana het volgende:
Voorheen had Brian 'boosaanvallen', nu is hij meer gecontroleerd.
Ze hebben het ook weer zo vreselijk getroffen met zichzelf.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik leuker vind... dit 'we maken ons er niet druk om', of het verrast worden, zoals eigenlijk de bedoeling was.
Volgens mij ook. En je kunt nu niet eens meer denken 'doe maar weg die pillen en laat hem maar gek worden', want we hebben met dat K1 wel gezien hoe gevaarlijk hij nu is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:58 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, dankzij medicatie, niet dankzij z'n sterke karakter
Ach, net als de negatieve vibes van Erik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:00 schreef mootie het volgende:
Brian doet nu alsof hij afstand heeft genomen van Bart ipv andersom. Brian en Amanda zijn het erover eens dat Bart een vreselijke negatieve sfeer meebracht.
Bart was gewoon gigantisch slim en wilde onwijs graag het spel spelen!quote:Brian en Amanda zijn het erover eens dat Bart een vreselijke negatieve sfeer meebracht.
Voorgekauwd door de FEBO cq Flens.......spannend.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:02 schreef mootie het volgende:
Brain en Amanda gaan een zoenscene doen, ze gaan hartstochtelijk kussen.
Man, de hele avond wordt stap voor stap gepland. Saaaaaaaaai!
Nou dat wordt dan de eerste keer....dat dan weer wel....komt er een uitje voor Curacao??quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:02 schreef mootie het volgende:
Brain en Amanda gaan een zoenscene doen, ze gaan hartstochtelijk kussen.
Man, de hele avond wordt stap voor stap gepland. Saaaaaaaaai!
Zou maar zo kunnen want Brian is natuurlijk óók top acteur...quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:57 schreef petraa het volgende:
B: Toen was ik echt para (met de sigaretten) Nu is het meer gecontroleerd of ik doe het erom.
Bart was één brok negativiteit! hij sleepte me zo mee!
quote:“Ik weet niet eens hoe het is om daar te zitten! Dat moet toch ook een keer gebeuren”, uit Amanda nuchter over de komende ontslagronde vanavond. “Het hoort ook bij het spel!”, zegt Brian. “We luisteren het allemaal aan en dan lopen we weg met: weten we dat ook weer, we gaan nu negen maanden relatie vieren”, vervolgt hij. De twee zijn er helemaal uit en zijn dolblij met elkaar. Dat gaan Huub, Claire en Jaap niet leuk vinden…
was een grapjequote:Op donderdag 28 februari 2008 19:13 schreef jassy het volgende:
Jaap heeft een uitgaansverbod, hij heeft dingen op de streams geroepen die absoluut niet kunnen
Ik kom wel even langs om het te verhelpenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:26 schreef Smash-it het volgende:
Misschien off topic, mijn excuses, net betaald voor streams en iedere keer als ik verbinding krijg, hoor ik wel geluid, daarna gaat mijn scherm op blauw, gaat ie knipperen en loopt mijn computer vast. Diep ongelukkig.
Heeft iemand dit ooit gehad?
top!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs om het te verhelpen
ontopic: nee dit heb ik nooit gehad, staan er andere videoafspeelprogramma's open toevallig?
Nou...... sociale werkplaats ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:31 schreef Borga het volgende:
Bwian en Amanda spelen niet in DGK maar in een sociale werkplaats
Het klinkt alsof je systeeem het niet aan kan. Voor dit soort problemen is een speciaal topic:quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:26 schreef Smash-it het volgende:
Misschien off topic, mijn excuses, net betaald voor streams en iedere keer als ik verbinding krijg, hoor ik wel geluid, daarna gaat mijn scherm op blauw, gaat ie knipperen en loopt mijn computer vast. Diep ongelukkig.
Heeft iemand dit ooit gehad?
Brian kijkt redelijk geschift momenteel en zit veel met zijn ogen te knipperen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm, Amanda en Brian toch een beetje zenuwachtig? Of opgefokt??? Of in hun woorden, ongelooflijk blij en happy?
Hij draait dit nummer voor Amanda, subtiel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian kijkt redelijk geschift momenteel en zit veel met zijn ogen te knipperen.
Zo'n shirtje heeft toch nog een behoorlijk herstellend vermogen, hij is iig nog best goed teruggeplooid.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:43 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
shirtjes terug gewisseld
Patty Brard?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda wil Patty uitnodigen, ze vindt Patty supppeerrr lief
Haha, ik heb exact hetzelfde. wilde ook voor een keer streams kijken, maar ik ben echt blond en a-technisch en mn computer wil het volgens mij ook niet. Dan maar COSquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Goffer! Wil ik speciaal voor vanavond toch een x streams kopen, lukt het niet.
Probeer het nog één keer en anders ben ik helemaal aan jullie overgeleverd.
Tja soort zoekt soort...quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:48 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda wil Patty uitnodigen, ze vindt Patty supppeerrr lief
En ik zit aan een andere computer aangezien ik mijn laptop echt grondig heb verneukt... en ik durf echt geen streams te kopen, hiij deed al moeilijk om WMP van v9 naar v11 te zetten. Blokjes streams zijn ook leukquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Goffer! Wil ik speciaal voor vanavond toch een x streams kopen, lukt het niet. In FF krijg ik een foutmelding waarna internet eruit knalt en in IE moet ik een plug in accorderen en als ik dat doe, doet ie nog iets.
bij mij werkt het prima in mozilla en alleen als ik mediaplayer versie 11 van mn computer haal, vraag me niet waarom maar zo werkt het bij mijquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:51 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ik heb exact hetzelfde. wilde ook voor een keer streams kijken, maar ik ben echt blond en a-technisch en mn computer wil het volgens mij ook niet. Dan maar COS.. Ook chill.
De gaytarotkaarten van Gaby, gisteren gekregen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:52 schreef mazaru het volgende:
Zit Eric met Tarotkaarten?
Nou zeg, RTL is niet aardig voor 1 dagstreamers.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Goffer! Wil ik speciaal voor vanavond toch een x streams kopen, lukt het niet. In FF krijg ik een foutmelding waarna internet eruit knalt en in IE moet ik een plug in accorderen en als ik dat doe, doet ie nog iets.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En ik zit aan een andere computer aangezien ik mijn laptop echt grondig heb verneukt... en ik durf echt geen streams te kopen, hiij deed al moeilijk om WMP van v9 naar v11 te zetten. Blokjes streams zijn ook leuk
Teasercollegaatje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze hebben het er over dat die Patty 29 is
Ow..... oepsquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef Varen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Goffer! Wil ik speciaal voor vanavond toch een x streams kopen, lukt het niet.
Kom maar naar Tongelre, saampjes achter de pjoeterquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:
Jammer maar helaas, dan maar. In IE leek het even te lukken, maar net als in de kooi is niets wat het lijkt.
Of Dieenebart moet als de sodeflikker hier komen om te streamen en dan meteen streams meenemen.
Maar ik ben blij dat ik streamloos op jullie kan bouwen.
Is volgens mij aardig aan geknutseld....quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:57 schreef mootie het volgende:
Dit klinkt toch als van alles, behalve als Dennis?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
De gaytarotkaarten van Gaby, gisteren gekregen.
Wat moet ik nou in Strijp bij een Cc zonder streams!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
Dank je Peter, maar ik ben echt blond van nature en onhandig ook nog, dus of ik mol mijn laptop of ik geloof het wel óf stap zo op mijn fiets richting Tongelre. Of kom jij naar Strijp, mootie?
Ja, ik ben blij dat de puch van Peter niet wilde starten, anders had ik bij Vught weer om kunnen draaien!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou zeg, RTL is niet aardig voor 1 dagstreamers.![]()
Ik hou je op de hoogte als het niet lukt.
Lullig voor dieenebart, maar wie weet hoe gezellig het is zonder streams.
Het stelt echt geen reet voor hoor, en je molt er niets mee. Je moet gewoon dequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
Dank je Peter, maar ik ben echt blond van nature en onhandig ook nog, dus of ik mol mijn laptop of ik geloof het wel óf stap zo op mijn fiets richting Tongelre. Of kom jij naar Strijp, mootie?
Daar inloggen onder jouw account? Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat moet ik nou in Strijp bij een Cc zonder streams!
Bedanktquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Toepasselijke ondertitel heb je bij dit plaatjequote:
Streams gaan toch op IP?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar inloggen onder jouw account? Bijvoorbeeld.
Mijn fiets start ALTIJDquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat de puch van Peter niet wilde starten, anders had ik bij Vught weer om kunnen draaien!
Maar dan heb je nog geen streams.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar inloggen onder jouw account? Bijvoorbeeld.
Nee toch? Anders kunnen mensen toch niet inloggen op hun werk? Gaat dat niet gewoon op naam en code/wachtwoord?quote:
Oh jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:04 schreef mootie het volgende:
Wat moet ik nou in Strijp bij een Cc zonder streams!
ze moeten op de bankquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:10 schreef blomst het volgende:
nou, kunnen ze niet vast op de bank.
ik ben moe.
Echt waar? En de mensen dan die via het werk streamen, per lap-top dan oid? Goh, dat wist ik niet.quote:
Neequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee toch? Anders kunnen mensen toch niet inloggen op hun werk? Gaat dat niet gewoon op naam en code/wachtwoord?
Zo OT als het maar kan, je bent een topwijf.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:08 schreef Copycat het volgende:
En beloof bij deze niet meer off topic door te ranten.
Ja, van mij krijg je een kus én een sticker!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben ik nu je lieveling, ik had gezegd dat je om 8 uur klaar moest zitten.
Hij maakt dus duidelijk TV.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:18 schreef SIRA het volgende:
Brian is echt grappig...
Gaat zijn neusharen ff weghalen tijdens het verhaaltje van Huub; wat briljant...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:17 schreef TwiNNijN het volgende:
WTF Brian met zn neustrimmer
Hij sprak absoluut ware woorden, komt alleen niet aan bij Amanda, helaas.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef SIRA het volgende:
Goed verhaal van Huub.
Dat kan Brian niet hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:22 schreef tipsch het volgende:
Claire en Jaap moeten ook maar de onderdanigheid van Amanda aankaarten. Dat werkt heel goed.
Ja, dag!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze boy wil ook een sticker..
Nee, over het schatje Brian.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:22 schreef riri het volgende:
Had Huub het nou over zichzelf toen hij het over dominantie had?
Geweldige ontslagronde.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:23 schreef Charmian het volgende:
volgens mij is het over 2 minuten al weer klaar
Deze keer hoop ik maar dat Jaap na het uitbrengen van z'n stem meteen opstaat en weglooptquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap gaat haar erin laten dus kan Brian zn laatste stem niet uitbrengen zoals hij bedacht had
Kan goed zijn dat FEBO hem weer richting Brian wil hebben. Jaap's jaarfilmpje leek hetzelfde doel te hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:25 schreef mootie het volgende:
Brian denkt nu echt dat hij een opening naar Jaap heeft, of vergis ik me?
*pronkt met sticker
Jawel hoor, had Jaap eerder vandaag al verteld.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:26 schreef riri het volgende:
Japie doet het slim......Huub wist dit niet eens
Is een filmzoen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef Kinga het volgende:
Oh gadver, wat is die zoen weer nep!
Het is net gelukt qua streams ... Maar de stemming is dus al voorbij?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
God, Copycat! Groot gelijk dat je hier niet teveel energie in hebt gestoken.
Wat een bullshit weer.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:26 schreef riri het volgende:
Japie doet het slim......Huub wist dit niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |